abonnement Unibet Coolblue
pi_43357470
Vervloekt zijt gij vrouwe fortuna.
Mij laten delen, dat waar ik het meest van hou en nooit genoeg van kan krijgen.

RAOK nr 83:
Share your meal!
If you can't finish your mealpuh!(at a restaurant, or at home), pop the rest in a box and hand it to someone who needs it. I did, and it was a lovely feeling.
Ella, Chester


Uitvoering word over nagedacht
pi_43357564
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Maak een grote pan pasta en doe de restjes in een tupperwarebakje en geef aan een zwerver
Weet je wat zo'n bakje kost
En tis trouwens best moeilijk om je eten kwijt te raken.
Zou schelen als ik blond vrouwelijk en KABLAM! was. Maar meestal kijken ze je vreemd aan als je iets van eten aanbied. En hebben ze nooit geen trek.
pi_43357642
Denk dat dat sowieso veel problemen gaat opleveren, mensen zijn gewoon te bang van elkaar. De samenleving is echt van elkaar vervreemd. Dat iemand zomaar iets goeds voor jou zou dan is schijnbaar niet normaal meer.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_43357688
Je ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel roaks daardoor in de soep lopen.

Maar goed als er een paar goeie tussen zitten dat zou al tof zjin
pi_43364222
Gewoon een stapel brood smeren en de korsten aan de eenden voeren. Die hebben ook honger rond deze tijd van het jaar. Hoeft toch geen persoon te zijn? Je kunt ze wel aan een zwerver geven, maar dan heb je kans dat 'ie je in elkaar mept.
pi_43396200
vandaag niet alles volgens schema gegaan.
Dinsdag volgende poging.

Ik denk dat het een toetje word in de menza die "over" blijft omdat ik geen honger meer heb (puh).
En ik zal geven aan een vrouwpersoon (zou anders toch een beetje gay zijn, ik hoef niet zo nodig een toetje van een onbekende kerel), maar dan wel in the spirit of RAOK geen lekker ding dat toch al teveel aandacht krijgt en altijd al geholpen word)
Gesealed en alles dat moet je toch wel kwijt kunnen raken in deze achterdochtige wereld?.

en als mijn tk 15 pakken cup a soup in VenA niet loopt heb ik nog wel meer etenswaar om te vergeven
pi_43505988
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:08 schreef outcast_within het volgende:
vandaag niet alles volgens schema gegaan.
Dinsdag volgende poging.

Ik denk dat het een toetje word in de menza die "over" blijft omdat ik geen honger meer heb (puh).
En ik zal geven aan een vrouwpersoon (zou anders toch een beetje gay zijn, ik hoef niet zo nodig een toetje van een onbekende kerel), maar dan wel in the spirit of RAOK geen lekker ding dat toch al teveel aandacht krijgt en altijd al geholpen word)
Gesealed en alles dat moet je toch wel kwijt kunnen raken in deze achterdochtige wereld?.

en als mijn tk 15 pakken cup a soup in VenA niet loopt heb ik nog wel meer etenswaar om te vergeven
Ga er vlak na sluitingstijd mee bij een snackbar staan.

Maak iemand blij die net te laat kwam voor verse patat.....
◢◤
pi_44696121
En? En?
pi_45814884
Ok vandaag onbewust deze ROAK vervult

Nou ja niet honderd procent.

Locatie: Kantine/kluisjes van bijbaan.
Tijd: Ik bij mijn kluisje om 16.55 klaar om te gaan werken

Duitser/vrachtwagen chauffer: ich habe hunger. Ich gehe essen halen aus dem automat

[-]
[-]
Automaat: Ik own je duitser, ik werk op een draai systeem en draai soms maar half door. Dus dan kan de eerste persoon zijn eten eruit halen, maar als hij het draai systeem niet handmatig verder draait/klikt, dan zal de volgende persoon genaaid zijn aangezien ik dan maar draai tot die klik en je dus met lege handen staat.

~@-@~ Ik: probeer in gebrekkig duits uit te leggen wat er dus gebeurde. Dus nu moet je nog een keer geld erin gooien wil je dus je eten krijgen.

: schade en guckt in zijn portomonee

[=] portomonee: Ik own je duitser ik heb allleen nog maar briefjes

~@-@~ Ik: Ja tis al goed, hier heb je mijn laatste 1euro en 20 cent munt. Veel plezier ermee he.

Dus dat was mijn roak

Met als gevolg dat ik in mijn pauze dus niks kon halen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:47:00 #10
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45816579
Nou je hebt 't gelukkig overleefd
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:11:39 #11
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_45912645
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:00 schreef outcast_within het volgende:
...... Maar meestal kijken ze je vreemd aan als je iets van eten aanbied.........
Je zou ze eens moeten zien als je een paraplu aanbied
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')