quote:
Over een week begint het vervolg en ik hoop dat het leuk wordt!
quote:Wie moet ik nu geloven?
Voor zover ik weet komt er geen Big Diet 2
* Redman heeft de neiging Marble te geloven
quote:Goh wat een verrassing
Op woensdag 09 januari 2002 22:47 schreef Redman het volgende:[..]
[..]Wie moet ik nu geloven?
* Redman heeft de neiging Marble te geloven
Kijk maar eens op http://bigdiet.sbsnet.nl/ geen enkele aankondiging te zien dat het volgende week begint. Alleen (nog steeds) een oproep om je in te schrijven.
Omdat Big DIET een groot succes was, komt er een vervolg: Big DIET 2. In maart 2002 mogen twaalf nieuwe Gasten naar het Big DIET Kasteel om daar te vechten tegen de overtollige kilo's. Nu krijg jij de kans om af te vallen in het luxe Kasteel. Lekker en gezond eten, sporten, leuke uitstapjes. Dit kan voor jou realiteit worden!
Wil jij zelfs nog meer afvallen dan de Big DIET Gasten? Grijp dan nu je kans en geef je op. Big DIET 2002 is op zoek naar mensen die veel kilo's willen afvallen en hun eet- en leefgewoonten willen veranderen. Schrijf in een brief hoeveel je weegt en gewogen hebt, wat je streefgewicht is, en vermeld je lengte en motivatie. Vergeet niet een actuele foto en eventueel een foto uit slankere tijden mee te sturen. Alles naar onderstaand adres:
quote:We zullen zien.
Op woensdag 09 januari 2002 23:06 schreef Redman het volgende:
Jullie hebben blijkbaar beiden ongelijk.
quote:De tekts komt van de big diet site. Afvallen, kasteel, sporten........Nee, lijkt inderddad niet op bd 1.
Op woensdag 09 januari 2002 23:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
We zullen zien.
quote:Ik weet meer dan ik wil vertellen. Laten we het daar maar op houden
Op woensdag 09 januari 2002 23:13 schreef Redman het volgende:De tekts komt van de big diet site. Afvallen, kasteel, sporten........Nee, lijkt inderddad niet op bd 1.
quote:Gadverdamme niet weer he!
Op woensdag 09 januari 2002 22:31 schreef Marble het volgende:
Big Diet 1 vond ik ontzettend leuk, met Anita, Ray, Mila en al die andere leuke bewoners. Over een week begint het vervolg en ik hoop dat het leuk wordt!
quote:Hee, bij Fok! is het gebruikelijk om alles er uit te klappen. Kom op met je inside info!
Op woensdag 09 januari 2002 23:14 schreef calvobbes het volgende:
Ik weet meer dan ik wil vertellen. Laten we het daar maar op houden
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 01:17 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Hee, bij Fok! is het gebruikelijk om alles er uit te klappen. Kom op met je inside info!
quote:
Quote van Buffie uit een ander topic:
In Hillywood gaan in ieder geval geruchten dat SBS het programma te duur vindt en het daarom of helemaal niet, of in een simpeler vorm wil laten terugkomen. Afwachten dus, als het doorgaat begint het eind februari.
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 01:17 schreef Cynix ® het volgende:Hee, bij Fok! is het gebruikelijk om alles er uit te klappen. Kom op met je inside info!
Vervolg Big Diet niet in Valkenburg
Paul van der Steen
AMSTERDAM/VALKENBURG - Het vervolg van het afvalprogramma Big Diet wordt niet opgenomen in Chateau L'Ermitage in Valkenburg. Endemol studeert nog op een definitieve formule voor de nieuwe reeks die vanaf 1 maart aanstaande te zien zal zijn, maar duidelijk is al wel dat de kandidaten niet langer worden opgesloten op één plek, aldus woordvoerder M. van Rijswijk van SBS6.
De dikke deelnemers zullen hun gevecht tegen de kilo's aangaan onder normale omstandigheden - voor zover daar sprake van kan zijn in aanwezigheid van camera's. Het afstappen van de Big Brother-formule is niet de enige ingrijpende verandering bij het programma: de belevenissen van de zwaargewichten zijn niet langer dagelijks, maar wekelijks op SBS6 te volgen.
Endemol vertrekt uit Valkenburg uit financiële overwegingen. De locatiehuur, het onderbrengen van de tientallen leden van het productieteam in Zuid-Limburgse hotels en de bijbehorende logistiek vormden een flinke kostenpost. Maar de veranderingen zijn ook een poging om het programma aantrekkelijk te houden voor de kijker. Zo trokken de tweede en de derde reeks van Big Brother een stuk minder belangstelling.
Volgens T. Gorissen, woordvoerder van het Valkenburgse kasteel, gaan beide partijen in goed overleg uit elkaar. Endemol had een optie genomen voor een nieuw seizoen en zal nu een in het contract opgenomen bedrag moeten betalen. Om hoeveel geld het gaat, wil Gorissen niet zeggen.
L'Ermitage is nog ingericht voor de tv-opnames. Het terugbrengen in originele staat zal nog enige maanden in beslag nemen.
donderdag 03 januari 2002
toch?
quote:Ja kwak Patty Brard er ook maar bij!
Op zondag 20 januari 2002 14:32 schreef Shibber het volgende:
klopt toch dat er eerst een big brother voor VIP`s was?
van mij mogen ze een BIG DIET voor VIP`s doen
en dan Erika Terpstra en SugarLeeHooper er in gooien.
en andere dikke VIP`s natuurlijk en dan is de overige kanalen vrij van dikke lui en kan tv kijkend nederland weer rustig tv kijken zonder geshockeerd te woorden van dikke mensen die te veel big mac ophebbentoch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |