abonnement Unibet Coolblue
pi_43322037


BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birthdate: October 16, 1977
Sign: Libra
Hometown: Bridgeport, CT, USA
quote:
"With any trilogy," says John Mayer, "the third in the series blows it open."

On CONTINUUM the singer/songwriter/guitar slinger meets that challenge head-on. Mayer's third studio album follows the multi-platinum ROOM FOR SQUARES (2001) and HEAVIER THINGS (2003) and marks his first turn as producer. It is his most soulful, cohesive collection yet and he says it's no accident that this project is where all of his efforts, his potential, and his disparate influences fully come together.

"The night I was recognized for 'Daughters' at the Grammys was the night this record started," he says. "I knew I had bought the time to learn everything I needed before I started this one. CONTINUUM is not a shot in the dark, it's not a guesstimation. This is the first endeavor in my entire life, music or otherwise, that I did not cop out for a second on."

The last few years have seen Mayer maintaining a frantic pace. In addition to his own writing, recording, and touring, he has collaborated with icons and contemporaries alike - Eric Clapton, B.B. King, Buddy Guy, and Herbie Hancock, as well as Kanye West, the Dixie Chicks, and Alicia Keys. In doing so, Mayer says his own interests have grown and his perspectives expanded.

Mayer also credits his collaboration with Steve Jordan and Pino Palladino (collectively known as the John Mayer Trio) and the intimate-venue tour that produced the 2005 live album TRY! with helping to recalibrate his musical priorities. "As a songwriter, the Trio helped me focus on being more raw," he says. "As a guitar player, it helped me get a lot out of my system. If it wasn't for the Trio, CONTINUUM would have been less accessible. It let me settle up with my needs as a musician, and get to a point somewhere between the Trio record and ROOM FOR SQUARES - and that's a really good place to be."

While the Trio tour showcased Mayer's blazing fretwork, he says he learned lessons from those shows about restraint. "When I made my first record, there was no trust in space because it was all me, everything was just on those six strings," he says. "With Steve and Pino, it was all about space, using a whole different palette. When your tone is good on the guitar you need, like, four notes. The more concise and right you have it, the less you need around it."

Mayer points to one song in particular as the turning point for CONTINUUM. "I wrote 'Gravity' last summer, and it changed everything," he says. "You talk less when you trust that people understand you. 'Gravity' had to be sparse. And when I listened to it - for the first time, holding back - then it was a whole new game. That might be the most important song I ever wrote."

Armed with this outlook, Mayer knew CONTINUUM would tackle larger ideas than those that defined his previous albums. "A big challenge was writing about big themes," he says. "I'm not a better writer in terms of sitting down in front of a pad, but I'm better in terms of receiving inspiration and converting it into something 'real' quicker. I'm better equipped to deal with those moments."

With "Waiting on the World to Change", Mayer shot for something even more ambitious - something like an attempt to explain his generation's attitudes about politics. "It's meant to shed a little light on inactivity and inaction," he says, "because I don't believe that inaction is disinterest, I think inaction is preservation – nobody wants to get involved in a debate in which the rules and the facts will change so that they'll lose. So we end up with this other option, which is, I guess we'll just have to wait for things to get better.

Having just announced a co-headlining tour with Sheryl Crow to help launch CONTINUUM, Mayer is raring to start playing his new material for an audience. "This record is infinitely playable," he says. "I built so many corners into these songs I cannot wait to play them live."

Ultimately, CONTINUUM represents maturity, both musically and thematically, for John Mayer – a concept that he wasn't comfortable with until now. "A lot of these songs are about coming to terms with getting older," he says. "My generation was never told we were going to get older. We thought we were going to hear our names on 'Romper Room' for the rest of our lives. For a long time, I was really upset about getting older, worried that things were just going to level out.

"But then I realized that everyone around me was all getting older at the same time. We're all fighting it together, and we're always going to be those kids, the first really emotionally aware generation. When I realized that, I could relax about it a little bit. And I thought that maybe I can be the guy to sing about it."
DISCOGRAPHY
Albums
Inside Wants Out (EP)
Room For Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday (live-record)
As/Is (live record)
TRY! (credit als John Mayer Trio, live-record)
Continuum
The Village Sessions (EP - akoestisch)
quote:
01. Waiting On The World To Change (Ben Harper version)
02. Belief (acoustic version)
03. Slow Dancing In A Burning Room (acoustic version)
04. Good Love Is On The Way (acoustic version)
05. I'm Gonna Find Another You (acoustic version)
06. In Repair (acoustic version)
DVD
Any Given Thursday

Singles (Nederland)
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)
Waiting On The World To Change

Trivia
* De platen worden voornamelijk geplugged door 3FM.
* Sinds Waiting On The World To Change worden andere radiozenders ook wakker.
* John is eerste promo in Nederland was bij Claudia de Breij in de uitzending (3FM).
* Tijdens de promotour van Continuum was hij te gast bij Edwin Evers (538) en Claudia de Breij (3FM).
* Waiting On The World To Change is de eerste single van het album Continuum.
* Waiting on The World To Change is gebruikt in o.a. het RTL programma Eigen Huis & Tuin en het Net5 programma Het Blok, daar was ook Gravity in te horen.

Gig Geschiedenis
Melkweg, Amsterdam
17 oktober 2006

Setlist:
Belief
Vultures
Stormy Monday
Why Georgia
Slow Dancing in a Burning Room
Good Love is On the Way
Daughters
I Don't Trust Myself (With Loving You)
Waiting on the World to Change
Gravity
Clarity
No Such Thing
-- toegift --
Dreaming With A Broken Heart
In Repair

Geruchten
Komt in de lente terug richting Europa voor meer optredens.

SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.j-mayer.org (fansite)
www.mystupidmouth.com (fan forum)
www.myspace.com/johnmayer
www.local-83.com (official fanclub)

[ Bericht 1% gewijzigd door nipeng op 07-11-2006 22:50:54 ]
pi_43322063
Super Apfel! Alleen is die pic toch echt een beetje te groot
pi_43322308
pi_43322399
Kijk das beter

Geloof dat de laatste opmerking betrekking had op www.strippedmusic.com waar je nu dus nieuwe performances kunt zien van John...
pi_43323157
Is The Village Sessions die acoustische cd waar hij het net voor de release van Continuum over had? Ik vind zes nummers zo verrotte weinig.
pi_43323256
Yup, 6 is verrot weinig ja, maar hij zal dan ook geen 17 euro gaan kosten denk ik.
Die Maroon 5 EP van vorig jaar lag rond de 10 euro.
pi_43323368
De nummers die er op staan zijn wel mijn favo ongeveer. Maar ik denk niet dat ik hem ga halen.
pi_43323495
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:15 schreef Numbie het volgende:
Kijk das beter

Geloof dat de laatste opmerking betrekking had op www.strippedmusic.com waar je nu dus nieuwe performances kunt zien van John...


Ge-wel-dig. Ik heb serieus groot respect voor John Mayer!!
Dat interview op het laatst is ook mooi, hoe John over muziek denkt niet zozeer als een commercieel product maar als een soort reis door allerlei tonen. Zo luister ik ook altijd naar muziek, heel intens is dat.

* Lunar denkt soms een beetje raar over muziek, daarvoor is hij dan ook zwaar verslaafd

Vrienden van me worden soms helemaal gek omdat ik overal muziek bij haal .
pi_43324319
Vraagje was de "vers" in de topic titel?

En uiteraard TVP :p
pi_43325249
ver-schijnt in december

Moeten ze op Fok maar een warning maken dat de titel te lang is
pi_43325429
Owkee...zoiets dacht ik al. Maar denk vraag het toch maar ff
pi_43341402
Ow.. en we waren alweer bij een nieuw deel!

Strippedmusic

En TVP of course
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:53:07 #13
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43343056
Ik heb een url uit de OP moeten weghalen. Deze site bevat torrents e.d. en is niet toegestaan binnen de policy,
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:31:43 #14
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43344936
Alweer een nieuwe cd! Ik ben altijd wel fan van akoestisch, ben benieuwd!
I'm just a girl in the world.
pi_43347960
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef nipeng het volgende:
Ik heb een url uit de OP moeten weghalen. Deze site bevat torrents e.d. en is niet toegestaan binnen de policy,
vraagje daarover hè; geldt dat uberhaupt voor alle torrents? Want John's eigen policy stelt namelijk dat er wel degelijk getaped mag worden tijdens zijn shows en dat die ook verspreid mogen worden via het web...
pi_43350277
Zo hey, de torrentpolitie heeft dit topic ook gevonden na 11 delen.
pi_43364361
Ja idd zeg... Nu kunnen wij dus weer elke keer die links gaan lopen posten voor mensen die graag meer willen hebben; of natuurlijk subtiele hints geven of zo...
pi_43384407
Sta ik net op, loop ik naar beneden om te douchen, hoor ik ineens keihard WOTWTC door het huis heen. Had mn zusje dr wekkerradio per ongeluk op maximaal volume gezet. Voor mij was het wel lekker wakker worden, voor de rest die nog liep te slapen wat minder .

John kijkt op die foto in de OP trouwens alsof ie moet niezen
pi_43386793
Hahaha, nou je het zegt

Dat is idd heerlijk wakker worden zeg! Bij mij doet het zonnetje in huis ook al een hele hoop...
pi_43387025
Ok, mag ik ff sneaky glimlachen?
quote:
JAMES MORRISON

(foto van james)

Once every year (and that's being optimistic) you might hear something like this. It's not on iTunes in the US yet, and his site is down for the time being...But you'll be hearing a lot of this guy in the near future, I know it. Unless he is a total kook and can't keep his pants on in interviews, he'll do just fine. Check him out now at his myspace page. Listen to "You Give Me Something"... Live acoustic. The must-have-before-they-call-it-the-must-have-record-of-the-year-record-of-the-year. I'm just here to help.

POSTED BY JOHN MAYER AT 11:51 PM FROM TOKYO, JAPAN
En het lijkt erop dat Belief toch echt de nieuwe single gaat worden; zie www.johnmayer.com/news
pi_43393522
waaaaaa Claudia draait Stop this Train !
pi_43393847
Claudia
pi_43395482
Zo! Dat is nogal wat; beetje dubbele gevoelens hier... Weet niet precies waarom, lol.

Anyway, wat vinden jullie van Belief als tweede single? Twee half-politiek correcte nummers achter elkaar als single; proberen ze John als volwassen artiest op deze manier neer te zetten of zo?
pi_43396638
Ik vind Belief een van de betere van het album. Stop this train of Slow burning kunnen ook singles worden, maar die vind ik te mooi .
pi_43396739
Ik ga pas een mening over een single krijgen als ie daadwerkelijk hier uitkomt en frequent gedraaid wordt
pi_43398673
Geweldig dat JM steeds vaker gedraaid wordt.
Stop this train
Koning.
pi_43398777
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:22 schreef JeroenV het volgende:
Ik vind Belief een van de betere van het album. Stop this train of Slow burning kunnen ook singles worden, maar die vind ik te mooi .
Stop This Train zal nooit gebeuren; John zal haast z'n leven ervoor geven om dat te voorkomen. Te persoonlijk voor hem; hij heeft het nummer niet voor niets nog niet gespeeld on the road. En dat Claudia het dan toch draait, ja ik snap het wel, maar ik had haar liever Slow Dancing of Gravity horen draaien...
pi_43399664
Tsja, snappen, als het zo persoonlijk is dan had ie natuurlijk niet uit moeten brengen.
pi_43403098
Het is natuurlijk alleen maar goed dat hij uitgekomen is. Maar het live zingen is iets anders. Net als het op single uitbrengen voor de massa. Maar je weet dat het nummer een keer gedraaid kan worden ergens...
pi_43408966
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:26 schreef Numbie het volgende:
Ok, mag ik ff sneaky glimlachen?
[..]

En het lijkt erop dat Belief toch echt de nieuwe single gaat worden; zie www.johnmayer.com/news


en



De man heeft smaak en Belief vind ik 1 van de sterkste (en dankzij die gitaarriff meest catchy) nummers van het album

[ Bericht 3% gewijzigd door Gosjke op 09-11-2006 22:15:03 ]
pi_43411548
Vind Belief ook een goede keuze; uptempo, pakkende riff, hoog meezinggehalte Ben benieuwd wat voor een clip we erbij gaan krijgen...
pi_43428423
Zit er dus één of andere grapjas op marktplaats foto's van John in de melkweg te verkopen, die hij aanprijst met één van mijn foto's

Correctie hij/zij wil een gebruikt concertkaartje, in ruil voor foto's, maar dan nog
pi_43429215
De vraag is zijn het jouw "geweldige close up foto's" die meneer/mevrouw gewoon geprint heeft en wil ruilen. Het is iig even een mailtje waard.
pi_43434059
Ik weet niet of deze link al gepost is, maar ik vind t te mooi om niet te posten

Veel plezier
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43436179
mss moeten we die link gewoon in de OP zetten aangezien iedereen anders om elke pagina die link gaat posten.
pi_43440815
Tsja, het zou in eerste instantie na 12 uur eraf worden gehaald... Maar als een mod dat zou kunnen doen, graag, en anders kan Apfel'm misschien nog aanpassen?
pi_43441915
Heel leuk nieuw interview hier te vinden...
pi_43442034
Aan de andere kant, who the fuck leest er uberhaupt een OP na 11 delen.
pi_43442066
Oh wacht, de torrentpolitie natuurlijk
pi_43442496
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:10 schreef Apfel het volgende:
Oh wacht, de torrentpolitie natuurlijk
pi_43454863
Vannacht rond 4.00 uur Don't Trust Myself With Loving You op 3FM

Meisje mocht een nummer uitkiezen wat ze graag wilde horen en toen zei je zo van: Mwah doe maar iets van John Mayer. Waarop Giel vroeg: Wil je wat ouds horen of iets van de nieuwe cd? En toen koos ze dus "Ja dat ene nummer met Hold erin...nummer 2 van Continuum". Voor en na het nummer Giel nog even melden hoe goed die cd wel niet is
pi_43456861
En gelijk heeft ie!
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43459084
Iemand de review van de cd in Nieuwe Revu gelezen? Hoeveel onzin kan men in zo'n klein stukje schrijven...
pi_43459326
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Vannacht rond 4.00 uur Don't Trust Myself With Loving You op 3FM

Meisje mocht een nummer uitkiezen wat ze graag wilde horen en toen zei je zo van: Mwah doe maar iets van John Mayer. Waarop Giel vroeg: Wil je wat ouds horen of iets van de nieuwe cd? En toen koos ze dus "Ja dat ene nummer met Hold erin...nummer 2 van Continuum". Voor en na het nummer Giel nog even melden hoe goed die cd wel niet is
Hehe toen lag ik net te slapen, terwijl ik daarvoor nog wel een tijdje op tv heb gekeken. Had toen ook de gedachte om iets van John aan te vragen, of, aangezien Giel zei dat ie geen verzoekjes deed, een 'muzikale aanbeveling' te doen.
pi_43459745
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Vannacht rond 4.00 uur Don't Trust Myself With Loving You op 3FM

Meisje mocht een nummer uitkiezen wat ze graag wilde horen en toen zei je zo van: Mwah doe maar iets van John Mayer. Waarop Giel vroeg: Wil je wat ouds horen of iets van de nieuwe cd? En toen koos ze dus "Ja dat ene nummer met Hold erin...nummer 2 van Continuum". Voor en na het nummer Giel nog even melden hoe goed die cd wel niet is
Of je luistert ff niet om 4 uur snachts radio
pi_43465080
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:28 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Of je luistert ff niet om 4 uur snachts radio
Technisch gezien keek ik om 4 uur 's nachts tv :p
pi_43465546
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:05 schreef JeroenV het volgende:
Iemand de review van de cd in Nieuwe Revu gelezen? Hoeveel onzin kan men in zo'n klein stukje schrijven...
Interview wel gezien; review nog niet... Link?
pi_43466257
Best wel random en onzinnig, maar daarom niet minder grappig...
pi_43470412
John.
pi_43471209
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 23:24 schreef Numbie het volgende:

[..]

Interview wel gezien; review nog niet... Link?
Ik denk niet dat hij op internet staat. Waren 5 regels. Maar zo werd in de eerste regel al een vergelijking met Jack Johnson gemaakt en was volgens hun de naam van zijn laatste album Try This. (Hij kreeg drie sterren overigens)
pi_43471330
Hmm. Ik heb sowieso moeite met het met iets als 'review' betitelen als het maar om vijf regels gaat. Maar goed.

In ander nieuws; 15 november verschijnt John bij Oprah! Not kidding. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Dat het Johns verkoop van Continuum gaat helpen is al wel zeker denk ik
pi_43474046
15 november? Is dat toevallig al Oprah's befaamde kerstaflevering waarin ie een nummer mag doen, Oprah meldt dat het de beste cd is die ze dit jaar gehoord heeft en dan hordes amerikaanse huisvrouwen naar de winkel rennen om John's cd te kopen? :p
pi_43474545
Als je product bij Oprah komt weet je zeker dat het flink gaat verkopen na die uitzending .
pi_43474817
LMAO @ de kerstaflevering. Dan zit je de hele aflevering te kijken om vervolgens aan het einde John te zien die de helft van zijn dan uitgebrachte single mag zingen... Neehoor, ik heb geen trauma's *kucheRobThomaskuche*
Maar idd.. als Oprah roept dat iets goed is, is het spontaan in 3 kwart van de Amerikaanse winkels de volgende dag uitverkocht
pi_43477340
Kerstaflevering?? Geeeen idee. Maar zo te horen mag ik hopen van niet?

Geen kerstaflevering. De titel van de aflevering is 'Wednesday: Inside The $75 Million House'... Goed ben benieuwd.

[ Bericht 31% gewijzigd door Numbie op 12-11-2006 15:12:19 (toevoeging) ]
pi_43502642
Zo , er is weer een nieuwe tread .. was me trouwens opgevallen dat van ze tour buiten america wij de langste setlist hadden .. best grappig

oja I Dont trust my self was gister als achtergrond muziekje bij RL4 rond 16-40

laterzz
pi_43502660
al iets meer bekend over ze volgende europa tour ...mischien geruchten ofzo
pi_43502801
Niet dat ik weet; wel dat hij in April volgend jaar dus definitief in Australië is. Dus misschien dat Europa wel weer tussen de VS en Aus inzit...

En heb het linkje nog kunnen vinden naar de Nieuwe Revu recensie. Nou ja, recensie kun je het eigenlijk niet noemen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43502855
link werkt nier

ERROR ERROR !!
pi_43502922
Bij mij werkt hij anders prima
pi_43504136
Die Guus van de revu, daar is bij Soulvation ook al lovend over gesproken.

Beetje kansloos figuur wat bij iedere plaat alleen maar vergelijkingen moet maken.

pi_43504214
Jeetje zeg; nu ik dat gelezen heb, snap ik dat soort mensen nog minder. Ik bedoel, als je iets slecht vind, ga dan op zoek naar enigzins legitieme redenen ipv een afkraaksessie te houden...
pi_43504258
Bedoel je nu Caroline van Soulvation of toch Guus?
pi_43504562
Guus of course! Soulvation doet me eerlijk gezegd niet zoveel
pi_43504837
Ik zie trouwens de vergelijking met JJ echt totaal niet, tenzij de grote vergelijking is: Manneke met gitaar die muziek maakt. Daar ken ik er nog een een zooi van
pi_43505933
Zullen we maar niet beginnen met het opnoemen daarvan?
pi_43507781
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:52 schreef Numbie het volgende:
Niet dat ik weet; wel dat hij in April volgend jaar dus definitief in Australië is. Dus misschien dat Europa wel weer tussen de VS en Aus inzit...

En heb het linkje nog kunnen vinden naar de Nieuwe Revu recensie. Nou ja, recensie kun je het eigenlijk niet noemen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMO slaat die vergelijking niet eens ergens op. Beide totaal anders. JJ is trouwens leuk voor even, maar dat was ik na 1 zomer ook weer weer zat. Klinkt allemaal hetzelfde en nogal betekenisloze teksten.
pi_43508119
JJ vond ik heel erg lekker in de afgelopen lente en zomer maar heb ik inderdaad nu ook wel aardig gehad. JM blijft goed
pi_43508628
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

IMO slaat die vergelijking niet eens ergens op. Beide totaal anders. JJ is trouwens leuk voor even, maar dat was ik na 1 zomer ook weer weer zat. Klinkt allemaal hetzelfde en nogal betekenisloze teksten.
pi_43536021
Van MSM: John zal morgen bij Oprah niet alleen optreden maar ook een klein interviewtje geven... Kan niet wachten tot donderdag; hopelijk heeft Brian van score hem dan geupped
pi_43542436
Oprah kan je meestal ook online terugkijken.

*herinnert zich nog een heeeel fijn Orlando en Johnny interview*
pi_43550132
quote:
Dank je! Heb snel even Good Love geript en in m'n mp3 lijst
pi_43550356
Joh, die had ik je ook wel kunnen sturen Zo'n ontzettend fijn nummer is dat. Absoluut in mijn top drie van favo nummers...
pi_43552172
Ja! Good Love!
Al moet ik zeggen dat ik nog steeds de live versie boven de studioversie verkies. Alhoewel in de studioversie dat solootje wel erg cool glad overloopt in de rest van t nr.

Was ook echt een enorm flip/uit mijn dak moment toen ie die speelde in A'dam!
pi_43553660
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:13 schreef Numbie het volgende:
Joh, die had ik je ook wel kunnen sturen Zo'n ontzettend fijn nummer is dat. Absoluut in mijn top drie van favo nummers...
Maak mij eens blij dan. Mail in profiel.
Aub?

[ Bericht 3% gewijzigd door SFRje op 14-11-2006 19:56:31 (Toverwoordje vergeten) ]
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43555640
Waar is die studioversie van Gool Love te vinden dan?
pi_43557646
Online

Op mijn MSN of via Numbie's mail (gok ik )
pi_43557939
Je krijgt zo mail
Ja, ik heet anders, maar kan t niet veranderen... En nieuwe aanmaken heb ik geen zin in
pi_43559150
Ik denk dat je mail terug hebt
pi_43559393
Ik zal wel ff een sendspace linkje maken ok? maar niet doorvertellen hoor, voordat de modsquad erachter komt
pi_43559547
hxxp://www.sendspace.com/file/kr12b2
pi_43559798
Eigenlijk... zouden we nu een langdurig lulverhaal moeten beginnen, zodat andere dingen meer in het niet vallen *LMAO*
pi_43559904
Ja, eigenlijk wel hè... We zouden een raadspelletje kunnen doen? Iemand noemt een regel uit één van Johns lyrics, en dan moet de volgende raden uit welk nummer het is... LOL. *verveelt zich heus niet*
pi_43560211
Ik merk 't.
We need a hobby

Ik vrees dat jij ook alle teksten direct herkent *LOL*. Ik ook trouwens, denk ik
pi_43560298
Nou dat zou nog wel eens kunnen tegenvallen denk ik Nee, maar is zo. En ik heb wel een hobby hoor: John.
pi_43560993
Hahaha.. Gelukkig geef je het zelf toe Das de 1e stap.. toch?
pi_43561202
Je hebt er ervaring mee?

Ik realiseerde het me net nog toen ik de titels aan het veranderen was van jm32005-09-07d1t08 naar Everyday I Have The Blues... lol
pi_43561335
Oke dames, wie het eerste is:
'You can find me, if you ever want again'

pi_43561497
Wheel!!!

Oh, dit is echt te leuk eigenlijk, haha..

edit, want nu moet ik zeker er zelf ook eentje noemen. Vooruit dan maar, maar ga wel slapen dan zo...

do you ever get the feeling, that we started in the middle

[ Bericht 41% gewijzigd door Numbie op 14-11-2006 23:00:28 (toevoeging) ]
pi_43562132
Ik heb geen idee.
pi_43562289
Tracing!

Een nieuwe:
98 and 6 degrees of separation from you
Koning.
pi_43563036
Zonder te googlen heh

Come Back to Bed

"Your not a perfect hand but i don't hit on 19"

Verkapt 'Noem hier je favoriete lyrics' spelletje?
pi_43563631
Mijn favoriete zou iedereen gelijk raden denk ik .
En dit is niet mijn sterkste spel merk ik al.
pi_43563758
Another Kind of Green

Over favoriete dingen gesproken

Even een makkelijke:

And sometimes wish your room had room for two
pi_43569101
Great indoors

she’ll be here by the end of the hour
pi_43572080
The Hurt
(beter verschijnt die nog wel een keer op een album trouwens; zou anders echt doodzonde zijn )

I know, her hairs are on my shirt...
pi_43572145
Waarom ken ik er geen een
pi_43572259
Meer luisteren Jeroen! Meeneuriën als meeblèren (waar ik inmiddels pro in ben *kuch* ) niet je ding is En die ik noemde moet je toch wel enigzins bekend voorkomen?

Als die nummers je niet bekend voorkomen, moet je me maar ff toevoegen op msn; stuur ik ze wel ff door
pi_43572473
Ik gebruik met mijn vrienden gewoon een gezamenlijk GMail account icm Gmail Drive, superhandig
pi_43573412
Hmm, ken het wel, maar ik hou van overzicht, en aangezien ik momenteel al drie mailadressen heb, lijkt een vierde mij een beetje overbodig... Al hoewel. We zouden natuurlijk een fok-jm-adres kunnen opzetten
pi_43573537
Goed idee! Dan kan iedereen daar gewoon zijn favoriete jm nummers opzetten en dan hebben we ook geen last meer van de torrent-politie (de mods )
Koning.
pi_43573686
Ok, dat is dus twee stemmen voor in totaal. Ik zal ff tot 23h vanavond nog wachten met opzetten, om wat meer reacties af te wachten...

Vraagje nog daarover hè; was een beetje aan het rondneuzen, maar kan niets vinden over een drive?
pi_43574213
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:34 schreef Numbie het volgende:
Meer luisteren Jeroen! Meeneuriën als meeblèren (waar ik inmiddels pro in ben *kuch* ) niet je ding is En die ik noemde moet je toch wel enigzins bekend voorkomen?

Als die nummers je niet bekend voorkomen, moet je me maar ff toevoegen op msn; stuur ik ze wel ff door
Als de nummers op staan kan ik ze blind meezingen, maar als ik de tekst zo zie staan komt het niet echt boven.
pi_43574538
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:35 schreef Numbie het volgende:
Ik zal ff tot 23h vanavond nog wachten met opzetten, om wat meer reacties af te wachten...
pi_43574541
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:58 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Als de nummers op staan kan ik ze blind meezingen, maar als ik de tekst zo zie staan komt het niet echt boven.
Die lyric van Come back to bed kon ik ook alleen maar herinneren door het even hardop te zeggen
pi_43574668
Zijn muziek wordt veel in programma's gebruikt als achtergrond muziek. Viel me gisteren bij herman helpt heel erg op.
pi_43574709
Ja, ontzettend veel wordt'ie gebruikt. Voor een deel Remon's verantwoordelijkheid, voor de rest, geen idee..
pi_43575116
Ik ken ook al die teksten nog niet, moet maar wat vaker gaan luisteren .
En zon gedeelt-mail-account-voor-jm-geval lijkt me wel mooi .

En bedankt hé.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43575578
Ok, dus dat is vier keer voor account

Ik wil dat best organiseren, maar dan mag iemand mij nog wel ff uitleggen hoe dat met die drive werkt
pi_43577088
maak er maar 5 van
pi_43577373
Ik ben ook voor. Al heb ik geen idee hoe dat werkt, maargoed
pi_43577778
6 keer voor al dus Prima...

wacht nog steeds op uitleg
pi_43578279
Even fjboere mailen of gewoon wachten, hij gebruikt t zei ie.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43578761
Ja, hij staat wel in m'n msn; ik wacht wel ff tot hij weer online is
pi_43581515
John verveelde zich voordat hij bij Oprah zojuist op moest; dus heeft hij maar wat blogs gepost... www.johnmayer.com/blog
pi_43581990
quote:
What is Exacllbur without his sword? What is Carrot Top without his box of props? Such is the same with a photoless blog - that's just boring. That would be like - a book or something. Blech.
pi_43582017
quote:
That was fun. Oprah's got the good ju-ju. She's easy to talk to. I don't know what that's like, being easy to talk to. I bet if I were easy to talk to people would never shut up. I think I'll stick to being akward and off-putting.
En daar issie goed in
pi_43582492
quote:
I bet if I were easy to talk to people would never shut up. I think I'll stick to being akward and off-putting.
Zoooo waar Jill, zo waar.
pi_43584238
Ik wou net hetzelfde zeggen

Najaa, hij weet het in ieder geval van zichzelf. En die nutteloze brainwaves die ie af en toe heeft tijdens het schrijven van die blogs blijven vermakelijk
pi_43593832
Ok, veel positieve reacties tot nog toe, dus hier is the deal:

Ik open een account onder iets zeer logisch, bvb: jmfok@gmail.com, en geef het password hier weer zodat iedereen er altijd op kan.
De bedoeling is dus om sendspace/yousendit dingetjes naar dat adres te sturen, zodat iedereen die eraf kan plukken. Dit mag vanaf je eigen adres, maar kan ook vanaf dat adres zelf. Zet dan wel er ff bij van wie het komt
Klinkt goed?
pi_43595212
Ik hoor het morgen wel dan; eerst ff oprah van vandaag opspeuren, en dan zet ik het morgen eventueel wel op...
pi_43595374
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik er op moet zetten, maar misschien komt dat nog. Het idee is in ieder geval leuk.
pi_43595732
van Oprah.com:



Another place people rarely see is the Harpo greenroom, where Oprah's guests sit and await their moment on stage. Today, three-time Grammy award winner John Mayer gives us a sneak peek inside this exclusive locale.

What's John doing to prepare for his performance? Blogging, of course!

Fresh off the last stop of his world tour, John traveled all the way from Japan to visit The Oprah Show. This singer/songwriter has sold more than 8 million albums and topped the charts with hit songs like "Your Body is a Wonderland" and "Daughters." His CD, Continuum, went platinum in November 2006.

Growing up, John says he "had the blessing and the curse of knowing what I wanted to do when I was 13." An "invisible kid" in school, he couldn't wait to get home and play along to his musical heroes—Sam Cooke, Otis Redding, BB King, Jimi Hendrix and Stevie Ray Vaughan.

John says he even asked his parents—a principal and a teacher—if he could drop out of school to pursue music. He says now he's thankful they didn't let him. "You have to be careful as a successful person because success validates any of the stupid decisions you made in your life," John says.

What's John waiting for?


John takes the stage to perform "Waiting on the World to Change," the first single off his album Continuum.

John says he wrote "Waiting on the World to Change" in one night. The song reflects some of the current political climate where one person seems to be "driving the wheel," he says. "I have all this kind of internal energy in wanting to make things happen, but instead I'm sitting on my hands and I'm watching TV and I know what's right and what's wrong," he says.
pi_43596471
Ik loop ook al sinds tien uur elke mogelijk torrentsite af te speuren naar de show... Ik, wil, zien, nu!!
pi_43600089
quote:
Op woensdag 15 november 2006 23:11 schreef Numbie het volgende:
Ok, veel positieve reacties tot nog toe, dus hier is the deal:

Ik open een account onder iets zeer logisch, bvb: jmfok@gmail.com, en geef het password hier weer zodat iedereen er altijd op kan.
De bedoeling is dus om sendspace/yousendit dingetjes naar dat adres te sturen, zodat iedereen die eraf kan plukken. Dit mag vanaf je eigen adres, maar kan ook vanaf dat adres zelf. Zet dan wel er ff bij van wie het komt
Klinkt goed?
Klinkt zeker goed!
Maar je kan er natuurlijk ook nummers opzetten die je op je eigen computer hebt staan en ze bijvoorbeeld wilt delen omdat het onbekende opnames zijn of minder bekende nummers.
Of kan dat niet op een Gmail Drive, daar ben ik eigenlijk niet zo bekend mee, ik heb alleen een gewoon gmail account.
Koning.
pi_43600858
Dat is het dus juist; ik weet ook helemaal niets van een dergelijke drive, en ik kan er ook niets over vinden op de google site...

Maar eerst: John bij oprah!
Performance: http://www.youtube.com/watch?v=4UwLFW4syuI&eurl=
Interview: http://www.youtube.com/watch?v=LmUb1nNBMqY&eurl=
pi_43601019
Ik heb even gegoogled en ik denk dat ze met Gmail Drive bedoelen dat je op je eigen computer een soort virtuele hardeschijf van 1GB kan aanmaken. Deze virtuele schijf komt dan bij Mijn Computer te staan en als je daar bestanden naar toe sleept dan worden ze automatisch verzonden als bijlage naar het betreffende mail adres (in dit geval dus jmfok@gmail.com).

Bron:http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=39728

Correct me if I'm wrong.
Koning.
pi_43601634
Ik zie het; maar ik weet niet of iedereen dat wil/kan.. Bovendien zag ik wel staan dat een gmail account standaard al 2,5Gb vrije ruimte heeft, wat mij wel zat lijkt ook voorlopig.
pi_43601794
Opvallend blijft toch dat John echt altijd live zingt. Vooral bij shows als Oprah zie je dat mensen vaker dan eens staan te playbacken.
pi_43601866
Beter toch Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hij zou kunnen playbacken, in de zin van, hij zou zichzelf dat nooit toelaten. Dan ben je toch geen muzikant zeg, als je loopt te playbacken; tenminste, zo denk ik dat John erover denkt...

nou kan ik niet in mans hoofd kijken, maar ey, it's worth a shot right
pi_43612469
Ok, hoe dan ook: ben momenteel beetje aan het rommelen met gmail... Zal zo ff de details etc. online zetten
pi_43613363
En jawel: zojuist gecreerd:

Adres = jmfoknl@gmail.com
Wachtwoord = johnmayer

En op het bal te openen zal ik BTMB uitgevoerd door DRH erop zetten
pi_43613606
Nice
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43613686
En hoe kan je daar op komen?
pi_43613752
Je gaat naar www.google.com en dan kun je bovenaan rechts op sign in klikken. Dat doe je met de hierboven gegeven gegevens; en vervolgens klik je, weer terug op het zoekscherm, op 'more'. In het rechterrijtje staat dan op de volgende pagina gmail: klik, en je ziet de inbox...
pi_43614122
Dat gmail zie ik dan nergens staan..
Ik ben er al, via een andere weg.

En zooi toevoegen?
n00b
pi_43614281
http://gmail.com

En bij usernam hoef je alleen maar jmfoknl in te tikken ipv jmfoknl@gmail.com.
Koning.
pi_43614309
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:19 schreef JeroenV het volgende:
Dat gmail zie ik dan nergens staan..
Ik ben er al, via een andere weg.

En zooi toevoegen?
n00b
gewoon bij compose mail een mailtje naar hetzelfde adres sturen.
Koning.
pi_43614420
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:24 schreef tha_dark het volgende:

[..]

gewoon bij compose mail een mailtje naar hetzelfde adres sturen.
exactly, vergeet alleen niet te vermelden van wie het komt dan. Mochten er bedankjes uit willen gaan Ik zelf was het al daarnet vergeten zag ik lol. Dus hierbij; die DRH cover is van mij

[ Bericht 2% gewijzigd door Numbie op 16-11-2006 17:28:03 (sp) ]
pi_43614670
En de Rock Song van mij
Koning.
pi_43614888
Als er trouwens verzoekjes zijn ook gewoon melden mensen; er is vast wel iemand die het heeft
pi_43616628
Oke t werkt alleen is t nou de bedoeling dat ongeveer elk nummer dat JM heeft gemaakt er op komt te staan? Nee zeker? Want ik weet nu niet wat ik moet verzoeken omdat ik oudere of zeldzamere liedjes niet ken...
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43616723
Nee, het is idd meer de bedoeling dat er zeldzamer spul op komt te staan.. Voor de albums e.d. moet ik je doorsturen naar de platenzaak officieel Voor een goede discografie kun je op Room For Two terecht.
pi_43617126
Nee oke, is dat ook weer duidelijk. Ik heb zelf Continuum en Any Given Thursday DVD al, maar ik zal ff dat emailaccountje in de gaten houden .
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43620206
Je weet dat zowel Heavier Things als Room For Squares momenteel geen drol kosten?? Zou toch op z'n minst die ook nog aanschaffen Anders ben ik bang dat je van die email muzikaal ook niet veel rijker zult worden...
pi_43620548
Thanks voor de tip .
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43620675
En uit pure verveling nog maar ff er wat op gezet...
pi_43621009
Je mag je vaker gaan vervelen .
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43621052
OMG, iedereen 3fm aanzetten nu; waarschijnlijk gaat Michiel me zo bellen over requestje van Johns Gravity!!
pi_43621573
Al geweest?
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43621947
Ik!! Net!! Op 3FM!! Met Michiel!! En John!!



Iedereen die het wil terugluisteren: Rond tien voor tien
pi_43623107
Gaaf joh!

Gravity single? Woooh! Erg goed. Al weet k niet of ik Belief misschien niet nog net iets leuker vind.

Maar ach, whatever, who cares. Well done Numbie! Zit net je bulletin te lezen, haha.
pi_43623307
Trouwens even LMAO @ het Oprah interview..

Donuts or Diploma
pi_43623342
Haha, dank je!

Hij zei trouwens dat Belief ook nog wel single wordt, maar tegelijk met in Amerika, en dat is pas in januari, en aangezien de nederlandse platenmaatschappij dat te lang vond duren, hebben ze Gravity maar released

Ja, ik ben nog hyper. *doet nog een rondedansje*

[ Bericht 4% gewijzigd door Numbie op 16-11-2006 22:57:55 ]
pi_43626012
En jawel, de podcast is binnen Dus als mensen het hele verhaal willen horen, dan zal ik ff wat knippen en plakken en zo, en op jmfoknl zetten
pi_43626477
Gravity vind ik nou niet echt de showcase om de sfeer van het album te laten zien. Vind ik Belief of I don't trust myself with loving you meer geschikt imo.
pi_43627023
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef Numbie het volgende:
En jawel, de podcast is binnen Dus als mensen het hele verhaal willen horen, dan zal ik ff wat knippen en plakken en zo, en op jmfoknl zetten
Kreeg je de podcast van hem?
En ja, erop zetten
pi_43627810
Staat erop! Netjes geknipt en geplakt als mp3tje.
En iedereen kan die podcast downloaden via de site van 3fm, maar dan heb je er wel eentje van 56 min. inclusief reclame...
pi_43627942
Gotta love him:
quote:

AN UNLIKELY HERO


As told to me by my neighbor, Morty Hammer, 84.

"I remember back in the mid-sixties - I want to say 1972 - I was working at Proctor and Gamble as a custodial engineer. One afternoon I happened to be mopping up a combination urine and cat make-up spill in one of the [research] rooms. I couldn't help but overhear the head scientist as he addressed his technicians regarding the flaws in their new product. 'This new underarm deodorant is powerful, and our science can back that up without refute. But we're finding that an inordinate, and therefore unacceptable number of female test patients have reported irritation and swelling. And for that reason we cannot release this product as it stands.' The half a bakers dozen of technicians let out sighs of disappointment as they pivoted towards the door with their heads slung low. I'll never forget that moment when I turned around to face them, both hands perched atop my mop. I just pushed through my bit bottom lip and blurted out 'has anyone thought to check the Ph balance?'


*****

They had, but I thought it was worth bringing up. I lost my job that afternoon and soon after picked up a job stealing pets. Can I borrow a hundred bucks, Mr. Waiting on the World to Change????"


POSTED BY JOHN MAYER AT 02:35 PM FROM LOS ANGELES, CA
pi_43633695
Leuk dat mp3tje

Ik had een tijd geleden een 'album' gedownload. Het zijn allemaal acoustische nummers van hem, maar het is niet uitgebracht. Het is ook geen liveshow volgens mij, gewoon een stuk of 18 acoustische nummers. Mag ik die op de mail zetten?
pi_43636774
Leuk mp3'tje Numbie en goed bezig met dat vragen of je die single kan krijgen
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:51:09 #163
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43638716
Ohhh gravity nieuwe sigle, helemaal goed. Dat nummer had ik als eerste in de versie van de john mayer versie, en vind t echt een prachtnummer. De versie die ik hier hoor is trouwens wel gelikter dan de 3 versies die ik heb. Met die 2e stem erbij. Hij klinkt een beetje leger ofzo?? Weird....

Ik zet gewoon de live mp3 weer op.
I'm just a girl in the world.
pi_43639053
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef annoh het volgende:
Ohhh gravity nieuwe sigle, helemaal goed. Dat nummer had ik als eerste in de versie van de john mayer versie, en vind t echt een prachtnummer. De versie die ik hier hoor is trouwens wel gelikter dan de 3 versies die ik heb. Met die 2e stem erbij. Hij klinkt een beetje leger ofzo?? Weird....

Ik zet gewoon de live mp3 weer op.
Dit is de Continuum versie van het nummer

En Jeroen; 18 nummers? Acoustisch? Van dit jaar? Ik zou het bij de mooiste nummers houden, of zeldzame als Hummingbird of zo...
pi_43639360
Geen Daughters dus?
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:32:52 #166
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43639575
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:09 schreef Numbie het volgende:

[..]

Dit is de Continuum versie van het nummer
Volgens mij heb ik wel nog een andere studio versie van gravity! Die dus niet zo klinkt. Maar funkyer, en beter... Of ben ik echt de enige die deze versie een beetje vlak vind?
I'm just a girl in the world.
pi_43639963
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:25 schreef JeroenV het volgende:
Geen Daughters dus?
I am begging you not to

Ik hoor eerlijk gezegd geen verschil tussen deze versie en die op Continuum staat. De andere versies die ik heb van het nummer zijn allemaal live geloof ik, op de First Listen versie na dan
pi_43640135
Voor de John Mayer & Pete Murray fans, als die er zijn naast mij, ik kwam dit filmpje toevallig net tegen .
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43640282
Die van Numbies mp3 is volgens mij ook gewoon de Continuum versie, ik hoor geen verschil
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:16:38 #170
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43640294
Whaaa dat nr van pete heb ik serieus gisteren ontdekt, en ik vind t zo'n goed nummer!!! Tof man!! Relaxed ook hoe john het op het einde toch een echte mayer touch geeft! En wat een afgeragde gitaar?


[ Bericht 59% gewijzigd door annoh op 17-11-2006 17:22:29 ]
I'm just a girl in the world.
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:19:30 #171
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43640319
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:14 schreef JeroenV het volgende:
Die van Numbies mp3 is volgens mij ook gewoon de Continuum versie, ik hoor geen verschil
Ja maar ik bedoel dus dat ik volgens mij thuis nog een andere versie heb Zal ff goed vergelijken als ik weer thuis ben. Het is een mysteeeeerie

[ Bericht 2% gewijzigd door annoh op 17-11-2006 17:23:01 (Ik ben enorm aan het kloten, sorry :D) ]
I'm just a girl in the world.
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:20:58 #172
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43640337
dubbel
I'm just a girl in the world.
pi_43640612
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:16 schreef annoh het volgende:
Whaaa dat nr van pete heb ik serieus gisteren ontdekt, en ik vind t zo'n goed nummer!!! Tof man!! Relaxed ook hoe john het op het einde toch een echte mayer touch geeft! En wat een afgeragde gitaar?

En met die gitaar is niks mis mee toch ?!?! Die heeft ie wel eens vaker volgens mij !
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43640916
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:16 schreef annoh het volgende:
Whaaa dat nr van pete heb ik serieus gisteren ontdekt, en ik vind t zo'n goed nummer!!! Tof man!! Relaxed ook hoe john het op het einde toch een echte mayer touch geeft! En wat een afgeragde gitaar?
Dat hoort zo schat Het model op zich is al 'afgeragd', hij heeft'm alleen laten customizen...
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:27:54 #175
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43641043
Hahaha weet ik veel
Ik vind t echt een coole gitaar.
Maar was nog cooler geweest als ie m zelf afgeragt had, maarja .
I'm just a girl in the world.
pi_43641405
Vind ook dat deze gitaar een mooier en voller geluid heeft dan die Jimi strat van hem...




pi_43641607
Ik wil wat verzenden, zegt hij:
The system was unable to perform your operation, try again later.
pi_43641812
Geeen idee. Heb ik nog niet meegemaakt eerlijk gezegd...
  vrijdag 17 november 2006 @ 20:06:20 #179
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43642128
gewoon later nog een keer proberen

Gmail ligt altijd alleen maar kort plat. Echt 10 sec ofzo.
I'm just a girl in the world.
pi_43642828
Wow, zit ff op last.fm te neuzen op het John Mayer gedeelte. Is er gewoon iemand die vorige week schijnbaar 2100 keer naar John heeft geluisterd. En dan dacht ik dat ik hem vaak luisterde met mijn 118 keer...
pi_43643474
Hehe
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43643611


Had het al eerder vanavond op de mail gezet, maar zal het toch nog ff melden... John Mayer Trio (with Steven Tyler) - Eyesight To The Blind (live) Zo ontzettend gaaf.
pi_43643800
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43648686
Op MSM wordt alweer uitgebreid gespeculeerd over Johns kansen op een Grammy in februari. 7 december worden de nominaties bekend gemaakt..
pi_43665828
Ook wat nummers toegevoegd
pi_43669383
Vraagje over die nummers hè; van welke datum zijn ze? Kan ik checken of ik ze al heb of nie

Owh, en willen mensen niet met die homepage klooien svp (geef toe dat ik het zelf ook had gedaan eerst, niet realiserend dat iedereen die inlogt dat krijgt te zien) want die directe link naar de inbox vanaf daar is superhandig
pi_43671306
Ik beken . Ik wist niet dat t dan ook bij jullie werd verwijderd. Ik zal t nooooit meer doen.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43672680
Haha, al goed joh

Hint voor het nummer dat ik er net op heb gezet: sinaasappels.
pi_43677666
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef Numbie het volgende:
Vraagje over die nummers hè; van welke datum zijn ze? Kan ik checken of ik ze al heb of nie
Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Ik heb ze eind zomer gedownload, maar ik weet niet of er een datum bij staat oid....
Misschien dat ik dat morgen even opzoek, ga nu slapen
pi_43680918


Ben benieuwd wat John uitspookt deze dagen..
pi_43684970
Behalve gare blogs schrijven en fans bang maken vrij weinig denk ik
pi_43685882
Haha, ja dat zit er dik in... Waarschijnlijk repeteren voor de AMA's en promotie of zo.
pi_43687374
En wat is het toch een saaie zondag; daarom maar weer ff wat leuks geupped: Mijn Favoriete Fout van Sjerrie Kraai en Jan Meier
pi_43704895
Sorry dat ik even tijdje niet ben geweest. Even wat uitleg:

Met Gmail Drive bedoelde ik een extentie die in Windows -> Deze Computer een zogenaamde schijf 'GMail Drive' laat zien. Als je dan hierop klikt kan je bestanden erin zetten en kan je mappen maken, heel handig dus. Je kan ook nog op dat account met mails bestanden posten, maar die zal je dan niet zien in de Drive, wel andersom.

Klik hierboven voor de website of HIER voor een directe link. (pak uit en draai setup.exe).
pi_43704921
Ik zie dat op score al wat meer is gepost, ben heel benieuwd (ff terug van weggeweest, inhalen )
pi_43705289
quote:
Op maandag 20 november 2006 00:06 schreef fjboere het volgende:
Sorry dat ik even tijdje niet ben geweest. Even wat uitleg:

Met Gmail Drive bedoelde ik een extentie die in Windows -> Deze Computer een zogenaamde schijf 'GMail Drive' laat zien. Als je dan hierop klikt kan je bestanden erin zetten en kan je mappen maken, heel handig dus. Je kan ook nog op dat account met mails bestanden posten, maar die zal je dan niet zien in de Drive, wel andersom.

Klik hierboven voor de website of HIER voor een directe link. (pak uit en draai setup.exe).
Iemand had me er ook idd al opgewezen. Maar we hebben dus die email account opgezet; ik geloof dat de gegevens op deze of op de vorige pagina staan

En ik kon jullie dit toch echt niet onthouden: introducing the Duke!





Ja, dat is een golden retriever en ja, hij is van John. Las op MSM dat Duke momenteel nog getraind wordt, maar dat hij per december echt van John is
pi_43709404
I'm an assassin and I had a job to do
pi_43709457
quote:
Op maandag 20 november 2006 00:22 schreef Numbie het volgende:

[..]

Iemand had me er ook idd al opgewezen. Maar we hebben dus die email account opgezet; ik geloof dat de gegevens op deze of op de vorige pagina staan

En ik kon jullie dit toch echt niet onthouden: introducing the Duke!

[afbeelding]

[afbeelding]

Ja, dat is een golden retriever en ja, hij is van John. Las op MSM dat Duke momenteel nog getraind wordt, maar dat hij per december echt van John is
Cuteee

Alleen die naam doet me denken aan Duke Ellington.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_43710135
quote:
Och jeetje zeg; houdt het dan nooit op??
  maandag 20 november 2006 @ 11:17:39 #200
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_43711610
John Mayer en zijn nieuwe album

(voor mij nieuw, dan..)
(tvp)
Overal verstand van.
pi_43711859
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:10 schreef Numbie het volgende:

[..]

Och jeetje zeg; houdt het dan nooit op??
Jessica is zo dom

John's teksten worden vast niet beter in een relatie met haar
pi_43711898
Altijd fijn om nieuwe fans te verwelkomen hier

Oh en Tess, ik moest ook meteen denken aan Duke Ellington. Op MSM dachten ze er blijkbaar anders over. Daar dachten ze in eerste instantie aan Daisy Duke (JS in The Dukes of Hazzard flick )
pi_43711922
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef Lunar het volgende:

[..]

John's teksten worden vast niet beter in een relatie met haar
Hij zal iig beter de blues leren te zingen... lol
pi_43711977
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:29 schreef Numbie het volgende:

[..]

Hij zal iig beter de blues leren te zingen... lol
pi_43715633
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:28 schreef Numbie het volgende:
Altijd fijn om nieuwe fans te verwelkomen hier

Oh en Tess, ik moest ook meteen denken aan Duke Ellington. Op MSM dachten ze er blijkbaar anders over. Daar dachten ze in eerste instantie aan Daisy Duke (JS in The Dukes of Hazzard flick )
Dat zou wel heel erg fout zijn.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_43715930
I wish that I was the weather
you’d bring me up in conversation forever
and when it rained
I’d be the talk of the day

sometimes
I wish that I was a cold beer
I’d rest assured that you would hold me near you
I’d be guaranteed to be just what you need

and there could be no other way
cause you’re so lame
your tired words are all the same
I would surely walk away
if I wasn’t such a sucker for you

[...]

pi_43718932
Die akoestische nummers.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43728245
Nu weer Gravity op 3FM....

Willen jullie dat ik nog meer akoustische upload?
pi_43736333
Prima hoor Maar ik zou alleen wel graag data erbij willen als dat kan, want een derde van mijn gehele iTunes bieb bestaat uit John en anders is het niet te controleren of die er al in staan of nie
pi_43738063
Hoe kom ik achter die datums?
pi_43738824
Meestal staat dat al wel in de naam of eigenschappen/ID3tag van het bestand
pi_43739045
Wahahahahaha!! Het is waarschijnlijk toch waar over John en Jess, er zijn paparazzi foto's verschenen van de twee aan de lunch; foto's die niet anderhalf jaar oud zijn
pi_43740086
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:49 schreef Numbie het volgende:
Wahahahahaha!! Het is waarschijnlijk toch waar over John en Jess, er zijn paparazzi foto's verschenen van de twee aan de lunch; foto's die niet anderhalf jaar oud zijn
Damn die wil ik zien.

Edit:





I'm an assassin and I had a job to do
pi_43745381
Mijn god

Heb even gekeken of ik achter de datum kan komen. Ik kom niet verder dan de datum waarop ik het gedownload heb... Helaas kan ik je verder niet helpen denk ik. Maar je kan hem toch downloaden en dan vergelijken?

[ Bericht 57% gewijzigd door JeroenV op 21-11-2006 13:21:34 ]
pi_43745522
ROTFLMAO

Jessica & John's niet zo secret date dus
pi_43746996
quote:
MONDAY, NOVEMBER 20, 2006

REGARDING TUESDAY NIGHT'S AMA PERFORMANCE.

Dear friends and fans,

Thank you for your submissions for John Mayer's "Belief" performance on the
2006 American Music Awards. We're thrilled by the overwhelming response and
enthusiasm for this project and very impressed by what each of you had to
say.

Unfortunately, we have elected to perform 'Waiting On The World To Change'
and will not be able to include these submissions during John's performance.
We hope to be able to use your photos and quotes in a similar capacity in
the future.

We again thank you for your participation.
Geen Belief dus.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_43749291
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:15 schreef JeroenV het volgende:
Mijn god

Heb even gekeken of ik achter de datum kan komen. Ik kom niet verder dan de datum waarop ik het gedownload heb... Helaas kan ik je verder niet helpen denk ik. Maar je kan hem toch downloaden en dan vergelijken?
Ik heb dertig versies van Daughters inmiddels kwam ik achter; dus om dan eerst al die nummers te beluisteren en te vergelijken....

Die foto's hè van Jess en John (oh god, het begint al met de afkortingen...) het ziet eruit alsof ze het echt expres zo hebben laten doen; precies wat Jill zegt..
pi_43751871
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:16 schreef Numbie het volgende:

[..]

Ik heb dertig versies van Daughters inmiddels kwam ik achter; dus om dan eerst al die nummers te beluisteren en te vergelijken....

Die foto's hè van Jess en John (oh god, het begint al met de afkortingen...) het ziet eruit alsof ze het echt expres zo hebben laten doen; precies wat Jill zegt..
J & J Maar daar lijkt het inderdaad wel op, die foto's zijn wel erg dichtbij
I'm an assassin and I had a job to do
pi_43752681
John kan toch wel wat beter krijgen ! Ik bedoel, lager dan haar kun je niet veel gaan
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43755034


After a false start, Jessica Simpson and John Mayer are giving dating a try again. The couple met up for an hour-long lunch at Paradise Cove Beach Café in Malibu, California, on November 12.

“She didn’t eat much,” a witness says. “She drank double vodka cranberries. When they got up, Jessica was rubbing his back. You could definitely tell they were on a date.” Mayer left a $40 tip on the $100 bill.

Is it for real this time? Even Simpson, 26, and Mayer, 29, aren’t sure yet.

“She’s taking her time with it,” a Simpson pal says.

Adds a Mayer source, “It’s a flirtation. I wouldn’t call it full-on dating, but there is a fondness. He doesn’t like the attention, but he likes her. He wants to avoid the public scrutiny of last time.”

What’s up next for the couple? Separate Thanksgiving holidays with family (hers in Texas, his in Connecticut). Then, he’ll spend downtime in NYC songwriting, while she heads to Louisiana to film the Luke Wilson comedy Blonde Ambition. Could an on-set visit be next? Stay tuned.

I'm an assassin and I had a job to do
pi_43755220
Stiekem vind ik het wel lief
pi_43756288
Sow en tijdens de lunch al aan de double vodka cranberries.
Echt ik zou graag geluidsopnames willen van een gesprek tussen hun tweeen.
pi_43756330
Nieuwe blog op zn site. Blijkbaar heeft ie allemaal oude spullen van vroeger teruggevonden. Tapes enz. Hopelijk komen die ooit nog eens online te staan
pi_43756332
Jessica Simpson is trouwens best wel lang even zo btw Had er minier ingeschat.
pi_43761867
Volgens mij heeft ze gewoon immense blokhakken aan

Gezellig zeg, ben je aan het lunchen, staan er mensen voor het raam je aan te staren, en fotografen aan de andere kant foto's van je te nemen...
pi_43762202
En jawel; eindelijk...
quote:
Start zevende seizoen CSI met dubbele aflevering
De Amerikaanse politieserie Crime Scene Investigation gaat op maandag 27 november een nieuw, zevende seizoen in bij RTL 4. De in meer dan 200 landen uitgezonden serie start met een dubbele aflevering, getiteld ‘Built To Kill’. Deel 1 van deze aflevering wordt uitgezonden op 27 november, deel 2 volgt een week later. In Built To Kill is er waarschijnlijk sprake van opzet als een ogenschijnlijke zelfmoord in een ander licht komt te staan. Het slachtoffer wordt aan het begin aangetroffen met een pistool in zijn hand.

Maar waarschijnlijk is hij niet degene die de trekker heeft overgehaald. Ook wordt een bloemiste tijdens een voorstelling van Cirque du Soleil dood aangetroffen. De met een Grammy bekroonde zanger John Mayer is in deze eerste aflevering te zien. In een nachtclub zingt hij zijn single ‘Waiting On The World To Change’ en het lied ‘Slow Dancing In A Burning Room’. Ook acteur Danny Bonaduce levert in deze episode een bijdrage. Bonaduce, die bekend werd als Danny Partridge in de populaire tv-serie The Partridge Family, geeft gestalte aan een ex-rocker die vermoord wordt.
pi_43768602
'Jessica Simpson en John Mayer betrapt'

Ach ik heb een half jaar geleden de discografie van jessica (niet veel dus ) een kans gegeven, na 2 keer luisteren alles verwijdert, zonder spijt. Toch kan ze natuurlijk een heel leuk zijn, en misschien juist wel heel slim.

Wat doe je als je superknap bent, goed kan zingen én graag een prinsesje met rijkdom wil worden? Juist ja, laat je produceren. Mayer heeft dit eigenlijk in het begin ook wel gedaan, kijk ook maar naar Daughters.
pi_43769119
Kijk maar naar Daughters?? Superknap a la, goed kan zingen dat zeker, veel geld verdienen?! Het was de keuze van de platenmaatschappij om die single uit te brengen. Mayer had zelf allang aangegeven dat niet te willen, maar had door het floppen van CBTB eigenlijk geen keuze...

En het spijt me zeer hoor, maar ik vind dat JS echt niet zó goed kan zingen in vergelijking tot andere dames uit het genre...
pi_43775928
Nee teveel gemekker. En zoals als ik al een keer eerder gezegd heb qua slimheid: Of ze kan erg goed acteren dat ze dom is....maar als je bijvoorbeeld naar the Dukes of Hazard kijkt blijkt dat acteren ook teveel gevraagd is voor d'r, dus ik vrees het ergste.
pi_43779097
I'm an assassin and I had a job to do
pi_43779299
"Are you dating JS?" "I don't know man...."
pi_43779596
I'm an assassin and I had a job to do
pi_43802727
Wtf is up met t Juanes ding ook?

Die man blijft echt... te random.
pi_43803037
Hey die schoenen op de eerste foto heb ik ook
pi_43804193
MSM staat op z'n kop; 51 pagina's discussie over JS en JM
quote:
John Mayer Speaks Out Over Jessica Simpson

LOS ANGELES, (November 22, 2006) -- John Mayer has spoken out about reports he is rekindling things with Jessica Simpson.

The two were first spotted together in August, but things cooled off when the public coupling sparked press attention.

Recently though, Mayer was seen with the pop singer turned actress at a Los Angeles eatery.

"Yeah, eating shrimp," he confirmed to Access Hollywood last night at the AMAs. "It's funny everyone's kind of asking me about that."

Mayer proved coy when asked further if the meal meant anything more.

"I went to my library, right? And I started to research the bill of rights and I did not technically find anything that said all Americans shall eat shrimp with whoever they like," he told our cameras. "But, I found some things that are close enough to infer that I am within my legal rights to enjoy seafood with whomever I choose."

Source:

www.accesshollywood.com/n...2793.shtml
pi_43804267
Zou wel iets zijn voor hem om het gewoon allemaal op te zetten om iedereen te fucken denk ik
pi_43804608
Zou best kunnen...

John staat definitief in Australië de eerste week van april volgend jaar..

[ Bericht 50% gewijzigd door Numbie op 23-11-2006 09:45:53 ]
pi_43813088
Heb trouwens gisteravond nog een nieuw nummer op de mail gezet; St. Patricks Day in de rerecord versie van vorig jaar, die hij destijds op zijn myspace zette. John + ac. gitaar is nog altijd een super combinatie...
pi_43818446
Oeh, even downloaden dan.
pi_43819419
Ook even doen ja, als ik er aan denk. Blijf dat een goed nummer vinden.
pi_43839125
Nieuwe dag, nieuw nummer: The Hurt van de Hotel Café show afgelopen mei op de mail nu
pi_43868867
Oooooooh boy oh boy oh boy... John heeft gisteravond I'm Gonna Find Another You live gedaan bij Letterman en het was om te zoenen zo goed En Bryan heeft'm al op score staan; werkelijk, wauw.
pi_43869188
*gaat score ff weer leegplukken*
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:55:46 #244
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_43875311
Het "Prive/Story" gehalte stijgt met de minuut in dit topic.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_43882355
Uit de OP:
quote:
* De platen worden voornamelijk geplugged door 3FM.
* Sinds Waiting On The World To Change worden andere radiozenders ook wakker.
Mwah, Sky Radio draaide Daughters grijs, dus dat valt wel mee hoor. Helaas wordt ik gedwongen naar die zender te luisteren, maar zo af en toe komt daar heel vroeg iets moois voorbij, voor de rest het oppikt. Dat was toen Daughters (ook veel gedraaid op Radio 2) en vlak na de release van Last Request (Paolo Nutini), werd die single ook vaak gedraaid. Op de 'reguliere' zenders (wauwelende DJ's etc.) heb ik die nog maar zelden gehoord.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_43909279
Volgens mij draaide Claudia wel vaak Paolo, maar verder zou ik het zo ook niet weten idd...
pi_43917614
Komt er nu nog een concert in decemebr of niet? CONTINUUM is meesterlijk, ik moet dat live ziennnnnnnnnnnnnn.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_43917946
In december ziet er naar uit van niet; was anders al wel aangekondigd. Hij heeft net vandaag de tourdata in april in australië aangekondigd, dus met een beetje geluk komt er nog voor kerst meer duidelijkheid over maart...
pi_43925022
Zou het perse maart moeten zijn dan? Juni/juli kan ook toch?
pi_43925051
Dat zou kunnen maar als het eerst december/begin van het nieuwe jaar/dit voorjaar is lijkt me sterkt dat we dan al richting zomer gaan. Alhoewel....tourmanagers zijn evil
pi_43947245
Even naar aanleiding wat Jill en ik in het Snow Patrol topic hadden. Denken jullie dat John in de HMH ook een goede sfeer neer kan zetten of zal het daar een dooie boel worden?
pi_43947547
Het zal er erg aanliggen hoe het publiek reageert. John zelf doet niet zo ontzettend veel boeiends op het podium...als ik dan even kijk naar James Morrison of Pete Murray vond ik dat (afgezien van de muzikale verschillen) een stuk leuker en gezelliger dan het optreden van John Mayer. JM miste gewoon die hele connectie/interactie met het publiek...als ie dat in de HMH wel kan aanhalen...en dat zou ik erg knap vinden. John heeft natuurlijk wel de "OMG het is JOHN MAYER!"-factor dus daar kan ie het eerste half uur wel op teren
pi_43947898
*mee eens*

John KAN heel goed zijn, ook in een grote hal. Maar dan moet ie t wel willen. Was de Melkweg een magistrale show qua "ernstig onwerkelijk moment" en geweldige gitaarsolo's, er miste iets aan t gevoel wat ik bijvoorbeeld bij James Morrison wel had. Ook een beetje beleving bij John zelf, op 1 of andere manier. Dus voor de HMH zal ie aanzienlijk meer zijn best moeten doen. Of miss toch een Trio tour zodat er meer ruimte is voor muzikale spontaniteit misschien?
pi_43947921
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Het zal er erg aanliggen hoe het publiek reageert. John zelf doet niet zo ontzettend veel boeiends op het podium...als ik dan even kijk naar James Morrison of Pete Murray vond ik dat (afgezien van de muzikale verschillen) een stuk leuker en gezelliger dan het optreden van John Mayer. JM miste gewoon die hele connectie/interactie met het publiek...als ie dat in de HMH wel kan aanhalen...en dat zou ik erg knap vinden. John heeft natuurlijk wel de "OMG het is JOHN MAYER!"-factor dus daar kan ie het eerste half uur wel op teren
Ik ben een beetje bang dat het voor mij tegen zal vallen. John is voor mij mijn favoriete artiest denk ik, maar de OMG het is JOHN MAYER-factor speelt bij mij niet echt mee.
Als de zaal meezingt enzo kan het leuk worden, maar anders zal het best stil worden. Ik begreep dat het bij Jack Johnson ook zo was, dat je soms gewoon mensen kon horen praten ed. Weinig beweging.
  maandag 27 november 2006 @ 22:57:54 #255
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43948013
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:55 schreef Lunar het volgende:
I wish that I was the weather
you’d bring me up in conversation forever
and when it rained
I’d be the talk of the day

sometimes
I wish that I was a cold beer
I’d rest assured that you would hold me near you
I’d be guaranteed to be just what you need

and there could be no other way
cause you’re so lame
your tired words are all the same
I would surely walk away
if I wasn’t such a sucker for you

[...]

weet iemand wat een bong head is?
Durf niet te googlen, volgens mij is het iets vies!!
I'm just a girl in the world.
pi_43948052
Ik denk wel dat John een ander type en misschien meer diehard fanbase heeft dan Jack Johnson.

Alhoewel, in de HMH is zoveel ruimte dat er ook hele veel wipkippen en dagjesmensen de eventueel overgebleven kaarten kunnen kopen, en dan is de sfeer ook niet geweldig.

Ik ben toch bang dat ie aan de Melkweg niet meer gaat kunnen tippen...
pi_43953450
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
James Morrison of Pete Murray
Die spelen dan ook voornamelijk de standaard akkoordjes.
pi_43953624
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:14 schreef Apfel het volgende:

[..]

Die spelen dan ook voornamelijk de standaard akkoordjes.
Ja dat bedoelde ik met muzikale verschillen. Maar die nemen wel de tijd om tussen de nummers door even een beetje met het publiek te praten.
pi_43953651
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Het zal er erg aanliggen hoe het publiek reageert. John zelf doet niet zo ontzettend veel boeiends op het podium...als ik dan even kijk naar James Morrison of Pete Murray vond ik dat (afgezien van de muzikale verschillen) een stuk leuker en gezelliger dan het optreden van John Mayer. JM miste gewoon die hele connectie/interactie met het publiek...als ie dat in de HMH wel kan aanhalen...en dat zou ik erg knap vinden. John heeft natuurlijk wel de "OMG het is JOHN MAYER!"-factor dus daar kan ie het eerste half uur wel op teren
In Londen stond een heel andere John op het podium kan ik je vertellen. Die connectie met het publiek was daar veel meer; alleen al vanwege het feit dat er een groep jongens de hele tijd 'Dela!!!' stond te gillen (serieus! ). Daarom denk ik ook dat het in HMH wel heel anders zou zijn dan in de Melkweg... Kreeg haast het gevoel dat John inmiddels die afstand nodig heeft of zo, tussen het publiek en hem; omdat hij anders te ongemakkelijk wordt... Net als James bij Paul de Leeuw; mijn god dat was niet om aan te zien zo zenuwachtig als die man leek...
pi_43954495
Denk dat de factor van de Melkweg voornamelijk ook verbaasd was.
+ de jetlag
+ de kater van z'n verjaardag

Het was wel goed en dat maakte het niet minder, maar de volgende ronde wordt geheid beter.
pi_43955026
quote:
weet iemand wat een bong head is?
Durf niet te googlen, volgens mij is het iets vies!!
Hij zingt 'bong hit'. Een bong is een waterpijp, een bong hit is dan een hijs van een waterpijp. Als je nu naar de rest van het couplet kijkt:

'" You'd let me in and you would love every minute
And tell the room the things I did to you..."

wordt het allemaal duidelijk hoop ik
pi_43955968
ik zie nog steeds delzelfde mensen , die eerst voor het concert er ook waren ... Jongens hebben jullie soms niet eens een "ff geen JM maand" hahaha ik moet wel anders vind ze concert niet eens meer briliant en dat is no fun for me

safety first
pi_43956701
Al jouw posts op Fok! zijn ook alleen maar in het John Mayer topic.
pi_43956743
jaja hahahaha dat is zo maar kijk naar me laatse post dan zie je dat dat ook alweer een tijdje geleden is !!!

moest wel ff afkicken .. mischien herender nog wat dingentjes geplaats maar thats it
pi_43973695
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef DTmaster het volgende:
ik zie nog steeds delzelfde mensen , die eerst voor het concert er ook waren ... Jongens hebben jullie soms niet eens een "ff geen JM maand" hahaha ik moet wel anders vind ze concert niet eens meer briliant en dat is no fun for me

safety first
Oh nee hoor; everyday is JM day Sterker nog, ik krijg afkickverschijnselen als ik twee dagen geen John heb gehoord... lol
pi_43973715
Net even een duidelijk statement van Michiel op 3FM weer;
Continuum album van het jaar volgens hem
pi_43974643
Michiel is echt een held En gelijk heeft hij... Op twee voor mij denk ik James Morrison, en drie Keane maar die twee ontlopen elkaar niet veel.
pi_43975336
Voor mij tot nu toe:
1 John Mayer - Continuum
2 The Killers - Sams town
3 The Fratelli's - Costello music

Heel anders dan John, maargoed
pi_43975442
Heb dat album van The Killers ook wel thuis liggen, maar totaal niet van overtuigd. Heb het echt wel een aantal luisterbeurten gegeven, maar elke keer weer klonk het als eenhansworst na een poosje... Maar goed, my humble opinion
pi_43975493
Twee en drie kunnen omgewisseld worden. Maar ik ben dan ook zware Killers fan, beetje zoals bij John.
Ik heb nog niet alle albums goed bekeken die ik binnen heb gehaald, maar deze kwamen het eerste bij me op.

Hmm, ik zit nog eens te kijken wat ik binnen gehaald heb sinds vorig jaar. Het zal nog wel een ander lijstje worden. Maar nummer 1 staat vast.
pi_43975922
Voor mij ook absoluut Vandaag nog een keer weer het hele album beluistert.
pi_43976682
Vind van de The Killers eigenlijk iedere keer maar 2 of 3 nummers echt leuk en de rest irriteert me dan weer moeilijk. En Mr. Brightside blijft nog altijd een zeer gevaarlijk nummer om op te autorijden

Beste cd's van dit jaar...mmm daar moet ik nog even goed overnadenken maar zo vanuit het blote bolletje in no particular order: Continuum, Mr. A-Z van Jason Mraz en For me, It's You van Train. Mmm zat net even mn cd's door te kijken en volgens mij stond er nog wel meer leuks van dit jaar bij, maar okwee ik hou m voorlopig even daarop.
pi_43977331
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:19 schreef Jill-RMC het volgende:
It's You van Train.
Bestaan die nog? Wat is Jason Mraz voor muziek?
pi_43977879
Ja...! Mr. A-Z is geweldig. Vooral Geek in the Pink en O Lover! Oh oh.. en Song For a Friend en Life is Wonderful..
Hmmm, ok.. will shut up now.

Ik vind James Morrisons album ook wel erg aangenaam, net zoals die van Paolo Nutini, of misschien The Weepies stiekem toch ook wel. Ik heb te veel favo albums dit jaar al vrees ik...

Welk album hebben we nog meer geoverkillt op je Mp3 cd Jill?
pi_43978020
*was Will Hoge even vergeten* of is dat laatste album van hun uit 2005?

En Snow Patrol's laatste album. Augustana's album en dat van Teddy Geiger Draai ik ook echt heel vaak.

Maar Continuum heb ik toch wel 't allerergst sufgedraaid dit jaar. Vanaf 't moment dat die first official radio leak online stond tot een paar weken voor en na het concert. Ik moet nu ff een tijdje minderen denk ik
pi_43978663
Goede vraag.

Cd's die we geoverkilled hebben...duidelijk die van Matt Nathanson toen, maar dat was al vorig jaar dus die telt niet meer mee. Tolcher ook alweer van een aantal jaar geleden. Album van The Fray? Das ook al van vorig jaar toch? *te lui om op te staan om te checken*

Teveel goede cd's dit jaar.

En ja Train bestaat nog steeds. Kleine opleving hier in NL met Drops of Jupiter, maar maakte daarvoor en daarnaook nog zeer fijne cd's.
pi_43984303
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:54 schreef Gosjke het volgende:
Ja...! Mr. A-Z is geweldig. Vooral Geek in the Pink en O Lover! Oh oh.. en Song For a Friend en Life is Wonderful..
Hmmm, ok.. will shut up now.

Ik vind James Morrisons album ook wel erg aangenaam, net zoals die van Paolo Nutini, of misschien The Weepies stiekem toch ook wel. Ik heb te veel favo albums dit jaar al vrees ik...
Die van Mraz vond ik echt zo vies tegenvallen.. Had ik meer gehoord; er zijn haters en lovers van dat album en ben bang dat ik me bij die eerste groep verschaar

Doe mij maar die nieuwe van incubus
pi_43999136
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef Gosjke het volgende:
Ik denk wel dat John een ander type en misschien meer diehard fanbase heeft dan Jack Johnson.

Alhoewel, in de HMH is zoveel ruimte dat er ook hele veel wipkippen en dagjesmensen de eventueel overgebleven kaarten kunnen kopen, en dan is de sfeer ook niet geweldig.

Ik ben toch bang dat ie aan de Melkweg niet meer gaat kunnen tippen...
Ben gisteren naar Muse geweest. Superstrak spel en megashow, maar toch een tegenvaller, namelijk:
- Nagenoeg geen contact met publiek, enige wat hij zei was thank you na elk nummer...
- Het was precies zoals het album, nooit eens een improvisatie, variatie op een nummer of een onbekend nummer

Dat 2e punt komt niet bij John voor, maar dat eerste punt vond ik wel een tegenvaller, net als wat jij zegt. Bij eerdere shows deed ie het wel meer, bv op de HT dvd en JM3 videoopnames. Als het idd in Londen niet zo was, zal het wel komen door z'n verjaadagsfeestje ....
pi_44009803
Jessica Simpson moet diep in haar buidel tasten om te voorkomen dat een sekstape van haar uitlekt, zo meldden verschillende Amerikaanse media. Op de video zou de zangeres/actrice in actie te zien zijn met haar ex-man Nick Lachey.

Een kennis van Simpson laat weten dat het blonde idool erg geschokt is. "Jessica is iemand van moraal en principes. Dat haar naam nu in verband wordt gebracht met een sekstape vind ze heel erg."

De video zou naar verluidt in handen zijn gekomen van dezelfde personen die de sekstape van Pamela Anderson lekten. De geruchten gaan dat Simpson een flinke smak geld op tafel moet leggen, wil ze voorkomen dat de video in de openbaarheid komt.

Wachten
De 25-jaar oude Simpson heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze mannen laat wachten op seks. "Je moet het ze niet te gemakkelijk maken. Het is beter om eventjes te wachten."

Simpsons ex-man Lachey heeft momenteel een relatie met MTV-presentatrice Vanessa Minnillo. Simpsons naam wordt de laatste tijd in verband gebracht met zanger John Mayer.

Weet John (en wij) gelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft..
pi_44021609
Ach ja; mensen doen rare dingen als het op de vleselijke lusten aankomt

Ik zal de komende tijd hier niet zoveel zijn mensen; ga stage lopen bij RTL Boulevard vanaf volgende week...
pi_44021713
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef Numbie het volgende:
Ach ja; mensen doen rare dingen als het op de vleselijke lusten aankomt

Ik zal de komende tijd hier niet zoveel zijn mensen; ga stage lopen bij RTL Boulevard vanaf volgende week...
Als we elke dag John-nieuws in RTLB zien weten we dus hoe het komt
Wat ga je daar doen?
pi_44021960
Redactie stagaire op de entertainment afdeling Dus ja, als je John voorbij ziet komen of iets related to him; mijn werk zeer waarschijnlijk
pi_44031047
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef Numbie het volgende:

[..]

Die van Mraz vond ik echt zo vies tegenvallen.. Had ik meer gehoord; er zijn haters en lovers van dat album en ben bang dat ik me bij die eerste groep verschaar

Doe mij maar die nieuwe van incubus
Dig is echt 1 van mn favoriete nummers van het jaar.
pi_44031948
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef Numbie het volgende:
Ach ja; mensen doen rare dingen als het op de vleselijke lusten aankomt

Ik zal de komende tijd hier niet zoveel zijn mensen; ga stage lopen bij RTL Boulevard vanaf volgende week...
Dat doe je goed! Doe kwalbert de groeten

Ik vind 't hele John en Jessica ding nog steeds een beetje misselijkmakend btw.

En t nieuwe Incubus album is écht steengoed zeg. Pfoeh. En ik ben idd bij de categorie lovers van Jason Mraz' album. Zijn stem en verschijning in het algemeen verdeeld de meeste mensen al heel streng tussen fans en mensen die 't walgelijk vinden
pi_44040175
Het is niet zo zeer dat ik al zijn werk slecht vind; WOMRTC was één van mijn favo albums het jaar dat het uit kwam... Vind alleen Mr. A-Z zo overgeproduceerd; alle lol is er vanaf, of dermate over the top dat het nep klinkt

Oh, en zapte net langs Topkok op Talpa en ze draaiden IDTMWLY op de achtergrond
pi_44058622
John Mayer shopt bij Pottery Barn! (wat een nieuws, wat een nieuws... )

http://x17online.com/cele(...)ottery_barn.php#more
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:36:44 #287
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_44062086
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:34 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Hij zingt 'bong hit'. Een bong is een waterpijp, een bong hit is dan een hijs van een waterpijp. Als je nu naar de rest van het couplet kijkt:

'" You'd let me in and you would love every minute
And tell the room the things I did to you..."

wordt het allemaal duidelijk hoop ik
Haha ja, als je niet weet wat dat woord betekent kun je je er vanalles meer bij voorstellen
I'm just a girl in the world.
pi_44062723
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:24 schreef Numbie het volgende:
John Mayer shopt bij Pottery Barn! (wat een nieuws, wat een nieuws... )

http://x17online.com/cele(...)ottery_barn.php#more
wereldnieuws
I'm an assassin and I had a job to do
pi_44066676
John's twee laatste aanwinsten:



Duke en Blackie!!
pi_44067330
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:37 schreef Numbie het volgende:
John's twee laatste aanwinsten:

[afbeelding]

Duke en Blackie!!
I'm an assassin and I had a job to do
pi_44074418
quote:
FRIDAY, DECEMBER 01, 2006

NEW SINGLE.

Hi all...


Wanted to let you know something that has got me as excited as anything I've done in my career so far.


I know it's been a while since a new single from CONTINUUM has come out, and there's also been quite a bit of speculation about what tune it's going to be.


I'm beyond thrilled to tell you that "Gravity" is going to be the next single.


I've always tried my best to make peace with there being a give and take between the music and the business... And I think it's okay to say that some of the songs that became singles in the past haven't been the most musically far-reaching in my catalog... I tend to hold myself responsible for this as a composer. Truly great composers can make music that speaks from the deepest part of their being AND reach a lot of people's hearts in the process.


That's why I'm so thrilled that everyone involved in this record are behind "Gravity". (Thanks record people.) I'm looking forward to FINALLY being able to play my guitar the way I want to at the "big games"... Expect to see a different performance on TV every time I play it. And show producers, look for the musical guest to run long.


I don't know why I'm so excited about this over so many other pieces of great news. I just feel like I might actually start to get my inside story and my outside story to read the same.


POSTED BY JOHN MAYER AT 03:12 PM FROM LOS ANGELES, CA
I'm an assassin and I had a job to do
pi_44086250
Hij brengt'm dus toch ook internationaal uit... Hmm, niet verwacht, maar wel super natuurlijk

Oh en nieuwe OP ben ik mee bezig
pi_44086702
En waarom is dit mij niet eerder opgevallen:
quote:
3fm Serious Music
Various Artists

Adviesprijs: ¤ 22,95

Tracklist:
Disc 1
1. Coldplay - Talk
2. KT Tunstall - Suddenly I See
3. Stone Sour - Through Glass
4. Orson - No Tomorrow
5. Source ft. Candi Staton - You've Got The Love
6. Infadels - Love Like Semtex
7. Lily Allen - Smile
8. Racoon - Laugh About It
9. Razorlight - In the morning
10. Van Velzen - Baby Get Higher
11. Krezip - I Apologize
12. Kaiser Chiefs - I Predict A Riot
13. Kubb - Wicked Soul
14. Gavin De Graw - Just Friends
15. Gabriel Rios - Broad Daylight

Disc 2
1. Keane - Crystal Ball
2. The Kooks - She Moves In her Own Way
3. Anouk - One Word
4. Editors - Munich
5. Pink - Stupid Girls
6. Jamie Lidell - Multiply
7. Corinne bailey Rae - Put Your Records On
8. Blof - Mens
9. Mousse T & Dandy Warhols - Horny As A Dandy
10. Pete Murray - So Beautiful
11. Snow Patrol - Chasing Cars
12. Sheer - the Girl That Lost Her Mind
13. Feeling - Sewn
14. A Balladeer - Swim With Sam
15. John Mayer - Waiting On The World To Change
Lijkt me een fijn verzamelaartje voor in de auto of zo...
pi_44097451
Zo! Goeie samengestelde cd's
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_44100446
Hij staat deze maand met een interview in de Gitarist.
Verkrijgbaar bij de grotere tijdschrifthandel.
pi_44104914
Is dat een Engels of Nederlands blad? Ik loop elke keer hoopvol de American BookCentre binnen voor Interview magazine, maar tot nog toe no luck...
pi_44106966
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef Numbie het volgende:
Is dat een Engels of Nederlands blad? Ik loop elke keer hoopvol de American BookCentre binnen voor Interview magazine, maar tot nog toe no luck...
Gitarist is een nederlands blad..
pi_44106975
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:37 schreef Numbie het volgende:
John's twee laatste aanwinsten:

[afbeelding]

Duke en Blackie!!
Is dat DE blackie?
pi_44107694
Nee, dat is niet DE Blackie, maar wel één van de 300 replica's (a weet ik hoeveel duizenden dollars) die speciaal zijn uitgebracht...
pi_44107907
En ik gooi'm ff dicht...
pi_44107912
Op deze manier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')