abonnement Unibet Coolblue
pi_43320566
Ripley
RAOK nr 23:
Pick on your mates - Nicely!
Me and a few mates were bored one night and came up with an ace plan... to pick on another friend, but with kindness...
We thought it'd be funny to bewilder himwith kindness, and for the next few days he was incredibly confused as he received a voucherfor a free mealfor two at his local restaurant, a free pint (which we'd secretly arranged with the landlord of his local pub), and a load of free cat food for his (admittedly ugly) cat.
We now create one piece of luck for him every week... and he still doesn't know who's doing it...!

Goed, dat is dus mijn opdracht. De eerste vraag was: wie wordt het slachtoffer? Sinds dit weekend heb ik wat goed te maken met mijn beste vriendin, dus ik heb besloten om haar maar eens anoniem in de bloemetjes te zetten. Of om te beginnen in de thee


Ze is dol op thee en getut, dus de "prijs" die je hier: http://www.pickwicktea.co(...)x?flashpage=gamepage kon winnen leek me echt iets voor haar - de 7 nieuwe soorten pickwick thee.


Deze dus, en de 3 nieuwe smaken.

Ik heb me gestort op het onwijs moeilijke spel en vervolgens haar naam en adres ingevuld. Als het goed is krijgt ze dus binnenkort de 7 soorten thee toegestuurd om uit te proberen.

Ik ga weer even nadenken hoe ik haar verder wat leuks kan doen toekomen - ik heb de smaak te pakken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 12:08:18 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43320709
Je hebt hem gecombineerd met een andere RAOK! Die waarbij je meedoet aan spelletjes en de antwoorden in zendt namens iemand anders. Geen idee welk nummer dat was.

Lief!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43320741
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Je hebt hem gecombineerd met een andere RAOK! Die waarbij je meedoet aan spelletjes en de antwoorden in zendt namens iemand anders. Geen idee welk nummer dat was.

Lief!
Tof! Ik ga nog meer mijn best doen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43320858
Ah, opnieuw een passende.

De vriendin in kwestie is er recentelijk financieel op achteruit gegaan en heeft daarom ook al haar tijdschrift abonnementen opgezegd, inclusief TV gids.

Laat ik nu net een leuke aanbieding vinden van het VARA Magazine: http://allesgratis.net.site-id.nl/campaign/vara/cid860/?cid=860&sid=971&pos=19

Voor de mensen die hem niet kennen, deze dus:


De komende 4 weken krijgt ze dus gratis het Vara TV Magazine gratis en vrijblijvend in de bus
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 12:20:10 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43320971
Tof! En ze hoeft het blad niet af te melden of zo?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43321773
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof! En ze hoeft het blad niet af te melden of zo?
Nee, vrijblijven
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43419461
Zo, de bewuste vriendin belde gisterenavond, maar zo te horen had ze nog niks ontvangen. Ik durfde ook niks te vragen, maar ben supernieuwsgierig hoe ze straks gaat reageren. Ik ga nog even op zoek naar een leuke verrassing
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator vrijdag 10 november 2006 @ 10:24:54 #8
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43419632
Wat je goed te maken had, is dus al vergeten en vergeven? Klonk ze blij? Of was ze meer neutraal van toon en is het dus nog niet vergeten en vergeven?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43419746
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat je goed te maken had, is dus al vergeten en vergeven? Klonk ze blij? Of was ze meer neutraal van toon en is het dus nog niet vergeten en vergeven?
Nou, ze belde me maandag en was bang dat ik boos op haar was, omdat ik haar niet had gebeld in het weekend Sloeg nergens op, want ik was juist degene die iets fout had gedaan. Dus dat heb ik maandag tegen haar gezegd en ruiterlijk mijn excuses aangeboden Toen was ze niet meer boos. Maar ik vind het nog steeds niet zo aardig wat ik gedaan had, dus lijkt het me leuk om even extra lief voor d'r te zijn. In het gewone leven natuurlijk, maar ook op deze stiekeme manier zodat ze het niet eens weet
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43421026
Stuur haar een CD waarvan je weet dat ze die heel mooi vind.

Als je haar helemaal gek wilt maken moet je nadat je meerdere dingen door haar brievenbus hebt gegooid een foto maken van haar voordeur en die door de brievenbus gooien met de woorden IK WAS HIER erop.
Ik heb dat ook eens gedaan bij iemand en die persoon werd er paranoide van.
pi_43421081
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:19 schreef moelan0e het volgende:
Stuur haar een CD waarvan je weet dat ze die heel mooi vind.

Als je haar helemaal gek wilt maken moet je nadat je meerdere dingen door haar brievenbus hebt gegooid een foto maken van haar voordeur en die door de brievenbus gooien met de woorden IK WAS HIER erop.
Ik heb dat ook eens gedaan bij iemand en die persoon werd er paranoide van.
Dat van die CD vind ik wel leuk.

Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ze denkt dat het van een aanbider si. Ze is single en heeft toevallig dit weekend een jongen ontmoet die vrij enthousiast is
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43421785
Ach, daar sta jij toch los van?
  woensdag 15 november 2006 @ 11:03:53 #13
19194 Oversight
◢◤
pi_43571452
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat van die CD vind ik wel leuk.

Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ze denkt dat het van een aanbider si. Ze is single en heeft toevallig dit weekend een jongen ontmoet die vrij enthousiast is
Dan zet je je naam er toch gewoon op?
◢◤
pi_43572611
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:03 schreef Oversight het volgende:

[..]

Dan zet je je naam er toch gewoon op?
Nee, want ze moet dus juist niet weten dat het van mij is
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43591589
Mijn zusje heeft vandaag ook een leuke actie gekregen van een vriendin:
Haar vriendin belde vanmiddag dat ze om half 8 's avonds klaar moest staan... verder niets....
Ik krijg net een smsje dat het pauze is in de cabaretvoorstelling waar ze mee naartoe is genomen...

Super actie!
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
  woensdag 15 november 2006 @ 22:26:54 #16
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43592570
Ripley

Ik hoop dat meer mensen dit oppakken, weet je, ik vind op internet vrij vaak acties waarbij je vrij makkelijk proefpakketjes of kleine onzinprijsjes kunt krijgen die ik voor mezelf niet zo noodzakelijk vind. Het is eigenlijk maar een heel kleine moeite om het exacte adres van mensen te weten te komen die zoiets wel op prijs zouden stellen.
power to the people
pi_43592649
Ik heb vandaag allerlei soorten thee gekocht (chocoladethee ed) en ik ga om de dag een ander zakje thee sturen naar een vriend die nooit tijd heeft om thee te drinken met mij.
Ik doe slechts het theezakje in de envelop en ik knip de voorkant van het doosje uit waarop een mooie tekening staat en de naam van de thee. Misschien zet ik mijn naam er nog wel bij maar dat denk ik niet.
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 13:41:25 #18
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43635280
In het kader van deze RAOK heb ik voor een vriend van me twee SF boeken gekocht en ze anoniem naar hem laten versturen per post. Hij herstelt nu thuis van een operatie en ik kon pasgeleden niet bij z'n verjaardag zijn. Nu heeft hij hele stapels van die SF boeken, maar dit zijn boeken uit de jaren '30. Hopelijk heeft hij ze nog niet.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43637525
Ik heb heel lang gezocht naar een bepaalde ketting die ik bij een meisje in barcelona had gezien en die ik nergens kon vinden in Nederland.



Hier lijkt ie een beetje op, al is het hart wat groter en van plastic. Uiteindelijk ond ik een sleutelhanger die er precies aan voldeed. Dus die heb ik gesloopt en er een hanger voor aan een ketting van gemaakt.

Morgen ga ik voor de 2e keer in korte tijd met een vriendin eten om wat dingen te bespreken en zij was helemaal weg van de ketting vorige keer, maar hij is dus nergens te koop. In het kader van RAOK 23 ga ik morgen een nieuwe maken en aan haar geven

Ik zal kijken of ik foto's kan maken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')