abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 december 2006 @ 16:02:36 #101
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_44428224
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Japin het volgende:
Ik ben inmiddels een maand bezig met Zirh Clean en Defend. Dit begint echt duidelijk resultaat te geven. Het gaat zo geleidelijk dat je het bijna niet door hebt maar als ik foto's bekijk van een maand geleden zie ik duidelijk verschil. Wat mij verder opvalt is dat mijn huid zichtbaar beter wordt als ik het volhoud om 2 liter water per dag te drinken.

Waar komt trouwens de wijsheid vandaan dat een puistje 2 weken lang in ontwikkeling is?
had jij in het begin ook het gevoel dat je huid eerder uitdroogde door Zirh defend dan dat het vocht vast houd?
pi_44431368
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Japin het volgende:
Ik ben inmiddels een maand bezig met Zirh Clean en Defend. Dit begint echt duidelijk resultaat te geven. Het gaat zo geleidelijk dat je het bijna niet door hebt maar als ik foto's bekijk van een maand geleden zie ik duidelijk verschil. Wat mij verder opvalt is dat mijn huid zichtbaar beter wordt als ik het volhoud om 2 liter water per dag te drinken.

Waar komt trouwens de wijsheid vandaan dat een puistje 2 weken lang in ontwikkeling is?
En wat voor middelen zijn dat dan?
BlaBlaBla
pi_44440767
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef flashermx het volgende:

[..]

had jij in het begin ook het gevoel dat je huid eerder uitdroogde door Zirh defend dan dat het vocht vast houd?
Ja, maar bij mij werkt het wel. Ik heb echt een vette huid, en Zirh is het eerste wat echt een beetje werkt. Het wordt door mensen met een gevoelige huid ook al snel agressief gevonden. En over het gevoel dat het geeft: Het geeft inderdaad een beetje een uitdrogend gevoel maar wat zou het gevoel moeten zijn van "vocht vasthouden"? maw: ook al houdt het wel vocht vast, je voelt het echt niet

Zirh Clean is een facewash, Defend is een dagcreme.
pi_44530466
Afgelopen weekend heb ik Biotherm Homme Cleansing Foam gekocht. Ik heb namelijk een gevoelige huid en vond de andere cleansing gels/creams te "hard". Ik kan niet anders zeggen (nu al, na 2x gebruikt te hebben) dat het zalig spul is! Erg zacht, reinigt erg goed en voor mijn gevoelige huid absoluut niet trekkerig(iets dat ik al erg snel heb). Mochten er mensen twijfelen tussen de cream of de foam van Biotherm dan kan ik voor de gevoelige huid absoluut de eerste aanbevelen. Het is nu enkel nog afwachten hoe lang ik ermee doe.
  maandag 18 december 2006 @ 19:32:59 #105
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_44547714
Weet iemand nog een goed voedend masker ?
( en niet al te duur natuurlijk )
pi_44550735
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:15 schreef Mr.M. het volgende:
Afgelopen weekend heb ik Biotherm Homme Cleansing Foam gekocht. Ik heb namelijk een gevoelige huid en vond de andere cleansing gels/creams te "hard". Ik kan niet anders zeggen (nu al, na 2x gebruikt te hebben) dat het zalig spul is! Erg zacht, reinigt erg goed en voor mijn gevoelige huid absoluut niet trekkerig(iets dat ik al erg snel heb). Mochten er mensen twijfelen tussen de cream of de foam van Biotherm dan kan ik voor de gevoelige huid absoluut de eerste aanbevelen. Het is nu enkel nog afwachten hoe lang ik ermee doe.
Ik heb de acnoclean foam, heb nog al een vettige huid als ik 's avonds thuis kom, maar met die foam kun je wel jaren mee doen
BlaBlaBla
pi_44569025
Ben zelf niet erg tevreden over mijn huid dus heb net bijna de hele mikmak gehaald. Ben benieuwd.
Scheer mezelf niet zo erg vaak maar heb dus een balsum voor na het scheren van Loreal en ook een dagcreame van Loreal. Als ik me dus heb geschoren hoef ik niet de dagcreame te gebruiken lijkt me toch??

Heb nogal een gevoelige huid dus heb ze ook allemaal voor een gevoelige huid gekocht. Facewash exta mild (die heb ik dan van Nivea omdat die andere mij niet werd aangeraden, was met mint ofzo), 24H hydraterende balsem, scheergel anti....., en dagcreame hydra energetic...

[ Bericht 7% gewijzigd door MAX_crazy op 19-12-2006 14:49:58 ]
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:24:01 #108
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44575745
Ik zou liever altijd de dagcreme gebruiken en dan de balsem laten zitten
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:18:46 #109
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_44581399
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Japin het volgende:
Ik ben inmiddels een maand bezig met Zirh Clean en Defend. Dit begint echt duidelijk resultaat te geven. Het gaat zo geleidelijk dat je het bijna niet door hebt maar als ik foto's bekijk van een maand geleden zie ik duidelijk verschil. Wat mij verder opvalt is dat mijn huid zichtbaar beter wordt als ik het volhoud om 2 liter water per dag te drinken.

Waar komt trouwens de wijsheid vandaan dat een puistje 2 weken lang in ontwikkeling is?
Japin hoe heb je dat dan steeds vol gehouden 2 liter water per dag?
pi_44582506
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:18 schreef flashermx het volgende:

[..]

Japin hoe heb je dat dan steeds vol gehouden 2 liter water per dag?
Zorgen dat je net als een vrouw constant met een fles water rondloopt Fles water naast je computer hebben staan, fles water mee naar je werk. En ik vergiste me in mijn vorige post, het is geen defend maar protect.
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:54:01 #111
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_44582599
ik gaat het ook eens proberen een maand vol te houden om 2 liter per dag te drinken
pi_44586362
2 liter water per dag drinken is makkelijk te doen door gewoon altijd een flesje water bij je te hebben. Heb zelf altijd water bij me en als ik dan zoals morgen weer hele dag druk bezig op school ben met project word deze meerdere malen gevult.
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:24 schreef ArendBarend het volgende:
Ik zou liever altijd de dagcreme gebruiken en dan de balsem laten zitten
k. maken we hem nu gewoon keurig op (zal wel lang duren want hou niet zo van scheren). Stond dacht ik ook op mijn dagcreme dat die gebruikt kan worden na het scheren...
pi_44586842
telt cola ook als water in dit geval? k drink hier toch redelijk richting de 1L cola/dag (en nog wat water/melk 's ochtends, chocomel op t werk ed....

k kon misschien naar een gratis schoonheidsbehandeling (@ avondschool waar mn lascursus is) maar k ga maar es op zoek naar zoiets hier in de buurt, zullen vast wel es willen oefenen op mannen
behandeling bestaand uit scrubben en weet ik wat nog niet meer, zolang k er maar weer es goed verzord niet-homo, beetje metro uitzie.
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44587012
Cola telt niet als water Wat misschien in aanmerking komt is thee. Maar dan wel de thee zonder theeine/looizuur. Koffie valt er ook echt niet onder.
pi_44587742
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:05 schreef DropjesLover het volgende:
telt cola ook als water in dit geval? k drink hier toch redelijk richting de 1L cola/dag (en nog wat water/melk 's ochtends, chocomel op t werk ed....

k kon misschien naar een gratis schoonheidsbehandeling (@ avondschool waar mn lascursus is) maar k ga maar es op zoek naar zoiets hier in de buurt, zullen vast wel es willen oefenen op mannen
behandeling bestaand uit scrubben en weet ik wat nog niet meer, zolang k er maar weer es goed verzord niet-homo, beetje metro uitzie.
Haha, in cola zitten tog allemaal suikers enzo! water vriend, water!
peace, nd suck a !@$%
pi_44587787
aangezien de cola nog steeds vloeibaar is ga ik er van uit dat het grootste deel van de moloculen nog steeds H2O is -> water...

maar koffie is en bekende die net slecht is voor je huid dacht k, met name vanwege de hoeveelheid caffeine (jaja, dat zit ook in cola )
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44590549
Het kan qua vocht balans in je lichaam niet zo veel kwaad. (Alhoewel, cafeïne is een vochtafdrijver toch?) Maar cola zit gewoon veel te veek suiker en andere troep in. 2 liter cola per dag drinken kan gewoon niet goed voor je zijn. Hou het dus maar gewoon bij water, en als je dat niet weg kan krijgen kan je kruidenthee proberen. (Over melk zijn de meningen eigenlijk ook verdeeld)
pi_44592968
k drink eigenlijk al zeker 3 jaar 1-2 (soms 3) liter cola per dag :| nog nooit echt problemen gehad (ook niet met mn tanden)
mja, tis zo lekker en goedkoop bij de aldi. hoe zit het dan met dingen als dubbelfris? das water + vruchtensap (zonder extra suikers ed)
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44595089
vandaag dermatoloog weer geweest, na zowat alles te hebben gehad ga ik nu aan de roaccutine (als ik het goed schrijf) wat talgproductie vermindert. Het klinkt veelbelovend!
  woensdag 20 december 2006 @ 15:15:26 #120
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_44599637
Succes met Roa

@Japin

Naar hoeveel weken zag je resultaat door het water drinken?

[ Bericht 34% gewijzigd door flashermx op 20-12-2006 15:20:55 ]
pi_44608606
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef DropjesLover het volgende:
k drink eigenlijk al zeker 3 jaar 1-2 (soms 3) liter cola per dag :| nog nooit echt problemen gehad (ook niet met mn tanden)
mja, tis zo lekker en goedkoop bij de aldi. hoe zit het dan met dingen als dubbelfris? das water + vruchtensap (zonder extra suikers ed)
Je wordt er ook niet ziek van. Maar al die kunstmatige suikers en andere troep kunnen ook echt niet goed voor je zijn.

@ flashermx

Het duurde bij mij wel een maand, maar ik ben gelijk met de Zirh ook op m'n vochtbalans gaan letten. Waar het dus echt aan ligt kan ik niet zeggen.
pi_44617006
Ik ben ook geinteresseerd in huidverzoring van de man en zou graag wat advies willen hebben met wat voor spullen ik 't beste kan beginnen.


Zal misschien vast al in dit topic staan, maar ik moet dringend naar bed op 't moment!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  donderdag 21 december 2006 @ 07:09:59 #123
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44618991
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:01 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook geinteresseerd in huidverzoring van de man en zou graag wat advies willen hebben met wat voor spullen ik 't beste kan beginnen.


Zal misschien vast al in dit topic staan, maar ik moet dringend naar bed op 't moment!
ordinaire tvp dus?
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_44625406
Ik wil wel eens die Biotherm dingen gebruiken, omdat hier goede reacties over zijn. (naast de prijs dan )
Ik ben op zoek naar een aftershave en een vochtinbrengende creme die ik dagelijks kan gebruiken.


Aftershave:

Dit is dus een soort aftershave?

Wie weet er nog een goede vochtinbrengde creme van biotherm voor mannen met een gevoelige huid?
pi_44625472
Nee dat is Aquapower. Geen aftershave zoals jij aftershave bedoeld waarschijnlijk. T'is een vochtinbrengende emulsie voor na het scheren.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')