abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_44862062
ik heb m'n Bol-bon na 2 weken nog steeds niet van NIPO.. ik ga er maar vanuit dat er vertraging is daar door de kerst.
pi_45015776
Wie heeft er weleens wat gewonnen met Lucky Clix van Euroclix? Ik heb net voor het eerst meegedaan. De inzet is 100 clix en je mag 1 keer per maand meedoen.
Ik heb 25 clix 'gewonnen'.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:16:34 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_45016515
Ik heb er nu 250 gewonnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45020346
Ik snap er helemaal niets meer van met Nipo. Ik heb vandaag mijn twee bol-bonnen binnengekregen van Home, dat klopt helemaal. Onderaan de brief staat dat ik nu nog 20 punten tegoed heb, dit staat ook op de website.
Maar ik kreeg ook nog een andere brief, ook van Capi@home, maar dan met een bon voor Businessbase onderzoeken. Deze onderzoeken zijn niet online bijgeschreven en er staat dat ik nu nog 8 punten tegoed heb.
Heel vaag allemaal weer, maar ik heb toch een bon meer dan waar ik vanuit gegaan ben. En ze hebben van Business zowaar iets bijgeschreven, dat is ook al heel wat. Volgens mij hebben ze rond de kerst een uitzendkracht ingehuurd bij t Nipo om de achterstallige uitbetalingen te verwerken

Ik hoop er ooit nog eens achter te komen of ze nou wel Home en Business gescheiden houden of niet. Het lijkt iedere keer te verschillen.
Spoilers!
pi_45033451
DoublePoints... Elke keer als ik een email krijg erger ik me weer. Wat een verschikkelijke site toch. Dat ik daar ooit lid van ben geworden.
Ik heb nu 1285 pnt, nog heel wat te gaan tot de 2800 pnt voor een Bol.com bon. Misschien toch maar het geld doneren aan een goed doel, dan ben ik ook van mijn ergenis af..
Zijn jullie nog lid?
pi_45033687
Ik ben ook met Doublepoints gestopt. Met de punten die ik had heb ik nog 98 loten voor de loterij gekocht daar en natuurlijk niks mee gewonnen.
pi_45033754
Ik ben nog lid ja, maar heb dus hetzelfde, ERGERNIS
Ik heb pas 790 punten trouwens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45043189
Is er een loterij op Doublepoints. Daar ga ik straks eens naar kijken!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:51:29 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_45048758
Ik heb bijna 1900 punten bij Doublepoints. Maar voor mij is het ook afgelopen als ik aan de 2800 punten voor de bol-bon zit. 30 seconden wachten voor je 2 punten krijgt, t is echt bezopen. Gelukkig kan ik binnenkort via hun site weer voor 75 euro bij bol bestellen en daar punten voor vangen.
Spoilers!
pi_45068817
Heeft er iemand ooit al een uitbetaling aangevraagd bij globalopinionpanels? Ik zit nu aan 6160 punten en kan mijn eerste uitbetaling aanvragen (6100 = ¤ 5,00), maar ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je per uitbetaling inwisselingskosten moet betalen ofzo (geen idee waar, maar het spookt door mijn hoofd). Dus nu durf ik niet op de overmaken of inwisselen knop te drukken.
Meestgestelde vragen biedt ook geen oplossing helaas...
pi_45132705
doublepoints heb ik ook aan meegedaan, nog steeds trouwens maar niet lang meer!
Had een bioscoopbon aangevraagd, van 5 euro, duurde weken voordat ik die had...ben echt van plan om daar mee te stoppen, en nog even te vertellen hoe ik erover denk.
Hun site vond ik eerst nog redelijk, 2000 punten voor een bol.com bon, nu heb je 2800 punten nodig voor een bon van 5 euro!!

Global heb ik ook een keer gehad, gewoon die 5 euro gekregen, weet niet meer of het lang duurde, ik geloof dat het wel meeviel. Je hoeft geen inwisselingskosten te betalen.

Ik heb bij ipsos weer een mediamarkt cheque besteld, maar zal wel weer erg lang duren (5 tot 6 weken)
pi_45132735
heb net nog even gekeken, was 1600 punten, nou ja schiet niet op in elk geval...
pi_45179933
Waar kreeg je nu ook alweer bol.com-bonnen bij? Ik heb hier ooit gezeten toen deel 4 er was, maar ik heb iets gemist merk ik al .
pi_45180235
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef koenimex het volgende:
Waar kreeg je nu ook alweer bol.com-bonnen bij? Ik heb hier ooit gezeten toen deel 4 er was, maar ik heb iets gemist merk ik al .
o.a. bij Polland
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:47:00 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_45188198
En bij Intomart, Nipo, IkZieHetZo, InternetPanel en ConsumerJury!
Spoilers!
pi_45190696
..en inVotes
pi_45192459
En Flycatcher en LimburgPanel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45193504
LimburgPanel? ga ik me nu ook maar eens even bij aanmelden dan
pi_45193586
quote:
Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef tine47 het volgende:
Global heb ik ook een keer gehad, gewoon die 5 euro gekregen, weet niet meer of het lang duurde, ik geloof dat het wel meeviel. Je hoeft geen inwisselingskosten te betalen.
Bedankt voor de reactie. Ik heb mijn uitbetaling aan durven vragen. Ben benieuwd wanneer het geld op mijn rekening staat.

Hoe zat het eerst ook al weer precies bij DoublePoints? Voor hoeveel punten had je een Bol.com bon (en van welke waarde)?
pi_45193785
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef LotjeSpieg het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie. Ik heb mijn uitbetaling aan durven vragen. Ben benieuwd wanneer het geld op mijn rekening staat.

Hoe zat het eerst ook al weer precies bij DoublePoints? Voor hoeveel punten had je een Bol.com bon (en van welke waarde)?
Bij 2800 doublepoints 1 bol.com bon van 10 euro.. Gaat niet zo snel dus
pi_45210625
Sorry, heb mijn vraag niet helemaal goed gesteld, zie ik nu. Ik wil graag weten hoe het daarvoor ook al weer zat bij Doublepoints.
pi_45212492
hoelang duurt het ongeveer voordat je je bol.com bonnen krijgt bij polland?
want heb er 1 van 15 euro aangevraagd, maar heb nog steeds niks mogen ontvangen
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_45213162
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:57 schreef hannowannabe het volgende:
hoelang duurt het ongeveer voordat je je bol.com bonnen krijgt bij polland?
want heb er 1 van 15 euro aangevraagd, maar heb nog steeds niks mogen ontvangen
Ze zijn daar echt langzaam terwijl je gewoon een mail krijgt met de code van de bon er in, snap echt niet waarom ze daar twee weken over doen.

Bij mij was het dus zo'n twee weken, aangevraagd op een maandag, zou de code op vrijdag krijgen, maar dat werd dus twee weken na die vrijdag.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45225479
Krijg ik eindelijk eens een Opinionbar, krijg ik na een paar vragen ineens een 500-error
Heb ze maar gemaild, ik wil punten zien
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45243029
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:58 schreef LotjeSpieg het volgende:
Sorry, heb mijn vraag niet helemaal goed gesteld, zie ik nu. Ik wil graag weten hoe het daarvoor ook al weer zat bij Doublepoints.
Eerst was het 2000 punten voor een bol-bon. Maar toen kreeg je 5 punten per bezochte website en waren er veel vaker vragen die je voor punten kon beantwoorden.
Spoilers!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')