abonnement Unibet Coolblue
pi_43850736
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

deze is technisch beter, die heb ik met mn hercules gemaakt

Hangmat @ Speijk

http://www.megaupload.com/?d=L9M65BQ4
[..]
geluisterd
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43853144
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:06 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

het is ook gewoon speelgoed hoor.maar het doet precies wat het moet doen, ik ben er dus wel blij mee
wat kost zo'n ding nu nog?
soms ben ik lui en wil ik wel draaien maar geen zin om platen in en uit de hoezen te doen..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43854412
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:40 schreef FUFR het volgende:

[..]

wat kost zo'n ding nu nog?
soms ben ik lui en wil ik wel draaien maar geen zin om platen in en uit de hoezen te doen..
zweihundert
pi_43854458
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:06 schreef Boondock_Saint het volgende:
HELD!!! Dit vind ik 1 van de beste minimal nummers allertijden!!!
haha
die baslijn of hoe het dan ook heet is echt heerlijk in dat nummer
pi_43854497
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

zweihundert
aber das ist nicht so fiel ook niet...
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43854952
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

haha
die baslijn of hoe het dan ook heet is echt heerlijk in dat nummer
Ja, ook. Maar het vette eraan vind ik dat de melodie ook met basgeluiden is gemaakt (of bedoelde je dat ook?). Echt heerlijk subtiel met lekkere klikjes erdoorheen. Het moet wel klikken natuurlijk

Tuuu tududututu
Fuck you Jane Austen!
pi_43855627
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
Wow:

http://www.rekorder.nl//index.php?option=com_wrapper&Itemid=70

en dan de set van de Man zonder Schaduw kiezen, echt een meesterwerkje
Kan iemand die rippen of vertellen hoe ik die moet rippen!? daar was ik bij!! Ruben is een held!!!!!
pi_43855702
met een flash ripper wellicht?
had er iets voor maar kan het effe niet vinden
Misschien dat een streamripper het doet?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43856253
heb em al geript
pi_43857970
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef Rens2001 het volgende:

[..]

Kan iemand die rippen of vertellen hoe ik die moet rippen!? daar was ik bij!! Ruben is een held!!!!!
Er hangt in Studio 80 op de plee een hele grote foto van. Zag er wel vet uit

Al vind ik GZG wel een beetje overkill aan drugsgebruik, zullen ze wel niet allemaal hebben, maar ik associeer het er toch mee. Let wel, ik ben niet anti-drugs, lust zelf ook graag een pilletje, maar je kan ook overdrijven.
Fuck you Jane Austen!
pi_43861514
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:16 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Er hangt in Studio 80 op de plee een hele grote foto van. Zag er wel vet uit

Al vind ik GZG wel een beetje overkill aan drugsgebruik, zullen ze wel niet allemaal hebben, maar ik associeer het er toch mee. Let wel, ik ben niet anti-drugs, lust zelf ook graag een pilletje, maar je kan ook overdrijven.
vandaar de naam GZG he
pi_43862987
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

vandaar de naam GZG he
Hehehe, stond dat niet voor Gemeente Ziekenhuis Gouda?

Maar goed, het is helemaal niet tof om er zo over op te scheppen, ik vind het eerder een beetje zielig. Net zoals studenten of boeren die tegen elkaar opbieden hoeveel bier ze wel niet ophebben. Of 16-jarige jongentjes die opscheppen over hoeveel jointjes ze wel niet roken. Alleen doen zij het dan met harddrugs en dan het liefst in een cocktail. Dat maakt het allemaal nog net iets tragischer.

Er zitten wel aardige mensen tussen hoor, begrijp me goed. Maar een 'drugsclubje' gaat me net iets te ver. Vooral de mensen die om de harde kern heenhangen en graag bij de 'familie' ( ) willen horen. Toegegeven, het ging ze oorspronkelijk om het feesten, maar daar gaat het volgens mij allang niet meer over.

Ach, ze hebben wel verstand van goede muziek

/edit

Vrij harde tekst als ik het zo teruglees. Ik ben ook maar een buitenstaander, maar zo komt het iig allemaal op mij over.

[ Bericht 6% gewijzigd door Boondock_Saint op 24-11-2006 21:16:26 ]
Fuck you Jane Austen!
pi_43867024
gasten zonder grenzen staat het dacht ik voor.

ben nog nooit op zo'n feest geweest dus zou het niet weten
pi_43872701
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:12 schreef jimjim1983 het volgende:
gasten zonder grenzen staat het dacht ik voor.
Fuck you Jane Austen!
pi_43872932
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eindelijk

het nummer dat ik al meer dan een maand zoek daar heb ik nu eindelijk de hele versie van gevonden
mijn hart klopt echt heel snel nu
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF212330-01-02-01.mp3


crosspost
met alle respect...hier kan je toch niet op losgaan als je uitgaat?

simpel melodietje..... geluidje erbij, geluidje erbij..geluidje erbij....geluidje eraf..geluidje eraf...geluidje eraf en er is weer een minimal(techno) plaatje geboren ..
pi_43876275
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 05:39 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

met alle respect...hier kan je toch niet op losgaan als je uitgaat?

simpel melodietje..... geluidje erbij, geluidje erbij..geluidje erbij....geluidje eraf..geluidje eraf...geluidje eraf en er is weer een minimal(techno) plaatje geboren ..
dit nummer is technisch idd absoluut niet bijzonder, maar het heeft een heerlijk ritme
pi_43876638
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 05:39 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

met alle respect...hier kan je toch niet op losgaan als je uitgaat?

simpel melodietje..... geluidje erbij, geluidje erbij..geluidje erbij....geluidje eraf..geluidje eraf...geluidje eraf en er is weer een minimal(techno) plaatje geboren ..
Shit hey, je hebt gelijk. Ik ga maar eens wat anders luisteren, dat minimal is veelste simpel. Had je dit niet eerder kunnen zeggen? Nu heb ik er zoveel tijd aan verspild
Fuck you Jane Austen!
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:04:38 #143
67663 fractalis
we (all) search
pi_43876676
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:05 schreef jimjim1983 het volgende:
Werkloos & Lui - Dikste set ooit
Leuke mix, toffe tracks!

Ga zelf ook maar eens snel wat fatsoenlijks recorden met m'n Herculesje, tot nu toe blijft het meestal een beetje bij leuk plaatjes draaien, vrij stuurloos nog...
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
pi_43876750
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:04 schreef fractalis het volgende:

[..]

Leuke mix, toffe tracks!
thanks

vanavond Wighnomy
ik ga nu maar eens een goede mix met alleen maar wighnomy nummers maken
pi_43903672
die set van Wighnomy gisteravond MOET echt online komen inclusief tracklist want er werden zoveel vette nummers gedraaid na het eerste uur veel onbekende nummers ook, en een hele vette remix van pecan - the white room

op het einde nog wighnomy vodka gedronken een vriend van me had een halflege fles van ze gekregen
pi_43906614
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef jimjim1983 het volgende:
die set van Wighnomy gisteravond MOET echt online komen inclusief tracklist want er werden zoveel vette nummers gedraaid na het eerste uur veel onbekende nummers ook, en een hele vette remix van pecan - the white room

op het einde nog wighnomy vodka gedronken een vriend van me had een halflege fles van ze gekregen
Het was leuk Maar jezus, wat was het druk.

Overigens moeten die gasten wel echt eens met wat minder breaks gaan draaien. Iedere keer zetten ze een goede plaat op, kan je 30 seconden dansen, en dan krijg je weer een break en moet je weer wachten.
Fuck you Jane Austen!
pi_43907558
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:10 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]
Maar goed, het is helemaal niet tof om er zo over op te scheppen, ik vind het eerder een beetje zielig. Net zoals studenten of boeren die tegen elkaar opbieden hoeveel bier ze wel niet ophebben. Of 16-jarige jongentjes die opscheppen over hoeveel jointjes ze wel niet roken. Alleen doen zij het dan met harddrugs en dan het liefst in een cocktail. Dat maakt het allemaal nog net iets tragischer.

Er zitten wel aardige mensen tussen hoor, begrijp me goed. Maar een 'drugsclubje' gaat me net iets te ver. Vooral de mensen die om de harde kern heenhangen en graag bij de 'familie' ( ) willen horen. Toegegeven, het ging ze oorspronkelijk om het feesten, maar daar gaat het volgens mij allang niet meer over.

Ach, ze hebben wel verstand van goede muziek

/edit

Vrij harde tekst als ik het zo teruglees. Ik ben ook maar een buitenstaander, maar zo komt het iig allemaal op mij over.
Ja.. er word inderdaad wel veel drugs gebruikt op GZG feesten, maar er word echt niet over opgeschept hoor.. beetje zielig zou dat zijn. Iedereen doet gewoon lekker zijn eigen ding en ik vind de GZG feesten van nu toch echt wel de meest gezellige van waar ik geweest ben, waar mensen lekker los gaan, enorm goeie gezellige sfeer, en goeie muziek! Vooral de afters zijn altijd geniaal, bijvoorbeeld de een-na-laatste Maandag Bestaat Niet op de Stubnitz, met Karotte

Het gaat zeker nog wel om het feesten, en het is zeker geen "drugsclubje". Gewoon gezellige feesten, waar ja wel redelijk veel drugs gebruikt wordt, maar het gaat toch echt om de sfeer, muziek en de mensen!
Die "familie".. tja.. dat zijn gewoon de mensen van het eerste uur, en ik geef toe, het lijkt wel of sommigen daarvan niets anders in hun leven doen dan feesten en drugs-gebruiken..

Erg jammer alleen dat de NDSM nu gesloten is voor kleine feestjes, aankomende GZG gaat dus niet door, ze zoeken nog een andere locatie. Volgende GZG feestje wordt Wappie New Year (jaja, lekker vooroordeel-bevestigend ) op de M.S. Blommendal bij de NDSM werf, op nieuwjaarsdag van 13:00 tot 01:00. Daar zul je wel heeel veel wazige mensen zien hoor, maar zeker wel leuk
pi_43907562
ja hun draaikunsten zijn niet echt heel goed inderdaad
hoewel ik ze wel beter vond dan de vorige 2 keer
pi_43909447
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:19 schreef Rens2001 het volgende:

[..]

Het gaat zeker nog wel om het feesten, en het is zeker geen "drugsclubje". Gewoon gezellige feesten, waar ja wel redelijk veel drugs gebruikt wordt, maar het gaat toch echt om de sfeer, muziek en de mensen!
Die "familie".. tja.. dat zijn gewoon de mensen van het eerste uur, en ik geef toe, het lijkt wel of sommigen daarvan niets anders in hun leven doen dan feesten en drugs-gebruiken..
Ok, jij weet er meer vanaf dan ik, dus als het zo is, dan is daar natuurlijk niks mis mee Extreme figuren heb je overal tussen zitten. Opscheppen was misschien een beetje overdreven van mij. Ik kreeg gewoon erg het idee (bijv. op SMS) dat die mensen aan het vluchten waren voor de realiteit.
Fuck you Jane Austen!
pi_43914727
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:24 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Ok, jij weet er meer vanaf dan ik, dus als het zo is, dan is daar natuurlijk niks mis mee Extreme figuren heb je overal tussen zitten. Opscheppen was misschien een beetje overdreven van mij. Ik kreeg gewoon erg het idee (bijv. op SMS) dat die mensen aan het vluchten waren voor de realiteit.
Bedoel je GZG mensen op SMS? Daar ben ik zelf niet bij geweest..
Op het een-na-laatste familieweekend (verjaardag van Ruben, en ook gewoon zijn echte familie erbij) waren er 3 meisjes die veel alcohol hadden gedronken, en daarna bij 35 graden zon nog wat GHB naar binnen werkten. Die gingen achter elkaar out, en er kwamen 3 ambu's aan te pas. Eentje had een hartslag van 30 hoorde ik..

Vanaf nu is GHB ook verboden op GZG feesten (staat groot GHB = HUISVERBOD op posters die erhangen), dus dat geeft wel aan dat ze willen dat je echt wel verstandig bezig bent.

Kom gewoon een keer kijken, het zal je zeker meevallen en je zult zien hoe gezellig het is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')