abonnement Unibet Coolblue
pi_43264248
quote:
Een 34-jarige vrouw uit Wageningen is zaterdagavond door een verkeersongeval om het leven gekomen. Ze werd geschept door een personenauto op de M.A. Reinaldaweg in Lopik. Ze liep op de rijbaan, nadat ze uit de auto van haar 30-jarige vriend was gestapt na een ruzie. Dat heeft de politie zondag laten weten.

De politie hield de 19-jarige bestuurder aan. Hij bleek niet onder invloed van alcohol te verkeren en mocht korte tijd later weer naar huis. Ook de vriend van het slachtoffer werd aangehouden, omdat de politie in eerste instantie niet kon bepalen wat er precies was gebeurd. Ook hij is weer op vrije voeten.
Weejooow...

Dan baal je als vriend, jezus.
pi_43264325
Ik woon in Wageningen (behalve dan dat ik nu een stage heb in Lyon) maar heb veel vrienden rond de 19... ff op msn kijken of ze er zijn...
pi_43265559
pfoeh, inderdaad zeg, wat zal die vriend zich schuldig voelen...
live life
pi_43266059
123 views 2 replies? lal
pi_43266092
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:16 schreef Demius het volgende:
123 views 2 replies? lal
Wat wil je horen dan?

300 RIP reacties?

Wat wil je eigenlijk met dit topic? Je eigen toelichting in de OP voegt ook niet veel toe.
  zondag 5 november 2006 @ 18:37:07 #6
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_43266578
Klootzakken ook tegenwoordig die auto's!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_43267304
RIP over de achterbestaanden!
pi_43267388
RIP naast de voorbestemden
pi_43275394
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:37 schreef -skippybal- het volgende:
Klootzakken ook tegenwoordig die auto's!!
En dan die vliegtuigen, dan zijn pas smeerlappen !
-
  maandag 6 november 2006 @ 10:57:20 #10
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_43285355
Hoe legt die vriend dat uit aan zijn schoonouders
Best triest allemaal zeg
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 6 november 2006 @ 11:05:33 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_43285546
Auto doodt vrouw in Wageningen

In Wageningen ?
In Lopik staat er in het bericht hoor!
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_43285607
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef R@b het volgende:
Auto doodt vrouw in Wageningen

In Wageningen ?
In Lopik staat er in het bericht hoor!
Idd de vrouw kwam uit Wageningen maar het gebeurde in Lopik

Erg lullige situatie, maar het is gewoon niemand zn schuld...
  maandag 6 november 2006 @ 11:32:00 #13
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_43286210
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:08 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Idd de vrouw kwam uit Wageningen maar het gebeurde in Lopik

Erg lullige situatie, maar het is gewoon niemand zn schuld...
Als die vriend geen rijles had gegeven....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_43286228
de auto heette christine oid ?
pleased to meet you
  maandag 6 november 2006 @ 11:44:39 #15
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_43286574
De auto stond niet op het fietspad maar op de B-weg. Waar dus gewoon auto's mogen rijden.
Bovendien is het niet in Lopik gebeurt maar bij Schoonhoven.

De ambulance was eerder aanwezig dan de politie. Niet zo vreemd zul je denken, totdat je je bedenkt dat de plaats van het ongeval op zichtsafstand van het politiebureau ligt en de ambulancepost 7 kilometer verderop

Wel een aardige klapper geweest trouwens. Vanmorgen langs de plek gekomen waar het zich heeft afgespeeld.
Overigens erg cru dat er vannacht een haas is doodgereden op exact dezelfde plek. Iemand die het stukje vacht ziet liggen, zou kunnen denken dat de begrafenisondernemer iets is vergeten...
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_43286711
Je zou dan maar onder invloed zijn en zo'n koekenbakker loopt uit het niets de snelweg op. Dan heb jij het als zuipert weer gedaan, terwijl wanneer je nuchter geweest zou zijn ook niet het ongeluk had kunnen voorkomen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 6 november 2006 @ 11:56:41 #17
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_43286953
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:49 schreef JohnDope het volgende:
Je zou dan maar onder invloed zijn en zo'n koekenbakker loopt uit het niets de snelweg op. Dan heb jij het als zuipert weer gedaan, terwijl wanneer je nuchter geweest zou zijn ook niet het ongeluk had kunnen voorkomen
Je hoort ook niet met drank op achter het stuur fout ben je dan toch al...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_43287640
Het verhaal is zelfs nog erger
quote:
Ruzie tijdens rijles wordt vrouw fataal

Lopik - Zaterdagavond rond 21.00 uur is bij een verkeersongeval op de M.A. Reinaldaweg een 34-jarige vrouw uit Wageningen om het leven gekomen. Het slachtoffer was samen met haar vriend, een 30 jarige man uit Schoonhoven, in een personenauto onderweg van Lopik naar Schoonhoven. Onderweg had zij aangegeven graag te willen oefenen met autorijden. Haar vriend is vervolgens met de auto het naastgelegen fietspad opgereden. Tijdens het oefenen is een ruzie ontstaan tussen het slachtoffer en haar vriend. De vrouw is vervolgens boos de auto uitgestapt en de rijbaan opgelopen.

Op dat moment reed een 19-jarige automobilist over de M.A. Reinaldaweg van Schoonhoven richting Lopik. Deze automobilist kon de vrouw niet meer ontwijken en een aanrijding was het gevolg. Toen de politie arriveerde was de ambulance al ter plaatse. In eerste instantie was niet duidelijk hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren en heeft de politie zowel de 19-jarige bestuurder als de 30-jarige vriend van het slachtoffer aangehouden.

Beiden hebben een blaastest afgelegd en hieruit bleek dat zij niet onder invloed van alcohol waren. Zij zijn korte tijd later in vrijheid gesteld. De Regionale Verkeersdienst heeft het verkeersongeval nog in onderzoek.
Bron: Blik op Nieuws
pi_43288188
hoe erger? ik zie geen noemenswaardig verschil, alleen wat meer woorden gebruikt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43289146
De voordracht vind ik nogal een punt op zich. De vriend wil zijn vriendin rijles geven en daardoor ontstaat dus de ruzie die uiteindelijk fataal wordt voor de vriendin. Lijkt mij voor die jongen ook geen pretje om zo je partner te verliezen.
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:41 schreef milagro het volgende:
hoe erger? ik zie geen noemenswaardig verschil, alleen wat meer woorden gebruikt.
pi_43289267
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:15 schreef Demius het volgende:

[..]

Weejooow...

Dan baal je als vriend, jezus.


Ot: Had die vrouw geen ogen in dr kop ofzo? Nooit geleerd links rechts links te kijken voordat je oversteekt?
Domme actie, echt niet te geloven, lullig voor dr vriend, dat wel..en die jongen van 19, of hij heb een mooi verhaal te vertellen, of voor de rest van z'n leven een trauma
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
pi_43289283
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:21 schreef Razende_Journalist het volgende:
De voordracht vind ik nogal een punt op zich. De vriend wil zijn vriendin rijles geven en daardoor ontstaat dus de ruzie die uiteindelijk fataal wordt voor de vriendin. Lijkt mij voor die jongen ook geen pretje om zo je partner te verliezen.
[..]
ja, maar dat was in OP al duidelijk, bedoel ik.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43290550
Darwin Award
pi_43292066
Darwin Award voor de nabestaanden van de rijschool.
pi_43348919
Ik vind het best lachen

Ja, ik ben een klootzak, ik weet het.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')