abonnement Unibet Coolblue
pi_43186790
Ik heb hier een nefit HR 21H.

Die geeft me nu WEL heet water, maar m'n radiatoren gaan tergend langzaam.

Gisteren alles opnieuw gevuld met water en overal goed ontlucht. Regelmatig komt er nu op de display "9" te staan en er zit een heel raar hoog frequent tikken geluid ergens.

Hbe de manual ergens gevonden en daar hebben ze tig mogelijkheden over wat er kan zijn. Ik ben echt een leek met die dingen.

Zit er hier een kenner momenteel ? Ik heb koud enzo ..

iemand een idee wat het anti-pendel programma betekent ???

[ Bericht 6% gewijzigd door Gompy58 op 02-11-2006 22:22:49 ]
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_43187905
stukke driewegklep bel maar een monteur op.
pi_43188290
heb je de ketel al een harde reset gegeven (stekker er uit en er weer in)
  donderdag 2 november 2006 @ 22:24:35 #4
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_43188338
die klep ja, had ik ooit ook. Zelfde symptomen
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_43188364
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef mitel het volgende:
stukke driewegklep bel maar een monteur op.
is dat heel erg ???

hoe kan dat nu opeens stuk zijn ?

half jaar geleden laten controleren, alles helemaal in orde. ding heeft 6 maanden niets hoeven doen en nu kapot ???


Kan ik 'm aan laten staan of moet de stekker eruit ???

maff is dat overigesn de radiatoren boven wel heet zijn en lager komt het niet
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_43188403
Ben je niet lid van een soort servicedienst voor dit soort dingen? Ik heb hier InHome die kan ik altijd bellen voor advies
pi_43188598
de driewegklep kan je vaak handmatig omzetten zodat je huis warm is of je warm water hebt.
Kijk eens of je ergens een schuifje daar voor kan vinden.
Voor de rest wat detulp050 zegt
pi_43188811
net ff gebeld, wordt een 06 gegeven voro storingen die niet tot de volgend edag kunnen wachten....