abonnement Unibet Coolblue
pi_43167856
Sinds gisteren is BB Monique en Tijn aan het pesten, doordat iedere keer als ze klef zijn, Tijn zijn zender moet checken.

Dat deed me denken aan een andere BB, toen Mona vanwege problemen aan het thuisfront, het huis met een bonus kon verlaten:


BB: Mona Rooth-de Leeuw (32)
Bewoner Big Brother 1
"Ik ben met tienduizend gulden het huis uitgestapt. Achteraf heb ik daar heel veel spijt van"

Hoe lang in BB?
"1 maand. Na veel informatie gekregen te hebben over het thuisfront ben ik met 10.000 gulden het huis uitgestapt, en had daar achteraf heel veel spijt van daar het volgens mij de bedoeling van BB was om mij op deze manier te zien vertrekken.[/ Maar daar heb ik nu wel vrede mee gekregen. Juist door mijn eerdere vertrek heb ik veel leuke dingen mogen doen / meegemaakt".


Waarom moest Mona wel gaan, en wordt Monique in het huis gelaten? De problemen aan het thuisfront worden alléén maar groter. Monique gedraagt zich imho momenteel als een krolse puber.

Straks kan niet alléén zij, maar ook de rest van het gezin in therapie.
BB zou er beter aan doen, een vergelijkbare actie met Monique uit te halen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43167893
ze heeft toch een eigen wil? ze wil blijkbaar niet weg..
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_43173335
Ach wellicht gaat de telefoon nog een keer en pakt Mo hem "toevallig"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 2 november 2006 @ 16:17:43 #4
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_43174461
Ik denk dat Hummie ten koste van alles de zusjes zolang mogelijk in het spel wilt houden en dat Tijn daar nu de dupe van wordt.. ik hoop niet dat Marcia daardoor de lachende 3e wordt.. en dat de stemming eerlijk verloopt anders kan Rob gelijk BB 2007 gaan doen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 2 november 2006 @ 16:34:15 #5
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43175021
De kwestie van de problemen aan het thuisfront is imho zwaar aangedikt door BB. In Vlaanderen was er dit jaar ook sprake van iemand die uit het huis moest van het thuisfront maar na hartverscheurende kinderbriefjes toch bleef. Puur gepikt dus van het Belgische BB, net zoals veel van de weekopdrachten en vermeende zwangerschap in het huis.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(televisieprogramma)

BB suggereerde in de eerste weken een sluimerende relatie tussen Monique en Tijn en het grootste deel van het kijkend (dom) publiek slikte dat nog ook. Als je een roddelpraatje maar lang genoeg herhaalt, wordt het vanzelf waarheid. Niemand heeft het bewijs ooit gezien, want wie heeft er daadwerkelijk de Brabantse boerenmetworst in de Scheveningse roombotervloot zien verdwijnen??
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43176564
Geen boerenmetworst , maar de verdenkingen dat er een vlaamse friet in is gegaan, zijn toch wel sterk.

Roddelpraatje? Joh, misschien wist je het niet , maar we kunnen sinds gisteren alles live op de internetstreams volgen....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43181723
BB heeft inmiddels Rik op het matje geroepen over het gedrag van zijn broer en Monique.

BB geeft ook toe, dat ze als stoorzender werkt....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 2 november 2006 @ 23:23:41 #8
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_43191035
Omdat 'Saatje' er anders ook huilend achteraan loopt?
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 01:34:09 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43194376
* Loedertje krijgt een Hieke Flash Back



2. De kansloze verliefdheid van Ferri en Hieke.
pi_43206017
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:53 schreef Nostalgist het volgende:
Sinds gisteren is BB Monique en Tijn aan het pesten, doordat iedere keer als ze klef zijn, Tijn zijn zender moet checken.

Dat deed me denken aan een andere BB, toen Mona vanwege problemen aan het thuisfront, het huis met een bonus kon verlaten:


BB: Mona Rooth-de Leeuw (32)
Bewoner Big Brother 1
"Ik ben met tienduizend gulden het huis uitgestapt. Achteraf heb ik daar heel veel spijt van"

Hoe lang in BB?
"1 maand. Na veel informatie gekregen te hebben over het thuisfront ben ik met 10.000 gulden het huis uitgestapt, en had daar achteraf heel veel spijt van daar het volgens mij de bedoeling van BB was om mij op deze manier te zien vertrekken.[/ Maar daar heb ik nu wel vrede mee gekregen. Juist door mijn eerdere vertrek heb ik veel leuke dingen mogen doen / meegemaakt".


Waarom moest Mona wel gaan, en wordt Monique in het huis gelaten? De problemen aan het thuisfront worden alléén maar groter. Monique gedraagt zich imho momenteel als een krolse puber.

Straks kan niet alléén zij, maar ook de rest van het gezin in therapie.
BB zou er beter aan doen, een vergelijkbare actie met Monique uit te halen.
Omdat Monique grote bloemkolen heeft misschien?
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:51:58 #11
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43207362
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:18 schreef Nostalgist het volgende:
Geen boerenmetworst , maar de verdenkingen dat er een vlaamse friet in is gegaan, zijn toch wel sterk.

Roddelpraatje? Joh, misschien wist je het niet , maar we kunnen sinds gisteren alles live op de internetstreams volgen....
Ik heb anders nog geen vorm van copulatie gezien, maar ik kan het mis hebben natuurlijk..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43207478
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:34 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje krijgt een Hieke Flash Back


[afbeelding]
2. De kansloze verliefdheid van Ferri en Hieke.
daar doet het mij ook sterk aan denken idd..
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 16:05:18 #13
128220 Peter6000
pi_43207746
Tijn, zender checken.
Tijn, zender checken.
Tijn, zender checken.
Tijn, zender checken.
pi_43211052
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik heb anders nog geen vorm van copulatie gezien, maar ik kan het mis hebben natuurlijk..
Strikt genomen heb je gelijk. Dekens laten geen licht door
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:59:08 #15
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43212102
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:13 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Strikt genomen heb je gelijk. Dekens laten geen licht door
Maar ze moeten wel lekker bewegen om fatsoenlijk de daad te kunnen stellen. Hihi..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43244945
Hmm moeilijk ,
als je piep stemmetje kan genereren .. kan je meer <-- ijssel
dus
pi_43245277
vin anouk goed [url] [url=http://www.anouk.nl/[/url]]http://www.anouk.nl/[/url][/url]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')