*lekschietquote:
Is dat stel na de botsing met een ICM III nog niet opgelapt?quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Willy84 het volgende:
In Enschede zag ik stel 4224 waarvan 1 deur er helemaal uitlag en allemaal krassen er omheen. Vanmiddag gezien. Wie weet wat er gebeurt is ?
quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Willy84 het volgende:
In Enschede zag ik stel 4224 waarvan 1 deur er helemaal uitlag en allemaal krassen er omheen. Vanmiddag gezien. Wie weet wat er gebeurt is ?
bronquote:De 4224 heeft in de nacht van zaterdag op zondag in Enschede een botsing gehad met stel 4031. De 4224 stond in de wasstraat, en de 4031 moest op het spoor ernaast neergezet worden, echter is de 4031 bij het rangeren gaan glijden, en is zo tegen de zijkant van de 4224 aangebotst. Beide stellen hebben behoorlijke schade.
de foto's staan nog op me pc. Dat hosten enzo knippen plakken enzoquote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*lekschiet
WAAR zijn de foto's?
HOEVEEL bordjes heb je geschoten?
WAAROM heb je niet de BordBistroExpress terug genomen?
Nou, HUH?!
een half uurtje BIJNA!quote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Willy84 het volgende:
IK wou de BordBistro nemen en had al 10 euries in de pocket om me wat aan te schaffen maar had geen zin om nog een half uur te wachten. Half zes op enzo
quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Is dat stel na de botsing met een ICM III nog niet opgelapt?
Oei, naar deukje!quote:
Ja, ik zag die ICM-IV toevallig staan vanmiddag, zag er niet lekker uit.quote:
mijn ervaring is een reis boeken voor 11 personen naar Warschau en offertes opvragen voor Bratislavaquote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef Floctor- het volgende:
[..]
Kewl! Heb je ook zeg maar "rare" dingen bij ze geprobeerd te regelen? Ik wil eigenlijk over een paar maanden naar een klein dorpje in Servië, maar ik hoor dat sommige er niet zo tevreden over waren?!
Kijk, dat eenb retoertje zuidFrankrijk lukt dat geloof ik wel!
Kunnen ze de DRGL beter uitvoeren. Ze hebben dan nog -3 ipv -5 ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef MREn het volgende:
Goed nieuws trouwens nog voor in de inwoners van Blerick: er gaat in december weinig veranderen qua nieuwe vervoerders: enkel NSR dus.
De goede verstaander trekke zijn conclusies
als ik goed begrijp wat je zegt dan rijd volia Blerick voorbij (zal wel te weinig tijd zijn ofzo) en moet je dus eerst van Blerick naar Venlo wil je naar Nijmegen willen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef MREn het volgende:
Goed nieuws trouwens nog voor in de inwoners van Blerick: er gaat in december weinig veranderen qua nieuwe vervoerders: enkel NSR dus.
De goede verstaander trekke zijn conclusies
Oud, oké, maar brak? Ik zit er af en toe in en het rijdt allemaal prima. Ik heb zo'n idee dat ze wel wat beter onderhouden zijn dan die bij het GVB.quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Willy84 het volgende:
Zag trouwens dat Novio (stadsvervoerder in Nijmegen) met net zulk brak materieel rijd als mijn eigen plaatselijke GVB Die armoedige Daf Berkofs (wel stoffe bekleding ) en hoge Dafs geloof ik. Allemaal net zo brak als het GVB
Dat is 25 minuten wachten of 5 minuten . Die paar diesellijntjes zijn volgens mijn puncutaliteit gezien zeer betrouwbaar .quote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef MREn het volgende:
Juist.
Het is wel een afstandje van niets, maar je hebt een zogenaamde 'robuuste aansluiting' in Venlo
Het GVB staat bekend om zijn zeer puik onderhouden materieel is het nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Oud, oké, maar brak? Ik zit er af en toe in en het rijdt allemaal prima. Ik heb zo'n idee dat ze wel wat beter onderhouden zijn dan die bij het GVB.
Drie op de vijf bussen van het GVB zijn gevaarlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker. Bij het GVB zijn bij mijn weten nauwelijks defecten aan het materieel. Alles is keurig onderhouden en er zijn geen problemen met het uitvoeren van de DRGL.
En in het noorden: Neem al de vertragingen op Gn-Rd en Gn-Dz vorige weken. Tijdelijk enkelsporig, herfst en sein en wisselstoringen. Niet te vergeten een opgeblazen motor van een wadsloper en de puntualiteit is als nooit tevoren.
I knowquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:13 schreef Petre het volgende:
[..]
Drie op de vijf bussen van het GVB zijn gevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |