abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 14 januari 2002 @ 02:28:06 #76
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2808391
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 15:40 schreef weyden het volgende:
Wat krijgen we nou?? Drie topics over een playboy bovenin. Cynix doe er wat aan. Twee een slotje. En voor allemaal denk aan jullie taalgebruik. Mijn dochter leest ook wel eens de forums. Een beetje platvoers zoals jullie hier over Kel schrijven. En dan nog wat.....deze hoort toch bovenaan te staan.
Dat gezeik over taalgebruik! Ik las net na wat spitten dat FOK ooit een afkorting was voor Fucked Op Kids! Da's wat anders dan Sweet Love & Kisses!

Bovendien, je mag dan wel commentaar hebben op het taalgebruik maar da's ook gelul natuurlijk.

Het is niet hoe het gezegd wordt, het is wàt er gezegd wordt!

Als ik kinderen zou hebben zou ik veel meer moeite hebben met bepaalde standpunten dan de 'harde' woorden die hier en daar gebruikt worden.
Laffe mensen die anderen proberen onderuit te halen op hun kwetsbaarheden (waarschijnlijk om zichzelf omhoog te halen) zijn veel schadelijker dan die zogenaamde 'harde woorden'!

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 14 januari 2002 @ 02:56:24 #77
19319 weyden
viruseliminator
pi_2808420
quote:
Op maandag 14 januari 2002 02:28 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat gezeik over taalgebruik! Ik las net na wat spitten dat FOK ooit een afkorting was voor Fucked Op Kids! Da's wat anders dan Sweet Love & Kisses!

Bovendien, je mag dan wel commentaar hebben op het taalgebruik maar da's ook gelul natuurlijk.

Het is niet hoe het gezegd wordt, het is wàt er gezegd wordt!

Als ik kinderen zou hebben zou ik veel meer moeite hebben met bepaalde standpunten dan de 'harde' woorden die hier en daar gebruikt worden.
Laffe mensen die anderen proberen onderuit te halen op hun kwetsbaarheden (waarschijnlijk om zichzelf omhoog te halen) zijn veel schadelijker dan die zogenaamde 'harde woorden'!


Ik geloof niet dat ik tot de categorie mensen behoor die mensen probeert onderuit te halen. Het enigste wat ik omhoog wil halen is mijn eigen topic. En je kan er niet omheen Rica dat sommige commentaren nou eenmaal een beetje 'platvoers'zijn. Ik probeer mijn kinderen ook het volgende bij te brengen: leven en laten leven en iedereen te respecteren.
  dinsdag 15 januari 2002 @ 00:45:22 #78
19319 weyden
viruseliminator
pi_2818927
het 100ste schopje. snik......
  dinsdag 15 januari 2002 @ 01:03:50 #79
15985 huiz
Man in Black
pi_2819064
quote:
Op maandag 14 januari 2002 02:28 schreef Rica o.a. het volgende:

Ik las net na wat spitten dat FOK ooit een afkorting was voor Fucked Op Kids!


Is dat waar? Ik was al es op zoek of Fok nou wat betekende, maar kon het nergens vinden.
quote:
Als ik kinderen zou hebben zou ik veel meer moeite hebben met bepaalde standpunten dan de 'harde' woorden die hier en daar gebruikt worden.
Laffe mensen die anderen proberen onderuit te halen op hun kwetsbaarheden (waarschijnlijk om zichzelf omhoog te halen) zijn veel schadelijker dan die zogenaamde 'harde woorden'!
Dat is waar. Harde of grove woorden heb ik hier nog niet echt gezien, iig veel minder dan je buiten op straat hoort. Of op de Frontpage waar sommige reacties op de nieuwsitems echt ontzettend grof zijn.

Blijkbaar is het te simpel om op een forum iemand lekker te beledigen en onderuit te schoppen. Ik heb helaas ook wel eens iets te hard gereageerd op een moment dat je je geïrriteerd voelt over bepaalde reacties. Helaas is een bericht zo geplaatst en de schade is niet meer ongedaan te maken... ondanks mijn voornemen me nooit druk te gaan maken om bepaalde reacties

En toch is het wel leuk om te zien dat er Fok-meetings zijn (helaas kan ik daar vanwege een foutje in het mentale bewustzijn nooit gebruik van maken) en ook topics zoals Pannonica, Club Daniëlle en de TV-uitzendingen-topics laten zien dat je wel leuk met elkaar kan omgaan. Het kan dus wel

Zo, je topic staat weer eventjes bovenaan, Weyden

Scope Pure Colombia BV
  dinsdag 15 januari 2002 @ 02:40:05 #80
19319 weyden
viruseliminator
pi_2819290
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 01:03 schreef huiz het volgende:

[..]

Is dat waar? Ik was al es op zoek of Fok nou wat betekende, maar kon het nergens vinden.
[..]

Dat is waar. Harde of grove woorden heb ik hier nog niet echt gezien, iig veel minder dan je buiten op straat hoort. Of op de Frontpage waar sommige reacties op de nieuwsitems echt ontzettend grof zijn.

Blijkbaar is het te simpel om op een forum iemand lekker te beledigen en onderuit te schoppen. Ik heb helaas ook wel eens iets te hard gereageerd op een moment dat je je geïrriteerd voelt over bepaalde reacties. Helaas is een bericht zo geplaatst en de schade is niet meer ongedaan te maken... ondanks mijn voornemen me nooit druk te gaan maken om bepaalde reacties

En toch is het wel leuk om te zien dat er Fok-meetings zijn (helaas kan ik daar vanwege een foutje in het mentale bewustzijn nooit gebruik van maken) en ook topics zoals Pannonica, Club Daniëlle en de TV-uitzendingen-topics laten zien dat je wel leuk met elkaar kan omgaan. Het kan dus wel

Zo, je topic staat weer eventjes bovenaan, Weyden


Je bent lief Huiz. Maar waarom kom je niet naar de meeting?? Mentale bewustzijn...leg eens uit. Kom iedere avond even langs ..wel in mijn topic, want ik wil deel 4 halen. Beloofd?????????????????????????????????????????
pi_2819358
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 07:57 schreef Gert het volgende:

[knip]

het is zo weer september, laat ik net als jij- in de tussentijd proberen iets van een sociaal leven op te bouwen.


Je komt dus toch naar de meeting!
't gaat om hoe je ermee omgaat
  dinsdag 15 januari 2002 @ 14:21:53 #82
18821 boezzzel
I don't sleep, I dream
pi_2823351
quote:
Op maandag 14 januari 2002 01:52 schreef weyden het volgende:

[..]

Dank je danku dank U. Zet hem op in mijn topic alleen. Beloofd??? ff on-topic. ga je naar A.dam?


Ik wil nog wel eens wat schopjes uitedelen enzo hoor, zal mijn best doen! (als mijn baas dat ook eens deed had ik er ook nog wat meer tijd voor dus imposant zal het niet worden vrees ik)
Jaaa, natuuuuuurlijk kom ik zaterdag naar Amsterdam voor DE meeting!
Nog maar eens een motiverend liedje:
Hup, fokkers hup,
laat weyden niet in zijn hempie staan
hup, fokkers hup,
trek dit topic geen pantoffels aan
hup fokkers hup
laat het niet van nr 1 af slaan
want weyden wil veel delen,
dus we gaan er tegenaan!!

(het komt wel niet helemaal goed uit maar de bedoeling is goed hoor)

*ik eet geen vlees, daar zitten dode dieren in*
  dinsdag 15 januari 2002 @ 17:19:59 #83
15985 huiz
Man in Black
pi_2825521
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 02:40 schreef weyden o.a. het volgende:

Maar waarom kom je niet naar de meeting?? Mentale bewustzijn...leg eens uit.


Mwoah, niks bijzonders. Ik krijg dan last van een soort van claustrofobie, zoiets. De dokters zijn er nog niet over uit wat het is. Maar voor de rest ben ik wel normaal
Scope Pure Colombia BV
  woensdag 16 januari 2002 @ 02:07:40 #84
19319 weyden
viruseliminator
pi_2830796
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 17:19 schreef huiz het volgende:

[..]

Mwoah, niks bijzonders. Ik krijg dan last van een soort van claustrofobie, zoiets. De dokters zijn er nog niet over uit wat het is. Maar voor de rest ben ik wel normaal


We slepen je er wel door heen.Door Amsterdam bedoel ik. Neem een potje tranquilizers mee, kan je ook van sanne lenen trouwens. alles zal recht komen.
pi_2894547
Schopje voor Weyden dan maar. Als dit forum straks wordt afgesloten moet er natuurlijk wel een Weyden-topic bovenaan staan.

Enne.. gewoon doorgaan Weyden, en alles zal recht komen

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')