abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_43113526



Zwolle Meet



Links naar vorige delen


{Centraal} Zwolle topique

[Centraal] Zwolle Topic #2 -Blauwvingers!

[Centraal] Zwolle Topic #3 - Stadsmensen

[Centraal] Zwolle Topic #4 - Welcome to Zwollywood!

[Centraal] Zwolle topic #5

Zwolle Topic #6 Onder de Peperbus!

Zwolle, het begin van het einde.

Zwolle! Zonder Dolle! #8

Zwolle: Costa del Agnieten / Wythmen #9

Zwolle: Zelfs de regen in Zwolle is mooi - Jubileumtopic #10

Zwolle: Assendorp de Jordaan van Zwolle #11

Misschien geen bergen of zee, maar o zo Zwolle. Deel 12

Zwolle: Op weg naar de meeting #13

Zwolle#14 Waar je voor je lol naar de docter gaat

Zwolle #15 Zonder N50 komen we ook in Kampen

---------------------------------------------------------------
Ik ben een zwollenaar,
een echte zwollenaar,
ik doe niet vaak zo raar,
in zwolle openbaar,
onder de peperbus
is leven altijd knus,
bekijk m\'n vingers maar,
ik ben een zwollenaar!


http://038.startpagina.nl/ - Alles over Zwolle
http://www.uitinzwolle.nl/ - Uitgaan in Zwolle
http://www.dewoningzoeker.nl - Huren woningen/ studentenkamers in Zwolle
http://www.opgezwolle.nl/ - Nederhop in Zwolle

De mooiste kiekjes van Zwolle:



Rondje Zwolle


De Peperbus


De IJsselbrug


Assendorperstraat


Assendorperplein


Mijn flat in de sneeuw


Regenboog aan de Molenweg


Pand in de binnenstad waar een vriend van me op anti-kraak basis woonde.


Peperbus in de sneeuw


Foto van Zwolle bovenaf


Foto van Zwolle bovenaf, alleen dan iets lager


De op is hier te vinden

[ Bericht 22% gewijzigd door swollywood op 31-10-2006 20:39:41 ]
pi_43113698
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:58 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Assendorp!
Je hebt ook nog het Nieuwscafe van Ramon Stoppelenburg Inclusief voedsel als gelijk het VP.
Ik eet tegenwoordig meerdere keren per week bij het Nieuwscafe

Voor degenen die niet weten waar het zit: aan de jufferenwal naast de Joffer.

Dagschotel voor 5 euro (vlees varieert per dag, tex mex aardappeltjes of frites en groente).
Vegetarische schotel voor 5 euro
Biefstukschotel voor 7,75 euro
pi_43114039
Zo, das niet duur idd

Ik heb 1 keer in zo'n vrijwilligers restaurant in Assendorp gegeten, weet niet meer hoe het heet, maar was ook lekker en goedkoop
pi_43115371
Ik heb maar even de foto's opgeslagen, verkleind en op mijn eigen domein gegooid, waardoor iedereen niet elke keer op pagina 1 bijna 6 Mb aan foto's hoeft te downloaden maar slechts 346 Kb

En ook direct de geupdate OP daar maar neergezet.
pi_43115584
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef swollywood het volgende:
Ik heb maar even de foto's opgeslagen, verkleind en op mijn eigen domein gegooid, waardoor iedereen niet elke keer op pagina 1 bijna 6 Mb aan foto's hoeft te downloaden maar slechts 346 Kb

En ook direct de geupdate OP daar maar neergezet.
Je bent een schat

Mijn pc trok he tidd vaak maar moeilijk al die foto's
pi_43115740
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:13 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb 1 keer in zo'n vrijwilligers restaurant in Assendorp gegeten, weet niet meer hoe het heet, maar was ook lekker en goedkoop
Eureka bedoel je waarschijnlijk. Is ook een kroegachtig/cultureelachtig gebeuren.

Yay voor het nieuwe topic.

Carolina123 vroeg in een apart topic of Diezerpoort een slechte buurt is. Ik heb aangegeven dat ze dat hier wel te weten kon komen. Wie biedt?
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_43116189
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Je bent een schat

Mijn pc trok he tidd vaak maar moeilijk al die foto's
Had iemand ergens in het vorige topic al zien klagen over die foto's (was jij dat niet? ) en verveelde me toch.
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Carolina123 vroeg in een apart topic of Diezerpoort een slechte buurt is. Ik heb aangegeven dat ze dat hier wel te weten kon komen. Wie biedt?
Diezerpoort wordt het handjevol straten achter winkelcentrum diezerpoort mee bedoeld denk ik?
Daar heb ik geen ervaring mee. Dieze, wat er naast ligt, heb ik 3 weken tijdelijk gewoond maar dat is al weer bijna 11 jaar geleden, dus daar kan ik ook weinig zinnigs over zeggen.
pi_43116215
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Eureka bedoel je waarschijnlijk. Is ook een kroegachtig/cultureelachtig gebeuren.

Yay voor het nieuwe topic.

Carolina123 vroeg in een apart topic of Diezerpoort een slechte buurt is. Ik heb aangegeven dat ze dat hier wel te weten kon komen. Wie biedt?
Die bedoel ik idd ja
pi_43116256
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef swollywood het volgende:

[..]

Had iemand ergens in het vorige topic al zien klagen over die foto's (was jij dat niet? ) en verveelde me toch.
[..]
Dat was ik idd
pi_43116712
Yeau!

Er zijn bij Popfront weer allemaal leuke gratis concerten. Ik ga zaterdag eens ff kijken.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:28:48 #12
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_43117401
Vandaag verdwaald in Stadshagen
Wie sluit er nou een doorgaande weg af! En ik weiger om de bordjes C te volgen! Da's hartstikke om!
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_43117637
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef Double-U het volgende:
Vandaag verdwaald in Stadshagen
Wie sluit er nou een doorgaande weg af! En ik weiger om de bordjes C te volgen! Da's hartstikke om!
Ze zijn stadshagen niet aan het ontsluiten maar aan het opsluiten momenteel.

Er is nu maar 1 in- en uitvalsweg voor heel stadshagen beschikbaar.
En dan is de N50 ook nog eens dicht, dus iedereen die daar normaal langs zwolle binnenkwam pakt ook nog eens de oude weg vanaf Kampen waardoor het helemaal een zooitje wordt.

Een collega van me die in Stadshagen woont gaat momenteel een half uur eerder van huis af richting werk om niet compleet vast komen te staan in de spits.
pi_43117911
In de titel van dit topic hoort voor het laatste woord nog 'wannabe' als we correct willen zijn.
pi_43121493
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Eureka bedoel je waarschijnlijk. Is ook een kroegachtig/cultureelachtig gebeuren.

Yay voor het nieuwe topic.

Carolina123 vroeg in een apart topic of Diezerpoort een slechte buurt is. Ik heb aangegeven dat ze dat hier wel te weten kon komen. Wie biedt?
Wat is haar definitie van een slechte buurt?
pi_43121597
Ik heb ingevallen voor de Swollenaer in Assendorp vanmiddag en vond er niet veel aan (zandbak van een Hortensiastraat, rotweer.. ) Normaal zal Assendorp wel leuker zijn..
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_43121937
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:34 schreef swollywood het volgende:

[..]

Ze zijn stadshagen niet aan het ontsluiten maar aan het opsluiten momenteel.

Er is nu maar 1 in- en uitvalsweg voor heel stadshagen beschikbaar.
En dan is de N50 ook nog eens dicht, dus iedereen die daar normaal langs zwolle binnenkwam pakt ook nog eens de oude weg vanaf Kampen waardoor het helemaal een zooitje wordt.

Een collega van me die in Stadshagen woont gaat momenteel een half uur eerder van huis af richting werk om niet compleet vast komen te staan in de spits.
Het is inderdaad verschrikkelijk. En ze gooien ook overal bussluizen neer nu. Voorheen kon ik heel snel van mn huis bij het winkelcentrum zijn, nu moet ik helemaal omrijden, omdat die klotebussluizen de weg versperren. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_43124997
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:

[..]

Het is inderdaad verschrikkelijk. En ze gooien ook overal bussluizen neer nu. Voorheen kon ik heel snel van mn huis bij het winkelcentrum zijn, nu moet ik helemaal omrijden, omdat die klotebussluizen de weg versperren. .
Zijn idd klote, moet 'r regelmatig zijn
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  woensdag 1 november 2006 @ 00:33:57 #19
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43125125
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:

[..]

Het is inderdaad verschrikkelijk. En ze gooien ook overal bussluizen neer nu. Voorheen kon ik heel snel van mn huis bij het winkelcentrum zijn, nu moet ik helemaal omrijden, omdat die klotebussluizen de weg versperren. .
, nog een Stadshagenaar, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43125503
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:33 schreef Sitethief het volgende:

[..]

, nog een Stadshagenaar, .
Haha, wie weet bezorg ik je krant(en)...
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  woensdag 1 november 2006 @ 00:49:35 #21
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43125524
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:48 schreef Ludger het volgende:

[..]

Haha, wie weet bezorg ik je krant(en)...
Neee dan ken je vast mijn zusjes, .
Ik heb in een grijs verleden de Stentor nog bezorgt, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43125695
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:49 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Neee dan ken je vast mijn zusjes, .
Grappig..
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  woensdag 1 november 2006 @ 01:00:53 #23
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43125763
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef Ludger het volgende:

[..]

Grappig..
Krantenhalte?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43128147
Nieuwscafé is ook okay idd. Net als de Vergane Glorie, zelfde eigenaar. Gegeten heb ik er nooit, wel meerdere malen in het VP. Haalt het niet bij de inmiddels gesloten Mensa van Leiden, maar toch goed studentenvoer.
En: goeiemorrege
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43128855
Hoi, ik zag al dat iemand even zo lief was geweest om mijn vraag hier even te plaatsen. Zijn er nog reacties? Met een slechte buurt bedoel ik dat er veel asocialen wonen, dat er vaak gedonder is, dat het er onveilig is. Het gaat dus om Diezerpoort, om iets preciezer te zijn de De Voochtstraat.
You can either agree with me or be wrong
pi_43130554
ons flatje is flink gehavend na die storm van vannacht, regenpijp is in stukken van de gevel gekomen, bloempot van bovenbuurman/vrouw in stukken op mijn balkon ( don't ask how ) en wederom een lekkere slapeloze nacht gehad
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43130608
zometeen weer een overheerlijk beoordelinggesprek trws hoop dat ik nog een beetje blij kan doen met mn slapeloze sjacherijnige kop
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 1 november 2006 @ 11:10:27 #28
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43130993
, .
Kreeg net fantastisch nieuw, kan waarschijnlijk al over 2/3 weken verhuizen,

Eerst was de wachtlijst een jaar, toen opeens, over 2 maanden kun je erin, toen tussen 1 december en kerst.........


Jezus, nu moet ik alles ff snel gaan regelen, .

Maanmos, here I come! .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43131485
gefeli en welkom bij de club
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_43131561
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:10 schreef Sitethief het volgende:


Maanmos, here I come! .
moest ff drie keer lezen dacht ff dat je een of ander exotisch spaans eiland bedoelde, maar het is een straat

gefeliciteerd!

kun je nog leuk een kerstboom kopen voor in je eigen huisje
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 1 november 2006 @ 11:38:21 #31
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43131620



Kerstboom word met z'n 4en gedaan, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43131669
LDG, balen van die storm zeg, k heb hier in Deventer er niks van gemerkt

Succes met je beoordelingsgesprek

Sitethief, zo das wel snel zeg Dan mag je idd wel heel snel alles regelen ja.
pi_43131706
owja Sitethief, kga zo boodschappen doen, ben je makkelijk en eet en drink je alles, of moet ik wat speciaal voor jou meenemen?
  woensdag 1 november 2006 @ 11:44:06 #34
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43131788
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:41 schreef Sylvana het volgende:
owja Sitethief, kga zo boodschappen doen, ben je makkelijk en eet en drink je alles, of moet ik wat speciaal voor jou meenemen?
Oh hehe, wist niet zeker of ik dan bij jou zou eten, maar is wel zo handig, hoef ik me thuis alleen maar ff op te frissen, . Of bedoelde je dat niet? Dan hap ik op't station ff een broodje, .


Ik eet echt bijna alles, en als ik iets niet lust, pech, gewoon doorhappen, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43131825
! ! ! ! ! HOI, IK ZAG AL DAT IEMAND EVEN ZO LIEF WAS GEWEEST OM MIJN VRAAG HIER EVEN TE PLAATSEN. ZIJN ER NOG REACTIES? MET EEN SLECHTE BUURT BEDOEL IK DAT ER VEEL ASOCIALEN WONEN, DAT ER VAAK GEDONDER IS, DAT HET ER ONVEILIG IS. HET GAAT DUS OM DIEZERPORRT, OM IETS PRECIEZER TE ZIJN DE DE VOOCHTSTRAAT. ! ! ! ! !

Reageren jullie alleen op elkaars berichtjes? Of ook op 'nieuwe' mensen die een vraag hebben?
You can either agree with me or be wrong
pi_43131842
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:44 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Oh hehe, wist niet zeker of ik dan bij jou zou eten, maar is wel zo handig, hoef ik me thuis alleen maar ff op te frissen, . Of bedoelde je dat niet? Dan hap ik op't station ff een broodje, .


Ik eet echt bijna alles, en als ik iets niet lust, pech, gewoon doorhappen, .
Nee, ik bedoelde geen avondeten, maar gewoon snacks enzo

Eten doe ik zelf ook niet thuis nl, daarom kon je pas rond half 8 komen zoals ik in pm had gezet

Maar is goed, dan gaat ik ff boodschapjes doen nou
  woensdag 1 november 2006 @ 11:46:45 #37
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43131846
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:45 schreef Carolina123 het volgende:
! ! ! ! ! HOI, IK ZAG AL DAT IEMAND EVEN ZO LIEF WAS GEWEEST OM MIJN VRAAG HIER EVEN TE PLAATSEN. ZIJN ER NOG REACTIES? MET EEN SLECHTE BUURT BEDOEL IK DAT ER VEEL ASOCIALEN WONEN, DAT ER VAAK GEDONDER IS, DAT HET ER ONVEILIG IS. HET GAAT DUS OM DIEZERPORRT, OM IETS PRECIEZER TE ZIJN DE DE VOOCHTSTRAAT. ! ! ! ! !

Reageren jullie alleen op elkaars berichtjes? Of ook op 'nieuwe' mensen die een vraag hebben?
Schreeuwen hoeft niet hoor, .
Ik ken de Diezerpoort verder niet, maar hoor er nooit iets slechts over.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43131850
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:45 schreef Carolina123 het volgende:
! ! ! ! ! HOI, IK ZAG AL DAT IEMAND EVEN ZO LIEF WAS GEWEEST OM MIJN VRAAG HIER EVEN TE PLAATSEN. ZIJN ER NOG REACTIES? MET EEN SLECHTE BUURT BEDOEL IK DAT ER VEEL ASOCIALEN WONEN, DAT ER VAAK GEDONDER IS, DAT HET ER ONVEILIG IS. HET GAAT DUS OM DIEZERPORRT, OM IETS PRECIEZER TE ZIJN DE DE VOOCHTSTRAAT. ! ! ! ! !

Reageren jullie alleen op elkaars berichtjes? Of ook op 'nieuwe' mensen die een vraag hebben?
misschien hebben we wel geen antwoord op je vraag, was dat al in je opgekomen voordat je op deze manier ging posten ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43131854
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:45 schreef Carolina123 het volgende:
! ! ! ! ! HOI, IK ZAG AL DAT IEMAND EVEN ZO LIEF WAS GEWEEST OM MIJN VRAAG HIER EVEN TE PLAATSEN. ZIJN ER NOG REACTIES? MET EEN SLECHTE BUURT BEDOEL IK DAT ER VEEL ASOCIALEN WONEN, DAT ER VAAK GEDONDER IS, DAT HET ER ONVEILIG IS. HET GAAT DUS OM DIEZERPORRT, OM IETS PRECIEZER TE ZIJN DE DE VOOCHTSTRAAT. ! ! ! ! !

Reageren jullie alleen op elkaars berichtjes? Of ook op 'nieuwe' mensen die een vraag hebben?
jemig, je hoeft niet zo te schreeuwen hoor

maar als je het topic doorleest dan kun je zien dat je vraag al gesteld is en dat er ook al een aantal reacties geweest zijn en wij weten ook niet alles over heel Zwolle en elke wijk hoor
pi_43131870
zo, moge dat duidelijk zijn
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43131891
beoordelingsgesprek ging wel ok helaas nog geen voldoende voor mn dossier, maar de inzet en aanwezigheid waren verder goed.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43131964
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
beoordelingsgesprek ging wel ok helaas nog geen voldoende voor mn dossier, maar de inzet en aanwezigheid waren verder goed.
En hoe kun je dan een voldoende voor je dossier krijgen? Wel fijn dat inzet en aanwezigheid wel goed waren
pi_43132050
quote:
Wat is haar definitie van een slechte buurt?
Lijkt me dat ik aan deze reactie weinig heb. Je kunt toch ook gewoon zeggen dat je de buurt niet kent? Zo genegeerd worden is ook een beetje lullig.
You can either agree with me or be wrong
  woensdag 1 november 2006 @ 11:54:15 #44
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43132072
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde geen avondeten, maar gewoon snacks enzo

Eten doe ik zelf ook niet thuis nl, daarom kon je pas rond half 8 komen zoals ik in pm had gezet

Maar is goed, dan gaat ik ff boodschapjes doen nou
Okay, dan hap ik op het station een broodje gezond, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43132082
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En hoe kun je dan een voldoende voor je dossier krijgen? Wel fijn dat inzet en aanwezigheid wel goed waren
mn nieuwe artikelen/achtergrondverhalen die ik in de volgende periode ga schrijven moeten beter zijn. Ik zit nog een beetje te hannessen met met invalshoek. Ik wil vaak te veel vertellen en dan haal ik er dingen bij die ook wel leuk zijn en dan gaat het mis. Maar nu ik dat weet worden de volgende vast beter
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 1 november 2006 @ 11:55:18 #46
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43132109
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
beoordelingsgesprek ging wel ok helaas nog geen voldoende voor mn dossier, maar de inzet en aanwezigheid waren verder goed.
, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43132191
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef Carolina123 het volgende:

[..]

Lijkt me dat ik aan deze reactie weinig heb. Je kunt toch ook gewoon zeggen dat je de buurt niet kent? Zo genegeerd worden is ook een beetje lullig.
Nee, je word niet genegeerd, maar voor iedereen is een slechte buurt weer wat anders, dus diegene wilde gewoon weten wat jij een slechte buurt vindt, om dan antwoord te kunnen geven

En niet iedereen die gaat posten dat hij niet weet hoe die buurt is, daar heb je ook niks aan, dus dan posten mensen gewoon niks, dat is heel wat anders dan genegeerd worden hoor
pi_43132209
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:55 schreef Sitethief het volgende:

[..]

, .
jij bent de eerste die komma's tussen zn smileys zet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43132213
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

mn nieuwe artikelen/achtergrondverhalen die ik in de volgende periode ga schrijven moeten beter zijn. Ik zit nog een beetje te hannessen met met invalshoek. Ik wil vaak te veel vertellen en dan haal ik er dingen bij die ook wel leuk zijn en dan gaat het mis. Maar nu ik dat weet worden de volgende vast beter
Veel succes iig en hopen dat het volgende periode wel voldoende is dan
pi_43132269
danku ( wat een mens al niet doet om niet te hoeven leren, heb mn boek al een uur open naast mn laptop liggen maar ik krijg nog niet de drang om het te lezen )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 1 november 2006 @ 12:01:19 #51
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43132281
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jij bent de eerste die komma's tussen zn smileys zet
Ik zie het als apparte zinsdelen, ze vertegenwoordigen een emotie of handeling, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 1 november 2006 @ 12:01:44 #52
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43132293
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
danku ( wat een mens al niet doet om niet te hoeven leren, heb mn boek al een uur open naast mn laptop liggen maar ik krijg nog niet de drang om het te lezen )
Oe, we gaan je hier gewoon negeren, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43132322
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
danku ( wat een mens al niet doet om niet te hoeven leren, heb mn boek al een uur open naast mn laptop liggen maar ik krijg nog niet de drang om het te lezen )
Haha, leuk he, SOG-en, ik ben er ook een kei in Heb volgende week tentamenweek, moet nog 1 tentamen leren en 4 verslagen maken, maar kan me er niet toe zetten ( ik heb al wel 1 verslagje af van 1,5 kantje, toch al iets gedaan )
pi_43132339
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Oe, we gaan je hier gewoon negeren, .
dan ga ik wel alles in hoofdletters typen, jullie zullen weten dat ik er ben
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 1 november 2006 @ 12:04:27 #55
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43132362
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dan ga ik wel alles in hoofdletters typen, jullie zullen weten dat ik er ben
Of op je trommel/drum/djembé roffelen.

Gaan we je nog eens muziek zien maken? .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43132463
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:04 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Of op je trommel/drum/djembé roffelen.

Gaan we je nog eens muziek zien maken? .
niet in mn eentje, en mn bandje ( een uber beschaafde burgelijke fanfare ) komt vaak niet noordelijker dan lelystad ( maar daar zijn we dit jaar al geweest dus dat duurt weer een jaar) dus dat wordt een beetje onhandig.

Ik kan miss wel een keer een flimpje voor je regelen als ik iemand zo ver krijg om te filmen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43132477
ow en nog iets ik djembe niet dat doet annoylikethewind ( ik ben wel jaloers, dat dan weer wel )

[ Bericht 4% gewijzigd door littledrummergirl op 01-11-2006 12:19:17 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43132827
Het leuke van wonen in een studentenhuis ten tijde van zo'n storm is dat ik vanochtend vijf fietsen van mijn fiets af kon halen. Allemaal omgewaaid .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  woensdag 1 november 2006 @ 12:42:52 #59
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43133346
hmpf goedemiddag zwolle, net terug van tentamen die nou niet echt goed ging, blegh. en nu zit huisgenooit ook nog eens keihard rotmuziek te draaien. dat is trouwens ook de eerste keer sinds ik hier woon, dat ik last heb van m'n huisgenoten, dus ik zal niet meer gaan zeuren nu

en wat een weer zeg. denk dat ik lekker even ga uitwaaien in de stad ofzo!
pi_43133410
apart hoe dat weer kan verschillen, want hier in Deventer waait het amper en schijnt de zon gewoon

Balen dat je tentamen niet zo goed ging xuanery
pi_43133493
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef xuanery het volgende:
hmpf goedemiddag zwolle, net terug van tentamen die nou niet echt goed ging, blegh. en nu zit huisgenooit ook nog eens keihard rotmuziek te draaien. dat is trouwens ook de eerste keer sinds ik hier woon, dat ik last heb van m'n huisgenoten, dus ik zal niet meer gaan zeuren nu

en wat een weer zeg. denk dat ik lekker even ga uitwaaien in de stad ofzo!
vervelend zeg, denk je dat je wel een voldoende hebt of dat ook niet?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43133679
Carolina123, er zijn genoeg zwollenaren die hier posten en in Dieze(rpoort) wonen. Dei zijn alleen nog niet langs geweest vandaag. Jouw manier om het extra onder de aandacht te brengen is niet echt subtiel waardoor je een beetje op onze teentjes stapt. Je werd niet genegeerd, wij wachtten op degenen die er verstand van hadden. De huidige posters wonen of in Assenorp, of in stadshagen. Diezerpoort is geen mega slechte buurt, da's meer de reputatie van Holtenbroek.

LDG, ik ken het SOG-(studie-ontwijkend-gedrag)syndroom heel goed. Als je tips wilt van een oude (ahem) rot in het vak

edit: jeetje jullie waren al een heel end verder. Ik djembé inderdaad, maar ik wil best een keertje komen trommelen met LDG, wie weet kunnen we een 'slagerij van zwolle' beginnen
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:15:14 #63
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43134306
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

vervelend zeg, denk je dat je wel een voldoende hebt of dat ook niet?
ik heb serieus geen idee, het kan een voldoende zijn maar ook een dikke onvoldoende dus ik zie wel.. wel jammer, Onderzoek was deze periode serieus het leukste vak
pi_43134613
Van de partij!
pi_43136291
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:45 schreef Carolina123 het volgende:
! ! ! ! ! HOI, IK ZAG AL DAT IEMAND EVEN ZO LIEF WAS GEWEEST OM MIJN VRAAG HIER EVEN TE PLAATSEN. ZIJN ER NOG REACTIES? MET EEN SLECHTE BUURT BEDOEL IK DAT ER VEEL ASOCIALEN WONEN, DAT ER VAAK GEDONDER IS, DAT HET ER ONVEILIG IS. HET GAAT DUS OM DIEZERPORRT, OM IETS PRECIEZER TE ZIJN DE DE VOOCHTSTRAAT. ! ! ! ! !

Reageren jullie alleen op elkaars berichtjes? Of ook op 'nieuwe' mensen die een vraag hebben?
Gelijk heb je. Sommigen blaten te veel over wat ze gaan doen in Zwolle, wonen niet eens in Zwolle, studeren er in Zwolle en hebben het niet over Zwolle...

Anyway, de wijk waar je om vroeg heet Dieze Oost. Ik heb ff gekeken op de kaart om een precieze plaatsbepaling te hebben.

Ik woon in een soortgelijke flat. Ruim van binnen en door de gaskachel zal het koud kunnen zijn in andere vertrekken. Een electrische kachel is de uitkomst.

C1000 is op loop afstand (hogenkampsweg). Eveneens als Mc Donalds

Het zijn wel gehorige flats. Dus hopen dat je goed met je buren op kan schieten. Onveilig is het er niet naar mijn idee. Je kan gerust om 0200 uur thuis komen bijvoorbeeld. Asocialen heb je in iedere buurt. In een dergelijke straat als de Voochtstraat, zul je dat eerder tegenkomen dan in Stadshagen vanwege de lage huur. Zelf irriteer ik me aan een stel paupers in de Zerboltstraat. Maar ach, als je thuis bent en je doet je dingen, heb je er geen last van.

In mijn optiek kan je daar prima wonen. Ik woon er acht jaar met plezier. Er wonen veel mensen tussen 20-45 jaar. Voor verdere vragen, mag je me mailen Carolina123!
pi_43137326
@ Devlinsect: hartstikke bedankt voor de info. Ik had namelijk gehoord dat het een beetje een probleemwijk is, maar jouw reactie stelt me weer wat gerust. Als me nog meer vragen te binnen schieten zal ik je mailen.
quote:
Carolina123, er zijn genoeg zwollenaren die hier posten en in Dieze(rpoort) wonen. Dei zijn alleen nog niet langs geweest vandaag. Jouw manier om het extra onder de aandacht te brengen is niet echt subtiel waardoor je een beetje op onze teentjes stapt. Je werd niet genegeerd, wij wachtten op degenen die er verstand van hadden. De huidige posters wonen of in Assenorp, of in stadshagen. Diezerpoort is geen mega slechte buurt, da's meer de reputatie van Holtenbroek.
Sorry, dat ik zo overdreven reageerde! Ik wou echt graag antwoord op mijn vraag, dus ik raakte een beetje gefrustreerd toen er niemand antwoord gaf en (bijna) niemand er zelfs maar blijk van gaf mijn berichtje te hebben gelezen. Kunnen jullie mij vergeven? Als er nog iemand informatie heeft hoor ik dat graag!
You can either agree with me or be wrong
pi_43137440
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:48 schreef Carolina123 het volgende:
@ Devlinsect: hartstikke bedankt voor de info. Ik had namelijk gehoord dat het een beetje een probleemwijk is, maar jouw reactie stelt me weer wat gerust. Als me nog meer vragen te binnen schieten zal ik je mailen.
[..]

Sorry, dat ik zo overdreven reageerde! Ik wou echt graag antwoord op mijn vraag, dus ik raakte een beetje gefrustreerd toen er niemand antwoord gaf en (bijna) niemand er zelfs maar blijk van gaf mijn berichtje te hebben gelezen. Kunnen jullie mij vergeven? Als er nog iemand informatie heeft hoor ik dat graag!
Je reactie is niet overdreven. Wat ik zeg, er wordt teveel offtopic gelult hiero.

Wat voor informatie wil je meer? Een echte probleemwijk is het niet .Zeker niet de straat waar je wilt gaan wonen. In wat voor buurt woon je nu? Wat zijn je wensen?
  woensdag 1 november 2006 @ 14:56:40 #68
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43137563
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef Devlinsect het volgende:

[..]
Wat ik zeg, er wordt teveel offtopic gelult hiero.
Nou zeg..... is toch gezellig? Hoe wil je trouwens in een SC topic offtopic gaan?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43137875
Ik woon nu in een klein dorpje (minder dan 3000 inwoners), maar ik heb wel net een jaar in een grote stad gewoond (1.000.000 inwoners, in een villawijk , maar dat was bij een gastgezin).

Ik zou graag in een normale buurt willen wonen, ik hoef niet echt contact met de buurtgenoten of zo (daar heb ik in het dorp waar ik nu woon juist zo'n hekel aan, dat verplichte socializen). Als ik me er maar veilig voel, dus geen vechtpartijen of de politie die wekelijks burenruzies moet sussen of zo. Ik wil graag veilig over straat kunnen en niet bij iedereen die ik tegen kom op mijn hoede moeten zijn. Door de informatie die je op internet vindt lijkt het alsof dat wel het geval is...
You can either agree with me or be wrong
pi_43138239
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:56 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Nou zeg..... is toch gezellig? Hoe wil je trouwens in een SC topic offtopic gaan?
Idd, ik vind het niet echt leuk wat voor verwijten hij allemaal maakt, over mensen die hier posten die niet in Zwolle wonen en er alleen studeren enzo (zoals ik)

Het is een slowchat, het gaat vaak zat over dingen die in Zwolle gebeuren, maar het hoeft echt niet in iedere post over Zwolle te gaan hoor

En dit topic is ook niet alleen voor mensen die in Zwolle wonen, dus ik vind het erg jammer die reacties van hem
pi_43138673
Uh...we kunnen het wel weer over uh...iets Zwols hebben. Gebeurt er binnenkort nog iets in Zwolle?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 1 november 2006 @ 15:30:15 #72
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43138712
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Uh...we kunnen het wel weer over uh...iets Zwols hebben. Gebeurt er binnenkort nog iets in Zwolle?
Meeting, .
Echt wel!
En jij komt ook!! .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43138848
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:30 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Meeting, .
Echt wel!
En jij komt ook!! .
ja en plan het nou es een keer dat ik ook kan ja
  woensdag 1 november 2006 @ 15:34:49 #74
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43138887
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja en plan het nou es een keer dat ik ook kan ja
Doen we, laatste meet werd gepland met navvy's data in het achterhoofd, dus noem maar een datum, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 1 november 2006 @ 15:37:35 #75
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43138991
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Uh...we kunnen het wel weer over uh...iets Zwols hebben. Gebeurt er binnenkort nog iets in Zwolle?
http://www.uitinzwolle.nl/
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43139013
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:05 schreef Carolina123 het volgende:
Ik woon nu in een klein dorpje (minder dan 3000 inwoners), maar ik heb wel net een jaar in een grote stad gewoond (1.000.000 inwoners, in een villawijk , maar dat was bij een gastgezin).

Ik zou graag in een normale buurt willen wonen, ik hoef niet echt contact met de buurtgenoten of zo (daar heb ik in het dorp waar ik nu woon juist zo'n hekel aan, dat verplichte socializen). Als ik me er maar veilig voel, dus geen vechtpartijen of de politie die wekelijks burenruzies moet sussen of zo. Ik wil graag veilig over straat kunnen en niet bij iedereen die ik tegen kom op mijn hoede moeten zijn. Door de informatie die je op internet vindt lijkt het alsof dat wel het geval is...
Dan kun je prima wonen in de voochtstraat. Je hoeft niet op je hoede te zijn, vechtpartijen heb ik ook nog niet meegemaakt en de info op internet is meestal negatief. Het moet toch ergens over gaan.

Over SC: Degene die de schoen past, trekke um aan.
pi_43139324
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Doen we, laatste meet werd gepland met navvy's data in het achterhoofd, dus noem maar een datum, .
Vrijdag 24 november of zaterdag 25 november?

Kunnen we het mooi vieren als ik de 23e eindelijk mn rijbewijs gehaald heb ( en anders kunnen jullie me troosten )
  woensdag 1 november 2006 @ 15:47:18 #78
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43139389
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Vrijdag 24 november of zaterdag 25 november?

Kunnen we het mooi vieren als ik de 23e eindelijk mn rijbewijs gehaald heb ( en anders kunnen jullie me troosten )
Die dag staat bij mij nog open dus, , top, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43139733
ja welke dag staat nog open dan, 24 of 25 of allebei?

ik zelf vind 24e het fijnst, want dan is me ov nog geldig, anders moet ik treinkaartje betalen
pi_43140003
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Die dag staat bij mij nog open dus, , top, .
Die dag staat er bij mij wellicht een cervix open, dus dat wordt m hier niet
Ik wacht wel op ergens in januari oid
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 1 november 2006 @ 16:02:19 #81
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43140066
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:55 schreef Sylvana het volgende:
ja welke dag staat nog open dan, 24 of 25 of allebei?

ik zelf vind 24e het fijnst, want dan is me ov nog geldig, anders moet ik treinkaartje betalen


Allebei
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Die dag staat er bij mij wellicht een cervix open, dus dat wordt m hier niet
Ik wacht wel op ergens in januari oid
Volgens mij hadden we al iets in die trant gezegd, 7-9 december uitgereknd?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43140405
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Die dag staat er bij mij wellicht een cervix open, dus dat wordt m hier niet
Ik wacht wel op ergens in januari oid
Een cervix? WTF? ff googlen...

OK. De link heb ik gevonden:
http://library.med.utah.edu/WebPath//FEMHTML/FEM002.html

Suc6 met je cervix
pi_43140831
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:05 schreef Carolina123 het volgende:
Ik woon nu in een klein dorpje (minder dan 3000 inwoners), maar ik heb wel net een jaar in een grote stad gewoond (1.000.000 inwoners, in een villawijk , maar dat was bij een gastgezin).

Ik zou graag in een normale buurt willen wonen, ik hoef niet echt contact met de buurtgenoten of zo (daar heb ik in het dorp waar ik nu woon juist zo'n hekel aan, dat verplichte socializen). Als ik me er maar veilig voel, dus geen vechtpartijen of de politie die wekelijks burenruzies moet sussen of zo. Ik wil graag veilig over straat kunnen en niet bij iedereen die ik tegen kom op mijn hoede moeten zijn. Door de informatie die je op internet vindt lijkt het alsof dat wel het geval is...
Als je foto's van jezelf hier post kunnen we oordelen of je wel of niet in Dieze past en/of je je daar zal thuisvoelen!
pi_43141753


Nou, oordeel maar zou ik zeggen
You can either agree with me or be wrong
pi_43141824
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:46 schreef Carolina123 het volgende:
[afbeelding]

Nou, oordeel maar zou ik zeggen
Als je een goed betaalde baan hebt en foto's maakt voor de Esquire in Amerika, waarom zou je dan hier willen wonen?
pi_43141886
Misschien heb je het niet goed begrepen; ik ben niet degene die de foto gemaakt heeft, maar het meisje op de foto
You can either agree with me or be wrong
pi_43142085
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef Carolina123 het volgende:
Misschien heb je het niet goed begrepen; ik ben niet degene die de foto gemaakt heeft, maar het meisje op de foto
Ow. Je lijkt op iemand En wtf doe je dan in The Esquire
pi_43142115
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef Carolina123 het volgende:
Misschien heb je het niet goed begrepen; ik ben niet degene die de foto gemaakt heeft, maar het meisje op de foto
droom lekker verder
pi_43142192
Als je zo over straat loopt, dan is iedere buurt veilig voor je:

pi_43142254
Haha, dan hoef ik me dus geen zorgen meer te maken.
You can either agree with me or be wrong
pi_43148798
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:59 schreef Carolina123 het volgende:
Haha, dan hoef ik me dus geen zorgen meer te maken.
Mocht je het willen, ik wil je graag rondleiden hier in de buurt
pi_43148936
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:02 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Mocht je het willen, ik wil je graag rondleiden hier in de buurt
Jullie zouden een leuk stel vormen afgaande op die onderste foto en jouw avatar
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43153401
Sitethief is geobserdeerd door mn kuiltjes in mn rug

En heb een supergave mok van hem gehad met een lekkere hunk die stript als je er warme drank in doet

Echt een cadeautje voor mij dus
pi_43153508
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:02 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Mocht je het willen, ik wil je graag rondleiden hier in de buurt
Son, maybe I need to clear something out..
Zij is niet de persoon die op de foto's staat, ze maakte een 'grapje' of had niet genoeg zelfvertrouwen om een foto van haarzelf te posten.
pi_43153630
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Son, maybe I need to clear something out..
Zij is niet de persoon die op de foto's staat, ze maakte een 'grapje' of had niet genoeg zelfvertrouwen om een foto van haarzelf te posten.
goh, meen je dat nou? serieus? echt waar?
  woensdag 1 november 2006 @ 23:53:01 #96
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43158309
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:45 schreef Sylvana het volgende:
Sitethief is geobserdeerd door mn kuiltjes in mn rug

En heb een supergave mok van hem gehad met een lekkere hunk die stript als je er warme drank in doet

Echt een cadeautje voor mij dus
Jaja, ik heb een heuse kuiltjesobsessie, .

En Sylvana's kamer is .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43158709
Thnx Sitethief

Als iedereen nou ff mn kamer komt bekijken en ipv een cadeautje geld voor me meebrengt kan ik misschien toch naar Ajax, hoorde net dat kaartje geen 30 maar 45 euro is En zoveel geld heb ik niet



En nu ga ik echt proberen te slapen, morgen intake bij Riagg, brrrr, k schijt nu al in mn broek zo zenuwachtig ben ik
pi_43162812
Mogguh

Slaapt iedereen in Zwolle nog ofzo?
pi_43163035
quote:
Op donderdag 2 november 2006 08:57 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh

Slaapt iedereen in Zwolle nog ofzo?
Nee, al 2 uur op

Edit: ook goeiemorgen
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  donderdag 2 november 2006 @ 09:29:09 #100
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43163252
Ik ben ook al sinds 7 uur op, .

Goedenmorgen Zwolle, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')