abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:19:36 #1
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43111530
Hallo,

Ik heb verschillende mensen horen praten over een sexdate. Nu lijkt mij dit erg spannend om eerlijk te zijn.
Nu mijn vraag, hoe regel je dit?? Heb wel ff op internet gezocht maar dan kom je op allemaal vage site's terecht.

Heeft iemand hier ervaring mee? En eventueel een goeie site of iets dergelijks.

Oh, en ik ben niet een wanhopig iemand het lijkt me gewoon spannend of zulk iets te doen.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43116006
En we beginnen hier met een hele schone lei.
TS was voornl. op zoek naar ervaringen en niet naar tig mensen die invites vragen.

Natuurlijk kunnen er dating sites besproken worden hier, maar is hier enige vorm van invite voor nodig dan wordt dit onderling geregeld via de mail en niet in dit topic.

En weer open
ijs_beer fan!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:22:19 #3
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43117096
Iemand dus suggesties ?

Of aanmeldingen


AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43117606
kijk op chatsites waar je een profiel neer moet zetten en ga een chatroom in en spreek mensen aan die je aanstaan. je krijgt vanzelf wel een reaktie. ik zat er iig nooit om verlegen, maar voor vrouwen die dat willen is dat duidelijk minder moeilijk.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_43117679
Er is een site voor, die heet friends finders adult of iets in die geest
Zoals ik begreep speciaal voor sex dates
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:36:06 #6
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43117702
Ervaring mee dus? Zo ja; goed bevallen

@ Crazy: Ja adult friend finder ofzo ja, maar dan moet je betalen.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43117853
Nee hoor - je kúnt betalen maar het hoeft niet
En ja ik had me er ook aangemeld maar toen ik na de eerste dag alleen maar mailtjes van creeps kreeg ben ik er niet meer geweest.
pi_43118286
http://www.relatieplanet.nl

En doe je voor als een serieuze vent op zoek naar een vaste relatie
pi_43128609
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef Rossoneri het volgende:
Ervaring mee dus? Zo ja; goed bevallen

@ Crazy: Ja adult friend finder ofzo ja, maar dan moet je betalen.
ja wel goede ervaringen mee gehad. als vrouw word je heel veel aangesproken en 99% zijn ook idd creeps maar heel soms tref je iemand waarvan je denkt...daar chat ik even mee door en voor je het weet zit je op msn en vandaaruit werk je naar een date toe. als je elkaar op cam ziet weet je al vrij snel of je een sexuele aantrekkingskracht hebt of niet.
het nadeel van op deze manier daten is dat alles om het uiterlijk draait. eerste oogopslag moet ok zijn, is dat er niet heeft het ook geen zin om verder naar een sexdate toe te werken. sexdate is nl puur lichamelijk en het zal me een worst wezen of iemand lief en aardig is enz...je wilt er tenslotte geen relatie mee. ik vind het wel belangrijk dat er iig een klik is anders zou ik al niet eens gaan daten.
ikzelf ben er mee gestopt omdat het totaal niet bevredigend is, maar in mijn vrijgezelle tijd heb ik de grootse lol gehad.
ik heb ook dates gehad waar geen sex aan te pas kwam maar wel een erg leuk contact aan overgehouden...dat kan je dus ook overkomen. in real moet je die aantrekkingskracht ook maar net treffen..op cam zie je er toch net weer even anders uit.

ben je niet erg gezegend met een blinkende verschijning of ronduit een griezel dan maak je denk ik meer kans op een site waar vrouwen zichzelf aanbieden om aan hun grief te komen, het gaat hun er dan alleen om dat je een lul hebt en wat eraan zit maakt niet uit, of betaal er geld voor.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
  woensdag 1 november 2006 @ 10:23:32 #10
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43130034
wat dacht je van profielensites? en daar contacten op doen... Als je het goed doet heb je zo een sexdate
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43131004
* het.ismij heeft nu een mailsessie met een vrouw van 42.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_43131082
Veel chatten, dan kom je vanzelf steeds dezelfde mensen tegen en dan "ken" je elkaar wat beter en is een afspraak makkelijker gemaakt.
pi_43131267
Ik chat regelmatig op www.chatgirl.nl .
Voor mannen die bi of homo zijn www.chatboy.nl
Geile gesprekken.. maar je kunt er ook terecht voor een date.
Het is er vaak wel erg druk... duurt soms ff voordat je erop zit.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  woensdag 1 november 2006 @ 11:59:40 #14
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43132236
chatgirl is leuk als je een vrouw bent maar mannen komen daar weinig aan hun trekken! en veel fakers ook
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  woensdag 1 november 2006 @ 12:26:01 #15
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43132920
Via internetdate sites. Het zijn wel geen specifieke sexdate sites, maarje kan wel daten...

Relatieplanet, lexa, knuz, onehello etc.
KISSSSSSSSSSS
pi_43132983
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:59 schreef RobinK het volgende:
chatgirl is leuk als je een vrouw bent maar mannen komen daar weinig aan hun trekken! en veel fakers ook
de aanhouder wint. er zitten heus wel echte meisjes tussen die gewoon eens goed genomen willen worden.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:36:11 #17
124948 Averon
One of the good guys
pi_43135067
En gewoon oprecht zijn, in wat je wil en waarom je contact maakt. Je hoeft niet direct met 'hoi, neuken' aan te komen, maar gewoon eerlijk zijn dat je wil afspreken en als het klikt sex wil hebben kan geen kwaad.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43138198
het ongevraagd toevoegen van geyle fok!sters op je msn, of ze doodspammen via de PM functie leidt ook dikwels tot succes
  woensdag 1 november 2006 @ 15:22:39 #19
124948 Averon
One of the good guys
pi_43138447
Niet tot afwijzing door te needy overkomen?
Ik ben daar zelf altijd maar gereserveerd in, rustig aan in contact leggen.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43138554
Je maakt op chatgirl meer kans als man als je normaal begint..
Spontaan.. niet te opdringerig. Als je daar als vrouw zijnde inlogt word je gelijk door alle mannen besprongen. Als ze al beginnen met hoi reageer ik niet. Als je als man oprecht bent pikken ze je er toch wel tussenuit.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  woensdag 1 november 2006 @ 15:30:32 #21
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43138723
ik heb er ook op gezeten en heel normaal gedaan en ja er zijn er dan een stuk of 5 waar je wat mee chat maar meer ook niet
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43138799
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:30 schreef RobinK het volgende:
ik heb er ook op gezeten en heel normaal gedaan en ja er zijn er dan een stuk of 5 waar je wat mee chat maar meer ook niet
En een leuk profiel met foto hebben werkt ook erg goed... mijn profiel daar is echt heel erg eerlijk.. ik merk dat het gewaardeerd word
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  woensdag 1 november 2006 @ 15:35:31 #23
124948 Averon
One of the good guys
pi_43138914
Ik heb altijd zo'n idee dat de meiden daar helemaal overspoeld worden met reacties dus dat je gewoon niet eens opvalt. Verhouding mannen en vruowen is volledig uit balans op dat soort sites jammer genoeg.

Of is het wellicht dat er meren heren zijn die met alles wat maar wil genoegen nemen?
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  woensdag 1 november 2006 @ 15:54:04 #24
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43139684
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:32 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

En een leuk profiel met foto hebben werkt ook erg goed... mijn profiel daar is echt heel erg eerlijk.. ik merk dat het gewaardeerd word
hahaha ik had ook een 'leuk' profiel met foto en alles er op...
hoe je het went of keert, de meeste die daar zitten, zijn of fakers of vrouwen/stellen die op zoek zijn naar een andere vrouw
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43140052
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef RobinK het volgende:

[..]

hahaha ik had ook een 'leuk' profiel met foto en alles er op...
hoe je het went of keert, de meeste die daar zitten, zijn of fakers of vrouwen/stellen die op zoek zijn naar een andere vrouw
Dan ben ik daar een uitzondering.. ik ben niet bi...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  woensdag 1 november 2006 @ 16:12:04 #26
124948 Averon
One of the good guys
pi_43140471
Ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die te klagen hebben over te weinig aandacht op dat soort sites.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  woensdag 1 november 2006 @ 17:27:13 #27
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43143183
Bedankt voor de reacties allemaal, ik zal es ff wat uitproberen
Het resultaat post ik hier
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  woensdag 1 november 2006 @ 17:29:15 #28
124948 Averon
One of the good guys
pi_43143261
Good luck.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43149563
Aangezien ik al 3 maanden vrijgezel ben en ik geen zin heb in een kroegen/disco toch heb ik wel eens zo een chatsite geprobeerd. Chatgirl bijvoorbeeld, maar vond het echt niks. Staan vet veel meiden op die een betaalde webcam hebben, en ook hoertjes en lelijke vrouwen van 40+. En er zijn 90 % mannen, en 10 % vrouwen. De kans dat je via zo een site een sex date scoort lijkt me zeer klein.

Beter lijkt me dat er een soort chatsite zou zijn waarbij je met de webcam kan chatten, dus dat je iedereen gewoon ziet die in dat kanaal zit, het gaat namelijk toch puur om het uiterlijk. Maar ja, ook dan heb je weer het geval dat er meer mannen zijn dan vrouwen. Een beetje leuke vrouw hoeft niet naar zo een chatsite te gaan om aan een man te komen. De mannen komen vanzelf wel naar zo een vrouw toe. Dat is in een kroeg hetzelfde, de mooie meiden hoeven er niks voor te doen, de jongens komen toch wel naar ze toe.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  donderdag 2 november 2006 @ 09:27:53 #30
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43163216
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef yoghurtje het volgende:
..... Een beetje leuke vrouw hoeft niet naar zo een chatsite te gaan om aan een man te komen. De mannen komen vanzelf wel naar zo een vrouw toe. Dat is in een kroeg hetzelfde, de mooie meiden hoeven er niks voor te doen, de jongens komen toch wel naar ze toe.
Dat is bij mannen ook het geval hoor...
het gaat er niet om of je 'leuk' genoeg bent maar om de spanning e.d.
In de kroeg komen de meiden ook naar mij toe maar dat neemt niet weg dat ik het op die chatsites ook leuk heb gehad
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43165516
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:27 schreef RobinK het volgende:

[..]

Dat is bij mannen ook het geval hoor...
het gaat er niet om of je 'leuk' genoeg bent maar om de spanning e.d.
In de kroeg komen de meiden ook naar mij toe maar dat neemt niet weg dat ik het op die chatsites ook leuk heb gehad
Dan zie je er blijkbaar stukken beter uit als mij, of ik zit in de verkeerde kroegen, of ik doe iets verkeerd. Bij mij kijken ze alleen maar (oogcontact), en wachten ze blijkbaar af totdat ik naar hun stap, wat ik dus niet doe.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  donderdag 2 november 2006 @ 11:41:29 #32
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43166041
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:19 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Dan zie je er blijkbaar stukken beter uit als mij, of ik zit in de verkeerde kroegen, of ik doe iets verkeerd. Bij mij kijken ze alleen maar (oogcontact), en wachten ze blijkbaar af totdat ik naar hun stap, wat ik dus niet doe.
nou dat wil ik niet zeggen... het is meer een uitstraling die je hebt denk ik.
maar dat zou je eerder aan de vrouwen moeten vragen
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  donderdag 2 november 2006 @ 12:25:31 #33
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43167161
Ik chat wel eens op gewone chatsite's ( staan er zat op de startpagina) en zo heel af en toe klikt t met iemand dat je diegene je msn geeft. Soms klikt t zo dat je afspreekt en dan sex hebt. Dus niete cht gaan zoeken want daar komen toch veel fakers op af heb ik t idee..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 2 november 2006 @ 14:01:29 #34
124948 Averon
One of the good guys
pi_43170028
Beetje zoals het echte leven dus, iemand tegenkomen, klikken en soms meenemen naar je slaapkamer. Net echt, dat internet
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43172013
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef yoghurtje het volgende:
Staan vet veel meiden op die een betaalde webcam hebben, en ook hoertjes en lelijke vrouwen van 40+.
En bedankt he... je vergeet de categorie... getrouwde vrouwen die niet willen daten maar wel een gezellig geil gesprek willen hebben.

Ik heb geprobeert een eigen chatsite (gratis) op te zetten.. ook 18+... maar helaas komt er niemand...
Maar er moet ook nog veel aan gedaan worden.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  donderdag 2 november 2006 @ 15:10:31 #36
124948 Averon
One of the good guys
pi_43172367
Probleem met gratis is en blijft de fakers, denk dat je nog een heel goed concept te pakken hebt als je een chatsite kan opzetten met een soort van controle mechanisme tegen fakers.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  donderdag 2 november 2006 @ 15:12:07 #37
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43172420
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:00 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

En bedankt he... je vergeet de categorie... getrouwde vrouwen die niet willen daten maar wel een gezellig geil gesprek willen hebben.

Ik heb geprobeert een eigen chatsite (gratis) op te zetten.. ook 18+... maar helaas komt er niemand...
Maar er moet ook nog veel aan gedaan worden.
misschien moet je hem wat meer promoten?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43172790
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:12 schreef RobinK het volgende:

[..]

misschien moet je hem wat meer promoten?
Had wel een leuk idee.. als we een systeem hebben om fakers te weren ga ik echt reclame maken.
De man die de meeste vrouwen aanbrengt krijgt een fleshlight naar keuze...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  donderdag 2 november 2006 @ 15:25:24 #39
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43172831
het is een goed begin... maar fakers weren zal altijd een lastig karwei blijven, helaas
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43173697
de faker kan je voor een groot deel wel weren door als je elkaar aangesproken hebt daarna naar msn te gaan, cam aanzetten, bellen ed. via een cam kan je wel een redelijk beeld krijgen doordat je elkaars reaktie ziet. je moet tenslotte toch eerst kijken of je elkaar wel ziet zitten voordat je gaat daten. geile gesprekken en smsjes ontwikkel je vanzelf. je gaat elkaar, als het klikt, toch eerst daarmee opgeilen zodat de vonken eraf springen op je date
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_43173782
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik chat wel eens op gewone chatsite's ( staan er zat op de startpagina) en zo heel af en toe klikt t met iemand dat je diegene je msn geeft. Soms klikt t zo dat je afspreekt en dan sex hebt. Dus niete cht gaan zoeken want daar komen toch veel fakers op af heb ik t idee..
klopt
zo heb ik ook leuke tijden gehad
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
  donderdag 2 november 2006 @ 15:58:13 #42
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43173818
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:54 schreef vingerplantjuhh het volgende:
de faker kan je voor een groot deel wel weren door als je elkaar aangesproken hebt daarna naar msn te gaan, cam aanzetten, bellen ed. via een cam kan je wel een redelijk beeld krijgen doordat je elkaars reaktie ziet. je moet tenslotte toch eerst kijken of je elkaar wel ziet zitten voordat je gaat daten. geile gesprekken en smsjes ontwikkel je vanzelf. je gaat elkaar, als het klikt, toch eerst daarmee opgeilen zodat de vonken eraf springen op je date
klopt zo moet je het idd doen...
geen cam is geen contact
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  donderdag 2 november 2006 @ 15:58:24 #43
124948 Averon
One of the good guys
pi_43173823
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef RobinK het volgende:
het is een goed begin... maar fakers weren zal altijd een lastig karwei blijven, helaas
Ja iets proberen met moderators en gecontroleerd inschrijven. In ieder geval een stap om ze niet automagisch te laten inschrijven.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43174729
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:00 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

En bedankt he... je vergeet de categorie... getrouwde vrouwen die niet willen daten maar wel een gezellig geil gesprek willen hebben.

Ik heb geprobeert een eigen chatsite (gratis) op te zetten.. ook 18+... maar helaas komt er niemand...
Maar er moet ook nog veel aan gedaan worden.
Niet verkeerd bedoeld hoor, ik deel alleen mijn ervaring met die website. En alleen een geil gesprek zitten de meeste mannen niet op te wachten lijkt me... ik niet in ieder geval.

Ik heb zelf ook geprobeerd om een chatbox op te zetten, waarbij je gewoon elkaar kunt zien via de webcam. De techniek hierachter is echter behoorlijk complex. Ik ben zelf best goed in het designen maar het technische gedeelte erachter is mij nog niet gelukt.

Ik denk dat zo een website met webcams of fototjes bij de namen o.i.d. veel beter werkt dan een chatbox met alleen text erin. Jammer genoeg zijn er maar weinig van dat soort NL websites, denk dat het best populair kan zijn.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43175164
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef BigBadPete het volgende:
http://www.relatieplanet.nl

En doe je voor als een serieuze vent op zoek naar een vaste relatie
Schrijf in je profiel dat je houdt van dingen als theater en cultuur. Je houdt natuurlijk ook van huisdieren, en je kan goed koken. Je bent daarnaast ook muzikaal en hebt een goede baan. Laat ook doorschemeren dat je goed met kinderen kan omgaan.

30 jarige single vrouwen zullen om je vechten, mits je er natuurlijk goed uitziet.

Dan heb je een date, en aan het einde van de avond seks. Als vrouwen 30+ zijn is dat nou eenmaal het middel om een man aan zich te binden. Alleen zijn is niet leuk, en de biologische wekker begint te tikken... en dan komt de single 30 jarige vrouw op internet het profiel tegen van 'de ideale man' mét kinderwens en goede baan. en natuurlijk heeft hij ook stijl, en is een interessant type die veel onderneemt. In zijn profiel staan geen domme dingen als "lekker gek doen" of "misschien ben jij wel het laatste stukje" en hij is niet opdringerig.. etc

Natuurlijk blijft de ontmoeting met die vrouw eenmalig, want je zoekt toch net wat anders. In principe vertoon je nu precies hetzelfde gedrag wat vrouwen van 15-30 hebben. Maar op 30 jarige leeftijd beginnen vrouwen met aftakelen, ze willen aan de partner, en snel! Ja, bij 30+ hebben mannen het voor het zeggen wat betreft het "kiezen, keuren en nemen van de partners die je wilt"

[ Bericht 14% gewijzigd door MadMarco op 02-11-2006 16:46:52 ]
^_
  donderdag 2 november 2006 @ 16:58:13 #46
141896 henkus_donor
F. Jacobse en Tedje van Es
pi_43175902
adultmatch.nl
"de snelst groeiende website voor volwassenen yadiyadiyah...."
geen ervaring mee, maar volgens mij wel precies wat je zoekt
"En ons eerste programmapunt is: nergens geen maximumsnelheid!"
"Honderdtwintig? Dat rijen wij al in z`n achteruit!"
pi_43177004
Gewoon via datingsites, als relatieplanet, lexa, knuz, zo heb ik t iig al een paar keer gedaan...
  donderdag 2 november 2006 @ 17:56:04 #48
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43177761
@ Henkus: Zal ik es proberen

Hmm bij sommige van die site's moet je zo'n gaar 0900 nummer bellen
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43178507
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:56 schreef Rossoneri het volgende:
@ Henkus: Zal ik es proberen

Hmm bij sommige van die site's moet je zo'n gaar 0900 nummer bellen
Ja of inschrijfgeld betalen... easy money voor die gasten.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  donderdag 2 november 2006 @ 18:23:03 #50
124948 Averon
One of the good guys
pi_43178536
Gebruik maken van de wanhoop van eenzame mensen.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  donderdag 2 november 2006 @ 18:23:46 #51
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43178554
Des te leuker voor mij!!
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43195597
voor die meid die zeurt om webcamcontrole: www.chat2see.nl maar ik vind het een erge breezahsite... succes
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:57:36 #53
124948 Averon
One of the good guys
pi_43198937
Ben toch benieuwd of zo'n breazah chick nog wat voorstelt in bed.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:05:38 #54
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43199142
hahaha of op de cam
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43199920
www.solomio.nl ook een camchat. je kunt je eigen kamer openen en iedereen die daar binnenkomt, ziet jou blijkbaar wel zitten dan
pi_43200058
Wat ik meestal doe, is naar de kroeg of discotheek gaan, in mijn uppie zodat er niemand zeikt van samen uit, samen thuis, dan ga ik op mijn gemak aan de bar zitten met bier en iemand uitzoeken. Praatje mee maken, valt ie mee dan laat ik subtiel mijn intenties doorschemeren (voor zover die nog niet op mijn voorhoofd geschreven staan), en blijf ik hem aantrekkelijk en spannend vinden ga ik met hem of hij met mij mee naar huis

Hopeloos ouderwets, ik weet.
some things you lose, and some things you just give away
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:55:29 #57
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_43200624
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:38 schreef Ms.Poes het volgende:
Wat ik meestal doe, is naar de kroeg of discotheek gaan, in mijn uppie zodat er niemand zeikt van samen uit, samen thuis, dan ga ik op mijn gemak aan de bar zitten met bier en iemand uitzoeken. Praatje mee maken, valt ie mee dan laat ik subtiel mijn intenties doorschemeren (voor zover die nog niet op mijn voorhoofd geschreven staan), en blijf ik hem aantrekkelijk en spannend vinden ga ik met hem of hij met mij mee naar huis

Hopeloos ouderwets, ik weet.
Wat hebben vrouwen t toch makkelijk wat dat betreft he...
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:58:31 #58
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43200754
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef xericax het volgende:
www.solomio.nl ook een camchat. je kunt je eigen kamer openen en iedereen die daar binnenkomt, ziet jou blijkbaar wel zitten dan
hmmm misschien wel een leuke site... zal binnenkort eens kijken
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:00:54 #59
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43200831
wel leuk dat solo huppeldepip
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_43200984
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef bmwdevil het volgende:

[..]

Wat hebben vrouwen t toch makkelijk wat dat betreft he...
Hoezo, als een man op mij afkomt geef ik hem ook altijd een eerlijke kans. Niet mijn schuld dat ze die kans meestal laten liggen, door stomme opmerkingen te maken, of door me niet als een dame te behandelen, of door te voortvarend te zijn, of juist te verlegen.

Ik denk dat mannen teveel nadenken over hoe ze over moeten komen om een vrouw mee te krijgen ("ik heb op internet gelezen dat ze van arrogante/stoere/brutale/verlegen mannen houden!" maar als je dat niet bent van jezelf, weet je hoe dom je dan overkomt?)

Dooddoener: Wees gewoon jezelf. Dan is internet inderdaad makkelijker, kun je nadenken over wat je zegt, of meekijken hoe je op de webcam overkomt, of even een gevleugelde oneliner googelen, maar dat is toch zoooo nep allemaal. Niemand die mij via internet zo ver kan krijgen hoor, want ik weet dat ze veelal niet zo zijn als ze over proberen te komen. Ik heb die sites ook geprobeerd, verscheidene, van relatieplanet tot chatgirl maar het is overal hetzelfde, en daar ga ik mijn bed niet mee delen.

Stel, je vindt iemand leuk, sexy en spannend overkomen via de chat, nodig je 'm uit, blijkt ie tegen te vallen. Moet je 'm dan weer naar huis sturen of ga je dan toch maar neuken, gewoon om het neuken?
some things you lose, and some things you just give away
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:27:11 #61
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43201554
je hoeft hem toch niet perse uit te nodigen? Via de chat kan je ook hele leuke/spannende dingen doen
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43201680
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:27 schreef RobinK het volgende:
je hoeft hem toch niet perse uit te nodigen? Via de chat kan je ook hele leuke/spannende dingen doen
Yeah, right. Ik vind cammen en chatten vreselijk a-geil. Vooral omdat de meeste mannen binnen de kortste keren een stijve in of buiten de broek hebben hangen terwijl ze geen enkele van mijn knopjes weten te vinden.

Lijfelijk contact, whoo!

Back ontopic.
some things you lose, and some things you just give away
pi_43201832
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:05 schreef Ms.Poes het volgende:


Stel, je vindt iemand leuk, sexy en spannend overkomen via de chat, nodig je 'm uit, blijkt ie tegen te vallen. Moet je 'm dan weer naar huis sturen of ga je dan toch maar neuken, gewoon om het neuken?
dat heet nu een sexdate
neuken om het neuken.

ik ben nog nooit teleurgesteld als ik een date had. het kwam wel voor dat ik tijdens de chat al zoiets had van....nou..ik weet het niet...maar toch wel afgesproken omdat de rest erg leuk klikte. dat was dan idd ook geen sexdate, maar wel een heel leuk contact. ik had trouwens wel de regel om eenmalig te daten. een paar wilden daarna nog wel meer keer, maar ik had die behoefte gewoon niet meer. spanning was erafgeneukt zeg maar en voor de rest niet echt mijn type man.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:45:04 #64
124948 Averon
One of the good guys
pi_43202093
Tja dat kan natuurlijk ook. De spanning af er neuken, het is niet nieuw meer dan.

Maar, als de sex goed is, dan zijn er toch meestal nog wel nieuwe dingen te ontdekken toch.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43202117
als je uit zou zijn op een relatie of een vaste sexbuddy misschien wel...
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:48:44 #66
124948 Averon
One of the good guys
pi_43202191
Erop uit zijn is weer zo'n beladen. Maar, ik heb wel afgesproken voor een date, kwam sex van maar verder geen relatie of zelfs sexbuddy relatie situatie.Toch in de loop van het jaar nog 2 keer meer afgesproken omdat het lekker, ontspannen was om uit te gaan en geil om sex te hebben.

Maar ja, toen was de spanning na de derde keer ook weg. Dus op zich heb je wel een punt
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43202566
Ik ga die andere websites vanavond eens proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt zo makkelijk gaat via internet om een sexdate te regelen, maar goed ik kan het altijd proberen.

Een sexdate via een kroeg/disco lijkt me helemaal lastig, tenzij een dame het initiatief neemt, en die kans is zeer klein.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:09:01 #68
124948 Averon
One of the good guys
pi_43202709
Gewoon proberen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Wees vooraf wel eerlijk wat je wil en zorg dat er iemand op de hoogte is wat je gaat doen.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:10:03 #69
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43202743
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:03 schreef yoghurtje het volgende:
...Een sexdate via een kroeg/disco lijkt me helemaal lastig, tenzij een dame het initiatief neemt, en die kans is zeer klein.
je zal nog wel eens raar kunnen staan te kijken... gebeurd vaker dan je denkt!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:11:08 #70
124948 Averon
One of the good guys
pi_43202784
En als het gebeurd is het vaak echt geweldig. Zo'n dame die op je afstapt en die eigenlijk maar 2 dingen probeert te communcieren.

1. Ik vind je leuk
2. Ik wil met je naar bed

En soms zeggen ze dat letterlijk.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:19:38 #71
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43203013
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:11 schreef Averon het volgende:
En als het gebeurd is het vaak echt geweldig. Zo'n dame die op je afstapt en die eigenlijk maar 2 dingen probeert te communcieren.

1. Ik vind je leuk
2. Ik wil met je naar bed

En soms zeggen ze dat letterlijk.
ik heb het 1 keer meegemaakt.. helaas had ik toen al een relatie van 8 jaar (niet veel later ging het uit)
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:22:06 #72
124948 Averon
One of the good guys
pi_43203092
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:19 schreef RobinK het volgende:
ik heb het 1 keer meegemaakt.. helaas had ik toen al een relatie van 8 jaar (niet veel later ging het uit)
Ook ik ben wel eens in die situatie terecht gekomen. Ah, vroeger, toen de lucht nog schoon was en de vrouwen het initiatief namen.

Mooie tijden, maar wie weet gelooft hij het nu.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43203309
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:11 schreef Averon het volgende:
En als het gebeurd is het vaak echt geweldig. Zo'n dame die op je afstapt en die eigenlijk maar 2 dingen probeert te communcieren.

1. Ik vind je leuk
2. Ik wil met je naar bed

En soms zeggen ze dat letterlijk.
Ja dat lijkt me echt geweldig, alleen jammer dat er zo weinig meiden zijn die zo zijn. Misschien denken ze wel hetzelfde als mannen, maar zijn ze niet zo direct. In dat opzicht ben ik eigenlijk net een meid, ik ben ook niet zo direct

Me vorige vriendin nam wel het initiatief om mij aan te spreken en om mijn nummer te vragen, daar stond ik echt van te kijken. Maar ja das iets anders dan alleen op zoek te zijn naar een sexdate..
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:31:48 #74
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43203446
je moet ook niet op zoek gaan.. op de 1 of andere manier straal je dat uit dan :S
het overkomt je!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43203557
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:31 schreef RobinK het volgende:
je moet ook niet op zoek gaan.. op de 1 of andere manier straal je dat uit dan :S
het overkomt je!
idd..een beetje rondkijken, aanspreken voor een praatje, als je het via internet doet gewoon meekletsen ed en als je iemand treft....zit je nergens aan vast om nee te zeggen
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:53:23 #76
124948 Averon
One of the good guys
pi_43204033
Jep, gewoon praten. Als zo'n meid iets anders wil laat het ze je toch wel merken. Danwel door het rechtstreeks te zeggen, danwel door jou zo geleiden dat je het vanzelf vraagt.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:44:31 #77
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43207169
dat is natuurlijk ook zo.. je moet wel haar 'signs' lezen.
en niet om de hete brij heen draaien
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43208409
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef Averon het volgende:

[..]

Ook ik ben wel eens in die situatie terecht gekomen. Ah, vroeger, toen de lucht nog schoon was en de vrouwen het initiatief namen.

Mooie tijden, maar wie weet gelooft hij het nu.
vroeger, toen het gras nog groen was en de vrouwen gewillig
“You create your own decoration. You choose your color, you choose your mood. ... (If) you are depressed, you put some bright yellow and suddenly you are happy.”
pi_43210537
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:27 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me echt geweldig, alleen jammer dat er zo weinig meiden zijn die zo zijn. Misschien denken ze wel hetzelfde als mannen, maar zijn ze niet zo direct. In dat opzicht ben ik eigenlijk net een meid, ik ben ook niet zo direct
Ik heb dat wel eens gedaan, die gast (leek me toch geen mietje) stond echt met zijn mond vol tanden. Hij durfde niet echt van repliek te dienen, dus ben ik maar weer een biertje gaan halen en verder gaan kijken. Uurtje later had hij de moed verzameld, maar toen hoefde het voor mij ook niet meer.
some things you lose, and some things you just give away
pi_43211007
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Ik heb dat wel eens gedaan, die gast (leek me toch geen mietje) stond echt met zijn mond vol tanden. Hij durfde niet echt van repliek te dienen, dus ben ik maar weer een biertje gaan halen en verder gaan kijken. Uurtje later had hij de moed verzameld, maar toen hoefde het voor mij ook niet meer.
Haha, toffe actie ! Snap niet dat ie daar dan niet op in is gegaan, allhoewel ikzelf ook wel overdonderd zou zijn als mij dat zou overkomen.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:31:28 #81
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43231124
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:09 schreef Averon het volgende:
Gewoon proberen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Wees vooraf wel eerlijk wat je wil en zorg dat er iemand op de hoogte is wat je gaat doen.
Lijkt me anders nog best lastig om duidelijk te maken wat je wilt. Neem dat je iig niet moet zeggen "hoi neuken?" . Maar zou niet weten wat wel.

@MsPoes: Leuk om te lezen dat er ook vrouwen zijn die het initiatief nemen. Wel is het zo dat vrouwen veel sneller een positieve reactie zullen krijgen dan mannen. Als een vrouw een sexdate voorstelt zullen 9 op de 10 mannen wel meegaan. Bij vrouwen is dat eerder 1 op de 10.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:48:19 #82
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43231503
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Had wel een leuk idee.. als we een systeem hebben om fakers te weren ga ik echt reclame maken.
De man die de meeste vrouwen aanbrengt krijgt een fleshlight naar keuze...
Je kan natuurlijk een systeem met invites maken waarbij mensen allleen lid mogen worden als ze uitgenodigd zijn door andere leden. En dan pas voltallig lid als ze als serieus zijnde zijn beoordeeld door andere leden. Maar ja dat verhoogt wel de drempel
pi_43246081
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:31 schreef cyber_rebel het volgende:
@MsPoes: Leuk om te lezen dat er ook vrouwen zijn die het initiatief nemen. Wel is het zo dat vrouwen veel sneller een positieve reactie zullen krijgen dan mannen. Als een vrouw een sexdate voorstelt zullen 9 op de 10 mannen wel meegaan. Bij vrouwen is dat eerder 1 op de 10.
1 op de 100 of 1 op de 1000 gok ik eerder

Neem de proef op de som. Laat een normale vrouw en een normale man waarvan je niet kan zeggen dat ze echt aantrekkelijk of lelijk zijn een disco ingaan en aan 100 mannen & vrouwen vragen of ze zin hebben in een sex date.

Ik denk dat het antwoord wel duidelijk moge zijn...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_43253840
Ik denk dat een man inderdaad iets meer uit de kast moet halen om na een paar minuten al met een meid de kroeg uit te lopen. Dat ligt echter niet aan de vrouwen denk ik. Mannen zijn gewoon niet (zo) kieskeurig, zeker niet voor een sexdate no strings attached.

Cyber-Rebel, ik hou liever zelf het heft in handen, dan dat ik mannen laat proberen mij te versieren. Is wel leuk om aandacht te krijgen, maar meestal zijn dat niet de mannen die ik in mijn bed wil. Te vaak heb ik ook gezien dat een man iets probeerde maar bij nul op het rekest 2 minuten later alweer met een ander meisje staat te flirten, wat zo vrij lang door kan gaan, gaat zo iemand desnoods alle vrouwen in de kroeg langs vraag ik me af. Ik kies mijn slachtoffer uit, en ga eropaf, wil die niet ( ) dan is er grote kans dat er helemaal niet geneukt wordt.

Hoe zal ik het zeggen, ik vind het gewoon geen leuk idee als een man achteraf tegen zijn maten opschept hoe hij me (makkelijk) gescoord heeft. Om dat te voorkomen ben ik degene die scoort (denk ik graag).
some things you lose, and some things you just give away
pi_43254766
Wat een lief poezeplaatje heb jij Ms.Poes

sexdate?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_43255727
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:43 schreef Knipoogje het volgende:
Wat een lief poezeplaatje heb jij Ms.Poes

sexdate?
Ze is 6 jaar man!
Work hard, play harder!
Last.fm
  zondag 5 november 2006 @ 13:24:23 #87
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43257118
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:47 schreef Ms.Poes het volgende:
Cyber-Rebel, ik hou liever zelf het heft in handen, dan dat ik mannen laat proberen mij te versieren. Is wel leuk om aandacht te krijgen, maar meestal zijn dat niet de mannen die ik in mijn bed wil. Te vaak heb ik ook gezien dat een man iets probeerde maar bij nul op het rekest 2 minuten later alweer met een ander meisje staat te flirten, wat zo vrij lang door kan gaan, gaat zo iemand desnoods alle vrouwen in de kroeg langs vraag ik me af. Ik kies mijn slachtoffer uit, en ga eropaf, wil die niet ( ) dan is er grote kans dat er helemaal niet geneukt wordt.

Hoe zal ik het zeggen, ik vind het gewoon geen leuk idee als een man achteraf tegen zijn maten opschept hoe hij me (makkelijk) gescoord heeft. Om dat te voorkomen ben ik degene die scoort (denk ik graag).
Klinkt heel logisch. Voor je arme 'slachtoffers' is het natuurlijk leuk en jij behoud de controle. Neem aan dat je weinig nee te horen krijgt?

Ben af en toe wel jaloers op vrouwen wat dat betreft, sommige dingen hebben jullie wel beter voor elkaar.
  zondag 5 november 2006 @ 14:21:54 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43258669
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:47 schreef Ms.Poes het volgende:
Cyber-Rebel, ik hou liever zelf het heft in handen, dan dat ik mannen laat proberen mij te versieren. Is wel leuk om aandacht te krijgen, maar meestal zijn dat niet de mannen die ik in mijn bed wil. Te vaak heb ik ook gezien dat een man iets probeerde maar bij nul op het rekest 2 minuten later alweer met een ander meisje staat te flirten, wat zo vrij lang door kan gaan, gaat zo iemand desnoods alle vrouwen in de kroeg langs vraag ik me af. Ik kies mijn slachtoffer uit, en ga eropaf, wil die niet ( ) dan is er grote kans dat er helemaal niet geneukt wordt.
Tuurlijk ga je daarna door naar de ander. Denk je nou echt dat jij speciaal bent? Nee, je staat op dat moment bovenaan op het lijstje, niet meer, niet minder. Het is niet alsof je die mensen al kent, het is gewoon op uiterlijk, is iemand aantrekkelijk of niet.
quote:
Hoe zal ik het zeggen, ik vind het gewoon geen leuk idee als een man achteraf tegen zijn maten opschept hoe hij me (makkelijk) gescoord heeft. Om dat te voorkomen ben ik degene die scoort (denk ik graag).
Je bent 'niet preuts' als je met een man naar bed gaat naardat 'ie moeite voor je gedaan heeft. Als je zelf op de man afstapt ben je wanhopig. Sorry.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 5 november 2006 @ 14:23:54 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43258711
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:24 schreef cyber_rebel het volgende:
Ben af en toe wel jaloers op vrouwen wat dat betreft, sommige dingen hebben jullie wel beter voor elkaar.
Och, valt wel mee hoor. Aan het eind van de avond, na een paar uur hard-to-get gespeeld te hebben, gaan ze opeens wel 'open' staan omdat de avond op z'n eind loopt en ze nu bang beginnen te worden dat ze geen aandacht meer krijgen

Vrouwen zijn in essentie niet anders dan mannen, hebben dezelfde behoeften, alleen het rollenspel is anders. Tuurlijk, je moet als man initiatief nemen, maar aan de andere kant geeft het ook wel een goed gevoel als het weer gelukt is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43258721
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tuurlijk ga je daarna door naar de ander. Denk je nou echt dat jij speciaal bent? Nee, je staat op dat moment bovenaan op het lijstje, niet meer, niet minder. Het is niet alsof je die mensen al kent, het is gewoon op uiterlijk, is iemand aantrekkelijk of niet.
[..]

Je bent 'niet preuts' als je met een man naar bed gaat naardat 'ie moeite voor je gedaan heeft. Als je zelf op de man afstapt ben je wanhopig. Sorry.
Ik proef jaloezie.
some things you lose, and some things you just give away
pi_43258742
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:43 schreef Knipoogje het volgende:
sexdate?
Wacht even op mijn initiatief.
some things you lose, and some things you just give away
pi_43259691
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:25 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Wacht even op mijn initiatief.
jij doet niet aan internetdates, remember?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43260497
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:25 schreef Ms.Poes het volgende:
Wacht even op mijn initiatief.
Haha, nou dan kan ik lang wachten net als al die andere mannen in je kroeg die je NIET aanspreekt

Geef mij maar paiq trouwens. Ook een originele datingsite.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 5 november 2006 @ 20:06:06 #94
139295 DFDuo
Pepernoten!
pi_43269419
Ook al ben je een (mooie) meid, als je al een vriendje hebt en die heb je bij je, dan denkt niemand van goh, ik ga haar eens benaderen voor leuke (groeps/kijk) seks. Wat een schijterds zijn jullie mannen zeg Dus als je het een beetje in verband brengt, kan je dus best mooie vrouwen die uit zijn op seks op datingsites vinden.
pi_43269671
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef Catbert het volgende:


Als je zelf op de man afstapt ben je wanhopig. Sorry.
Oke heb je het weer.
Waarom is een vrouw dan wanhopig maar als een man het doet is het oke?
pi_43270155
quote:
Je bent 'niet preuts' als je met een man naar bed gaat naardat 'ie moeite voor je gedaan heeft. Als je zelf op de man afstapt ben je wanhopig. Sorry.
Vind het eerlijk gezegd wel getuigen van een beetje lef, door juist door dat 'wanhopige' heen te prikken. Waarom zou de man de enige moeten zijn die initiatief neemt?
  zondag 5 november 2006 @ 20:39:33 #97
139295 DFDuo
Pepernoten!
pi_43270675
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Vind het eerlijk gezegd wel getuigen van een beetje lef, door juist door dat 'wanhopige' heen te prikken. Waarom zou de man de enige moeten zijn die initiatief neemt?
Mannen zien dat wel zitten lijkt me, als vrouwen het initiatief nemen
  maandag 6 november 2006 @ 09:12:48 #98
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_43283479
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik chat regelmatig op www.chatgirl.nl .
Voor mannen die bi of homo zijn www.chatboy.nl
Geile gesprekken.. maar je kunt er ook terecht voor een date.
Het is er vaak wel erg druk... duurt soms ff voordat je erop zit.
Kzit ook redelijk vaak op Chatgirl te kleppen en heb hier een tweetal dates aan over gehouden. De 'pakkans' is m.i. vrij klein maar zoals al eerder gezegd is, de aanhouder wint.
Verder heb ik ook een account op www.sdc.com, het voormalige www.swingerseurope.com
Trial-accounts zijn hier gratis, daarna wel lappen.
"Van voor naar achter, van links naar TON"
  maandag 6 november 2006 @ 10:43:10 #99
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43285058
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Ik heb dat wel eens gedaan, die gast (leek me toch geen mietje) stond echt met zijn mond vol tanden. Hij durfde niet echt van repliek te dienen, dus ben ik maar weer een biertje gaan halen en verder gaan kijken. Uurtje later had hij de moed verzameld, maar toen hoefde het voor mij ook niet meer.
hmmm waar was dat als ik vragen mag?
een vriend van me heeft dat meegemaakt en die staat nooit met zijn bek vol tanden maar toen wel...
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43286331
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef Rossoneri het volgende:
Ervaring mee dus? Zo ja; goed bevallen

@ Crazy: Ja adult friend finder ofzo ja, maar dan moet je betalen.
Voor een hoer moet je ook betalen, dus wat is het verschil?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43288541
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:36 schreef masterdave het volgende:
Voor een hoer moet je ook betalen, dus wat is het verschil?
een hoer is 100% kans op succes
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_43288806
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:56 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

een hoer is 100% kans op succes
good point
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43289069
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:07 schreef masterdave het volgende:

[..]

good point
Maar wel duurder!
Kiezen of delen dus.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_43292650
www.chattijd.nl is ook leuk.. Maar ook veel fakers, en té geile mannen die het verzieken voor de rest..

K'heb me nu ook aangemeld op chatgirl.. Daar eens kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door t0n op 06-11-2006 16:19:31 (domme typo :\')) ]
  maandag 6 november 2006 @ 16:02:59 #105
159159 onsite
ik ben hier
pi_43293437
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:37 schreef t0n het volgende:
www.chattijd.nl is ook leuk.. Maar ook veel vakers, en té geile mannen die het verzieken voor de rest..

K'heb me nu ook aangemeld op chatgirl.. Daar eens kijken.
He ja nog zo'n vaker
  maandag 6 november 2006 @ 16:06:31 #106
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43293562
wie heeft er nog meer last van vakers?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  maandag 6 november 2006 @ 18:04:03 #107
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43297277
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:36 schreef masterdave het volgende:

[..]

Voor een hoer moet je ook betalen, dus wat is het verschil?
Omdat bij een hoer al 100den mannen overheen zijn gegaan. En trouwens dat is geen uitdaging, nee dan maar wat meer moeite, en dan een mooie meid aan de haak slaan. Zonder te hoeven betalen.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43297485
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:04 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Omdat bij een hoer al 100den mannen overheen zijn gegaan. En trouwens dat is geen uitdaging, nee dan maar wat meer moeite, en dan een mooie meid aan de haak slaan. Zonder te hoeven betalen.
wie zegt dat jij niet nummer 100 bent van haar sexdate rijtje ?

een ex van me had voor mij stuk of 50 al gehad...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43297506
ff terug naar je starttopic: lukt het met die Sexdate, Rosso?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 november 2006 @ 18:20:52 #110
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43297737
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:12 schreef Godshand het volgende:
ff terug naar je starttopic: lukt het met die Sexdate, Rosso?
Lol! @ eerste bericht

En nee het wil niet echt vlotten.
Moet voor de meeste sites betalen (inbellen)

En tsja idd erg veel fakers.
Maar de aanhouder wint zeggen ze wel eensch.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 6 november 2006 @ 18:27:14 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43297955
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:24 schreef Ms.Poes het volgende:
Ik proef jaloezie.
Moet je minder zuipen, je smaakzin is aangetast.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43323526
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

jij doet niet aan internetdates, remember?
Betrapt.

Ik kan natuurlijk een uitzondering maken voor Fok, aangezien hier mensen gestalkt kunnen worden dankzij hun posthistorie. Al is er dan nog geen garantie dat iemand helemaal zichzelf is...
some things you lose, and some things you just give away
pi_43323623
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Moet je minder zuipen, je smaakzin is aangetast.
Zie je wel, via Fok kun je toch vrij makkelijk bepalen hoe iemand is.

Volgens deze onbetwist intelligente, doortastende en veel toevoegende user (die nog nooit door een meisje is versierd, niet te vergeten) ben ik een wanhopige zuiplap zonder smaak. Je zit er niet ver naast hoor.
some things you lose, and some things you just give away
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:29:20 #114
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43324386
je bent een wanhopige zuiplap met smaak?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:15:52 #115
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43329368
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:05 schreef Ms.Poes het volgende:
Zie je wel, via Fok kun je toch vrij makkelijk bepalen hoe iemand is.

Volgens deze onbetwist intelligente, doortastende en veel toevoegende user (die nog nooit door een meisje is versierd, niet te vergeten) ben ik een wanhopige zuiplap zonder smaak. Je zit er niet ver naast hoor.
Fijn om te weten. See if I care?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43329383
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Lol! @ eerste bericht

En nee het wil niet echt vlotten.
Moet voor de meeste sites betalen (inbellen)

En tsja idd erg veel fakers.
Maar de aanhouder wint zeggen ze wel eensch.
www.chatten.nl, heb je en chatroom voor geile praat, nie zo moeilijk daar geloof ik om wat af te spreken...
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:19:45 #117
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_43329518
tvp
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:10:45 #118
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43331245
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef Coolcat het volgende:

[..]

www.chatten.nl, heb je en chatroom voor geile praat, nie zo moeilijk daar geloof ik om wat af te spreken...
Zal deze eensch proberen.

@ Plots: wat is tvp?
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:11:14 #119
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43331258
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef Catbert het volgende:
Je bent 'niet preuts' als je met een man naar bed gaat naardat 'ie moeite voor je gedaan heeft. Als je zelf op de man afstapt ben je wanhopig. Sorry.
Hmm ben ik niet met je eens. Het kan ook gewoon zo zijn dat ze op dat moment zin in seks heeft. Waarom zou ze dan moeten wachten tot iemand op haar afkomt die leuk is? En ondertussen andere mannen die niet leuk zijn moeten afwimpelen.

En dan ga ik er natuurlijk even vanuit dat ze er aantrekkelijk genoeg uitziet om mannen te trekken.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:11:57 #120
161402 Chatslet
Schudden met die billen :D
pi_43331274
http://www.adultmatch.nl/

Werkt net zo als een reguliere datingsite maar is meer gericht op sexdates. Je kan dan ook je sexuele voorkeuren en wat je graag doet in bed opgeven. Success gegarandeerd ik heb al heel wat avonturen dankzij deze site mogen beleven
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:36:43 #121
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43332011
Mja sta ik al regegistreet. Vertel eensch.

Hoe pakken jullie dit aan als ik vragen mag?
Niet gewoon met hoi neuken neem ik aan?
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43357266
heb je een leuke foto op je profiel? aangezien de dames overgoten worden met berichtjes op chatten ga je al snel selecteren. geen foto..eruit, veels te jong of te oud...eruit, te ver weg wonen...eruit, al in een relatie...eruit. zo selecteer je al een hoop. 99% van de berichtjes komen nl van dit soort gasten die je een berichtje sturen om het sturen volgens mij.

stuur dus alleen een berichtje naar een vrouw die je ook daadwerkelijk aanstaat.

wie ben je op chatten? *is niet nieuwsgierig hoor maar wil graag alles weten *
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_43359075
gister avond weer geprobeerd, maar geen succes.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  woensdag 8 november 2006 @ 18:17:19 #124
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43366230
@vingerplantjuhh

Me naam op chatten.nl is Robin_lwd
And what is your name ?
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43373917
Zo heb vandaag eindelijk beet.. heel raar opeens vet veel reacties... me haar zat zeker goed vandaag ofzo haha... 2 msn adresjes gescoord.. en daar ga ik nu verder prive cammen... en hopelijk verder afspreken.. 1 van de dames (is 5 jaar ouder) liet al een beetje merken wat ze wilt, en ziet er nog best goed uit ook. hopelijk word het wat.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43375826
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef yoghurtje het volgende:
Zo heb vandaag eindelijk beet.. heel raar opeens vet veel reacties... me haar zat zeker goed vandaag ofzo haha... 2 msn adresjes gescoord.. en daar ga ik nu verder prive cammen... en hopelijk verder afspreken.. 1 van de dames (is 5 jaar ouder) liet al een beetje merken wat ze wilt, en ziet er nog best goed uit ook. hopelijk word het wat.
Op welke site zat je dan als ik vragen mag?
pi_43377265
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Op welke site zat je dan als ik vragen mag?
hookers.nl
^_
  donderdag 9 november 2006 @ 09:22:06 #128
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43385517
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Op welke site zat je dan als ik vragen mag?
vraag meteen naar hun msn adressen
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43401999
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Betrapt.

Ik kan natuurlijk een uitzondering maken voor Fok, aangezien hier mensen gestalkt kunnen worden dankzij hun posthistorie. Al is er dan nog geen garantie dat iemand helemaal zichzelf is...
nou dus er is nog hoop voor Knipoogje?

lol
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43403729
chatgirl,

maar die is vaak vol, dan is er als alternatief
www.chatbabe.be, eigenlijk de belgische versie, maar ook veel Nederlanders!
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:32:01 #131
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_43442608
tvp
pi_43443112
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:54 schreef Godshand het volgende:
nou dus er is nog hoop voor Knipoogje?

lol
Het zou wat zijn
Eindig ik in het Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21 topic

[ Bericht 21% gewijzigd door Knipoogje op 11-11-2006 00:01:40 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:52:35 #133
161526 KantjeBoorder
Mezelf, altijd iemand anders.
pi_43451810
Ik heb eens een seksdate gehad met iemand die ik via via een klein beetje kende. Ik wilde gewoon een keer weten of ik daar iets voor voelde, zonder verdere liefde seks hebben met iemand. Nou het viel me behoorlijk tegen.
U wordt verzocht het bovenstaande bericht met een korreltje zout te nemen daar ik niet altijd even goed weet wat ik zeg.
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:18:20 #134
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43452364
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:52 schreef KantjeBoorder het volgende:
Ik heb eens een seksdate gehad met iemand die ik via via een klein beetje kende. Ik wilde gewoon een keer weten of ik daar iets voor voelde, zonder verdere liefde seks hebben met iemand. Nou het viel me behoorlijk tegen.
Tsja kan gebeuren he. Ach je heb het iig geprobeerd
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:00:55 #135
161526 KantjeBoorder
Mezelf, altijd iemand anders.
pi_43453219
Ja ik ben een ervaring rijker.
U wordt verzocht het bovenstaande bericht met een korreltje zout te nemen daar ik niet altijd even goed weet wat ik zeg.
pi_43480203
Idd, zo vind ik het geweldig.... Wordt af en toe niet goed van reacties uit mijn omgeving... Alsof vrouwen geen sex mogen hebben zonder verliefd te zijn ofzow? Moet iemand wel enigzins leuk vinden uiteraard, maar liefde... Niet noodzakelijk
pi_43485180
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef Coolcat het volgende:
Idd, zo vind ik het geweldig.... Wordt af en toe niet goed van reacties uit mijn omgeving... Alsof vrouwen geen sex mogen hebben zonder verliefd te zijn ofzow? Moet iemand wel enigzins leuk vinden uiteraard, maar liefde... Niet noodzakelijk
val je op blond?
  zondag 12 november 2006 @ 22:52:45 #138
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43492609
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:35 schreef She-is-the-dark het volgende:

[..]

val je op blond?
Wie niet ?
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43494401
en topic starter?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  maandag 13 november 2006 @ 17:06:13 #140
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43512810
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:41 schreef roburt het volgende:


en topic starter?
Je bedoelt als ik suc6 heb gehad neem ik aan ??

Wel: nog niet, ik doe wat fout denk ik, oke ik moet nog een foto toevoegen, maar die staan op me mobiel en ik moet nog zo'n kabeltje kopen om ze naar me pc te kopieren.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 13 november 2006 @ 17:09:48 #141
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43512966
foto is toch wel een must
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43515498
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Je bedoelt als ik suc6 heb gehad neem ik aan ??

Wel: nog niet, ik doe wat fout denk ik, oke ik moet nog een foto toevoegen, maar die staan op me mobiel en ik moet nog zo'n kabeltje kopen om ze naar me pc te kopieren.
Verstuur die foto naar je mailadres, de meeste telefoons kunnen dat...

En t moet wel een duidelijke foto zijn he, niet zo'n verotte van een mobiel
  maandag 13 november 2006 @ 18:45:35 #143
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43516026
Die van mij heeft een 2.0 megapixel camera erop zitten, dus zo verrot zijn ze niet
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43517053
oo dat valt idd mee Maar kun je m niet sturen naar je mail?
  maandag 13 november 2006 @ 20:44:41 #145
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43520591
Eeeh geen idee eigenlijk, ff kijken hoe dat moet dan. Bedankt voor de tip!
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43525785
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Je bedoelt als ik suc6 heb gehad neem ik aan ??

Wel: nog niet, ik doe wat fout denk ik, oke ik moet nog een foto toevoegen, maar die staan op me mobiel en ik moet nog zo'n kabeltje kopen om ze naar me pc te kopieren.
en met Bluetooth of IR heb je helemaal geen kabeltje nodig...

check dat es ff in de handleiding van je mobiel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43533596
Nou ik heb via chatgirl inmiddels 9 meiden in mijn msn staan.. waarvan 4 echt zekers leuk zijn. De anderen zijn ook wel te doen, maar zou dat alleen doen als ik het echt niet meer vol houd haha. Van alle 4 de leuke meiden hebben ze al aangegeven dat ze mij ook leuk vinden, en we hebben ook via msn gecammed. En 2 daarvan willen nu wel afspreken, maar ja, ik weet nu niet of ze alleen sex willen of meer ? Ik kan nog steeds niet echt geloven dat ze alleen sex zouden willen. Er zijn 2 vrouwen in mijn lijst die wel alleen sex willen, maar 1 daarvan heeft al een zoon en is een beetje sletterig, en de ander heeft een redelijk knap gezichtje maar is nogal mollig.

Mijn voorkeur gaat uit naar een van de 4 leukere meiden, maar weet niet in hoeverre ze interesse hebben in alleen sex. What to do ?
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  dinsdag 14 november 2006 @ 08:29:38 #148
159159 onsite
ik ben hier
pi_43533865
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:00 schreef yoghurtje het volgende:
Er zijn 2 vrouwen in mijn lijst die wel alleen sex willen, maar 1 daarvan heeft al een zoon en is een beetje sletterig, en de ander heeft een redelijk knap gezichtje maar is nogal mollig.
Een MILF die d'r ook nog sletterig uitziet, neuquen gegarandeerd, en waarschijnlijk nog met een geile slet ook.
Ik zou het wel weten
pi_43533939
ik zou voor de sex gaan,.. en daarnaast ff contact met die andere houden.
Relatiemateriaal en sex materiaal moet je toch wel gescheiden kunnen houden?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_43534237
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:34 schreef het.ismij het volgende:
ik zou voor de sex gaan,.. en daarnaast ff contact met die andere houden.
Relatiemateriaal en sex materiaal moet je toch wel gescheiden kunnen houden?
Ja daar dacht ik ook al aan.. vind 2 meiden te leuk om ze alleen voor sex te gebruiken... en ik denk ook niet dat ze alleen sex zouden willen hoor, anders hadden ze dat wel laten blijken lijkt me.

Maar ja die milf wil zeker sex.. zei ze al, stuurde me zelfs al een gewaagde foto enzo.. en zei dat ik langs mocht komen... maar ja durfde toen nog niet echt hehe..ik denk vooral omdat ze al wat ouder is, beetje raar idee om met een oudere vrouw te gaan, maar het lijkt me wel spannend dus wie weet doe ik het alsnog.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43534775
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:03 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ja daar dacht ik ook al aan.. vind 2 meiden te leuk om ze alleen voor sex te gebruiken... en ik denk ook niet dat ze alleen sex zouden willen hoor, anders hadden ze dat wel laten blijken lijkt me.

Maar ja die milf wil zeker sex.. zei ze al, stuurde me zelfs al een gewaagde foto enzo.. en zei dat ik langs mocht komen... maar ja durfde toen nog niet echt hehe..ik denk vooral omdat ze al wat ouder is, beetje raar idee om met een oudere vrouw te gaan, maar het lijkt me wel spannend dus wie weet doe ik het alsnog.
ik stem voor gewoon gaan,..
haar uit elkaar scheuren,. en weer fijn naa rhuis gaan,.. om contact met de leuke dames te verbeteren.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_43536018
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:00 schreef yoghurtje het volgende:
Nou ik heb via chatgirl inmiddels 9 meiden in mijn msn staan.. waarvan 4 echt zekers leuk zijn. De anderen zijn ook wel te doen, maar zou dat alleen doen als ik het echt niet meer vol houd haha. Van alle 4 de leuke meiden hebben ze al aangegeven dat ze mij ook leuk vinden, en we hebben ook via msn gecammed. En 2 daarvan willen nu wel afspreken, maar ja, ik weet nu niet of ze alleen sex willen of meer ? Ik kan nog steeds niet echt geloven dat ze alleen sex zouden willen. Er zijn 2 vrouwen in mijn lijst die wel alleen sex willen, maar 1 daarvan heeft al een zoon en is een beetje sletterig, en de ander heeft een redelijk knap gezichtje maar is nogal mollig.

Mijn voorkeur gaat uit naar een van de 4 leukere meiden, maar weet niet in hoeverre ze interesse hebben in alleen sex. What to do ?
goh, komt me zo bekend voor dit. Ten eerste, hou altijd rekening met een afknapper, zo niet vanwege het uiterlijk, dan wel vanwege dat ze geen sex wil, maar eerst een paar keer wilen afspreken en dat soort onzin. Vrouwen hebben heel vaak een grote mond maar als het puntje bij paaltje komt, dan komt toch hun zelfrespect opspelen(wat ik overigens een goed iets vind) en dan kan je fluiten naar je lekkere neukbeurt.

Wat ik overigens ook een keer gehad heb, is dat ik zo geil was, had ik een keer met een chick afgesproken om te poolen. Was hardstikke leuk, en ze had gigantische tieten maar was redelijk fors(was altijd lekkere slanke gewend). Volgende dag nog een keer afgesproken en dus ook geneukt, maar gadverdamme wat was dat walgelijk zeg, dikke vadsige koe toen ze der kleren uit deed. gelukkig daarna mijn huidige vriendin leren kennen die overduidelijk van beter vlees is gesneden
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:38:06 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43536046
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:31 schreef RobinK het volgende:
je moet ook niet op zoek gaan.. op de 1 of andere manier straal je dat uit dan :S
het overkomt je!
Even inhaken.... vrouwen vinden mannen die onbereikbaar zijn altijd leuker. Altijd als ik geen relatie had vonden ze me niet leuk, maar op het moment dat ik dan een relatie had kreeg ik opeens een paar aanzoeken/contacten. Echt niet normaal Volgens mij ruiken ze dan dat je bezet bent en willen ze zich bewijzen ofzo
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_43536195
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:03 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ja daar dacht ik ook al aan.. vind 2 meiden te leuk om ze alleen voor sex te gebruiken... en ik denk ook niet dat ze alleen sex zouden willen hoor, anders hadden ze dat wel laten blijken lijkt me.

Maar ja die milf wil zeker sex.. zei ze al, stuurde me zelfs al een gewaagde foto enzo.. en zei dat ik langs mocht komen... maar ja durfde toen nog niet echt hehe..ik denk vooral omdat ze al wat ouder is, beetje raar idee om met een oudere vrouw te gaan, maar het lijkt me wel spannend dus wie weet doe ik het alsnog.
Zij is juist goed oefenmateriaal om je eerste sexdate te doen. Gewoon gebruiken die milf. Is het niks dan is het niks maar dat boeit dan niet. Bij die leuke meisjes wel dan heb je dat gelijk verpest.
pi_43538538
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:45 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Zij is juist goed oefenmateriaal om je eerste sexdate te doen. Gewoon gebruiken die milf. Is het niks dan is het niks maar dat boeit dan niet. Bij die leuke meisjes wel dan heb je dat gelijk verpest.
Haha.. misschien maar gewoon doen dan... licht uit en ogen dicht haha..
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:36:36 #156
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43538862
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:29 schreef onsite het volgende:

[..]

Een MILF die d'r ook nog sletterig uitziet, neuquen gegarandeerd, en waarschijnlijk nog met een geile slet ook.
Ik zou het wel weten
anders ik wel
MILF!!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43539617
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:24 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Haha.. misschien maar gewoon doen dan... licht uit en ogen dicht haha..
Met een beetje pech heb je niks te vertellen en draait ze hem eraf en laat ze je alle hoeken van de slaapkamer zien.

Ik verwacht natuurlijk wel een verslag als het eenmaal heeft plaatsgevonden.
pi_43541096
hoe oud is die MILF?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_43541560
En wat is haar e-mail adres?
pi_43542989
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef roburt het volgende:
hoe oud is die MILF?
33 maar ze ziet er nog jong uit hoor... alleen een beetje mollig... meer vlees dan dat ik heb hehe.. en ik zal uiteraard een verslag doen als het zover is... zal niet lang meer duren denk ik.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43543082
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

33 maar ze ziet er nog jong uit hoor... alleen een beetje mollig... meer vlees dan dat ik heb hehe.. en ik zal uiteraard een verslag doen als het zover is... zal niet lang meer duren denk ik.
Ben benieuwd. Fotoje posten mag natuurlijk ook.
pi_43543107
Check die views dan !
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:58:47 #163
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43543684
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef Pino-Helmond het volgende:
En wat is haar e-mail adres?


en plaats ook eens wat foto's...
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:59:55 #164
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_43543729
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:43 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Fotoje posten mag natuurlijk ook.
Hebben we straks weer een AnthonyZeus verhaal
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_43543876
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:59 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Hebben we straks weer een AnthonyZeus verhaal
En hoe ging dat verhaal dan???
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:08:23 #166
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_43544031
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:03 schreef Stansfield het volgende:

[..]

En hoe ging dat verhaal dan???
Zal even een linkje voor je opzoeken

Ajb...zijn 9 delen in totaal Collega-MILF neuken onder werktijd...
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_43544614
Nee foto's ga ik niet posten .. kan ik echt niet maken, straks krijgt ze er problemen mee, of haar zoontje op school etc.. en als je zoiets toch wilt doen... dan altijd na het batsen hehe...

Maar zo ben ik niet..sorry dus geen foto's.. zoek zelf maar een meid op chatgirl...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43544708
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:26 schreef yoghurtje het volgende:
Nee foto's ga ik niet posten .. kan ik echt niet maken, straks krijgt ze er problemen mee, of haar zoontje op school etc.. en als je zoiets toch wilt doen... dan altijd na het batsen hehe...

Maar zo ben ik niet..sorry dus geen foto's.. zoek zelf maar een meid op chatgirl...
En dan van daar je neukertje +foto posten.
En erachter komen dat je allebei dezelfde neukt.
Ik denk dat ik dan verga van het lachen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:29:26 #169
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43544717
msn is ook goed
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43544839
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:26 schreef yoghurtje het volgende:
Nee foto's ga ik niet posten .. kan ik echt niet maken, straks krijgt ze er problemen mee, of haar zoontje op school etc.. en als je zoiets toch wilt doen... dan altijd na het batsen hehe...

Maar zo ben ik niet..sorry dus geen foto's.. zoek zelf maar een meid op chatgirl...
kan je niet beter een kinderloze MILF regelen? Dat batst wat strakker...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43545156
Dan is 't geel MILF hé
pi_43545492
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:41 schreef t0n het volgende:
Dan is 't geel MILF hé
Wat een amateur.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_43552576
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Zal even een linkje voor je opzoeken

Ajb...zijn 9 delen in totaal Collega-MILF neuken onder werktijd...
Bril-jant. Zit hier met chips en cola die topics door te werken. Supergeestig. Ben nu bij nummer 2.
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:37:22 #174
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_43553119
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:20 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Bril-jant. Zit hier met chips en cola die topics door te werken. Supergeestig. Ben nu bij nummer 2.
Zijn vooral tvp's dus je bent er zo doorheen geruktscrolled .
Er is zelfs een column aan hem besteed in de Panorama
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_43553318
muhahah. nu ik dat topic heb gelezen ga ik dus nooit foto's of filmpies van zoiets plaatsen... levert je alleen gezeik op.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43553391
he hoe kom je aan de andere delen?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:50:36 #177
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_43553521
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:43 schreef yoghurtje het volgende:
muhahah. nu ik dat topic heb gelezen ga ik dus nooit foto's of filmpies van zoiets plaatsen... levert je alleen gezeik op.
of niet....probeer jij het ookeens, dan hebben we vergelijkingsmateriaal

@roburt: kijk voor deel2 in AnthonyZeus zijn posthistory, daarna zal je naar datum en degenen die veel in die topics posten moeten kijken en even hun posthistory checken
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_43553914
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Zijn vooral tvp's dus je bent er zo doorheen geruktscrolled .
Er is zelfs een column aan hem besteed in de Panorama
Worstelpakjes zijn zo niet sexy


@roburt
Deel I, II, II en IV. Ben nu zelf bij deel 4 aanbeland.

Collega-MILF neuken onder werktijd...
AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2
AnthonyZeus: AZ: The Milf has been f*cked, I repeat..." #3
AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:10:15 #179
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_43554168
quote:
Is het daar nog vermakelijk dan?
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_43554974
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Is het daar nog vermakelijk dan?
In topic 4 bloedt het wel zo'n beetje dood. Dan is de grap wel voorbij. Alhoewel er een paar hele grappige fotosoeps in staan.


Maar goed, we gaan nu wel heel erg off topic, dus: nuecken?
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:32:45 #181
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_43555153
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:28 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Maar goed, we gaan nu wel heel erg off topic, dus: nuecken?
Hou je je petje op dan
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_43555346
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Hou je je petje op dan
Ja, en mijn sokken
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:46:04 #183
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_43558253
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:37 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Ja, en mijn sokken
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_43560487
Wellicht kun je beginnen op www.foxkids.nl
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:10:06 #185
39682 Megter
Inderdation!
pi_43562142
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:59 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Hebben we straks weer een AnthonyZeus verhaal
't Was een collega van me.....
Die van de stagiairs :')
pi_43562163
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:32 schreef Coolcat het volgende:
Gewoon via datingsites, als relatieplanet, lexa, knuz, zo heb ik t iig al een paar keer gedaan...
pi_43570675
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:26 schreef yoghurtje het volgende:
Nee foto's ga ik niet posten .. kan ik echt niet maken, straks krijgt ze er problemen mee, of haar zoontje op school etc.. en als je zoiets toch wilt doen... dan altijd na het batsen hehe...

Maar zo ben ik niet..sorry dus geen foto's.. zoek zelf maar een meid op chatgirl...
Gisteravond ff gechat daar, en daar zitten ook gewoon escortwijven die afspreken voor geld. Ja zo schiet het niet op dus.
  woensdag 15 november 2006 @ 11:07:59 #188
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43571561
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:37 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Ja, en mijn sokken
LOL
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_43573032
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:31 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Gisteravond ff gechat daar, en daar zitten ook gewoon escortwijven die afspreken voor geld. Ja zo schiet het niet op dus.
Ja das minder.. zitten ook meiden op en die geven je hun msn.. en dan als je op msn tegen ze lult krijg je een autoreply dat je naar een website moet gaan om te webcam chatten voor geld.. dus zitten helaas ook veel fakers op.

Maar savonds tussen 8 en 10 kun je best wel wat regelen hoor.. zorg dat je leuke foto's hebt staan online (imageschack ofzo), en bestook ze gelijk met je foto, want als je gewoon hoi zegt reageren ze niet eens op je. Als ze je foto leuk vinden en interesse hebben reageren ze blijkbaar wel. Meestal krijg ik dan gelijk hun msn na wat korte vraagjes.. bieden ze soms zelf aan.. en vanaf daar begint het spel...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43573315
Logischerwijs zie je heel wat vrouwen die toch ook wel gewoon zin hebben in een ongecompliceerde sexdate. Het is geen surplus, maar toch moet dit aantal ook best substantieel zijn. Omdat deze vrouwen verder ook gewoon een leven hebben zou je daaruit af kunnen leiden dat een percentage dus ook wel actief moet zijn op andere internetsites.... FOK! bijvoorbeeld. 1+1=2

Dus, dames op FOK! met een interesse in een sexdate: schroom niet en meldt u!
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43573376
Nou alsnog ben ik van mening dat er maar weinig vrouwen/meiden zijn die puur alleen sex willen en die dat via een internetsite proberen te zoeken.. denk toch dat de meeste meiden die alleen sex willen gewoon naar de kroeg/disco gaan ofzo..
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43573593
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:21 schreef yoghurtje het volgende:
Nou alsnog ben ik van mening dat er maar weinig vrouwen/meiden zijn die puur alleen sex willen en die dat via een internetsite proberen te zoeken.. denk toch dat de meeste meiden die alleen sex willen gewoon naar de kroeg/disco gaan ofzo..
Hmn.... in de kroeg pik je ze er ook vrij makkelijk uit ja, maar ik kan me niet voorstellen dat op internet maar 5 vrouwen te vinden zijn die een sexdate zoeken. Ik ben er al een paar tegengekomen, maar eerlijk is eerlijk (nu ik erover nadenk): heeeel erg veel waren dat er niet.
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43574392
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:19 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Logischerwijs zie je heel wat vrouwen die toch ook wel gewoon zin hebben in een ongecompliceerde sexdate. Het is geen surplus, maar toch moet dit aantal ook best substantieel zijn. Omdat deze vrouwen verder ook gewoon een leven hebben zou je daaruit af kunnen leiden dat een percentage dus ook wel actief moet zijn op andere internetsites.... FOK! bijvoorbeeld. 1+1=2

Dus, dames op FOK! met een interesse in een sexdate: schroom niet en meldt u!
Goed initiatief!!!
  woensdag 15 november 2006 @ 13:43:52 #194
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43575374
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:21 schreef yoghurtje het volgende:
Nou alsnog ben ik van mening dat er maar weinig vrouwen/meiden zijn die puur alleen sex willen en die dat via een internetsite proberen te zoeken.. denk toch dat de meeste meiden die alleen sex willen gewoon naar de kroeg/disco gaan ofzo..
er zijn er wel aardig wat die camsex willen... misschien is daar de drempel lager van?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43575427
Sorry, heb er momenteel ff genoeg
pi_43575499
Misschien idee for subfora ?
pi_43575801
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:45 schreef Coolcat het volgende:
Sorry, heb er momenteel ff genoeg
Hé, de uitnodiging staat. Mocht je nog een date nodig hebben: mail me maar.
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43578475
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:43 schreef RobinK het volgende:

[..]

er zijn er wel aardig wat die camsex willen... misschien is daar de drempel lager van?
Nee voor camsex worden ze meestal betaald.. en dat is in principe alleen jezelf showen.. niks aan dus.. geef mij maar het echte werk.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  woensdag 15 november 2006 @ 15:29:39 #199
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43578769
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Nee voor camsex worden ze meestal betaald.. en dat is in principe alleen jezelf showen.. niks aan dus.. geef mij maar het echte werk.
betaald?? heb er nog nooit voor betaald
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  woensdag 15 november 2006 @ 17:58:49 #200
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_43581915
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:45 schreef Coolcat het volgende:
Sorry, heb er momenteel ff genoeg
ik doe ookal een fok!ker
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_43584778
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:57 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Hé, de uitnodiging staat. Mocht je nog een date nodig hebben: mail me maar.
Wat is de internetwereld klein he Jij kon toen niet
pi_43585596
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:48 schreef t0n het volgende:
Misschien idee for subfora ?
Netzoals nu het pr0n forum... gewoon op aanvraag toegang...
pi_43585701
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:21 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Wat is de internetwereld klein he Jij kon toen niet
Hahaha... heeeey! Alles goed?
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43599285
Betrapt!
pi_43601059
Ik geef het op... stomme wijven allemaal... nu iets van 16 meiden in mijn msn maar zijn bijna allemaal hetzelfde qua gedrag... 1 is wel heel erg leuk, maar een sexdate word dat zeker niet... misschien wel relatiemateriaal maar ze is nogal terughoudend om iets af te spreken... dus weet niet of dat wat word...

Het probleem met dat msn is dat je op een gegeven moment geen gesprekstof meer hebt, dan heb je al je vragen gesteld.. en ja om het elke dag te hebben over het weer enzo zitten ze ook niet op te wachten... en eigenlijk wil je maar 1 ding en dat is een sexdate... maar ik heb meer het idee dat al die meiden opzoek zijn naar gezelligheid, vriendschap en heel soms een relatie..

Dus vanavond ga ik alle meiden die online zijn gewoon direct de vraag stellen of ze wat willen afsrpeken.. zoniet, dan houd het op, word ik geblocked, nou jammer dan, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.

En denk dat er dan niks anders opzit dan naar een cafe/kroeg te gaan en op zoek te gaan naar breezah sletjes ofzo...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  donderdag 16 november 2006 @ 10:45:51 #206
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43601235
succes! hou ons op de hoogte...
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43601294
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef yoghurtje het volgende:
Dus vanavond ga ik alle meiden die online zijn gewoon direct de vraag stellen of ze wat willen afsrpeken.. zoniet, dan houd het op, word ik geblocked, nou jammer dan, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.

En denk dat er dan niks anders opzit dan naar een cafe/kroeg te gaan en op zoek te gaan naar breezah sletjes ofzo...
Geef je nu al op? Het topic is nog vers!

Maar inderdaad, gewoon op de man af vragen, that's the way to go! Nee heb je, ja kan je krijgen. Zo niet, dan niet. Niks verloren toch? Vrouwen zat!
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
  Moderator donderdag 16 november 2006 @ 10:57:32 #208
18653 crew  D.
pi_43601544
edit
pi_43602201
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Geef je nu al op? Het topic is nog vers!

Maar inderdaad, gewoon op de man af vragen, that's the way to go! Nee heb je, ja kan je krijgen. Zo niet, dan niet. Niks verloren toch? Vrouwen zat!
Ja joh, gaat te langzaam allemaal.. ik wil snel een date.. niet eerst wekenlang met ze lullen over bloemetjes en bijtjes...gewoon daten, sexen, klaar.. zoals het nu gaat mag ik blij zijn als ik over een maand een date heb, of ik moet genoegen nemen met een niet zo mooie milf (die overigens nu beledigd is omdat ik niet inging op haar verzoek).
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43602465
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:18 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ja joh, gaat te langzaam allemaal.. ik wil snel een date.. niet eerst wekenlang met ze lullen over bloemetjes en bijtjes...gewoon daten, sexen, klaar.. zoals het nu gaat mag ik blij zijn als ik over een maand een date heb, of ik moet genoegen nemen met een niet zo mooie milf (die overigens nu beledigd is omdat ik niet inging op haar verzoek).
Is ook zo, ben je wel van het begin af duidelijk wat je wil?

Kom maar op met dat adres van die milf...

<---- naar profiel wijst voor emailadres
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43602593
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:26 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Is ook zo, ben je wel van het begin af duidelijk wat je wil?

Kom maar op met dat adres van die milf...

<---- naar profiel wijst voor emailadres
Ga is aan je werk joh

En Yoghurtje, je moet er wel wát voor over hebben, als je t al zo snel opgeeft....
pi_43602703
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:30 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Ga is aan je werk joh

En Yoghurtje, je moet er wel wát voor over hebben, als je t al zo snel opgeeft....
Ja hoor, komt zij weer aan! Laat me toch posten! haha

Hij moet gewoon duidelijk zijn. Ik-wil-een-sexdate, zo moeilijk is dat niet. En eerlijk is het ook. Als ze dat niet wil-> next! Zo komt yoghurtje het snelst tot z'n doel, denk ik.
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43602788
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:33 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Ja hoor, komt zij weer aan! Laat me toch posten! haha

Hij moet gewoon duidelijk zijn. Ik-wil-een-sexdate, zo moeilijk is dat niet. En eerlijk is het ook. Als ze dat niet wil-> next! Zo komt yoghurtje het snelst tot z'n doel, denk ik.
Idd! Jij snapt m...
pi_43602850
Ik snap niet dat je die milf afwijst. Perfect oefenmateriaal toch. Of ziet ze er toch niet zo goed uit?

En je moet er toch een beetje moeite voor doen lijkt me. Maanden ouwehoeren over niks hoeft ook weer niet maar ze willen toch een beetje weten wat voor vlees ze in de kuip hebben lijkt me.
pi_43602869
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:36 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Idd! Jij snapt m...
Jij hebt je zo te horen al flink vaak helemaal schraal laten neuken door een klein land?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43602955
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:39 schreef masterdave het volgende:

[..]

Jij hebt je zo te horen al flink vaak helemaal schraal laten neuken door een klein land?
Nou poeh, echt wel...
pi_43603624
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:26 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Is ook zo, ben je wel van het begin af duidelijk wat je wil?

Kom maar op met dat adres van die milf...

<---- naar profiel wijst voor emailadres
Nee ik ben totaal niet duidelijk om eerlijk te zijn, maar laat wel wat doorschemeren, maar ben (nog) niet zo direct... in de chat zoiezo nog niet... want ik heb gemerkt zodra je begint over sex... dat ze dan denken, oh heb je weeeeer zo een geilerd. Ik merk zelf dat er vet veel mannen reageren op die meiden met vragen, hey ben je geil... heb je zin in een spannende date ? etc. En daar reageren ze niet op. Het is net als in de kroeg, als je op een meid afstapt, en je zegt wil je sex, dan krijg je 9 van de 10 keer een afwijzing (misschien wel 10 van de 10 haha). Maar als je eerst tegen ze lult, drankje aanbied, beetje danst met ze etc dan willen ze opeens wel mee om te sexen.. Dus op de chat is het bijna hetzelfde..

Begin je heel normaal... en je stuurt een fototje enzo.. dan willen ze opeens je msn adres hebben, of geven die van hunzelf.. Wat ik dan niet snap is waarom ze dat in godsnaam doen... wat willen ze dan van me? Tijdens het msn (webcam) chatten zeggen ze dan, oh wat ben je leuk, blablababla.. maar meer niet. Maar ze blijven je wel lastigvallen en soms voegen ze je toe en zeggen ze niks. Sommigen hebben zelfs al een vriend, maar willen wel cammen en veel kletsen. Snap die meiden echt niet..

Maar goed, plan van aanpak als ik weer ga chatten :normaal gedag zeggen, fototje sturen, msn scoren, en dan gelijk op msn zeggen dat ik eigenlijk alleen geinteresseerd bent in sex... hebben ze geen interesse ? dan is het jammer, en dan op naar de volgende.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  donderdag 16 november 2006 @ 12:07:56 #218
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43603743
je moet juist wel direct zijn... ok je krijgt veel afwijzingen maar daar moet je door heen kijken.
je geeft ze wat complimentjes over hoe mooi en hoe lekker ze wel niet zijn en dan ga je op je doel af.
1 op de 10 zal happen... de aanhouder wint.

ik heb er trouwens heel veel op de cam gehad die ook heel ver gingen en een vriend hadden.
geeft niets toch? lekker spannend
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43603826
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:03 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Begin je heel normaal... en je stuurt een fototje enzo.. dan willen ze opeens je msn adres hebben, of geven die van hunzelf.. Wat ik dan niet snap is waarom ze dat in godsnaam doen... wat willen ze dan van me? Tijdens het msn (webcam) chatten zeggen ze dan, oh wat ben je leuk, blablababla.. maar meer niet. Maar ze blijven je wel lastigvallen en soms voegen ze je toe en zeggen ze niks. Sommigen hebben zelfs al een vriend, maar willen wel cammen en veel kletsen. Snap die meiden echt niet..

Maar goed, plan van aanpak als ik weer ga chatten :normaal gedag zeggen, fototje sturen, msn scoren, en dan gelijk op msn zeggen dat ik eigenlijk alleen geinteresseerd bent in sex... hebben ze geen interesse ? dan is het jammer, en dan op naar de volgende.
Tja, ze willen volgens mij de 'freaks' eruit filteren, dus als je eerste zin is of je geil bent of een spannende date wilt kom je niet ver. En inderdaad, er zijn legio meiden die alleen maar willen chatten voor de gezelligheid en vriendschap. Of ze willen gewoon gevleid worden door een ander om vervolgens daarna opgegeild en wel naar vriendjelief te vertrekken om zich helemaal gek te laten pompen... go figure!

Die aanpak van je die je als laatste beschrijft is de way to go! Althans, dat heb ik vaak bemerkt...
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
  donderdag 16 november 2006 @ 14:06:41 #220
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43607354
Hier wil het nog niet vlotten, komt natuurlijk ook omdat ik nog steeds geen foto heb. Klote kabeltje is nergens te vinden hier Dus maar via internet bestelt
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43608566
Nope, foto is essentieel
  donderdag 16 november 2006 @ 15:05:46 #222
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43609249
waar is die van jouw dan Coolcat?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43610697
Op mijn pc...
  donderdag 16 november 2006 @ 16:03:52 #224
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43611277
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:46 schreef Coolcat het volgende:
Op mijn pc...
wij willen ook mee genieten... of laat ik voor mezelf spreken
ik wil ook mee genieten
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43613921
stuur een foto en ben direct.

naar sex vragen zonder foto --> of je bent lelijk of je meent het niet o.i.d.
foto en niet direct --> krijg je afwijzingen want hun willen een relatie.

btw kan je geen foto's posten van alleen het lichaam of nog beter met een streepje voor der ogen.
MILF
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_43614862
Ik zoek nog een lekkere sexdate heur!
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_43629460
Nou gisteravond dus nogal direct geweest.. waren 6 meiden online op msn.. ben nu door 5 geblocked (denk ik), en 1tje negeert me nu gewoon. Reacties waren van : "zo ben ik niet", "ik ben geen hoer", "ben jij er zo een?" etc.

Dus geen succes...

Maar verder op de avond bij het chatten via chatgirl was ik naar 1 meid heel direct... zei dat ik gelijk naar haar toe wou komen etc, en stuurde fototje.. kreeg toen haar msn adres, en daar gingen we cammen... alleen dat viel best tegen. Weer nogal mollig, terwijl ik juist van slank houd (ben zelf ook slank dus wil geen meid die groter is). Dus volgens mij had ze wel interesse maar ik niet in haar.

Mijn drempel is echt niet hoog hoor maar wil wel iemand die ik sexueel aantrekkelijk vind. Nou zo te zien gaat het dit jaar niet meer gebeuren met dit tempo... Nou ik probeer het nog een weekje of twee.. en mocht er dan nog niks uit zijn gekomen, dan houd ik ermee op.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:13:23 #228
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43629666
quiter!
niet zo geforceerd... probeer het 1 en ander uit en voor je het weet heb je de goede slag te pakken!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43629798
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:59 schreef yoghurtje het volgende:
Mijn drempel is echt niet hoog hoor maar wil wel iemand die ik sexueel aantrekkelijk vind. Nou zo te zien gaat het dit jaar niet meer gebeuren met dit tempo... Nou ik probeer het nog een weekje of twee.. en mocht er dan nog niks uit zijn gekomen, dan houd ik ermee op.
Open deur, maar toch: de aanhouder wint!

1 op de 10 moet toch weleens toehappen, dus je hebt nog 4 te gaan.
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43629847
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:13 schreef RobinK het volgende:
quiter!
niet zo geforceerd... probeer het 1 en ander uit en voor je het weet heb je de goede slag te pakken!
Tja weet je wel hoeveel tijd en moeite het kost om zo'n date te regelen ? En als er dan uiteindelijk niks van terecht komt is dat best frustrerend... wil gewoon snel sex, maar niet met een hoer ofzo.

Waren de vrouwen maar qua karakter net als mannen...
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:21 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

Open deur, maar toch: de aanhouder wint!

1 op de 10 moet toch weleens toehappen, dus je hebt nog 4 te gaan.
Nou we zullen zien.. heb er nog een stuk of 10 in mijn msn staan...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43629868
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:59 schreef yoghurtje het volgende:
Nou gisteravond dus nogal direct geweest.. waren 6 meiden online op msn.. ben nu door 5 geblocked (denk ik), en 1tje negeert me nu gewoon. Reacties waren van : "zo ben ik niet", "ik ben geen hoer", "ben jij er zo een?" etc.

Dus geen succes...

Maar verder op de avond bij het chatten via chatgirl was ik naar 1 meid heel direct... zei dat ik gelijk naar haar toe wou komen etc, en stuurde fototje.. kreeg toen haar msn adres, en daar gingen we cammen... alleen dat viel best tegen. Weer nogal mollig, terwijl ik juist van slank houd (ben zelf ook slank dus wil geen meid die groter is). Dus volgens mij had ze wel interesse maar ik niet in haar.

Mijn drempel is echt niet hoog hoor maar wil wel iemand die ik sexueel aantrekkelijk vind. Nou zo te zien gaat het dit jaar niet meer gebeuren met dit tempo... Nou ik probeer het nog een weekje of twee.. en mocht er dan nog niks uit zijn gekomen, dan houd ik ermee op.
van de 20 quiten der 19, gewoon doorgaan, en voor je het weet zit er een hoer tussen(want hou wel rekening dat je echt een smerig wijf gaat neuken, want je bent echt niet de eerste)
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:53:14 #232
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_43630502
Je had het gisteren kunnen zien op M/V op talpa ( ). Een vrouw vroeg in een winkelcentrum aan voorbijkomende kerels of ze effe een vluggertje wilden, 11 van de 13 zei ja, terwijl andersom (dus een man die het aan vrouwen vraagt) 0 van de 13 ja zei. Conclusie, je hebt er meer dan 13 nodig
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_43630588
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:53 schreef Damzkieee het volgende:
Je had het gisteren kunnen zien op M/V op talpa ( ). Een vrouw vroeg in een winkelcentrum aan voorbijkomende kerels of ze effe een vluggertje wilden, 11 van de 13 zei ja, terwijl andersom (dus een man die het aan vrouwen vraagt) 0 van de 13 ja zei. Conclusie, je hebt er meer dan 13 nodig
en 9 van die 11 had zeker een vriendin
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43631056
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:53 schreef Damzkieee het volgende:
Je had het gisteren kunnen zien op M/V op talpa ( ). Een vrouw vroeg in een winkelcentrum aan voorbijkomende kerels of ze effe een vluggertje wilden, 11 van de 13 zei ja, terwijl andersom (dus een man die het aan vrouwen vraagt) 0 van de 13 ja zei. Conclusie, je hebt er meer dan 13 nodig
*zucht*, het is en blijft gewoon een heel slecht plan, dat grote plan van de Schepper... hoe heeft ie het zo kunnen bedenken?!
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43633319
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:25 schreef masterdave het volgende:

[..]

van de 20 quiten der 19, gewoon doorgaan, en voor je het weet zit er een hoer tussen(want hou wel rekening dat je echt een smerig wijf gaat neuken, want je bent echt niet de eerste)
Dus omdat ze er meer heeft geneukt zijn ze smerig?? Jij bent echt
pi_43633472
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:00 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Dus omdat ze er meer heeft geneukt zijn ze smerig?? Jij bent echt
Ja snap die ook niet helemaal, een maagd kom je niet tegen lijkt me.. en of ze er nu 5 of 50 heeft geneukt, dat boeit me geen moer.. doe het toch veilig.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43633660
Hij zal wel te vaak zijn afgewezen om zijn kleine pikkie, dat zelfs de echte hoeren m al nie meer moeten ofzo...
pi_43633786
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:12 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ja snap die ook niet helemaal, een maagd kom je niet tegen lijkt me.. en of ze er nu 5 of 50 heeft geneukt, dat boeit me geen moer.. doe het toch veilig.
Sorry vriend, maar een chick die al 50 lullen of meer der in heeft gehad moet wel een verdomd goede reden hebben wil ik daar een relatie mee aangaan. Ik ben zelf niet zo, en wil ook niet iemand die zo is, ik neuk niet met elke chick die ik tegenkom, 1 keer gedaan, meteen spijt van gehad.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43633838
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:27 schreef Coolcat het volgende:
Hij zal wel te vaak zijn afgewezen om zijn kleine pikkie, dat zelfs de echte hoeren m al nie meer moeten ofzo...
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:47:41 #240
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43633950
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:35 schreef masterdave het volgende:

[..]

Sorry vriend, maar een chick die al 50 lullen of meer der in heeft gehad moet wel een verdomd goede reden hebben wil ik daar een relatie mee aangaan. Ik ben zelf niet zo, en wil ook niet iemand die zo is, ik neuk niet met elke chick die ik tegenkom, 1 keer gedaan, meteen spijt van gehad.
het gaat hem daar dus wel om... hij wil alleen maar neuken en geen relatie.
Dus dan maakt het voor hem idd niet uit of ze er 50 of 300 heeft gehad
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43634346
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:47 schreef RobinK het volgende:

[..]

het gaat hem daar dus wel om... hij wil alleen maar neuken en geen relatie.
Dus dan maakt het voor hem idd niet uit of ze er 50 of 300 heeft gehad
Precies.. als ik een normale relatie met een meid aanga dan is het een ander verhaal... Nu wil ik gewoon alleen sex, en het liefst dan gewoon een "sexsletje", waar ik dus vaker terecht kan. Anders zou ik elke keer al die moeite (chatten, cammen etc) moeten gaan doen om een meid het bed in te krijgen.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43635105
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:47 schreef RobinK het volgende:

[..]

het gaat hem daar dus wel om... hij wil alleen maar neuken en geen relatie.
Dus dan maakt het voor hem idd niet uit of ze er 50 of 300 heeft gehad
Ik word hier afgeblaft op het feit dat ik zo'n chick vergelijk met een hoer, dat yoghurt daar rekening mee moest houden dat je dan zulk soort wijven krijg.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:42:48 #243
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43635326
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ik word hier afgeblaft op het feit dat ik zo'n chick vergelijk met een hoer, dat yoghurt daar rekening mee moest houden dat je dan zulk soort wijven krijg.
ho ho niet meteen zo aangevallen voelen.... ik blaf niemand af!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43635399
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:42 schreef RobinK het volgende:

[..]

ho ho niet meteen zo aangevallen voelen.... ik blaf niemand af!
Ik had het over Coolcat
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43637754
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:45 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ik had het over Coolcat
Nou die vergelijking slaat toch ook helemaal nergens op?!
pi_43637804
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:27 schreef Coolcat het volgende:
Hij zal wel te vaak zijn afgewezen om zijn kleine pikkie, dat zelfs de echte hoeren m al nie meer moeten ofzo...
quote:
Nou die vergelijking slaat toch ook helemaal nergens op?!
dat bedoelde ik met afblaffen lieve schat.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43637834
Ja jezus, als jij laag kan gaan, kan ik dat ook...
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:20:44 #248
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43637924
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:17 schreef Coolcat het volgende:
Ja jezus, als jij laag kan gaan, kan ik dat ook...
mm spannend
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43637991
Joh dat weet jij niet half, hoe spannend...
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:34:53 #250
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43638352
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Coolcat het volgende:
Joh dat weet jij niet half, hoe spannend...
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43640277
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:38 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Schrijf in je profiel dat je houdt van dingen als theater en cultuur. Je houdt natuurlijk ook van huisdieren, en je kan goed koken. Je bent daarnaast ook muzikaal en hebt een goede baan. Laat ook doorschemeren dat je goed met kinderen kan omgaan.

30 jarige single vrouwen zullen om je vechten, mits je er natuurlijk goed uitziet.

Dan heb je een date, en aan het einde van de avond seks. Als vrouwen 30+ zijn is dat nou eenmaal het middel om een man aan zich te binden. Alleen zijn is niet leuk, en de biologische wekker begint te tikken... en dan komt de single 30 jarige vrouw op internet het profiel tegen van 'de ideale man' mét kinderwens en goede baan. en natuurlijk heeft hij ook stijl, en is een interessant type die veel onderneemt. In zijn profiel staan geen domme dingen als "lekker gek doen" of "misschien ben jij wel het laatste stukje" en hij is niet opdringerig.. etc

Natuurlijk blijft de ontmoeting met die vrouw eenmalig, want je zoekt toch net wat anders. In principe vertoon je nu precies hetzelfde gedrag wat vrouwen van 15-30 hebben. Maar op 30 jarige leeftijd beginnen vrouwen met aftakelen, ze willen aan de partner, en snel! Ja, bij 30+ hebben mannen het voor het zeggen wat betreft het "kiezen, keuren en nemen van de partners die je wilt"
Zou wel mijn eigen condooms meenemen daar naartoe... Of lopen er heel veel kleine marcootjes rond?
pi_43640432
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Coolcat het volgende:
Joh dat weet jij niet half, hoe spannend...
HAHA


oops ik was aan het lurken niet echt gelukt met 2 reacties in een lurk topic

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2006 17:30:02 ]
pi_43641888
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Coolcat het volgende:
Joh dat weet jij niet half, hoe spannend...
pi_43642485
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Coolcat het volgende:
Joh dat weet jij niet half, hoe spannend...
als je maar slikt
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43650395
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 20:33 schreef masterdave het volgende:

[..]

als je maar slikt
Van jou wel....
pi_43650829
Hee CC. Zet je fobo es aan. Dan kan ik teruglurken zoals het hoort.
pi_43650887
Ik zet hier geen foto's online
pi_43650918
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:09 schreef Coolcat het volgende:
Ik zet hier geen foto's online
Oh foto's zijn niet per se nodig maar ik wil op z'n minst iets in je fobo kunnen schrijven. Nu kijkt iedereen mee
pi_43651115
U vraagt wij draaien
pi_43651137
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:26 schreef Coolcat het volgende:
U vraagt wij draaien
Cool! Je hebt je fipo.
pi_43651611
pi_43651654
Heb ik eindelijk ff de tijd om een beetje te chatten zit die chatbox weer vol.
pi_43652687
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 09:18 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Van jou wel....
Foto's niet online zetten zal wel een reden hebben
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43652812
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:56 schreef masterdave het volgende:

[..]

Foto's niet online zetten zal wel een reden hebben
Als jij niet een aantal van die aardige opmerkingen had gemaakt had ik je zo me msn gegeven em wat foto's gestuurd, maar helaas voor jou...
pi_43653788
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Als jij niet een aantal van die aardige opmerkingen had gemaakt had ik je zo me msn gegeven em wat foto's gestuurd, maar helaas voor jou...
Nou, laten we dan maar ophouden met dat stomme gelul, maar je msn hoef ik niet hoor
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43655118
Nou zijn we het daar iig over eens...
pi_43661220
Waarom proberen zoveel (voornamelijk) mannen dat eigenlijk via internet? Via de kroeg ofzo werkt veel beter vind ik, en hoef je ook geen dagen/weken te wachten, je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt , etc.

Via internet kan wel leuk zijn hoor, daar niet van.
pi_43665583
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef dawg het volgende:
Waarom proberen zoveel (voornamelijk) mannen dat eigenlijk via internet? Via de kroeg ofzo werkt veel beter vind ik, en hoef je ook geen dagen/weken te wachten, je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt , etc.

Via internet kan wel leuk zijn hoor, daar niet van.
Omdat internet een veel breder medium is, en vooral makkelijker. Ik ben echt een chickenshit als het aankomt op vrouwen versieren, en ze komen ook niet echt op mij af. Niet dat ik het slecht doe bij de vrouwen, maar dat het storm loopt/liep kan ik niet echt zeggen. Daarbij ben ik superkieskeurig dus 99% valt al af. Via internet kan je via foto's en webcam een goed beeld scheppen, dus werkt op zich best ok. Maar soms wil het weleens een verkeerd beeld scheppen.

Me huidige vriendin heb ik via tmf chat
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:59:38 #269
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43667582
quote:
tmf chat
Tmf Chat
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_43670644
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef dawg het volgende:
Waarom proberen zoveel (voornamelijk) mannen dat eigenlijk via internet? Via de kroeg ofzo werkt veel beter vind ik, en hoef je ook geen dagen/weken te wachten, je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt , etc.

Via internet kan wel leuk zijn hoor, daar niet van.
Via de kroeg is nog moeilijker om een gesprek aan te gaan.. ikzelf zou dat niet eens durven... afgewezen worden in de kroeg is ook een stuk erger dan via internet... op internet boeit het me geen flikker... in het echt zou ik het wel kut vinden. En in de kroeg durven meiden ook niet op jongens af te stappen... dat doen ze gewoon niet..

Daarbij zijn in een kroeg volgens mij ook niet veel meiden die alleen maar sex willen en meer niet...

Maar goed.... ik ben gister en vanavond weer bezig geweest... en nog steeds geen succes... Ze vinden me allemaal wel leuk, voegen me toe in MSN, praten we soms wat... en dan houd het op.. en helemaal als ik over seks begin.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  zondag 19 november 2006 @ 00:14:02 #271
148185 crosby
living my own life
pi_43673932
i know the feeling
pi_43674250
je gebruikt daar toch niet dezelfde nickname, zometeen krijgen we ranzige webcam filmpjes van je te zien
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_43690011
Nou ben al een paar dagen bezig met een meid geil te praten op msn... en ze doet heel geil enzo...maar afspreken wilt ze nog niet... loopt ze me eerst op te geilen de hele avond, en vraagt ze of ik langskom, en als ik zeg ja is goed geef je adres dan (ze woont ergens in limburg, dus wel een endje rijden maar dat boeit me niet), dan zegt ze nou ik ga slapen.. ik spreek je nog ! En de volgende dag precies hetzelfde ! Vage wezens die vrouwen...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43694272
Ik ben weer te mailen btw.
Vrouwvolk tot gauw!
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_43694289
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:31 schreef yoghurtje het volgende:
Nou ben al een paar dagen bezig met een meid geil te praten op msn... en ze doet heel geil enzo...maar afspreken wilt ze nog niet... loopt ze me eerst op te geilen de hele avond, en vraagt ze of ik langskom, en als ik zeg ja is goed geef je adres dan (ze woont ergens in limburg, dus wel een endje rijden maar dat boeit me niet), dan zegt ze nou ik ga slapen.. ik spreek je nog ! En de volgende dag precies hetzelfde ! Vage wezens die vrouwen...
Ze is gewoon al klaargekomen...
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_43706486
Weet je yoghurtje, volgens mij wil jij gewoon te graag. Dat vinden vrouwen niet aantrekkelijk.
pi_43706532
tvp benieuwd hoe dit afloopt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43706708
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:24 schreef Mirage het volgende:
tvp benieuwd hoe dit afloopt.
Vrij snel want deze topic zit bijna vol.
pi_43707828
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:31 schreef yoghurtje het volgende:
Nou ben al een paar dagen bezig met een meid geil te praten op msn... en ze doet heel geil enzo...maar afspreken wilt ze nog niet... loopt ze me eerst op te geilen de hele avond, en vraagt ze of ik langskom, en als ik zeg ja is goed geef je adres dan (ze woont ergens in limburg, dus wel een endje rijden maar dat boeit me niet), dan zegt ze nou ik ga slapen.. ik spreek je nog ! En de volgende dag precies hetzelfde ! Vage wezens die vrouwen...
ghehe ze played je man...

gewoon zeggen dat zij maar moet komen en dat Limburg te ver is...
en zelf die shit afkappen want je hebt NU een date... (heb je niet maar je gaat zuipen in de kroeg oid)

voor je het weet staat ze voor je deur

suc6!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 20 november 2006 @ 13:04:53 #280
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43714403
quote:
Op maandag 20 november 2006 05:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

ghehe ze played je man...

gewoon zeggen dat zij maar moet komen en dat Limburg te ver is...
en zelf die shit afkappen want je hebt NU een date... (heb je niet maar je gaat zuipen in de kroeg oid)

voor je het weet staat ze voor je deur

suc6!
volgens mij is het een jochie van 13 ofzo...
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43714720
Ik kreeg net een mailtje van iemand die mijn profiel had gezien. Klinkt hoopgevend afwachten maar dus.
pi_43714882
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van iemand die mijn profiel had gezien. Klinkt hoopgevend afwachten maar dus.
Nou! Als dat geen neuken wordt....
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43714904
Je stond er met je fallus op?
pi_43715034
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:21 schreef Panzer het volgende:
Je stond er met je fallus op?
Uiteraard niet. Gewoon fototje, beetje onherkenbaar gemaakt maar nog wel duidelijk genoeg om het zo maar te zeggen.
pi_43715427
Waarom maak je een foto onherkenbaar?? Das pas kansloos!
pi_43715636
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:40 schreef Coolcat het volgende:
Waarom maak je een foto onherkenbaar?? Das pas kansloos!
Nee niet onherkenbaar, gewoon beetje de achtergrond weg, ikzelf ben nog wel goed te zien hoor.
pi_43715877
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Gewoon fototje, beetje onherkenbaar gemaakt maar nog wel duidelijk genoeg om het zo maar te zeggen.
Zeg dat dan!
pi_43715945
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:53 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Zeg dat dan!
hij heeft zichzelf gewoon gefotosoept, lijkt het nog ergens op , sta niet raar te kijken als ze met een date niet komt opdagen(lees: van een afstand heeft gekeken en gauw weggerend is).
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43715988
Sexdates zijn erg spannend, heb er 2 gehad in het verleden en moet zeggen dat ze iedere keer positief zijn bevallen....
Just say hi!
pi_43716145
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef Chandler het volgende:
Sexdates zijn erg spannend, heb er 2 gehad in het verleden en moet zeggen dat ze iedere keer positief zijn bevallen....
Ik heb 1 sexdate gehad in me hele leven, woon ik nou mee samen
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43716148
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef masterdave het volgende:

[..]

hij heeft zichzelf gewoon gefotosoept, lijkt het nog ergens op , sta niet raar te kijken als ze met een date niet komt opdagen(lees: van een afstand heeft gekeken en gauw weggerend is).
Shit je hebt me door.
pi_43716606
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef RobinK het volgende:

[..]

volgens mij is het een jochie van 13 ofzo...
Nee zeker geen jochie van 13... heb ermee gewebcammed en heb ook foto's van haar gehad...

En ja ik wil te graag... mag ook wel als je al een tijdje niks gehad hebt toch ?

Maar goed, ik heb het eindelijk voor elkaar.. ik heb nu 2 mogelijke slachtoffers, die allebei seks willen.. alleen nu gaat mijn geweten knagen..

Eentje is 33, wil seks, alleen vind haar niet echt aantrekkelijk, maar goed ze heeft wel een lekker lichaam. Probleem is ze heeft een vriend, en ze wil het achter zijn rug om doen. Vind ik niet echt kunnen. MAar ze is echt supergeil.

En de ander... tja die is pas 17, en die ziet er echt super uit, en ze is ook nog geil... maar ja, een beetje jong (ben zelf bijna 10 jaar ouder), en ze woont bij haar ouders helemaal in omgeving Zeeland (2 uur rijden)... Wel makkelijk scoren..alleen ben bang dat ze misschien meer gaat willen dan alleen seks...

Doen of niet ?
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  maandag 20 november 2006 @ 14:24:14 #293
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_43716726
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef henkus_donor het volgende:
adultmatch.nl
"de snelst groeiende website voor volwassenen yadiyadiyah...."
geen ervaring mee, maar volgens mij wel precies wat je zoekt
Tnx voor de link, goede site.

Geen idee wat de TS verkeerd doet, maar ik heb nu iig zat in de planning staan.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_43716754
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Eentje is 33, wil seks, alleen vind haar niet echt aantrekkelijk, maar goed ze heeft wel een lekker lichaam. Probleem is ze heeft een vriend, en ze wil het achter zijn rug om doen. Vind ik niet echt kunnen. MAar ze is echt supergeil.

En de ander... tja die is pas 17... stop!
Doen of niet ?
En deze twee 'hits' zijn het resuultaat van welke site? Anyway, je geduld wordt nu wel een beetje beloond toch?
Die van 33 weet denk ik beter van wanten dan die meid van 17 met alle respect. Maar ja, ze is niet single...
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43716771
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Nee zeker geen jochie van 13... heb ermee gewebcammed en heb ook foto's van haar gehad...

En ja ik wil te graag... mag ook wel als je al een tijdje niks gehad hebt toch ?

Maar goed, ik heb het eindelijk voor elkaar.. ik heb nu 2 mogelijke slachtoffers, die allebei seks willen.. alleen nu gaat mijn geweten knagen..

Eentje is 33, wil seks, alleen vind haar niet echt aantrekkelijk, maar goed ze heeft wel een lekker lichaam. Probleem is ze heeft een vriend, en ze wil het achter zijn rug om doen. Vind ik niet echt kunnen. MAar ze is echt supergeil.

En de ander... tja die is pas 17, en die ziet er echt super uit, en ze is ook nog geil... maar ja, een beetje jong (ben zelf bijna 10 jaar ouder), en ze woont bij haar ouders helemaal in omgeving Zeeland (2 uur rijden)... Wel makkelijk scoren..alleen ben bang dat ze misschien meer gaat willen dan alleen seks...

Doen of niet ?
Die laatste NIET DOEN, echt kerel, je werkt je in de nesten met die shit. Die eerste...eerst maar een vragen hoe groot/sterk/commando die vriend is
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43717328
iig die 17 jarige niet je mobiele nummer geven (ja of 1 die je niet vaak gebruikt)... als ze afgewezen wordt gaat ze je vast stalken samen met al dr vriendinnetjes.... En laat dr naar jou komen, gewoon ergens op een station afspreken, misschien doet ze t

Ja en die van 33... Hoe graag wil je... Straks heb je dr kerel achter je aan, denk maar niet dat zij de schuld krijgt
pi_43717805
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Nee zeker geen jochie van 13... heb ermee gewebcammed en heb ook foto's van haar gehad...

En ja ik wil te graag... mag ook wel als je al een tijdje niks gehad hebt toch ?

Maar goed, ik heb het eindelijk voor elkaar.. ik heb nu 2 mogelijke slachtoffers, die allebei seks willen.. alleen nu gaat mijn geweten knagen..

Eentje is 33, wil seks, alleen vind haar niet echt aantrekkelijk, maar goed ze heeft wel een lekker lichaam. Probleem is ze heeft een vriend, en ze wil het achter zijn rug om doen. Vind ik niet echt kunnen. MAar ze is echt supergeil.

En de ander... tja die is pas 17, en die ziet er echt super uit, en ze is ook nog geil... maar ja, een beetje jong (ben zelf bijna 10 jaar ouder), en ze woont bij haar ouders helemaal in omgeving Zeeland (2 uur rijden)... Wel makkelijk scoren..alleen ben bang dat ze misschien meer gaat willen dan alleen seks...

Doen of niet ?
Allemaal via chatgirls.nl??
  maandag 20 november 2006 @ 15:07:25 #298
124948 Averon
One of the good guys
pi_43717981
17, niet doen. Komt alleen ellende van.
33, tja, als je geen bezwaar heb tegen die vent, maak je eigen afweging.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  maandag 20 november 2006 @ 15:32:41 #299
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43718625
allebei doen!!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43722896
Hmm... nou die van 17 spreekt me erg aan moet ik zeggen.. ze is echt mooi gewoon... en ze ziet er een stuk ouder uit, maar het is een beetje tegen mijn principes.. zou me denk ik na afloop nogal schuldig voelen.., dat ik haar "misbruikt" heb voor alleen de sex. Maar ja... ze wil het helemaal zelf.. en ik heb het haar niet gevraagd hoor, ze bood het zelf aan, maar denk dat ze meer wilt want ze vind me "te" leuk. Maar goed, 17 is toch nog illegaal ? Dan zit ik straks ook nog vast op het politie bureau en krijg ik de stempel "pedo".

Die van 33 is mij net iets te geil, volgens mij is dat een mega sloerie ofzo.. ik weet het niet.. maar ze is gewoon te geil en te direct, ze gedraagt zich als een man haha. En ze heeft best een lelijke kop.. maar wel een lekker lichaam (heeft ze laten zien hehe). En ja.. haar vriend.. ik zou het ook niet leuk vinden als een gozer mijn vriendin zou batsen... dus ja, dat zit me een beetje tegen. Ben totaal niet bang voor haar vriend hoor, maar is gewoon een kutstreek van zowel mij als van haar tegenover die vriend. Tja stom he ? Denk dat de meeste jongens het geen zak zou uitmaken of een meid een vriend heeft of niet. Maar goed... ik twijfel nogal..

Ps, beiden via chatgirl inderdaad... maar je hebt ech heeeeel veel geduld nodig op die site.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43723058
Hmz,.... was der username liselotte17?
Dan kan ik je alvast uit je droom helpen!
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')