Dus de opleiding is niet erkend bij de ministerie van onderwijs... Ik heb gelezen op de site van het ministerie van onderwijs dat dat komt omdat ze geen titels hebben verbonden aan de opleiding.quote:Is Artemis Styling Academie een erkende opleiding?
Artemis is een particulier opleidingsinstituut en de academies richten zich met de opleidingen op het bedrijfsleven en het vakgebied. De opleidingen vallen daarom niet onder ministeriėle richtlijnen, en dus ook niet onder studiebeurzen. Wel kan Artemis je adviseren bij alternatieve financiering. De erkenning vanuit het bedrijfsleven zelf vinden wij het belangrijkst. Dat die optimaal is, blijkt uit de samenwerking en de contacten over stages en opdrachten. Van het grootste belang is dat het merendeel van de afgestudeerden in het werkveld terecht komt.
Ik hoop ook een beter beeld te krijgen op die open dag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:48 schreef bmwdevil het volgende:
Persoonlijk vind ik het een nep HBO opleiding.
Volgens mij heeft niemand beweerd dat het op HBO niveau is, is ook fokking onmogelijk, zonder werkplek die relevant is aan je studie, 1 dag per week 2 jaar lang...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:15 schreef mousemicky het volgende:
Een 'opleiding' van 1 dag in de week en dan maar twee jaar? Dat klinkt meer als een soort van cursus en zeker niet al een opleiding van HBO-niveau. Leuk voor erbij zou ik zeggen, maar niet om als basis voor je verder carriere te gebruiken...
Eh, zie TT: particuliere HBO-opleidingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:23 schreef yup het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand beweerd dat het op HBO niveau is, is ook fokking onmogelijk, zonder werkplek die relevant is aan je studie, 1 dag per week 2 jaar lang...
Dat is niet eens MBO niveau volgens mij...
Maar zou er eerlijk gezegd niet teveel van verwachten...
Kijk dat was in eindhoven dus ook het geval. een loods op een klein industrietereintje achter een drukke winkelstraatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik loop er weleens langs in Rotterdam, het is een erg klein gebouwtje en aan de buitenkant zou je behalve dat er 'academy' opstaat, niet denken dat er een opleiding gehuisvest is.
Als je er serieus aan denkt zou ik in elk geval een behoorlijk lijstje van kritische vragen maken en er dan zelf langsgaan, wie weet is het voornamelijk geldklopperij en dan heb je nog een waardeloos diploma ook.
dan moet je dus meer doen in 3 jaar dan op een normale HBO-instelling.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:51 schreef _V2 het volgende:
nee hoor de eisen voor een bachelor qua credits zijn exact hetzelfde, dus gewoon 240 ECT'tjes voor je bachelor. dit betekent gewoon normale werklast*1.33 :-)
ik kan persoonlijk ook de vergelijking maken met een "standaard" HBO, te weten Hanzehogeschool groningen 2 jaar gestudeerd. en dat niveau is echt niet hoger, ze hanteren hooguit een andere werkwijze, geen betere IMHO.
idd, maar om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik als student ook nog wel wat vrije tijd over heb.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan moet je dus meer doen in 3 jaar dan op een normale HBO-instelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |