zaterdag 24 maart 2007 @ 00:30:53 #51
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_47601983
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:13 schreef Teqronaut het volgende:
Ik heb die dragonfly (vloeibare kratom) geprobeerd van azarius
1e keer dat ik n dosis nam vond ik t maar niks.. kon amper wat merken

nu heb ik 3 dosissen genomen en ik word alleen maar n beetje relaxed en rustig
dus tis de aankoop niet waard.. zou 4 x n dosis in het flesje moeten zitten maar t hele flesje in 1 x zou mischien net wat acceptabels doen (bij mij dan)
Ja zo'n review staat ook op de site zelf volgens mij Jammer man! Het schijnt in het algemeen wel erg prettig te zijn om te proberen. Denk dat ik het ook wel eens doe op een blauwe maandag.
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:37:24 #52
162171 Teqronaut
Uncontrollable
pi_47602138
Ik had er eerlijk gezegt meer van verwacht
Achja.. keb ook nog babywoodrose liggen om t een keer goed te maken
" And there he goes, one of Gods own prototypes.
High powered mutant of some kind never even considered for mass production.
To weird to live. To rare to die "
pi_48217988
iemand ervaring met happy caps en of weet iemand mischien een betere herbal?
pi_48243471
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Waar heb je het toen gehaald? Ik zit te overwegen het te proberen maar ik heb mijn twijfels of het wel langs de douane komt.
Had m'n huisdokter een voorschrift gevraagd. De meeste Belgische apotheken zullen het ook zonder voorschrift afleveren vermoed ik (Zijn ze in Nederland ook soepel met de regels?). Het is niet verslavend, heeft geen bijwerkingen, geen gevaren bij te grote dosis etc, je kan je afvragen waarom het überhaupt voorschriftplichtig is, het is het veiligste medicijn dat ik ken.
  donderdag 12 april 2007 @ 04:58:27 #55
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_48243483
Iemand ervaring met passiebloem (+in combinatie met paddo's)?
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
pi_48246099
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:28 schreef barry88 het volgende:
iemand ervaring met happy caps en of weet iemand mischien een betere herbal?
Ik heb die paarse happy-caps weleens gehad, u4e geloof ik, daar was niet zoveel aan. Uiteindelijk maar alle 4 de pillen weggeslikt dan merk je er tenminste nog wat van...
maar je kan beter het echte werk nemen als je echt wat wil voelen.
Als verzetje door de week werkt het best aardig
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  zaterdag 14 april 2007 @ 20:53:37 #57
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_48331762
Tijdje terug kratom geprobeerd, zo'n geel potje van de smartshop met 6 gram extract. Dat was eigenlijk een vrij hoge dosis maar heb het toch maar ineens in een glas melk gegooid en proberen te roeren (wat niet helpt, blijft best wel drijven).
Werd er best relaxed van en zou het nog wel eens doen op zich, als het niet zo duur was - zoals de meeste legal highs het geld niet waard vind ik. Op uppende herbal caps na, heb nu zo'n potje van die guru dingen (staat een pagina terug wat over) en werkt beter dan koffie maar ook weer niet te zwaar.
pi_48407733
Ik slik nu sinds een week Choline en het schijnt dat er na twee weken dagelijks gebruik een merkbare verandering optreedt in de scherpte van het geheugen.

* rameijer benieuwd is

[ Bericht 5% gewijzigd door rameijer op 17-04-2007 14:35:53 ]
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_48420810
Op PF hebben ze het al een tijdje over een nieuwe legale vervanger van xtc. Het verbaast dat ik hier nog niks over zie staan op fok.

Producten waar het om gaat zijn neo-dove en sub coca, worden online verkocht via deze site (legaal):
http://www.neorganics.net/mood.html

Als je de verschillende drugs forums all over the world mag geloven gaat het hier om een zeer goede vervanger van de real stuff.
Lees de trip reports maar op een van de bekendste forums in de UK:
http://forum.everyonedoesit.co.uk/showthread.php?t=83740

Iemand hier al bekend mee? Ik ben wel benieuwd waar het van gemaakt is.
pi_48423845
Ziet er dodgy uit, wordt ook niet uitgelegd wat er nou precies in zit.
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_48424216
Van het forum:
quote:
That site is a scam I have done some research and the head scientist they had has changed names as the other one could be found on the net.

Whats also interesting is that they state in there terms and confitions they are party of affymetrix. I rang affymetrix and they have no idea who these people are and I wouldnt be supprised if they get sued by affymetrix. Affymetrix are not Isreali based so this site is a complete scam. This is from thair site

"Ownership

The Site is owned and operated by NEORGANICS, Inc. (referred to as "NEORGANICS," "we," "us," or "our" herein). All content, data, information and other materials on or directly accessible from the Site, including without limitation all data accessible and retrievable through the NetAffx™ Analysis Center, are owned by Affymetrix, its subsidiaries, affiliates, licensors and/or vendors. The Site is protected by international copyright and trademark laws. Any rights not expressly granted by these Terms and Conditions or any applicable end user license agreements are reserved by Affymetrix and/or its vendors and licensors. Any copies that you make of material or other content provided through the Site must contain the same copyright and other proprietary notices that appear with the material or content. "

You can ring affymetrix yourself and confirm this

U.S./Canada: 888-DNA-CHIP (888-362-2447)
Europe: +44 (0) 1628 552550
Japan: +81 3-5730-8222

The Affymetrix Applications Support team is committed to providing
courteous, timely and accurate solutions through personalized support.

AFFYMETRIX, INC. | Technical Support

3420 Central Expressway | Santa Clara, CA 95051

Tel: 888-362-2447 | Fax: 408-481-0435

support@affymetrix.com | www.affymetrix.com
Last edited by trance : 30th January 2007 at 06:53 AM.
http://forum.everyonedoesit.co.uk/showthread.php?t=83740&page=3
pi_48439091
Oke maar ze versturen wel echt dat spul, maar erg wazig allemaal ja.
pi_48506767
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef JOHAN410 het volgende:
Oke maar ze versturen wel echt dat spul, maar erg wazig allemaal ja.
Het is duidelijk dat ze zich verschuilen omdat ze iets te verbergen hebben.
Wsl. gaat het hier gewoon om een of andere RC die in veel landen illegaal is.
Wat ik dan weer minder vind is dat nergens bekend wordt gemaakt om welke middelen het gaat.

Wat ik ook bizar vind is dat je gewoon kan afrekenen met paypal.
Mijn ervaring is dat PP niks te maken wilt hebben met 'drugs' en 'drugsparaphanelia'.
pi_48514046
ben wel nieuwsgierig... meer info iemand?
  donderdag 19 april 2007 @ 22:12:20 #65
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_48519472
Ik las verderop in dat forum dat Neorganics zich zelf had aangemeld en postte 'dat een medewerker van hun per ongeluk de verkeerde disclaimer ergens vandaan had gecopy paste'.
De meesten daar zijn het erover eens dat het spul heel erg aandoet als methylon, maar toch net ietsje anders lijkt te zijn. Ik denk zelf dat het een MDXX achtige stof is, aan alle opmerkingen te zien.

Ja - het zaakje stinkt, maar dat gold ook voor explosion en andere luchtverfrissercovers (misschien om het zaakje iets minder te laten stinken? )
Maarja het is wel goedkoop spul en de recensies zijn goed... en in NL kan je het toch gewoon laten testen? Is misschien sowieso wel handig als daar info over wordt verspreid al kan dat ook weer sneller het einde betekenen van die handel... misschien toch beter dan dat er shit wordt verhandeld met compleet onbekende inhoud en RC is?
Ik zou het zelf wel willen doen, maar heb atm even geen zin in gedoe en heb geen bergen geld.
pi_48578863
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:53 schreef billy-bob het volgende:
Tijdje terug kratom geprobeerd, zo'n geel potje van de smartshop met 6 gram extract. Dat was eigenlijk een vrij hoge dosis maar heb het toch maar ineens in een glas melk gegooid en proberen te roeren (wat niet helpt, blijft best wel drijven).
Werd er best relaxed van en zou het nog wel eens doen op zich, als het niet zo duur was - zoals de meeste legal highs het geld niet waard vind ik. Op uppende herbal caps na, heb nu zo'n potje van die guru dingen (staat een pagina terug wat over) en werkt beter dan koffie maar ook weer niet te zwaar.
Kratom Premium? Heb ik iig laatst 6 gram van gehad, en amper iets van gemerkt. En dat voor 16 euro
pi_49096168
zijn er hier ook mensen die wel eens happy caps hebben gebruikt en zo ja wat is hun ervaring hiermee?
en wat zijn de slechte bijwerkingen van happy caps of is dat erniet?
pi_49096630
heb vorige week donderdag nog 2 happy caps geslikt (u4e) ik vond het wel grappig maar was niet echt heel merkbaar , kreeg er beetje meer energie van wat trouwens wel 'gezond voelde'.
Maar dat komt denk ik door de guarana die erin zit.
Dus ik denk dat als je gewoon guarana tabletten gaat slikken dat dat dan beter en goedkoper is.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:55:57 #69
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_49096822
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef Mind_Fuck het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat PP niks te maken wilt hebben met 'drugs' en 'drugsparaphanelia'.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt.
pi_49296602
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef barry88 het volgende:
heb vorige week donderdag nog 2 happy caps geslikt (u4e) ik vond het wel grappig maar was niet echt heel merkbaar , kreeg er beetje meer energie van wat trouwens wel 'gezond voelde'.
Maar dat komt denk ik door de guarana die erin zit.
Dus ik denk dat als je gewoon guarana tabletten gaat slikken dat dat dan beter en goedkoper is.
'hmm ik word er wel heel energievol van en erg los maar drink er wel alcohol bij en mijn vrienden hebben hetzelfde effect alleen 1 vriend die had de 1ste keer dat ie heel rustig werd en heel serieus ging kijken enzo.
vanavond ga ik het weer gebruiken kijken hoe mijn avond word
pi_50067824
Heeft er iemand ervaring met Xtenzion II ? Krijg je er slechter geheugen van? Wat zijn de bijwerkingen?
Heeft Guarana slechter geheugen tot gevolg?
  maandag 4 juni 2007 @ 14:06:04 #72
159502 Mind_Fuck
Mind tuning
pi_50090683
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef Gewoon.Ik het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Xtenzion II ? Krijg je er slechter geheugen van? Wat zijn de bijwerkingen?
Heeft Guarana slechter geheugen tot gevolg?
Als je van guarana slechter geheugen zou krijgen... dan eeeeuh... oh ja... dan zou mijn kop ondertussen gatenkaas moeten zijn.
Hoe kom je er eigenlijk bij?
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:16:50 #73
142208 zangerbob3
Check mijn nieuwe sing0l !
pi_50213122
Eind juli ongeveer ergens, wordt Yohimbe verboden in Nederland. Nu heb ik een halve kilo aan dat spul ingeslagen om als MAO-remmer te gebruiken . Heeft iemand nog andere leuek ideetjes wat ik ermee kan doen?
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:54:46 #74
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_50214577
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef zangerbob3 het volgende:
Eind juli ongeveer ergens, wordt Yohimbe verboden in Nederland. Nu heb ik een halve kilo aan dat spul ingeslagen om als MAO-remmer te gebruiken . Heeft iemand nog andere leuek ideetjes wat ik ermee kan doen?
een stijve krijgen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:02:22 #75
142208 zangerbob3
Check mijn nieuwe sing0l !
pi_50248145
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:54 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

een stijve krijgen
inkoppertje

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: