pi_44081130
Ik zie net dat ze ook gewoon het gedroogde gras verkopen per 10gr.
http://www.azarius.net/productinfo.php?productmain=254

Zelf heb ik de zaadjes uit de seedpack.
http://www.azarius.net/productinfo.php?productmain=509
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:17:40 #27
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_44081269
Ik wil graag nu meteen ergens takken of wortels gaan afknippen.
Al heb ik nog materiaal genoeg om me bezig te houden. Die sassafras is misschien een goede oefening in het zuiveren van extracten.
Dacht dat nicotine extractie en zuivering ook een leerrijke zaak kon zijn, maar gezien de giftigheid ("40–60 mg can be a lethal dosage for adult human beings.") en de gemakkelijke absorptie door de huid misschien niet zo'n aanrader.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_45224310
Ik zag kleine plastic pakjes met daarin een soort van energizers. Het leken wel van die kauwgom zakjes. Een gozer voor me in de rij in de smartshop kocht die rommel. Werkt dat nou echt?
  zondag 4 maart 2007 @ 21:49:51 #29
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_46920958
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef 16meter het volgende:
Ik zag kleine plastic pakjes met daarin een soort van energizers. Het leken wel van die kauwgom zakjes. Een gozer voor me in de rij in de smartshop kocht die rommel. Werkt dat nou echt?
Is het toevallig dit spul, maar dan geen potje maar in de vorm van een zwart 'wietzakje': ?

Ik heb dus 4 van deze capsules gekocht, omdat ik vannacht de hele nacht moet werken en daarna ook
nog heel lang naar college moet. De gozer bij de smartshop zei dat hij een andere Bionix had geprobeerd en dat het verrassend goed werkte. Ik ken hem al best lang en we regelen wel vaker dingen voor elkaar, hij zou me niet zomaar wat voorliegen om het aan te smeren - over veel andere dingen zegt hij eerlijk dat het niet echt werkt enzo.
Zal wel laten weten of het nog wat uithaalt, ze gaan in ieder geval alle 4 op en ik drink er denk ik ook nog wat espresso bij... het kostte 5 euro trouwens
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
pi_46921112
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:17 schreef ThinkTank het volgende:
Dacht dat nicotine extractie en zuivering ook een leerrijke zaak kon zijn, maar gezien de giftigheid ("40–60 mg can be a lethal dosage for adult human beings.") en de gemakkelijke absorptie door de huid misschien niet zo'n aanrader.
nee man dat is echt bloedlink

Ik weet nog wel een topic op roguesci.org, kerel had nicotine extractie gedaan. Druppelde hij paar een druppels achterop de rug van een kat, was de kat echt binnen 30 minuten mors dood. Nasty shit

Die DMT extractie heb ik ook doorgelezen en die kan ik ook zelf thuis voor elkaar krijgen. Is niet echt moeilijk en ook veel veiliger
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  maandag 5 maart 2007 @ 13:19:50 #31
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_46938147
Moet zeggen dat het wel aardig werkt, dat spul! Vanochtend voor college genomen om wakker te blijven en het doet wat het moet doen. In het begin voelde ik mn hart wat harder kloppen, maar niet zo erg als bij ephedra (gelukkig...)
Af en toe een zeer milde vlaag relaxedheid, maar het lijkt gewoon op een behoorlijke portie energydrink, met wat minder nervositeit. Op een paar momenten voelde het wat ongemakkelijk en merkte ik het echt wel sterk, maar echt overweldigend kan ik het ook niet noemen.
Dus ook voor mensen die ervaring hebben met de zwaardere middelen: prima spul voor 5 E
  maandag 5 maart 2007 @ 19:03:50 #32
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_46950640
Heb net 2 U4e happy caps (OP linksboven) met een biertje ingenomen, es kijken wat 't doet...
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  maandag 5 maart 2007 @ 20:40:49 #33
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_46954737
Mwoaaaa, ben niet heel enthousiast, krijg er wel redelijk wat energie van, maar voel me er niet heel chill bij. Heb ook een nogal rode kop alsof je wat te lang in de zon hebt gezeten...
je voelt em wel een beetje maar niet echt heel goed, misschien meer iets voor bij het dansen.
www.biopsychiatry.com
  maandag 5 maart 2007 @ 21:12:22 #34
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_46955961
Nog maar 2 erbij geknald, en nu space ik um wel redelijk, gewoon vrolijk/vaag gevoel, wel lekker
www.biopsychiatry.com
pi_47033943
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:

[..]

nee man dat is echt bloedlink

Ik weet nog wel een topic op roguesci.org, kerel had nicotine extractie gedaan. Druppelde hij paar een druppels achterop de rug van een kat, was de kat echt binnen 30 minuten mors dood. Nasty shit

Die DMT extractie heb ik ook doorgelezen en die kan ik ook zelf thuis voor elkaar krijgen. Is niet echt moeilijk en ook veel veiliger
Al is het wel cool, een flesje zuivere nicotine
pi_47034014
Waarom noemt het Smartdrugs? Word je er slimmer van? Of kunnen ze spreken?
nou nou
pi_47035302
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:15 schreef furious_rage het volgende:
Waarom noemt het Smartdrugs? Word je er slimmer van? Of kunnen ze spreken?
quote:
Nootropic drugs, popularly referred to as "smart drugs", are substances which boost human cognitive abilities (the functions and capacities of the brain). The word nootropic is derived from the Greek words noos or "mind" and tropein meaning "to bend/turn."
http://en.wikipedia.org/wiki/Nootropic
pi_47038655
Heeft er iemand positieve ervaringen met Nootropil (Piracetam)?
Herinner me een persoon op god-weet-welk-forum die na een week lang 5 tot 10 gram/dag te nemen plots elk afzonderlijk muziekinstrument in een klassieke symphonie kon onderscheiden (or so he said...). Viel me toch effe tegen toen ik het zelf testte, niets van gemerkt. Misschien zou ik nu m'n hersenen wat meer beschadigd zijn er wel voordeel uit halen .
pi_47038819
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:36 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Nootropic
geestverruimende drugs dus? maar zijn alle drugs niet geestverruimend?
nou nou
  donderdag 8 maart 2007 @ 01:14:01 #40
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_47040885
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:48 schreef furious_rage het volgende:

[..]

geestverruimende drugs dus? maar zijn alle drugs niet geestverruimend?
Zeker niet! veel drugs - je zou kunnen zeggen de klassiekere - zijn geestvernauwend. Alcohol bijvoorbeeld haalt zoals je waarschijnlijk wel weet je remmingen weg en vergroot zo je ego. Coke werkt ook egovergrotend en zorgt er op een andere manier voor dat je besluiten neemt zonder ze zoveel van andere dingen te laten afhangen als wanneer je nuchter bent. Voor veel mensen is dit een grote opluchting en zij vinden het geweldig om zich minder druk te hoeven maken om dingen. Een vernauwde geest steekt simpeler in elkaar en vergemakkelijkt de zaken op een bepaalde manier.
Voor geestverruimende middelen geldt juist het omgekeerde van dit alles. Het maakt zaken veel ingewikkelder, je wordt in al je denkpatronen geremd en associeert allerlei gedachten met zaken die er vaak zelfs niet eens mee te maken hebben. Het verkleint je ego zodat je je nietig voelt ten opzichte van de rest van onze grote wereld. Ik wil niet zeggen dat dit per definitie beter is dan geestvernauwing, maar het is niet bedoeld voor gemakzuchtige mensen. Je moet de moed hebben om de confrontatie aan te gaan met al deze gedachten, maar wat je ervoor terug krijgt is dat je er enorm van leert en bewuster in de realiteit staat (in mijn ervaring tenminste).

Maar smartdrugs zijn niet echt perse geestvernauwend of -verruimend... ik dacht zelf dat de term bedoelde dat het 'verstandiger' is om smartdrugs te gebruiken dan de klassiekere drugs. Omdat ze in smartshops ook veel natuurproducten verkopen die een minder schadelijk alternatief vormen voor de zwaardere middelen.
Wat ik wel merkte aan die energie caps die ik deze week probeerde is dat ze je niet echt slimmer maken, maar een soort voedingssupplement voor je hersenen zijn. Het pusht je niet over je grenzen heen, maar ondersteunt je natuurlijke capaciteiten zodat je goed kan doen wat je van nature al hoort te kunnen doen. Maar ze stoppen er ook vaak wel spullen in die je tegelijkertijd nog wel een beetje over die grenzen heenduwen op een milde manier, zoals efedra maar dan nog minder heavy...
pi_47041646
Mee eens billy

maar eigenlijk vind ik smartdrugs gewoon een leuk naampje terwijl het gewoon niks anders is dan geestveruimende middelen.

Ze proberen het wel te slijten als natuurlijk dit en dat en zus en zo

maar dan krijg je dus dit:

bevat:
Groene thee extract (200mg)

"Ojee, groene thee. Wat zijn we toch weer gezond bezig, echte herbal energie caps "

En jahoor 3 keer raden wat groene thee extract is:

caffeine Net zo natuurlijk en geest verruimend als een bak koffie

Daarom vind ik een onderscheid tussen natuurlijk en niet natuurlijke dingen een beetje onzin, al die planten extracten komen uiteindelijk kwa werkzame stof op precies hetzelfde neer als deze stof uit een chemische fabriek.

When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_47041755
quote:
Piracetam was first synthesized in 1964 by scientists at the Belgian pharmaceutical company UCB led by Dr Corneliu E. Giurgea. The drug was the first of the so-called nootropics ("smart drugs" or "cognitive enhancers"), that is, substances which purportedly enhance mental performance. The term nootropic was coined by Giurgea. Nootropil was launched clinically by UCB in the early 1970s and remains an important product of that company in Europe.
  donderdag 8 maart 2007 @ 03:23:52 #43
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_47041762
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 02:46 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Mee eens billy

maar eigenlijk vind ik smartdrugs gewoon een leuk naampje terwijl het gewoon niks anders is dan geestveruimende middelen.

Ze proberen het wel te slijten als natuurlijk dit en dat en zus en zo

maar dan krijg je dus dit:

bevat:
Groene thee extract (200mg)

"Ojee, groene thee. Wat zijn we toch weer gezond bezig, echte herbal energie caps "

En jahoor 3 keer raden wat groene thee extract is:

caffeine Net zo natuurlijk en geest verruimend als een bak koffie

Daarom vind ik een onderscheid tussen natuurlijk en niet natuurlijke dingen een beetje onzin, al die planten extracten komen uiteindelijk kwa werkzame stof op precies hetzelfde neer als deze stof uit een chemische fabriek.
Goed punt
Je verkijken op termen als "natuurlijk" kan heel irreeel zijn, je reinste junk science zelfs...

Het enige wat je ervan kan afleiden is dat ze er geen puur synthetische verbindingen ingooien, die niet in de natuur voorkomen. Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat de natuur geen schadelijke verbindingen maakt, een natuurlijk product betekent in geen enkel opzicht dat lage toxiciteit enzo zijn gegarandeerd!

Aan de andere kant betrap ik mezelf erop dat ik soms opmerk dat natuurlijke producten over het algemeen relaxtere eigenschappen hebben dan synthetische. Hier heb ik totaal geen onderbouwing voor - het is echt een complete gutfeeling, maar als ik als - eigenlijk schandalig - voorbeeld het verschil tussen efedrine en amfetamine bekijk, maakt dat dat ik sneller zou kiezen voor een natuurlijk product dan een synthetisch. Er zijn ook zeker voorbeelden te verzinnen waarbij het omgekeerde gezegd kan worden, maar mijn gevoel zegt me dat er netto meer fijne in de natuur voorkomende verbindingen zijn, dan vergelijkbare synthetische. Nog 1 maal: veroordeel mijn gutfeeling niet, het is vrij ongefundeerd waar ik op afga!
pi_47062254
hey vraagie welke smart drug uit de smartshop werkt aardig tot goed want wil morgen eigenlijk zo'n ' herbal' proberen zat te denken aan trip-e?
pi_47076827
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 02:46 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Hola!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 01:10:25 #46
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_47078864
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:58 schreef Doderok het volgende:

[..]

Hola!
[afbeelding]
En waar slaat dat nu weer op?
pi_47085262
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef billy-bob het volgende:

[..]

En waar slaat dat nu weer op?
Een grapje

Maar er heeft nog niemand op de vraag van barry88 geantwoord:
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:55 schreef barry88 het volgende:
hey vraagie welke smart drug uit de smartshop werkt aardig tot goed want wil morgen eigenlijk zo'n ' herbal' proberen zat te denken aan trip-e?
Waar zitten de mensen met ervaring terzake?
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:06:55 #48
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_47306732
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:44 schreef Doderok het volgende:
Heeft er iemand positieve ervaringen met Nootropil (Piracetam)?
Herinner me een persoon op god-weet-welk-forum die na een week lang 5 tot 10 gram/dag te nemen plots elk afzonderlijk muziekinstrument in een klassieke symphonie kon onderscheiden (or so he said...). Viel me toch effe tegen toen ik het zelf testte, niets van gemerkt. Misschien zou ik nu m'n hersenen wat meer beschadigd zijn er wel voordeel uit halen .
Waar heb je het toen gehaald? Ik zit te overwegen het te proberen maar ik heb mijn twijfels of het wel langs de douane komt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 21 maart 2007 @ 02:36:13 #49
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_47497750
proberen ergens ephedra te scoren
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:13:42 #50
162171 Teqronaut
Uncontrollable
pi_47601531
Ik heb die dragonfly (vloeibare kratom) geprobeerd van azarius
1e keer dat ik n dosis nam vond ik t maar niks.. kon amper wat merken

nu heb ik 3 dosissen genomen en ik word alleen maar n beetje relaxed en rustig
dus tis de aankoop niet waard.. zou 4 x n dosis in het flesje moeten zitten maar t hele flesje in 1 x zou mischien net wat acceptabels doen (bij mij dan)
" And there he goes, one of Gods own prototypes.
High powered mutant of some kind never even considered for mass production.
To weird to live. To rare to die "

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')