concurrent? Op welke lijnen rijden ze allebei dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef ze eens ongelijk, dat is de concurrent
Bij aanbestedingenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
concurrent? Op welke lijnen rijden ze allebei dan?
Is dat geouwehoer nou niet eens klaar inmiddels dan?quote:
nee, ze beginnen bijna weer opnieuwquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat geouwehoer nou niet eens klaar inmiddels dan?
zoals waar? De NS is juist blij al die lijntjes kwijt te zijn.quote:
valt me nog mee dat de olieslangen niet uit elkaar klappen danquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:48 schreef Wadloper het volgende:
Je hoort ook als ze vertrekken dat de motoren gewoon maximaal werken, die dingen zijn volgens mij gewoon opgevoerd :s
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:48 schreef Wadloper het volgende:
Je hoort ook als ze vertrekken dat de motoren gewoon maximaal werken, die dingen zijn volgens mij gewoon opgevoerd :s
Inzet bij Veolia?quote:
Apeldoorn-Zutphen, die aanbesteding is doodleuk weer gewonnen door NS. Terwijl Syntus dat lijntje best graag wilde hebben (hadden ze 'm handig aan de stopper Zutphen-Oldenzaal kunnen koppelen).quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:50 schreef thatsme het volgende:
[..]
zoals waar? De NS is juist blij al die lijntjes kwijt te zijn.
moeten ze wel keerlussen hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Inzet bij Veolia?
Als sneltrein, dat is duidelijk.
Boeie, het is toch al een soort van lightrail, dat kan er ook nog wel bij. En anders: omklapbare spoilers.quote:
Arriva mag toch nog minimaal 15 rijden daar in het noorden? (met de trein dan, dat ze de bussen kwijtraken lijkt me duidelijk)quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze beginnen bijna weer opnieuw
Alleen niet tjdens het rijden dus op het station zou de neon best even aan kunnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
Had wel mooi geleken ja, maar het mag niet van Koos Spee.
Ja klopt, viel me ook al opquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
Nog vergeten te melden dat de 3212 op een van de balkons van de Bk bak een camera mist. Waarschijnlijk eraf gesloopt door vandalen
He die vraag kwam in een vorig topic ook al langs! Volgens mij is het om olie op te vangen die onder de treinen vandaan lekt (tandwielkasten e.d.).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag afgelopen vrijdag bij de stootblokken van zowel perron 2a als perron 3a in Gn nogal wat rollen doek liggen. Nu bleek dat de bielzen tussen de rails bij de desbetreffende perrons bedekt waren met dat doek, zodanig dat er tussen de rails alleen het doek zichtbaar is. Weet iemand waar dat voor dient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |