abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_43591187
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat voor 'n denkbeelden dan? Kom ik zo erg over?
Je komt over als iemand met andere ideëen dan Pechtold. Dat kan je natuurlijk erg noemen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de standaard definitie is .
quote:
dit was toch muz-slowchat?
Oh ja, da's waar ook
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_43591899
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

Je komt over als iemand met andere ideëen dan Pechtold. Dat kan je natuurlijk erg noemen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de standaard definitie is .
Volgens mijn fanmail, die ik soms wel eens ontvang nadat ik weer eens meen te moeten melden dat er ook best wel Marokkanen zijn die geen 5 jarige meisjes verhuren aan hun vriendjes en/of zichzelf niet opblazen in naam van Allah op busstation Lutjeveen-West, bestaat er het beeld onder bepaalde fokkers dat ik een tot de Islam-bekeerde, boomknuffeldende, krakende, ongewassen, ongeschoren, Stalin, Ali B en Hittler vererende, radicale, nep-zwarte, geweldadige, domme, onrealistische, wereldvreemde, werkloze, dierenverkrachtende, Joden vergassende, gezagondermijnende en staatsgevaarlijke terrorist met diverse levensbedreigende ziektes ben.

Ik was eigenlijk bang dat dat beeld ook buiten het "Wouter Bos , Buitenlanders emo's Talpa , Verdonk "-deel van fok bestond.

Vandaar...
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_43591942
Dat ongeschoren en domme klopt trouwens
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 15 november 2006 @ 22:40:09 #154
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_43593022
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat ongeschoren en domme klopt trouwens
En de rest dus niet Goh, ik ga je nu ineens met hele andere ogen bekijken

Ik krijg trouwens nooit fanmail
pi_43598212
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ach, als ik 't snel even doorkijk is het een partij met hele redelijke standpunten. Lijkt me heel positief dat er een moslimpartij is die een normaal geluid laat horen in plaats van dat het weer een soort debiele AEL-achtige partij is die weer lekker de vooroordelen van het frontpage-volk bevestigd. Dat er dan taalfouten instaan vind ik dan weer niet zo boeiend

hoeveel fouten staan er eigenlijk in die 3 4 regels van mij nu?
Dat ben ik met je eens, alleen ben ik bang dat het door jou genoemde frontpage-volk niet eens de moeite neemt om die standpunten inhoudelijk te bekijken, en juist die taalvouten aangreipen om zo'n partij af te branden. (als ze het überhaupt al lezen....)
pi_43610637
Handig. Ik heb een brief van Continuon gekregen, dat ze 52 euro naar mij over moeten maken, maar dat ze geen rekeningnummer van me hebben. Welk bedrijf met dezelfde naam haalt er dan elke maand geld van mijn rekening?
I intend to live forever, or die trying.
pi_43615488
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef dwerg het volgende:
Handig. Ik heb een brief van Continuon gekregen, dat ze 52 euro naar mij over moeten maken, maar dat ze geen rekeningnummer van me hebben. Welk bedrijf met dezelfde naam haalt er dan elke maand geld van mijn rekening?

Ja, nee, nou, kijk, dat zit zo.
Dat wordt vast via een andere afdeling geregeld en de systemen tussen die verschillende afdelingen zijn niet gekoppeld (dat mag namelijk niet van de wet persoonsgegevensbeveiliging) en daarom sturen ze je een brief met de vraag of ze je rekeningnummer mogen hebben. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
  donderdag 16 november 2006 @ 19:31:40 #158
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43618347
Daarnaast gaan de kosten van de brief en het verwerken van jouw antwoord van het bedrag dat je tegoed hebt af. Uiteindelijk krijg je twee euro terug.
pi_43618426
Ow! Dat valt dan nog wel mee. Ik had verwacht dat je 52 eurocent terug zou krijgen.
  donderdag 16 november 2006 @ 20:28:29 #160
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43620076
Zeg, Seb dat Painkiller is eigenlijk best wel erg tof.
pi_43620989
Ik moet bekennen dat ik niet onder de indruk ben van dat bedrag van 52 euro. Ik betaal NUON elke maand 1982 euro voor gas en transport en milieubelasting en andere heffingen. En in de brief die ik van Continuon kreeg staan dus wel mijn klantnummer en contractnummer, maar ze weten niet mijn rekeningnummer. Ja, 't is heel logisch Liejannuh.
I intend to live forever, or die trying.
pi_43621192
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef dwerg het volgende:
Ik moet bekennen dat ik niet onder de indruk ben van dat bedrag van 52 euro. Ik betaal NUON elke maand 1982 euro voor gas en transport en milieubelasting en andere heffingen. En in de brief die ik van Continuon kreeg staan dus wel mijn klantnummer en contractnummer, maar ze weten niet mijn rekeningnummer. Ja, 't is heel logisch Liejannuh.
Je moet overstappen naar Westland Energie! Dat gaat tenminste gewoon goed.
En ik betaal maar 45 euro per maand. Dus Westland Energie is gewoon echt veel beter! En ze sturen geen domme brieven en stellen ook geen domme vragen en maken ook geen domme fouten!
  Moderator donderdag 16 november 2006 @ 23:24:41 #163
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_43624927
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:16 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je moet overstappen naar Westland Energie! Dat gaat tenminste gewoon goed.
En ik betaal maar 45 euro per maand. Dus Westland Energie is gewoon echt veel beter! En ze sturen geen domme brieven en stellen ook geen domme vragen en maken ook geen domme fouten!
Green Choice hier en gewoon terug op de rekening.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_43643379
Over nutteloze financiele transacties gesproken: Erfenis

En ik dacht nog wel rijk te worden
pi_43643569
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:22 schreef cafca het volgende:
Over nutteloze financiele transacties gesproken: Erfenis

En ik dacht nog wel rijk te worden
Om in Domino D-Day taal te blijven spreken: een dode mus!
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:44:07 #166
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43643915
Fucked by the system dus.
pi_43650826
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:28 schreef nipeng het volgende:
Zeg, Seb dat Painkiller is eigenlijk best wel erg tof.
ik heb per ongeluk 2 keer guts of a virgin. Hebbe?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator zaterdag 18 november 2006 @ 11:15:51 #168
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_43651808
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:04 schreef bartrid het volgende:

[..]

ik heb per ongeluk 2 keer guts of a virgin. Hebbe?
kost da?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 18 november 2006 @ 14:42:19 #169
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43656851
Zie boven.

Volgens mij is Guts of a virgin ook op een cd uitgebracht met die tweede EP van Painkiller.
pi_43659316
Je kunt ook de Collected Works kopen. Zit'ie ook in en meer, en is in de VS niet zo heel duur. Ik heb Guts of A Virgin ook dubbel, want heb hem als losse uitgave en in dat boxje.

Oh, en m'n kabelmodem is stuk. Nu hangt die van m'n zwager ertussen, die heeft hem dinsdag pas weer nodig. Toch handig mensen die altijd werken.

Alleen Painkiller in Tokyo zit niet in dat boxje, en dat is me daar toch even een tof plaatje.

[ Bericht 26% gewijzigd door Seborik op 18-11-2006 16:48:30 ]
pi_43659665
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:38 schreef Seborik het volgende:
Je kunt ook de Collected Works kopen. Zit'ie ook in en meer, en is in de VS niet zo heel duur. Ik heb Guts of A Virgin ook dubbel, want heb hem als losse uitgave en in dat boxje.

Oh, en m'n kabelmodem is stuk. Nu hangt die van m'n zwager ertussen, die heeft hem dinsdag pas weer nodig. Toch handig mensen die altijd werken.
a propos VS en niet duur: Sebbo, heb u mijn mailtje nog gelezen?

Verder werd ik zojuist ruw herinnerd aan het feit dat we een maandje geleden een Chinees tegenkwamen met de vogeltjesdans als ringtone...

En Thai people rock more than Chinese people! We hadden wat muziek uit China meegenomen, maar wat een suf drama Alleen de muslim-Chinezen feesten
pi_43659692
Mailtje van wanneer?
pi_43659735
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:52 schreef Seborik het volgende:
Mailtje van wanneer?
12 november, maar misschien heb je wel gewoon een hekel aan me
pi_43659821
Ik heb je mailtje niet gezien.

Misschien is het tussen de spam geraakt. Wil je het nog eens sturen?
pi_43660004
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:56 schreef Seborik het volgende:
Ik heb je mailtje niet gezien.

Misschien is het tussen de spam geraakt. Wil je het nog eens sturen?
done
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')