abonnement Unibet Coolblue
pi_43028270
Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.


Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.


***Let op!***
- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
- Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
- Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
- De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
- Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
- Maak je sieraden regelmatig schoon.
- De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.


Links met informatie over piercing guns:
http://encyc.bmezine.com/?Ear_Piercing_Guns
http://www.bmeworld.com/heidi/guns.html


Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
http://www.mariebelle.nl/
http://www.mypiercing.nl/
http://www.alloverpiercings.nl/ (Favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
http://www.piercingworld.nl/
http://www.jewelsoffantasy.nl/
http://www.coldsteel.co.uk/frames.html
http://www.wildcat.de/shop/index.php?view=shop_start2 (Favoriet: professioneel)
http://www.xs4all.nl/~aaj/index.html
http://www.roxy-shop.be/

Vorige Piercingdelen:
[Centraal topic] Piercings!
[Centraal] Piercings topic deel 2
[Centraal] piercings deel 3
[Centraal] Piercings deel 4
[Centraal] Piercings deel 5
Piercings deel 6
Piercings deel 7
Piercings deel 8
Piercings deel 9
Piercings deel 10
Piercings deel 11
Piercings deel 12
Piercings deel 13
Piercings, deel 14
Piercings, deel 15
Piercings, deeltje 16

Laatste reactie uit nummer 18;
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 08:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoeveel bloed is het?

Het kan nog best bloeden. Als je het korstje nou laat zitten, dat valt er vanzelf wel af. Zoiets helpt ook tegen het bloeden.
pi_43029899
Naja, het bloed als ik gaap enzo, dan voel ik dat ik t open trek en dat t weer gaat bloeden.

Het korstje heb ik idd laten zitten aangezien dat ook gewoon het genezingsproces is van mn lichaam dat ik niet wil tegen houden, lijkt me slecht om het eraf te halen aangezien dan bacterieën enzo erbij kunnen.

Het ziet er wel beetje ranzig uit met n korstje zo, maar toch, het moet maar ff.
pi_43040255
Ook hier ben ik weer van de partij
Ik ben nu de trotse bezitter van 12 piercings
De laatste 2 nieuwe vorige week laten zetten (Inner labia)
Nu is het voorlopig wel ff genoeg!
pi_43110076
Nog 4 weekjes en dan komt mijn eerste piercing er in(mogen er nog vele volgen)... Pas over 4 weken omdat het om een tongpiercing gaat en aangezien ik mijn beugeltje kwijtraak over 3 weken, komt hij er eindelijk in!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:26:02 #5
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_43111833
Ik denk dat ik hier moet zijn, anders zou ik het ook niet weten.
Ik zit er over na te denken om m'n oorlel te laten stretchen. (earlobe stretching dus)
Alleen weet ik er niet zo heel veel over, en weet ik eerlijk gezegd ook niet of ik het hoofd er voor heb. (veel mensen zeggen van wel, maar ik weet t niet)
Eigenlijk heb ik het er wel vaker over gehad, maar nu denk ik er toch over om die stap te zetten.

M'n vraag is eigenlijk, wat is het kleinste wat je kan laten stretchen, en als het niet zou mogen staan, groeit (uitgaant van het kleinste) het dan ook weer dicht, zodat ik niet met een gat in me oor zit? (een litteken kan ik mee leven, die heb ik al genoeg van me piercings)

En of er mensen hier zijn met ervaring, en diverse info er over
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
pi_43112379
Het kleinste maatje? Als in het-kleinste-maatje-waar-plugs-voor-te-vinden-zijn? Dat is 1,6mm namelijk
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:41:11 #7
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_43112529
Hmm das wel heel erg klein maar wat is de kleinste maat (of in dit geval de grootst mogelijke maat) waarvan het redelijk meevalt met het litteken en/of gat?
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
pi_43112623
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:26 schreef Dont_Panic het volgende:
M'n vraag is eigenlijk, wat is het kleinste wat je kan laten stretchen
Eh, geen gaatje is het kleinste!

En voor info ga je uiteraard naar http://wiki.bmezine.com/
http://wiki.bmezine.com/index.php/Stretching
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:44:12 #9
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_43112678
Merci
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
pi_43112758
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef Dont_Panic het volgende:
Hmm das wel heel erg klein maar wat is de kleinste maat (of in dit geval de grootst mogelijke maat) waarvan het redelijk meevalt met het litteken en/of gat?
Kweenie, ligt aan je huid en hoe netjes je stretcht. Ik heb ook verhalen gelezen over mensen die 16mm nog dicht lieten groeien tot 1,6mm (= standaard piercingmaat). Er zijn ook mensen die 5mm niet meer dicht krijgen..
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:51:17 #11
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_43112995
Ik las het ook net ja.
wel handig die wiki van bme
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
  vrijdag 3 november 2006 @ 19:47:37 #12
97348 Matness
Matt about you
pi_43213465
zo, vandaag staafje laten wisselen van m'n clithoodpiercing, zit nu een staaje in van 10 mm.
zag er netjesuit
pi_43309833
Ik heb nu ongeveer 4 maandjes een tragus maar nu zit er sinds vorige week een korstje achter, en nu is dat korstje zelfs weg en zit er nu een bultje..... Wat nu?????
pi_43312232
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:52 schreef nathalie1985 het volgende:
Ik heb nu ongeveer 4 maandjes een tragus maar nu zit er sinds vorige week een korstje achter, en nu is dat korstje zelfs weg en zit er nu een bultje..... Wat nu?????
Nu ga je dood..

Nee geintje, bel je piercer eens, hij/zij weet t antwoord vast wel
  dinsdag 7 november 2006 @ 07:27:26 #15
97348 Matness
Matt about you
pi_43315943
ik wilde vannacht zelf een ander balletje aan de bovenkant van mijn tongpiercing doen, ik draaien en draaien.. valt het onderste balletje eraf

dat was kut, want ik kreeg m ook niet meer terug, dat valt niet mee als je dat nooit gedaan hebt
na 10 minutenz weten zat ie weer
dat doe ik dus ook nooit meer. kun je wel zelf dat balletje vervangen?

er zit namelijk een steentje in, maar het doet zeer aan m'n gehemelte. wil dus ff een glad balletje.
pi_43316100
Ja hoor, kun je best zelf, alleen moet je wel het staafje vast houden terwijl je draait
En als het niet lukt willen rubberen handschoentjes wel eens helpen.
pi_43316319
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 07:27 schreef Matness het volgende:
ik wilde vannacht zelf een ander balletje aan de bovenkant van mijn tongpiercing doen, ik draaien en draaien.. valt het onderste balletje eraf

dat was kut, want ik kreeg m ook niet meer terug, dat valt niet mee als je dat nooit gedaan hebt
na 10 minutenz weten zat ie weer
dat doe ik dus ook nooit meer. kun je wel zelf dat balletje vervangen?

er zit namelijk een steentje in, maar het doet zeer aan m'n gehemelte. wil dus ff een glad balletje.
Ik wissel de balletjes altijd zelf bij mijn tong en wenkbrauwpiercing, totaal geen moeite mee.
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:43:04 #18
97348 Matness
Matt about you
pi_43326612
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 07:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja hoor, kun je best zelf, alleen moet je wel het staafje vast houden terwijl je draait
En als het niet lukt willen rubberen handschoentjes wel eens helpen.
dat lukt niet echt, het staafje vasthouden
pi_43327663
Ik heb net een segment ringetje aangeschaft voor me lippiercing. Eenmaal thuis gekomen proberen dat ding erin te krijgen maar het lukt mij met geen mogelijkheid! Heb zelfs al een klein tangetje gebruikt om het stukje ring er terug in te wurmen maar het lukt me echt niet. Heeft iemand tips of iets dergelijks anders ga ik morgen even langs de piercingshop..
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:27:19 #20
97348 Matness
Matt about you
pi_43327771
afblijven
laat het door de piercer doen.
toen ik mijn staafje liet vervangen van de week had de piercer ook een verhaal, van iemand die zelf ging dokteren, die was aardig beschadigd.
pi_43332709
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef Matness het volgende:

[..]

dat lukt niet echt, het staafje vasthouden
Ook niet met handschoentjes?
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:17:56 #22
97348 Matness
Matt about you
pi_43338691
het staafje steekt niet echt ver boven mijn tong uit, maar kan t nog wel eens porberen
maar ik durf niet meer denk ik
pi_43359731
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef Matness het volgende:
het staafje steekt niet echt ver boven mijn tong uit, maar kan t nog wel eens porberen
maar ik durf niet meer denk ik
Als je per ongeluk het verkeerde balletje eraf draait, haal je de piercing er toch even uit om het andere balletje er ook af te draaien? Voor even kan dat geen kwaad - tenzij het ontstoken is, maar ik neem aan dat je dan niet met andere balletjes gaat rommelen.


...en wat mijn piercings betreft, ik zit een beetje in dubio Ik heb nu bijna 2 jaar een labretpiercing en op zich is het nog wel te doen met m'n tandvlees, maar ik ben toch bang dat de laatste tijd iets meer is teruggetrokken na een tijd stabiel te zijn geweest.
Nu vraag ik me af of het beter is om hem er maar uit te halen. M'n tandarts vond het nog niet heel alarmerend maar als het aan hem ligt gaat hij er natuurlijk gelijk uit

Maar ik wil wel iets in m'n gezicht terug, anders ben ik zo bloot En iets anders dan een labret wil ik eigenlijk niet....
Hij zit nu vrij laag, maar nu overweeg ik om hem hoger te laten prikken, vlak onder m'n lip.
En dan misschien een ringetje (of horseshoe) in plaats van een staafje. Dat lijkt me het minst irriterend voor tanden en tandvlees (met tandvlees is dan sowieso al geen contact meer)

Iemand die dat (al een langere tijd) heeft en me iets kan vertellen over eventuele schade aan tanden?
pi_43360230
Je kunt ook eerst een PTFE staafje proberen, dat is wat zachter voor je tandvlees. Kun je daarna wel weer beslissen of je hem laat zitten of niet.
pi_43360934
Oh ja, dat vergat ik erbij te zetten. Ik was al vrij snel geswitcht naar een plastic balletje aan de binnenkant, en dat hielp eerst heel goed. Qua hardheid is dat toch al vergelijkbaar met PFTE, en het heeft veel minder raakvlak dan een plat plaatje door de bolvorm.

Maar ik heb nu dus toch de indruk dat het weer ietsje verder is teruggetrokken.
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 15:53:09 #26
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43361305
Ik ga er drie in mijn hand laten zetten.
Carpe Libertatem
pi_43361431
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga er drie in mijn hand laten zetten.
Praktisch!
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 15:57:51 #28
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43361505
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:56 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Praktisch!
Wellicht niet, maar wel cool

Er zijn genoeg plekken in de hand waar het zonder enige functionaliteit te storen mooi kan zijn.
Carpe Libertatem
pi_43361641
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wellicht niet, maar wel cool

Er zijn genoeg plekken in de hand waar het zonder enige functionaliteit te storen mooi kan zijn.
Oh, je meende het?!


Zoiets?


Of zoiets?

Misschien gaat dat nog wel, maar dan nog stoot je er wel vaak tegenaan...
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 16:02:40 #30
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43361701
Nee ik wil boven de knokkels, dus aan de bovenkant van de hand. En dan net onder de knokkel bij de wijs, middel en ringvinger Drie op een rijtje
Carpe Libertatem
pi_43361762
Op de handrug dus? Ok, wel apart...
Jammer dat zulke surfacepiercings vrijwel altijd uitgroeien.
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 16:06:20 #32
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43361822
Dat is wel zo, maarja ach, niet alles is permanent.
Carpe Libertatem
  woensdag 8 november 2006 @ 16:06:31 #33
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43361827
heej nu alweer een nieuwe, gaat snel zeg

ik denk er nu toch wel heel serieus over op een lippiercing te nemen
wil ik namelijk echt al heel lang maar het is er nooit zo van gekomen
weet iemand of er meteen bij het zetten al een segment ringetje in kan?
an urge to help mankind overcomes me
pi_43361867
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is wel zo, maarja ach, niet alles is permanent.
Touché.


En Saaw: volgens mij kan een segmentring wel meteen hoor.
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 16:09:32 #35
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43361936
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:06 schreef saaw het volgende:
heej nu alweer een nieuwe, gaat snel zeg

ik denk er nu toch wel heel serieus over op een lippiercing te nemen
wil ik namelijk echt al heel lang maar het is er nooit zo van gekomen
weet iemand of er meteen bij het zetten al een segment ringetje in kan?
Heb al tig jaar zo'n ding, heb alle vormen gehad en het is wat je zelf wil, het kan wel, maar ik raad het je niet aan. Het is een gezeik met schoonmaken nl.

Je kan beter een weekje of zes een ring met bolletje nemen, dan kan je allemaal prut er makkelijker uithalen mocht dat komen.
Carpe Libertatem
  woensdag 8 november 2006 @ 16:27:36 #36
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43362541
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Heb al tig jaar zo'n ding, heb alle vormen gehad en het is wat je zelf wil, het kan wel, maar ik raad het je niet aan. Het is een gezeik met schoonmaken nl.

Je kan beter een weekje of zes een ring met bolletje nemen, dan kan je allemaal prut er makkelijker uithalen mocht dat komen.
daarvoor leek een segmentirgnetje me juist handig aangezien je die helemaal door kunt draaien
moet er eerst een groot ringetje in ivm zwelling of valt dat mee?
anders neem ik een grote met bolletje en als ik een kleinere erin zet neem ik een segment ding
an urge to help mankind overcomes me
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 16:31:11 #37
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43362664
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:27 schreef saaw het volgende:

[..]

daarvoor leek een segmentirgnetje me juist handig aangezien je die helemaal door kunt draaien
moet er eerst een groot ringetje in ivm zwelling of valt dat mee?
anders neem ik een grote met bolletje en als ik een kleinere erin zet neem ik een segment ding
Bij mij was de zwelling de eerste paar dagen vrij groot, maarja, dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik zou adviseren om eerst een groot ringetje te nemen mocht het gaan opzwellen, ... de lip is en alles wat er omheen zit is niet iets waar je mee wil kloten als het om eventuele infecties gaat.
Carpe Libertatem
  woensdag 8 november 2006 @ 16:33:13 #38
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43362720
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:31 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Bij mij was de zwelling de eerste paar dagen vrij groot, maarja, dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik zou adviseren om eerst een groot ringetje te nemen mocht het gaan opzwellen, ... de lip is en alles wat er omheen zit is niet iets waar je mee wil kloten als het om eventuele infecties gaat.
en dat is ook precies wat ik wil voorkomen
ga eerst wel eens langs mn piercer binnenkort, kijken wat hij erover te zeggen heeft
an urge to help mankind overcomes me
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 16:41:07 #39
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43362985
Na advies worden het surface anchors ipv. piercings.
Carpe Libertatem
pi_43479115
Heya

mijn vriendin zit erover te denken om een clithood te nemen,maar het is haar 1e piercing.
Nu wil je dan wel iemand hebben die je vertrouwt,en die goed is.

Wie weet er 1 in Rotterdam en omstreken die en goed,en rustig is,zodat ze niet "flauvalt"
Tattoo Bob iig niet,daar heb ik al van te horen gekregen dat deze niet goed is.
pi_43479365
Ze moet sowieso goed eten van te voren, als ze snel flauwvalt Vruchtensapje meenemen voor erna, zodat je energie wat boost. Doe ik ook, omdat ik anders echt zo flauw en slap erna ben..

Je kunt bij Queen of Rings gaan kijken, aan het Eendrachtsplein. Zijn sowieso allemaal vrouwen, misschien dat dat scheelt in de zenuwen Ga gewoon eens langs, je merkt snel genoeg of je met je benen wijd wilt daar. Ik persoonlijk niet, maar dat ligt meer aan mij dan hun
pi_43549804
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ze moet sowieso goed eten van te voren, als ze snel flauwvalt Vruchtensapje meenemen voor erna, zodat je energie wat boost. Doe ik ook, omdat ik anders echt zo flauw en slap erna ben..

Je kunt bij Queen of Rings gaan kijken, aan het Eendrachtsplein. Zijn sowieso allemaal vrouwen, misschien dat dat scheelt in de zenuwen Ga gewoon eens langs, je merkt snel genoeg of je met je benen wijd wilt daar. Ik persoonlijk niet, maar dat ligt meer aan mij dan hun
'k vind de shop daar ook wel erg....open...om zo te gaan zitten.
Ze doen er dan wel een gordijn omheen, maar toch...
His masters voice...
pi_43567944
Ja vind ik ook, mijn shop is het niet helemaal. Maar ik heb mijn piercer al gevonden
pi_43568035
Ik heb nu om het gaatje in mn neus n soort opzetting... gaat dit nog weg? Ik heb geen idee wat t is, het zag er vorige week mooi uit, en nu ineens dit :/ ben vorige week wel flink verkouden geweest ect.

Volgens mn piercer kon er geen vergroeïng ontstaan zoals bij je oorschelp. Het voelt ook n beetje geirriteerd dus ik ga t maar weer eens goed schoon maken, enz.

En dat net nu ik dacht dat t eindelijk es n keer goed ging met n piercing wilde er zelfs nog een gaan halen
pi_43587604
quote:
Op woensdag 15 november 2006 07:38 schreef daeri het volgende:
Ik heb nu om het gaatje in mn neus n soort opzetting... gaat dit nog weg? Ik heb geen idee wat t is, het zag er vorige week mooi uit, en nu ineens dit :/ ben vorige week wel flink verkouden geweest ect.

Volgens mn piercer kon er geen vergroeïng ontstaan zoals bij je oorschelp. Het voelt ook n beetje geirriteerd dus ik ga t maar weer eens goed schoon maken, enz.

En dat net nu ik dacht dat t eindelijk es n keer goed ging met n piercing wilde er zelfs nog een gaan halen
Iemand?
  woensdag 15 november 2006 @ 20:38:06 #46
97348 Matness
Matt about you
pi_43587645
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:36 schreef daeri het volgende:

[..]

Iemand?
ja, ik heb precies hetzelfde
aan de 'uitgang' van mn tepelpiercing, een klein pijnlijk knobbeltje.
heb er helaas verder niks over te melden, aangezien ik niet weet hoe of wat
pi_43588546
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:38 schreef Matness het volgende:

[..]

ja, ik heb precies hetzelfde
aan de 'uitgang' van mn tepelpiercing, een klein pijnlijk knobbeltje.
heb er helaas verder niks over te melden, aangezien ik niet weet hoe of wat
... eens ff bellen met mn piercingshop dan... (ik kan niet ff langs, aangezien ze in Sliedrecht zitten, en ik ze op n beurs tegenkwam en het totaaal (alweer) een impuls aankoop was..)
pi_43590466
Van mijn neuspiercing (daadwerkelijk gepierced, niet geschoten) weet ik nog wel dat het genezingsproces erg lang was en dat het nog een tijd zeer heeft gedaan.
Vond overigens zowiezo het piercen erg pijn doen in vergelijking met mijn tong en lip.
pi_43590667
Ik heb mijn neuspiercing al ruim 10 jaar en ik kan me nog wel herinneren dat ik in het begin ook zo`n bultje had zitten. Dat is keurig weg getrokken en het is nu een heel mooi gaatje
Saartje
pi_43598100
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef Mohawkzz het volgende:
Van mijn neuspiercing (daadwerkelijk gepierced, niet geschoten) weet ik nog wel dat het genezingsproces erg lang was en dat het nog een tijd zeer heeft gedaan.
Vond overigens zowiezo het piercen erg pijn doen in vergelijking met mijn tong en lip.
Bij mij deed t piercen niet echt pijn, en na 2 weken zag t er al mooi en genezen uit en deed t geen pijn meer, maar toen moest ik zo nodig verkouden worden en nu doet t meer pijn dan t ooit gedaan heeft

Al had ik wel tranen bij de piercing... maar dat blijkt iedereen te hebben... die vrouw die piercte zat er al op te wachten... mn oog traande ook alleen aan de kant van de piercing..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 november 2006 @ 22:38:00 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_43671310
quote:
Op donderdag 16 november 2006 06:26 schreef daeri het volgende:

[..]

Bij mij deed t piercen niet echt pijn, en na 2 weken zag t er al mooi en genezen uit en deed t geen pijn meer, maar toen moest ik zo nodig verkouden worden en nu doet t meer pijn dan t ooit gedaan heeft

Al had ik wel tranen bij de piercing... maar dat blijkt iedereen te hebben... die vrouw die piercte zat er al op te wachten... mn oog traande ook alleen aan de kant van de piercing..
Even kickj .

Traanbuisjes zitten in j neus he .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_43672309
Ik ga eind deze week of volgende week voor mijn traguspiercing
pi_43673228
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Even kickj .

Traanbuisjes zitten in j neus he .
Nope, die zitten daar niet maar er lopen zo veel zenuwen door en naast dat t daarom traant
pi_43690648
Even een vraagje, weet iemand hier de prijs van een clithood-piercing bij Queen of Rings in rotterdam?
En wat zijn de ervaringen van mensen met zo'n piercing ( ik zit te denken aan een verticale ) Ik ben er wel een beetje bang voor dat je dan bv continu word gestimuleerd. daar zit ik ook niet echt op te wachten..

Alvast bedankt
A whisper of a thrill..
  zondag 19 november 2006 @ 17:50:57 #55
97348 Matness
Matt about you
pi_43690674
zal wel rond de 80, 90 euro zijn
pi_43697335
Ik had ook even een vraagje, ik wil graag weer een neuspiercing. Heb een paar jaar geleden ook een gehad, deze had ik toen gewoon laten schieten dat is prima gegaan. Nu hoor ik allemaal lugubere verhalen over ontstekingen enzo, nu vraag ik me dus af hoe ik het dan wel moet laten doen?
  zondag 19 november 2006 @ 21:19:12 #57
97348 Matness
Matt about you
pi_43697505
het beste is natuurlijk 'gewoon' laten piercen, bij de piercer.
  zondag 19 november 2006 @ 21:20:28 #58
97348 Matness
Matt about you
pi_43697564
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:50 schreef Tintaglia het volgende:
Even een vraagje, weet iemand hier de prijs van een clithood-piercing bij Queen of Rings in rotterdam?
En wat zijn de ervaringen van mensen met zo'n piercing ( ik zit te denken aan een verticale ) Ik ben er wel een beetje bang voor dat je dan bv continu word gestimuleerd. daar zit ik ook niet echt op te wachten..

Alvast bedankt
ik heb trouwens sinds kort zo'n piercing, maar merk echt niks van dat ding als ik loop, fiets enz.
hij is perfect gezet, heel mooi, maar merk er niks van, vraag me af of dat indianenverhalen zijn.
de eerste keer sex met dat ding was echt geniaal, en met de sex word ik wel extra gestimuleerd, maar verder niet echt hoor.

heel soms voel ik wel wat, maar ik lig niet op straat te kronkelen ofzo
pi_43697585
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef Moja het volgende:
Ik had ook even een vraagje, ik wil graag weer een neuspiercing. Heb een paar jaar geleden ook een gehad, deze had ik toen gewoon laten schieten dat is prima gegaan. Nu hoor ik allemaal lugubere verhalen over ontstekingen enzo, nu vraag ik me dus af hoe ik het dan wel moet laten doen?
Echt laten piercen is het beste.
Ook al ging het de volgende keer goed met schieten, het kan best zijn dat je lichaam daar nu anders op reageert.
pi_43698186
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef Moja het volgende:
Ik had ook even een vraagje, ik wil graag weer een neuspiercing. Heb een paar jaar geleden ook een gehad, deze had ik toen gewoon laten schieten dat is prima gegaan. Nu hoor ik allemaal lugubere verhalen over ontstekingen enzo, nu vraag ik me dus af hoe ik het dan wel moet laten doen?
Die lugubere verhalen van mij komen voort uit dat ik altijd ontsteek ... ik was al verbaast eerst dat t niet ontstoken had... maar ik juigte blijkbaar te vroeg.

Maar idd moet je gewoon echt laten piercen... met schieten kan er vanalles mis gaan..
pi_43698578
Ok duidelijk Dan laat ik me dus gewoon piercen. Het lijkt me alleen wel wat pijnlijker maargoed is maar voor even
pi_43698647
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef Moja het volgende:
Ok duidelijk Dan laat ik me dus gewoon piercen. Het lijkt me alleen wel wat pijnlijker maargoed is maar voor even
Je moet er iets voor over hebben..

Echt pijn heeft t bij mij niet gedaan trouwens, bij schieten blijft heel de dag die plek gigantisch kloppen (als ik dat in mn oor deed) .. en was het heel rood en warm, enz.

Bij piercen heb je ff pijn.. en daarna komt de adrenaline, en voel je je weer top
pi_43749552
Mijn traguspiercing zit! Ik heb een mooi klein zwart staafje met bolletje
pi_43834947
Zijn er hier toevallig kerels met een labret? Of vrouwen met verstand er van?

Ik wil er eigenlijk wel één maar weet niet hoe het gaat met scheren.....heb je er last van? Moet je hem telkens uit doen?

Tnx
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 22:55:24 #65
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43836607
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:07 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Zijn er hier toevallig kerels met een labret? Of vrouwen met verstand er van?

Ik wil er eigenlijk wel één maar weet niet hoe het gaat met scheren.....heb je er last van? Moet je hem telkens uit doen?

Tnx
Ik heb een lippiercing, dat is vergelijkbaar. Heb een ringetje dus kan die gewoon ff opzij duwen om er bij te kunnen en scheer verder met een mesje.

Weinig last van allemaal, maar ik kan mij voorstellen dat als je met een scheerapparaat bezig bent en je hebt een labret met een bolletje ofzo dat het wel irritant kan zijn.
Carpe Libertatem
pi_43849357
Mmmmm, bloed

Ik voel het lekker in mijn kaak nu Niet zo erg als mijn conch, maar ze had moeite om erdoorheen te komen..

Ik ben weer blij
pi_43852010
Leuk
Ik voelde het idd ook best wel dat ze door mijn kraakbeen heen moesten.. Maar ik bloed nooit met piercings of tattoos
pi_43852692
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:38 schreef Matness het volgende:

[..]

ja, ik heb precies hetzelfde
aan de 'uitgang' van mn tepelpiercing, een klein pijnlijk knobbeltje.
heb er helaas verder niks over te melden, aangezien ik niet weet hoe of wat
Mijn knobbeltje is uitgegroeit tot een gigantische puist

Sja, t blijft n neus he
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:29:51 #69
97348 Matness
Matt about you
pi_43852785
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:27 schreef daeri het volgende:

[..]

Mijn knobbeltje is uitgegroeit tot een gigantische puist

Sja, t blijft n neus he
die van mij is nu weg, piercing blijft wel pijnlijk, evenals mn tepel
veel viezigheid ook, ik heb de indruk dat 'ie ietwat ontstoken is
was het nu maar weer met unicura
pi_43852818
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:29 schreef Matness het volgende:

[..]

die van mij is nu weg, piercing blijft wel pijnlijk, evenals mn tepel
veel viezigheid ook, ik heb de indruk dat 'ie ietwat ontstoken is
was het nu maar weer met unicura
van zeep ga ik juist ontsteken, ik doe t lekker met zout water
pi_43852991
Bij mij helpt zeezout alleen als ik het bultje direct aanstip met het watje.. Gewoon een nat watje erover leggen is zinloos. Ik draai er altijd een puntje aan en die zit op het bultje..

@Tasje; ik normaal ook niet, zelfs mijn conch bloedde amper.. Maar nu moest ze flink poetsen wilde ik een beetje fatsoenlijk de winkel uitgaan..
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:58:16 #72
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43853773
mooI evilcherry!
ik heb mijne alweer bijna een jaar

wil ook eindelijk mn liplaten piercen maar heb net weer een hoop geld uitgegeven aan een nieuwe tatt dus komt er voorlopig even niet van
an urge to help mankind overcomes me
pi_43856349
Thanks, ik vind hem ook erg leuk! Had ik niet gedacht
pi_43883441
Nou, ik heb weer een neuspiercing hoor, ben er blij mee

Heb hem bij Dare2Ware in Amsterdam laten zetten. Aanrader voor als je in of omgeving Amsterdam woont
pi_43902522
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb een lippiercing, dat is vergelijkbaar. Heb een ringetje dus kan die gewoon ff opzij duwen om er bij te kunnen en scheer verder met een mesje.

Weinig last van allemaal, maar ik kan mij voorstellen dat als je met een scheerapparaat bezig bent en je hebt een labret met een bolletje ofzo dat het wel irritant kan zijn.
hmmmz ja ff wachten op iemand met een labret dan want ik wil het wel graag weten

Tnx
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_43968065
Deze moet ff gekickt worden
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_43968133
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mmmmm, bloed

Ik voel het lekker in mijn kaak nu Niet zo erg als mijn conch, maar ze had moeite om erdoorheen te komen..

Ik ben weer blij
Cool! Blijft een mooie piercing
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43982659


Eindelijk zijn allebei mijn oren mooi
  woensdag 29 november 2006 @ 08:04:45 #79
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43982777
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:07 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Zijn er hier toevallig kerels met een labret? Of vrouwen met verstand er van?

Ik wil er eigenlijk wel één maar weet niet hoe het gaat met scheren.....heb je er last van? Moet je hem telkens uit doen?

Tnx
ik heb een tijdje terug een lip piercing laten prikken ik ging voor een ringetje (en die heb ik nu ook ) maar het meisje dat me piercde raadde me aan om eerst even een labret te nemen omdat dit sneller geneest.
het scheren onder je lip is dus een drama met een labret met een ringetje gaat dat veel makkelijker
pi_43998414
Ok weet ik genoeg

Dank je
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_44042073
Kut zeg en toch baal ik daarvan.... ik wil er graag één maar wil het ook weer niet omdat het kut scheren is. In de beginfase mag ik hem denk ik niet telkens uit doen of wel? Want anders doe ik hem telkens ff uit met scheren.....morgen ff langs piercingshop
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:01:26 #82
97348 Matness
Matt about you
pi_44043018
zou t niet doen
dan maar ff eromheen rommelen toch?
  zaterdag 2 december 2006 @ 18:25:23 #83
97348 Matness
Matt about you
pi_44084203
ik was vanmiddag in schiedam, even een piercingshop binnegewandeld, en gevraagd of de mevrouw het bovenste balletje van mijn tongpiercing wilde wisselen, aangezien hij pijn deed (zit een steentje in, ben verkouden, slik veel, haal gehemelte over)
liet ze tot 3 keer toe het te vervangen balletje op de grond vallen, trok de hele piercing eruit, en kreeg hem met geen mogelijkheid meer terug
ik had het liefst weg willen lopen, maarja, zelf kan ik die piercing er ook niet echt goed inrkijgen
dom wijf
pi_44088674
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mmmmm, bloed

Ik voel het lekker in mijn kaak nu Niet zo erg als mijn conch, maar ze had moeite om erdoorheen te komen..

Ik ben weer blij
ik had hem gisteren ook bijna laten zetten.
toch te schijterig en ik had geen ¤45 meer.
Tap tap tap
pi_44099856
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef Matness het volgende:
ik was vanmiddag in schiedam, even een piercingshop binnegewandeld, en gevraagd of de mevrouw het bovenste balletje van mijn tongpiercing wilde wisselen, aangezien hij pijn deed (zit een steentje in, ben verkouden, slik veel, haal gehemelte over)
liet ze tot 3 keer toe het te vervangen balletje op de grond vallen, trok de hele piercing eruit, en kreeg hem met geen mogelijkheid meer terug
ik had het liefst weg willen lopen, maarja, zelf kan ik die piercing er ook niet echt goed inrkijgen
dom wijf
Ik wist niet eens dat er een piercingshop in Schiedam zit, waar dan?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44101267
http://www.redrosetattoo.nl/frames/start.htm ?

Er zitten ook nog geinige tattoeages tussen ook..
  zondag 3 december 2006 @ 16:52:19 #87
97348 Matness
Matt about you
pi_44107274
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:38 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat er een piercingshop in Schiedam zit, waar dan?
geen flauw idee, was in een winkelstraat(je)
pi_44597481
Zo ik ga ook maar eens een laten zetten, 2 eigenlijk

ik wil een wenkbrauwpiercing rechts en een tunnel in mn oor links
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_44598772
Ik zit er over te denken om m'n centjes die ik straks wat op kan sparen met werken te spenderen aan een weekje Amerika, en daar de basiscursus piercen bij Fakir Mustafar te volgen. Iemand hier (vast niet) die daar ook wel eens aan gedacht heeft om dat te gaan doen?
pi_44602918
Ik ga in de leer bij m`n vaste piercer, lijkt míj fijner om het zo te leren. Ik wil er dan via LOI oid nog iets bij gaan leren qua anatomie van het mensenlijf zodat ik een beetje weet wat ik aan het doen ben
Saartje
pi_44603213
hmm ik ga morgen een tongpiercing laten zetten maar nou wou ik toch nog even wat andere mensen horen over de na-effecten want ik sprak een meisje en die zei dat ze een lange tijd een dikke tong had dat je zelfs dr tanden als relief in de zijkant kon zien dat et 's ochtends vroeg helse pijn was en dat ik de eerste drie dagen waarschijnlijk veel ijs moest eten..
is dit vaak zo? omdat ik weet dat elke piercing bij elk persoon anders valt.. maar dit klonk toch wel erger dan ik dacht niet dat et me echt afschrikt laat et toch wel doen hoeveel pijn et nadien ook doet maar toch.. vroeg et me af
pi_44603806
Mijn inverse navelpiercing is een beetje rood/blauwig. En dat vind ik maar lame. Ik denk trouwens stiekem aan een labret of een verticale labret of een tongpiercing. Maar eerst maar eens mijn navel in een neutraal kleurtje zien te krijgen. Dan zie ik wel weer verder.
pi_44603957
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zit er over te denken om m'n centjes die ik straks wat op kan sparen met werken te spenderen aan een weekje Amerika, en daar de basiscursus piercen bij Fakir Mustafar te volgen. Iemand hier (vast niet) die daar ook wel eens aan gedacht heeft om dat te gaan doen?
Vet joh, dan leer je het wel van de master Maar wat Maneki.Neko zegt is ook
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 20 december 2006 @ 17:45:02 #94
97348 Matness
Matt about you
pi_44603999
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef toetsel het volgende:
hmm ik ga morgen een tongpiercing laten zetten maar nou wou ik toch nog even wat andere mensen horen over de na-effecten want ik sprak een meisje en die zei dat ze een lange tijd een dikke tong had dat je zelfs dr tanden als relief in de zijkant kon zien dat et 's ochtends vroeg helse pijn was en dat ik de eerste drie dagen waarschijnlijk veel ijs moest eten..
is dit vaak zo? omdat ik weet dat elke piercing bij elk persoon anders valt.. maar dit klonk toch wel erger dan ik dacht niet dat et me echt afschrikt laat et toch wel doen hoeveel pijn et nadien ook doet maar toch.. vroeg et me af
ik heb een week een dikke lap in mn mond gehad.
na het piercen naar de mac lopen, de grootste beker cola halen, maar dat ding voor 3/4e met ijs laten vullen, en daar lang aan lurken.
dat helpt al wat.
verder zul je een paar dagen moeite hebben met eten, maar daarna is het ook wel over hoor, max. een week.
lekker veel ijsjes eten
pi_44604525
Oh dat wordt dus geen tongpiercing voor mij. Ik werk aan de telefoon bij veudafeun, en om nou met een bek als een josti klanten te woord te staan is suf.
  woensdag 20 december 2006 @ 18:09:52 #96
97348 Matness
Matt about you
pi_44604631
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh dat wordt dus geen tongpiercing voor mij. Ik werk aan de telefoon bij veudafeun, en om nou met een bek als een josti klanten te woord te staan is suf.
je kan best praten, alleen iets moeilijker.
ik praatte wel aardig, klonk alsof ik iets in mijn mond had en sliste een beetje
maar dat is zo weer weg
vond praten wel pijnlijk overigens de eerste dagen.
pi_44604736
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Vet joh, dan leer je het wel van de master Maar wat Maneki.Neko zegt is ook
Daarom, lijkt me nog enorm interessant ook en je kan tenminste zeggen dat je er écht voldoende vanaf weet. En mijn vaste pierster is al eens opgelicht op die manier dus ik denk niet dat ze daar nog zin in heeft..
pi_44604956
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh dat wordt dus geen tongpiercing voor mij. Ik werk aan de telefoon bij veudafeun, en om nou met een bek als een josti klanten te woord te staan is suf.
Je kunt er prima mee praten
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44610881
Ja snap ik. Maar als m'n tong die 1e week heulemaal opgezwollen en pijnlijk is, zie ik het niet zo zitten om dan 20 uur enorm vrolijk met mensen aan de telefoon te kleppen, dan hou ik gewoon liever m'n mond dicht.
pi_44615414
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:15 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Daarom, lijkt me nog enorm interessant ook en je kan tenminste zeggen dat je er écht voldoende vanaf weet. En mijn vaste pierster is al eens opgelicht op die manier dus ik denk niet dat ze daar nog zin in heeft..
Mij lijkt het ook uber cool om een piers (pierc, tja hoe schrijf je dat eigenlijk) cursus te volgen! Alleen hier in NL is het pest pleurderig duur. Ik was namelijk niet echt van plan om een studio of iets te gaan beginnen... meer gewoon een beetje voor de leut. En af en toe een piercingetje prikken!
pi_44615640
Het is bij mij de bedoeling dat ik in de shop baliewerk ga doen, dus telefoon opemen en vragen/emails beantwoorden. Verder zal ik een soort invaller zijn, als ze vaste piercer een avondje of dagje vrij wil. Geen full-time baan dus en dat hoeft voor mij ook niet. Gewoon voor de leut, maar dan wel graag serieus weten waar ik mee bezig ben
Saartje
pi_44619000
Leuk, waar?
  donderdag 21 december 2006 @ 13:05:41 #103
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44625357
Ik heb er nu vier:
_ wenkbrauw links
_ tepel links
_ tepel rechts
_ opervlakte in mijn nek.

Ik wil er nog wel meer maar de meest voor de hand liggende plekken zijn te zichtbaar ivm werk.
en mijn piemel pierced alleen en wordt zelf niet gepierced.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44625861
Is dat nu prettig beiden tepels gepierced hebben?
Ik heb nu een tepelpiercing, maar zit te tweifelen, aangezien mijn tepel zonder piercing iets meer kan hebben als degene mét zeg maar.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 21 december 2006 @ 13:24:19 #105
97348 Matness
Matt about you
pi_44625907
ik heb ook maar 1 tepel piercing
maar hij raakt vrij regelmatig nog wel eens ontstoken en is érg gevoelig, daar ben ik minder blij mee
is daar nog iets tegen te doen..?
pi_44625991
Water met zeezout doet het bij mij erg goed.
En unicura zeep, regelmatig schoonhouden.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_44627186
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Leuk, waar?
Bij ook jouw vaste adres
Saartje
pi_44627760
Tof!
pi_44629491
Ik heb afgelopen weekend een labret laten zetten (bovenkant) Tot mijn grote verbazing werd het niet met een klem gedaan Ik weet niet hoe of dat normaal is, maar bij mijn eerste labret werd dat wel gedaan Dus het ging mis, en meneer moest nog een keer met een andere naald erdoorheen
Maar goed, hij zit En ik ben er blij mee Kijken of ik vanavond een foto kan plaatsen
pi_44630478
Een Medusa dus
En klinkt bepaald niet fijn Bij wie ben je geweest?
Saartje
pi_44631038
Bodycult Amsterdam Ik heb er ook mijn tongpiercing laten zetten, en toen vond ik het al vreemd dat ze niet met zo een lampje door je tong gingen kijken Niet echt een aanrader dus
  donderdag 21 december 2006 @ 16:21:25 #112
97348 Matness
Matt about you
pi_44631148
door wie werd je daar gepierced?
pi_44631484
Afgelopen keer door Gabie De eerste keer door een Amerikaan
  donderdag 21 december 2006 @ 16:33:12 #114
97348 Matness
Matt about you
pi_44631505
ik ben laatst ook door gabie gepierced, goeie ervaringen mee
pi_44631560
Ben benieuwd naar de foto
† The 3 Kings †
pi_44631872
Kga van de week naar Amsterdam voor n double nostril, ben mn ring helemaal zat(blijf er steeds achter hangen), en wil nu 2 knopjes.

Ik wil misschien ook een vertikale brug, of misschien zijn er ook andere namen voor.

Iemand ervaring met n vertikale brug? en weet iemand n goede piercer in Amsterdam?

Ik ken maar een piercer in amsterdam (Tattoo & Piercing of Piercing & Tattoo ofzo) maar die vrouw heeft een vergroeide duim met een gigantisch vieze duimnagel (schimmelnagel ofzo), dan heeft ze wel handschoentjes aan enzo, maar t idee blijft vies..
pi_44633703
Foto
[img][/img]
pi_44633864
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:45 schreef daeri het volgende:


Iemand ervaring met n vertikale brug? en weet iemand n goede piercer in Amsterdam?

Ik ken maar een piercer in amsterdam (Tattoo & Piercing of Piercing & Tattoo ofzo) maar die vrouw heeft een vergroeide duim met een gigantisch vieze duimnagel (schimmelnagel ofzo), dan heeft ze wel handschoentjes aan enzo, maar t idee blijft vies..
www.dare2wear.info , is de beste
En waar zit die vieze vrouw dan ergens in Amsterdam? Was dat vlakbij Rembrandtplein?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44633877
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:55 schreef Scandalous het volgende:

[..]

www.dare2wear.info , is de beste
En waar zit die vieze vrouw dan ergens in Amsterdam? Was dat vlakbij Rembrandtplein?
neu, bij de nieuwe dijk, dicht bij de boudisque.
quote:
Veel verschillende piercings zijn mogelijk tegenwoordig: Ik wil plekken piercen die goed genezen; andere plekken kunnen gepierced worden maar zullen bijna nooit goed genezen en zijn beter bestemd voor een performance of andere tijdelijke bedoeling.
(surface-piercings zoals voorhoofd, arm, hand, hals, borst genezen niet goed vanwege te veel spanning op de plek en krijgen niet de rust die `t nodig heeft om te genezen).
Als je hier echt serieus over bent, denk dan bijvoorbeeld aan transdermal implants.
Een brug is min of meer je voorhoofd... en wil ze dat dan niet piercen? Of moet je dan gewoon rekening houden met een lang genezings proces?

[ Bericht 37% gewijzigd door daeri op 21-12-2006 18:08:24 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 18:00:59 #120
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44634011
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Is dat nu prettig beiden tepels gepierced hebben?
Ik heb nu een tepelpiercing, maar zit te tweifelen, aangezien mijn tepel zonder piercing iets meer kan hebben als degene mét zeg maar.
ik vind het mooi en heb er nooit iets van gemerkt geen pijn niets.
alleen moet je af en toe oppassenmet dronken boeren die er aan willen trekken als je zonder shirt in de pit staat. maar dan ga ik maar weg omdat de rest kansloos is.

maar geen last en ikvind het een fijn gezicht.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  donderdag 21 december 2006 @ 18:08:38 #121
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44634213
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Foto
[[url=
AU, wil je alsjeblieft ophouden met foto's van veelste leuke meisjes te posten.






het is wel geen piercing maar zijn er nog meer fokkers met een scarification?

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44634240
Zelf gemaakt?
† The 3 Kings †
pi_44634526
Wat is dat
  donderdag 21 december 2006 @ 18:38:30 #124
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44634917
Die onderste is een scarification van mijn sterrenbeeld (tweeling) en nee ik heb hem niet zelf gemaakt. hij is er keurig met een laser in gefikt. nu is hij onlangs rood en begint litteken weefsel te vormen wat de bedoeling is.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44636308
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:38 schreef Dwan het volgende:
Die onderste is een scarification van mijn sterrenbeeld (tweeling) en nee ik heb hem niet zelf gemaakt. hij is er keurig met een laser in gefikt. nu is hij onlangs rood en begint litteken weefsel te vormen wat de bedoeling is.
Waar ben je geweest? Beviel het daar?
  donderdag 21 december 2006 @ 19:52:16 #126
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44636944
Bodyflair, ach beviel best, schoon goed en heel simpel maar wel vrij duur.

Ik was best te vreden, alleen jammer dat ik het advies kreeg om er niets aan te doen zodat hij mooi zou genezen en hij geneeste iets te goed dus ik heb hem later open gekrapt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dwan op 22-12-2006 08:24:34 ]
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44649553
Haha, het is toch de bedoeling dat het niet mooi geneest?
  vrijdag 22 december 2006 @ 08:20:38 #128
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44649869
sorry peoples,
ik zat te slapen ipv een spelfout correctie op mijn bovenstaande post quote ik hem en ramde op enter.


[ Bericht 83% gewijzigd door Dwan op 22-12-2006 08:23:21 (ik zat te slapen) ]
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  vrijdag 22 december 2006 @ 08:22:07 #129
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44649878
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 07:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
Haha, het is toch de bedoeling dat het niet mooi geneest?
inderdaad, maar hij was bijna weg en me poen ook.


pfff zit net te slapen wil wat spelfouten aanpassen quote ik mijn post van hier boven (21-12-06/ 19:21).
hehehehe
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44650274
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja snap ik. Maar als m'n tong die 1e week heulemaal opgezwollen en pijnlijk is, zie ik het niet zo zitten om dan 20 uur enorm vrolijk met mensen aan de telefoon te kleppen, dan hou ik gewoon liever m'n mond dicht.
Ik heb eigenlijk maar 1 dag echt last van mijn tongpiercing gehad..
heb hem donderdag-avond laten zetten.. die avond niet echt ergens last van...

Alleen vrijdag was duidelijk ff minder.. Dikke tong, opgezwollen, auw
Veel koud drinken, een mac-flurry (zonder stukjes) deed het ook erg goed

Zaterdag was het eigenlijk al zo goed als over heb die avond ook gewoon weer normaal warm gegeten enzo...

Praten was alleen vrijdag moeilijk... Daarna ging dat ook weer prima
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_44654003
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 08:56 schreef progje het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk maar 1 dag echt last van mijn tongpiercing gehad..
heb hem donderdag-avond laten zetten.. die avond niet echt ergens last van...

Alleen vrijdag was duidelijk ff minder.. Dikke tong, opgezwollen, auw
Veel koud drinken, een mac-flurry (zonder stukjes) deed het ook erg goed

Zaterdag was het eigenlijk al zo goed als over heb die avond ook gewoon weer normaal warm gegeten enzo...

Praten was alleen vrijdag moeilijk... Daarna ging dat ook weer prima
Ik heb er 5 dagen last van gehad... ook een week niet gerookt toen ofzo, een maat van me ging gelijk zuipen en roken enzo, die heeft een half jaar geslist
† The 3 Kings †
pi_44655322
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:52 schreef Dwan het volgende:
Bodyflair
Brrrrrrrr van m'n leven niet dat ik daar binnen stap.
pi_44656678
mjah stel et toch twee weekjes uit.. wil niet et kerstetentje bij mn vriendje verpesten
en ze vertelde me in de piercing shop dat et beter was om hem te laten zetten als je wat te doen had anders duurden de dagen te lang en ging je er mee spelen..
dus alleen ff mn cleavage piercing de bolletje veranderd naar iets grotere zwarte bolletjes en een nieuw ringetje voor mn tunnel zucht ik raak ze steeds kwijt
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:17:33 #134
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44657795
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:47 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Brrrrrrrr van m'n leven niet dat ik daar binnen stap.
oké???? iedereen moet het uiteraard zelf weten maar ik ben wel benieuwd naar de onderbouwing.

Het is niet mijn favo zaak, mijn tattoo's doe ik bij Tattoo Peter in Amsterdam en de Piercings bij Bodycult.
Hier heb ik erg plezierige ervaringen. Maar tja Bodyflair heeft als 1 van de weinige de aparatuur of je moet naar Maastricht andere ken ik niet.

of het wordt zoderkamertjes maar dat word niet gelaserd want dat zou te duur zijn.
branden (stempel) en snijden is namelijk per wet verboden. Niet dat het wel gebeurd maar goed.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44658128
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef toetsel het volgende:
en een nieuw ringetje voor mn tunnel zucht ik raak ze steeds kwijt
Lol, ik hoor daar veel mensen over, maar ik heb daar echt nooit last aan.. Mijn lijf spoort vast niet
pi_44659397
Ik ben mijnes ook nog nooit verloren, wel toen er een stretcher in zat Ik heb wel eens last van verbrokkelende rubbertjes, erg vaag
Saartje
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:24:39 #137
97348 Matness
Matt about you
pi_44659669
ik zag laatst tepelpiercings, dat waren zonnetjes
gewoon het staafje, en eromheen een zonnetje, zodat je dus een zonnetje om je tepel hebt
iemand enig idee wat ik bedoel?
ik vind die wel tof, heeft iemand enig idee of bodycult in amsterdam die ook verkoopt?
en kan/mag ik eigenlijk zelf mijn tepelpiercing vervangen?
of moet ik dat maar aan de experts overlaten?
pi_44660012
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:55 schreef daeri het volgende:


Een brug is min of meer je voorhoofd... en wil ze dat dan niet piercen? Of moet je dan gewoon rekening houden met een lang genezings proces?
Bedoel je zeg maar op de brug van je neus, tussen je ogen zeg maar? Bij dare2wear zetten ze die wel, toen ik daar was was ook net een meisje geweest die die had laten zetten. Ze kijken natuurlijk wel of het kan enzo. Ik wou een tijd geleden een nape piercing (in me nek) maar heb schijnbaar nogal een stugge huid in me nek waardoor die klem er niet fatsoenlijk op kon dus raadde ze het me af om er één te nemen. Lieve mensen daar bij Dare 2 Wear.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:59:20 #139
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44660526
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:24 schreef Matness het volgende:
ik zag laatst tepelpiercings, dat waren zonnetjes
gewoon het staafje, en eromheen een zonnetje, zodat je dus een zonnetje om je tepel hebt
iemand enig idee wat ik bedoel?
ik vind die wel tof, heeft iemand enig idee of bodycult in amsterdam die ook verkoopt?
en kan/mag ik eigenlijk zelf mijn tepelpiercing vervangen?
of moet ik dat maar aan de experts overlaten?
bodycult zelf weet ik niet maar 100meter verder richting rembrandplein zit een zaak waar ze duizende soorten piercings verkopen. misschien heb j ehier iets aan.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44665192
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef Dwan het volgende:

[..]

bodycult zelf weet ik niet maar 100meter verder richting rembrandplein zit een zaak waar ze duizende soorten piercings verkopen. misschien heb j ehier iets aan.
Klopt, Bodycult heeft niet zoveel keus, maar een stukje verderop zit Piercing works, die heeft boven een hele vitrine met tepelpiercings, ook degene die jij bedoeld
~ I like it hot ~
pi_44666130
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:37 schreef Dudette1985 het volgende:

[..]

Bedoel je zeg maar op de brug van je neus, tussen je ogen zeg maar? Bij dare2wear zetten ze die wel, toen ik daar was was ook net een meisje geweest die die had laten zetten. Ze kijken natuurlijk wel of het kan enzo. Ik wou een tijd geleden een nape piercing (in me nek) maar heb schijnbaar nogal een stugge huid in me nek waardoor die klem er niet fatsoenlijk op kon dus raadde ze het me af om er één te nemen. Lieve mensen daar bij Dare 2 Wear.
Ik wil niet zo maar een brug, ik wil een vertikale brug.

  vrijdag 22 december 2006 @ 20:03:01 #142
97348 Matness
Matt about you
pi_44666174
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef CrazyLin het volgende:

[..]

Klopt, Bodycult heeft niet zoveel keus, maar een stukje verderop zit Piercing works, die heeft boven een hele vitrine met tepelpiercings, ook degene die jij bedoeld
okay, goed om te weten
dat is toch als je met je rug naar bodycult (die bij pathe de munt?) staat, een stukje naar rechts? (er zijn er toch 2 nu ben ik even in de war waar het is, ik weet niet waar t rembrandtplein zit )
pi_44666387
Als je met je rug naar Bodycult staat, is het idd naar rechts
het zit iets van de hoek, 3e winkel ofzo, valt best wel op als je in de etalage kijkt, succes
~ I like it hot ~
  zaterdag 23 december 2006 @ 19:22:24 #144
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_44688250
Joepie! Vandaag mijn eerste microdermal laten zetten! . Ik wilde eigenlijk een surface piercing, maar vanwege de hoge risico's toch maar besloten een microdermal te nemen, mede vanwege de uitstekende adviezen die ik in de shop kreeg.

Helaas bleek dat mijn huid nogal taai is, dus het 'er in en hoppa er uit' viel vies tegen. . De uiteindelijke pijn viel mee en toen alles klaar was ging ik bijna out. . Waarschijnlijk de spanning die er uit moest, ik zag er best tegenop. En dat na twee tattoos, oren-, neus- en wenkbrauwpiercing.
  zaterdag 23 december 2006 @ 19:26:46 #145
97348 Matness
Matt about you
pi_44688376
weat is een microdermal?
  zaterdag 23 december 2006 @ 19:59:22 #146
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_44689381
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef Matness het volgende:
weat is een microdermal?
Microdermal .

Edit

En een fotootje. Zo ziet die van mij er dus ook ongeveer uit, al zit de mijne wat lager.

[ Bericht 23% gewijzigd door Peppi-en-Kokki op 23-12-2006 20:39:28 ]
  zaterdag 23 december 2006 @ 20:42:06 #147
97348 Matness
Matt about you
pi_44690818
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:59 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Microdermal .

Edit

En een fotootje. Zo ziet die van mij er dus ook ongeveer uit, al zit de mijne wat lager.
ieh, dat ziet er eng uit
dat durf ik dan weer niet

feli
  zaterdag 23 december 2006 @ 20:48:57 #148
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_44691081
Tnx! Ik word er steeds blijer van! . M'n huid is nu al niet meer rood, ben alleen wel benieuwd hoe het straks onder de douche gaat.
pi_44693382
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:59 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Microdermal .

Edit

En een fotootje. Zo ziet die van mij er dus ook ongeveer uit, al zit de mijne wat lager.

Mooi
pi_44694272
oeh, tof!
Hoe pijnlijk is het op de schaal van 1 tot 10? .
Tap tap tap
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:49:53 #151
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44694317
piercings zijn TOF................. en verslavend
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:40:11 #152
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_44695621
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:47 schreef CherryLips het volgende:
oeh, tof!
Hoe pijnlijk is het op de schaal van 1 tot 10? .
Een 7. En als je je gewoon heel erg druk maakt, ga je vanzelf wel bijna out, pijn of geen pijn. .

Het is nu nog een beetje gevoelig, en de roodheid is al helemaal weg. Ben benieuwd hoe het gaat met slapen, de microdermal is erg klein, dus ik denk niet dat er iets aan kan blijven haken, maar mezelf kennende zal het me vast wel lukken om hem er in mn slaap uit te slopen. .
pi_44877852
Donderdag n neuspiercing laten zetten (andere neusvleugel dit keer), maar nu flikkerde hij er vanavond uit

Nu krijg ik m niet helemaal meer terug door t gaatje aan de binnenkant.. (kan t gaatje gewoon niet vinden daar) dus had ik m eerder deze avond al aan de buitenkant er door geprikt (nu heb ik een labret achterkantje aan de voorkant van mn neus)

Iemand tips om hoe ik t labretje weer gewoon kan krijgen waar die moet. aan de binnenkant van mn neus, en dan t spikeje dat ik aan de buitenkant had weer aan de buitenkant te hebben, ipv in een beker met sterilon

Ben ook als de dood dat ik vanavond t staafje verlies... en dat dus morgen de piercing is dicht gegroeit.. nu kan ik er wel n pleister over plaatsen, maar volgens mn leuke piercing papiertje mag dat niet, ivm dat de wond dan niet kan helen.
pi_44880021
Als je hem er alleen van de buitenkant in kan krijgen zou ik op dit moment voor die keuze kiezen, en doe dan gewoon een pleister op je neus als je echt bang bent dat ie er weer uitgaat.. Die zit dan niet direct op de wond, en je piercing blijft er waarschijnlijk beter door in de plaats... Ik had op dit moment zoiets ook gedaan in jouw positie... van een avondje een pleister (niet eens goed op de wond zelf) ga je heus niet dood
† The 3 Kings †
pi_44882757
quote:
Op zondag 31 december 2006 02:12 schreef TheSorrow het volgende:
Als je hem er alleen van de buitenkant in kan krijgen zou ik op dit moment voor die keuze kiezen, en doe dan gewoon een pleister op je neus als je echt bang bent dat ie er weer uitgaat.. Die zit dan niet direct op de wond, en je piercing blijft er waarschijnlijk beter door in de plaats... Ik had op dit moment zoiets ook gedaan in jouw positie... van een avondje een pleister (niet eens goed op de wond zelf) ga je heus niet dood
ben zonder pleister de nacht door gekomen en heb m nog erin zitten.... dinsdag gelijk naar de piercer...
pi_44894328
Suc6 dan nog die 2 nachten
† The 3 Kings †
pi_44894665
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:26 schreef TheSorrow het volgende:
Suc6 dan nog die 2 nachten
thnx, volgens mij is het wel lekker gaan ontsteken na het ongelukje van gister
pi_44898318
zit er ook over te denken om een piercing te nemen
  zondag 31 december 2006 @ 18:56:37 #159
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44899009
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:29 schreef Miss_S het volgende:
zit er ook over te denken om een piercing te nemen
je eerste?

als je het mooi vindt, gewoon doen op een leuk spontaan moment.
het is/word iets wat van jou is en bij jou hoort, ookal zeggen veel dat iedereen met een piercing loopt.
nou en......

Mijn advies, als je je lekker voelt, gewoon doen.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44899135
mijn eerste ja
  maandag 1 januari 2007 @ 16:12:01 #161
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_44915947
watvoor piercing wil je nemen?
an urge to help mankind overcomes me
pi_44917552
een tepelpiercing of eigenlijk meteen twee
  maandag 1 januari 2007 @ 19:39:37 #163
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_44921608
en waarom twijfel je nog?
an urge to help mankind overcomes me
pi_44924761
ik twijfel niet echt maar ben te lui om al een afspraak te gaan maken
pi_44925100
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:18 schreef Miss_S het volgende:
ik twijfel niet echt maar ben te lui om al een afspraak te gaan maken
gewoon n keer doen als je weinig te doen hebt en toch al in de buurt van de shop.
pi_44927064
quote:
Op zondag 31 december 2006 09:49 schreef daeri het volgende:

[..]

ben zonder pleister de nacht door gekomen en heb m nog erin zitten.... dinsdag gelijk naar de piercer...
Was net mn neus aant schoonmaken met water&zout, kom ik er achter dat t staafje in mn nieuwe piercing, gewoon veel te kort is ook... mn neus is zo opgezwollen dat t staafje gewoon veel te kort is dus dat t misschien maar goed is geweest dat ie eruit geflikkerd was, en dat ik nu dus niet iets knellends erin heb zitten... morgen naar de piercer.
pi_44931433
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:56 schreef Dwan het volgende:

[..]

je eerste?

als je het mooi vindt, gewoon doen op een leuk spontaan moment.
het is/word iets wat van jou is en bij jou hoort, ookal zeggen veel dat iedereen met een piercing loopt.
nou en......

Mijn advies, als je je lekker voelt, gewoon doen.
Heb die periode ook zo'n ruim 2 mnd gehad dat ik een tepelpiercing wilde maar zit er nog steeds niet in. Vind het mooi maar nu is het weer naar de achtergrond geraakt. Durfde ook niet echt.
Had het mijn broertje verteld, die vond dat ik niet moest twijfelen en gewoon doen. Heb nog gekeken naar piercingshops maar ja. Uiteindelijk dus nog niet van gekomen.
Wilde het juist niet in een impuls doen anders zou ik spijt krijgen denk ik.
pi_44931747
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Heb die periode ook zo'n ruim 2 mnd gehad dat ik een tepelpiercing wilde maar zit er nog steeds niet in. Vind het mooi maar nu is het weer naar de achtergrond geraakt. Durfde ook niet echt.
Had het mijn broertje verteld, die vond dat ik niet moest twijfelen en gewoon doen. Heb nog gekeken naar piercingshops maar ja. Uiteindelijk dus nog niet van gekomen.
Wilde het juist niet in een impuls doen anders zou ik spijt krijgen denk ik.
Als je t niet leuk meer vindt haal je m er gewoon uit en groeit t dicht.
pi_44931785
True, maar daarvoor neem je eigenlijk geen piercing. Als ik iets neem wil ik er niet te snel op uitgekeken zijn en zoiets zou best gebeurd kunnen zijn als ik toen in een impuls die piercing had laten zetten.
pi_44934428
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:22 schreef daeri het volgende:

[..]

Was net mn neus aant schoonmaken met water&zout, kom ik er achter dat t staafje in mn nieuwe piercing, gewoon veel te kort is ook... mn neus is zo opgezwollen dat t staafje gewoon veel te kort is dus dat t misschien maar goed is geweest dat ie eruit geflikkerd was, en dat ik nu dus niet iets knellends erin heb zitten... morgen naar de piercer.
Istie niet zo gezwollen ómdat het staafje eruit gevallen is? Dat vind je neus ook niet echt fijn

Mijn conch is ineens helemaal blij aan het doen, bult is plotseling weg, komt geen prut meer uit Net even een korter staafje ingedaan, hoop dat dat scheelt met de pijn (volgens mij wel ) Ik ben blij
pi_44934437
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 07:15 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Istie niet zo gezwollen ómdat het staafje eruit gevallen is? Dat vind je neus ook niet echt fijn

Mijn conch is ineens helemaal blij aan het doen, bult is plotseling weg, komt geen prut meer uit Net even een korter staafje ingedaan, hoop dat dat scheelt met de pijn (volgens mij wel ) Ik ben blij
Ik heb geen idee... t staafje is iig te kort voor de zwelling. steekt halve milimeter uit ongeveer.. kan t schroefdraad nog net zien zitten...
pi_44935269
Zorgen dat je er zo veel mogelijk van af blijft daeri, alleen schoonmaken met water en zeezout en zo snel mogelijk de piercer ernaar laten kijken
Saartje
pi_44953877
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zorgen dat je er zo veel mogelijk van af blijft daeri, alleen schoonmaken met water en zeezout en zo snel mogelijk de piercer ernaar laten kijken
Ben vandaag bij n piercer geweest, heeft hele gedoetje terug gezet, en aangedraait met n tang... (vorige piercer deed t gewoon met dr handen)

en er vanaf blijven doe ik wel, maar schoonmaken met water en zeezout werkt gewoon echt niet bij mij, zeker niet als het ontstoken is, ik ga na deze 5 dagen zout gewoon weer over op sterilon voordat ik weer n heel gezwel op mn neus heb zitten.
pi_44956117
heeft iemand trouwens nog ervaringen met piercers in oss of den bosch (of ergens daar in de buurt) ?
pi_44959642
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef daeri het volgende:

[..]

Ben vandaag bij n piercer geweest, heeft hele gedoetje terug gezet, en aangedraait met n tang... (vorige piercer deed t gewoon met dr handen)

en er vanaf blijven doe ik wel, maar schoonmaken met water en zeezout werkt gewoon echt niet bij mij, zeker niet als het ontstoken is, ik ga na deze 5 dagen zout gewoon weer over op sterilon voordat ik weer n heel gezwel op mn neus heb zitten.
Sterilon werkt prima hoor als het echt viezig is. Ik zou er alleen niet te lang mee doorgaan omdat het ook uitdroogt
Saartje
pi_44959929
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:48 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Sterilon werkt prima hoor als het echt viezig is. Ik zou er alleen niet te lang mee doorgaan omdat het ook uitdroogt
ging prima bij mn andere 'gat' en sterilon werkt idd prima, maar alle piercers raden het af.
pi_44960116
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:56 schreef daeri het volgende:

[..]

ging prima bij mn andere 'gat' en sterilon werkt idd prima, maar alle piercers raden het af.
Wat een goede tips heb ik af en toe toch he .

OT,binnenkort een neuspiercing erbij .
ijs_beer fan!
pi_44960124
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wat een goede tips heb ik af en toe toch he .

OT,binnenkort een neuspiercing erbij .
Lol, je zit vol met goede tips...
pi_44960180
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:56 schreef daeri het volgende:

[..]

ging prima bij mn andere 'gat' en sterilon werkt idd prima, maar alle piercers raden het af.
Wat ik zeg, zolang je er niet te lang mee doorgaat kan het geen kwaad. Ik ken echter gevallen van mensen die wékenlang sterilon gebruikten, en dan klagen dat het niet wil helen
Saartje
pi_44960319
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Wat ik zeg, zolang je er niet te lang mee doorgaat kan het geen kwaad. Ik ken echter gevallen van mensen die wékenlang sterilon gebruikten, en dan klagen dat het niet wil helen
Volgens mij staat er ook in de bijsluiter oid dat je het niet te lang moet gebruiken.
Of was dat de neusspray? . Ik weet niet, kan me ook zoiets herinneren van sterilon.
Tap tap tap
pi_44960484
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Wat ik zeg, zolang je er niet te lang mee doorgaat kan het geen kwaad. Ik ken echter gevallen van mensen die wékenlang sterilon gebruikten, en dan klagen dat het niet wil helen
Ik heb sterilon ook weken gebruikt, omdat t zo erg ontstoken was.. op t laatst wel steeds met ff n pauze, zodat er een mooi korstje op kon komen enzo.. Ik ga iig niet meer kloten met adviezen enzo, en gewoon lekker doen wat ik denk dat goed is voor mn lichaam.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:58:52 #182
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_44988027
is er een site met goede piercingshops? ik hoef er niet 100en euro's voor te betalen maar wil uiteraard ook geen infecties :p !
veni vidi gebanned
pi_44988284
Ik heb afgelopen zaterdag een industrial laten zetten. Eerst twee staafjes/pinnetjes, waar na een aantal weken dan één staafje doorheen kan. Dat deed eigenlijk nog best even pijn en het ging ook aardig bloeden.
Maar nu is het onderste gaatje (zeg maar, dat bijna halverwege de oorschelp zit) gigantisch aan het ontsteken. M'n oor 'klopt' gewoon en het doet best wel veel pijn zonder dat ik er aan kom. Het staafje wat draaien wil dus eigenlijk niet meer Het lijkt nu net alsof het staafje te kort is door de zwelling die er nu zit. Wat kan ik daar aan doen? Gewoon even afwachten tot de zwelling afneemt of terug naar de piercingshop en vragen of ze daar een nieuwe/langere in kunnen zetten?

Best vreemd trouwens, volgens mij klopt de hoek waarin de onderste (nu ontstoken) gezet is helemaal niet. Die zit in principe horizontaal... lijkt me nog een hele toer om daar straks diagonaal een staaf in te zetten.
pi_44991610
Sterilon!
pi_44991986
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef einfach_mich het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een industrial laten zetten. Eerst twee staafjes/pinnetjes, waar na een aantal weken dan één staafje doorheen kan. Dat deed eigenlijk nog best even pijn en het ging ook aardig bloeden.
Maar nu is het onderste gaatje (zeg maar, dat bijna halverwege de oorschelp zit) gigantisch aan het ontsteken. M'n oor 'klopt' gewoon en het doet best wel veel pijn zonder dat ik er aan kom. Het staafje wat draaien wil dus eigenlijk niet meer Het lijkt nu net alsof het staafje te kort is door de zwelling die er nu zit. Wat kan ik daar aan doen? Gewoon even afwachten tot de zwelling afneemt of terug naar de piercingshop en vragen of ze daar een nieuwe/langere in kunnen zetten?

Best vreemd trouwens, volgens mij klopt de hoek waarin de onderste (nu ontstoken) gezet is helemaal niet. Die zit in principe horizontaal... lijkt me nog een hele toer om daar straks diagonaal een staaf in te zetten.
Ben blij dat mijn industrial niet zo erg was Alleen 1,5 week niet goed kunnen slapen Op 1 oor
† The 3 Kings †
pi_44992422
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ben blij dat mijn industrial niet zo erg was Alleen 1,5 week niet goed kunnen slapen Op 1 oor
Hehe, met het slapen had ik wel rekening gehouden. Ik slaap altijd op m'n linkeroor en dus zit de industrial rechts (ook de plek waar ik 'm hebben wilde hoor ). Maar ja, ik slaap weer minder goed door de pijn en ik ben nu ook weer niet het type dat dan maar pijnstillers gaat slikken
pi_45005342
Heb ik ook niet gedaan, zo erg was t niet eens
† The 3 Kings †
pi_45009585
quote:
Best vreemd trouwens, volgens mij klopt de hoek waarin de onderste (nu ontstoken) gezet is helemaal niet. Die zit in principe horizontaal... lijkt me nog een hele toer om daar straks diagonaal een staaf in te zetten.
Heb je toendertijds tegen je piercer/ster gezegd dat je er later een industrial in wou laten zetten? Ik heb mijn industrial gewoon in één keer gezet zodat er gelijk één lange staaf doorheen kon en me onderste gaatje is daarom ook in een licht schuine hoek gepierct.

Maar als ik jou was zou ik hem goed schoonmaken en houden (heet water met zeezout) en als het na een paar dagen nog niet geslonken is zou ik terug gaan naar de piercer om te vragen of er een langer staafje in mag.
pi_45009623
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef einfach_mich het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een industrial laten zetten. Eerst twee staafjes/pinnetjes, waar na een aantal weken dan één staafje doorheen kan. Dat deed eigenlijk nog best even pijn en het ging ook aardig bloeden.
Maar nu is het onderste gaatje (zeg maar, dat bijna halverwege de oorschelp zit) gigantisch aan het ontsteken. M'n oor 'klopt' gewoon en het doet best wel veel pijn zonder dat ik er aan kom. Het staafje wat draaien wil dus eigenlijk niet meer Het lijkt nu net alsof het staafje te kort is door de zwelling die er nu zit. Wat kan ik daar aan doen? Gewoon even afwachten tot de zwelling afneemt of terug naar de piercingshop en vragen of ze daar een nieuwe/langere in kunnen zetten?

Best vreemd trouwens, volgens mij klopt de hoek waarin de onderste (nu ontstoken) gezet is helemaal niet. Die zit in principe horizontaal... lijkt me nog een hele toer om daar straks diagonaal een staaf in te zetten.
Waarom is ie eigenlijk in 2 delen gezet dan, ipv meteen de industrial?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_45015028
Ik heb gezegd dat ik een industrial wilde De reden waarom ze eerst twee aparte staafjes zetten was omdat ze nogal wat negatieve reacties kregen van diegenen bij wie ze in één keer de staaf hadden gezet (voornamelijk met slapen schijnt dat een drama te zijn). Na zo'n 2 weken zou ik terug kunnen komen om alsnog de staaf er in te zetten - als het oor wat 'bekomen' was.

Ik ben vanmiddag even langsgeweest en ik heb er nu 10mm staafjes ingekregen. Zo heeft de zwelling even wat meer ruimte (dat ene staafje zat ook echt klem). Tevens gevraagd of dat nou wel goed kwam met de hoek, maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken. Door de zwelling leek het zo, maar als dat straks af zou nemen en ik de staaf erin zou zetten, dan zou er geen probleem zijn.

M'n piercer had het nog nooit meegemaakt dat het zo enorm was gaan ontsteken. Er waren wel eens eerder problemen geweest met oorpiercingen, maar niet met dit type.

Maar weer even aankijken hoe het gaat De pijn is in ieder geval al minder
pi_45015482
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:31 schreef einfach_mich het volgende:
Ik heb gezegd dat ik een industrial wilde De reden waarom ze eerst twee aparte staafjes zetten was omdat ze nogal wat negatieve reacties kregen van diegenen bij wie ze in één keer de staaf hadden gezet (voornamelijk met slapen schijnt dat een drama te zijn). Na zo'n 2 weken zou ik terug kunnen komen om alsnog de staaf er in te zetten - als het oor wat 'bekomen' was.

Ik ben vanmiddag even langsgeweest en ik heb er nu 10mm staafjes ingekregen. Zo heeft de zwelling even wat meer ruimte (dat ene staafje zat ook echt klem). Tevens gevraagd of dat nou wel goed kwam met de hoek, maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken. Door de zwelling leek het zo, maar als dat straks af zou nemen en ik de staaf erin zou zetten, dan zou er geen probleem zijn.

M'n piercer had het nog nooit meegemaakt dat het zo enorm was gaan ontsteken. Er waren wel eens eerder problemen geweest met oorpiercingen, maar niet met dit type.

Maar weer even aankijken hoe het gaat De pijn is in ieder geval al minder
No offense, maar dat klinkt wel heel pussy allemaal Bij mij was t 'ok ik ga nu prikken, even goed uitblazen' ....tjak de 1ste.... daarna t 2e gat...en daarna nog eens leuk het staafje tussen die gaten door wurmen.... deed aardig wat zeer, maar ben tevreden met t resultaat
† The 3 Kings †
pi_45017454
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:55 schreef Scandalous het volgende:

[..]

www.dare2wear.info , is de beste
En waar zit die vieze vrouw dan ergens in Amsterdam? Was dat vlakbij Rembrandtplein?
Ben bij dare2wear geweest, ben er niet zo tevreden over om eerlijk te zijn ze heeft wel goed gepierced enzo, maar ze had mn spikies helemaal niet met n tang vast gezet, waardoor die ene er dus al uit viel na 2 dagen. had ze nu dinsdag bij n andere piercer vast laten zetten, en nu ging t wel met n tang.

Verder vind ik het ook vreemd dat als je n brug wil je eerst 4x moet zeiken erom, en dat ze hem dan pas zet, en dat je dan 4x terug moet komen voor controle omdat als het gaat ontsteken de ontsteking volgens haar achter je oog kan gaan zitten en dan kunnen er allemaal nare dingen gebeuren met je oog en je hersenen zegt ze

Volgens de piercer waar ik dinsdag was zetten ze n brug wel, maar moet je er rekening mee houden dat hij er snel uit groeit, sneller dan een wenkbrauwpiercing, dan zetten ze m gratis voor je terug als het gebeurd, dat wel, en als het dan nog een keer gebeurd moet je m eigenlijk niet meer terug laten zetten ivm verlittekening dan, zeggen ze.

Waren echt super aardige mensen (in oud-beierland was dat) en super druk ook in hun shop, en alle piercings en andere dingen die ze doen testen ze eerst op zich zelf voordat ze het op klanten gaan doen. Stel dat er n nieuwe plaats 'in' wordt om te piercen gaat hij het dus eerst zelf proberen om te kijken hoe het voelt en wat voor toevoegingen het geeft aan je leven, en hoe snel het geneest enz.

Verder zijn ze super aardig en zijn alle piercings 35 euro, en krijg je gratis drinken erbij enzo, de vriend van mn beste vriendin komt daar al jaren (die woonde altijd in oud-beierland) en die ging er nu weer naar terug om een Prins Albert te laten zetten, hij heeft eerst 2 uur in de zenuwen gezeten daar omdat hij niet durfte, en daarna m laten zetten.

Voortaan reis ik ook maar helemaal af naar oud-beierland voor een piercing denk ik.

De site van hen; http://www.piercingentattoostudio.nl/
pi_45019461
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef daeri het volgende:
Voortaan reis ik ook maar helemaal af naar oud-beierland voor een piercing denk ik.

De site van hen; http://www.piercingentattoostudio.nl/
Ik hoop voro je dat de piercings niet vand ezelfde kwaliteit zijn als de tattoo's
pi_45022818
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik hoop voro je dat de piercings niet vand ezelfde kwaliteit zijn als de tattoo's
het is n piering topic niet een tattoo topic, en ik heb geen interesse in tattoo´s dus daar heb ik ook niet naar gekeken.

Edit: Ik heb gekeken nu, en ik vind niks mis met de tattoo's? Tis niet mn stijl, ik houd niet van tattoo's, maar lelijk gedaan vind ik ze niet.
  zondag 7 januari 2007 @ 00:54:06 #195
164755 Mss
kutHOEr
pi_45096564
Ik ben ook al een tijdje aan het twijfelen over een piercing. Ik wil graag een gaatje net onder het midden van mn onderlip zodat ik er een ringetje in kan doen die dan over mn lip heen zit, of dat ik een knopje onder mijn lip heb. Geen idee hoe zo'n ding heet. Er zijn alleen een paar dingen die me tegenhouden:

- Ik val al flauw bij bloedprikken
- Ik mag het niet op mn werk (nu is dit wel maar een zaterdagbaantje)
- Mijn ouders zijn er absoluut op tegen (en ik wil in de weekenden eigenlijk nog wel graag naar huis)
- Ik heb geen idee of het me staat.

Dus ik twijfel nog.

Weet er iemand nog een goede piercingshop in Maastricht?
Aids.
pi_45096842
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef daeri het volgende:
Ben bij dare2wear geweest, ben er niet zo tevreden over om eerlijk te zijn ze heeft wel goed gepierced enzo, maar ze had mn spikies helemaal niet met n tang vast gezet, waardoor die ene er dus al uit viel na 2 dagen. had ze nu dinsdag bij n andere piercer vast laten zetten, en nu ging t wel met n tang.
Dus het is geen goede shop omdat ze je piercing niet met een tang hebben aangedraaid? Wat een onzin! Piercings kunnen prima met de hand of met een tang worden aangedraaid. Door je eigen bewegingen raken piercings ook wel eens los, dit voorkom je door dagelijks piercings (met schroefdraad) zelf weer aan te draaien en heeft geen donder te maken met wel of geen goede piercer. Daarbij is sterilon voor piercings veel te sterk, het dood alle bacterien.. ook de goede die helpen bij genezing en zorgen ervoor dat je huid uitdroogt. Bij een fikse ontsteking een dag of 3 gebruiken, 2 maal daags en dan stoppen. Vervolgens gewoon verder met zeezoutoplossing weken, niet met vieze vingers er aan komen of unicura zeep gebruiken om de boel te reinigen. Je zou zelfs nog kunnen kiezen voor sprayen met calendulan spray, deze is beter dan sterilon vanwege het soort alcohol wat er in zit.. calendulan is milder voor de huid en geeft hetzelfde effect.

Edit:
Je sieraad is wellicht te klein omdat je zo met je neus hebt zitten prutsen toen je het gaatje weer door wilde hebben. Ik heb overigens hetzelfde gehad, na paar dagen sieraad verloren en alleen tot halverwege van bovenaf door kunnen drukken. Boel gepruts, behoorlijk gezwollen neus.. ik heb sindsdien voor die dingen een oorbel steker liggen van ongeveer dezelfde dikte en druk die er doorheen indien ik een sieraad verlies. Zo groeit het gaatje niet dicht enzovoorts.. maar met de sieraden die ik nu in heb gebeurt dat zelden
pi_45096844
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook al een tijdje aan het twijfelen over een piercing. Ik wil graag een gaatje net onder het midden van mn onderlip zodat ik er een ringetje in kan doen die dan over mn lip heen zit, of dat ik een knopje onder mijn lip heb. Geen idee hoe zo'n ding heet. Er zijn alleen een paar dingen die me tegenhouden:

- Ik val al flauw bij bloedprikken
- Ik mag het niet op mn werk (nu is dit wel maar een zaterdagbaantje)
- Mijn ouders zijn er absoluut op tegen (en ik wil in de weekenden eigenlijk nog wel graag naar huis)
- Ik heb geen idee of het me staat.

Dus ik twijfel nog.

Weet er iemand nog een goede piercingshop in Maastricht?
Koop een gewoon ringetje, en plaats t over je lip, en dan kijken of je het mooi vindt.

Bloedprikken vond ik trouwens ook altijd dood eng... (moest altijd vast gehouden worden door 3 mensen) het helpt echt als je kijkt naar de naald als die erin gaat.. bij mij althans... ik ga altijd heel gefasineerd zitten kijken er naar.
pi_45096942
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:01 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Dus het is geen goede shop omdat ze je piercing niet met een tang hebben aangedraaid? Wat een onzin! Piercings kunnen prima met de hand of met een tang worden aangedraaid. Door je eigen bewegingen raken piercings ook wel eens los, dit voorkom je door dagelijks piercings (met schroefdraad) zelf weer aan te draaien en heeft geen donder te maken met wel of geen goede piercer. Daarbij is sterilon voor piercings veel te sterk, het dood alle bacterien.. ook de goede die helpen bij genezing en zorgen ervoor dat je huid uitdroogt. Bij een fikse ontsteking een dag of 3 gebruiken, 2 maal daags en dan stoppen. Vervolgens gewoon verder met zeezoutoplossing weken, niet met vieze vingers er aan komen of unicura zeep gebruiken om de boel te reinigen. Je zou zelfs nog kunnen kiezen voor sprayen met calendulan spray, deze is beter dan sterilon vanwege het soort alcohol wat er in zit.. calendulan is milder voor de huid en geeft hetzelfde effect.
Ik zei dat ze prima gepierced had, maar dat de sieraden niet goed zaten vast gedraait... die ene was er al uitgeflikkerd, en toen ik bij die andere piercer zat ging ze de andere er ook uit halen, en die had ook niet lang meer geduurt voordat ie eruit viel zei ze.. (die heb ik sinds die vorige eruit was gevallen elke dag 3x aangedraait trouwens.)

Ik vind het gewoon slecht dat het sieraad niet goed is aangedraait, je mag er de eerste dagen niet mee rommelen, dat zoiezo, en ik ben gewend dat ze altijd MUUR en MUUR vast zitten. dit draaide je gewoon zo met de hand makkelijk los. Nu heeft de andere piercer ze goed vast gedraait en heb ik er geen problemen mee gehad.
pi_45097087
Die sieraden van mij draai je ook gewoon los, ondanks dat ik ze altijd vast draai. Bovendien kun je vanaf dag 1 al voorzichtig aandraaien, met schone handen dat wel. Ook sieraden aangedraaid met tang kunnen los gaan, net zo snel als sieraden die met de hand zijn aangedraaid, dus om daar nu een shop op neer te halen..
pi_45097137
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:09 schreef MM-Luna het volgende:
Die sieraden van mij draai je ook gewoon los, ondanks dat ik ze altijd vast draai. Bovendien kun je vanaf dag 1 al voorzichtig aandraaien, met schone handen dat wel. Ook sieraden aangedraaid met tang kunnen los gaan, net zo snel als sieraden die met de hand zijn aangedraaid, dus om daar nu een shop op neer te halen..
Ik heb er anders nog nooit last mee gehad dat ze zo maar los gingen... dus om je daar nou persoonlijk op aangevallen te voelen
pi_45097185
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik heb er anders nog nooit last mee gehad dat ze zo maar los gingen... dus om je daar nou persoonlijk op aangevallen te voelen
Ik voel me daar niet persoonlijk over aangevallen, je informatie klopt gewoon niet en ik vind het onterecht om een shop om die reden als slecht te bestempelen. Het kan prima dat je daar geen last mee hebt gehad. Ik heb ook heel lang geen sieraad verloren en vlak na elkaar verloor ik er 2, zegt heel weinig. Maar aandraaien met een tang is zeker weten niet per definitie beter.
pi_45097289
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:12 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ik voel me daar niet persoonlijk over aangevallen, je informatie klopt gewoon niet en ik vind het onterecht om een shop om die reden als slecht te bestempelen. Het kan prima dat je daar geen last mee hebt gehad. Ik heb ook heel lang geen sieraad verloren en vlak na elkaar verloor ik er 2, zegt heel weinig. Maar aandraaien met een tang is zeker weten niet per definitie beter.
Ik heb de shop zeker weten ook niet als slecht bestempeld, ik zei dat ik er niet zo tevreden over was, omdat ik mn nieuwe staafje al na 2 dagen uit mn nieuw gepiercete gat verloren was. Met nieuwe piercings wil ik gewoon niet met mn tengels aan zitten, ook niet om het knopje aan te draaien.

Draai ze maar gewoon vast met n tang, dan heb ik er ook geen gezeur van, stel dat je 20 piercings in je lichaam hebt, dan ga je toch niet elke avond en ochtend alle knopjes controleren op dat ze nog wel vast zitten? Kom nou.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:24:59 #203
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_45105864
Heb gewoon een simpele navelpiercing. Begin vorig jaar laten zetten.
Helemaal geen last van. En was snel genezen.
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
pi_45106985
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik heb de shop zeker weten ook niet als slecht bestempeld, ik zei dat ik er niet zo tevreden over was, omdat ik mn nieuwe staafje al na 2 dagen uit mn nieuw gepiercete gat verloren was. Met nieuwe piercings wil ik gewoon niet met mn tengels aan zitten, ook niet om het knopje aan te draaien.

Draai ze maar gewoon vast met n tang, dan heb ik er ook geen gezeur van, stel dat je 20 piercings in je lichaam hebt, dan ga je toch niet elke avond en ochtend alle knopjes controleren op dat ze nog wel vast zitten? Kom nou.
Ik ga ook altijd naar Dare2Ware en voor zover ik mij kan herinneren is er ook nooit een tang gebruikt om het vast te draaien. Denk dat jij gewoon minder geluk heb gehad want ik krijg de balletjes op me piercings met geen mogelijkheid los, terwijl ze dus met de hand zijn vastgedraaid.

Wie piercte je trouwens? Sharon (blond haar) of mevrouw naamloos (zwart haar, weet haar naam niet:P)
Ik vind Sharon altijd iets prettiger piercen als dat andere vrouwke.
  zondag 7 januari 2007 @ 14:14:56 #205
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_45107462
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:01 schreef Dudette1985 het volgende:

[..]

Ik ga ook altijd naar Dare2Ware en voor zover ik mij kan herinneren is er ook nooit een tang gebruikt om het vast te draaien. Denk dat jij gewoon minder geluk heb gehad want ik krijg de balletjes op me piercings met geen mogelijkheid los, terwijl ze dus met de hand zijn vastgedraaid.

Wie piercte je trouwens? Sharon (blond haar) of mevrouw naamloos (zwart haar, weet haar naam niet:P)
Ik vind Sharon altijd iets prettiger piercen als dat andere vrouwke.
Samantha en nu is er ook Julia. Zo'n tang is ook helemaal niet nodig, en gewoon zelf regelmatig alles strak draaien
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zondag 7 januari 2007 @ 14:21:59 #206
149462 Fezie
IK RUN SLECHT
pi_45107743
Wat vinden jullie van een piercing door de oorschelp?
when i wake up in the morning, i sit down, i eat my total cornflakes, i watch jane polly, and i look like this okay
pi_45108676
Dan moet je toch iets preciezer zijn...

En er zitten hier alleen piercingliefhebbers, denk niet dat iemand hier je gaat vertellen hoe bruut lelijk het wel niet is
  zondag 7 januari 2007 @ 15:02:30 #208
149462 Fezie
IK RUN SLECHT
pi_45109119
Oh ja dat is waar... maar ik kan me niet voorstellen dat de mensen in deze topic alle piercings in alle mogelijke plekken mooi vinden.
when i wake up in the morning, i sit down, i eat my total cornflakes, i watch jane polly, and i look like this okay
  zondag 7 januari 2007 @ 15:13:59 #209
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_45109521
maar waar in je oorschelp? dat ding is redelijk groot
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 7 januari 2007 @ 15:17:06 #210
149462 Fezie
IK RUN SLECHT
pi_45109610


Zoiets.
God ik kreeg dikke kippenvel tijdens het zoeken van dat plaatje, m'n maag gaat nogal rommelen als ik tongpiercings zie.
when i wake up in the morning, i sit down, i eat my total cornflakes, i watch jane polly, and i look like this okay
pi_45110074
ik heb er twee, ik vind die ringetjes alleen niet prettig zitten en doe er dus knopjes in. ik vraag me achteraf trouwens af waarom ik er twee heb genomen want 'gebruik' ze nooit allebei tegelijkertijd . Heb er meestal een vlindertje of zo in zitten.
Tap tap tap
pi_45110184
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef Fezie het volgende:
[afbeelding]

Zoiets.
God ik kreeg dikke kippenvel tijdens het zoeken van dat plaatje, m'n maag gaat nogal rommelen als ik tongpiercings zie.
Niets mis mee toch Als je het niet gaat laten schieten that is :p
  zondag 7 januari 2007 @ 15:36:25 #213
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_45110260
niet laten schieten inderdaad! netjes even naar de piercer

en ik vind persoonlijk ringetjes daar niet zo mooi, maar dat moet je natuurlijk voor jezelf bedenken
er zijn zoveel verschillende ringetjes, twisters, harpjes, knopjes, etc
an urge to help mankind overcomes me
pi_45112540
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef daeri het volgende:

[..]
Draai ze maar gewoon vast met n tang, dan heb ik er ook geen gezeur van, stel dat je 20 piercings in je lichaam hebt, dan ga je toch niet elke avond en ochtend alle knopjes controleren op dat ze nog wel vast zitten? Kom nou.
Dat is een zeer kleine moeite, neem aan dat je je piercings ook nakijkt en schoonmaakt (en dan bedoel ik niet standaard sterilon erin pleuren).. ik wel tenminste. Heb er een gewoonte van gemaakt, zo na het tandenpoetsen s'avonds.
pi_45112655
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef Fezie het volgende:
[afbeelding]

Zoiets.
God ik kreeg dikke kippenvel tijdens het zoeken van dat plaatje, m'n maag gaat nogal rommelen als ik tongpiercings zie.
Dat is een helix, oftewel een piercing door het oorkraakbeen. Mooie piercing vind ik dat, heb er zelf 4 gehad en heb er momenteel nog 3 van over in het oor (2 staafjes en 1 ringetje), allemaal gepierced en niet geschoten. In het begin zat het ringetje mij niet prettig, het bleef maar ontsteken wat ik ook deed aan verzorging. Dus gewisseld voor een staafje en dit ging goed. Het zetten zelf is even pijnlijk, of nouja pijnlijk.. je voelt het als een rot prik en daarna voelt je oor warm aan en ziet het er erg rood uit. Slapen gaat even wat lastiger op dat oor en je moet wennen dat daar wat in zit met bijvoorbeeld afdrogen en haar kammen (had ik last van haha, maar dat merk je snel genoeg.. auwa haha). Een ringetje beweegt wat meer dan een staafje, het is maar net wat je prettig vind.
  zondag 7 januari 2007 @ 17:25:18 #216
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_45113980
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:44 schreef MM-Luna het volgende:

[..]
Heb er een gewoonte van gemaakt, zo na het tandenpoetsen s'avonds.
ik ook. lijkt me niet meer dan logisch
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 7 januari 2007 @ 18:11:44 #217
164755 Mss
kutHOEr
pi_45115052
Doet zo'n lippiercing eigenlijk veel pijn?
Aids.
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2007 @ 19:06:01 #218
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45116982
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef Mss het volgende:
Doet zo'n lippiercing eigenlijk veel pijn?
Nee, ze prikken om de gevoelige delen heen, alleen de eerste 1 a 2 dagen is het een beetje gevoelig als je er tegenaan botst, meer niet.

Maarja, pijn, je voelt het wel goed, maarja, ze raggen dan ook een naald door je heen.
Carpe Libertatem
pi_45118010
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef Mss het volgende:
Doet zo'n lippiercing eigenlijk veel pijn?
Ik heb er weinig last van gehad....het prikje zelf vond ik ook niet echt om over naar huis te schrijven
† The 3 Kings †
pi_45118683
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nee, ze prikken om de gevoelige delen heen, alleen de eerste 1 a 2 dagen is het een beetje gevoelig als je er tegenaan botst, meer niet.

Maarja, pijn, je voelt het wel goed, maarja, ze raggen dan ook een naald door je heen.
Neusvleugel schijnt de gevoeligste plek in je gezicht te zijn. en op een schaal van 10 vond ik dat n 3.
pi_45122354
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:47 schreef daeri het volgende:

[..]

Neusvleugel schijnt de gevoeligste plek in je gezicht te zijn.
Hoe kom je daar bij?
pi_45123516
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
Omdat elke piercer waar ik ooit gekomen ben dat zegt?
pi_45123676
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef daeri het volgende:

[..]

Omdat elke piercer waar ik ooit gekomen ben dat zegt?
Bedoelde ze niet de binnenkant van je neus? En ik denk eigenlijk dat er nog wel pijnlijkere zijn.
pi_45123874
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Bedoelde ze niet de binnenkant van je neus? En ik denk eigenlijk dat er nog wel pijnlijkere zijn.
De vorige zei dat de neusvleugel pijnlijker was dan een septum, en dat een septum net zo gaat stinken als een plug.
pi_45124576
Ik heb toendertijd gehoord dat een lippiercing (eskimo) een van de pijnlijkste was.... Ik vond mn industrial ook verdomde pijn doen
† The 3 Kings †
pi_45124699
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb toendertijd gehoord dat een lippiercing (eskimo) een van de pijnlijkste was.... Ik vond mn industrial ook verdomde pijn doen
Ik vond mijn lippiercing ook meer pijn doen dan een tongpiercing of zo'n oorschelp piercing.
Tongpiercing is misschien wel de 't minst pijnlijke.
ijs_beer fan!
pi_45124832
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:56 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik vond mijn lippiercing ook meer pijn doen dan een tongpiercing of zo'n oorschelp piercing.
Tongpiercing is misschien wel de 't minst pijnlijke.
Mja, die deed ook niet echt zeer, en maar 5 daagjes last Mn horizontale wenkbrauwpiercing is nog wel de minst lastige geweest... Amper pijn, alleen met schoonmaken prikte het nogal erg En met de handdoek 8r het puntje blijven hangen is ook niet echt een pretje, hij was gelijk een beetje ingescheurd Maarja, voor de rest heb ik geen problemen meer met mn piercings
† The 3 Kings †
pi_45124833
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:56 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik vond mijn lippiercing ook meer pijn doen dan een tongpiercing of zo'n oorschelp piercing.
Tongpiercing is misschien wel de 't minst pijnlijke.
Tong is de minst pijnlijkste volgens de piercers.. en neus de pijnlijkste... Dit heb ik van iets van 4 piercers gehoord, en mensen die ik gesproken heb met n neuspiercing zeiden ook dat hun piercer dat zei. (Ik ga eerst altijd informatie op doen bij andere mensen die er een hebben )
pi_45134940
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef daeri het volgende:

[..]

De vorige zei dat de neusvleugel pijnlijker was dan een septum, en dat een septum net zo gaat stinken als een plug.
Hm, we hebben een ervaringsdeskundige nodig denk ik Wie o wie?

Maar euh, stinken? Dan mogen ze best even komen ruiken bij me. Ookal weet ik niet hoe.
pi_45135683
Volgens mij volsta jij prima als ervaringsdeskundige

Alle piercings gaan uiteindelijk stinken als je die zooi niet af en toe wast. Shit happens, hoort erbij.
pi_45135936
Ik vond m`n neusvleugel echt veel minder pijnlijk dan mijn lippiercing. Nou zat die laatste behoorlijk hoog, dus meer in mijn lip dan in mijn kinvel, en is mijn lip lekker dik maar het deed echt fucking pijn!
Saartje
pi_45137883
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Volgens mij volsta jij prima als ervaringsdeskundige
Nee, ik heb geen piercings in m'n neusvleugel. Wel ooit 2 gaatjes in gehad, maar die waren geschoten. Lekker dom
pi_45138017
Ik dacht al, maar ze waren geschoten

Oh foei Ev!
pi_45138197
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik dacht al, maar ze waren geschoten

Oh foei Ev!
Hehe, ik was 14 ofzo en wist niet beter. Maakt het niet minder dom, thank god dat er niets misgegaan is.

[ Bericht 1% gewijzigd door ParanoidEv op 09-01-2007 10:10:11 ]
pi_45140522
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:58 schreef daeri het volgende:

[..]

Tong is de minst pijnlijkste volgens de piercers.. en neus de pijnlijkste... Dit heb ik van iets van 4 piercers gehoord, en mensen die ik gesproken heb met n neuspiercing zeiden ook dat hun piercer dat zei. (Ik ga eerst altijd informatie op doen bij andere mensen die er een hebben )
Neus het meest pijnlijkst? Dat valt reuze mee.. Volgens mij is dat trouwens ook behoorlijk persoonsafhankelijk. De ene vind een oorpiercing al enorm pijn doen, terwijl de ander het haast niet voelt. Ik heb overigens 2 neuspiercings naast elkaar in de neusvleugel.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:40:20 #236
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_45140862
Lip deed bij mij geen zeer, alleen het genezingsproces vond ik lang en irritant
  maandag 8 januari 2007 @ 14:01:36 #237
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_45141511
Lip en industrial vond ik geen van beiden 'pijn' doen
Clithood daarentegen dat was even doorbijten (maar is het zeker wel waard )
verder heb ik een tragus, navel, helix en 3 oorbellen aan elke kant. 't begint weer te kriebelen
zit te denken aan een anti-helix/daith of een conch

hier een plaatje voor de liefhebbers en benieuwden ^^
Knoei
pi_45142184
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:26 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Neus het meest pijnlijkst? Dat valt reuze mee.. Volgens mij is dat trouwens ook behoorlijk persoonsafhankelijk. De ene vind een oorpiercing al enorm pijn doen, terwijl de ander het haast niet voelt. Ik heb overigens 2 neuspiercings naast elkaar in de neusvleugel.
Ik denk inderdaad ook dat het erg persoonlijk is, pijn is relatief Zelf vond ik een industrial wel het pijnlijkst (vanwege de plek, en omdat hij er twee keer doorheen moet), maar lip en tepel zijn net zo pijnlijk. Maar het is altijd maar heeeel even
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_45142218
Inderdaad, daarom vind ik het ook onzin om zomaar aan te nemen dat die ene of die andere piercing het meest pijnlijk is.
pi_45150287
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:01 schreef Loqi het volgende:
Lip en industrial vond ik geen van beiden 'pijn' doen
Clithood daarentegen dat was even doorbijten (maar is het zeker wel waard )
verder heb ik een tragus, navel, helix en 3 oorbellen aan elke kant. 't begint weer te kriebelen
zit te denken aan een anti-helix/daith of een conch

hier een plaatje voor de liefhebbers en benieuwden ^^
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07021/Earpiercings.jpg]afbeelding][/url]
Ik hoor alsmaar dat de neusvleugel dus de pijnlijkste is in het hele gezicht... dus clithood valt daar niet onder ... tenzij je heel raar in elkaar zit *ril*
  maandag 8 januari 2007 @ 18:50:43 #241
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_45151495
maar lip en industrial wel
zeg toch niet dat ik het alleen maar over gezicht heb, maar over pijnlijke plekken
Knoei
pi_45154537
Altijd leuk om te lezen de verschillende verhalen wat het meeste pijn heeft gedaan.


Bij mij staat mijn neusvleugel op nummer 1, meest pijnlijke. De enigste piercing waarna ik toch echt even bij moest komen voordat ik vrolijk de piercingshop uit kon lopen (hij is dus gepierced, niet geschoten).
Erg softy maar oorlellen doen ook erg pijn bij mij....mijn tweede setje "normaale gaatjes" deden meer pijn als mijn tongpiercing en mijn lippiercing.
Tongpiercing vond ik erg weinig voorstellen, is zo gebeurd en vrij weinig pijn (en snel genezen).

En och...de pijn is meestal maar voor even


Een paar weekjes geleden ging ik naar een shop voor wat meer info over een Earl/Neusbrug piercing,maar ben er van terug gekomen. Ik heb begrepen dat hij vrij lang kan ontsteken, hij eruit kan groeien, en het niet zomaar bij iedere neus mogelijk is. Verder ook nog wat info gevraagd over een Medusa, wat ik een prachtige piercing vind, zolang hij niet bij iedere beweging tegen mijn tand aan tikt. De shop waar ik geweest ben zegt dat het alleen in het begin kan "tikken" tegen je tanden, en zodra er een korter staafje in zit, het over is. Ik ben er niet van overtuigd, omdat ik van mening ben dat het ligt hoe de piericng wordt geplaats en de vorm van je bovenlip e.d.
Ik twijfel, en zolang ik twijfel gaat er niet gepierced worden....vraag me ook eigenlijk af wat voor combi dat zal worden...een lippiercing (labret) in combi met een Medusa.

Iemand hier ervaring met een Medusa? (zowel het zetten als genezing)
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:41:30 #243
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_45195801
ik zit al een tijdje te denken om een tepelpiercing te nemen maar ben bang dat het te druk staat met mijn navelpiercing. daarnaast krijg ik echt de kriebels als ik er alleen al aan denk. mijn tepels zijn nogal gevoelig

t werkt nogal verslavend bij mij. had zo'n anderhalf jaar geleden heel erg piercing drang, heb toen in een maand een navelpiercing, neuspiercing en nog een extra in mn oor laten zetten. die drang gaat weg als je er een neemt maar komt na een tijdje weer terug. wil ook erg graag een tattoo maar ben bang dat dat ook erg verslavend gaat werken. het is niet mn bedoeling er helemaal onder te gaan zitten. hebben jullie dit ook?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_45196025
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef -Mellow- het volgende:
ik zit al een tijdje te denken om een tepelpiercing te nemen maar ben bang dat het te druk staat met mijn navelpiercing. daarnaast krijg ik echt de kriebels als ik er alleen al aan denk. mijn tepels zijn nogal gevoelig

t werkt nogal verslavend bij mij. had zo'n anderhalf jaar geleden heel erg piercing drang, heb toen in een maand een navelpiercing, neuspiercing en nog een extra in mn oor laten zetten. die drang gaat weg als je er een neemt maar komt na een tijdje weer terug. wil ook erg graag een tattoo maar ben bang dat dat ook erg verslavend gaat werken. het is niet mn bedoeling er helemaal onder te gaan zitten. hebben jullie dit ook?
Tattoo's zijn ook inderdaad verslavend.... Met mn eerste piercing zei ik ik vind het de pijn niet nog eens waard.... en nu heb ik er 4 Met tattoo's ook, ik heb er nu 2, wil geen grote opzich, want de pijn is toch tja.. Maar ik heb nu al 2 ideeën waarvoor ik morgen ga informeren wat de prijzen zijn en hoe ze er in het zwart wit uit zien
† The 3 Kings †
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:54:57 #245
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_45198862
ja, piercen is voor mij wel een beetje een verslaving maarja, er zijn ergere verslavingen denk ik maar
Knoei
pi_45200110
Mijn neus vond ik echt zoooo niet pijnlijk. Maar die was geschoten, dus dat was sowieso lame. Het knopje wisselen en dan dat gefrot en geduw was niet zo fijn, maar dat was m'n eigen schuld.

Inverse navelpiercing was *plop* en toen "was het dat?" Niks van gemerkt! Terwijl het toch een pijnlijke piercing schijnt te zijn. Eerste maandje wel pijn gehad als ik weer lottistisch deed met arm, broek, autogordel. Maar nu, nergens meer last van.
pi_45200313
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Inverse navelpiercing was *plop* en toen "was het dat?" Niks van gemerkt! Terwijl het toch een pijnlijke piercing schijnt te zijn. Eerste maandje wel pijn gehad als ik weer lottistisch deed met arm, broek, autogordel. Maar nu, nergens meer last van.
Apart, inderdaad... Ik ging tamelijk door de grond bij m'n inverse navel! Ik vond het eigenlijk meer pijn doen dan m'n tepelpiercing (die was wel iets verdoofd door vriesspray-achtig-iets, maar nog steeds behoorlijk pijnlijk).
Maar hij is inderdaad wel volledig probleemloos en snel genezen.
pi_45206737
Ik heb ooit ook een neusknopje laten schieten bij de juwelier, zal een jaar of 12 geweest zijn. Ik wist eigenlijk niet beter, had een bord gezien waar het op stond (hier neusknopjes schieten, 10 gulden ofzo). Nooit last van gehad, tijdens het schieten even de tranen in m'n ogen gehad (maar dat kwam, volgens de schieter, omdat het knopje door een traanbuis ging), maar het deed geen pijn. Ik draag 'm inmiddels al niet meer, het enige wat ik er nog van merk is dat ik aan de binnenkant van m'n neus een bobbeltje zitten heb.
Mijn (gewone) navelpiercing is ook vrij snel genezen. Deed ook geen pijn (wel gepiercet natuurlijk ). Alleen af en toe last als ik er met de broekrand achter bleef haken, maar ja, wie niet?
Ooit eens eentje in m'n helix laten schieten. Lelijke fout was dat, maar wel 5 x zo goedkoop als bij een piercingshop. Stomme actie, hij is 9 maanden lang alleen maar ontstoken geweest (en iedere keer stelde ik 't uit om 'm eruit te halen... ah nog een maandje en als het dan niet over is...). Na driekwart jaar was ik het zat.
Wel daarna nog 2 gaatjes in m'n oorlel laten schieten en zelfs díe hebben gezweerd, ik vraag me af of ik eigenlijk gewoon niet tegen die stof van die zweerknopjes kan...
M'n industrialverhaal staat op de vorige pagina. De ontsteking nam eigenlijk niet af nadat ik langere staafjes erin had gekregen en dus ben ik langs de huisarts geweest. Die was he-le-maal niet blij met piercings, dus ik moest de staafjes er dus ook uithalen. Na 2-3 dagen mocht ik ze er wel weer inzetten. Vrij zware antibioticakuur meegekregen (was ook wel nodig, m'n oor had gewoon bijna geen vormen meer ), die gelukkig al binnen een dag aansloeg Nu geneest het dus gewoon, het doet geen pijn meer en ik kan gewoon op dat oor liggen Verademing.

Van al m'n gaatjesmakeri is m'n industrial de meest pijnlijke geweest, maar dat kan enerzijds komen omdat die me het helderst voor ogen staat of omdat ik in de loop der tijd nogal kleinzerig ben geworden.
pi_45212284
Hehe, dat terug zetten van je staafjes kun je denk ik vergeten
pi_45215975
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:46 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Tattoo's zijn ook inderdaad verslavend.... Met mn eerste piercing zei ik ik vind het de pijn niet nog eens waard.... en nu heb ik er 4 Met tattoo's ook, ik heb er nu 2, wil geen grote opzich, want de pijn is toch tja.. Maar ik heb nu al 2 ideeën waarvoor ik morgen ga informeren wat de prijzen zijn en hoe ze er in het zwart wit uit zien
Net dus ff langs geweest...beide rond de 200¤ Aardig prijzig
† The 3 Kings †
pi_45217245
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Net dus ff langs geweest...beide rond de 200¤ Aardig prijzig
Pfff dat is toch niks, als je je bedenkt dat je er je hele leven blij mee bent
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_45217399
En er een half jaar voor sparen duurt zeker te lang? Stel je voor dat je je bedenkt Of eigenlijk is het dan maar beter dat je ze toch nog niet had laten zetten
Saartje
pi_45217479
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Pfff dat is toch niks, als je je bedenkt dat je er je hele leven blij mee bent
True, true Maar ik wil ze het liefst z.s.m En zoveel verdien ik niet, aangezien ik alleen op zaterdag werk, en doordeweeks op school zit... Maarja, ze komen er wel, dat is 1 ding wat zeker is.... ff mn loon afwachten deze maand, en dan misschien de eerste al
† The 3 Kings †
pi_45227224
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hehe, dat terug zetten van je staafjes kun je denk ik vergeten
Inmiddels gedaan. De arts zei ook al dat het niet zo snel dicht zou groeien, dus binnen 3 dagen moest dat zeker mogelijk zijn ze weer terug te zetten. Appeltje-eitje eigenlijk, klein vliesje zat er over heen
pi_45227696
Damnit.. is er geen algemeen tattoo topic of kijk ik met mijn beide neuspiercings de verkeerde richting op?
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:42:34 #256
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_45230891
an urge to help mankind overcomes me
pi_45233313
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:30 schreef MM-Luna het volgende:
Damnit.. is er geen algemeen tattoo topic of kijk ik met mijn beide neuspiercings de verkeerde richting op?
Excuses, excuses
† The 3 Kings †
pi_45279837
hoiii mensen!!
ik wil ook een piercing whoehoe!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:26:19 #260
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_45280474
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:03 schreef Duizendpootje het volgende:
hoiii mensen!!
ik wil ook een piercing whoehoe!
waar?
an urge to help mankind overcomes me
pi_45281474
ik wil een anti helix, vind die zo mooi!
pi_45594239
Ik heb afgelopen donderdag een wenkbrauwpiercing laten zetten (staafje), nou ontdek ik vanmorgen dat ik een soort van blauw oog heb: een gelige vlek tussen m'n wenkbrauw en waar m'n ooglid begint. Zat een beetje rond te lezen en het schijnt vaker voor te komen, hoe zijn de ervaringen hier? Nou maar hopen dat het niet erger wordt
pi_45828212
Is het eigenlijk mogelijk, gebruikelijk en ook béter om 'gewone' oorgaatjes te laten piercen in plaats van schieten?
I had a signature once. It was awful.
pi_45828302
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk, gebruikelijk en ook béter om 'gewone' oorgaatjes te laten piercen in plaats van schieten?
Is altijd beter ja Ik heb mijn 'gewone' oorgaatjes vorig jaar ook eens goed laten piercen, na jaren ge-etter omdat ze vroeger geschoten waren.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_45828337
Ik heb mijn tweede set gaatjes bij laten schieten. Niet echt piercen dus, maar het is wel een doorboring van de huid voor een sieraad, maar dan niet met een naald . En ben nog steeds de trotse eigenaresse van een mooi genezen en gezonde navelpiercing . Net een nieuw sieraad gekocht: een hartje . nu doen mijn oren nog wel best zeer als ik ze draai, maar het zal met een paar dagen sterilon en wassen met uni cura wel soepeler gaan ^^.
pi_45828369
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:58 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb mijn tweede set gaatjes bij laten schieten. Niet echt piercen dus, maar het is wel een doorboring van de huid voor een sieraad, maar dan niet met een naald . En ben nog steeds de trotse eigenaresse van een mooi genezen en gezonde navelpiercing . Net een nieuw sieraad gekocht: een hartje . nu doen mijn oren nog wel best zeer als ik ze draai, maar het zal met een paar dagen sterilon en wassen met uni cura wel soepeler gaan ^^.
Aight, vandaar pijn lijden in je msn naam.... Maar gaatjes schieten valt toch wel mee?
† The 3 Kings †
pi_45828708
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
Aight, vandaar pijn lijden in je msn naam.... Maar gaatjes schieten valt toch wel mee?
Ja hartstikke maar dat draaien ging ff kut . En het doet toch wel beetje zeer .
pi_45828773
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:09 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ja hartstikke maar dat draaien ging ff kut . En het doet toch wel beetje zeer .
Awww
† The 3 Kings †
pi_45829199
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Is altijd beter ja Ik heb mijn 'gewone' oorgaatjes vorig jaar ook eens goed laten piercen, na jaren ge-etter omdat ze vroeger geschoten waren.
Heeft dat zin? Om gaatjes die alsmaar blijven etteren en pijn doen nog eens te laten piercen? Mijn achterste gaatjes willen namelijk gewoon maar niet netjes genezen (en ik heb ze sinds juli 2004).
I had a signature once. It was awful.
pi_45829341
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft dat zin? Om gaatjes die alsmaar blijven etteren en pijn doen nog eens te laten piercen? Mijn achterste gaatjes willen namelijk gewoon maar niet netjes genezen (en ik heb ze sinds juli 2004).
Ik zou ze dan dicht laten groeien en opnieuw (of net ernaast) laten piercen... Alleen wordt er wel heel vaak geroepen bij ontstekingen en ge-etter dat je het juist niet dicht moet laten groeien, dus daar ben ik ff niet zeker van, volgens mij kunnen ontstekingen naar binnen slaan ofzo .
pi_45835059
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:29 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik zou ze dan dicht laten groeien en opnieuw (of net ernaast) laten piercen... Alleen wordt er wel heel vaak geroepen bij ontstekingen en ge-etter dat je het juist niet dicht moet laten groeien, dus daar ben ik ff niet zeker van, volgens mij kunnen ontstekingen naar binnen slaan ofzo .
Idd, dan wordt die ontsteking 'ingesloten', wil je denk ik niet hebben
pi_45835369
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Idd, dan wordt die ontsteking 'ingesloten', wil je denk ik niet hebben
Nee, maar het heeft ook geen zin om dit te laten dooretteren, lijkt me? Als je er nu een naald doorheen steekt heeft het geen zin, het gaatje is al geschoten.
pi_45845849
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:29 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik zou ze dan dicht laten groeien en opnieuw (of net ernaast) laten piercen... Alleen wordt er wel heel vaak geroepen bij ontstekingen en ge-etter dat je het juist niet dicht moet laten groeien, dus daar ben ik ff niet zeker van, volgens mij kunnen ontstekingen naar binnen slaan ofzo .
Ik heb ze inderdaad dicht laten groeien, en daarna zijn ze iets erboven gepierced, zodat ik ruimte heb om te stretchen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_45847673
Dat is bij mij helaas niet mogelijk, als ik er een paar maanden niks in doe blijven ze nog steeds netjes open. Ik heb er nu maar weer stug oorbellen in gedaan (ringetjes inde voorste 2 gaatjes, een gewoon knopje in het achtsretse gaatje) en ik ga dat hoe dan ook een paar weken volhouden. Hopelijk wil het dan toch nog genezen. Maar het blijft toch pijn doen, wat ik best raar vind. Pfff, als ik mn lichaam ooit nog verder lekgeprikt wil hebben weet ik zeker dat ik naare en piercer ga, schieten doe ik nooit meer....

Nog eens iets (hypothetisch, ik heb geen kinderen), staat men in zo'n shop eigenlijk gek te kijken als je met je 10-jarige dochtertje binnenkomt om gaatjes in haar oren te laten piercen?
I had a signature once. It was awful.
pi_45847944
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat is bij mij helaas niet mogelijk, als ik er een paar maanden niks in doe blijven ze nog steeds netjes open. Ik heb er nu maar weer stug oorbellen in gedaan (ringetjes inde voorste 2 gaatjes, een gewoon knopje in het achtsretse gaatje) en ik ga dat hoe dan ook een paar weken volhouden. Hopelijk wil het dan toch nog genezen. Maar het blijft toch pijn doen, wat ik best raar vind. Pfff, als ik mn lichaam ooit nog verder lekgeprikt wil hebben weet ik zeker dat ik naare en piercer ga, schieten doe ik nooit meer....

Nog eens iets (hypothetisch, ik heb geen kinderen), staat men in zo'n shop eigenlijk gek te kijken als je met je 10-jarige dochtertje binnenkomt om gaatjes in haar oren te laten piercen?
Ze laten het ook al ver voor die leeftijd schieten, dus ik zou het niet raar vinden als het om d'r oorlel gaat.

Best vervelend: ik heb gisteren dus die gaatjes laten schieten, maar aangezien ik vandaag ergens heenga (ff niet van belang waarheen) waarbij stond 'geen metaal: kettinkjes af, geen metaal door je oren, armbanden ringen enz' ben ik bang dat ik ze er vanavond weer uit moet halen. Mag ik ze een paar uur erna weer opnieuw doorprikken...
pi_45848388
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:00 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ze laten het ook al ver voor die leeftijd schieten, dus ik zou het niet raar vinden als het om d'r oorlel gaat.

Best vervelend: ik heb gisteren dus die gaatjes laten schieten, maar aangezien ik vandaag ergens heenga (ff niet van belang waarheen) waarbij stond 'geen metaal: kettinkjes af, geen metaal door je oren, armbanden ringen enz' ben ik bang dat ik ze er vanavond weer uit moet halen. Mag ik ze een paar uur erna weer opnieuw doorprikken...
Misschien wel een beetje van belang waarheen... Is het om veiligheidsredenen? Dan zou je kunnen vragen of je een oorband in mag, of iets anders rondom je hoofd kan binden wat over je oren gaat. Als het is voor bv een rontgenfoto, zou je het ook kunnen vragen, maar is de kans groter dat ze liever hebben dat je het uitdoet.
I had a signature once. It was awful.
pi_45866486
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Misschien wel een beetje van belang waarheen... Is het om veiligheidsredenen? Dan zou je kunnen vragen of je een oorband in mag, of iets anders rondom je hoofd kan binden wat over je oren gaat. Als het is voor bv een rontgenfoto, zou je het ook kunnen vragen, maar is de kans groter dat ze liever hebben dat je het uitdoet.
Mocht ze gewoon inhouden ^^.
pi_45867584
Ja hoi, wit slijmerig spul uit je piercing, da's niet zo best he? Ik had het 2 dagen geleden 's morgens, maar nu is het weer rozengeur en manenschijn. Ik snap er niks meer van.
pi_45867613
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi, wit slijmerig spul uit je piercing, da's niet zo best he? Ik had het 2 dagen geleden 's morgens, maar nu is het weer rozengeur en manenschijn. Ik snap er niks meer van.
ik heb dat al 6 maanden af en aan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45867650
Dan ga ik er geen issue van maken
pi_45870697
Ik heb dat ook nog steeds met mn wenkbrauw piercing.. gewoon schoonmaken met water, t ontsteekt niet of wat dan ook, dus ik heb nergens last van
† The 3 Kings †
pi_45875167
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:33 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb dat ook nog steeds met mn wenkbrauw piercing.. gewoon schoonmaken met water, t ontsteekt niet of wat dan ook, dus ik heb nergens last van
die van m,ij blijft wel pijnlijk, en er zit vaak rommel aan.
was het wel regelmatig met unicura.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45876603
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi, wit slijmerig spul uit je piercing, da's niet zo best he? Ik had het 2 dagen geleden 's morgens, maar nu is het weer rozengeur en manenschijn. Ik snap er niks meer van.
Ik ook, dacht eigenlijk dat het de zalf was die er weer uitkomt.. Heb 'm nog maar 2 weken dus ik kijk nergens vreemd van op
pi_45877677
Ik ga vanmiddag uitvragen of het mogelijk is om een tweede tongpiercing voor de tongpiercing die ik al heb te laten zetten. Ik heb zelf al gekeken maar volgens mij gaat het niet lukken vanwege die ader . Iemand hier verder ervaringen met 2 (of meer) tongpiercings?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:08:28 #285
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_45916018
Tof, 2 tongpiercings! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriendin van me heeft er 2 (alleen naast elkaar ipv voor elkaar). Vind het echt supermooi staan. Of het bij jou mogelijk is zou ik gewoon even aan je piercer vragen idd.

Ik twijfel nog over iets nieuws, een clithoodpiercing zou ik wel eens willen proberen maar ik ben er nog niet uit of ik liever horizontaal of vertikaal wil eigenlijk... lastig lastig!
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_45916242
Mijn tongpiercing doet op t moment een beetje zeer... Maarja mn lichaam is ook niet 100% in orde, al vanaf maandagavond ziek...

Normaal heb ik het ook wel eens, maar niet zoals nu, nu voel ik het echt continu... Ag ja, we will survive anyway, so fuck that
† The 3 Kings †
pi_46072638
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:08 schreef Leinonlein het volgende:
Tof, 2 tongpiercings! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriendin van me heeft er 2 (alleen naast elkaar ipv voor elkaar). Vind het echt supermooi staan. Of het bij jou mogelijk is zou ik gewoon even aan je piercer vragen idd.

Ik twijfel nog over iets nieuws, een clithoodpiercing zou ik wel eens willen proberen maar ik ben er nog niet uit of ik liever horizontaal of vertikaal wil eigenlijk... lastig lastig!
hoiii leinie!
volgens mij ben jij van plan een andere piercie te nemen, of niet soms!
ooeeh een 2e tongpiercing lijkt me eigenlijk ook wel heeeeel gaaf..
maarja dan zie je hem echt iedere keer als je iets wilt zeggen en dat heb ik bij 1 niet..
en mn anti helix wil ik ook nog!
*moet nog een paar maanden wachten*
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:23:56 #288
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_46086970
Oh ja, dat is het probleem als je met twee dingen tergelijkertijd in je hoofd zit haha. Nu eerst maar voor de tongpiercing gegaan, wilde dat altijd al een keer ervaren. Die clithood komt later nog wel eens.
Vandaag dus een tongpiercing laten zetten, tot nu toe weinig last van. Zwelling, en een branderig gevoel. Vanavond maar soep gegeten en zit nu aan de kamillethee. Hoelang heeft bij jullie (mensen met ervaring?) de zwelling geduurd ongeveer?

http://img167.imageshack.us/img167/1386/tongox0.jpg
http://img264.imageshack.us/img264/8251/mondcw3.jpg
Levenswerk: Berlijn Blog.
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:25:36 #289
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_46087026
Oja, die gast die me gepiercet heeft vandaag zei trouwens dat mijn tong niet geschikt was voor nog een eventuele tweede tongpiercing. Vraag het nog wel een keer ergens anders, vind het wel erg mooi namelijk
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_46088883
zwelling duurt een week
als het een goeie piercer was, zou ik zijn advies aannemen.
straks kom je bij een koekenbakker die het doet voor het geld terwijl het eigenlijk niet kan, zit je daar met (permanente) schade
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_46089132
Ik kan nog steeds niet kiezen tussen een tongpiercing, labret of verticale labret. Ik heb ook geen idee wat de voor- en nadelen zijn.
pi_46091330
Tongpiercing viel toch af vanwege je werk? En het gaat in ieder geval allemaal pijn doen, en allemaal moet het genezen, en zal het af en toe wel eens gaan irriteren, net als navelpiercings.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46095508
Ja, dus?
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:20:28 #294
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_46099488
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
als het een goeie piercer was
Kijk, daar zit gelijk het probleem, het was géén goede piercer. Ik zal toe geven, het piercen ging goed. Maar het advies dat hij gaf was sowieso heel apart, "je mag gelijk alcohol drinken, bevordert de genezing", en er waren nog een aantal dingen. Bovendien mocht ik niet kijken bij een vriendin van mij die ook gepiercet werd want dat zou gevaarlijk zijn. Dat getuigt van veel ervaring, ja!
Maar goed, ik zit in berlijn en ik wist niet waar anders heen te gaan, als ik weer in NL ben ga ik naar mijn vaste piercster en vragen wat zij ervan vindt, want haar vertrouw ik wél.
Ik ga niet al die rotzooi halen die hij me opgaf (allerlei chemische middeltjes van de aphotheek), euh ik gebruik gewoon zeezout en kamillethee (ben meer van de natuurlijke genezing).

Wat betreft, labret tong of vertical labret piercing.
Wat betreft je tanden > vert.labret, komt vrijwel niet in aanraking met je tanden, een gewone labret drukt met het achterkantje altijd tegen je tanden of tandvlees aan = slecht. (maar je kunt vragen of ze willen piercen met teflon, dat neemt een hoop gevaar weg)
Wat betreft de pijn > (kan alleen oordelen over tong en vert.labret) dat maakt niet uit, natuurlijk zijn beide gevoelig maar echte pijn zul je niet ondervinden
Wat betreft de genezing > zéker vert.labret, zwelling was na 2 dagen weg bij mij en ik heb nérgens last van gehad! (van meer mensen gehoord overigens)

Maar ik zou zeggen, doe wat je het mooist vindt!
Levenswerk: Berlijn Blog.
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:32:10 #295
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_46103904
Ik heb gisteren een helix laten zetten en op het advies stond dat ik er 48 uur niet aan mag zitten. Is dat niet raar? Het lijkt mij dat je m `s ochtens en `s avonds toch even moet draaien tijdens het ontsmetten? Heb het al geprobeert en het lukt gewoon, voel geen pijn, gaat niet bloeden oid. Ook kan ik er gewoon op slapen.
In me Burberry......
pi_46104553
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:32 schreef Chav het volgende:
Ik heb gisteren een helix laten zetten en op het advies stond dat ik er 48 uur niet aan mag zitten. Is dat niet raar? Het lijkt mij dat je m `s ochtens en `s avonds toch even moet draaien tijdens het ontsmetten? Heb het al geprobeert en het lukt gewoon, voel geen pijn, gaat niet bloeden oid. Ook kan ik er gewoon op slapen.
Misschien bedoelden ze niet met ongewassen handen, dat werd mij ook streng toegezegd Dus voor je 'm gaat schoonmaken je handen goed wassen, maar das natuurlijk logisch
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:54:13 #297
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_46104659
Nee, er staat echt: de eerste 48u niet aanraken, na 48u dient de steker 2 maal per dag met schone handen gedraaid worden.
In me Burberry......
pi_46104758
Misschien dat het niet is aan te raden om 'm te bewegen ivm bloeden ofzo, maar als je daar geen last van hebt.. iig maar voorzichtig doen dan
pi_46104768
Steker...?
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:05:23 #300
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_46105070
Het is een knopje, geen ringetje.

Ps. Ik ben verliefd op Harry !
In me Burberry......
pi_46105946
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef Chav het volgende:
Het is een knopje, geen ringetje.

Ps. Ik ben verliefd op Harry !
Ik zou aanraden om naar een goede piercer te gaan en die het om te laten ruilen voor een ringetje...
http://wiki.bmezine.com/index.php/Piercing_Studs
http://wiki.bmezine.com/index.php/Piercing_gun

Ps.: Harry doet de groeten. Wheeeeeeeeek!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')