abonnement Unibet Coolblue
pi_42977138
Als we al van een goede sfeer konden spreken, is die nu helemaal verziekt!
Sinds het gedoe met de joker komt de ware aard van de Haagse zusjes (blondjes) helemaal boven.
Uiterlijk zijn het nog steeds de twee poeslieve zusjes met hun geaffecteerde spraak, vol overtuiging woorden als "weetjewel", "laat maar zeggen", "zeg maar" en "persoonlijk vind ik" (alsof je ook kan spreken over anderen, niet zijnde persoonlijk) gebruikend.
Innerlijk blijkt nu dat ze niet anders zijn dan een stelletje venijnige dametjes.........

Marcia is nog de enige die zichzelf is.
My hobbies: talking. drinking and talking about drinking.
pi_42977259
En dan niet te vergeten: dat gedoe met die flesjes water.
Onbegrijpelijk: ze willen kennelijk meedoen met deze modegril.
Onderweg kan ik me het maar een beetje voorstellen, maar in huis, met de kraan in de onmiddellijke omgeving is zo'n flesje en het gedoe hiermee alleen maar pulpgedrag.
My hobbies: talking. drinking and talking about drinking.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:51:13 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42977300
Euhhh er is een apart topic voor de zusjes en ook als je op Marcia geilt kan je daar je ei kwijt
pi_42977333
De zusjes
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:00:15 #5
159552 ugottab
Het is één gedoe!
pi_42977454
Zou leuk zijn als die damus in feeksen veranderen!
Ja doei!
pi_42977715
en vast
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:19:09 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42977795
Ze vallen af en toe uit hun *wij zijn leuk, vrolijk en supergezellige* rol maar juist dat is best funny om te zien
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:07:38 #8
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42978784
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:44 schreef TinusVlug het volgende:
Als we al van een goede sfeer konden spreken, is die nu helemaal verziekt!
Sinds het gedoe met de joker komt de ware aard van de Haagse zusjes (blondjes) helemaal boven.
Uiterlijk zijn het nog steeds de twee poeslieve zusjes met hun geaffecteerde spraak, vol overtuiging woorden als "weetjewel", "laat maar zeggen", "zeg maar" en "persoonlijk vind ik" (alsof je ook kan spreken over anderen, niet zijnde persoonlijk) gebruikend.
Innerlijk blijkt nu dat ze niet anders zijn dan een stelletje venijnige dametjes.........

Marcia is nog de enige die zichzelf is.
Dat de sfeer verziekt is komt door de roddelheksen Marcia en Marlies. Die hebben de boel op scherp gezet door Sa uit tactische overwegingen op de bank te zetten na eerst gezegd te hebben niet op haar te zullen stemmen.
Uit speltechnische overwegingen heel begrijpelijk, maar dat is de aanleiding geweest voor de verziekte sfeer.
Dat Saatje daarna de joker kocht en die keihard tegen Marlies gebruikte (meesterlijke zet - koekje van eigen deeg) heeft de sfeer bepaald niet verbeterd, maar de aanleiding zijn toch echt Marlies en Marcia.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:08:13 #9
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42978799
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:53 schreef vinnieboy het volgende:
De zusjes
De zusjes
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42978977
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:44 schreef TinusVlug het volgende:
Marcia is nog de enige die zichzelf is.
pi_42979020
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat de sfeer verziekt is komt door de roddelheksen Marcia en Marlies. Die hebben de boel op scherp gezet door Sa uit tactische overwegingen op de bank te zetten na eerst gezegd te hebben niet op haar te zullen stemmen.
Uit speltechnische overwegingen heel begrijpelijk, maar dat is de aanleiding geweest voor de verziekte sfeer.
Dat Saatje daarna de joker kocht en die keihard tegen Marlies gebruikte (meesterlijke zet - koekje van eigen deeg) heeft de sfeer bepaald niet verbeterd, maar de aanleiding zijn toch echt Marlies en Marcia.
Eensch
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:19:07 #12
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42979069
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:44 schreef TinusVlug het volgende:

Marcia is nog de enige die zichzelf is.
En dat is in haar geval bepaald geen pluspunt.
Ik snap ook niet de waarde die gegeven wordt aan het "jezelf zijn".

Opmerkelijk is trouwens dat veel posters op de diverse fora een favoriet willen kiezen die het dichtst in de buurt komt van hun ideaalbeeld en i.p.v. te zeggen "hij/zij beantwoordt aan de eisen die ik aan mijn favoriete bewoner stel" zeggen ze "hij/zij is zo heerlijk zichzelf".

Saddam Hoessein scheen ook altijd zichzelf geweest te zijn, maar ik heb nooit de neiging gevoeld om deze man sympathiek te vinden.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:21:59 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42979147
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat de sfeer verziekt is komt door de roddelheksen Marcia en Marlies. Die hebben de boel op scherp gezet door Sa uit tactische overwegingen op de bank te zetten na eerst gezegd te hebben niet op haar te zullen stemmen.
Exact! Gelukkig vliegen beide heksen er de komende twee maandagen wel uit.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42979430
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En dat is in haar geval bepaald geen pluspunt.
Ik snap ook niet de waarde die gegeven wordt aan het "jezelf zijn".

Opmerkelijk is trouwens dat veel posters op de diverse fora een favoriet willen kiezen die het dichtst in de buurt komt van hun ideaalbeeld en i.p.v. te zeggen "hij/zij beantwoordt aan de eisen die ik aan mijn favoriete bewoner stel" zeggen ze "hij/zij is zo heerlijk zichzelf".

Saddam Hoessein scheen ook altijd zichzelf geweest te zijn, maar ik heb nooit de neiging gevoeld om deze man sympathiek te vinden.
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:36:24 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42979543
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat de sfeer verziekt is komt door de roddelheksen Marcia en Marlies. Die hebben de boel op scherp gezet door Sa uit tactische overwegingen op de bank te zetten na eerst gezegd te hebben niet op haar te zullen stemmen.
Daar gaan we weer, vanaf dag 1 is deze bewonersgroep aan het roddelen en proberen ze d.m.v. stemmen op dezelfde personen bepaalde concurentie uit te schakelen, Hile en *haar groepje * deden dit, Marcia en haar vader deden dit, de zusjes deden dit en ook Jeroen./Rik en Tijn.

Waarom dan nu opeen de mening dat Marcia en Marlies roddelen?
Deze BB is qua mensen venijniger dan ooit en ik heb in geen enkele BB dit niveau teruggezien.

Conclusie is dus dat óók Marcia en Marlies praten over de nominaties en op wi ze gaan stemmen, evenals de anderen vanaf het begin gewoon deden.

Niemand uitgezonderd.
pi_42980066
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En dat is in haar geval bepaald geen pluspunt.
Ik snap ook niet de waarde die gegeven wordt aan het "jezelf zijn".

Opmerkelijk is trouwens dat veel posters op de diverse fora een favoriet willen kiezen die het dichtst in de buurt komt van hun ideaalbeeld en i.p.v. te zeggen "hij/zij beantwoordt aan de eisen die ik aan mijn favoriete bewoner stel" zeggen ze "hij/zij is zo heerlijk zichzelf".

Saddam Hoessein scheen ook altijd zichzelf geweest te zijn, maar ik heb nooit de neiging gevoeld om deze man sympathiek te vinden.
Het "zichzelf zijn" heeft niets met sympathie oid te maken.
Objectief gezien valt Marcia niet uit haar rol.
De blondjes deden dat al meerdere malen (toen was dat geaffecteerde sreken trouwens finito) en doen het nu helemaal!
My hobbies: talking. drinking and talking about drinking.
pi_42980084
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Exact! Gelukkig vliegen beide heksen er de komende twee maandagen wel uit.
I hope so!!!!
My hobbies: talking. drinking and talking about drinking.
pi_42980230
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:58 schreef TinusVlug het volgende:

[..]

I hope so!!!!
Je had al door dat Scanman op Marcia en Marlies doelde he
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42981138
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:03 schreef pullup het volgende:

[..]

Je had al door dat Scanman op Marcia en Marlies doelde he
Ja natuurlijk!
Vooralsnog zie ik de zusjes de komende weken niet op de bank komen. Ze weten zich er steeds vanaf te krijgen of te houden.
En...... de BV Nederland laat zich steeds imponeren door deze twee blondjes.
My hobbies: talking. drinking and talking about drinking.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:40:34 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42981220
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:37 schreef TinusVlug het volgende:

[..]

Ja natuurlijk!
Vooralsnog zie ik de zusjes de komende weken niet op de bank komen. Ze weten zich er steeds vanaf te krijgen of te houden.
En...... de BV Nederland laat zich steeds imponeren door deze twee blondjes.
Ik denk dat Monique de laatste 4 niet gaat halen trouwens. Ik hoop wel dat Sabrina gewoon in het huis blijft als Monique eruit moet, maar heb wel m'n twijfels.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42982266
van mij mogen de zusjes best nog even blijven, ze vallen nu inderdaad uit hun rol, maar dat doen ze nu bijna allemaal, mo kreeg het verwijt dat ze kwaad keek toen Sa genomineerd werd en dat duidelijk was wie daarvoor gezorgt hadden, heb je die kop van marlies gezien toen ze de joker kreeg en duidelijk werd dat zij op de bank zat ipv Sa!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:16:24 #22
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42982289
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:37 schreef TinusVlug het volgende:

[..]

Ja natuurlijk!
Vooralsnog zie ik de zusjes de komende weken niet op de bank komen. Ze weten zich er steeds vanaf te krijgen of te houden.
En...... de BV Nederland laat zich steeds imponeren door deze twee blondjes.
En terecht! Het zijn twee heerlijkheden !!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42982437
Wat een onzin dat ze uit hun rol vallen, wat voor rol?

Ze zijn gewoon erg vrolijk en grappig, maar kunnen uiteraard net zoals iedereen wel eens chagrijnig zijn als ze daar reden toe hebben. So fucking what?
pi_42983094
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:21 schreef bloodymary het volgende:
Wat een onzin dat ze uit hun rol vallen, wat voor rol?

Ze zijn gewoon erg vrolijk en grappig, maar kunnen uiteraard net zoals iedereen wel eens chagrijnig zijn als ze daar reden toe hebben. So fucking what?
de domme blondjes act.
Maar dat geeft niks, spanning ende sensatie willen we zien
pi_42984105
Het is nu onderhand wel duidelijk dat de zusjes tot het laatst der vrouwelijke bewoners zullen blijven.
Van mij mag Sabrina winnen hoor maar er kloppen dingen niet.
Ze krijgen een voorkeursbehandeling o.a.:

De kamer voorzichzelf
Samen naar de dagboekkamer
Van de soep eten en daar geen sanctie voor krijgen
en nog wat van die dingen
- Gerrit Komrij
"Liefde en dood, in deze beide geheimen ligt de hele vreselijke betekenis van ons bestaan verborgen."
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:41:44 #26
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42984887
Marcia kreeg 15 ruggen voor het oppakken van de telefoon.
Rik krijgt 5 ruggen voor een infantiel verkleedpartijtje.
De zusjes krijgen voor hun missie slechts een vrijstelling voor de weeknominatie in een week dat ze sowieso nooit op de bank zouden komen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:43:18 #27
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42984933
En trouwens, Rik heeft ooit een koekje achtergehouden in een week van noodrantsoen waarin AL het eten moest worden ingeleverd. Heeft ie nooit een sanctie voor gehad.
Monique heeft trouwens niet van die soep gegeten, ook al scheelde het niet veel.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42985719
quote:
Pearlbitch - vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:41
Marcia kreeg 15 ruggen voor het oppakken van de telefoon.
Rik krijgt 5 ruggen voor een infantiel verkleedpartijtje.
De zusjes krijgen voor hun missie slechts een vrijstelling voor de weeknominatie in een week dat ze sowieso nooit op de bank zouden komen.
De telefoon is de telefoon
Het verkleedpartijtje was een weekopdracht
Dat de zusjes een vrijstelling kregen (waarom zou ik moeten nakijken) en dat het geen zin heeft gehad doet er niet toe.
Zo heeft Rik een Joker terwijl hij niet op de bank zit gekregen.
- Gerrit Komrij
"Liefde en dood, in deze beide geheimen ligt de hele vreselijke betekenis van ons bestaan verborgen."
pi_42986051
Sabrina gaat gewoon winnen
pi_42986138
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef droep het volgende:

[..]

De telefoon is de telefoon
Het verkleedpartijtje was een weekopdracht
Dat de zusjes een vrijstelling kregen (waarom zou ik moeten nakijken) en dat het geen zin heeft gehad doet er niet toe.
Zo heeft Rik een Joker terwijl hij niet op de bank zit gekregen.
Uhmz??? kijk je wel BB?
pi_42986397
Hoezo kun je wat duidelijker zijn?
- Gerrit Komrij
"Liefde en dood, in deze beide geheimen ligt de hele vreselijke betekenis van ons bestaan verborgen."
pi_42986982
droep

aha ik zal mezelf dan maar andtwoordt geven ik bedoelde Jeroen
- Gerrit Komrij
"Liefde en dood, in deze beide geheimen ligt de hele vreselijke betekenis van ons bestaan verborgen."
pi_42987148
en de verkleedpartij was een opdracht ja
nog meer? Ik kijk wel BB ja
- Gerrit Komrij
"Liefde en dood, in deze beide geheimen ligt de hele vreselijke betekenis van ons bestaan verborgen."
pi_42988857
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef droep het volgende:
en de verkleedpartij was een opdracht ja
nog meer? Ik kijk wel BB ja
maar geen weekopdracht
pi_42989711
moet altijd erg lachen om de zusjes,maar monique haar reactie op de nominatie van sabrina vond ik heel kinderachtig
nomineren hoort bij bb,dat weet je vantevoren
zij doen(moeten) het zelf ook,dus wat is het probleem?
pi_42990040
Ik moest ook altijd wel lachen om de zusjes maar nu alleen nog maar soms om Sabrina omdat die mij nog het meest eerlijk lijkt.
Maar dat gezusterlijke als een siameze tweeling zowat daar erger ik me nu steeds meer aan omdat je ziet dat het spel steeds meer gaat spelen van mij mag er een weg en laat dan Monique maar gaan.
- Gerrit Komrij
"Liefde en dood, in deze beide geheimen ligt de hele vreselijke betekenis van ons bestaan verborgen."
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:52:43 #37
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42990653
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef droep het volgende:

[..]

De telefoon is de telefoon
Het verkleedpartijtje was een weekopdracht
Dat de zusjes een vrijstelling kregen (waarom zou ik moeten nakijken) en dat het geen zin heeft gehad doet er niet toe.
Zo heeft Rik een Joker terwijl hij niet op de bank zit gekregen.
Waar het om gaat, is dat als de zusjes inderdaad zouden worden voorgetrokken, BB wel een beloning zou hebben gegeven waar ze wel wat aan gehad zouden hebben.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:29:51 #38
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42991471
BB trekt de zusjes overigens wel degelijk voor.

Dat Marcia de telefoon opnam was toeval, dat Rik een eigen weekopdracht kreeg moest intussen wel een keer, het begon op te vallen.

Ik noem:

een prinsessenkamer
een weekopdracht om vrijstelling te verdienen
een high tea
een jurk voor de dochter van één van hen (terwijl jarigen in het huis zelf tot nu toe niets kregen)
een aantal brieven van het thuisfront (man en kinderen Monique)
de bash naar Egbert toen hij bij Sabrina lag

En zo zijn er wel meer dingen geweest waarbij de zusjes wel heel erg in the picture waren.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:11:52 #39
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42992358
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
BB trekt de zusjes overigens wel degelijk voor.

[quote]Dat Marcia de telefoon opnam was toeval, dat Rik een eigen weekopdracht kreeg moest intussen wel een keer, het begon op te vallen.
Blijft wel staan het feit dat deze dingen voor de betrokkenen behoorlijk lucratief waren en dat de opdracht voor de zusjes hen alleen maar een nutteloze vrijstelling voor nominatie opleverde.

Ik noem:
quote:
een prinsessenkamer
Eigenbelang van Hummie. Om het mannenbezoek niet te laten escaleren (overigens mislukt), alsmede om hilarische onderlingen gesprekken van de zussen te genereren.
quote:
een weekopdracht om vrijstelling te verdienen
Waar ze niets mee opschoten, omdat ze die week nooit kans zouden maken op een plek op de bank. Degene die er die week nog het meest mee opschoot was Jeroen.
quote:
een high tea
Was niet alleen voor hen, maar voor alle bewoners.
quote:
een jurk voor de dochter van één van hen (terwijl jarigen in het huis zelf tot nu toe niets kregen)
Je enige sterke punt. Daar staat tegenover dat Micheline in de gelegenheid werd gesteld om afscheid van Beppie te nemen en Rik en Semih contact mochten hebben met de dokter voor resp. schurft en knie.
quote:
een aantal brieven van het thuisfront (man en kinderen Monique)
Wederom eigenbelang van Hummie. BB dreigde voortijdig een bewoner te verliezen en daarbij kwam alle publiciteit rond die rel haar wel erg goed uit. Ik denk dat Monique liever had gehad dat die hele opgeblazen toestand die de aanleiding tot dat briefcontact was helemaal niet had plaatsgevonden.
quote:
de bash naar Egbert toen hij bij Sabrina lag
Ja sorry hoor, maar dit is natuurlijk geklofte waanzin. Dat was een actie waar niemand om gevraagd heeft, de zussen al helemaal niet.
quote:
En zo zijn er wel meer dingen geweest waarbij de zusjes wel heel erg in the picture waren.
Dat is gewoon omdat ze verreweg de meest hilarische personen in het huis zijn. En van het in de picture zetten hebben de bewoners geen weet en dus ook geen voordeel.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:16:52 #40
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42992466
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:13 schreef patrick37 het volgende:
moet altijd erg lachen om de zusjes,maar monique haar reactie op de nominatie van sabrina vond ik heel kinderachtig
nomineren hoort bij bb,dat weet je vantevoren
zij doen(moeten) het zelf ook,dus wat is het probleem?
Nomineren hoort er inderdaad bij, maar het aan de vooravond er glashard over liegen is een onderdeel dat ze (Marcia en Marlies) er zelf bij verzonnen hebben. Dat dat niet met eenstemmig applaus wordt ontvangen is naar mijn bescheiden mening niet geheel onlogisch.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42992771
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:


Dat is gewoon omdat ze verreweg de meest hilarische personen in het huis zijn. En van het in de picture zetten hebben de bewoners geen weet en dus ook geen voordeel.
En wie moeten er stemmen dan? De kijkers toch?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:42:38 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42993030
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Blijft wel staan het feit dat deze dingen voor de betrokkenen behoorlijk lucratief waren en dat de opdracht voor de zusjes hen alleen maar een nutteloze vrijstelling voor nominatie opleverde.

Je had liever gezien dat ze hier ook geld voor gekregen hadden?
quote:
Ik noem:
[..]

Eigenbelang van Hummie. Om het mannenbezoek niet te laten escaleren (overigens mislukt), alsmede om hilarische onderlingen gesprekken van de zussen te genereren.
Nou, die hilarische gesprekken zijn dan ook echt gelukt

Overigens zeg ik nergens dat de zusjes hier zélf om gevraagd hebben. Ik constateer alleen dat BB ze voortrekt, of dat uit eigenbelang is doet er dan voor mij niet toe.
quote:
Waar ze niets mee opschoten, omdat ze die week nooit kans zouden maken op een plek op de bank. Degene die er die week nog het meest mee opschoot was Jeroen.
Het gaat me niet om die plek op de bank eerlijk gezegd, maar om het feit dat ze een hele week weer volop beeld kregen van BB. Ligt misschien niet aan hen, maar feit is dat deze 'geheime' opdracht wel weer 'airtime' voor de zusjes opleverde.
quote:
Was niet alleen voor hen, maar voor alle bewoners.
Maar wie mochten het feestje geven?
quote:
Je enige sterke punt. Daar staat tegenover dat Micheline in de gelegenheid werd gesteld om afscheid van Beppie te nemen en Rik en Semih contact mochten hebben met de dokter voor resp. schurft en knie.
Ik geloof niet dat je het feit dat iemand ziek is en medische hulp nodig heeft kunt vergelijken met het maken van een jurk voor een jarige dochter
quote:
Wederom eigenbelang van Hummie. BB dreigde voortijdig een bewoner te verliezen en daarbij kwam alle publiciteit rond die rel haar wel erg goed uit. Ik denk dat Monique liever had gehad dat die hele opgeblazen toestand die de aanleiding tot dat briefcontact was helemaal niet had plaatsgevonden.
Eigenbelang of niet, het gebeurde wél! Mocht Marcia een brief aan Floris schrijven toen ze te ver was gegaan en zich zorgen maakte over haar vriend?
quote:
Ja sorry hoor, maar dit is natuurlijk geklofte waanzin. Dat was een actie waar niemand om gevraagd heeft, de zussen al helemaal niet.
Ik zeg ook niet dat de zusjes erom gevraagd hebben, het gebeurde gewoon omdat BB denkt de zusjes in bescherming te moeten nemen. Dát is het probleem....
quote:
Dat is gewoon omdat ze verreweg de meest hilarische personen in het huis zijn. En van het in de picture zetten hebben de bewoners geen weet en dus ook geen voordeel.
Dat is een persoonlijke mening, ik vind andere dingen hilarischer.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:44:16 #43
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_42993061
vind het al knap dat jullie naar die onzin kijken....
Bas heeft gesproken...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:47:55 #44
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42993138
Ik heb niet de indruk dat de manier van het in beeld brengen in de tv-uitzendingen extra stemmen voor de zusjes zullen opleveren. Je vindt ze leuk of niet en ze zijn teveel flat-character om bij mensen die hen aanvankelijk niet leuk vinden een change of mind te veroorzaken.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42993271
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:44 schreef baskabel4 het volgende:
vind het al knap dat jullie naar die onzin kijken....
Prachtige uitspraak van iemand die "lastig plassen met een erectie" in zijn avatar heeft staan...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:01:30 #46
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42993439
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:

[..]


Je had liever gezien dat ze hier ook geld voor gekregen hadden?
[..]

Nou, die hilarische gesprekken zijn dan ook echt gelukt

Overigens zeg ik nergens dat de zusjes hier zélf om gevraagd hebben. Ik constateer alleen dat BB ze voortrekt, of dat uit eigenbelang is doet er dan voor mij niet toe.
[..]

Het gaat me niet om die plek op de bank eerlijk gezegd, maar om het feit dat ze een hele week weer volop beeld kregen van BB. Ligt misschien niet aan hen, maar feit is dat deze 'geheime' opdracht wel weer 'airtime' voor de zusjes opleverde.
[..]

Maar wie mochten het feestje geven?
[..]

Ik geloof niet dat je het feit dat iemand ziek is en medische hulp nodig heeft kunt vergelijken met het maken van een jurk voor een jarige dochter
[..]

Eigenbelang of niet, het gebeurde wél! Mocht Marcia een brief aan Floris schrijven toen ze te ver was gegaan en zich zorgen maakte over haar vriend?
[..]

Ik zeg ook niet dat de zusjes erom gevraagd hebben, het gebeurde gewoon omdat BB denkt de zusjes in bescherming te moeten nemen. Dát is het probleem....
[..]

Dat is een persoonlijke mening, ik vind andere dingen hilarischer.
Wat ik uit jouw punten merk, is dat jij de aandacht die de makers van BB aan de zusjes geeft schaart onder de noemer "voortrekken". Voortrekken zie ik als het geven van privileges waaruit zij direct voordeel zouden hebben.
En de hoeveelheid aandacht die je krijgt als bewoner ligt toch grotendeels aan jezelf. De zusjes zijn nu eenmaal hilarisch, dat levert ze een hoop bekijks, zowel van de medebewoners als van de kijkers. Wat ik al eerder zei: De mate waarin ze aandacht krijgen is volgens mij nauwelijks van invloed op de kijker. Hun fans vinden het prachtig om al hun strapatsen te zien, terwijl de 'zusjeshaters' al snel zullen zeggen dat er sprake is van over-exposure. Per saldo zal het ze geen stem meer opleveren.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42996971
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:44 schreef baskabel4 het volgende:
vind het al knap dat jullie naar die onzin kijken....



Ik vind dat de zussen inderdaad anders behandeld worden dan de anderen. Ook ben ik erg benieuwd hoe het de een zal vergaan als de ander het huis moet verlaten. Maar dat de sfeer nou verziekt is....mwah....dat valt wel mee.
pi_42997035
Hoe zien de zusjes eruit eigenlijk, ben geen BB-kijker namelijk
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:20:43 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42997103
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe zien de zusjes eruit eigenlijk, ben geen BB-kijker namelijk
Ze hebben een enorme anus.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42998567
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:


Wat ik uit jouw punten merk, is dat jij de aandacht die de makers van BB aan de zusjes geeft schaart onder de noemer "voortrekken". Voortrekken zie ik als het geven van privileges waaruit zij direct voordeel zouden hebben.
En de hoeveelheid aandacht die je krijgt als bewoner ligt toch grotendeels aan jezelf. De zusjes zijn nu eenmaal hilarisch, dat levert ze een hoop bekijks, zowel van de medebewoners als van de kijkers. Wat ik al eerder zei: De mate waarin ze aandacht krijgen is volgens mij nauwelijks van invloed op de kijker. Hun fans vinden het prachtig om al hun strapatsen te zien, terwijl de 'zusjeshaters' al snel zullen zeggen dat er sprake is van over-exposure. Per saldo zal het ze geen stem meer opleveren.
Wat ik niet snap is dat er steeds in de "WIJ" vorm gepraat wordt als het Mo en Sa aangaat. Twee héél verschillende persoonlijkheden. De "zusjes" zijn hillarisch? Sabrina is hillarisch...Mo niet vind ik...
Hun fans?? Als ik zo eens op de verschillende forums kijk, dan zie ik toch een groot verschil wat betreft fans. Sabrina lijkt een stuk populairder dan Monique hoor.
pi_42998846
De zusjes worden beschermd door Hummie. Helaas.
Ik ben het helemaal met flugeltje eens. Zij hebben zeker heel veel extraatjes gehad tot nu toe.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:48:54 #52
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42999336
Of de zusjes nou door Hummie worden beschermd of niet, dat staat er los van of de sfeer door deze twee dames verziekt zou zijn.
Ik vind van niet. Sabrina en Monique hebben wekenlang vrolijk rondgehuppeld, terwijl het gekonkel al in volle hevigheid was losgebarsten. Nu begint Monique de ernst van het spel in te zien, trekt Sabrina daar een beetje in mee en nu zouden zij de schuldigen zijn? Belachelijk. Heeeeeerlijk juist dat ze niet over zich heen laten lopen Het is meer een verdedigingsmechanisme dan dat ze actief 'venijnig' bezig zijn.
De sfeer was allang verziekt, door degenen die al vanaf de eerste dag louter met het spel bezig zijn, met name door Marlies en in haar kielzog meelopertje Marcia. De sfeer gaat opknappen zodra Marlies eruit is Hopelijk aanstaande maandag al.
Oh en TS, als Marcia de enige is die 'zichzelf' is... dan wil ik haar niet kennen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:58:00 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42999575
De zusjes, en dan met name Sabrina, zijn een lichtpuntje in de troosteloze lamlendigheid van het Big Brother-huis.
Ik hoop dat Sabrina BB6 wint.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42999683
Mee eens Gert. Hoeft ze ook nooit meer zonder stroom te zitten, kan ze de Wehkamp aflossen en weer een mobiel abonnement afsluiten.
pi_43001446
ik denk dat de popularieteit van de zusjes enorm is welk progamma heeft nog geen aandacht aan hun besteed,ook dat weet hummie,ik denk dat dit keer BB gemaakt is door de zusjes, meer aandacht? ik denk dat als marcia zo populair was, marcia in de watten zou worden gelegd,als het al in de watte gelegd worden is ,want ik vind het niet storend
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 03:20:47 #56
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43003425
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Snoet123 het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat er steeds in de "WIJ" vorm gepraat wordt als het Mo en Sa aangaat. Twee héél verschillende persoonlijkheden. De "zusjes" zijn hillarisch? Sabrina is hillarisch...Mo niet vind ik...
Hun fans?? Als ik zo eens op de verschillende forums kijk, dan zie ik toch een groot verschil wat betreft fans. Sabrina lijkt een stuk populairder dan Monique hoor.
De zusjes zijn een Tweeeenheid. Zonder de ene bestaat er geen andere. Dat is iets wat ze zelf ook toegeven, want als 1 van de 2 in de Crazy Piano's is, wordt de ander gebeld om te komen en dan is het pas feest.
Sabrina kan nog zo hilarisch zijn, maar dat is ze absoluut niet in haar eentje. Zonder Van Dusschoten zou er nooit een Van Duin geweest zijn. En wat forumers betreft, dat zegt mij na 6 Big Brothers niets meer. Dwazen zoals jij en ik, die op uren dat een normaal mens op Xijn bed ligt te ronken nog naar de streams loeren, zijn niet de maatstaf.
De meerderheid van de stemmen komt toch altijd van de ploeg die zich tevredenstelt met een halfuurtje BB op tv per dag.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43004446
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:20 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

De zusjes zijn een Tweeeenheid. Zonder de ene bestaat er geen andere. Dat is iets wat ze zelf ook toegeven, want als 1 van de 2 in de Crazy Piano's is, wordt de ander gebeld om te komen en dan is het pas feest.
Sabrina kan nog zo hilarisch zijn, maar dat is ze absoluut niet in haar eentje. Zonder Van Dusschoten zou er nooit een Van Duin geweest zijn. En wat forumers betreft, dat zegt mij na 6 Big Brothers niets meer. Dwazen zoals jij en ik, die op uren dat een normaal mens op Xijn bed ligt te ronken nog naar de streams loeren, zijn niet de maatstaf.
De meerderheid van de stemmen komt toch altijd van de ploeg die zich tevredenstelt met een halfuurtje BB op tv per dag.
tis maar wat je wil zien en horen wat je wilt horen..
de zusjes hebben bb gemaakt.... ze moeten eens n sanctie krijgen, bv 2 dagen hun mond houden.
wat hou je dan over.. moet er nie aan denken..
persoonlijk stoor ik me nie aan dat lamasegguh en weet je wel..
terwijl ik : wat leuk, en wat lieeefffff...bizarrrrrrrr... nie meer kan horen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 09:35:05 #58
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43004675
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 08:35 schreef gerxan het volgende:


persoonlijk stoor ik me nie aan dat lamasegguh en weet je wel..
terwijl ik : wat leuk, en wat lieeefffff...bizarrrrrrrr... nie meer kan horen
Dat is TE waar !!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43005605
Ik heb totaal geen hekel aan de zusjes maar ik stoor me meer aan Hummie
pi_43036033
Ik denk het zeker te weten nu.
Mo zit in het huis om te zorgen dat Sabrina wint.
Financieel heeft Mo het niet slecht en daar hoeft ze het niet voor te doen,wat ze wel doet is financieel Sabje bijstaan omdat die een beetje aan de grond zit.
Wat we allemaal weten is dat beide zusjes geld willen uitgeven als water als je ze alleen al hoort spreken over kleding en cosmetica en zo.De duurste merken zijn nog niet goed genoeg.
Na de aktie van Mo Sabrina te bewerken wat betreft het aannemen van de joker van Jeroen was het voor mij ineens duidelijk waar Mo mee bezig is.
Ik had haar tot die aktie hoog zitten en dacht echt dat ze eerlijk en recht door zee was maar dat is ineens weg en heb het idee dat ze heel goed weet wat ze wil en naar werk doel ze werkt.
Ben benieuwd of iemand dat idee weg kan nemen want hoe meer ik op haar let hoe sterker dat gevoel wordt dat ze een slim spel aan het spelen is.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:52:40 #61
58921 Day
You can fly!
pi_43039744
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef riri het volgende:
Ik denk het zeker te weten nu.
Mo zit in het huis om te zorgen dat Sabrina wint.
Financieel heeft Mo het niet slecht en daar hoeft ze het niet voor te doen,wat ze wel doet is financieel Sabje bijstaan omdat die een beetje aan de grond zit.
Wat we allemaal weten is dat beide zusjes geld willen uitgeven als water als je ze alleen al hoort spreken over kleding en cosmetica en zo.De duurste merken zijn nog niet goed genoeg.
Na de aktie van Mo Sabrina te bewerken wat betreft het aannemen van de joker van Jeroen was het voor mij ineens duidelijk waar Mo mee bezig is.
Ik had haar tot die aktie hoog zitten en dacht echt dat ze eerlijk en recht door zee was maar dat is ineens weg en heb het idee dat ze heel goed weet wat ze wil en naar werk doel ze werkt.
Ben benieuwd of iemand dat idee weg kan nemen want hoe meer ik op haar let hoe sterker dat gevoel wordt dat ze een slim spel aan het spelen is.
Ten eerste zitten ze natuurlijk allemaal in dat huis om het geld te winnen.
Ten tweede vind ik het niet zo raar dat Mo kwaad was op Marlies en Marcia. Die hebben nl. een heel vals spelletje gespeeld met het nomineren. Als haar zusje dan het slachtoffer daarvan wordt, vind ik het niet meer dan normaal dan ze zinspeelt op wraak en Sa aanmoedigt om die joker te kopen en 1 van de schuldige op de bank te zetten.
Ten derde, Mo is niet de enige die een slim spel speelt (al heb ik zelf dat gevoel niet zo). Er zijn anderen in dat huis (ik noem een Rik, een Tijn, ja ook hij, ik noem zelf onnozele Jeroen) die het veel slimmer spelen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43042126
Let wel...ik had Mo hoog zitten tot op dat moment.
Dat is door die aktie compleer verandert
Ik hoor Sa nog zeggen tegen Jeroen dat ze niet zo in elkaar zit en die joker nooit zou accepteren,dat had ze altijd tegen zichzelf gezegd.
Wat schetst mijn verbazing...Mo, haar bloedeigen zusje praat haar om,terwijl Mo met eigen oren aan had kunnen horen dat dat voor Sa een soort van hele sterke overtuiging was.
Daarin bewerk je je zusje dan toch niet...ze had gewoon op de bank kunnen gaan zitten zonder eruit gestemd te worden.
Het was voor Sa veel beter geweest als ze zich aan haar standpunt had gehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 29-10-2006 19:24:37 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_43042334
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:25 schreef riri het volgende:
Let wel...ik had Mo hoog zitten tot op dat moment.
Dat is door die aktie compleer verandert
Ik hoor Sa nog zeggen tegen Jeroen dat ze niet zo in elkaar zit en die joker nooit zou accepteren,dat had ze altijd tegen zichzelf gezegd.
Wat schetst mijn verbazing...Mo, haar bloedeigen zusje praat haar om,terwijl Mo met eigen oren aan had kunnen horen dat dat voor Sa een soort van hele sterke overtuiging was.
Daarin bewerk je je zusje dan toch niet...ze had gewoon op de bank kunnen gaan zitten zonder eruit gestemd te worden.
Het was voorSa veel beter geweest als ze zich aan haar standpunt had gehouden.
Dat kan Monique niet weten dat Saa er toch wel in was gebleven.
Ik heb ook een zusje en als ik in de schoenen had gestaan van Monique had ik er ook alles aan gedaan om die heks op de bank te krijgen!
wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
  Moderator zondag 29 oktober 2006 @ 18:43:20 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43042545
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:25 schreef riri het volgende:
Het was voorSa veel beter geweest als ze zich aan haar standpunt had gehouden.
Maar je beweert nu juist dat Monique er op uit is om Sabrina de hoofdprijs te laten winnen.
Dus ook al zou het waar zijn wat je hierboven stelt (maar dat weet je niet, het is een aanname), dan nog zou het van Monique uit gezien te goeder trouw zijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:01:33 #65
6941 APK
Factual, I think.
pi_43042993
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef Day het volgende:

Ten eerste zitten ze natuurlijk allemaal in dat huis om het geld te winnen.
Ten tweede vind ik het niet zo raar dat Mo kwaad was op Marlies en Marcia. Die hebben nl. een heel vals spelletje gespeeld met het nomineren.
Wat nou vals, die twee blonde inhoudsloze leeghoofdige dozen zorgen er al 3 weken gezamelijk voor dat Marcia genomineerd staat:
"Ja, ik weet het niet, zal ik maar zeggen. Ik heb gewoon het minste met haar, weet je wel?"
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:17:18 #66
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43043433
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
Of de zusjes nou door Hummie worden beschermd of niet, dat staat er los van of de sfeer door deze twee dames verziekt zou zijn.
Ik vind van niet. Sabrina en Monique hebben wekenlang vrolijk rondgehuppeld, terwijl het gekonkel al in volle hevigheid was losgebarsten. Nu begint Monique de ernst van het spel in te zien, trekt Sabrina daar een beetje in mee en nu zouden zij de schuldigen zijn? Belachelijk. Heeeeeerlijk juist dat ze niet over zich heen laten lopen Het is meer een verdedigingsmechanisme dan dat ze actief 'venijnig' bezig zijn.
De sfeer was allang verziekt, door degenen die al vanaf de eerste dag louter met het spel bezig zijn, met name door Marlies en in haar kielzog meelopertje Marcia. De sfeer gaat opknappen zodra Marlies eruit is Hopelijk aanstaande maandag al.
Oh en TS, als Marcia de enige is die 'zichzelf' is... dan wil ik haar niet kennen
Eensch
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:21:35 #67
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43043585
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:25 schreef riri het volgende:
Let wel...ik had Mo hoog zitten tot op dat moment.
Dat is door die aktie compleer verandert
Ik hoor Sa nog zeggen tegen Jeroen dat ze niet zo in elkaar zit en die joker nooit zou accepteren,dat had ze altijd tegen zichzelf gezegd.
Wat schetst mijn verbazing...Mo, haar bloedeigen zusje praat haar om,terwijl Mo met eigen oren aan had kunnen horen dat dat voor Sa een soort van hele sterke overtuiging was.
Daarin bewerk je je zusje dan toch niet...ze had gewoon op de bank kunnen gaan zitten zonder eruit gestemd te worden.
Het was voorSa veel beter geweest als ze zich aan haar standpunt had gehouden.
Mo is gewoon iets leeper dan haar zus. Van de week gaf ze ook al heel scherp aan dat het spel begonnen is en dat leuk en aardig nu wel over gaat. En dat ze ook graag willen winnen.

Zou er al een afspraak zijn met Rob over een overwinning dan weet Mo dat niet.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:23:38 #68
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43043652
oops verkeerd topic
pi_43043884
De kijker heeft het laatste woord
Die rekent de persoon af op het gedrag wat iemand vertoont in het huis.
Je kunt alles heel slim willen spelen maar het grootste gedeelte van de kijker kijkt daar doorheen en rekent af op wat ze zien.
Is maar goed ook.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:34:56 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_43043991
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:31 schreef riri het volgende:
De kijker heeft het laatste woord
Die rekent de persoon af op het gedrag wat iemand vertoont in het huis.
Nope, de kijker rekent de persoon af op hoe hij of zij in beeld gebracht wordt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43044263
De kijker ziet veel meer
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:52:16 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_43044531
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef riri het volgende:
De kijker ziet veel meer
Die 40 suffe steamers misschien, maar de mensen die de uitzendingen kijken niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:53:29 #73
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43044577
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:52 schreef APK het volgende:

[..]

Die 40 suffe steamers misschien, maar de mensen die de uitzendingen kijken niet.
Laat ik nou net iets dergelijks ergens anders hebben gepost...
  maandag 30 oktober 2006 @ 00:14:56 #74
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43054645
Monique speelt het heel slim. E e n van de zusjes staat op zeker in de finale. Persoonlijk zou ik het Monique erg gunnen, ik vind haar gewoon een moordgriet. Maar Saatje is ook schatje en mag het voor mij ook wel winnen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43056634
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:58 schreef Gert het volgende:
De zusjes, en dan met name Sabrina, zijn een lichtpuntje in de troosteloze lamlendigheid van het Big Brother-huis.
Ik hoop dat Sabrina BB6 wint.
Eensch. Bovendien is het belachelijk om te spreken van 'de zusjes', want die twee vormen niet één geheel. Monique is met vlagen om uit te kotsen met haar hysterische gedrag. Maar Sabrina blijft haarzelf. Dom, intens dom, maar wél heel erg echt en oprecht. Er zit geen kwaad in. In Monique wel trouwens. Zij deugt niet.
pi_43080393
En de zusjes-show is weer begonnen!! Om onpasselijk van te worden...
pi_43080409
Maar nee hoor, ze worden helemaal niet voorgetrokken...
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:55:42 #78
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_43080613
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique speelt het heel slim. E e n van de zusjes staat op zeker in de finale. Persoonlijk zou ik het Monique erg gunnen, ik vind haar gewoon een moordgriet. Maar Saatje is ook schatje en mag het voor mij ook wel winnen.
Je bent niet goed bij je hoofd!!!

Om BB2006 te redden, beide zusjes direct het huis uit!
48 uur = 48 uur!!!
pi_43080814
om agressief van te worden... wat een irritante wijven
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_43080898
Ik ga haast verlangen naar beelden van Natasia...
pi_43081812
Ze vragen er toch niet om? Ga lekker klagen bij Hummie .
pi_43082059
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:22 schreef schatje het volgende:
Ze vragen er toch niet om? Ga lekker klagen bij Hummie .
Heb ik al vier keer gemaild...geen enkele keer een reactie...
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:30:00 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43082282
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:22 schreef schatje het volgende:
Ze vragen er toch niet om? Ga lekker klagen bij Hummie .
Dat ze er zelf niet om vragen wil niet zeggen dat het niet gebeurd. BB neemt de zussen in bescherming en geeft hen wat vaker een extraatje.... Tuurlijk kunnen ze daar niets aan doen, maar persoonlijk vind ik het niet helemaal fair.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')