abonnement Unibet Coolblue
pi_52607826
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:25 schreef MarsX het volgende:
blacklisted zuigt live, spele kort, zonder energy, hebben dr geen zin in, langzamer dan op cd ect
Haha terwijl ik aan het typen ben plaats jij hetzelfde. Ik ben dus niet de enige die het vindt
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:09:40 #227
184465 Migue
Sensuele man
pi_52626377
Blacklisted nog nooit live gezien en nieuwe Justice nog niet gehoord, vandaar mijn enthousiasme
Maar, nee, ik doe (nog?) niet aan vinyl. Is die 7" ook op cd te vinden, want ik heb geloof ik wel een paar maanden terug de hele Blacklisted disco op mp3cd gezet? Op cd klinkt het allemaal wel relaxt, Blacklisted, maar als ze zo slecht zijn live als dat jullie zeggen zal het wel een flinke tegenvaller worden
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:39:54 #228
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_52705670
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=101625067

4 Pennywise nrs die bedoeld waren voor eerdere cd's maar die nooit uitgebracht zijn.
Zijn geschreven/gezongen/gespeeld/gedrumd door de bassist Randy.
Typische pw nrs. "No Survivors" is echt een tip voor de pw liefhebbers

[ Bericht 4% gewijzigd door Ixnay op 26-08-2007 19:45:25 ]
pi_52709710
Vandaag Madball, Angel Crew en Dealine gezien(A Black Cloud Halo speelde ook, maar die hadden we gemist). Vond Deadline niet echt boeiend(afgezien van de zangeres, die vond ik best knap). Angel Crew vond ik heel tof, was echt hard en toen Madball, super gaaf. Het enige nadeel was dat er echt best wel wat nazi's bij de show waren, dat is gewoon waardeloos!
pi_52710580
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef Ixnay het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=101625067

4 Pennywise nrs die bedoeld waren voor eerdere cd's maar die nooit uitgebracht zijn.
Zijn geschreven/gezongen/gespeeld/gedrumd door de bassist Randy.
Typische pw nrs. "No Survivors" is echt een tip voor de pw liefhebbers
Ik vind het tot nu toe beter (No Survivors) dan wat Jim en Fletcher doen de laatste jaren!!!!
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:28:36 #231
184465 Migue
Sensuele man
pi_52713416
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Magereheinus het volgende:
Het enige nadeel was dat er echt best wel wat nazi's bij de show waren, dat is gewoon waardeloos!
Doodschoppen, dat ongedierte moet je met hun eigen wapens bestrijden.

Vanmiddag nieuwe Justice gecheckt, ik snap wat jullie bedoelen met die verrotte zang Nieuwe Payback is wel erg goed te doen
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:47:19 #232
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_52713988
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef =HellFire= het volgende:

Ik vind het tot nu toe beter (No Survivors) dan wat Jim en Fletcher doen de laatste jaren!!!!
Het lijkt ook op oude Pennywise vind ik. Die Randy zingt niet eens zo slecht.
  maandag 27 augustus 2007 @ 02:27:18 #233
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52717236
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef Migue het volgende:

[..]

Doodschoppen, dat ongedierte moet je met hun eigen wapens bestrijden.

Vanmiddag nieuwe Justice gecheckt, ik snap wat jullie bedoelen met die verrotte zang Nieuwe Payback is wel erg goed te doen
Het ongenuanceerde veroordeling van Neos levert ook niet het gewenste resultaat op, daarnaast zijn meer mensen uit de naam van Communisme vermoordt, wees eens introspectief.

Zelf heb ik gister Dockboys gezien met ongeveer 25 man, grappige band, aardige lui.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52721480
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef Migue het volgende:

[..]

Doodschoppen, dat ongedierte moet je met hun eigen wapens bestrijden.
Nja dat tuig was met een groepje gekomen, man of 8, dus dat trek ik vrij slecht in mn eentje. Daarnaast ook geen zin in ruzie, ik kom voor de muziek Maar vond het raar dat er nazi's waren, de gitarist van Madball is een mexicaan!
pi_52725391
Ik vraag me toch af waar jij naar shows gaat aangezien je zo vaak van die nazi-mietjes tegenkomt

En ach, dat Hoya in Madball zit... OLC en AF zijn ook vaak genoeg beschuldigd van racisme en fascistische teksten en hebben ook latino's/joden in de band...

Is die nieuwe Madball nog wat? Ik hoor er aardig positieve verhalen over. Legacy vond ik heel slecht, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit weer wat beter is.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52726606
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het lijkt ook op oude Pennywise vind ik. Die Randy zingt niet eens zo slecht.
Meer invloeden van hem eigenlijk voortaan graag. Gek eigenlijk, want Randy (en Byron trouwens ook) vond ik eerst echt een nobody binnen Pennywise.
pi_52726673
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:05 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Nja dat tuig was met een groepje gekomen, man of 8, dus dat trek ik vrij slecht in mn eentje. Daarnaast ook geen zin in ruzie, ik kom voor de muziek Maar vond het raar dat er nazi's waren, de gitarist van Madball is een mexicaan!
Misschien waren ze wel gewoon kaal. Of hadden ze toevallig witte veters. Mijn Vans en Osiris hadden ook witte veters you know!
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:15:06 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_52727783
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:32 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Meer invloeden van hem eigenlijk voortaan graag. Gek eigenlijk, want Randy (en Byron trouwens ook) vond ik eerst echt een nobody binnen Pennywise.
Byron is echt een ondergewaardeerde drummer. Is echt topsport als je kijkt wat die gast doet.
pi_52728099
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:50 schreef vingerplant het volgende:
Ik vraag me toch af waar jij naar shows gaat aangezien je zo vaak van die nazi-mietjes tegenkomt

En ach, dat Hoya in Madball zit... OLC en AF zijn ook vaak genoeg beschuldigd van racisme en fascistische teksten en hebben ook latino's/joden in de band...

Is die nieuwe Madball nog wat? Ik hoor er aardig positieve verhalen over. Legacy vond ik heel slecht, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit weer wat beter is.
Nja was de 1e keer dat ik ze zag bij een show eigenlijk. Bij andere dingen eigenlijk alleen van horen zeggen(wel goede bekende). En ja ik vind de nieuwe Madball heel erg tof, maar ik vond Legacy ook wel goed...
En ja ik weet zeker dat het nazi's waren aangezien 1 een tattoo had van een SS doodskop, 1 een Combat 18 trui en nog een met een Ian Stuart tshirt(Zanger Skrewdriver) en meer van dat soort ongein
pi_52728139
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:50 schreef vingerplant het volgende:
Is die nieuwe Madball nog wat? Ik hoor er aardig positieve verhalen over. Legacy vond ik heel slecht, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit weer wat beter is.
Het is beter dan Legacy, het komt niet in de buurt van Set it off.

Als vanouds dus.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52728251
En Neo's Schmeo's. Heeft iemand de nieuwe EP van The Epoxies al gehoord? En is het wat?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:36:52 #242
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52728475
Vanavond Ignite

Ik ben benieuwd..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:24:28 #243
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_52729813
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef maniack28 het volgende:
Vanavond Ignite

Ik ben benieuwd..
Ik moet zo vertrekken.
Als het net zo goed is als op Groezrock is het mij die 4 uur rijden waard.
pi_52730157
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:24 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik moet zo vertrekken.
Als het net zo goed is als op Groezrock is het mij die 4 uur rijden waard.
Ja jezus en of ze goed waren op Groezrock ja. Maar ga niet naar Utrecht, te weinig geld en zie ze wel bij PERSISTANCE. 5 september weer een showtje: Gorilla Biscuits in de Melkweg. Nog mensen die daar heen gaan?
pi_52730639
Nee, maar ik moet wel per se met iemand mee naar The Misfits (of wat er van over is...) en nog een zooi andere bands. Maar om heel eerlijk te zijn: ik heb echt niets met die band...
pi_52731150
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:36 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Ja jezus en of ze goed waren op Groezrock ja. Maar ga niet naar Utrecht, te weinig geld en zie ze wel bij PERSISTANCE. 5 september weer een showtje: Gorilla Biscuits in de Melkweg. Nog mensen die daar heen gaan?
Ik ga ze zien in de 013, tenzij ik op de één of andere manier de vijfde uit mijn faculteitsdagen weet te vluchten, en in Amsterdam zie te raken. Te veel zin in, toch wel één van mijn favoriete hardcore bands!
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:55 schreef =HellFire= het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn: ik heb echt niets met die band...
Gorilla Biscuits of dat piss-poor excuus voor The Misfits?

Nu Ignite, later!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:32:51 #247
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_52731519
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:17 schreef Nosh het volgende:
Nu Ignite, later!
Ik vind die gozer van Ignite zown gare stem hebben. Opzich spelen ze best goede muziek, maar die stem verpest alles voor mij.

Verder wil ik nog wel keertje naar de Persistence Tour als ik er tijd voor heb. Wil altijd nog keertje Hatebreed zien. En Agnostic Front wil ik ook nog keertje zien, de rest kan me niet zoveel boeien eigenlijk.
Slay the dragon in your dreams!
pi_52734333
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:55 schreef =HellFire= het volgende:
Nee, maar ik moet wel per se met iemand mee naar The Misfits (of wat er van over is...) en nog een zooi andere bands. Maar om heel eerlijk te zijn: ik heb echt niets met die band...
Daar ga ik heen, vanaf waar reis je(ik reis per trein vanuit Rdam). En de persistance Tour wordt weer mooi hoor, Agnostic Front wil ik dolgraag zien, maar ook Sworn Enemy wil ik best graag zien(vind t een lekker harde band). Maar ook Ignite en Hatebreed nog eens zien vind ik niet erg!
pi_52735088
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:17 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik ga ze zien in de 013, tenzij ik op de één of andere manier de vijfde uit mijn faculteitsdagen weet te vluchten, en in Amsterdam zie te raken. Te veel zin in, toch wel één van mijn favoriete hardcore bands!
[..]

Gorilla Biscuits of dat piss-poor excuus voor The Misfits?

Nu Ignite, later!
Misfits.
pi_52735100
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:19 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Daar ga ik heen, vanaf waar reis je(ik reis per trein vanuit Rdam). En de persistance Tour wordt weer mooi hoor, Agnostic Front wil ik dolgraag zien, maar ook Sworn Enemy wil ik best graag zien(vind t een lekker harde band). Maar ook Ignite en Hatebreed nog eens zien vind ik niet erg!
Vanaf Alkmaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')