abonnement Unibet Coolblue
pi_43543126
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Roddel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43556896
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het niet dacht!!!
pi_43564240
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef Molline het volgende:

[..]

Als ik het niet dacht!!!
Dat zat er idd wel wat aan te komen, leuk leuk leuk
How rude!
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 00:51:46 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43565361
Vond het ook maar een matige aflevering Ik was wel blij met het einde, eindelijk Meredith en Derrek samen. Zie het alleen wel gebeuren dat er weer iets gebeurd waardoor het weer op losse schroeven komt. Denk dat Addison misschien zwanger is
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 01:31:10 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43566218
Ik zat de hele tijd te denken wie nou dat zwangere meisje was in deze aflevering. Zij speelde één van de vriendinnetjes van Ross in Friends (Elizabeth, met als vader Bruce Willis ) De vrouw van die transexueel speelt trouwens in Jericho. Is wel grappig als je veel series kijkt dat je ze dan steeds weer terug ziet komen
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_43567933
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:31 schreef MaJo het volgende:
Ik zat de hele tijd te denken wie nou dat zwangere meisje was in deze aflevering. Zij speelde één van de vriendinnetjes van Ross in Friends (Elizabeth, met als vader Bruce Willis )
klopt.
  donderdag 16 november 2006 @ 10:41:08 #132
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_43601111
Zo zat Justina Machado (Vanessa Diaz, Six Feet Under) ook in een van de laatste afleveringen. Grappig om iemand ineens helemaal uit zijn verband gerukt in een andere serie te zien .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_43601179
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:41 schreef k_i_m het volgende:
Zo zat Justina Machado (Vanessa Diaz, Six Feet Under) ook in een van de laatste afleveringen. Grappig om iemand ineens helemaal uit zijn verband gerukt in een andere serie te zien .
Ik herken echt enorm vaak tv-gezichten in allerlei series, ook van kleine bijrollen, best ziekelijk
pi_43601996
heb ik ook altijd met Kiefer Sutherland (Jack, 24). Zie hem altijd als Jack, ook in andere films.

Maar goed, back to Grey's...
pi_43628843
Hij stroomt alweer naar binnen...
pi_43630275
Hmm, straks vriendje weer even aan het werk zetten. Ik heb zelf geen idee hoe dat moet met dat ingewikkelde programma van hem. Maar dan heeft 'ie het ook binnen 10 min binnen, dus dat is het wachten wel waard
pi_43631360
Het is het wachten zeker wel waard. Ik vond het een toffe aflevering in tegenstelling tot de rest van dit seizoen. Vond het allemaal maar een beetje matig tot nu toe maar deze aflevering is ouderwets grappig hoewel ook serieus.
Syllables govern the world
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:50:25 #138
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43632060
Het wel wel een leuke aflevering
pi_43632120
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:26 schreef reese.com het volgende:
Het is het wachten zeker wel waard. Ik vond het een toffe aflevering in tegenstelling tot de rest van dit seizoen. Vond het allemaal maar een beetje matig tot nu toe maar deze aflevering is ouderwets grappig hoewel ook serieus.
nu wil ik em ook zien, maar moet nog wachten tot ongeveer 20 u
pi_43638925
Eindelijk weer echt een geweldige aflevering! Hierboven zei iemand het al, maar het voelde echt weer als vanouds.. Ik hoop dat we meer van dit soort afleveringen zullen krijgen dit seizoen want ik had het gevoel dat het een kleeeeeein beetje aan het inkakken was, maar als ze zo doorgaan komt het weer helemaal goed!
pi_43640738
O wat een fijneee aflevering.
your simple words just don't move me.
pi_43641423
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:02 schreef Kantar het volgende:
Ik hoop dat we meer van dit soort afleveringen zullen krijgen dit seizoen want ik had het gevoel dat het een kleeeeeein beetje aan het inkakken was, maar als ze zo doorgaan komt het weer helemaal goed!
Volgende week, thanksgiving evening / november sweeps, de aflevering is ook tien minuten langer. The event of the season wordt ie genoemt in de promo's.
Syllables govern the world
pi_43643370
Hij was inderdaad weer hartstikke leuk. Zoals die hoort te zijn.
Heb gewoon aan 1 stuk kunnen genieten .

Op naar de volgende aflevering.
pi_43643720
Ik vond 'm ook gewoon weer hartstikke leuk.

En die promo voor volgende week.... ik kan bijna niet wachten!
Een uur lang Grey's Anatomy! "The event of the season!"
pi_43648600
Eindelijk weer een echte grey's anatomy aflevering! dit was echt seizoen-2 kwaliteit weer.

Ik heb weer hoop voor de serie Eerste 7 afleveringen waren echt teleurstellend.
pi_43648963


Top aflevering
Het 'aparte' verhaal van George zijn vader was echt super. De regel dat je geen familie mag behandelen lijkt logisch/makkelijk totdat je het daadwerkelijk zelf meemaakt. Dan lijken alle regels en codes nergens op te slaan, het betreft een speciaal geval, je familie.

en dat heeft dus ELKE patient die binnen komt

Het is niet zo dat alles ineens goed komt als arts/intern/chirurg omdat jij toevallig familie bent, sterker nog het feit dat je familie bent maakt het nog erger. Je kan het verhelpen, maar je mag niet.

Wat dat betreft is deze serie soms wel de harde waarheid, maar dat maakt het ook zo mooi.
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  zaterdag 18 november 2006 @ 02:56:29 #147
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43649048
Godver, de hele cast was bij Oprah in Amerika vandaag.
Ze was op de set en alles..die MOET ik zien..


Elevator Love


quote:
Reports of an on-set scuffle between Isaiah Washington and Patrick Dempsey made headlines across the country. So what really happened?

"I lost my cool but it wasn't coming out of a place of animus for Patrick or T.R. or anyone. It was coming out of a place of trying to stay focused about the work," Isaiah says. "I've been working with these beautiful men for three years now and we had an argument as brothers. It came about at a time and a place that was overwhelming for both of us."

Despite what reports said, Isaiah says the argument was just that. "What it was not, was a brawl," he says. Isaiah says his reaction was below his personal standards and has apologized to the cast and crew.

When the argument broke out, James called a meeting to clear the air, as any good chief would. "We're a family. … With families you have a beef. It was a beef, no more, no less," James says. "We got a chance to go ahead and air some stuff. It was done, and we went back to work."

Patrick says he thinks a lot of good came out of the argument. "I think what happens is we needed to just be open and be able to communicate and not let things build up," Patrick says. "I think we've come to that point where it's much freer to communicate with each other, and we're more relaxed because of it. I think the whole company's tighter."
En er waren 3 fanparties waarbij fans via satelliet direct vragen mochten stellen a/d cast !

Leuke Quiz! Ik had 8 goed

[ Bericht 47% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 18-11-2006 03:07:30 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43650362
Ik had dr 5 goed
pi_43653001
Ik had er 9 goed

De enige fout was over het aantal jaren dat Derek en Addison getrouwd waren Ik zat iig in de buurt
pi_43657802
Ik had ze alle 10 goed. Hoe ziek is dat?
Zag net trouwens de promo voor volgende week (volgens mij hoorde ik iets over extended length?!). Zal wel weer heftig worden, uitpakken met Thanksgiving.

[ Bericht 66% gewijzigd door retracc op 18-11-2006 15:39:01 ]
your simple words just don't move me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')