En de ervaring van de klusser. Een Pool vanaf een euro of 18-20.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:41 schreef Tware het volgende:
Eerder 35-50 euro per uur, afhankelijk van de soort klus
De week erop is je huis leeg ..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:19 schreef bbtb77 het volgende:
Wat is er mis met zwart werken? Huur anders een stel 'professionele' Polen in kost maar 15 Euro per uur.
Hollanders kunnen er ook wat van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:11 schreef sanger het volgende:
[quote]Op woensdag 25 oktober 2006 20:56 schreef okkie-man het volgende:
[..]
De week erop is je huis leeg ..
[/quote
Onzin, je moet alleen geen ilegaal nemen. Dat geld voor zowel Polen, Turken, Grieken en Spanjaarden.
Je kunt ook bij bedrijven terecht.
Ik ben zelfs in het huis van Tnimble geweestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:23 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Hollanders kunnen er ook wat van.Vraag maar aan Tnimble
Tenzij het een winterschilder is natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef TheOneAndOnly het volgende:
beetje zoeken maar 30 euro ben je niet kwijt, bedrijf waar ik werk heb je te maken met ISO 9000zoveel en VCA enzo en daar vragen ze 35 euro per uur.
om voorbeeld te noemen: maat van me heeft elektrobedrijf en vraagt 28 euro per uur.... dus niet klusjesman.... gewoon even rondbellen.... behangen wordt door een schilder gedaandus een tipje: de winter komt er aan en dan zijn schilders goedkoper......
succes
in de winter hebben schilders minder werk omdat er buiten niet geschilderd kan worden....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Tenzij het een winterschilder is natuurlijk
Maar je hebt wel een punt, in de winter zijn vele klussenbedrijven goedkoper omdat het aanbod minder is.
Wat is er wezenlijk anders in wat jij bedoeld en in wat ik bedoel?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:15 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
in de winter hebben schilders minder werk omdat er buiten niet geschilderd kan worden....
dus er zijn bedrijven zat die liever hun mensen voor minder geld aan het werk zetten dan ze betaald naar huis te sturen....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |