abonnement Unibet Coolblue
pi_42929821
Ben de laatste tijd echt iedere keer de pineut met het posten van de laatste post.
Owkay anyhow...


SEASON 7 of the GILMORE GIRLS
Set in a storybook Connecticut town populated with an eclectic mix of everyday folks and lovable lunatics, Gilmore Girls is a humorous multigenerational series about friendship, family and the ties that bind.
Thirtysomething Lorelai Gilmore (Lauren Graham) has made her share of mistakes in life, but she has been doing her best to see that her college-bound daughter - and best friend in the world - Rory (Alexis Bledel), doesn't follow in her footsteps. That may be easier said than done, considering that the two share the same interests, the same intellect, the same coffee addiction and the same eyes. Rory is more serious than Lorelai, but there are tendencies, especially in the love department, that clearly indicate she is her mother's daughter.



7x01 - The Long Morrow (26 September 2006)
7x02 - That's What You Get, Folks, For Makin' Whoopee (3 Oktober 2006)
7x03 - Lorelai's First Cotillion (10 Oktober 2006)
7x04 - 'S Wonderful, 'S Marvelous (17 Oktober 2006)
7x05 - The Great Stink (24 Oktober 2006)
7x06 - Go, Bulldogs! (7 November 2006)
7x07 - French Twist (14 November 2006)
7x08 - Introducing Lorelai Planetarium (21 November 2006)
7x09 - Knit, People, Knit! (28 November 2006)
pi_42929860
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Was een btje een mwah aflevering.
Logan was echt weer te schattig....hoe ik hem ooit irritant heb kunnen vinden is mij nog steeds een raadsel
Die ommezwaai van gedrag bij Friday night diner van Chris en Lorelai was echt grappig, die Emily helemaal verontwaardigd "I was having such a pleasant evening" *hihi*
En dat hele gedoe met die pickles was echt zware opvulling...je had dr echt helemaal niets aan.
pi_42937649
workdork lover

wat een superstel is het ook bij elkaar
pi_42937940
Logan&Rory waren schattig ja, Lorelai en Chris blijf ik matig vinden... Pickles was leuk maar werd idd iets teveel tijd aan verkwist.
How rude!
pi_42940355
workdork ! ROFL

ben het verder eens met Blaatkipje.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_42946339
Lauren Graham heeft twee keer een gastrol gespeeld in Studio 60, afgelopen twee weken. Ze speelde zichzelf . Was wel grappig, ze viel niet echt op ofzo, maar ze deed het wel goed.
Whatever I want.
pi_42947146
Ja was grappig idd, ik vind het wel leuk dat ze losjes wat celebs er in verwerken zonder dat ze als het ware de episodes in bezit nemen.
How rude!
pi_42961148
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja was grappig idd, ik vind het wel leuk dat ze losjes wat celebs er in verwerken zonder dat ze als het ware de episodes in bezit nemen.
Ja klopt, erg goed in elkaar gezet altijd daar.

Wat een aflevering! Ik zat helemaal 'aaaaaaaaw en !' toen Logan op het dak stond, echt zo lief!
Geweldig stukje ook in de auto, echt een gezien ! Ik vind het ook steeds leuker worden dat Chris en Lorelai samen zijn. Wordt nog leuk als ze naar Parijs gaan en Rory straks met kerst in London.

Tempo begint wel weer beetje te komen, het is voor mijn gevoel nog steeds niet helemaal GG, maar zeker een van de betere afleveringen tot nu toe.
Whatever I want.
pi_42979930
Ik vind Lorelai en Chris ook een erg goed koppel. Stukje in de auto was geweldig, hoe Chris daar zit te lachen en Lorelai aankijkt. Die twee voelen elkaar zo goed aan altijd. Ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Ook vraag ik me af of Rory nu bij Logan blijft. Af en toe doet hij wel rare dingen, zoals nu ook bij dat etentje. Er moet wel wat gebeuren tussen die twee, anders wordt het denk ik saai.
pi_43067100
Deze week: 7x06 - Go, Bulldogs!

Christopher talks Lorelai into visiting Rory at Yale during Parents' Weekend, and Lorelai is surprised to find that Richard and Emily are also there. Trying to prove how cool he is, Christopher invites all of Rory's co-workers on the Yale Daily News to an expensive lunch where they all drink too much, and the meal ends abruptly when Rory insists they leave to cover a breaking story. Meanwhile, Luke meets April's swimming coach, who convinces him to take her adult swimming class. When the coach flirts with him, Luke asks her out on a date.
pi_43098294
Rory en Logan zijn zoooo leuk samen.

Weet iemand toevallig wanneer seizoen 6 in NL op DVD uit komt??
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_43098495
Seizoen 6 is nog bezig in NL dus dat zal wel een tijdje duren gok ik zo.

Ik heb zin in aflevering 7.10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43098715
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:
Seizoen 6 is nog bezig in NL dus dat zal wel een tijdje duren gok ik zo.

Ik heb zin in aflevering 7.10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oehhhh, ja. Klinkt als een erg interessante ontwikkeling.

Ik vind toch echt dat Lorelai en Luke bij elkaar horen hoor. Christopher heeft zijn kansen gehad.

en Rory en Logan zo een vriendje wil ik later ook

echt super serie is het. kan niet wachten tot morgen
pi_43101178
Voor die aflevering 7x10 ook deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hihi*
pi_43128239
gewoon geen aflevering deze week

ik had er nog wel zo naar uit gekeken
pi_43128849
Kom er ook net achter inderdaad. Wat een teleurstelling, is de serie waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Komt zeker omdat het Halloween was.
pi_43130536
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:23 schreef StArcheo het volgende:
Kom er ook net achter inderdaad. Wat een teleurstelling, is de serie waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Komt zeker omdat het Halloween was.
ow ja, dat zal het wel zijn. Meerdere series hebben daar idd last van

maar het goede nieuws zie ik is dat The OC weer begint deze week er nog een Greys Anatomy gaat komen en ook nog plezier kan gaan beleven met 2 afleveringen One Tree Hill (omdat ik vorige week ook nog moest kijken ).

deze week hoef ik me niet te vervelen iig

daarnaast probeert een vriend van me nog een serie aan me te slijten.
Waar moet ik toch mijn tijd vandaan halen. Ik volg er al een stuk of 10
pi_43130686
Lol. Ik ken het probleem ja/
pi_43130747
Ik ken het tirannetje, ik ben persoonlijk nog erger Volg er al minimaal 15 ofzo dus ik ben afentoe wel blij met een week iets minder episodes, dan is het beter bij te houden.
How rude!
pi_43132380
hahaha, ben blij te horen dat ik dus niet de enige ben .

Wat een opluchting zeg

weten jullie dan ook of everwood nog gaat komen ? kan er niets op www.tv.com vinden
pi_43135878
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef tirannetje24 het volgende:

weten jullie dan ook of everwood nog gaat komen ? kan er niets op www.tv.com vinden
Everwood is definitief afgelopen.
Zelfs in NL is de laatste aflevering al geweest.
pi_43136151
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Everwood is definitief afgelopen.
Zelfs in NL is de laatste aflevering al geweest.
neeeeeee


pi_43376850
lag het aan mij of was deze aflevering gewoon saai ?

Ik wil meer rory en logan enzo. En meer rory en lorelai.
Ik vind de lol er een beetje afgaan

I want the old gilmore girls back plzzz

dit seizoen heb ik nog maar 1 echt leuke aflevering gezien. Tot nu toe valt het me gewoon echt tegen

edit: ok nou moet ik toegeven dat de laatste scene van Rory en haar ouders wel weer leuk was. Maakt het deze aflevering toch nog een beetje goed.

[ Bericht 13% gewijzigd door tirannetje24 op 08-11-2006 22:33:26 ]
pi_43384736
Ik vond het een beetje een opvullende aflevering. De promo voor de nieuwe aflevering zag er wel veelbelovend uit
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_43394557
Ja het sprankeld niet echt meer zo. Al vond ik Chris wel lief in deze ep. Maar die promo
Al vind ik dat Lore en Chris wel goed bij elkaar passen, ze zijn best lief zo te samen. Alleen Luke en Lore zijn toch my all time favorite. Maar die Luke en April verhaallijn hangt er zo maar bij
Ik vind echt sneu dat Luke en Lore helemaal geen contact meer hebben.. die twee samen waren, zelfs als vrienden, zo adorable..
Seen it all done it all, can't remember most of it
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')