wordt je dan wakker omdat je het gevoel hebt dat je een koude slurf hebt ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:37 schreef VonHinten het volgende:
Bij mij zit er een causaal verband tussen veel bier drinken en slaapwandelen.. Het is mij al meerdere malen overkomen dat ik, na een avond doorhalen, wakker wordt in het trappenhuis van mijn studentenflat () of buiten in mijn boxer rondloop (
) en zelfs een keer naakt buitenliep (
![]()
). Hoe het komt weet ik niet, want ik slaap voor die tijd wel gewoon. Is er een (te ontdekken) verband tussen alcohol en iets in je hersens wat het slaapwandelen triggert?
En je weet écht zeker dat je wel naar bed bent geweest die avonden?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:37 schreef VonHinten het volgende:
Bij mij zit er een causaal verband tussen veel bier drinken en slaapwandelen.. Het is mij al meerdere malen overkomen dat ik, na een avond doorhalen, wakker wordt in het trappenhuis van mijn studentenflat () of buiten in mijn boxer rondloop (
) en zelfs een keer naakt buitenliep (
![]()
). Hoe het komt weet ik niet, want ik slaap voor die tijd wel gewoon. Is er een (te ontdekken) verband tussen alcohol en iets in je hersens wat het slaapwandelen triggert?
Dat is wel met meer dingen zo, als ik droom dat ik water drink en dorst heb wordt ik linea recta wakker en moet iets te drinken hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:23 schreef wobbel het volgende:
[..]
wordt je dan wakker omdat je het gevoel hebt dat je een koude slurf hebt ofzo?
ik droom namelijk soms ook dat ik moet plassen en hupsa, minuut later ben ik wakker en moet ik pissen
ja maar hoe lang duurt die agressie? op een bepaald moment ben je toch weer wakker en weet je toch dat je weer eens aan het slaapwandellen bent?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef SHE het volgende:
Ik ben een slaapwandelaar/heftige slaapster.
Mij wakker maken is niet zo'n goed idee, dan kan ik erg agressief worden.
Gewoon lekker laten gaan.
Vaak maar een minuutje ofzo, maar ik word dan echt niet wakker hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja maar hoe lang duurt die agressie? op een bepaald moment ben je toch weer wakker en weet je toch dat je weer eens aan het slaapwandellen bent?
en als je nou een bak water over je heen zou krijgen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Vaak maar een minuutje ofzo, maar ik word dan echt niet wakker hoor
Kan wel meerdere keren per nacht voorkomen overigens.
Geen idee, ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
en als je nou een bak water over je heen zou krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |