abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:39:15 #1
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42863818
Ik wou vanochtend naar de kapper; die mat werd onverteerbaar. Bij mij in de buurt zit een hele rits Chinese kappers; goedkoop maar ze knippen meestal niet zo goed.
Eén daarvan, echter, ziet er wat professioneler uit dus ik dacht, laat ik die maar eens proberen.

Ik zet mijn fiets neer voor de deur, staat er een Chinees me al te verwelkomen: "wassen en knippen?"
Ik knik van ja, en vraag: "kan ik hier pinnen?"
"Ja", zegt-ie, "wassen en knippen 15 euro."

Hij brengt me naar een wastafel, mocht ik gaan liggen, en hij uitgebreid mijn haren wassen, incl. hoofd- en nekmassage. Vond het een beetje jammer dat ik niet door een van de leuke meisjes werd geholpen die daar rondhuppelden, maar goed. Hij deed het prima.
Daarna door diezelfde kerel geknipt, geföhnt, bijgeknipt, alles naar wens.

Vraagt-ie na afloop: "nog een keer wassen?"
Ik: "Ehh... ja, doe maar." (nog nooit meegemaakt)

Hij knipt met zijn vingers, er springt een meisje naar voren die zegt: "jij meekomen"
Dus ik met haar mee, moet ik liggen op een soort van massagebed annex wastafel, schoenen uit! en zij weer mijn haren wassen, heel uitgebreid, met shampoo-lotion-conditioner, allerlei lekker ruikende spulletjes.

Begint ze ook mijn gezicht met crème in te smeren, te masseren, met een natte doek te bewerken, hup neus- en oorgaten gereinigd, en wéér een geheel niet onprettige massage.
Zegt ze na een kwartier: "jij omdraaien"

Ik dacht nog, hoeveel moet ik voor deze superbehandeling neer gaan tellen? maar besloot het spel mee te spelen. Dus ik krijg een complete rug- en schoudermassage van 15 minuten. (gewoon met kleren aan natuurlijk, voor degenen die anders mochten denken het was midden in de zaak)

Toen dat afgelopen was, word ik door haar teruggebracht naar een kappersstoel, en begint ze mijn haar wéér te föhnen, en brengt ze het goed in model.

Ik heb er minstens een uur doorgebracht.

Toen ik bij de kassa stond, vroeg ik aan het meisje: "ik kan hier toch pinnen?"
Schudt ze van nee. Kut. Ik had dus maar 15 euro bij me.

Zegt ze: "jij 15 euro betalen, aanbieding voor vandaag"

Ik: "Maar bij een Nederlandse kapper zou ik hiervoor ¤100 betalen?!"
Zij: "Wij Chinezen. U komt volgende keer terug?"
Ik:

Prima zaak, kan het iedereen aanraden. De normale prijs is volgens mij iets van ¤30 maar dat is nog steeds niks om over te klagen.

http://www.rainbowhairstylers.nl
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_42863843
Je bent genaaid man!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:41:09 #3
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_42863857
Geweldig.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:41:27 #4
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42863861
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef haaahaha het volgende:
Je bent genaaid man!
Nee dan had ik waarschijnlijk wel wat meer geld bij me moeten hebben.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_42863941
Frappant dat 'allochtone' kapperszaken zulke lage prijzen kunnen hanteren.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:44:44 #6
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42863944
Coool, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42863964
Den Haag. Cool. Die ga ik bezoeken.
pi_42863998
Wanneer je met Google zoekt naar 'Chinese kapper', dan is de eerste link er eentje van www.hookers.nl

.
pi_42864053
Of deze link
quote:
Chinese kapsalon is verkapt bordeel
Door Paul Smits

Donderdag 24 februari 2005 - ROTTERDAM – Her en der duiken in Nederland Chinese kapsalons op waar ook seksueel getinte massages worden gegeven. De politie is nauwelijks op de hoogte van het nieuwe verschijnsel.

Maar in Rotterdam en Den Haag worden de extra diensten vrij openlijk en zonder vergunning aangeboden. In Azië komen deze kapsalons vaker voor. Het zijn verkapte bordelen. Tot op heden gingen er wel geruchten over illegale prostitutie in de Chinese gemeenschap in Nederland, maar kwam door de geslotenheid van deze bevolkingsgroep daar weinig van naar buiten. Een China-expert van de Amsterdamse politie uitte jaren geleden al eens zijn zorgen over de kwetsbaarheid van gesmokkelde Chinese vrouwen. Ze zouden mogelijk moeten werken als prostituee.

Recent zijn er sterke aanwijzingen dat ook in Nederland de Chinese ‘kapsalon’ zijn intrede heeft gedaan. Als een soort variant op het aloude ‘sambal bij?’ in Chinese restaurants kunnen mannelijke bezoekers van de kapsalons ook een seksuele massage krijgen.

Op een site voor dames van plezierlopers wordt de laatste tijd driftig geschreven over deze nieuwe aanwinsten in onder meer Den Haag en Rotterdam. Voor een gering bedrag komt de klant er aan zijn gerief, zo wordt duidelijk.

De kapsalon in Rotterdam zit in het centrum en heeft behalve een knipbeurt voor een tientje ook een dame tegen betaling van 25 euro voor een uur ter beschikking. De zaak werft vooral in het Chinees klanten op de gevel. Buiten staat echter ook een bord waarop de massagebeurt gewoon in het Nederlands staat vermeld.

Binnen wordt een Aziatische man geknipt. Een vriendelijke meneer van de kapsalon maakt duidelijk dat de massage kan worden gegeven. In gebrekkig Nederlands en ja-knikkend beantwoordt hij de vraag of het om een erotische massage gaat. „Door een vrouw, aan beide kanten“, krijgt de belangstellende te horen.

Op de dames van plezierloperssite zijn de schrijvers enthousiast. In weinig verhullende taal wordt duidelijk gemaakt dat de masseuses voor een orgasme zorgen. Wel wordt betreurd dat de nauwelijks het Nederlands machtig zijnde vrouwen hun kleren aanhouden.

Bij de politie zijn wel verhalen bekend over deze kapsalons, maar niet duidelijk is om welke het gaat. In het geval van de kapsalon in Rotterdam is in ieder geval zeker dat die geen vergunning voor een seksinrichting heeft.

Ook in Den Haag hebben Nederlandse dames van plezierlopers een Chinese kapsalon met bijzondere diensten ontdekt.
Had je dus een bepaalde 'fooi' gegeven... .
pi_42864067
is je haar nou ook goed geknipt
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:52:28 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42864076
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je met Google zoekt naar 'Chinese kapper', dan is de eerste link er eentje van www.hookers.nl

.
. Ja Chinese kappers zijn veelzijdig. Deze doet niet aan die kermis mee, vandaar dat ik er met goed fatsoen naar binnen durfde te gaan.

Ik kreeg na afloop trouwens een aanbieding voor een 'abonnement': 4x langskomen voor 50 euro. Had ik zeker gedaan als ik meer geld bij me zou hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ringo op 21-10-2006 16:11:43 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:52:58 #12
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_42864091
Aziatische meisjes van plezier schijnen erg talentvol te zijn.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:59:02 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42864234
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef snellejelle het volgende:
is je haar nou ook goed geknipt
Jazeker.

Dat bericht over Chinese kapsalons annex massagesalons (massage inc HH) is trouwens oud nieuws. Bijna alle kapsalons in Chinatown bieden zulke diensten aan, als je er discreet om vraagt; die zaken worden inmiddels onder de voet gelopen door geile witte mennekes.

De toko waar ik over schreef, afficheert zich niet voor niks als professionele kapsalon.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_42864307
Zie de plijslijst;-)

Facial compleet voor ¤ 35,95
Rot signature
pi_42864465
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef rieski het volgende:
Zie de plijslijst;-)

Facial compleet voor ¤ 35,95
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:16:10 #16
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_42864668
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef rieski het volgende:
Zie de plijslijst;-)

Facial compleet voor ¤ 35,95
Tot zover het nieuws
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')