Zou UBER vet zijn... Gepland zijn dan de oude blauwe IR rijtuigen van DB... HOE vet is dat dan...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. Hopelijk zijn die een beetje snel inzetbaar. Voor de DRLG 2007 komt de NS flink wat materieel en personeel tekort.
Overigens hadden ze ook locs met bijbehorende dubbeldeks rijtuigen kunnen leasen, maar ze waren er wat te laat bij, zodat de rijtuigen door de DB geleast zijn en de NS achter het net vist.
Daarom zoek ik ook altijd een rustig plaatsje voor mezelf uit in de trein. Dan maar wat verder lopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:39 schreef Willy84 het volgende:
[..]
In het geval waar ik het over had, gaat dit niet op. Het zat zelfs zo vol dat de conducteur mensen uit het voorste balkon wegstuurden omdat dat zijn vluchtweg is.
Maar idd ik zie regelmatig een stam voorbij komen waar mensen op de balkons staan. En dan zie ik in de laatste/voorste bakken gewoon nog hele rijen vrij!
Misschien een idee om dat om te roepen over het perron enzo
Dat zal niet zo gauw gebeuren. Misschien eens een verdwaalde stam, maar zeker niet structureel. De locs die aan deze stammen gehangen gaan worden, moeten op eindstations of omlopen of er moet aan beide zijden een loc zijn. Aangezien de dienstregeling zo is dat treinen die tussen deventer en de randstad rijden 5 uren later in het noorden te vinden zijn, zal zo'n stam niet snel in de dienstregeling daar verschijnen. In het noorden van het land kunnen de locs namelijk lastiger omlopen, vanwege de kopperrons die er zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:43 schreef Willy84 het volgende:
In te zetten tussen Amsterdam en Deventer
de ic van Amsterdan naar Amersfoort en verder word toch met ingang van de nieuwe dienstregeling los gelegd!quote:
ja gelukkig wel idd. wordt een stoptrein, maar tussen Den Bosch en Tilburg zitten toch geen andere stationsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:51 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Volgende dienstregeling rijdt er iig standaard 2x per uur een extra trein tussen Den Bosch en Tilburg...
Bedankt voor het inkorten van mn stukjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef Willy84 het volgende:
[..]
de ic van Amsterdan naar Amersfoort en verder word toch met ingang van de nieuwe dienstregeling los gelegd!
Mwoa, schaar ik onder het bekritiseren van de concurrent. Gistermiddag op de terugweg naar Gn zag ik dat On zo goed als leeg stond. Op Gn stond nog wel wat, maar dat zag er allemaal prima rijbaar uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:30 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens een medewerker van Voith is het management daar een echte puinhoop. Iets wat wel vaker te horen is.
Mooi! hopelijk rijden ze ook op de andere trajecten een beetje snelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik las op OHIH dat minister Peys op 1 november een stadler in Groningen rijdt. Het tijdstip is volgens die post 10.30 uur. Dan kan ik er niet bij zijn. Al ben ik dan waarschijnlijk uitgenodigd
Waarom plannen ze de leuke dingen niet beter om mijn tentamens heen
Dacht dat er idd al 5 of 6 waren, en elke week? (of 2?) weer 1 er bij?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zal makkelijk lukken, aangezien er al minimaal een stuk of 5 GTW's (ben benieuwd wat de NL typenaam wordt) in Nederland zijn. Ze kunnen dus voor 10 december wel een stuk of 7 wadjes naar het zuiden sturen.
ooh!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf half november zullen de stellen regelmatig instromen, totdat halverwege volgend jaar alle stellen geleverd zijn. Het gaat dan dus om minimaal 1 stel per week.
mja die zullen met de tijd ook wel terug gaan naar de NS,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:04 schreef Peterselieman het volgende:
dat vermoed ik ook, omdat DM'90 een stuk beter is dan die wadslopers.
Dan zal er toch aan de spoorindeling redelijk grondig gesleuteld moeten worden op zowel Lw als Gn denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Peterselieman het volgende:
de doorgaande trein van Leer naar Harlingen Haven en terug, welke in de zomermaanden enkele malen per dag rijdt.
Da's een leuke klus, jammer dat het diesel is voor mij als elektrotechneut...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er toch aan de spoorindeling redelijk grondig gesleuteld moeten worden op zowel Lw als Gn denk ik
Leeuwarden - Groningen is als laatste aan de beurt, najaar 2007.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Peterselieman het volgende:
Lw-Gn zal denk ik spoedig daarna wel volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |