quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:08 schreef Duvel het volgende:
Nu de Koplopers steeds vaker worden ingezet in stroptreindiensten (zoals de 8.04 van Rotterdam naar Den Haag, 1 ICM-4), is het ook tijd om het livrei wat aan te passen:
[afbeelding]
Door collega gevonden op Beneluxspoor.net.
Kom je nog een beetje weg uit Lw met de werkzaamheden daar?quote:
Arriva rijdt al een paar jaar op Utrecht hoor, alleen niet met de trein.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Arriva? sinds waneer rijden die op utrecht joh?
arrrrrg, haal ik altijd door elkaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat hij SPILT heet.
En dat hij het helemaal niet leuk vindt om "Split" genoemd te worden.
En verderquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:15 schreef MREn het volgende:
Hier nog wat plaatjes van de vernieuwde lettergrootte van de CTA's te Amf:
Gw zal waarschijnlijk eenzelfde verlenging ondergaanquote:En de verlening van het perron te Wv, waarmee het geschikt wordt gemaakt voor 12 bakken ipv 10.
Denk het wel, aangezien Wv en Hr er alleen dinsdag uit lagen, en Gw en Ak wo/do.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En verder
De rest paste er niet meer op
[..]
Gw zal waarschijnlijk eenzelfde verlenging ondergaan
Die trein naar Htn stopt toch bijna altijd mooi in het midden van het perron bij de trappen? En dat ding is toch een groot deel van de dag perronvullendquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:23 schreef Fixers het volgende:
Wat is trouwens het idee van de perron verlenging van spoor 18 & 19 op utrecht CS? Was Spoor 15 voorheen het langste, 18 & 19 wordt nu zeker een 50 wellicht100 meter langer. (afstanden schatten is niet mijn sterkste kant) Dat wordt wel heel lang, en ik vind het nu al ellende als ik naar spoor 15b moet voor mijn trein naar houten. Als ik dan te ver ben doorgelopen in den haag en deze trein wat laat is dan mis ik mijn aansluiting omdat ik zo'n end moet omopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |