abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:04:39 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_42831334


Het topic voor mensen die graag een kindje willen, maar voor wie het nog niet helemaal uitkomt. Ik zeg mensen, want ik kan me voorstellen dat er ook mannen zijn bij wie er wat rammelt, al kunnen ze zelf geen kind dragen.

Voorgaande delen:
Het grote rammelaars-topic, deel 1
Het grote 'rammelaars' topic, deel 2
Het grote 'rammelaars' topic, deel 3
Het grote 'rammelaars' topic, deel 4
Het grote 'rammelaars' topic, deel 5
Het grote 'rammelaars' topic, deel 6


Wil je een nieuw topic openen? Klik hier voor de openingspost.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42832810
Welkom Mefke79
en verkapte tvp
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:40:12 #3
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_42833861
Jeutje, deel 7 alweer. Ik rammel er hier nog lustig op los alleen zal het allemaal nog langer gaan duren voor we aan kindjes gaan beginnen. Ik heb waarschijnlijk een hernia wat zwanger worden al niet verstandig maakt, maar het vervelende is dat ik nu een jaar extra moet studeren vanwege de vertraging en dat maakt alles ook weer wat gecompliceerder.

Maar ik heb nog steeds moeite om mijzelf langs kinderkleding te sleuren en ik zou elk babietje wel willen inpikken en bij mij houden. Ik droom over zwangerschappen en babies, heb de kinderkamer in mijn hoofd al ingericht en heb zelfs al besloten wat voor kinderwagen ik wil.
pi_42837323
Ik rammel nog steeds gezellig mee, maar ik vind het ook heel moeilijk.
Van mij mag er nu al rustig geprobeerd worden (ben deze maand niet herbegonnen met de pil, ik was ze echt door en door beu), komt er iets van, dan hebben we nog zo'n 8 maanden eer de baby er is, komt er niks van, dan zijn we naar mijn gevoel toch op tijd begonnen om na 1 jaar op onderzoeken over te schakelen.
Maar vriendlief houdt niet van gokken, zegt hij, hij wil er echt bewust aan beginnen en nu nog anticonceptie gebruiken. Maar een andere user postte in het vorige topic iets waar wel waarheid in zit, voor veel mannen bestaan alleen vandaag, morgen en later als ze oud zijn.
Ik weet gelukkig dat hij er voor openstaat, dat was een paar jaar terug nog niet het geval.
Wij zijn volop op zoek naar een huisje, en samen met de andere plannen komen we ook regelmatig terug op de babykamer. Ik moet me vaak inhouden om toch al niet een body'tje (ehm rompertje in 't AN?) of sokjes te kopen, maar ben dus bang dat zoiets heel hard in je gezicht slaat als het toch niet lukt later.
Gelukkig kan ik hier mijn hart af en toe luchten of herkenning vinden
pi_42839724
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:35 schreef Iksje het volgende:
Ik rammel nog steeds gezellig mee, maar ik vind het ook heel moeilijk.
Van mij mag er nu al rustig geprobeerd worden (ben deze maand niet herbegonnen met de pil, ik was ze echt door en door beu),
Wat leuk
quote:
komt er iets van, dan hebben we nog zo'n 8 maanden eer de baby er is, komt er niks van, dan zijn we naar mijn gevoel toch op tijd begonnen om na 1 jaar op onderzoeken over te schakelen.
Maar vriendlief houdt niet van gokken, zegt hij, hij wil er echt bewust aan beginnen en nu nog anticonceptie gebruiken. Maar een andere user postte in het vorige topic iets waar wel waarheid in zit, voor veel mannen bestaan alleen vandaag, morgen en later als ze oud zijn.
Maar je gebruikt geen meer? Of vanaf nu condoom?
quote:
Ik weet gelukkig dat hij er voor openstaat, dat was een paar jaar terug nog niet het geval.
Wij zijn volop op zoek naar een huisje, en samen met de andere plannen komen we ook regelmatig terug op de babykamer.
Ken ik hier ook
pi_42840836
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:35 schreef Iksje het volgende:
Maar een andere user postte in het vorige topic iets waar wel waarheid in zit, voor veel mannen bestaan alleen vandaag, morgen en later als ze oud zijn.
I
Daar heb ik helemaal overheen gelezen, maar ik vind dit wel een mooie uitspraak die wel van toepassing is hier in huis. Ik kijk altijd graag naar de toekomst maar hij niet, en kan dat volgens mij op 1 of andere manier ook niet zo goed ofzo.
Zo hadden we het van de week over ver op vakantie gaan, zegt ie ''Ja maar ik wil nog wel op vakantie met het vliegtuig gaan nu het nog kan''.
''Euh? Nu het nog kan? Je hele wereld vergaat en je gaat zelf halfdood ofzo als er een kindje komt, en een baby overleeft het niet in een vliegtuig?!'' reageerde ik dan ook.
Op dit soort momenten snappen we elkaar dan echt niet
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_42843770
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Daar heb ik helemaal overheen gelezen, maar ik vind dit wel een mooie uitspraak die wel van toepassing is hier in huis. Ik kijk altijd graag naar de toekomst maar hij niet, en kan dat volgens mij op 1 of andere manier ook niet zo goed ofzo.
Zo hadden we het van de week over ver op vakantie gaan, zegt ie ''Ja maar ik wil nog wel op vakantie met het vliegtuig gaan nu het nog kan''.
''Euh? Nu het nog kan? Je hele wereld vergaat en je gaat zelf halfdood ofzo als er een kindje komt, en een baby overleeft het niet in een vliegtuig?!'' reageerde ik dan ook.
Op dit soort momenten snappen we elkaar dan echt niet
Dat zegt die van mij ook. "Ik wil eerst nog allemaal leuke dingen doehoen!" En dan denk ik eerst: "Ja dat is ook zo" en daarna: "Eh, dat kind kan dan toch gewoon mee?"

Ik denk dat zowel hij als ik van het idee af moeten dat je met een kind 24/7 aan huis gebonden bent ofzo. Vooral omdat ik wel een type ben die lekker op de bank wil blijven zitten want ja moe enzo (dat heb ik nu al, kun je nagaan).

Maar goed, eeeeeeeerst maar eens samenwonen, of nee, eerst maar januari afwachten wat onze bazen gaan doen met onze lonen Ik wil eigenlijk een andere functie maar weet nog niet wat en dan kijken voor een huisje en samenwonen en dan zien we wel. Zei zij cool

Oja, de ochtenmisselijkheid werd veroorzaakt door de tabletten van Supradyn Weightcare. Geen idee wat er in zit, maar op een nuchtere maag krijg ik er van. Nu eet ik eerst wat en gaat het prima. Pfoe!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42873256
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar je gebruikt geen meer? Of vanaf nu condoom?
Voorlopig nog condooms. Ik wil het gokje wel wagen, maar vriendlief nog niet.

En dat van vandaag, morgen en later had ik blijkbaar gelezen in het vijfde topic,ietsje verder terug dus.
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:35 schreef elmecky het volgende:
...
Veel jongens/mannen denken niet over de "intermediate" toekomst. Morgen, volgende week en als ik oud ben, maar daartussen zit vaak niets.
...
Dat was een mannelijke visie op het zwanger willen worden waar wel wat in zit denk ik.
Veel mannen (en vrouwen) zijn bang dat ze geen leven meer zullen hebben naast hun kind(eren), maar in de praktijk valt dat vaak best mee. Vakanties worden meestal anders, uitstapjes kunnen anders worden, maar als je af en toe je kind kan/wil afgeven aan je (schoon)ouders, een babysit of een ander vertrouwd persoon (meters en peters, vrienden...), dan kan je nog eens samen op restaurant, of naar een film, of wat dan ook.
pi_42880435
Hier is het net andersom. Ik maak me meer druk over alles wat anders zal worden dan vriend. Die vindt het alleen maar spannend.

Beetje raar weekend gehad. Vrijdag uitje van het werk van vriend gehad en daar zijn we zo'n beetje de laatste die niet openlijk aan kinderen denken of bezig zijn/kinderen hebben. Daar zou het dus helemaal geen opvallende zaak zijn als ik zwanger zou raken. En gisteren feestje van vrienden waar de woorden 'kinderen' en 'zwangerschap' bij een verre verre toekomst horen. Daar zouden ze dus heel verbaasd opkijken als ze wisten wat wij hebben afgesproken. Lastig hoor om de eerste in een vriendenkring te zijn.
Ach, misschien wordt mijn contract wel helemaal niet verlengd en dan moet alles sowieso weer in de ijskast. Hoe doen jullie dat met werken? Heeft iedereen een vaste baan of zijn er meer die plannen laten afhangen van contracten?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_42880670
Mefke, ik word hoogstwaarschijnlijk ook de eerste in onze vriendenkring. Er is maar 1 vriendin die ook 'rammelt' (ook ineens mee wakker geworden, met kinderwens ), maar die wil eerst de bouw van haar huis quasi rond hebben voor ze stopt met de pil.
Ikzelf werk met een contract van onbepaalde duur (meest gebruikelijke in België), maar ik werk er niet graag meer. Zit erover te denken om van werk te veranderen maar weet niet hoe ik dat moet rijmen met een kinderwens...
Ik geloof dat er een aantal dames in OUD ook met contracten van bepaalde duur werkten, of interim. Maar ik gok dat BE of mevrouw Korn of anderen die hier langer ronddwalen dan ik zich daar meer over kunnen herinneren.
Ik hoop dat je contract wel verlengd wordt, en dat je er voor kan gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iksje op 22-10-2006 17:59:37 ]
pi_42891265
Ik was gisteren op een klasreünie. Een heel aangename avond en toen kwam opeens de vraag: "is er hier nu nog niemand zwanger?"
Niemand die bevestigend kon antwoorden terwijl ik er gewoon uitflapte: "van mij mocht het gisteren al zijn!"
7 rare blikken in mijn richting

Ja, het rammelt, het rammelt heel hard

Aan een vriendin heb ik gisteren mijn situatie verteld omdat ze toch echt geschrokken reageerde op het feit dat ik zo hard aan het rammelen ben. Ik zei haar wat de problemen zullen/kunnen zijn om zwanger te worden en toen begreep ze me opeens een stuk beter. Tuurlijk wil zij ook zwanger worden en kinderen hebben, maar niet nu. Maar ze zei er ook bij dat zij er nog nooit bij stilgestaan heeft dat het niet evident zou zijn en dat ze daarom dus nog tijd heeft, maar dat ze wel kon begrijpen dat als je te horen krijgt dat het misschien niet zal lukken die wens zoveel groter wordt.

Ikse, in België is het idd gewoon normaal dat je een contract hebt van onbepaalde duur. Ook ik kijk tegenwoordig uit naar een andere job en dan zit ik ook direct te denken dat het nog meer dan een jaar zal duren vooraleer ik met die pil kan stoppen. Ik zou misschien in januari veranderen van job en dan zeg ik ook: ik kan toch in de loop van volgend jaar niet beginnen proberen? Maar anderzijds duurt het dan nog 9 maand vooraleer het kind er is en dan moet het nog vlug lukken.

Daarom denk ik niet dat ik echt nog een volledig jaar zou wachten (als al de rest op zijn pootjes is gekomen) maar bv rond september/oktober stoppen met de pil en dan zien.
Maar dan moeten we eerst nog een huis gevonden hebben

Ik heb tegenwoordig een contract van bepaalde duur, telkens 10 maand (onderwijs, niet vast-benoemd), maar ik zie het niet zitten om te moeten wachten tot ik bv vastbenoemd zou zijn want dat zou nog 10 jaar kunnen duren.
pi_42900970
Ik weet (via Hyves en het roddelcircuit) dat er al genoeg klasgenoten moeder/vader zijn. Soms vind ik dat wel een raar idee, maar dat is ook alleen maar omdat mijn directe vrienden gewoon nog niet zo ver zijn. Hier hebben we ook in de omgeving gezien dat zwanger worden nog niet zo vanzelfsprekend hoeft te zijn, dus ik snap je wel Leonieke.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_42909985
Ik weet wel dat er oud klasgenoten van mij al kinderen hebben, maar in mijn vriendenkring is er eigenlijk maar een iemand. En de rest denkt er nog niet over na.

Bij mij valt het nu ook wel mee met rammelen.. Soms heb ik zoiets van, ach we gaan er straks gewoon voor als we allebei klaar zijn met studeren, maar aan de andere kant hoeft het ook ergens nog niet zo..
Ik kan me er veel minder bij voorstellen dan een tijdje geleden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 23 oktober 2006 @ 08:59:53 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42910040
Ik ben de laatste in mijn vriendenkring, die hebben allemaal al een 2e van ruim 1 jaar oud.

En over banen? Ik ben op dit moment aan het solliciteren. En hoe we dat dan gaan doen zien we dan wel weer. Voor het zelfde geld duurt het allemaal nog jaren...
***
pi_42910256
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben de laatste in mijn vriendenkring, die hebben allemaal al een 2e van ruim 1 jaar oud.

En over banen? Ik ben op dit moment aan het solliciteren. En hoe we dat dan gaan doen zien we dan wel weer. Voor het zelfde geld duurt het allemaal nog jaren...
Dit kan ik momenteel wel zijn.
Alleen vriend is al begonnen met een nieuwe baan.
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:24:09 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42910282
Mijn man ook. Die heeft een jaarcontract van een detacheringsbureau.
Tsja, we zijn allebei niet dom en we zullen vast wel overleven.
Gelukkig hebben we niet enorm hoge lasten dus dat is nog wel te behappen op 1 salaris zeg maar.
***
pi_42910409
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:59 schreef mefke79 het volgende:
Ik weet (via Hyves en het roddelcircuit) dat er al genoeg klasgenoten moeder/vader zijn.
Da's zelfs bij mijn basisschoolklas zo... En ik ben nog maar 21 Dan vraag ik me wel een beetje af of ze haast hebben, ofzo, zeker als ze al een tweede hebben... Ik wil gráág kindjes, maar niet nú. Althans, de kriebels van "ooit" zijn er, maar concrete ideeën niet.
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:41:15 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_42910524
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben de laatste in mijn vriendenkring, die hebben allemaal al een 2e van ruim 1 jaar oud.

En over banen? Ik ben op dit moment aan het solliciteren. En hoe we dat dan gaan doen zien we dan wel weer. Voor het zelfde geld duurt het allemaal nog jaren...
Solliciteren? Iets om naast je opleiding te doen ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:47:15 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42910610
Nee, om dat werk al te gaan doen natuurlijk!
Je hoeft niet per sé de opleiding te hebben om dat werk te kunnen doen en aangezien er maar heel weinig vacatures zijn ga ik niet wachten tot over een jaar.
Ik leer liever in de praktijk erbij dan alleen die opleiding.

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 23-10-2006 09:53:23 ]
***
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:01:16 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_42910836
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, om dat werk al te gaan doen natuurlijk!
Je hoeft niet per sé de opleiding te hebben om dat werk te kunnen doen en aangezien er maar heel weinig vacatures zijn ga ik niet wachten tot over een jaar.
Ik leer liever in de praktijk erbij dan alleen die opleiding.
Ow, op die fiets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42910904
Het klinkt misschien stom hoor, maar de meesten uit mijn oude klas/dorp zijn naar de mavo gegaan, en dan mbo, die zijn dus al een aantal jaren klaar met hun studie, en dan ben je dus ook al eerder aan kinderen toe gok ik..

Ik moet nog afstuderen, en vriendje ook, en dan zit je nog in een hele andere wereld zeg maar...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42910963
Dat denk ik ook wel Teigan.
Ik ben nu 30 en mijn vriend 34.

We zijn nog een beetje aan het dimmen en aan het rekenen of alles in geval van nood van een salaris kan.

We moeten nog wat uitdokteren of we gaan trouwen of niet.

Het zijn allemaal kleine dingen die we moeten uitzoeken.
pi_42911715
Ikzelf ben bijna 28, vriend is 30. Het is inderdaad ook maar net in wat voor wereldje je zit. Collega's van mijn vriend zijn maar 1 tot 2 jaar ouder en hebben wel kinderen, maar die hebben dan ook vriendinnen die even oud zijn. De meesten vrienden van mijn vriend zijn even oud als hij, maar hebben jongere vriendinnen. En mijn vrienden zijn ook even oud als ik of ouder, maar hebben na hun opleiding pas net een baan of nog geen goed huis (of vinden kinderen maar burgerlijk en het einde van het leuke leven ) )
Wij hebben gewoon geluk met twee goede banen en een huis met ruimte genoeg. En inderdaad, de meeste oudklasgenoten van de basisschool die mavo ofzo gedaan hebben, zijn allang aan het werk en dus ook eerder aan kinderen toe. Maar ja, ik heb eerst nog een jaartje of 12 verschillende opleidingen gedaan, dus voor mij ligt dat toch anders.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:33:24 #24
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_42921740
* GWS komt uit 'het grote Hoe-vertellen-we-het-Opa-en-Oma-Topic'

Ik zat bijna te janken van die mooie verhalen over hoe het verteld werd en de reacties daarop.
Ik wil oohook...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_42922039
Mooi he, die verhalen.
Ik vind het ook fantastisch om te lezen.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 25 oktober 2006 @ 17:35:05 #26
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42927555
Ik heb echt al zooo vaak lopen bedenken hoe ik het mijn moeder ga vertellen ooit Ik word ook echt emo van dat topic en ik ga er kéihard van rammelen ook
pi_42927775
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:35 schreef Yoni het volgende:
Ik heb echt al zooo vaak lopen bedenken hoe ik het mijn moeder ga vertellen ooit Ik word ook echt emo van dat topic en ik ga er kéihard van rammelen ook
ik ook, maar volgens mij ziet mijn moeder het al aan mijn hoofd als ik voor de deur sta, op 1 of andere manier ziet ze het altijd meteen als er wat met me is.
Maar mocht dat niet zo zijn dan ga ik voor het gedichtje van ''je kunt me nog niet horen.. enz" in het fotolijstje.
Alleen het idee al, de spanning van het vertellen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_42927897
ik blijf gewoon maar rammelen... voorlopig nog geen 2e hier.. maar ik wil zo graag..
maar ja, als ik ga relativeren is een tweede niet slim... dus ik rammel vrolijk door..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 25 oktober 2006 @ 19:16:20 #29
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42930444
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:43 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

ik ook, maar volgens mij ziet mijn moeder het al aan mijn hoofd als ik voor de deur sta, op 1 of andere manier ziet ze het altijd meteen als er wat met me is.
Maar mocht dat niet zo zijn dan ga ik voor het gedichtje van ''je kunt me nog niet horen.. enz" in het fotolijstje.
Alleen het idee al, de spanning van het vertellen
Ik denk dat mijn moeder het waarschijnlijk nog eerder weet dan ik. En anders denk ik dat ik me niet eens kan beheersen haar meteen te bellen als ik die test in handen heb Mijn moeder is altijd de eerste die ik bel bij nieuws...en daarnaast heeft ze écht een zesde zintuig als het op mij aan komt
pi_42937315
Hier nog zo een Yoni, ik hoef denk ik ook niets te vertellen, mijn moeder leest dat gewoon van mijn gezicht. Die zag het ook bij mijn tantes weken voor dat die het haar vertelden, dus dat zal haar bij mij ook wel lukken. Dat wordt tegen die tijd gewoon een paar weken niet naar mijn moeder toe. Dat lukt nooit
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_42948594
Ik denk dat mij moeder het heel vlot zal zien.
Heeft er blijkbaar een neus voor.

Meer maak ik me druk om hoe de schoonouders het te vertellen.
Tis dat het moet, maar voor mij hoeft dat niet snel
Is dat heel erg.
Vindt het eigenlijk ook niet nodig om dit heel speciaal te doen.

Ach ja, zover is het ook nog niet
pi_42949936
Ik geloof niet dat ik het heel lang voor me zou kunnen houden als het zover zou zijn... Naar mn eigen moeder en mn beste vriendin zeker niet, denk ik.

Ik voel wel een beetje mee met jolene... qua schoonouders...
Ik heb mijn eigen moeder bijvoorbeeld wel verteld van onze kinderwens, maar tegen mn schoonmams hou ik voorlopig mn mond. Als die het hoort als het zover is, dan is het vroeg genoeg...

Ik voel me inmiddels weer wat beter, vorige week medicatie toch maar weer opgehoogd. Volgens mn huisarts en mn psych kan je met deze medicatie (prozac) best zwanger worden... Toch maar eens wat meer informatie over opzoeken enzo.
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:56:36 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42950149
Zowel mijn eigen moeder als mijn schoonmoeder zullen het pas horen als het zover is. Ze weten niks van een kinderwens en zullen ook niks weten van het 'we gaan er voor'.

En ik geloof dat ik het tegen die tijd mss moeilijker zou vinden om niks tegen vriendinnen te zeggen dan tegen mijn ouders.
Iig zal mijn moeder het niet zomaar van mijn gezicht kunnen lezen.

Ik ben wel heel benieuwd hoe ze zullen gaan reageren. Voor mijn schoonouders zou het de eerste keer zijn en ik denk dat ze echt helemaal blij zullen zijn.
Mijn ouders uiteraard ook hoor, als ik zie hoe gek ze nu met mijn nichtje zijn!
***
pi_42951048
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Zowel mijn eigen moeder als mijn schoonmoeder zullen het pas horen als het zover is. en zullen ook niks weten van het 'we gaan er voor'.
Dat was ik ook niet van plan te gaan vertellen.

Het is gewoon moeilijk

Schoonouders wonen ook niet echt dichtnij zo'n 140 km verder dus echt vaak zien we ze niet
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:28:11 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42951078
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:27 schreef jolene het volgende:
Dat was ik ook niet van plan te gaan vertellen.

Het is gewoon moeilijk

Schoonouders wonen ook niet echt dichtnij zo'n 140 km verder dus echt vaak zien we ze niet
Maar dan zou ik het mss juist daarom wel wat specialer maken. Het zal moeilijk genoeg zijn om ze er
een beetje bij te betrekken met zo'n afstand.

Oh, en ik vind het eigenlijk een beetje raar dat veel meiden hier zeggen het niet zo belangrijk/leuk te vinden om het voor de schoonouders speciaal te maken, maar dat zijn toch de ouders van je man? Mss vindt hij het wel leuk om dat te doen... Hij zal het dan mss niet zelf doen, maar ik vind het gek dat je voor de een meer moeite zou doen dan voor de ander. (Ruzies ed. daargelaten uiteraard.)
***
pi_42951354
Nouja ik heb niet zoveel met mn schoonouders eigenlijk.. het zijn de ouders van mn man, en meer eigenlijk niet. Niet dat er ruzie is ofzo hoor, absoluut niet!

Maar ik zou het denk ik wel voor mijn ouders net even iets specialer maken om het te vertellen, mede omdat ik een hele sterke band met mijn moeder heb.
Zij hebben veel gedaan en doen zoveel voor ons, en we komen daar ook veel vaker dan bij zijn ouders. Dus ik zou me er absoluut niet naar over voelen als ik het nieuws aan mijn ouders zou vertellen dmv een klein kadootje en bij schoonfamilie gewoon zou vertellen.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_42952080
Ik ben zo’n gevalletje ruzie met schoonouders. Ik spreek er ondertussen wel terug tegen maar echt van harte is het niet. Ik denk ook elke keer: ”wat verwacht je nu eigenlijk dat ik zeg, hoe wil je dat ik me gedraag?”
Dus tegen hen zal ik het vast gewoon vertellen, of waarschijnlijk heeft mijn vriend dat dan al gedaan voor de 3maanden om zijn. Bij mijn vader en zus zal ik het vast cryptischer aanpakken. (mijn moeder is al een tijdje dood)
Wij denken eerder aan hoe we onze vrienden zullen verrassen met het nieuws.
pi_42952217
Mn schoonouders zijn op zich prima mensen. Alleen mn schoonmams heeft nogal de neiging om zich met dingen te bemoeien en daar kan ik heel slecht tegen.
Ik ben bang dat als we zouden zeggen dat we nadenken over kindjes, ze elke maand gaat vragen of het al gelukt is . Daar heb ik niet zoveel behoefte aan.

Maar als het ooit zover komt dan zou ik denk ik geen verschil maken in hoe we het vertellen. Het lijkt me sowieso wel leuk om het dmv een klein kadootje ofzo te doen. En ik zou het ook niet de een wel en de ander nog niet vertellen. Maar zo ver is het nog lang niet.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_42952360
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar dan zou ik het mss juist daarom wel wat specialer maken. Het zal moeilijk genoeg zijn om ze er
een beetje bij te betrekken met zo'n afstand.

Oh, en ik vind het eigenlijk een beetje raar dat veel meiden hier zeggen het niet zo belangrijk/leuk te vinden om het voor de schoonouders speciaal te maken, maar dat zijn toch de ouders van je man? Mss vindt hij het wel leuk om dat te doen... Hij zal het dan mss niet zelf doen, maar ik vind het gek dat je voor de een meer moeite zou doen dan voor de ander. (Ruzies ed. daargelaten uiteraard.)
Misschien is dat wel zo maar mijn schoonouders hun klein kinder varieren nu al in de leeftijd van 20 tot 10.
Vriend is een nakomertje we hebben weinig met ze.
Beide eigenlijk.

En waarom mijn ouders specialer toch omdat ik de middelste thuis ben.
Mijn zus is nu al weer 13 jaar geleden overleden.

Het zou voor hun het eerste kleinkind worden.

Ach, het is nog niet zover misschien verander ik tegen die tijd wel helemaal
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 oktober 2006 @ 14:15:24 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42952486
Even inbreekt (neeeeeeee, echt geen tweede hier )...

Ben het wel met BE eens... We hebben het voor mijn ouders en voor mijn schoonpapa allebei speciaal aangepakt. En ik had maar wat graag de kans gehad om schoonmama ook blij te maken, maar dat hebben we op een andere manier opgelost (schoonmama is in 2000 overleden, Isa is naar haar vernoemd)

Jammer, dat zoveel mensen een 'mindere' relatie hebben met hun schoonouders. Ik heb dat nooit zo ervaren eigenlijk, wel anders dan met mijn eigen ouders, maar niet minder zeg maar...

Weer gauw wegloopt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:16:10 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42952506
Iedereen heeft daar natuurlijk hun eigen redenen voor, maar ik vind het zo 'sneu' voor die schoonouders. Damn, ik word echt een watje!
Maar goed, ik heb dan ook tot nu toe nog nooit problemen met (ex)schoonouders gehad, dus daar zal het ook wel door komen.
***
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:19:49 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_42952631
Ik denk dat een kindje van je dochter toch anders is dan een kindje van je schoondochter.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:23:42 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42952759
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat een kindje van je dochter toch anders is dan een kindje van je schoondochter.
Dan nog... als dat je enige kans op kleinkinderen is kan dat net zo speciaal zijn.
Zij worden toch ook gewoon Opa en Oma? Is toch ook leuk om ze blij te maken daarmee?

Ik weet bijvoorbeeld al een beetje hoe mijn ouders zullen reageren (die ken ik aardig goed ) maar voor mij is het juist een verrassing hoe mijn schoonouders gaan reageren. Volgens mij vinden ze het nl. hardstikke leuk enzo.
Mede ook omdat mijn schoonzusje pas net 19 is en dat dus wrsch. nog wel even gaat duren.
***
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 oktober 2006 @ 14:24:07 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42952770
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat een kindje van je dochter toch anders is dan een kindje van je schoondochter.
Kan ik me iets bij voorstellen... Maar vriendje hier heeft verder alleen een broer, dus zal schoonpapa het van het kindje van zijn schoondochter(s) moeten hebben
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:28:03 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_42952888
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan nog... als dat je enige kans op kleinkinderen is kan dat net zo speciaal zijn.
Zij worden toch ook gewoon Opa en Oma? Is toch ook leuk om ze blij te maken daarmee?

Ik weet bijvoorbeeld al een beetje hoe mijn ouders zullen reageren (die ken ik aardig goed ) maar voor mij is het juist een verrassing hoe mijn schoonouders gaan reageren. Volgens mij vinden ze het nl. hardstikke leuk enzo.
Mede ook omdat mijn schoonzusje pas net 19 is en dat dus wrsch. nog wel even gaat duren.
Dat wel ja. In ons geval is schoonzusje dus al zwanger, dus het zal niet de eerste keer zijn. In ieder geval ga ik het (mocht ik ooit zwanger geraken) op een leukere manier vertellen dan mijn schoonzusje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42953499
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan nog... als dat je enige kans op kleinkinderen is kan dat net zo speciaal zijn.
Zij worden toch ook gewoon Opa en Oma? Is toch ook leuk om ze blij te maken daarmee?
Ja, dat is ook zo. Ik wilde het nog even niet vertellen aan mijn schoonmoeder want die was nooit zo goed in leuke geheimpjes bewaren
Maar omdat we zo blij waren zijn we zondagavond toch maar in de auto gestapt, maar zonder beschuiten, want winkels dicht! Mijn schoonmoeder was echt een spelletjesgek dus de manier om het haar te vertellen was middels een spelletje! Mijn schoonvader is een ongevoelige zak hooi, altijd al geweest dus we hebben het echt aan haar verteld. Omdat we wisten dat zíj het wel fantastisch zou vinden. Zijn reactie: 'Moet ik ze nou feliciteren dan?'

Dus ja, t ging anders maar op een voor haar en ons toch leuke manier

Oh het lijkt wel of ik me zit te verantwoorden... nou is dat niet zo hoor, maar gewoon even verduidelijken waarom het anders ging
Screw them.
We're going home.
pi_42953672
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:45 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Ik wilde het nog even niet vertellen aan mijn schoonmoeder want die was nooit zo goed in leuke geheimpjes bewaren
Maar omdat we zo blij waren zijn we zondagavond toch maar in de auto gestapt, maar zonder beschuiten, want winkels dicht! Mijn schoonmoeder was echt een spelletjesgek dus de manier om het haar te vertellen was middels een spelletje! Mijn schoonvader is een ongevoelige zak hooi, altijd al geweest dus we hebben het echt aan haar verteld. Omdat we wisten dat zíj het wel fantastisch zou vinden. Zijn reactie: 'Moet ik ze nou feliciteren dan?'

Dus ja, t ging anders maar op een voor haar en ons toch leuke manier

Oh het lijkt wel of ik me zit te verantwoorden... nou is dat niet zo hoor, maar gewoon even verduidelijken waarom het anders ging
Ik had jou verhaal gelezen in hoe vertel...
Ik vond beide keren heel leuk gedaan.
Galgje...
Dus niet verantwoorden hoor.
pi_42955080
Nou, mijn moeder hoef ik het waarschijnlijk niet te vertellen, die ziet het gewoon.
De ouders van mijn vriend zijn gescheiden. Zijn moeder is onze schoonmaakhulp, dus daar moeten we iets op gaan verzinnen. Die ziet anders meteen dat ik met de pil ben gestopt en dat wil ik haar nou juist niet vertellen (ook mijn eigen moeder niet hoor, dat is gewoon iets van ons tweetjes). En dan is er nog de vader van mijn vriend (met nieuwe vriendin) en die wonen in het buitenland en zien we niet zo vaak. En ik wil zoiets liever niet over de telefoon doen en dan ook nog allemaal ongeveer tegelijk...lastig hoor.
Ach ja, daar maak ik me tegen die tijd wel weer druk over.
Hier helaas nog niks duidelijk over het contract, dus nu al stoppen met de pil zit er helaas niet in. Ik had even hoop dat het nu wel kon ipv februari...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_42961170
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Iedereen heeft daar natuurlijk hun eigen redenen voor, maar ik vind het zo 'sneu' voor die schoonouders. Damn, ik word echt een watje!
Maar goed, ik heb dan ook tot nu toe nog nooit problemen met (ex)schoonouders gehad, dus daar zal het ook wel door komen.
Ik zal niet gaan roepen dat ik mijn schoonouders (althans, schoomoeder...) als mijn eigen ouders zie. Heb geen hekel aan ze, absoluut niet, maar vind 't soms wel *uhm* moeilijk om lief en leuk en vriendelijk te blijven...

Toch zou ik het voor hen net zo speciaal maken als voor mijn ouders. Waarom? Omdat het net zo goed hún kleinkind gaat zijn, en ze dus net zo veel recht hebben op het leuke, bijzondere nieuws op toepasselijke wijze. Buiten dat is het, net als bij mijn ouders, het kind van hun kind... En dat hij toevallig een zoon is, en ik toevallig een dochter, doet er voor mij niet toe. Je maakt en krijgt een kindje immers samen.
pi_43072806
Wat zou ik zo graag stoppen met mijn pil
Vandaag weer net wat erger dan anders Geen flauw idee hoe het komt, maar ik wil het zooo graag en ik vind het verschrikkelijk om te weten dat ik hier in dit topic nog zo lang ga blijven zitten

Ik stel me weer aan, ik weet het wel, maar soms voelt het gewoon goed om eens goed te wenen
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:49:48 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_43073041
Ik ben dus onlangs gestopt met de pil omdat de pil ervoor zorgt dat bepaalde vitamines niet opgenomen worden. Kortom, mijn menstruatie kwam dus later. Vriendje de hele tijd van, je maar anders moet je toch maar testen, ondanks dat we geen dingen gedaan hadden. Ik vond dat dus zo kut
Zeker omdat ik wist dat er toch niets aan de hand was en dat het gewoon kwam door het stoppen met de pil. NU dus de nuvaring, kijken hoe dat bevalt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43073077
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:43 schreef leonieke het volgende:
Wat zou ik zo graag stoppen met mijn pil
Vandaag weer net wat erger dan anders Geen flauw idee hoe het komt, maar ik wil het zooo graag en ik vind het verschrikkelijk om te weten dat ik hier in dit topic nog zo lang ga blijven zitten

Ik stel me weer aan, ik weet het wel, maar soms voelt het gewoon goed om eens goed te wenen
Heb denk ik gemist waarom jij nog niet mag/kan!! Zou je me dat nog een keertje kunnen uitleggen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_43073303
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Heb denk ik gemist waarom jij nog niet mag/kan!! Zou je me dat nog een keertje kunnen uitleggen
We (mijn man en ik) wonen nog steeds bij mijn schoonouders. Een huis vinden lukt echt niet (al 14 maand echt heel druk op zoek ) en nu hebben we een bouwgrond op het oog (als dit duurt, duurt het nog heel lang voor het huis af is (lees: ongeveer een jaar)) dus zolang moeten we zeker nog wachten

En ondertussen is iedereen in mijn omgeving zwanger of gestopt met de pil en vraagt iedereen aan mij hoe het met mijn zus gaat (heel normaal uiteraard aangezien ze binnen anderhalve maand moet bevallen) maar ik wil ook zo graag.

Ik wou gewoon dat ik nu al kon stoppen en dat we nu al konden proberen... Niet nog een jaar wachten
pi_43073512
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:49 schreef Troel het volgende:
Ik ben dus onlangs gestopt met de pil
Het klonk zo veelbelovend
quote:
omdat de pil ervoor zorgt dat bepaalde vitamines niet opgenomen worden. Kortom, mijn menstruatie kwam dus later. Vriendje de hele tijd van, je maar anders moet je toch maar testen, ondanks dat we geen dingen gedaan hadden. Ik vond dat dus zo kut
Zeker omdat ik wist dat er toch niets aan de hand was en dat het gewoon kwam door het stoppen met de pil. NU dus de nuvaring, kijken hoe dat bevalt.
Hopelijk valt het beter mee met de nuvaring en zal jouw menstruatie niet nog een keer later komen. Ik kan me voorstellen dat het gewoon balen is op zo'n moment. Toen ik gestopt was met de pil (ik wou zien of mijn cyclus op gang ging komen) gebruikten we ook condooms, maar de eerste maand toen mijn menstruatie niet kwam, vond ik het ook wel spannend en balen tegelijkertijd. Na 6 maand wachten, dacht ik er niet meer echt aan
pi_43073584
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

We (mijn man en ik) wonen nog steeds bij mijn schoonouders. Een huis vinden lukt echt niet (al 14 maand echt heel druk op zoek ) en nu hebben we een bouwgrond op het oog (als dit duurt, duurt het nog heel lang voor het huis af is (lees: ongeveer een jaar)) dus zolang moeten we zeker nog wachten

En ondertussen is iedereen in mijn omgeving zwanger of gestopt met de pil en vraagt iedereen aan mij hoe het met mijn zus gaat (heel normaal uiteraard aangezien ze binnen anderhalve maand moet bevallen) maar ik wil ook zo graag.

Ik wou gewoon dat ik nu al kon stoppen en dat we nu al konden proberen... Niet nog een jaar wachten
Oh oke het is dus niet iets lichamelijks waardoor het niet zou kunnen. Maar maar als het nog heel lang (een jaar) duurt voordat het huis kaar is dan kan je toch al wel stoppen met de pil Eerst 2 maand met condoom om de hormonen uit je lichaam te krijgen, en dan voor het echie. Dan ben je zo een jaar verder als de kleine eventueel zou komen.
Wil je niks opdringen hoor maar ik bekijk het ff heeeeeeeel makkelijk
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_43073701
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:03 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Oh oke het is dus niet iets lichamelijks waardoor het niet zou kunnen. Maar maar als het nog heel lang (een jaar) duurt voordat het huis kaar is dan kan je toch al wel stoppen met de pil Eerst 2 maand met condoom om de hormonen uit je lichaam te krijgen, en dan voor het echie. Dan ben je zo een jaar verder als de kleine eventueel zou komen.
Wil je niks opdringen hoor maar ik bekijk het ff heeeeeeeel makkelijk
Lichamelijk zal het ook niet vlot lopen, ik heb PCO. Ben ondertussen al eens 6 maand gestopt met de pil en cyclus kwam helemaal niet op gang. Zomaar stoppen met de pil mag ik niet, ik moet direct met Clomid beginnen.

Ik heb ook al zo geredeneerd hoor En het klinkt altijd goed, maar als ik het logisch bekijk, zou het helemaal geen goed idee zijn Zeker niet omdat die Clomid erbij komt en ik eigenlijk niet wil dat mijn schoonouders er zo nauw bij betrokken zouden zijn. Ik zou hen ook niet zeggen dat ik gestopt ben met de pil en ik zou hen ook het liefst niet direct zeggen dat ik zwanger ben als het ooit zou lukken.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:07:50 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_43073748
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:01 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het klonk zo veelbelovend
[..]

Hopelijk valt het beter mee met de nuvaring en zal jouw menstruatie niet nog een keer later komen. Ik kan me voorstellen dat het gewoon balen is op zo'n moment. Toen ik gestopt was met de pil (ik wou zien of mijn cyclus op gang ging komen) gebruikten we ook condooms, maar de eerste maand toen mijn menstruatie niet kwam, vond ik het ook wel spannend en balen tegelijkertijd. Na 6 maand wachten, dacht ik er niet meer echt aan
Nouja, mijn libido is toch nul komma niets door al die veranderingen aan mijn lichaam, maar ik had zelf zoiets, van kom op, een weekje later na het stoppen met de pil is niet zo raar. Bovendien ken ik mijn lichaam wel een beetje

Ik neem aan dat het nu weer gewoon op de normale tijden zal komen, maar ik weet nog niet of ik echt blij ben met die ring. Als mijn libido maar weer beter wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43073803
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, mijn libido is toch nul komma niets door al die veranderingen aan mijn lichaam, maar ik had zelf zoiets, van kom op, een weekje later na het stoppen met de pil is niet zo raar. Bovendien ken ik mijn lichaam wel een beetje

Ik neem aan dat het nu weer gewoon op de normale tijden zal komen, maar ik weet nog niet of ik echt blij ben met die ring. Als mijn libido maar weer beter wordt
Vraag anders of ze jou wat extra mannelijke hormonen willen geven Het helpt
pi_43073833
Oh kijk dan word het helaas al weer anders ja!! Dan maar hopen dat het snel lukt zodra jullie er echt voor gaan.
Kan ik wel zeggen je mag Mikael een dagje lenen maar daar word het ook niet beter van
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_43074025
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:10 schreef MeNicole het volgende:
Oh kijk dan word het helaas al weer anders ja!! Dan maar hopen dat het snel lukt zodra jullie er echt voor gaan.
Gewoon blijven hopen Ook al was ik wel teleurgesteld in mijn schoonzus (die na het stoppen van haar pil nooit meer gemenstrueerd heeft). Ze zei gewoon dat ik geen kinderen MAG krijgen als het niet lukt. Wat heb ik in godsnaam verkeerd gedaan waardoor ik opeens geen kinderen meer mag krijgen? En wat heeft zij dan gedaan dat ze direct zwanger was? Ze was denk ik nogal onder de indruk van mijn (misschien wel iets té) harde reactie, maar echt waar, waarom mag de ene wel en de andere niet?
quote:
Kan ik wel zeggen je mag Mikael een dagje lenen maar daar word het ook niet beter van

Ik ga vragen aan mijn zus of ik misschien af en toe eens haar kindje mag lenen. De afstand is direct wat minder groot om het kind op te pikken
pi_43078295
oe...dat is vervelend, leonieke, bij je schoonouders wonen pf, petje af, dat zou ik nooit kunnen. Maaruh, wat is PCO?

Afgelopen zaterdag per ongeluk met een vriendin in de Prenatal beland (ze moest een knuffel voor een achterneefje hebben)...dat was wel heel gevaarlijk! Die kleertjes zijn zo lief en al die knuffels ook al. Daarna nog even staan zwijmelen bij de babyshirts van de Bijenkorf. Jammer genoeg vandaag op mijn werk weer uit de droom geholpen door de slechtnieuwspreek van mijn baas. Het gaat niet denderend met het bedrijf, dus of mijn contract nog wel verlengd gaat worden....duimen maar. Al met al was het daardoor wel een enorme rotdag..ik ga daarom zo maar eens in bad liggen, werkt meestal wel goed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43078710
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:09 schreef mefke79 het volgende:
oe...dat is vervelend, leonieke, bij je schoonouders wonen pf, petje af, dat zou ik nooit kunnen. Maaruh, wat is PCO?
http://nl.msnusers.com/vrouwenmetpco/watispco.msnw

En bij de schoonouders wonen: het is inderdaad niet altijd simpel (om het zachtjes uit te drukken) maar het geeft ook één groot voordeel (we kunnen veel sparen).
quote:
Afgelopen zaterdag per ongeluk met een vriendin in de Prenatal beland (ze moest een knuffel voor een achterneefje hebben)...dat was wel heel gevaarlijk! Die kleertjes zijn zo lief en al die knuffels ook al. Daarna nog even staan zwijmelen bij de babyshirts van de Bijenkorf.
Dat doe ik niet Binnenkort zal ik moeten gaan winkelen voor kleertjes voor mijn metekind en daar zie ik enorm tegenop. Niet omdat ik dat kind niet wil verwennen, want dat wil ik uiteraard wel maar die kleertjes vind ik zo moeilijk
quote:
Jammer genoeg vandaag op mijn werk weer uit de droom geholpen door de slechtnieuwspreek van mijn baas. Het gaat niet denderend met het bedrijf, dus of mijn contract nog wel verlengd gaat worden....duimen maar. Al met al was het daardoor wel een enorme rotdag..ik ga daarom zo maar eens in bad liggen, werkt meestal wel goed.
Een bad kan inderdaad wonderen doen. Ik hoop echt dat jouw contract gewoon verlengd zal worden. Wanneer weet je daar iets meer van?
pi_43081134
Het bad was inderdaad heerlijk...lekker ontspannend.
Ik zou het eigenlijk eind deze maand (nu dus ongeveer) horen, maar eerst moet er een oplossing zijn voor het de problemen van het bedrijf en dat weten we pas weer over een aantal weken. Nog even wachten dus...

Prenatal was inderdaad geen goed plan, maarja, kan toch moeilijk zeggen: ik wacht buiten wel even, kan al die knuffels niet hebben...Overigens melde vriendin later dat zij ook al aan het rammelen was, dus achteraf had ik dat best kunnen zeggen. Maar goed, gewoon de Prenatal mijden voorlopig.

Pff Leonieke, dat PCO lijkt me zwaar irritant. Weet je al lang dat je dit hebt? Voor jou is het dus extra spannend, lijkt me zwaar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43081885
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:11 schreef mefke79 het volgende:
Het bad was inderdaad heerlijk...lekker ontspannend.
Ik zou het eigenlijk eind deze maand (nu dus ongeveer) horen, maar eerst moet er een oplossing zijn voor het de problemen van het bedrijf en dat weten we pas weer over een aantal weken. Nog even wachten dus...

Prenatal was inderdaad geen goed plan, maarja, kan toch moeilijk zeggen: ik wacht buiten wel even, kan al die knuffels niet hebben...Overigens melde vriendin later dat zij ook al aan het rammelen was, dus achteraf had ik dat best kunnen zeggen. Maar goed, gewoon de Prenatal mijden voorlopig.
Ik ga alleszins duimen
quote:
Pff Leonieke, dat PCO lijkt me zwaar irritant. Weet je al lang dat je dit hebt? Voor jou is het dus extra spannend, lijkt me zwaar.
Al twee jaar ongeveer Maar ik had al langer een vermoeden (ik had mijn diagnose al gesteld door opzoekingen op internet. Ik moest gewoon nog bevestiging krijgen )
Ik probeer er niet te veel aan te denken. Maar de ene dag gaat dat beter dan de andere. Deze namiddag ging het dus echt niet (en daarom dus die huilbui). Momenteel gaat het weer al wat beter
pi_43082497
...en morgen gaat het gewoon weer helemaal oke, leonieke! Ik geloof dat het vandaag algemene baaldag was. Zal wel met die stomme wintertijd te maken hebben. Ik duik zo maar eens mijn bed in, maar eerst even kijken of ik ergens chocolade kan vinden, dat heb ik verdiend vind ik
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43082646
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef mefke79 het volgende:
...en morgen gaat het gewoon weer helemaal oke, leonieke! Ik geloof dat het vandaag algemene baaldag was. Zal wel met die stomme wintertijd te maken hebben. Ik duik zo maar eens mijn bed in, maar eerst even kijken of ik ergens chocolade kan vinden, dat heb ik verdiend vind ik
Gelijk heb je En chocolade zal ik hier ook wel weten te vinden

(en het feit dat ik mijn vijf dagen niet zie, zal ook niet helpen aan mijn goed humeur )
pi_43083122
Leonieke, vijf dagen ...pff dat is echt te lang...jij hebt pas echt chocolade verdiend!
Ik duik mijn bed in...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43083211
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Leonieke, vijf dagen ...pff dat is echt te lang...jij hebt pas echt chocolade verdiend!
Dit was de druppel, nu MOET ik gaan zoeken
quote:
Ik duik mijn bed in...
Slaapwel
pi_43093210
Was de chocolade lekker leonieke?

Mefke, hopelijk komt er gauw duidelijkheid en ik hoop dat je gewoon kan blijven... niks aan die onzekerheid...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43093380


Dit topic besataat bijna een jaar



Ik zit/lees hier dus ook al bijna een jaar

Vanavind nodig weer eens praten
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:03:41 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43093412
Nou ja... bijna... Nog ruim een maand!
Ik dacht eigenlijk ergens in Jan, maar het komt er idd wel snel aan!
***
pi_43093429
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja... bijna... Nog ruim een maand!
Ik dacht eigenlijk ergens in Jan, maar het komt er idd wel snel aan!
Net terug gekeken 11 december..
Dacht november...
Ben wel erg vroeg

Chocola lekker maar helaas ben weer aan het lijnen...
pi_43094701
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:47 schreef Nijna het volgende:
Was de chocolade lekker leonieke?
De eerste keer dat chocolade niet lekker is, moet ik nog meemaken
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:14:50 #74
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43094710
Het zal ook nog wel een tijdje duren voordat ik zwanger zal worden, ben ik bang... Ben gestopt met werken en ben weer gaan studeren, namelijk...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43094784
Nou Leonieke, het ligt er maar net aan wat voor chocolade... maar over het algemeen heb je wel gelijk . Favoriet: puur met stukjes noot .

Wat ben je gaan studeren GWS?
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:18:47 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43094786
Ai, dat van dat zwanger worden is niet leuk, maar dat studeren dan weer wel! Dappere beslissing!
***
pi_43094826
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:18 schreef Nijna het volgende:
Nou Leonieke, het ligt er maar net aan wat voor chocolade... maar over het algemeen heb je wel gelijk . Favoriet: puur met stukjes noot .

Wat ben je gaan studeren GWS?
Geen puur, dat heeft een bepaalde nasmaak die ik niet zo graag heb. Melkchocolade met noten daarentegen
pi_43095855
Wat ga je doen GWS?

Ik ben vandaag echt in een Stemming

Bleh.
Bleh.
pi_43095892
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:09 schreef jolene het volgende:
Wat ga je doen GWS?

Ik ben vandaag echt in een Stemming

Bleh.
Bleh.
Ik denk dat ik die van mij op de één of andere manier heb doorgegeven via dit topic Alhoewel... ze is er nog steeds wel een beetje hoor

Ik hoop dat het vlug beter gaat, Jolene
pi_43096505
Hier is de stemming er nog steeds. Heb last van mijn schouder, baal van mijn werk (of eigenlijk van het feit dat ik geen zekerheid heb en er weinig te doen is) en van het feit dat ik stomme tofee's zit te snoepen die niet eens echt lekker zijn.

Ik ga trouwens voor pure chocolade zonder nootjes, gewoon lekker op sabbelen..hmmm
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43097726
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:32 schreef mefke79 het volgende:
Hier is de stemming er nog steeds. Heb last van mijn schouder, baal van mijn werk (of eigenlijk van het feit dat ik geen zekerheid heb en er weinig te doen is) en van het feit dat ik stomme tofee's zit te snoepen die niet eens echt lekker zijn.

Ik ga trouwens voor pure chocolade zonder nootjes, gewoon lekker op sabbelen..hmmm
Vervelend van je werk.
En daardoor ook weer meer ontzekerheden.

Zullen we stoppen over chocola... ow wat heb ik daar nu een zin in
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:25:39 #82
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43097775
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:18 schreef Nijna het volgende:
Nou Leonieke, het ligt er maar net aan wat voor chocolade... maar over het algemeen heb je wel gelijk . Favoriet: puur met stukjes noot .

Wat ben je gaan studeren GWS?
Voeding en diëtetiek. Ik word hopelijk uiteindelijk diëtiste.

Dussuh, dames, die chocolade...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:28:12 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43097829
Whehehe, lekker toepasselijk nu idd!
Leuk!
***
pi_43097864
Geweldig onze eigen huis dietiste.
Hoe lang duurt de studie?
pi_43097936
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Voeding en diëtetiek. Ik word hopelijk uiteindelijk diëtiste.

Dussuh, dames, die chocolade...
Dit loopt hier echt niet goed af
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:34:08 #86
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43097979
De studie duurt vier jaar (HBO) en is voltijd. Vandaar dat het ook moeilijk is een kind in te passen. Misschien aan het einde van de studie ofzo. Ik heb me laten vertellen dat het eerste jaar het zwaarst is, dus misschien hoef ik niet eens vier jaar te wachten...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43098868
Heel veel succes GWS . Enne... chocola, volgens mij is dat iets wat je soms gewoon nodig hebt (ik wel in elk geval ).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43100631
Nou, hier is dan eindelijk een beetje zekerheid. Maar het is geen goed nieuws . Ik moet er sterk rekening mee houden dat mijn contract dat op 1 februari afloopt niet verlengt gaat worden. Zwaar K*T, maar ik ben blij dat ik eindelijk weet waar ik aan toe ben. Solliciteren dus in plaats van een kindje. Ik kan mijn voorraad pilstrips weer gaan aanvullen. En daar baal ik enorm van.

(mag ik nu wel een stukje chocolade pakken?)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43100767
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:10 schreef mefke79 het volgende:
Nou, hier is dan eindelijk een beetje zekerheid. Maar het is geen goed nieuws . Ik moet er sterk rekening mee houden dat mijn contract dat op 1 februari afloopt niet verlengt gaat worden. Zwaar K*T, maar ik ben blij dat ik eindelijk weet waar ik aan toe ben. Solliciteren dus in plaats van een kindje. Ik kan mijn voorraad pilstrips weer gaan aanvullen. En daar baal ik enorm van.
Ah BLAH! Dit is echt balen
Ik ga duimen dat je vlug iets vindt waar je je goed bij voelt. En je hebt sowieso nog drie maand dus dat is dan weer positief dat je het nu al weet ipv binnen 2.5 maand.
quote:
(mag ik nu wel een stukje chocolade pakken?)
Tuurlijk wel! Niet luisteren naar wat die diëtisten in spé ons proberen wijs te maken
pi_43101277
Mefke wat kl*te . Hopelijk komt er gauw iets anders op je pad!
Van mij mag je aan de chocolade hoor!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43102640
He bah mefke, dat is geen goed nieuws..balen.
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_43102845
Ik draai hier inderdaad ook alweer bijna een jaar mee in al deze topics. Nooit gedacht dat ik het o zo moeilijke ''wachten'' kon opbrengen. Ik denk zelfs dat ik iemand had uitgelachen die me dit zou vertellen voordat ik mn man leerde kennen... ik had altijd het ideale beeld voor me met dat je er gewoon samen aan toe bent, en niet eentje veel eerder dan de ander. Maar helaas
Eigenlijk moet ik ook helemaal niet zo zeuren hoor, dit is het enige waarover we het nog niet eens zijn, voor de rest gaat het gewoon prima op ieder gebied.

Mefke wat balen... hopelijk kom je om in alle leuke vacatures die je tegen gaat komen, gewoon een heleboel brieven versturen!!

oew ik hoor het woord chocolade
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:31:15 #93
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43105559
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:14 schreef leonieke het volgende:
Tuurlijk wel! Niet luisteren naar wat die diëtisten in spé ons proberen wijs te maken
Wacht maar tot ik afgestudeerd ben...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43106426
Dan moeten we zeker ook nog gaan betalen voor dat advies GWS... .
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:56:11 #95
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43106551
Echt wel, dan hoop ik meerdere monden te moeten gaan voeden...
En het geld groeit me niet op de rug...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43107916
Ik zie het positief in: kan ik meteen een baan zoeken voor 32 uur, dan hoef ik niet zo moeilijk te doen als ik minder wil werken als ik ooit aan kinderen toe kom...

(stiekum baal ik er stevig van, maar bij de pakken gaan neerzitten is niet handig, ik ben inmiddels al weer 4 vacaturebanken-inschrijf-procedures verder)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43108111
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Echt wel, dan hoop ik meerdere monden te moeten gaan voeden...
En het geld groeit me niet op de rug...
Wel ambetant dat ik geen buitenlandse overschrijvingen kan uitvoeren met mijn internetbank

  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:26:48 #98
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43109645
Stuur het maar op in een enveloppe...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:29:28 #99
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_43117423
Mijn beste vriendin is zwanger Ik ben echt helemaal ontroerd en blij, en stiekem een heel klein beetje jaloers maar het gekke is dat het niet op een negatieve manier is. Meer van tof, en nu ik!

Ik rammel dus nu nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger.
pi_43151897
Ik heb net zwangerschapstesten besteld En waarom?! Omdat het me niet lukt om twee luizige kilo's af te vallen, ik een pens heb en ik mezelf echt helemaal gek kan maken

En dan zit je op die site en komt tot de ontdekking dat je al een account hébt daar Van de vorige keer, drie jaar geleden, toen je ook dagen niet kon poepen, dus een pens had en jezelf zat gek te maken

Gelukkig woon ik alleen en hoef ik mijn pakketje en het afschrift niet te verantwoorden

Oja bedankt nog 17-jarige "ik wist niet dat ik zwanger was!"- kickboxmeisje
Ik postte zelf al dat het me stug leek, maar jaaaaaaaaaaa, ik en mijn overijverige fantasie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 november 2006 @ 21:28:34 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43152669
Syreen! Echt?
Wat een lekkertje ben je toch ook he!

Nou ja goed eh... op de goede afloop dan maar. (Wat jij het liefste hebt dus! )
***
pi_43153275
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Syreen! Echt?
Wat een lekkertje ben je toch ook he!

Nou ja goed eh... op de goede afloop dan maar. (Wat jij het liefste hebt dus! )
Sufmuts more like it.

De afloop weet ik al (uiteraard), negatief natuurlijk. Net als de vorige vier keren dat ik DACHT... Of beter de gezegd de vier keer dat ik getest heb nadat ik dacht... want als ik alle denk-keren moet meetellen dan ben ik al schijnzwanger vanaf m'n 18e.

Deze keer ben ik wel zo slim om het niet uit te blaten tegen lief, schrikt die zich weer een ongeluk voor niks

Ik ben gewoon ongesteld geweest, niet misselijk (op die twee keer door de Supradyn na, die slik ik niet meer, ook niet meer misselijk geweest dus). Geen tieten-als-konijnen.

Alleen vreetbuien en een buik van negen weken En geen pil vergeten, maar wel nieuwe anti-allergie mediactie met als bijwerking....... HONGERGEVOEL.... !

Ik heb trouwens Romed-testen besteld, drie stuks voor de prijs van 1 Clearblue want ik ken mezelf.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 november 2006 @ 21:47:58 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43153533
Ja, maarreh... je weet toch dat die niet betrouwbaar zijn!

Ik ken het wel een beetje. Alleen krijgt mijn nuchtere zelf altijd de overhand voor het testmoment.
***
pi_43153967
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maarreh... je weet toch dat die niet betrouwbaar zijn!

Ik ken het wel een beetje. Alleen krijgt mijn nuchtere zelf altijd de overhand voor het testmoment.
Mijn nuchtere zelf wordt overschreeuwt door de hypochondrische schizofreen die in me huist
En ook die weet heus wel dat het niet zo is maar wil toch "bewijs".
Ja dat van die Romeds weet ik, maar de waren de vorige keer overtuigend negatief. Ik kreeg wel een streep, maar die bleef wit en hij hoort roze te zijn. Iets te enthousiast het staafje "gedipt" zeg maar, dus hele ding was roze, teststreep donkerroze en de plaats waar de streep moest komen bleef wit.

Eerst nog "AAAHH een streep is een streep!!". Bijsluiter gelezen (ja toen pas) oh...róze. Ah.
Ik denk dat daar het misverstand ook zit bij de meesten.

Overigens bij de minste roze hint ga ik natuurlijk wel een dure test kopen heh

Hmmmm...zouden ze morgen al per post komen?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43154072
En minder enthousiast dippen natuurlijk. Het scheelt ook wel dat ik nu in alle rust alles kan doen en niet puddingbakjes naar boven hoef te smokkelen en bedenken wat ik met de verpakking & de test ga doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 november 2006 @ 22:18:01 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43154987
Ik zie het al helemaal voor me!
En ja... als je maar graag genoeg wil zie en voel je vanzelf van alles...
***
pi_43163255
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef Syrena het volgende:
Oja bedankt nog 17-jarige "ik wist niet dat ik zwanger was!"- kickboxmeisje
Ik postte zelf al dat het me stug leek, maar jaaaaaaaaaaa, ik en mijn overijverige fantasie
Ja, hoe zit het daar nou mee? Wist ze nu toch dat ze zwanger was? Hier is het alleen als fait divers op teletekst gekomen...
Maar je leest het soms in de Flair of andere vrouwenbladen, meisjes/vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren.
Ik kan me best inbeelden dat je niet misselijk bent of niet veel aankomt en dat je altijd al onregelmatig ongesteld was enz... maar wat ik niet kan begrijpen is dat je niks voelt van zo'n kind? Vanaf een maand of 6 is dat toch duidelijk voelbaar? Vrouwen die bewust zwanger zijn kijken al vanaf de 16e week uit naar die beweginkjes! Of zou je echt het bewegen van een kind kunnen verwarren met darmactiviteit???
  donderdag 2 november 2006 @ 09:33:00 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43163331
Daar is een heel apart topic over in NWS: Vrouwelijke kickboxer bevalt dag na wedstrijd

Zij zegt dat ze het niet wist, anderen denken van wel... kan je natuurlijk lang of kort over praten.

En wij? Wij rammelen gewoon door!
Is de post er al Syrena?
***
pi_43163604
Geen post
Ik lees net wel dat het Maaslandziekenhuis een proef gaat doen, 3 maanden lang hebben ze avondspreekuur bij gynaecologie, speciaal voor zwangeren De ziekenhuispoli's liggen aan de overkant van de straat waar ik woon. Handig he

Ik ben vanochtend lopend naar mijn werk gegaan, voor het geval de kilo's toch gewoon vet blijken te zijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43164014
Toch geloof ik nog steeds niks van die 17-jarige die het niet zou weten dat ze zwanger was. Overigens wel dat het wel eens voorkomt dat iemand het echt niet weet.
Maar die foto's van dat meisje in de ring spreken voor zich...

Syrena ik moet altijd zo lachen om jouw posts, ik word eigenlijk altijd wel vrolijk van je manier van typen haha.

BE jij klinkt ook bijna nooit teneergeslagen! Ik doe eens met jullie mee

aan alle mensen waarbij het rammelt, wie weet wordt 2007 wel ONS jaar!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  donderdag 2 november 2006 @ 10:07:55 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43164057
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Toch geloof ik nog steeds niks van die 17-jarige die het niet zou weten dat ze zwanger was. Overigens wel dat het wel eens voorkomt dat iemand het echt niet weet.
Maar die foto's van dat meisje in de ring spreken voor zich...
Ik geloof er ook niks van hoor. Ik denk dat ze gewoon heel bang is geweest voor de gevolgen. Best een zielig geval dus.
quote:
Syrena ik moet altijd zo lachen om jouw posts, ik word eigenlijk altijd wel vrolijk van je manier van typen haha.
Ik voel me ook altijd zo eh... volwassen en nuchter als ik haar verhaaltjes lees. Heerlijk!
quote:
BE jij klinkt ook bijna nooit teneergeslagen! Ik doe eens met jullie mee
Je moest eens weten. Ik heb juist deze week echt een enorme dip gehad. Alleen vind ik dat altijd wat moeilijk om neer te gooien.
quote:
aan alle mensen waarbij het rammelt, wie weet wordt 2007 wel ONS jaar!
Daar ga ik iig wel voor!
***
pi_43164070
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Toch geloof ik nog steeds niks van die 17-jarige die het niet zou weten dat ze zwanger was. Overigens wel dat het wel eens voorkomt dat iemand het echt niet weet.
Maar die foto's van dat meisje in de ring spreken voor zich...

Syrena ik moet altijd zo lachen om jouw posts, ik word eigenlijk altijd wel vrolijk van je manier van typen haha.

BE jij klinkt ook bijna nooit teneergeslagen! Ik doe eens met jullie mee

aan alle mensen waarbij het rammelt, wie weet wordt 2007 wel ONS jaar!
Inderdaad ALS de bouwgrond in orde komt en ALS het huis op tijd af is en ALS er nog geld over is, ga ik misschien in 2007 stoppen met de pil en dat is dan al helemaal mijn jaar Eindelijk een stapje verder gaan

Samen uiteraard met in augustus ons kerkelijk en feest en een nieuwe job

Dit kan echt niet meer stuk
  donderdag 2 november 2006 @ 10:09:48 #113
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43164098
Nog eentje. Vrouw dacht dat ze zo aankwam doordat ze gestopt was met roken en had geen klassieke zwangerschapsverschijnselen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43164125
Ik moet ook altijd wel lachen om je posts Syrena, je tovert gewoon een lach op mn gezicht .

Vanavond op bezoek bij mn schoonzussie en haar lief... ze gaan vast over de vakantie vertellen, maar ik hoop dat er meer te vertellen is .
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 2 november 2006 @ 10:11:30 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43164146
Ik ben ook 10-13 kilo aangekomen na het stoppen met roken en dat is nu 10 maanden geleden...

Syrena! Doe mij eens zo'n test!
***
pi_43164171
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook 10-13 kilo aangekomen na het stoppen met roken en dat is nu 10 maanden geleden...

Syrena! Doe mij eens zo'n test!
En niet klagen dat je al een aantal weken overtijd bent. Je gaat ze eens moeten tonen in Z&G hoe het moet
  donderdag 2 november 2006 @ 10:13:36 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43164189


Nou, helaas... dit zijn toch wel echte vetjes hoor...
*flesje water weer vult...
***
pi_43164768
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:13 schreef Brighteyes het volgende:


Nou, helaas... dit zijn toch wel echte vetjes hoor...
*flesje water weer vult...
Met BE meeloopt (ons waterapparaat staat dus twee trappen en een heleboel meters verderop)

Hmmmm. Misschien moet ik toch maar eens een boek gaan schrijven. A la Kluun: Komt een vrouw op de "koop-hier-zwangerschapstesten-site" Of pakkender: Piest een vrouw over een staafje

En nu denk ik weer dat jullie me een kinderachtige labiele muts vinden (OH OH hormonen!!) Gisteren vond ik vriendje ook helemaal niet meer leuk net nu hij een week komt proefsamenwonen.

*glaasje water inwisselt voor een beker chocolademelk....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 2 november 2006 @ 10:47:58 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43164862
Kinderachtig zeker niet.
Labiel... eh... tjsa... zullen we 'wat wiebelig' zeggen? Maar je bent wel lief hoor!
***
pi_43164932
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Kinderachtig zeker niet.
Labiel... eh... tjsa... zullen we 'wat wiebelig' zeggen? Maar je bent wel lief hoor!
Hmmmmm vooruit dan maar
Ik moet ook niet alleen thuis zitten zonder chocolade in huis en met een pc-met-internet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43167439
Kinderachtig absoluut niet syrena, je hebt een erg leuke manier van schrijven (en als jij nou een boek gaat schrijven kunnen wij straks zeggen: die Syrena he... daar heb ik nog mee op FOK! gezeten ).

En nu niet gaan denken dat ik je dan wel labiel vind, want dat valt ook wel mee. Het klinkt zo negatief labiel.

* Nijna deelt haar chocolade met syrena
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 2 november 2006 @ 14:02:18 #122
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43170057
Het gaat echt om de manier van neertypen Syreen ook ik vind het altijd enorm geweldig en gezellig om je gebep te lezen

Bah ik wil zwanger zijn en wel nu zo dat is eruit
  donderdag 2 november 2006 @ 14:05:23 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43170179
Toe maar! Ook nu meteen dan ook!
Maarreh... waarom dan niet?
Of heb ik ergens overheen gelezen? Of ben ik iets vergeten?
***
  donderdag 2 november 2006 @ 14:07:14 #124
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43170239
Ja Rottdog leg eens uit?
wat doe ik hier eigenlijk?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43170258
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:07 schreef dutchie het volgende:
Ja Rottdog leg eens uit?
wat doe ik hier eigenlijk?
Je rammelt ook gewoon, maar je beseft het nog niet helemaal.

Komt wel hoor
  donderdag 2 november 2006 @ 14:08:03 #126
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43170272
Het liefst had ik al 38 weken willen zijn om dan lekker weer met zo'n oetepetoele frummel te knuffen
  donderdag 2 november 2006 @ 14:08:29 #127
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43170289
Nee, nee, ik rammel niet.
Echt niet.
Nooit niet.
Dus....
*vingers in d'r oren stopt*
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:09:28 #128
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43170327
Geloof nu wel dat het tijd wordt voor een goed gesprek met
  donderdag 2 november 2006 @ 14:10:09 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43170351
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:09 schreef Rottdog het volgende:
Geloof nu wel dat het tijd wordt voor een goed gesprek met
Hihi, dat lijkt idd geen overbodige luxe! Succes!
***
  donderdag 2 november 2006 @ 14:11:20 #130
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43170394
Jaaaa Rottdog doen
Hoop dat het niet alleen bij praten blijft.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43170412
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef Rottdog het volgende:
Het liefst had ik al 38 weken willen zijn om dan lekker weer met zo'n oetepetoele frummel te knuffen
Hey dat wil ik niet hoor
Ik wil ook gewoon dikker en dikker worden En toch ook wel een beetje de aandacht En mijn beebje voelen schoppen En helemaal verliefd worden op al die echo's En die vreetbuien hebben En last hebben van (nog meer ) dementie

Ik wil gewoon alles
  donderdag 2 november 2006 @ 14:12:44 #132
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43170440
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hihi, dat lijkt idd geen overbodige luxe! Succes!
Ergste is weet zijn antwoord al wel, het was eerder wachten op moi

Zoë wordt nu al zo groot, krijgt straks een leuke kamer en dan staat die babykamer er ook nog moet gewoon wat in
pi_43170491
ik heb nog wel een babypop voor je rottdog
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43170525
Hey wat spannend Rottdog
Jullie gaan er gewoon direct kunnen voor gaan
pi_43170933
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:12 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Ergste is weet zijn antwoord al wel, het was eerder wachten op moi

Zoë wordt nu al zo groot, krijgt straks een leuke kamer en dan staat die babykamer er ook nog moet gewoon wat in
Jaaaaaaaaaaaaa
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 2 november 2006 @ 14:39:18 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43171307
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:12 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Ergste is weet zijn antwoord al wel, het was eerder wachten op moi

Zoë wordt nu al zo groot, krijgt straks een leuke kamer en dan staat die babykamer er ook nog moet gewoon wat in
Jeeej! Zoë krijgt een brusje, Zoë krijgt een brusje!

Nou... wij zijn al zover hoor!
***
pi_43171436
oehh leuk!! Zoe een brusje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:43:59 #138
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43171452
Rottdog


Hier rammelt het ook van alle kanten.... Er is een kleine kans dat ik nu zwanger ben, en hoewel het eigenlijk niet heel goed uitkomt wordt het geheid een grote teleurstelling als het niet zo is.. En met Noah kwam het eigenlijk ook niet echt uit, en dat is toch ook goed gekomen. Dus dat komt het nu dan ook wel. En de meeste spullen hebben we toch al. Ik heb al uitgerekend dat áls, dan ben ik eind juli uitgerekend Maar goed, moet nog 2 weken wachten...

Hiervoor rammelde het trouwens stiekem ook al hoor, alleen nu iets meer reden er iets meer mee bezig te zijn
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_43171488
spannend Tex!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:45:46 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43171518
Maarreh... tex... als je nog 2 weken moet wachten... dan zouden jullie zeg maar gisteren onveilige sex gehad moeten hebben...
Mss een morning after? Als het toch zo slecht uit komt? Of is het meer een geval van 'laat het maar een foutje zijn, dan hoeven we de beslissing niet te nemen'?
***
pi_43171537
Wow het is bekentenissen-tijd vandaag
  donderdag 2 november 2006 @ 14:48:06 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43171599
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Maarreh... tex... als je nog 2 weken moet wachten... dan zouden jullie zeg maar gisteren onveilige sex gehad moeten hebben...
Mss een morning after? Als het toch zo slecht uit komt? Of is het meer een geval van 'laat het maar een foutje zijn, dan hoeven we de beslissing niet te nemen'?
Ik heb een langere cyclus dan gemiddeld

En morning after pil hebben we het over gehad, maar ik had eigenlijk geen zin in de hormonen en omdat het me dus toch ook niet erg lijkt, dus besloten het risico te nemen zeg maar.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:51:28 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43171692
Ah ok, ik was gewoon even heel nieuwsgierig!
***
  donderdag 2 november 2006 @ 15:00:01 #144
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43172008
Owjah ik vergeet (zwangerschapsdementie? ) dat ik vanochtend misselijk was en zelfs een keer moest overgeven. Is wel veeeeel te vroeg voor deze kwaaltjes, bovendien heb ik tijdens de zwangerschap van Noah niet één keer hoeven spugen, maar dat maakt niet uit
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_43172011
Druk hier, leuk .
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 2 november 2006 @ 15:04:22 #146
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_43172171
Rottdog

Spannend hoor Tex!

Ik rammel ook nog steeds aan alle kanten. Vandeweek weer een heerlijk beebje van 4 maanden in m'n armen gehad en volgende week op kraambezoek bij een collega.. maar ik ben er gewoon nog niet aan toe Stomme hormonen, luister dan eens!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_43172538
Leuk, nog meer rammelaars!

Syrena, ik vind ook dat je altijd op een leuke manier schrijft. En ik vind het niet labiel overkomen, eerder heel herkenbaar. dus als jij labiel bent, ben ik het ook

Hier gaat het rammelen ondertussen vrolijk verder. Of eigenlijk wordt het alleen maar erger, sinds ik weer wat beter in mijn vel zit. Ik heb een tijdje niks tegen mijn vriend gezegd over baby's en dat ik ook wil en wel NU
En nu begint hij er steeds vaker over, terwijl hij het er eerst nooit over wilde hebben. Laatst ook, ik zit rustig achter mijn pc dingen te doen, komt ie aanlopen: "Wil jij Muzzy hebben?" "Muzzy? Dat rare monster om engels te leren? Nee, dank je, mijn engels is goed genoeg hoor."
"Neehee, niet voor jou, voor je kinderen!"
Dus ik eerst zeggen dat het best wel achterlijk is om nu al dingen in huis te halen die onze kinderen misschien over een jaar of tien kunnen gebruiken...en toen kwam opeens een klik..."Huh? Kinderen? Ik? Jij? Hij heeft het over kinderen!! Kinderen van ons!"

Dus we gaan weer vrolijk door met rammelen...
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_43173273
boehoeh, ik wil ook mee doen! Maar ja, zonder werk wordt dat lastig...dus eerst een nieuwe baan, dan even fatsoenlijk inwerken, dan hopen dat je mag blijven en dan, dan voorzichtig beginnen...zitten we zomaar op eind 2007! Dat wil ik niet, ik wil NU. En wonen in een nieuwbouwwijk waar je struikelt over de kinderwagens en dan ook nog eens een speeltuin voor de deur hebben is helemaal niet handig...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43175897
Rottdog wat gaaf.

Syrena, geweldig.. je bent gewoon leuk.
pi_43197313
Schoonzusje had niks te vertellen, behalve over de vakantie... . Had ook eigenlijk niet anders verwacht, wel gehoopt...
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:36:37 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43201831
Jammer Nijna.

Even hoor, Babypark zit hier om de hoek en elke keer als ik daar langs rij denk ik 'ik wil daar zooooooooooooo graag me helemaal te buiten gaan aan shoppen'!
Net ook weer. En ze hebben die 'butterfly' kinderwagen in de etalage staan, en die is zoooooo leuk.
***
pi_43202072
Hihi BE.
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:47:03 #153
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_43202145
Awww... BE
Ik heb dan wel een legale reden om de kinderwinkels af te struinen, maar wij zijn alweer van de ienie mienie babykleertjes af en stiekem sta ik daar toch elke keer wel naar te loeren
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:47:21 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43202152
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat een kindje van je dochter toch anders is dan een kindje van je schoondochter.
Het is toch ook het kind van je zoon dan Wat een onzin zeg.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:03:43 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43202576
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

We (mijn man en ik) wonen nog steeds bij mijn schoonouders. Een huis vinden lukt echt niet (al 14 maand echt heel druk op zoek ) en nu hebben we een bouwgrond op het oog (als dit duurt, duurt het nog heel lang voor het huis af is (lees: ongeveer een jaar)) dus zolang moeten we zeker nog wachten

En ondertussen is iedereen in mijn omgeving zwanger of gestopt met de pil en vraagt iedereen aan mij hoe het met mijn zus gaat (heel normaal uiteraard aangezien ze binnen anderhalve maand moet bevallen) maar ik wil ook zo graag.

Ik wou gewoon dat ik nu al kon stoppen en dat we nu al konden proberen... Niet nog een jaar wachten
Meis als je het zo graag wil....misschien ben je wel niet ineens zwanger en zelfs als het wel zo is dan duurt het nog wel een maand of 10 voordat de kleine er is hoor...en zo'n kleine heeft de eerste tijd niet zo veel ruimte nodig...ik bedoel als je echt zó raag wil dan zou ik er gewoon voor gaan!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 03-11-2006 16:42:32 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:25:07 #156
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_43203215
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het is toch ook het kind van je zoon dan Wat een onzin zeg.
Ben ik met je eens Vivi! Mijn schoonmoeder had ook zo'n houding als Troel beschrijft en ze riep het ook te pas en te onpas, maar als ze zich anders had opgesteld, had ik haar er wel meer bij betrokken.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:58:40 #157
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_43204171
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het is toch ook het kind van je zoon dan Wat een onzin zeg.
Ik denk toch niet dat dat altijd onzin is. Ik hoor toch van meerdere oma's dat een kindje van hun dochter toch een beetje ''anders'' is dan van hun zoon. Het is dan wel je dochter die er ligt, en zelf moeder is geworden.
Mijn schoonzusje (vriendin van broertje van mn man) heeft ook een hele goede band met haar moeder, en ik ook met mijn moeder. Hoe verschillend wij ook zijn, eigenlijk zijn wij allebei denk ik het meeste bij onze eigen ouders ipv de moeder van onze vriend/man.
Ik vind het dan ook wel eens een beetje zielig als ik dan bedenk dat mijn schoonmoedergeen dochter heeft waarmee ze een meidendagje kan hebben enz.

Ik vind het een beetje moeilijk neer te zetten wat ik bedoel, maar misschien heb ik het een beetje verduidelijkt hoe ik dit zie.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:04:35 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43204334
Ja, natuurlijk, maar wat vertellen betreft, waar het hier oorspronklijk over ging is dat toch minder duidelijk?
Dan is het toch gewoon een kind van je kind?
***
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:11:05 #159
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_43204515
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, natuurlijk, maar wat vertellen betreft, waar het hier oorspronklijk over ging is dat toch minder duidelijk?
Dan is het toch gewoon een kind van je kind?
oow, van dat een aantal hier er meer werk van maken (cadeautje) bij hun eigen ouders dan bij schoonfamilie?

Eigenlijk is dat een beetje raar als je dat doet als je gewoon een normale band met elkaar hebt ja ik denk ook dat ik het wel hetzelfde zou doen bij beiden hoor..
Al zou ik het wel eerder aan mijn familie vertellen en pas weken daarna als alles ''goed'' zou zitten en er niks meer mis zou gaan pas aan schoonmoeder.
Die kan namelijk nooit wat voor zich houden, wij wisten toen schoonzusje 1e keer zwanger was meteen al het geslacht en naam en ook nog eens miskramen die ze gehad heeft en wat ze volgens mij in vertrouwen aan mijn schoonmoeder vertelt heeft
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_43214124
Nog steeds geen post

Voor komende week heb ik veel vezelrijke produkten gekocht (tegen het gevoel dat ze zo mooi verwoorden in de reclames van Activia en ehhhh nou ja, die ene met dat aambeeld op de stoep)(een gevoel dat ik blijkbaar associeer met babies in plaats van poep).

En voor nu een kopje rustgevende rooibosthee met honing
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43214719
Nog steeds geen post... Dat kind is straks al geboren tegen de tijd dat je de boel in huis hebt... .

Hopelijk gaan de vezeltjes helpen Syrena ...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43214826
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:30 schreef Nijna het volgende:
Nog steeds geen post... Dat kind is straks al geboren tegen de tijd dat je de boel in huis hebt... .

Hopelijk gaan de vezeltjes helpen Syrena ...
Ja, had ik nou ook maar meteen die drie knisperboekjes besteld voor hem/haar

Morgen ook maar sap halen bij de Aldi (staat in het koelvak, ontbijtsap met vezels) want dat werkt echt als een tierelier.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43228620
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Meis als je het zo graag wil....misschien ben je wel niet ineens zwanger en zelfs als het wel zo is dan duurt het nog wel een maand of 10 voordat de kleine er is hoor...en zo'n kleine heeft de eerste tijd niet zo veel ruimte nodig...ik bedoel als je echt zó raag wil dan zou ik er gewoon voor gaan!
Moesten we alleen wonen, zou ik er ook al willen voor gaan hoor Maar bij mijn schoonouders wonen

Het klinkt allemaal zo raar, ik WIL er voor gaan, maar het gaat gewoon nog niet. En hoogstwaarschijnlijk zal ik niet ineens zwanger zijn (PCO), maar ik wil niet in die MMM gaan terwijl ik nog bij mijn schoonouders woon. Het liefst zou ik nog hebben dat ze het nooit weten als we er eenmaal inzitten. Maar dat verborgen houden

Maar ik kijk er zo naar uit
pi_43243598
Nog steeds geen post Lekker is dat, komt "het" waarschijnlijk maandag, als m'n lief er is. Kan ik alsnog gaan smokkelen met bakjes op de badkamer

Ik zal de sleutel van het postvakje maar snel van zijn bosje sleutels halen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:11:07 #165
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43243812
[Syrena-plaag-modus] Daar is de post, dat maakt me blij. Er zit altijd wat grappigs bij. Misschien een leuke brief voor mij. Pooooooooooooooooooost[/Syrena-plaag-modus]

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_43252833
goedemorgen dames, en heren natuurlijk

ik lees al een tijdje mee hier, onder de naam van mn man, maar heb me nu toch maar geregistreerd... ik rammel aan alle kanten... en geniet hier zo van hoe jullie met elkaar om gaan.... verdriet wordt echt samen gedeelt, en geluk nog veel meer... heerlijk om dat te lezen...
ik weet niet of ik echt iemand ben die heel veel zal plaatsen, ik denk dat ik een stiekeme lezer ben... maar mocht het rammelen overgaan in wachten op het tweede streepje, dan zullen jullie het zeker horen!

liefs Gwennert
pi_43252934
Welkom Gwennert .
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 5 november 2006 @ 10:07:54 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43253332
Welkom!
Hopelijk ga je snel over!
***
pi_43253996
Welkom Gwennert
En nu maar hopen dat we jou hier niet te lang zien
pi_43257266
dankjullie wel!!! ik hoop ook niet dat we hier te lang blijven hangen...

hoe zat dat bij jullie? alle mannen direct klaar voor kinderen? of toch echt pas op het moment dat het echt zover is.... dat is hier nog een beetje het "probleem".
  zondag 5 november 2006 @ 13:41:14 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43257583
Dat is een van de voornaamste redenen dat we hier zitten. Daar begon het mee, dat de mannen er nog niet klaar voor zijn.
Er zijn hier nu een aantal waarbij de mannen nog niet willen maar idd ook mensen bij wie het door andere omstandigheden gewoon beter even niet kan.
***
pi_43259307
Welkom Gwennert!
Mijn vriend is ook met mijn voetjes aan 't rammelen...hij wil echt wel een kind maar ...
Hij legt een lief kaartje op tafel zodat ik 's morgens kan lezen 'zie je graag en een kindje met je lijkt me heel leuk' en hij vindt met beeldig met de baby van mijn nicht in mijn armen, maar hij vindt het nog steeds niks om de natuur z'n gang te laten gaan. (dus dat ik folium begin te nemen, en dat het ervan mag komen, maar dat we niet om de 2d vrijen en temperaturen en ovulatietesten en wat nog meer).
Hij wil echt eerst een huis dat volledig af is, maar dat kan nog makkelijk 2-3 jaar duren.
Ik wil gewoon dat hij duidelijk is en niet wil ofzo ipv te hinten en dan z'n staart weer in te trekken
pi_43260024
ja iksje, zo is het hier dus ook helemaal.... hij is helemaal stapel op de nichtjes en de dochters van vrienden (ja t zijn allemaal meisjes bij ons in de buurt..) en roept ook heel hard dat hij ook papa wil worden, en "als mijn kinderen..." maar ondertussen.... en pas geleden wilde hij er echt voor gaan... maar nu puntje bij paaltje komt... nee toch nog niet...

hier is t huis ook nog niet af... we hebben voor ons kleinste slaapkamertje behang liggen, maar ik heb hem dus nu wel zover om ander behang te kopen, dat we straks evt alleen maar een wand hoeven te schilderen, want ik heb geen zin in 2 keer behangen... maar ik heb nu dus een vreselijke opruimwoede... wordt gewoon gek van mezelf.... en het gekke is, ik hou er ruimte van over....
  zondag 5 november 2006 @ 18:01:16 #174
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_43265683
Hai Gwennert

Hier ook een man die nog niet zo goed durft en allerlei zaakjes eerst ''op orde'' wil hebben voordat we proberen zwanger te worden. En helaas kan dat dus zomaar misschien nog wel een aantal jaren duren voordat hij wel wil.
Zoals je leest in dit topic zijn er meerdere vrouwen met eigenwijze mannen, dus praat,mopper,huil lekker van je af hier!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_43267255
op dit moment is het vooral huilen... jeetje... heb last van hormonen door mn eisprong... heb er gruwelijk last van... en juist omdat je dat weet... en dan zo'n kerel.... grrrr
pi_43289280
Aan alle nieuwe rammelaars: welkom!
Het rammelen wordt hier niet minder ondanks de baan-problemen. Misschien, misschien als het allemaal een beetje snel gaat kan ik al op 1 januari met iets nieuws beginnen (eerst even die nieuwe baan vinden...) en dan kan je na een maand of negen wel weer gaan kijken of er misschien toch gestopt kan worden met de pil. Desnoods maar een contract laten aflopen tijdens het verlof...
Wij kregen deze week ook een folder met allemaal leuke babyspullen thuis...ziet er allemaal zo lief uit!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43293724
Heeft Syrena al post?
pi_43294325
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:12 schreef Iksje het volgende:
Heeft Syrena al post?
Geen idee Geld was wel afgeschreven.
Ik gok op morgen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43297760
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Geen idee Geld was wel afgeschreven.
Ik gok op morgen
Spannend! word je zelf niet helemaal gek van de zenuwen?

Ik vergeet steeds hier te posten, maar lees wel mee hoor!

Wij zijn inmiddels verhuisd naar een kleiner huis. Minder ruimte voor een baby dus eigenlijk wat dan maar weer meer een reden is om nog even te wachten *zucht*
  maandag 6 november 2006 @ 19:06:49 #180
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43299558
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:21 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Spannend! word je zelf niet helemaal gek van de zenuwen?

Ik vergeet steeds hier te posten, maar lees wel mee hoor!

Wij zijn inmiddels verhuisd naar een kleiner huis. Minder ruimte voor een baby dus eigenlijk wat dan maar weer meer een reden is om nog even te wachten *zucht*
Hoeveel ruimte heeft een baby nodig dan, denkt jouw partner? Tenminste, ik neem aan dat je partner het probleem is...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43299749
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Hoeveel ruimte heeft een baby nodig dan, denkt jouw partner? Tenminste, ik neem aan dat je partner het probleem is...
dat is wel zo. Mijn partner is half het probleem, twijfels maar vooral het feit dat ik nog studeer, dat is het grootste probleem.

Het is meer even iets wat ik mezelf dan ook maar voor hou, nog 2,5 jaar even de studie afmaken dan is er financieel weer ruimte voor een groter huis dus voor een baby, maar diep van binnen wil ik nu! nu meteen!
pi_43319792
Nog geen post!
En ik heb vanavond avonddienst, dus als het vandaag komt dan plukt lief het dus uit de brievenbus. Ik had al overwogen om vanmiddag even vanuit het werk langs mijn huis te fietsen, maar ik waag het er maar op

Ondertussen probeer ik mijn vetbuik te verbergen, vooral 's avonds issie mega Lukte gisteravond alleen niet en kreeg meteen de opmerking: HAHA zwanger?!

Kan ik wel meteen 't pakje verklaren natuurlijk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43325942
Joepie
Eerder schreef ik hier hoe een tweede kindje er nog lang niet inzat ivm mijn opleiding (BBL verpleegkunde). Ik baalde er vreselijk van, omdat het minimaal 4 jaar gaat duren voor ik klaar ben. Grootste struikelpunt waren de werkuren die ik 'moest' maken (36, en dat vind ik teveel met 2 kids) en het ziekenhuis (werkgever) die bij voorbaat al moeilijk deden.
Inmiddels is duidelijk (ook vanuit iemand anders in mijn klas, die ook geen 4 jaar wil wachten op een kindje) dat het wel degelijk mogelijk is icm de opleiding! Het minimale aantal uren dat je moet werken is namelijk 25, zwangerschap is ook hier geen reden voor ontslag, school kun je vrij snel weer volgen (2 dagen school in de 2 weken) en je hoeft ook niet perse langer over je opleiding te doen ivm zwangerschapsverlof enz!
Hierover een aantal gesprekken met onze mentor gehad, en via het ziekenhuis besproken. Waarschijnlijk gaan wij dus over een jaar of 2 toch voor een 2e ukje!
Het is een beetje een lang en warrig verhaal misschien, maar man, wat ben ik blij met alleen de mogelijkheid al!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuente op 07-11-2006 15:40:20 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_43326107
Wat leuk Fuente! Van harte gefeliciteerd
pi_43326188
Fuente wat gaaf en een goed nieuws
pi_43326328
Thnx, ik ben ook helemaal hoteldebotel , het idee alleen al, dat het mogelijk is zeg maar *fantaseren gaat over baby's en Saartje als grote zus*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_43326419
Voor Fuente! Twee jaar zijn zo om

Ik kreeg hier net een woedeaanval Ik heb dus avonddienst en zat net te bedenken wanneer ik zou pauzeren, omdat mijn stomme k*tcollega maar tot vier uur werkt. Staat ze om 14.30 (!!!) voor m'n neus. "Jaa ik ben weg heh!" "WAT JE BENT WEG?! EN MIJN PAUZE DAN?!"

Ja dat had ze besproken met onze teamcoordinator (toffe man, maar een WARHOOFD). Dus ik: Ja sorry, maar je kunt zelf OOK wel bedenken dat IK nu geen fatsoenlijke pauze kan nemen!

Dat zij ook nooit 8 uur achterelkaar werkt Ohhh ben echt nog steeds nijdig en het is al een uur geleden. Hormonen?!

Ga het morgen met mijn teamcoordinator bespreken. Niet dat dat nut heeft, want dan is het: Uhhh och jaaa, dat klopt, ja sorry.... Wel mooi de laatste keer dat ik uit mezelf aanbiedt om diensten te draaien om de rest uit te helpen

En!
En!
En! (insert hierboven de meest vreselijke wraakgedachten waarvan: Ik ga voortaan 3 kwartier pauze nemen! nog de mildste is)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43326510
Als ik zwanger ben zal ik ze eens echt een poepie laten ruiken
"Ja sorry moet weg, controle bij de verloskundige" "Ja nee, ik moet dan wel vrij hebben hoor, dan is de doop/communie/vakantie/doopbelofte"

Ahhhhhh dat lucht op
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:59:20 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_43328769
Ik ben zo blij dat dat bij ons dus gewoon met de collega's overlegd moet worden, naast de manager
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43328772
Hihi Syrena .

Ik heb net even heel snel ons buurbeebje gezien, wat een knapperd !!!
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:03:17 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_43328928
Toen ik zondag een kennis sprak die me al tijden niet gezien/gesproken had (Mens, je ziet er super uit (altijd leuk om te horen)), was het wel duidelijk dat "men" verwacht dat ik tzt met de melding kom dat ik in verwachting ben.
Heb maar niet gezegd dat ik dat wel wil maar dat het simpelweg nog niet kan, maar toch raakt zo;n opmerking je wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43397727
We hebben het er nog eens over gehad deze week. En denkt niet dat ik volgend jaar ga kunnen stoppen met de pil En inderdaad, we gaan misschien pas volgend jaar in oktober ofzo een eigen huis hebben en dan zal het financieel idd niet echt haalbaar zijn, maar verdorie... niet in 2007... dan lijkt het allemaal zoooo ver weg

En ik heb helemaal geen zin in een babbyborrel op 3 december, dus ga ik gewoon niet Ik geef mijn cadeau wel via via, maar ik heb geen zin om me een hele namiddag slecht te voelen om andere mensen een plezier te doen... Er zal wel genoeg volk zijn, dat ze ons niet zullen missen.
pi_43399983
He Leonieke wat vervelend zeg.
Ik kan me je gedachte best voorstellen.
pi_43400352
Mja, het is even slikken en dan weer doorgaan
Maar ik heb tegelijkertijd schrik voor volgende maand. Dan wordt alles anders: eerste kleinkind voor mijn ma, drie maand later eerste kleinkind voor mijn schoonouders, en ik heb zo'n schrik dat ik overstelpt ga worden door verhalen en foto's (wat heel normaal is ) maar dat ik het op een bepaald niet ga aankunnen en het niet meer zal kunnen verbergen als dat op een verkeerd moment gebeurt. En ik wil het helemaal niet ik wil blij zijn voor hen...
pi_43407487
Een oud studiegenootje vertelde me van de week trots dat ze zwanger is . Echt heel leuk voor ze, maar ik vind het ook wel een beetje lastig omdat ik zelf zo ontzettend aan het twijfelen en worstelen ben.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43419366
Leonieke, wat rot… snap echt wel dat je geen zin hebt in leuke babyverhalen en borrels en de hele rimram als je weet dat het voor jezelf (waarschijnlijk) erg moeizaam zal gaan.
Als je volgend jaar bouwt en je kan de kosten voor de MMM niet erbij nemen, kan je dan niet alvast stoppen met de pil? Voor je eigen gemoedsrust? Ik ben niet zo thuis in de problematiek rond PCO, dus sorry als ik naïef overkom…
pi_43420124
Leonieke wat een vervelend vooruitzicht... maar hopelijk kan je een beetje positief blijven denken, wie weet komt dat huis er wel wat eerder.
En de babyverhalen herken ik, ik vind dat ook wel moeilijk, zeker nu er hier in de familie weer eentje op komst is maar dat duurt nog wel even.
Weet niet hoe de band is met iedereen in de familie, maar het is wel leuk natuurlijk om tante te worden
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_43420199
Lastig Leonieke, ook omdat je weet dat jullie nog zo lang moeten wachten en dan nog maar moeten zien hoe het gaat lopen... terwijl je zo graag wilt!
Kan me wel voorstellen dat je opziet tegen die babyborrel en de komende maanden met babytjes op komst.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43421361
Ik had gisteravond eindelijk post!
Meteen maar even gedipt en nee, geen twee streepjes dus. Maar goed ook, want het gesprek wat we 's avonds laat in het donker hadden....een gedeelte staat in een ander topic hier
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43425020
Hihi... dan kan je lief nog even aan het idee wennen syrena .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43463087
@Iksje: het heeft weinig zin om al te stoppen voor we er echt voor gaan omdat ik echt helemaal geen eisprong heb (2 jaar geleden heb ik de pil voor 6 maand aan de kant gelegd en eens gekeken wat er ging gebeuren). De gyn heeft mij ondertussen al gezegd dat ik gewoon direct met clomid mag/moet beginnen. En zolang ik bij mijn schoonouders woon, willen we er niet aan beginnen. Het is zo persoonlijk (en toch schrijf ik er hier over ) dat ik niet wil dat mijn schoonouders ervan op de hoogte zijn.

@MevrouwKorn: we hopen natuurlijk dat het huis er vroeger zal komen en ik hoop/denk dat het misschien wat beter zal gaan als we eenmaal bezig zijn met de bouw van het huis. Veel andere zaken aan ons hoofd gaan er misschien voor zorgen dat ik er wat minder mee bezig ga zijn
Wat de band met de familie betreft: ik mag meter zijn van het kindje van mijn zus dus dat is natuurlijk wel heel leuk en tegelijkertijd heb ik er ook wat schrik voor. Maar ik hoop echt dat het zal loslopen Wat mijn schoonzus betreft, daar heb ik het wat moeilijker mee maar dat komt door een aantal van haar uitspraken die ze al gemaakt heeft rond dat onderwerp.

@Nijna: die babyborrel is van de pasgeboren zoon van de dochter van vrienden van mijn schoonouders. Een kind dat ik eigenlijk nooit zal zien en daarom heb ik zoiets van: "ze gaan ons niet echt missen, we kopen een cadeau en ik wil het mezelf niet moeilijker maken dan nodig is". Voor familie zou ik natuurlijk wel gaan
pi_43463630
Troel, je hebt het vast ergens al eerder gezeg, maar waarom nu eerst die buikwandoperatie? De meeste plastisch chirurgen raden dat sterk af als je nog kinderen wilt omdat je daarna weer je buik gaat oprekken. Je zult dat vast overlegd hebben, maar daar heb ik de uitleg van gemist en ik vroeg het me gewoon af.

Zie de laatste tijd erg veel babyfrutjes om me heen en dan gaan die hormonen wel flink gieren hoor. Zo heerlijk om weer eens zo'n klein melkbeestje in je armen te hebben die met van die grote vertrouwende ogen naar je opkijkt. pfffff
mooi he, alles
pi_43463670
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:50 schreef phileine het volgende:
Zie de laatste tijd erg veel babyfrutjes om me heen en dan gaan die hormonen wel flink gieren hoor. Zo heerlijk om weer eens zo'n klein melkbeestje in je armen te hebben die met van die grote vertrouwende ogen naar je opkijkt. pfffff
Het is echt heeeeeeel erg leuk Phileine
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 12 november 2006 @ 00:14:40 #204
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43466510
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:50 schreef phileine het volgende:
zo'n klein melkbeestje
Zucht . Mooi omschreven Phil!

*Zich weer met rappe spoed uit dit topic terug trekt*
Hoofd, hart en ratio zijn er wel uit, wat niet wegneemt dat ik van zo'n omschrijving weer ga rammelen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_43469835
dames, sneller als verwacht verlaat ik jullie al... ik ga een huisje verder ik hoop jullie daar toch ook snel te mogen zien!!! veel liefs!
pi_43469873
Wauw Gwennert, dat is snel . Heel veel succes op weg naar je/jullie tweede streepje!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43469915
zo snel had ik het ook nooit verwacht.... is wel een hele heftige week aan vooraf gegaan... maar eindelijk, op de dag dat we een half jaar getrouwd waren (gister dus ) vond hij ineens dat we toch de natuur zn gang moeten laten gaan.... kon hem bijna niet geloven gister... ben helemaal gelukkig...
  zondag 12 november 2006 @ 09:39:11 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43470180
Gwennert! Wat leuk!
***
  zondag 12 november 2006 @ 10:25:01 #209
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43470600
Gefeliciteerd Gwennert
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 12 november 2006 @ 11:16:27 #211
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_43471250
Wauw!! Wat hartstikke leuk!!! Heel erg veel succes gewenst!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_43481163
Gwennert, leuk zeg!!! Veel succes toegewenst..

Hier slingert het allemaal wat heen en weer.. Door de stress die ik nu heb kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat wij ooit kindjes zullen krijgen, want ik ben bang dat ik dat dan ook niet goed aankan

Maar als ik dan weer ergens zo'n klein ukkie zie, dan wil ik eigenlijk toch wel erg graag....
Ik praat er veel over met vriendje en we zien wel waar het schip strandt...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43485818
Herkenbaar Teigan...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43498748
Zal ik dan ook maar.
Ook wij zijn gestopt met de pil.

We zijn er klaar voor?? Huh staat raar.
Nee, we hebben besloten om het maar te gaan proberen.
  maandag 13 november 2006 @ 08:39:46 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43498774
Dat komt er enthousiast uit!

Gefeliciteerd!
***
pi_43498813
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Dat komt er enthousiast uit!

Gefeliciteerd!
Maar maar het is ook heel raar...
en en en ik loop al een week te bedenken hoe ik het ging schrijven
  maandag 13 november 2006 @ 08:46:46 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43498849
Ja, het is volgens mij idd best raar om dat 'hardop' te zeggen.
Maar liep je niet op wolkjes van het idee alleen al?
***
pi_43498936
Jolene en Gewennert, gefeliciteerd hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_43499053
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is volgens mij idd best raar om dat 'hardop' te zeggen.
Maar liep je niet op wolkjes van het idee alleen al?
Ja echt wel
Het is gewoon leuk.

Maar ook moeilijk om het hier te zeggen omdat je allemaal graag wil.
En dan is het toch raar om dan te zeggen oke wij zijn gestopt.
De pil is weg.
  maandag 13 november 2006 @ 09:08:17 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43499082
Ga je meeposten in het 2e streepjes topic? Daar wordt het helemaal zo echt van.
Of laat je het voorlopig gewoon even gaan?
***
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 09:10:31 #222
81992 Githa
pi_43499114
Jolene jaaaa wat leuk! ....
pi_43499130
Leuk Jolene
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43499199
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ga je meeposten in het 2e streepjes topic? Daar wordt het helemaal zo echt van.
Of laat je het voorlopig gewoon even gaan?
Dat laat ik nog even hoewel ik daar eerder mee schreef/praatte.
De meeste zitten er al zo lang ik wacht nog een paar maandjes
pi_43500573
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:15 schreef jolene het volgende:

[..]

Dat laat ik nog even hoewel ik daar eerder mee schreef/praatte.
De meeste zitten er al zo lang ik wacht nog een paar maandjes
Jaaaahhh Jolene! Leuk leuk leuk! Hard duimen gaat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43500661
Jolene, jij ook al!

leuk zeg, en volgens mij ben je er ook nooit echt klaar voor, maar moet je gewoon de sprong eens wagen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43500818
Gwennert en Jolene wat leuk!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
  maandag 13 november 2006 @ 10:38:44 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_43500876
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:50 schreef phileine het volgende:
Troel, je hebt het vast ergens al eerder gezeg, maar waarom nu eerst die buikwandoperatie? De meeste plastisch chirurgen raden dat sterk af als je nog kinderen wilt omdat je daarna weer je buik gaat oprekken. Je zult dat vast overlegd hebben, maar daar heb ik de uitleg van gemist en ik vroeg het me gewoon af.

Zie de laatste tijd erg veel babyfrutjes om me heen en dan gaan die hormonen wel flink gieren hoor. Zo heerlijk om weer eens zo'n klein melkbeestje in je armen te hebben die met van die grote vertrouwende ogen naar je opkijkt. pfffff
OMdat je anders een kind hebt wat je moet tillen terwijl je 6 weken niets mag tillen, dat is ook niet handig. Daarnaast begin ik nu al last te krijgen van het vel, dus als ik dan zou wachten totdat ik mijn kinderwens vervuld heb dan is het toch al niet prettig meer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43511574
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:30 schreef teigan het volgende:
Jolene, jij ook al!

leuk zeg, en volgens mij ben je er ook nooit echt klaar voor, maar moet je gewoon de sprong eens wagen..
En dat is bijna nu dus..
Nou ja, vorige week toen de strip op was.

En eerst zat ik van eerst maar ander werk en nu heb ik zoiets van naar mijn bazen.
Ik kreeg een maand geleden de medeling dat ik een bepaald project niet kreeg (waar ik al drie maanden mee bezig was) omdat de bouwfase anderhalf jaar duurde en dat niet kon ivm zwangerschapsverlof.
Toen was ik boos
's avonds er thuis over gehad, waarom ze nou zo deden
Antwoord komt door je leeftijd ow
Nu heb ik zoiets van we zien wel wanneer het lukt of het snel lukt enz enz.
Maar ik laat me niet meer opnaaien door mijn bazen en ik vind anders heus wel weer werk
pi_43517350
Ik zou het haast onder een kloon posten want dr zijn wat mensen die hier absoluut commentaar op gaan geven (HW, shut up) maar ik rammel echt de pan uit Afgelopen week beetje schrik gehad omdat ik echt typische zwangerschapskwaaltjes had, en voor het eerst in mijn leven dus een test gekocht (eng!) die negatief bleek. Dat is ook echt wel beter - ken m'n vriend nog helemaal niet lang, en ik ben pas twintig, etcetera... maar 't idee van 'wat als...' nestelt zich toch in je hoofd en nou wil 't er niet meer uit
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 13 november 2006 @ 20:38:49 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43520337
Hihi, stiekem valt zo'n test dan toch een beetje tegen...
Ook al weet je 100 keer dat het verstandiger is als het niet zo zou zijn.
***
pi_43525640
Jolene en Gwennert - you go girls
Ik duim alvast!
pi_43526567
Jolene ook al met hartstikke geweldig nieuws Succes, helemaal leuk joh!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_43568620
Ben toch wel blij dat ik het nu hier verteld heb..
Ergens anders doe je dat niet..
  woensdag 15 november 2006 @ 09:02:40 #235
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43568946
Ik ga nu ook stoppen met de ring, als het goed is. Kijken of ik sowieso iets van een libido heb. Ik slik/ring namelijk al sinds mijn 14de, dus ik weet niet eens of ik wel ik ben?

Mooie bijkomstigheid is natuurlijk dat ik even kan kijken hoe het met mijn cyclus staat. Voorbereidend werk zeg maar...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 15 november 2006 @ 09:06:58 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43569015
Spannend GWS, klein stapje in de juiste richting dus al!
***
  woensdag 15 november 2006 @ 09:15:01 #237
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43569141
Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat aflopen. We moeten dan wel een stuk voorzichtiger zijn dan we gewend zijn, we hebben namelijk nooit condooms gebruikt aangezien ik altijd aan de pil heb gezeten. Ik hoop maar dat ik niet per ongeluk zwanger raak door onkunde in het gebruik van condooms...

Maar we gaan het eerst Dubble Dutch doen, om te kijken of we sowieso met condooms om kunnen gaan...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 15 november 2006 @ 09:16:27 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43569164
Whehehehe! Lekker puberen!
Zo voelde ik me ook toen ik daarop over ging. Maar het went hoor.
***
pi_43569178
GWS wat goed,

Dat al zo lang slikken heb ik ook.

Al een mooi stapje
pi_43569493
Jolene en Gwennert succes meiden!

GWS spannend een stapje dichterbij, wou dat ik ook zo´n stapje kon zetten, maar ja, geduld is een schone zaak zeggen ze toch
  woensdag 15 november 2006 @ 09:31:39 #241
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43569499
Puberen? Ik ben 27, ik ben te oud om te puberen...

Dan is het trouwens nog risicovol voor mijn relatie ook, want mijn vriend houdt absoluut niet van zulk gedrag...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43569591
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Puberen? Ik ben 27, ik ben te oud om te puberen...

Dan is het trouwens nog risicovol voor mijn relatie ook, want mijn vriend houdt absoluut niet van zulk gedrag...
Whehe, fijne mooth swings omdat je hormonen mist.
Ik heb die van mij alvast voorbereid op jolene jolene en jolene heeft koppijn en jolene heeft rugpijn fijn hoor weer regelmatig ongesteld.

Ik heb een stille hoop dat ik de klachten niet terug krijg welke de reden waren dat ik aan de pil ging
  woensdag 15 november 2006 @ 09:36:34 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43569605
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Puberen? Ik ben 27, ik ben te oud om te puberen...

Dan is het trouwens nog risicovol voor mijn relatie ook, want mijn vriend houdt absoluut niet van zulk gedrag...
Ik bedoelde eigenlijk meer puberen als in giechelend klooien met een condoom omdat je nog geen handigheid met zo'n ding hebt...
***
  woensdag 15 november 2006 @ 09:40:32 #244
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43569672
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer puberen als in giechelend klooien met een condoom omdat je nog geen handigheid met zo'n ding hebt...
Ow...

Dus dubbel puberen: klooien met condooms en mood swings vanwege het gebrek aan hormonen. Dat wordt nog wat...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43569848
Je bent nooit te oud om te puberen... toch ?!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43570007
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:35 schreef jolene het volgende:

[..]

Whehe, fijne mooth swings omdat je hormonen mist.
Ik heb die van mij alvast voorbereid op jolene jolene en jolene heeft koppijn en jolene heeft rugpijn fijn hoor weer regelmatig ongesteld.

Ik heb een stille hoop dat ik de klachten niet terug krijg welke de reden waren dat ik aan de pil ging
Ik ben sinds eind augustus gestopt met de pil, ook in de hoop dat het niet weer zo zou zijn als voor de pil. Tot nu toe valt het me erg mee... (niet te vroeg juichen maar...). Het gaat aardig regelmatig moet ik zeggen...
Maar we zijn nog niet bezig met proberen zwanger te worden. Wacht nog op uitnodiging van het genetisch centrum (schiet niet op) en inmiddels ook heel veel twijfels weer (wordt aan gewerkt, dat wel)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43570419
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:02 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik ben sinds eind augustus gestopt met de pil, ook in de hoop dat het niet weer zo zou zijn als voor de pil. Tot nu toe valt het me erg mee... (niet te vroeg juichen maar...). Het gaat aardig regelmatig moet ik zeggen...
Maar we zijn nog niet bezig met proberen zwanger te worden. Wacht nog op uitnodiging van het genetisch centrum (schiet niet op) en inmiddels ook heel veel twijfels weer (wordt aan gewerkt, dat wel)
Moeilijk is dat he dat wachten en ik kan me voorstellen dat jullie dat nagekeken willen hebben.

Oke, bij ons is huisarts gebeld, we gaan binnenkort alvast hechtdraad testen...
  woensdag 15 november 2006 @ 10:28:10 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43570595
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:20 schreef jolene het volgende:
Oke, bij ons is huisarts gebeld, we gaan binnenkort alvast hechtdraad testen...
Huh? Ik snap het niet?
Oh wacht... had jij niet een allergie?
***
pi_43570640
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Huh? Ik snap het niet?
Oh wacht... had jij niet een allergie?
Ja, klopt. Alvast even kijken kan het in de map.
  woensdag 15 november 2006 @ 10:31:01 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43570672
Slim. Spannend hoor!
Toch wel hele 'echte' dingen!
***
pi_43570730
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Slim. Spannend hoor!
Toch wel hele 'echte' dingen!
Heel slim toch, je moet er toch niet aandenken dat je hechtingen nodig hebt.
Dat ze draad nemen waar ik niet tegen kan en er ook nog een ontstekingen en andere problemen erbij krijg
pi_43571421
Hier helaas nog geen 'echte dingen'. Maar, ik heb wel besloten dat ik nu, nu ik weer een nieuwe baan moet zoeken, er gewoon rekening mee ga houden. Dus dag dag tegen banen die heel veel tijd en energie vragen en welkom aan de banen waarbij part time werken geen probleem is. Op die manier kan ik met een geruster hart aan die nieuwe baan beginnen. En hopelijk ook binnen een jaartje stoppen met de pil. Want nu al stoppen en dan met condooms aan de gang, ik durf het echt niet...zul je zien dat het fout gaat...nee, dan nog maar effe hormonen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43575869
Wel slim jolene om dat soort dingen te testen!
Hopelijk zijn ze niet nodig (of ben ik dan heel naïef?)

Mefke, alvast kijken naar banen met bepaalde mogelijkheden zijn toch ook "echte dingen"...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43577623
quote:
Mefke, alvast kijken naar banen met bepaalde mogelijkheden zijn toch ook "echte dingen"...
[stamelend] Ik zit in de ontkenningsfase...rekening houden met is nog niet echt beginnen...toch?
Echt beginnen noem ik dan maar stoppen met de pil of je voorraad pilstrippen niet meer aanvullen of foliumzuur kopen.

(oftewel, hoe hou ik mezelf voor de gek)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43577828
Hihi mefke, als het nog even veiliger is om jezelf voor de gek te houden, lekker doen hoor .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43598550
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef Nijna het volgende:
Wel slim jolene om dat soort dingen te testen!
Hopelijk zijn ze niet nodig (of ben ik dan heel naïef?)

Mefke, alvast kijken naar banen met bepaalde mogelijkheden zijn toch ook "echte dingen"...
pssst Ik lees heel af en toe de bevallingsverhalen.
pi_43598845
Ja dat doe ik ook, maar ik probeer wat dat betreft toch maar een beetje mn kop in het zand te steken. Anders durf ik straks niet eens meer...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43598887
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:46 schreef Nijna het volgende:
Ja dat doe ik ook, maar ik probeer wat dat betreft toch maar een beetje mn kop in het zand te steken. Anders durf ik straks niet eens meer...


herken het wel een beetje
pi_43599530
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:17 schreef jolene het volgende:

[..]

pssst Ik lees heel af en toe de bevallingsverhalen.
ooo... ikke ook! Ik lees stiekum heel veel hier...en ik kijk af en toe op marktplaats naar bedjes...

maar verder niets hoor...(mefke steekt haar hoofd weer een meter diep in het brabantse zand)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43601157
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:30 schreef mefke79 het volgende:

[..]

ooo... ikke ook! Ik lees stiekum heel veel hier...en ik kijk af en toe op marktplaats naar bedjes...

maar verder niets hoor...(mefke steekt haar hoofd weer een meter diep in het brabantse zand)
Leuk zijn we he

En ik herken het echt wat je zegt.
Maar het is ook wel leuk.

Hier is het jezelf helemaal vergapen op de familiewieg..
pi_43601387
Mijn ouders hebben mijn wiegje nog bewaard .
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 16 november 2006 @ 10:57:05 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43601526
Fijn. Nu heb ik dankzij jullie net weer op Marktplaats zitten kijken en een onwijs mooie commode gezien die ik eigenlijk wil hebben.

***
pi_43601646
Hihi
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43601735
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn. Nu heb ik dankzij jullie net weer op Marktplaats zitten kijken en een onwijs mooie commode gezien die ik eigenlijk wil hebben.

Gewoon kopen en tegen stinkie zeggen dat je zo'n leuk kastje zag wat je niet kon laten staan
  donderdag 16 november 2006 @ 11:08:30 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43601864
Oh, dat zou ik natuurlijk wel kunnen doen.
Behalve dan dat ik hem al gemaild heb hierover...

En ik ben zelf bang voor 'bad luck'... We hebben ruimte zat dus hij zou niet eens in de weg staan verder.

Oh well... Dat is dus de reden dat ik gestopt ben met kijken.
***
pi_43602441
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat zou ik natuurlijk wel kunnen doen.
Behalve dan dat ik hem al gemaild heb hierover...

En ik ben zelf bang voor 'bad luck'... We hebben ruimte zat dus hij zou niet eens in de weg staan verder.

Oh well... Dat is dus de reden dat ik gestopt ben met kijken.
Raar is dat he, dat je denkt aan BAD LUCK als al eens iets haalt.

Volgende keer niet meer mailen naar stinkie
pi_43602537
Een jaar of 2 geleden wilde mijn schoonouders het oude wiegje van mijn vriend wegdoen. Dat vond ik toch wel zo zonde dat ik ze heb gevraagd het nog even in de schuur te bewaren. Zodoende staat het wiegje van mijn vriend dus nog steeds bij zijn ouders in de schuur te wachten op een likje verf en nieuwe stof, kan niet wachten om dat wiegje te gaan opknappen.
  donderdag 16 november 2006 @ 11:37:32 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43602825
Hij vindt hem niet mooi...
Hmmm... dan moet ik denk ik sowieso maar helemaal om gaan gooien wat ik in mijn hoofd had.
Ach... ik heb nog wel even zullen we maar zeggen.
***
pi_43602965
ik las ooit dat je evt interesse had in een van onze commodes BE, als we die weg zouden doen. vindt hij die zeker ook niet mooi...? (ik zit er over te denken om Piets kamer om te gaan gooien, dan zou 1 commode eruit gaan. dus ik dacht aan jou. maar voel je niet bezwaard hoor als je 'm toch niet wil)
pi_43602980
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:17 schreef jolene het volgende:
pssst Ik lees heel af en toe de bevallingsverhalen.
Doe ik ook! En dan denk ik, lekker naïef en onwetend nog, "zo veel pijn kan het toch niet doen? Sommige mensen hebben er gewoon vier, of meer! Zo gek zijn ze toch niet?" Lekker kop in het zand steken en vooral niet nadenken, alleen maar de mooie regels tekst lezen als "je bent er" enzo...
pi_43603111
probeer ik ook. van sommige ga je gewoon spontaan huilen immers ik
pi_43603125
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:41 schreef bixister het volgende:
ik las ooit dat je evt interesse had in een van onze commodes BE, als we die weg zouden doen. vindt hij die zeker ook niet mooi...? (ik zit er over te denken om Piets kamer om te gaan gooien, dan zou 1 commode eruit gaan. dus ik dacht aan jou. maar voel je niet bezwaard hoor als je 'm toch niet wil)
Die commode van Piet is hartstikke mooi, die moet stinkie toch wel mooi vinden?
  donderdag 16 november 2006 @ 11:48:02 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43603174
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:41 schreef bixister het volgende:
ik las ooit dat je evt interesse had in een van onze commodes BE, als we die weg zouden doen. vindt hij die zeker ook niet mooi...? (ik zit er over te denken om Piets kamer om te gaan gooien, dan zou 1 commode eruit gaan. dus ik dacht aan jou. maar voel je niet bezwaard hoor als je 'm toch niet wil)
Hihi, ik heb idd ook nog steeds die van jullie in gedachten, weet alleen niet wat stinkie er van zou vinden.
Maar die zei net sowieso op de mail ook al dat hij niks wil jinxen door spullen te kopen.
'We hebben de tijd, en als het zo ver is gaan we samen iets heel moois zoeken. '

*zucht*

Dus lief dat je aan me dacht maar helaas gaat het over dus.
Heb je een foto'tje toevallig?
Gevonden: foto's van de kinderkamer.

En die van Anna, die is ook zo onwijs mooi! Dat spiegeltje op kinder hoogte
is zo leuk: Foto's van de kinderkamer deel 6

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 16-11-2006 12:07:54 ]
***
pi_43603502
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Wat dacht je van :"He verdorie, weet je dat zeker?Nu kom je dus nooit meer van haar af "
Ben je ff zes jaar samen,Ga je dit vertellen,krijg je zoiets
Weer eens wat anders dan "Joh! wat leuk! "
Dit las ik net in hoe vertel je...

Het zo mijn schoonvader kunnen zijn


Ik ga er maar vanuit dat hij niet zo reageert en dat het wordt nou leuk.

Ik heb er een rooie kop van en we zijn niet eens zover en ik krijg nu al de zenuwen.
Hoe vertel je het je schoonouders.
Andere tip laat je man/vriend het vertellen
en doe hetzelfde als je ouders.
pi_43610734
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een kind had
Er was een soort crèche bij mij op het werk en ik ging mijn zoontje borstvoeding geven tussen twee lessen door.

Toen ik wakker werd, had ik het eerste moment zelfs niet door dat het een droom was geweest

Ik voelde me toch wat blah eigenlijk
pi_43610882
BE zo'n enorme haast heb ik nog niet hoor. maar we zien wel, als ie echt weg moet laat ik het je nog wel even weten.

leonieke, wat een domper dan he, wakker worden... sterkte, ik hoop van harte dat 't ooit werkelijkheid wordt voor jullie!
  donderdag 16 november 2006 @ 15:54:14 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_43610960
Ik ben wel geinteresseerd in Piet, niet in de commode, kan dat ook geregeld worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43611092
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd in Piet, niet in de commode, kan dat ook geregeld worden


Dat zou wel makkelijk zijn
Ik ga anders eens alle fototopics doorspitten en mijn keuze maken.
Maar waarschijnlijk wordt het gewoon emma omdat ik altijd een dochter wou die emma zou heten en da's wel wat makkelijker dan een Fien ofzo te kiezen en dan haar naam nog te veranderen
pi_43611136
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef bixister het volgende:
leonieke, wat een domper dan he, wakker worden... sterkte, ik hoop van harte dat 't ooit werkelijkheid wordt voor jullie!
Thx
Het komt ook omdat mijn schoonzus gisteren was langsgekomen met een fotoapparaat om al haar foto's van haar zwangere buik af te halen die ik dan naar al haar vrienden moest doormailen. Dan ben ik er gewoon te veel mee bezig.

Maar het was ook zo bizar. Ik had kleren aan die ik al jaaaaren niet meer had gedragen en mijn zoon lag zonder kleren in de crèche En dat was blijkbaar normaal
  donderdag 16 november 2006 @ 16:18:10 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_43611834
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

Thx
Het komt ook omdat mijn schoonzus gisteren was langsgekomen met een fotoapparaat om al haar foto's van haar zwangere buik af te halen die ik dan naar al haar vrienden moest doormailen. Dan ben ik er gewoon te veel mee bezig.

Maar het was ook zo bizar. Ik had kleren aan die ik al jaaaaren niet meer had gedragen en mijn zoon lag zonder kleren in de crèche En dat was blijkbaar normaal
Nouja, als ze zijn luier aan het verschonen waren wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43611954
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, als ze zijn luier aan het verschonen waren wel
Neenee, ze legden hem gewoon in bad.
Ik natuurlijk wat in paniek, zo van "jamo, ge houdt hem toch wel vast??" "jaja, we doen da nu zo omdat gij er zijt..."

Maar ik zag er verdomd goed uit hoor in mijn droom geen extra kilo's overgehouden
En trouwens, ook zo grappig, ik was maar 6 maand zwanger geweest en geen couveusekindje
pi_43612179
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:47 schreef leonieke het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een kind had
Er was een soort crèche bij mij op het werk en ik ging mijn zoontje borstvoeding geven tussen twee lessen door.

Toen ik wakker werd, had ik het eerste moment zelfs niet door dat het een droom was geweest

Ik voelde me toch wat blah eigenlijk
Ik heb laatst 'je verhaal' ergens gelezen.
Daarom even een dikke voor je!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_43612334
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik heb laatst 'je verhaal' ergens gelezen.
Daarom even een dikke voor je!
Je bent lief

En je hebt een heel knap kereltje Dat had ik jou nog niet gezegd...En een heel mooie naam (Thijs wordt bij ons meer gebruikt en dat vind ik heel mooi Eén van mijn favoriete jongensnamen en ik heb er daar niet veel van )
pi_43612918
troel, sorry maar eh NEE!
  donderdag 16 november 2006 @ 16:44:46 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_43612948
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:43 schreef bixister het volgende:
troel, sorry maar eh NEE!
sjips, dat zou wel de SuperTroelTruuk geworden zijn dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43613020
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je bent lief

En je hebt een heel knap kereltje Dat had ik jou nog niet gezegd...En een heel mooie naam (Thijs wordt bij ons meer gebruikt en dat vind ik heel mooi Eén van mijn favoriete jongensnamen en ik heb er daar niet veel van )
Dankjewel Leonieke.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_43614134
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:48 schreef Brighteyes het volgende:


En die van Anna, die is ook zo onwijs mooi! Dat spiegeltje op kinder hoogte
is zo leuk: Foto's van de kinderkamer deel 6
waaaah die is echt helemaal geweldig!!!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_43614618
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:47 schreef leonieke het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een kind had
Toevallig, ik heb gedroomd dat ik aan het bevallen was..
De weeën kwamen net goed op gang en toen werd ik wakker..mijn eerste gedachte: hé, nou zakt het weer af
Toen voelde ik aan mijn buik en drong het pas door dat ik gedroomd had. Wel jammer, ik wilde weten wie er in mijn buik zat
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_43614770
Ik denk dat we er misschien soms iets te veel mee bezig zijn

Of zou het niet?
pi_43632484
oooh heel herkenbaar.... ik droom er ook veel over..... zo heb ik nu al een aantal keren gedroomd dat ik op mijn 26e verjaardag mijn eerste kindje kreeg.... (en dat kan nog steeds... ) maar precies wat jullie zeggen, zo echt, dat je als je wakker wordt echt denkt dat het zo is... echt heel herkenbaar....
pi_43633385
Nou, hier is het eerste sollicitatiegesprek achter de rug. Er werd wel even stiekum verwezen naar de combinatie baan & kind ("tis wel 40 uur, wil je dat de komende 10 jaar blijven doen?") maar ik heb gezegd dat ik nu ook 40 uur werk en dat nog wel even wil blijven doen ('even' is toch ook een jaar...). Op zich leek het me wel leuk, maar hier is minder werken echt een probleem lijkt me. Dus we zien wel wat er uit gaat komen.

Ben er nu toch ook achter dat zwanger solliciteren niks voor mij zou zijn. Ben al de hele nacht en ochtend misselijk (vast iets fouts gegeten) en dat is toch niet heel handig bij een gesprek...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43634395
Spannend Mefke, hoe vond je zelf dat het gesprek liep? En lijkt de baan je nog steeds leuk na dit gesprek?
Toch vind ik het niet helemaal eerlijk dat ze via een hint gevraagd hebben of je 40uur wilt blijven werken.. als je een man was hadden ze je dat volgens mij niet gevraagd.
Ik heb meerdere sollicitatie gesprekken gehad en mij is dit nog nooit gevraagd.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:16:50 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43634486
Ik zou daar ook echt maling aan hebben als ze me de baan aan boden... Gewoon gaan en over een jaar aankondigen dat je minder wil werken!

Dan heb je een jaar de tijd om je te bewijzen en te laten zien dat je ook in deeltijd wel iets voor ze kan betekenen.

Oh, ik bedoel het minder rot dan het er staat overigens, maar hou er ook rekening mee dat je helemaal niet in 1 keer zwanger hoeft te raken... En dan zou je al die tijd de echt leuke banen afhouden daarvoor?
***
pi_43635026
Spannend Mefke! "Even" is een lekker rekbaar begrip, dus ik vind dat je een mooi antwoord hebt gegeven! Maar echt een eerlijke vraag vind ik het niet.
En wat BE ook zegt, misschien duurt het wel een tijdje voor je zwanger bent en dan zit je daarvoor leuke banen af te houden.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_43635147
Nou, banen afhouden doe ik ook niet hoor, maar ik heb ook nog een gesprek staan (1 december pas!) bij een hogeschool en daar zijn dat soort dingen toch wat makkelijker geregeld.
Het gesprek ging goed, er hing een leuke sfeer en de baan lijkt me ook leuk. Maar die hogeschool spreekt me meer aan...lastig hoor. Eerst maar eens afwachten of ik naar de tweede ronde ben.

Ik twijfelde ook over het antwoord op die vraag van 40 uur, niet om het antwoord te geven, maar omdat ik vond dat ze het eigenlijk niet echt mogen vragen. Van de andere kant, in mijn branche is 40 uur werken eigenlijk heel normaal, dus waarom zou ik nee zeggen....Ik vertelde dat ook mijn vriend 40 uur werkt en dat dat eigenlijk gewoon goed gaat. Was de volgende vraag: hoe doe je dat dan met je huis? Ik heb een werkster...tja, als je telkens ruzie krijgt over opruimen is dat gewoon een goede oplossing. Maar ik vond het een vraag op het randje. Als ze er dieper op waren ingegaan dan had ik ze afgekapt, nu ging het nog.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:40:52 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43635259
Nou, ik vind die vragen wel heel ver gaan zeg!
***
pi_43635796
Het is op het randje. Ze MOGEN je niet vragen of je kinderen wilt, maar dit is een omweg op het randje. Natuurlijk, zij weten ook dat bij een vrouw van 27 de kans groot is dat ze binnen vijf jaar kinderen wil. Maar van de andere kant, zoek maar eens iemand met een academische opleiding en minimaal 3 jaar ervaring die veel jonger is dan die 27. En mannen zijn er nou eenmaal veel minder in onze branche. Ach, we zien wel...ik kan me er nog niet druk om maken. (en ik stond ook een beetje met mijn mond vol tanden)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_43639552
Tijdens mijn sollicitatie hebben ze het ook gevraagd hoor Of ik de job 'als vrouw' wel zag zitten. Niet letterlijk gesproken over kinderen, maar wat kan ik me er anders bij voorstellen? Zeker omdat het ook een job is in het onderwijs en ik nu al in het onderwijs werk, zouden ze moeten weten dat die job voor mij te doen is.
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:41:31 #299
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43639826
Bij mij vroeg mijn ex-baas het gewoon of ik zwanger wilde worden en ook of ik ziek was op een of andere manier. Hij weet toch ook wel dat je niets tegen dat soort vragen kan doen. Ik neem aan dat er niet in de wet staat dat je de baan hebt zodra zulke vragen gesteld worden. Heb trouwens bij beide vragen gelogen, daar kan hij dan weer niets tegen doen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43640077
Ik heb gewoon gezegd dat ik nu ook in het onderwijs werk, nu ook heel vaak 's avonds vergaderingen heb (ik had de avond van de solli ook nog een vergadering, kwam wel handig uit ) en dat het nu ook allemaal lukt, dus dat ik niet zou inzien waarom het niet meer zou gaan
pi_43640422
stom he, je weet gewoon dat ze niet mogen vragen naar je gezondheid of kinderwens. Maar als je in zo'n gesprek zit en ze vragen er min of meer bedekt naar dan geef je toch antwoord. Natuurlijk kan je spelen met rekbare begrippen ('even' kan een jaar zijn maar ook een week) of gewoon liegen, maar leuk is het niet. Vorig jaar was ik ook aan het solliciteren en heb ik de vraag naar kinderwens niet gehad en nu ineens wel. Van werkgevers krijg ik op deze leeftijd dus toestemming om te rammelen, juh, toch nog een pluspuntje
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')