abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:55:29 #26
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42820901
De DGK gaat om heel erg veel geld en dat maakt een mens natuurlijk gemener. Had de hoofdprijs bij BB 6.000.000 geweest dan was er ook veel harder en gemener gespeeld.
  Moderator donderdag 19 oktober 2006 @ 23:00:04 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42821053
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef marky het volgende:
De DGK gaat om heel erg veel geld en dat maakt een mens natuurlijk gemener. Had de hoofdprijs bij BB 6.000.000 geweest dan was er ook veel harder en gemener gespeeld.
Zo'n grote prijs trekt ook een ander type deelnemers aan. Die vinden BB iets voor kleuters. De hele opzet is anders. Bij BB wordt je gekleineerd, met allerlei suffe opdrachtjes en noodrantsoenen. Mensen met een beetje zelfrespect beginnen daar niet eens aan. DGK heeft op een paar uitzonderingen na, veel grotere persoonlijkheden dan BB. De psychische druk is ook nog eens veel groter, met het inleggeld en het minimum van een jaar met een ongewisse einddatum voor de overwinnaar.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42822036
zo hey . Het loopt storm.

Ben het met je eens Gert. En in de db kamer gaat tijn weer de zielige gevoelige jongen uithangen.

Maar viel jullie niets op? Gisteren eindigde de uitzending met iets vaags dat Semih vals speelde.
Vandaag ook de hele tijd negatieve dingen over Semih. Wat we te zien kregen was niet negatief maar de voice over was weer lekker bezig.
Na egbert en etienne moet nu zeker Semih de deur uit.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:27:52 #29
159017 chas
Ik zie ze vliegen!
pi_42822144
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef itsme het volgende:
zo hey . Het loopt storm.

Ben het met je eens Gert. En in de db kamer gaat tijn weer de zielige gevoelige jongen uithangen.

Maar viel jullie niets op? Gisteren eindigde de uitzending met iets vaags dat Semih vals speelde.
Vandaag ook de hele tijd negatieve dingen over Semih. Wat we te zien kregen was niet negatief maar de voice over was weer lekker bezig.
Na egbert en etienne moet nu zeker Semih de deur uit.
Het valt mij gewoon op dat die Voice-over het verhaal soms kompleet verkeerd uitlegt op de televisie...
Hoezo de kijkers naar hun hand zetten!!!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:28:47 #30
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42822185
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef itsme het volgende:


Vandaag ook de hele tijd negatieve dingen over Semih. Wat we te zien kregen was niet negatief maar de voice over was weer lekker bezig.
Na egbert en etienne moet nu zeker Semih de deur uit.

"Semih reageert zich weer af op Micheline..."
"De rancuneuze Semih..."

Stop maar met bellen en sms'en, Hummie heeft haar keuze al gemaakt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:30:10 #31
159017 chas
Ik zie ze vliegen!
pi_42822230
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Zag ik het trouwens goed in de uitzending dat Tijn op een gegeven moment zijn hand bij de broek van Monique in wilde laten glijden, maar dat zij hem wegduwde?
Dussss.. ze wil wel zijn aandacht als het maar geen sex gaat worden?
Oke, maar haal dan die gozer niet zo aan, want dat is niet goed voor zijn hormonen!
Goffer, die gozer is ook niet van steen, toch?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:08:21 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42823599
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef chas het volgende:

[..]

Dussss.. ze wil wel zijn aandacht als het maar geen sex gaat worden?
Oke, maar haal dan die gozer niet zo aan, want dat is niet goed voor zijn hormonen!
Goffer, die gozer is ook niet van steen, toch?
Dussss.. was zijn spijtbetuiging 'ik heb je huwelijk kapot gemaakt' toch ook niet echt gemeend lijkt me. Je hand in de broek laten glijden van iemand die al 20 jaar een relatie heeft met een man, die waarschijnlijk zit mee te kijken, en twee kindjes heeft, is niet bepaald erg tactvol zegmaar.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42823911
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:

[..]


"Semih reageert zich weer af op Micheline..."
"De rancuneuze Semih..."

Stop maar met bellen en sms'en, Hummie heeft haar keuze al gemaakt.
precies.

En ja ik vond Tijn ook vreemd doen, maar wie weet heeft hij meer gedaan onder de dekens en vandaar dat het zo vanzelfsprekend voor hem was?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')