abonnement Unibet Coolblue
pi_44189503
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:44 schreef pekel het volgende:

[..]

Niet gemeen bedoeld.

Nee, hier is gewoon weinig te zoeken voor hbo'ers/wo'ers.
En voor afgestudeerden die een baan willen.
pi_44190055
Emmen moet sowieso minder bekrompen worden.
Zorgen voor meer aantrekkingskracht om te ontwikkelen, meer bedrijven, meer aanzicht krijgen als een stad etc etc
pi_44194665
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:44 schreef pekel het volgende:

[..]

Niet gemeen bedoeld.

Nee, hier is gewoon weinig te zoeken voor hbo'ers/wo'ers. Al is Hogeschool Drenthe wel goed bezig, en heeft de CHN hier een pabo. Verder weinig aan hier, jammer genoeg.
Hoewel het jammer is, omdat Emmen een mooie plaats is, sluit ik me hierbij aan. Emmen heeft idd niets te bieden voor de hoger opgeleide. Dan zul je toch meer de grote steden op moeten zoeken.
pi_44195001
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:54 schreef Rekkie het volgende:
Emmen moet sowieso minder bekrompen worden.
Zorgen voor meer aantrekkingskracht om te ontwikkelen, meer bedrijven, meer aanzicht krijgen als een stad etc etc
Hear hear.
pi_44197672
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:13 schreef NrSiX het volgende:
wat is dat
http://www.dieka.nl/
pi_44198665
dus jullie hebben met zijn allen bij de vriendin van ben geslapen? =]
edit: het ziet er best leuk uit en de headhunterz waren er zaterdag
Zo niet.. dan toch!
pi_44209207
uhuh was zeker mooi echt 10 keer beter als uitgaan hier in de buurt
pi_44219730
quote:
Op maandag 20 november 2006 00:05 schreef MaxMark het volgende:
Tweetal mishandelt ambulancepersoneel
Kijk, dát is nog eens in het nieuws komen [afbeelding]
Uitspraak:
quote:
Werkstraf voor mishandeling ambulancebroeders
Regio
woensdag, 06 december 2006
ASSEN/KLAZIENAVEEN (ADP) - De 21-jarige Peter C. uit Klazienaveen is woensdag door de politierechter in Assen veroordeeld tot een werkstraf van 180 uur en een voorwaardelijke celstraf van drie maanden. De man heeft op 19 november in zijn woonplaats twee ambulancebroeders en agenten bedreigd. Ook heeft hij een ambulancebroeder mishandeld en een ziekenauto beschadigd. C. moet een schadevergoeding van 1750 euro ophoesten. Het incident gebeurde in de vroege zondagochtend in de ouderlijke woning van C. De oudere broer was onwel geworden en flauw gevallen. Een ambulance werd opgeroepen. Terwijl twee ambulancebroeders eerste hulp verleenden werden zij aangevallen door een C. en diens vijftienjarige broer. Op dat moment kwamen twee politiewagens aangereden. De dronken belagers werden al scheldend in de boeien geslagen. Doodsbedreigingen klonken vanaf de achterbank van de politiewagens. De officier van justitie eiste een celstraf van zes maanden waarvan drie maanden voorwaardelijk en het betalen van 6250 euro als schadevergoeding. Een forse straf die volgens de officier als voorbeeld moest dienen; ,,De samenleving gaat gebukt onder toenemende mate van geweld richting hulpverleners, agenten en zelfs burgemeesters". De politierechter vond op zijn beurt dat de man uit Klazienaveen al voldoende als voorbeeld heeft gefungeerd. Gezien het geringe strafblad van C. zag de rechter voldoende ruimte om een werkstraf te vorderen. De broer van C. wordt later door de kinderrechter aan de tand gevoeld.
Zo niet.. dan toch!
pi_44221372
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:39 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Uitspraak:
[..]
Komen ze dr nog met een taakstraf vanaf ook
pi_44266864
Hoi.
pi_44629764
blablabla EMMEN!
Zo niet.. dan toch!
pi_44631101
balbalal morgen nieuw amsterdam! ohnee zaterdag pas
pi_44642749
Gaan er mensen 1e kerstdag naar de Bras? Er komen vette coverbands, boven in de Tempelier
Pretentieus geneuzel.
  donderdag 21 december 2006 @ 22:46:26 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44642858
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef roooosje het volgende:
Gaan er mensen 1e kerstdag naar de Bras? Er komen vette coverbands, boven in de Tempelier
Sletje ben je ook Beetje je vent promoten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44642919
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sletje ben je ook Beetje je vent promoten
Pretentieus geneuzel.
pi_44765532
Monumentale pand aan de Marktplein door brand verwoest
Emmen - Omstreeks half zes vanmorgen is door onbekende oorzaak brand ontstaan in Brasserie De Vliegeniers aan het Marktplein.

Volgens getuigen was het vuur op het dak begonnen, waarna na enkele minuten het monumentale pand met zijn rieten dak in lichterlaaie had gestaan.



Meer foto's en info @newspower.nl

Zonde van zo'n oud pand
Zo niet.. dan toch!
pi_44766573
nog mensen naar bras of zwetser met oud en nieuw?

en wie gaat dr allemaal een kaartje voor kopen
pi_44766764
Zwetser denk ik.. Alleen zijn die kaartjes beetje duur.. Eigenlijk..
pi_44766802
ja vond ik ook al vorig jaar drukten we gewoon de stempeltjes over, maar dit jaar zijn bandjes geloof ik

na hoelaat mag je er ook alweer gratis in? 3 uur toch?
pi_44767545
Ik ga Emmen niet in tijdens Oud-en-Nieuw
Een paar jaar gedaan en dat is me lelijk tegengevallen...

Thuis is beter imo
pi_44769125
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:21 schreef NrSiX het volgende:
Monumentale pand aan de Marktplein door brand verwoest
Emmen - Omstreeks half zes vanmorgen is door onbekende oorzaak brand ontstaan in Brasserie De Vliegeniers aan het Marktplein.

Volgens getuigen was het vuur op het dak begonnen, waarna na enkele minuten het monumentale pand met zijn rieten dak in lichterlaaie had gestaan.

[afbeelding]

Meer foto's en info @newspower.nl

Zonde van zo'n oud pand
Zo'n mooi gebouw
pi_44778645
ik ga ook de stad niet in, was eerst wel de planning maar goed.. misschien na 4 uur omdat het dan gratis is (3 uur kan ook jovink , maar ik dacht 4 uur) kijken wel even.
Zo niet.. dan toch!
pi_44814114
Met oud en nieuw wordt het Carbid schieten, Bier drinken, op de grond tuffen en kut roepen in ons pittoresque Schoonebeek
pi_44814419
hoppppaa t zelfde maar dan in sleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')