abonnement Unibet Coolblue
pi_42802564
Vandaag 3 pagina's in het AD met personen die door Officier van Justitie gezocht worden ivm openstaande verkeersboetes...Officier heeft verzoek gedaan tot gijzeling....hele lijst met namen die worden verzocht te verschijnen bij de rechtbank te Leeuwarden...

U. van Gobbel geboren 16-01-1971 staat er ook tussen..

Wat doet die gast tegenwoordig eigenlijk?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:47:55 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42803165
Was dat niet een sportman?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:48:20 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42803182
Nee, nee... was een voetballer --> VBL


Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:49:45 #4
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_42803239
ouwe feyenoorder...
tijdje terug waren ze em ook "kwiijt"
toen was die een paar dagen later op tv en zei dat dat raar was
hij woonde gewoon ergens in r'dam...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:53:07 #5
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42803861
Buitenspel.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:10:01 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42803933
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Buitenspel.
Je bent nog geen mod, slotje er weer af.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_42806923
Dit is toch ziek oud nieuws?
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_42811193
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:41 schreef Waris3 het volgende:
Dit is toch ziek oud nieuws?
Vertel !
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_42811601
en nederlands elftal...
pi_42811765
op het bordes
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:13:37 #12
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42811858
Hij zit int café
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42811873


Uli.

Ik wist trouwens niet dat hij pas 35 jaar is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_42811925
Van Gobbel ontkent verduistering
Uitgegeven op maandag 25 september 2006 om 12:59:39, bijgewerkt om 13:18:37

(Novum) - Oud-Feyenoorder Ulrich van Gobbel ontkent drie luxe auto's te hebben verduisterd. Dat bleek maandag voor de Rotterdamse politierechter. Justitie wil de 35-jarige Van Gobbel vervolgen, omdat hij een leasebedrijf voor 108 duizend euro zou hebben opgelicht.


De politierechter kreeg maandag geen vat op de zaak, omdat de advocaat van Van Gobbel te weinig tijd heeft gehad het dossier te bestuderen. Hij werd pas kort geleden ingehuurd door de oud-international. Daarom is de behandeling uitgesteld.

Volgens justitie heeft de voormalige verdediger, die tegenwoordig in Suriname woont, tussen september 2003 en november vorig jaar twee Mercedessen van de types ML430 en C180 en een BMW 745i gestolen bij Daimler Chrysler Service in Rotterdam. Van Gobbel had een huurkoopovereenkomst gesloten voor het gebruik van de auto's en die overgeschreven op naam van een ander.

Zijn advocaat Koevoets heeft de rechtbank maandag een document overlegd, waaruit zou blijken dat het bedrijf de overschrijvingsbewijzen van de auto's zelf naar de voetballer stuurde. "Ze hebben ermee ingestemd dat mijn cliënt de wagens om hem moverende redenen op naam van een ander zette", aldus de advocaat, die Van Gobbel ook verdedigt bij de civiele rechter. Daar probeert het autobedrijf zijn geld terug te krijgen van Van Gobbel.

De oud-voetballer was maandag niet aanwezig bij de behandeling van de zaak.

------

Een van de eerste google-hits.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_42812016
Hij had toch ook eoa wintishop op de Bergweg?
pi_42812094
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
Hij had toch ook eoa wintishop op de Bergweg?
Winti?

Tja, de Bergweg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_42812295
Surinaamse kraaltjes ofzo?
pi_42812314
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:31 schreef Erasmusch het volgende:
Surinaamse kraaltjes ofzo?
Ah, zou kunnen. Zal wel een groot succes geweest zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_42814013
Mjah beetje treurig verhaal. Er werd de laaste jaren ook te pas en te onpas beslag gelegd op zijn woning door jan en alleman (bank, belastingdienst e.d.) omdat hij weer eens iets niet betaalde. Hij zal er wel tussenuit geknepen zijn naar Suriname.
pi_42817135
Toch blijft het één van mijn helden
Feijenoord Rotterdam
pi_67903393
quote:
Van Gobbel doet zijn verhaal

ROTTERDAM - Op Eredivisie Live staat Feyenoord TV aanstaande zaterdag volledig in het teken van Ulrich van Gobbel. Het clubprogramma slaagde erin hem exclusief te interviewen, waarbij hij geen onderwerp uit de weg gaat.

Voor het eerst sinds jaren spreekt de voormalige topverdediger voor de tv-camera's van de abonneezender over alles wat hem voor, tijdens en met name na zijn voetballoopbaan is overkomen. Van Gobbel wordt de laatste jaren vooral gelinkt aan negatieve publiciteit.

De inmiddels 38-jarige oud-prof, die ook in speelde voor het Turkse Galatasaray en het Engelse Southampton, kwam in de financiële problemen en moest vanwege de ‘CFK-affaire’ voorkomen bij de rechtbank.

,,Ik ben na mijn loopbaan op dezelfde grote voet blijven leven. Dan komen de problemen natuurlijk vanzelf. Het is moeilijk, nog steeds, maar ik kan elke dag eten. Ik mag niet klagen. Als ik het over zou kunnen doen, zou ik het zeker anders doen," aldus de eens zo rappe verdediger.

Ook gaat Van Gobbel in op zijn voortijdige beëindiging van zijn loopbaan vanwege een heupkwetsuur, die hem ook geestelijk door diepe dalen sleurde. ,,Ik heb vier, vijf jaar nodig gehad om dat te accepteren. Of dat lang is? Als je bedenkt dat voetbal alles is in mijn leven, vind ik dat nog wel meevallen. Je krijgt medelijden met jezelf, raakt in de knoop. Ik vroeg me af: waarom overkomt mij dit? Het lijkt alsof alle deuren voor je dichtvallen."

Het interview met Ulrich van Gobbel is aanstaande zaterdag om 17.20 uur te zien op Eredivisie Live.
quote:
Van Gobbel wordt trainer

ROTTERDAM - Ulrich van Gobbel keert terug op het voetbalveld. De oud-voetballer wordt assistent-coach bij amateurclub Alexandria ’66 in Rotterdam. ,,Ik ga meelopen naast een ervaren trainer,’’ aldus Van Gobbel in een speciale uitzending van Feyenoord TV. ,,Gewoon, om eens te kijken of het wat voor mij is. Ik heb het voetbal nooit goed los kunnen laten.’’

De voormalig Feyenoorder hoopt met die stap het verleden achter zich te laten. Van Gobbel viel na zijn carrière in een diep gat, met grote financiële en persoonlijke problemen tot gevolg. Een winkeltje in Surinaamse geneesmiddelen mislukte en ook een Surinaamse snackbar werd geen succes.

,,Als ik het opnieuw zou mogen doen, zou ik het helemaal anders doen,’’ zegt Van Gobbel nu. De oud-international vertelt in het interview openhartig over zijn problemen en kijkt terug op zijn loopbaan als voetballer, die eindigde met een slepende heupblessure. Daarnaast geeft hij zijn mening over het Feyenoord van nu. ,,Dramatisch,’’ vindt Van Gobbel. ,,Nog nooit heb ik een slechter Feyenoord gezien.’’
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:58:06 #22
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67903405
Van gobbel
pi_67903449
Smerige voetballer was dat zeg.
standaarddrinker
  vrijdag 10 april 2009 @ 19:04:13 #24
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_67903566
In de catagorie cultheld!
Beste ,grootste, mooiste.
PARIS SAINT GERMAIN
  vrijdag 10 april 2009 @ 19:08:12 #25
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_67903697
Uli
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')