abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_42760180
Helaas dit seizoen veel tijd over en dus ook veel BB zitten kijken, maar was het de moeite waard...?
Een paar vragen...

Moet er een BB 2007 komen en hoe?
Wanneer was het interresant?
Hebben jullie zoveel tijd over om alles te bekijken?
Geen andere hobby's of werk?
Waarom kijken jullie?
Wie was/waren leuk?
Wat is de beste capture en waarom?
Wat mag nooit meer gebeuren?
Wat moet juist vaker gebeuren?
Is een bewoner uit BB voortaan een VIP? Waarom?
Hoeveel waarde hechten jullie aan reacties?
Zou jij ook in het huis willen zitten?
Te weinig sex of gaat het te ver?
Wat was het leukst om te volgen in BB 2006?
Wanneer had je absoluut geen zin meer om te kijken?
Wie moet gaan winnen en waarom?

Ik kan nog wel duizend vragen opnoemen maar stop bij deze, misschien eerdaags nog een paar.
pi_42760500
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:19 schreef Dodgy het volgende:
Helaas dit seizoen veel tijd over en dus ook veel BB zitten kijken, maar was het de moeite waard...?
Een paar vragen...

Moet er een BB 2007 komen en hoe?
Wanneer was het interresant?
Hebben jullie zoveel tijd over om alles te bekijken?
Geen andere hobby's of werk?
Waarom kijken jullie?
Wie was/waren leuk?
Wat is de beste capture en waarom?
Wat mag nooit meer gebeuren?
Wat moet juist vaker gebeuren?
Is een bewoner uit BB voortaan een VIP? Waarom?
Hoeveel waarde hechten jullie aan reacties?
Zou jij ook in het huis willen zitten?
Te weinig sex of gaat het te ver?
Wat was het leukst om te volgen in BB 2006?
Wanneer had je absoluut geen zin meer om te kijken?
Wie moet gaan winnen en waarom?

Ik kan nog wel duizend vragen opnoemen maar stop bij deze, misschien eerdaags nog een paar.
Is dit voor een artikel in de Libelle?
pi_42760569
Voor jou een vraag, voor mij.... ook....???
Durf je geen antwoorden te geven???
pi_42760606
Ik was begonnen met antwoorden maar er staan echt rare vragen tussen: Wat vinden jullie van de reacties????????

Ben er maar mee gestopt, sorry
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42760675
o heel veel vragen ineens...
Ja er mag een BB 2007 komen...toch?
interessant vond ik elke keer als je ziet hoe iemand in die periode veranderd in het huis.
En nee ik heb geen tijd om alles te bekijken dus kijk ik niet op tv alleen als ik ben afgewerkt op de site van bb en op fok ben je zo weer bij. een enkele keer tv is wel leuk afgelopen maandag zag ik de eerste live uitzending dit jaar.
ja Ik werk 30 uur pw op het gezelligste vakantiepark van nederland!
We kijken omdat we het toch leuk vinden dat aapjes kijken
Wie er leuk waren de mensen uit bb-1 ze wisten echt niet wat er gebeurde en de mensen die toch puur waren. Ook Menno en Roel van vorig jaar vond ik leuk.
Wat moet nooit meer gebeuren??? Dat weet ik niet iedereen zit er uit vrije wil dus ja...van mij mag het. Het saaiste was toch wel de arme en rijke kant toen.
Wat vaker moet gebeuren...koppels erin zoals nu maakt het toch ook leuk en zeker niet simpeler.wel leuk. en laat de bewoners wat meer klussen doen 1e keer eigen groentetuin en kas bijhouden. Leuk geef ze de verantwoordelijkheid van een paar huisdieren.
Nee een bewoner is niet zomaar een vip dat ligt aaan zijn persoonlijkheid.
Ik zelf zou niet in het huis willen zitten. Ik heb kinderen een man hondjes en ouders en zou ze niet willen missen.
Nou bij behoefte aan echte sex kijk je iets anders denk ik. Het hoeft niet overdreven te worden. Hou het normaal. Als je kijkers moet trekken met sex dan is dat omdat de kern van het programma niet meer werkt. of te saai is. Het gaat nu nog maar ik vind het er te dik bovenop liggen, en je ziet ook dat het gespeelt word in de hoop er niet uit te hoeven het is niet puur.
Ik vond helaas bb 06 de saaiste al was er meer bloot etc. het was niet echt puur. doe even of je homo bent wedden dat je erin blijft. nee helaas is het te veel het spel geworden en te weinig de mens. dat is jammer
ik heb altijd wel zin om te kijken. ja het is toch een leuk iets vind ik.
wie er moet winnen ik vind Rik hij is gewoon de eerlijkste persoon Semih gaat ook wel.
De zusjes zijn me te dom of altans zo doen ze zichzelf voor, in het echte leven zullen ze toch niet zo praten "weet je.... "nee dat geloof ik niet ze spelen de domme blondjes,
Jeroen begon bij het verkeerde groepje jammer hij had een leuke gozer kunnen zijn.
Micheline en Marcia vind ik beide weinig inhoud hebben.
Marlies had ik meer van verwacht valt me ook tegen. En Tijn ja die Tijn dat weet ik ff niet. Wel lief maar ook een zeur. Toon meer respect voor een huwlijk als ligt dat niet echt aan hem.
Nou mooi hopelijk lees je de antwoorden nu ook allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door BB-FAN op 18-10-2006 01:58:10 ]
pi_42760697
Reactie op Morwen.

Je hoeft niet overal op te antwoorden...
Met reacties bedoelde ik reacties in alle topics, heel ruim gezien...
Neem je alles serieus of met een korreltje zout, misschien een zak zout...?
Hoe ga je er mee om? Of gewoon LB...

[ Bericht 5% gewijzigd door Dodgy op 18-10-2006 01:59:41 ]
pi_42760740
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:52 schreef BB-FAN het volgende:
o heel veel vragen ineens...
Ja er mag een BB 2007 komen...toch?
interessant vond ik elke keer als je ziet hoe iemand in die periode veranderd in het huis.
En nee ik heb geen tijd om alles te bekijken dus kijk ik niet op tv alleen als ik ben afgewerkt op de site van bb en op fok ben je zo weer bij. een enkele keer tv is wel leuk afgelopen maandag zag ik de eerste live uitzending dit jaar.
ja Ik werk 30 uur pw op het gezelligste vakantiepark van nederland!
We kijken omdat we het toch leuk vinden dat aapjes kijken
Wie er leuk waren de mensen uit bb-1 ze wisten echt niet wat er gebeurde en de mensen die toch puur waren. Ook Menno en Roel van vorig jaar vond ik leuk.
Wat moet nooit meer gebeuren??? Dat weet ik niet iedereen zit er uit vrije wil dus ja...van mij mag het. Het saaiste was toch wel de arme en rijke kant toen.
Wat vaker moet gebeuren...koppels erin zoals nu maakt het toch ook leuk en zeker niet simpeler.wel leuk. en laat de bewoners wat meer klussen doen 1e keer eigen groentetuin en kas bijhouden. Leuk geef ze de verantwoordelijkheid van een paar huisdieren.
Nee een bewoner is niet zomaar een vip dat ligt aaan zijn persoonlijkheid.
Ik zelf zou niet in het huis willen zitten. Ik heb kinderen een man hondjes en ouders en zou ze niet willen missen.
Nou bij behoefte aan echte sex kijk je iets anders denk ik. Het hoeft niet overdreven te worden. Hou het normaal. Als je kijkers moet trekken met sex dan is dat omdat de kern van het programma niet meer werkt. of te saai is. Het gaat nu nog maar ik vind het er te dik bovenop liggen en je zsiet ook dat het gespeelt word in de hoop er niet uit te hoeven het is niet puur.
Ik vond helaas bb 06 de saaiste al was er meer bloot etc. het was niet echt puur. doe even of je homo bent wedden dat je erin blijft. nee helaas is het te veel het spel geworden en te weinig de mens. dat is jammer
ik heb altijd wel zin om te kijken. ja het is toch een leuk iets vind ik.
wie er moet winnen ik vind Rik hij is gewoon de eerlijkste persoon Semih gaat ook wel.
De zusjes zijn me te dom of altans zo doen ze zichzelf voor, in het echte leven zullen ze toch niet zo praten weet je....nee dat geloof ik niet ze spelen de domme blondjes,
Jeroen begon bij het verkeerde groepje jammer hij had een leuke gozer kunnen zijn.
Micheline en Marcia vind ik beide weinig inhoud hebben.
Marlies had ik meer van verwacht valt me ook tegen. En Tijn ja die Tijn dat weet ik ff niet. Wel lief maar ook een zeur. Toon meer respect voor een huwlijk als ligt dat niet echt aan hem.
Nou mooi hopelijk lees je de antwoorden nu ook allemaal
Mooie en oprechte reactie, ik kan je in heel veel dingen gelijk geven...
pi_42760821
Oh ja en reacties neem ik met een korreltje zout...
Iedereen heeft recht op een mening.
Kijk de eerste BB was het mooiste...Niemand wist wat er ging gebeuren.
Elke BB wer wel iets bedacht tot en met de baby. Zelfs dat vond ik kunnen er zijn wel kinderen in vervelendere omstandigheden geboren.
Ik heb in dit huis alleen voor het eerst geen echte favoriet dat is jammer vind ik.
Ik vind eigelijk niemand echt heel leuk in het huis. Heel raar.
Wel leuk je vragen even erover nadenken...Waarom ga ik elke keer naar mijn favorieten en kies er een van de 4 sites die er staan. bb-6 Live strreams zonder reclame en fok site en forum.
ja ik vind het toch wel leuk
Maar ga nu slapen moet morgen weer werken herfstvakantie is de drukste zowat op ons park.
truste en veel plezier met de info
pi_42760866
Wanneer verschijnt je artikel in de Libelle? Of is het toch voor de Flair?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 02:33:37 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_42761081
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:19 schreef Dodgy het volgende:

Wat moet juist vaker gebeuren?
10 minuten BB en 50 minuten DGK.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 02:39:29 #11
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_42761118
praat geen poep
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')