abonnement Unibet Coolblue
pi_43062310
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

boem

maar wie weet, miss wordt het dan wel schoon
Crofty bom ff vast tapen op de kalk plek. Dan is je kalk zeker weg.
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:18:16 #252
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43062336
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:17 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Crofty bom ff vast tapen op de kalk plek. Dan is je kalk zeker weg.
EN je tegeltjes, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:26:03 #253
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43062499
lol, ik gooide een keer een berg crofty in de wasbak en ik heb nog nooit zo'n ranzige explosie meegemaakt. gloeiend heet ook nog... haha nope geen goed idee. klusjesman was niet blij met me gewoon bak leeghalen met zo'n ijzerdraad werkt het beste! er zat trouwens een pen en iets van tien haarspelden in mijn afvoer, geen wonder dat het zo ranzig was daar...

maar hee goedemiddag zwollenaren, leuk weer hier te zijn na een weekje vakantie. en hiermee maak ik mijn debuut in dit topic, woeeeii!
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:56:31 #254
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43063183
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:26 schreef xuanery het volgende:
lol, ik gooide een keer een berg crofty in de wasbak en ik heb nog nooit zo'n ranzige explosie meegemaakt. gloeiend heet ook nog... haha nope geen goed idee. klusjesman was niet blij met me gewoon bak leeghalen met zo'n ijzerdraad werkt het beste! er zat trouwens een pen en iets van tien haarspelden in mijn afvoer, geen wonder dat het zo ranzig was daar...

maar hee goedemiddag zwollenaren, leuk weer hier te zijn na een weekje vakantie. en hiermee maak ik mijn debuut in dit topic, woeeeii!
Welkom, Blauwvinger, .
Het is hier altijd gezellig, en de meets zijn gezellig in het 2 .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:27:09 #255
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43064042
blauwvinger? zal ik nu voor de rest van mijn leven gebukt gaan onder deze beschamende bijnaam? maar hallo!

net bijna weer een vrouwtje aangereden in assendorp. damn zwolle en z'n honderdduizend kleine kruispuntjes! maar nu heb ik weer netjes boodschappen kunnen doen, yay

kan niet wachten tot het gezellig wordt
pi_43064258
In Dordrecht heten ze schapenkoppen. Dan maar Blauwvinger he
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43064296
ben allang blij dat ik geen rijexamen hoef te doen in zwolle ik zou alleen al tien keer zakken op al die kutkruispunten

ik ga lekker in breda rijden ( over een uurtje weer trws )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43064489
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef littledrummergirl het volgende:
ben allang blij dat ik geen rijexamen hoef te doen in zwolle ik zou alleen al tien keer zakken op al die kutkruispunten

ik ga lekker in breda rijden ( over een uurtje weer trws )
Ik hoef ook niet af te rijden in Zwolle, heb er wel mn theorie gehaald, maar rij in Amersfoort ( omdat mn ouders daar vlakbij wonen)

Als mensen nog interesse hebben om naar mn nieuwe kamer te komen kijken dan mag je pmen hoor Sitethief komt woensdag
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:43:02 #259
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43064534
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet af te rijden in Zwolle, heb er wel mn theorie gehaald, maar rij in Amersfoort ( omdat mn ouders daar vlakbij wonen)

Als mensen nog interesse hebben om naar mn nieuwe kamer te komen kijken dan mag je pmen hoor Sitethief komt woensdag
Ja, , kan ik zien hoe een student zo op kamers leeft, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43064652
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet af te rijden in Zwolle, heb er wel mn theorie gehaald, maar rij in Amersfoort ( omdat mn ouders daar vlakbij wonen)
welke rijschool heb jij? ( vriendlief woont in leusden en zn broertje rijd in amersfoort , vandaar )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43066241
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

welke rijschool heb jij? ( vriendlief woont in leusden en zn broertje rijd in amersfoort , vandaar )
Rijschool Ruitenbeek uit Nijkerkerveen
pi_43069091
Zo'n crofty haalt wel een hoop vuil weg, geloof ik.
pi_43079861
Ik snap nog steeds niet echt waarom er in het bovenste plaatje van de OP staat: 'Zwolle, studentenstad'.
Ja, we hebben een Hoge School én zelfs een paar universitaire opleidingen, maar dat maakt het nog niet een studentenstad.
Er wonen helemaal niet veel studenten in Zwolle. Die boeren uit de omstreken die dagelijks van het station naar de Windesheim banjeren dat.. nou, ze wonen hier niet.
Die paar mensen die wél naar Zwolle zijn verhuisd vanuit hun kleine dorp en zichzelf nu het mannetje vinden in 'de grote stad' kan je zien in het Vliegende Paard.
Ja, als ik hier dan eens ooit uit ben en ik kom daar toevallig zie ik omhooggevallen kinderen die helemaal tof zijn omdat ze student/HBO-er zijn. Soms zijn ze nóg toffer als ze bij een studentenvereniging zitten! (Heeft Zwolle een studentenvereniging? ja, tot mijn grote verbazing wel!) En dan voelen ze zich corporaal.

Wat een paupers, dan weet je gewoon dat het tijd is om iemand neer te hoeken.
pi_43082653
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waarom er in het bovenste plaatje van de OP staat: 'Zwolle, studentenstad'.
Ja, we hebben een Hoge School én zelfs een paar universitaire opleidingen, maar dat maakt het nog niet een studentenstad.
Er wonen helemaal niet veel studenten in Zwolle. Die boeren uit de omstreken die dagelijks van het station naar de Windesheim banjeren dat.. nou, ze wonen hier niet.
Die paar mensen die wél naar Zwolle zijn verhuisd vanuit hun kleine dorp en zichzelf nu het mannetje vinden in 'de grote stad' kan je zien in het Vliegende Paard.
Ja, als ik hier dan eens ooit uit ben en ik kom daar toevallig zie ik omhooggevallen kinderen die helemaal tof zijn omdat ze student/HBO-er zijn. Soms zijn ze nóg toffer als ze bij een studentenvereniging zitten! (Heeft Zwolle een studentenvereniging? ja, tot mijn grote verbazing wel!) En dan voelen ze zich corporaal.

Wat een paupers, dan weet je gewoon dat het tijd is om iemand neer te hoeken.
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Er zijn veel te veel forensende studenten in Zwolle. Maar toch een paar opmerkingen.
* De banner is volgens mij van de zwolle studentenstad promotiesite. Om meer mensen zo gek te krijgen om naar Zwolle te gaan. Zodat het uiteindelijk wel een echte studentenstad wordt.
*Je hebt meerdere hogescholen. Windesheim is de grootste, maar je hebt ook de GH en de Katholieke pabo (mis ik nu nog iets?). Verder nog de Open Universiteit en steeds meer opleidingen van de VU.
* De grote aanleveraars van studenten die op kamers wonen in Zwolle zijn oa de Calo en Journalistiek. Die zijn maar op een paar plekken in NL te doen en dus komen ze hier terecht. DIt zijn best vaak mensen die uit een stad komen, dus niet persee uit een klein dorpje, da's nogal een generalisatie. En Journalistiekers zijn over het algemeen geen corpsballen.
*Zwolle heeft minstens 10 studentenverenigingen. En ik heb daar noooooit aan meegedaan. Ballo's. MAar dat geldt voor elke studentenvereniging.
*Waar zit jij dat je het daar zoveel beter vindt? Vertel?

I Zwolle. Het doet zijn best om meer studetenstad te worden. Zoals bijvoorbeeld de Grasweek enzo
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_43083138
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:37 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Er zijn veel te veel forensende studenten in Zwolle. Maar toch een paar opmerkingen.
* De banner is volgens mij van de zwolle studentenstad promotiesite. Om meer mensen zo gek te krijgen om naar Zwolle te gaan. Zodat het uiteindelijk wel een echte studentenstad wordt.
*Je hebt meerdere hogescholen. Windesheim is de grootste, maar je hebt ook de GH en de Katholieke pabo (mis ik nu nog iets?). Verder nog de Open Universiteit en steeds meer opleidingen van de VU.
* De grote aanleveraars van studenten die op kamers wonen in Zwolle zijn oa de Calo en Journalistiek. Die zijn maar op een paar plekken in NL te doen en dus komen ze hier terecht. DIt zijn best vaak mensen die uit een stad komen, dus niet persee uit een klein dorpje, da's nogal een generalisatie. En Journalistiekers zijn over het algemeen geen corpsballen.
*Zwolle heeft minstens 10 studentenverenigingen. En ik heb daar noooooit aan meegedaan. Ballo's. MAar dat geldt voor elke studentenvereniging.
*Waar zit jij dat je het daar zoveel beter vindt? Vertel?

I Zwolle. Het doet zijn best om meer studetenstad te worden. Zoals bijvoorbeeld de Grasweek enzo
Randschtadt.
Ballo's? Precies, je zegt het al. Maar die verenigingen stellen niks voor, ze kunnen wel hard proberen en die kinderen kunnen we afleveringen van Jiskefet instuderen of op een bepaalde manier praten.. maar het blijven verenigingen van drie keer niks. Je zou je moeten schamen als je daarbij gaat, schamen moet je je dan!

Dus als ik dan ooit weer eens na heel lange tijd toevallig onverhoopt in de flying horse belandt.... lach ik, lach ik in mijn vuistje om de mensen daar. Totdat ik me ga irriteren en ze, als ze er zelf om vragen, op hun plaats zet. Met woorden eerst natuurlijk.
En dan is het klaar.
pi_43087603
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waarom er in het bovenste plaatje van de OP staat: 'Zwolle, studentenstad'.
Ja, we hebben een Hoge School én zelfs een paar universitaire opleidingen, maar dat maakt het nog niet een studentenstad.
Het zijn iets van 10.000 studenten in een stad van 115.000 inwoners. Wie zegt dat Zwolle een studentenstad is? Alleen de studenten geloof ik.
quote:
Er wonen helemaal niet veel studenten in Zwolle. Die boeren uit de omstreken die dagelijks van het station naar de Windesheim banjeren dat.. nou, ze wonen hier niet.
Boeren werken op het platteland, die komen niet naar de grote stad. Misschien om aardappelen of vee te verkopen, maar niet om naar Windesheim te gaan. Windesheim is een school, geen veemarkt. Je was zeker ziek op de dag toen ze hadden uitgelegd wat een boer is. Ik leg het je van harte uit .
quote:
Die paar mensen die wél naar Zwolle zijn verhuisd vanuit hun kleine dorp en zichzelf nu het mannetje vinden in 'de grote stad' kan je zien in het Vliegende Paard.
Ik vraag me af hoe de vrouwelijke studenten zich voelen in die situatie. Volgens mij is het dan echt feest!
quote:
Ja, als ik hier dan eens ooit uit ben en ik kom daar toevallig zie ik omhooggevallen kinderen die helemaal tof zijn omdat ze student/HBO-er zijn. Soms zijn ze nóg toffer als ze bij een studentenvereniging zitten!
Studentenvereniging? Is dat niet zo'n ontmoetingsplaats waarbij je zegt dat je van jezelf uit geen vrienden hebt?
quote:
(Heeft Zwolle een studentenvereniging? ja, tot mijn grote verbazing wel!) En dan voelen ze zich corporaal.
Ja dus.
quote:
Wat een paupers, dan weet je gewoon dat het tijd is om iemand neer te hoeken.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:36:02 #267
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43088173
pfft, wat een gezeur allemaal, zwolle is een leuk stadje en daarmee uit. In het Vliegend Paard ben ik wel een paar keer geweest, daar is het gewoon gezellig kletsen met mede-studenten (inderdaad veel journalisten-in-de-maak zoals ik) en daarmee uit. Ik heb nog echt niemand ontmoet die Zwolle echt als dé stad, beter dan alles beschouwt hoor... niet iedereen is op zoek naar een Utrecht of Amsterdam, Zwolle is een leuke rustige middenweg. Ben ook echt niet van plan hier voor altijd te blijven wonen, maar is een prima plek om te beginnen toch?
pi_43092365
Mogguh

Dit is echt veeeeel te vroeg voor mij

Zo maar es douchen, misschien dak daar een beejte wakker van word
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:21:18 #269
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43092882
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:09 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh

Dit is echt veeeeel te vroeg voor mij

Zo maar es douchen, misschien dak daar een beejte wakker van word
Moguh, , .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43093783
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:45 schreef OldJeller het volgende:
...
Dus als ik dan ooit weer eens na heel lange tijd toevallig onverhoopt in de flying horse belandt.... lach ik, lach ik in mijn vuistje om de mensen daar. Totdat ik me ga irriteren en ze, als ze er zelf om vragen, op hun plaats zet. Met woorden eerst natuurlijk.
En dan is het klaar.
Was jij die ene die er van die rooie portier niet meer in mocht daar toevallig?
Sjeez, waarom zou je überhaupt naar een plek gaan waar je je irriteert aan de mensen? Ik ga toch ook niet naar de Joffer of erger?
Ik heb in het Paard nooit geen gezeik gehad, ws. alleen al omdat ik niet op de mensen ga staan letten bij mijn (goedkope pilsje).
Om dezelfde reden ging ik altijd naar het Blues trouwens, ook nooit gedonder.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:42:07 #271
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_43094037
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:45 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Randschtadt.
Ballo's? Precies, je zegt het al. Maar die verenigingen stellen niks voor, ze kunnen wel hard proberen en die kinderen kunnen we afleveringen van Jiskefet instuderen of op een bepaalde manier praten.. maar het blijven verenigingen van drie keer niks. Je zou je moeten schamen als je daarbij gaat, schamen moet je je dan!

Dus als ik dan ooit weer eens na heel lange tijd toevallig onverhoopt in de flying horse belandt.... lach ik, lach ik in mijn vuistje om de mensen daar. Totdat ik me ga irriteren en ze, als ze er zelf om vragen, op hun plaats zet. Met woorden eerst natuurlijk.
En dan is het klaar.
Toch alleen maar mooi dat Zwolle niet zo een studentikoze stad is dat je de Ballo's en bepaalde soorten studentenverenigingsmenschen bij bosjes tegenkomt?
In t VP en in de Bommel zitten dr altijd een hoop; en in de Joffer vallen ze niet eens zo op tussen al die 'stoere' jongentjes en breezahsletjes..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_43094858
Windesheim heeft nu 15.000 studenten en de studenten die hier wonen doen echt wel meer dan Journalistiek of een CALO opleiding. Sinds dit schooljaar is er een meuk bijgekomen. Assendorp is misschien wel de grootste studentenwijk van Zwolle. En ik ken er heel wat in Zwolle-Zuid. En er is meer dan alleen het Vliegende Paard. Op de thomas a kempisstraat zit ook zo'n vereniging.

Bovenstaande hoorde ik afgelopen weekend. Heb zelf nooit op ut Windesheim gezeten...
pi_43094871
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:22 schreef Devlinsect het volgende:
Windesheim heeft nu 15.000 studenten en de studenten die hier wonen doen echt wel meer dan Journalistiek of een CALO opleiding. Sinds dit schooljaar is er een meuk bijgekomen. Assendorp is misschien wel de grootste studentenwijk van Zwolle. En ik ken er heel wat in Zwolle-Zuid. En er is meer dan alleen het Vliegende Paard. Op de thomas a kempisstraat zit ook zo'n vereniging.
Bovenstaande hoorde ik afgelopen weekend. Heb zelf nooit op ut Windesheim gezeten...
Yep, ZHTC. Die hebben elk jaar Bierweek!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:25:16 #274
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43094916
Wat is er mis met Zwolle, alleen aan fatsoenlijk zwembad ontbreekt nog, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43094979
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:25 schreef Sitethief het volgende:
Wat is er mis met Zwolle, alleen aan fatsoenlijk zwembad ontbreekt nog, .
Idd. Hanzebad = koud en Aabad = klein.
Kunnen we de Steur niet kopen ofzo?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:34:20 #276
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_43095134
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:23 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Yep, ZHTC. Die hebben elk jaar Bierweek!
Klopt!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:34:51 #277
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43095143
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:27 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Hanzebad = koud en Aabad = klein.
Kunnen we de Steur niet kopen ofzo?
Ja of we gaan de Wythemerplas overdekken en verwarmen, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43096642
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ja of we gaan de Wythemerplas overdekken en verwarmen, .
Dan krijg je weer van dat vieze alg in het water.
pi_43096694
mogguh

ben al 2 uur@ windesheim.. zometeen tentamen taalbeheersing ( o joy )

mijn geliefde buurman had gister tot 23:30 op orkaankracht ( tenminste zo hard dat ik kon horen wat het was en gezellig mee kon zingen ) boten anna aanstaan, op de repeat. Ik sliep pas om 3 uur grrmbll. Om de een of andere reden is het altijd zo'n teringherrie als ik echt moet slapen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43096716
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:38 schreef Integrity het volgende:

[..]

Dan krijg je weer van dat vieze alg in het water.
Blauwalg idd. Heb hier de halve flat van de zomer staan aandweilen omdat mijn oudste een keurig kotsspoor van berging naar onze verdieping -dus via de lift- achterliet na een middagje Wythem de vorige dag.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43096721
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:38 schreef Integrity het volgende:

[..]

Dan krijg je weer van dat vieze alg in het water.
gewoon een hoop chloor erin

( hoorde trouwens laatst dat je chloor in zwembaden pas echt gaat ruiken als erin gepist word... best een smerig idee)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:08:56 #282
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43097385
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh

ben al 2 uur@ windesheim.. zometeen tentamen taalbeheersing ( o joy )

mijn geliefde buurman had gister tot 23:30 op orkaankracht ( tenminste zo hard dat ik kon horen wat het was en gezellig mee kon zingen ) boten anna aanstaan, op de repeat. Ik sliep pas om 3 uur grrmbll. Om de een of andere reden is het altijd zo'n teringherrie als ik echt moet slapen
Oh yesss, taalbeheersing. had ik gisteren, tevens mijn allereerste tentamen op windesheim... ze maakten het ons wel makkelijk zeg, met die multiple choice. serieus! dan is het zo makkelijk raden wat een voorzetselblabla ookalweer is.
en we zaten in ons lokaal naast een lerarenkamertje die het hele uur aan de telefoon zat te lullen, da's pas erg!
pi_43097411
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

gewoon een hoop chloor erin

( hoorde trouwens laatst dat je chloor in zwembaden pas echt gaat ruiken als erin gepist word... best een smerig idee)
Nou dan is ieder zwembad dus een pisbad.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:11:58 #284
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43097455
ik heb eens bij een zwembad gewerkt met school en weet nu toevallig dat bijna alle zwembaden van die infrarood achtige camera's hebben, waarop pies en dergelijke vloeistoffen blauw op het scherm te zien zijn (zodat er alarm geslagen kan worden en er meer chloor in het bad gekieperd kan worden denk ik?) dus als je in het bad piest, weet dat er waarschijnlijk iemand naar je zit te kijken
pi_43097870
meldt*

Geboren in Zwolle, maar woonachtig in Elburg.
pi_43098120
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:11 schreef xuanery het volgende:
ik heb eens bij een zwembad gewerkt met school en weet nu toevallig dat bijna alle zwembaden van die infrarood achtige camera's hebben, waarop pies en dergelijke vloeistoffen blauw op het scherm te zien zijn (zodat er alarm geslagen kan worden en er meer chloor in het bad gekieperd kan worden denk ik?) dus als je in het bad piest, weet dat er waarschijnlijk iemand naar je zit te kijken
HAHAHA serieus?
Lijkt me erg leuk om van die nuffige Breezahs en public aan te spreken van "Hee, niet meer in het bad zeiken he!?"
Of sowieso om te weten wie dat nou doet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43098132
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:11 schreef xuanery het volgende:
ik heb eens bij een zwembad gewerkt met school en weet nu toevallig dat bijna alle zwembaden van die infrarood achtige camera's hebben, waarop pies en dergelijke vloeistoffen blauw op het scherm te zien zijn (zodat er alarm geslagen kan worden en er meer chloor in het bad gekieperd kan worden denk ik?) dus als je in het bad piest, weet dat er waarschijnlijk iemand naar je zit te kijken
Je kunt ook nergens even rustig pissen..
pi_43098394
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:40 schreef Integrity het volgende:

[..]

Je kunt ook nergens even rustig pissen..
Probeer eens een WC
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43098599
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:40 schreef Integrity het volgende:

[..]

Je kunt ook nergens even rustig pissen..
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43100135
Hoi Zwolle!
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_43100724
Goeiemiddag Zwolle

Zo, vanochtend voor het eerst gemeten voor het onderzoek, vandaag op basisschool de Phoenix en het viel echt mee Naja, het om 6 uur opstaan niet, maar het meten wel De planning was eigenlijk dat ons team ( van 4) 's ochtends groep 5 en 6 zou doen en 's middags groep 1 en 2. Alleen om kwart over 9 waren we al klaar met groep 5. Dus toen hebben we voor de kleine pauze ook groep 6 nog gedaan. In de pauze overlegd met de leraren van groep 1 en 2 en die vonden het goed als we hun klassen na de kleine pauze al deden, dus nou hebben we alles 's ochtends gedaan Om kwart voor 12 hadden we alle kinderen gemeten, toen nog even alles controleren en spullen opruimen enzo en toen konden we dus al naar huis Het ging echt super soepel, en vooral die kleintjes van groep 1 en 2 meten was echt leuk

Nog 3 scholen te gaan Volgende week donderdag de Vrije School Michael, de week erop 's maandags "De Vlieger" locatie Oude wetering en dan dinsdags "De Wingerd"
pi_43101771
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Probeer eens een WC
Weet je wel hoe koud dat is, als je net het warme bad uitstapt?
pi_43101852
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:50 schreef Integrity het volgende:

[..]

Weet je wel hoe koud dat is, als je net het warme bad uitstapt?
Komop zeg, wees een vent. Ik moet dan ook nog op zo'n kouwe plee gaan zitten, jij hoeft alleen maar te richten en mission accomplished.
Of; in die warme kruidenbaden in het Hanzebad valt de lozing vast niet waar te nemen voor infraroodcamera's. Tip!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43104629
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:53 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Komop zeg, wees een vent. Ik moet dan ook nog op zo'n kouwe plee gaan zitten, jij hoeft alleen maar te richten en mission accomplished.
Of; in die warme kruidenbaden in het Hanzebad valt de lozing vast niet waar te nemen voor infraroodcamera's. Tip!
In het koude water voel ik mij toch minder vent.
pi_43105132
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef Integrity het volgende:

[..]

In het koude water voel ik mij toch minder vent.
Niet bang zijn jongen, dat hoort zo
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43105633
Integrity, vooral jij begrijpt me niet. Misschien was de boodschap die ik verstrekte te moeilijk voor jou, dus hier uitleg.

Een generalisatie, maar ik vind hem over het algemeen kloppen:
Studenten die uit kleine(nere) steden komen en in Zwolle gaan studeren, wonen, bij een Zwolse 'studentenvereniging' gaan, plotseling -itt het verleden- alleen maar blousejes gaan dragen en naar het VP gaan zijn kút.

Overigens heb je dat soort mensen ook die in Zwolle geboren en getogen zijn en nu op het Windesheim zitten en naar het VP gaan, ik ken er één persoonlijk.
Daar had ik het over.


Of voelde je gewoon een feest der herkenning toen je mijn post las, Integrity.
"Ja, maar wij zijn wél tof en corporaal in het VP "
pi_43106404
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef OldJeller het volgende:
Of voelde je gewoon een feest der herkenning toen je mijn post las, Integrity.
"Ja, maar wij zijn wél tof en corporaal in het VP "
Ja VP is opeens corporaal. Dat was het vroeger niet. Ik ben in 99 begonnen met Journalistiek (net na doorstart van VP)en toen zaten er vooral studenten van mijn opleiding. En die zijn dus niet corporaal. Al die blooesjes die er nu rondlopen...ugh. Van t weekend nog gelachen om twee van die gozers die naar mij en een vriendin kwamen. Bloesje, ietsjes krullend achterivergekamd haar met veeel gel. En even gevraagd wat ze studeerden (ik dacht Economie) en t was commerciele economie Maar daarom is de Doc ook mijn stamkroeg en niet VP!

Mwanatabu, Blues cafe bestaat niet meer.
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_43106641
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:22 schreef Devlinsect het volgende:
Windesheim heeft nu 15.000 studenten en de studenten die hier wonen doen echt wel meer dan Journalistiek of een CALO opleiding.
Dat wilde ik ook niet beweren, da's dan verkeerd overgekomen.. Calo en Journalistiek zijn de grootste leveanciers van studenten op kamers vanwege het feit dat daar meer mensen zijn die ver, ver, weg van de studie wonen. Er zijn ook genoeg SPH-ers bijvoorbeeld. Alleen techniekstudenten zullen noooit oververtegenwoordigd zijn in het studentenleve. Oh en Windesheim zit volgens mij al aan de 17.000.
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:22 schreef Devlinsect het volgende:
Sinds dit schooljaar is er een meuk bijgekomen. Assendorp is misschien wel de grootste studentenwijk van Zwolle. En ik ken er heel wat in Zwolle-Zuid. En er is meer dan alleen het Vliegende Paard. Op de thomas a kempisstraat zit ook zo'n vereniging.

Bovenstaande hoorde ik afgelopen weekend. Heb zelf nooit op ut Windesheim gezeten...
Assendorp!
Je hebt ook nog het Nieuwscafe van Ramon Stoppelenburg Inclusief voedsel als gelijk het VP.
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:14:12 #299
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43107224
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:58 schreef annoylikethewind het volgende:
Assendorp!
Assendorp ftw!
(mijn nuttige inbreng van vanavond)
pi_43107445
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Ja VP is opeens corporaal. Dat was het vroeger niet. Ik ben in 99 begonnen met Journalistiek (net na doorstart van VP)en toen zaten er vooral studenten van mijn opleiding. En die zijn dus niet corporaal. Al die blooesjes die er nu rondlopen...ugh. Van t weekend nog gelachen om twee van die gozers die naar mij en een vriendin kwamen. Bloesje, ietsjes krullend achterivergekamd haar met veeel gel. En even gevraagd wat ze studeerden (ik dacht Economie) en t was commerciele economie Maar daarom is de Doc ook mijn stamkroeg en niet VP!
Kijk, daar ga je dus al de fout in.
Ze zijn het niet en zullen het nooit worden, hoe hard het ook wordt geprobeerd, en ze proberen het hard.. dat is wat ik dus eigenlijk beschreef in mijn post. Waarom ik om lach (en soms irriteer).
Heb je een foto van jou en je vriendin, dan kan ik de situatie beter voor me zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')