abonnement Unibet Coolblue
pi_42746698
Ik vind BB leuk om te volgen, half uurtje per dag en de live uitzending. Verder kijk ik af en toe in de streams topics en heeel soms zet ik de streams aan, als ik echt niks beters te doen heb.
Dan kom ik echter hier op het forum en dan zie je mensen die blijkbaar de godsganse dag NIKS anders te doen hebben dan het volgen van de streams. Ik noem een scanman als voorbeeld die geen blote tiet mist en volgens mij wel gemiddeld 15 - 20 uur per dag achter de streams gekluisterd zit.
Nou vraag ik me af; wat drijft dat soort mensen? Het is namelijk zeer absurd gedrag in mijn ogen. Is er zoiets als een BB verslaving? Ik heb eigenlijk best medelijden met dat soort mensen die blijkbaar geen opleiding volgen, geen baan hebben, geen vriend(in) en geen vrienden hebben, maar ALLEEN maar BB.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_42747019
Ik heb nog geen fractie van BB6 gezien.
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:32:56 #3
59009 paullo
vini vidi vici
pi_42747110
-knip- TE kansloos gewoon. Dat haalt ook heel het niveau op tv naar beneden. Mensen kijken naar dat soort onzin, dus wordt er ook meer van gemaakt. Vraag me altijd af hoe ver het nog kan zakken.

[ Bericht 5% gewijzigd door teamlead op 18-10-2006 19:06:03 (}:|) ]
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_42747119
Ik heb de pc de hele dag aanstaan en dus ook de streams,als ik niet thuis ben kijk ik op werk ff stiekem.Maar ik ben niet verslaafd hoor.
pi_42747129
Scanman01 heeft gewoon een baan hoor. Hij werkt een aantal dagen in de week bij de NS en de rest voor zichzelf. Tenminste, dat dacht ik.
pi_42747224
Ik hoop dat scanman eigenlijk een stuk of 8 mensen is onder 1 naam.. maar zal wel niet
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:37:21 #7
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_42747240
Goed van je.
De eerste stap is er over te durven praten, ik snap wel dat je nu net doet alsof het alleen om anderen gaat.
Dat komt omdat je nu nog in de ontkenningsfase zit, maar het komt helemaal goed hoor.
Nog even en dan is BB weer van het scherm, afkicken zal zwaar zijn en ik denk dat er geen nieuwe meer komt.

Tja, cod turkey werkt het beste zeggen ze.
Succes ermee!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_42747810
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:37 schreef type_29 het volgende:
Goed van je.
De eerste stap is er over te durven praten, ik snap wel dat je nu net doet alsof het alleen om anderen gaat.
Dat komt omdat je nu nog in de ontkenningsfase zit, maar het komt helemaal goed hoor.
Nog even en dan is BB weer van het scherm, afkicken zal zwaar zijn en ik denk dat er geen nieuwe meer komt.

Tja, cod turkey werkt het beste zeggen ze.
Succes ermee!
Zo te zien heb jij weer last van een andere verslaving
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42752191
Een interessante hypothese!

Wat is absurd gedrag? Mijn mening is dat absurd gedrag afwijkend gedrag is met als maatstaf de norm van de massa.

Ook moeten we proberen te definiëren wat verslaving is. Ik denk dat het lichamelijke of geestelijke afhankelijkheid is van een stof of een soort van behoefte aan escapisme en of een verslaving aan gewoonte.

De vraag op wat deze mensen drijft is een vraag die jij je zelf ook kan stellen. Wat drijft jou om naar big brother te kijken?

‘’Ik heb eigenlijk best medelijden met dat soort mensen die blijkbaar geen opleiding volgen, geen baan hebben, geen vriend(in) en geen vrienden hebben, maar ALLEEN maar BB.’’

Zou je deze getrokken conclusies kunnen onderbouwen. Waarom ga je hier van uit?
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42778821
Ik ben gestopt met kijken na iets van een maand
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 18:48:36 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42779354


[ Bericht 47% gewijzigd door teamlead op 18-10-2006 19:07:57 (neuh) ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42782140
T zal nu wel stil blijven hier...
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:36:19 #13
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_42846074
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben gestopt met kijken na iets van een maand
Ik ben gestop met kijken toen ik een baan vond
pi_42852253
Ik vind het jammer dat mijn overpeinzing met betrekking op deze topic niet het verwachte respons heeft gebracht waar ik op gehoopt had.

Maar we zullen doorgaan. Allereerst het volgende!
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef poohy het volgende:

[..]

Ik ben gestop met kijken toen ik een baan vond
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt met je nieuwe baan.

Nog zo´n quootje
Dan kom ik echter hier op het forum en dan zie je mensen die blijkbaar de godsganse dag NIKS anders te doen hebben dan het volgen van de streams.

Dit roept bij mij een aantal vragen op mischien dat een van jullie hier een antwoord op heeft.
Is het erg om de hele dag naar streams te kijken?
Zo ja, wat is er dan erg aan?
Zo nee, hoe moet je de tijd dan wel invullen?

Ben benieuwd, ik lees het wel later of niet.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42856712
Ik denk dat als je sowieso al veel achter de pc zit, je als streamer al heel snel aan "heel veel" BB kijken zit. Terwijl je dus niets anders doet dan normaal zeg maar.

Vorig jaar had ik in deze periode een scriptie te schrijven, dus zat dagen en nachten achter de pc en heb dus ook geen minuut van BB gemist. (tot de scriptie af was iig.)

In principe zit ik doorgaans wel een paar uur per dag achter de pc, als deze bb leuk zou zijn, zou ik dan ook constant de streams op de achtergrond aanhebben. Maaaar deze BB is niet leuk, dus dit jaar valt het mee
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_42857732
Scanman is niet zo extreem verslaaft als jullie duidelijk denken hoor..
Gewoon een baan en genoeg tijd voor zijn familie.
Dus TS, trek niet te snel conclusies.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:21:23 #17
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_42857789
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef gringoman het volgende:
Ik heb de pc de hele dag aanstaan en dus ook de streams,als ik niet thuis ben kijk ik op werk ff stiekem.Maar ik ben niet verslaafd hoor.
WHAHa

Nee maar ik vind het behoorlijk kansloos om te gaan kijken naar een stelletje aso's in een huis. En als je dat de hele dag doet helemaal. Als ik de baas was van mensen die tijdens werkuren bigbrother keken, dan zou ik ze er onmiddelijk uitschoppen. Dat is waarschijnlijk gebeurd met mensen die zonder werk de hele dag naar bb zitten te kijken.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_42860964
Godsamme Ik word hier een beetje ziek van. Is het weer het pest scanman topic.
Laat die man gewoon. Als je er last van hebt dan ga je toch weg
pi_42881826
quote]Op zaterdag 21 oktober 2006 13:20 schreef itsme het volgende:
Godsamme Ik word hier een beetje ziek van. Is het weer het pest scanman topic.
Laat die man gewoon. Als je er last van hebt dan ga je toch weg
[/quote]

Precies! Als je niet kan onderbouwen waarom je de tijd die je besteed aan het volgen van bb beter anders kan invullen, heb je ook niet het recht iemand hierop aan te vallen. Ik vind dat dan te gemakkelijk en kortzichtig.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42885224
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:21 schreef faberic het volgende:

[..]

WHAHa

Nee maar ik vind het behoorlijk kansloos om te gaan kijken naar een stelletje aso's in een huis. En als je dat de hele dag doet helemaal. Als ik de baas was van mensen die tijdens werkuren bigbrother keken, dan zou ik ze er onmiddelijk uitschoppen. Dat is waarschijnlijk gebeurd met mensen die zonder werk de hele dag naar bb zitten te kijken.
Ik vind het behoorlijk kansloos om je hier druk om te maken... als je zin hebt om te zeiken doe dat ergens anders en laat de mensen die het leuk vinden om BB te kijken in hun waarde....
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:25:59 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42889435
Hoe controversieel, die OP! Hilarisch! Haha!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')