abonnement Unibet Coolblue
pi_42854102
oh en ik heb ook wel wat info over BB5

Dido is eeen kennis (oh toch wel wat meer)

XX voor diddo
pi_42857231
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:58 schreef Celleron het volgende:
Morgen ga ik nog evenvragen hoe je een Cap maakt en daarna denk ik dat ik best wat leuke plaatjes kan maken.

maar hoe mensen zich nu opstellen dan komt het er vast niet van. ( jammer)
Niets van aantrekken joh. Gewoon posten en niet reageren op negativiteit, zoals 'hoe oud ben je'!!! Leeftijd doet er volgens mij niet toe.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:47:40 #78
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42857516
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:58 schreef Celleron het volgende:
Morgen ga ik nog evenvragen hoe je een Cap maakt en daarna denk ik dat ik best wat leuke plaatjes kan maken.

maar hoe mensen zich nu opstellen dan komt het er vast niet van. ( jammer)
ik heb zomaar het gevoel dat je qua instelling je nog wat moet aanpassen. laat lekker iedereen in de ruimte lullen, niks van aantrekken, als je het niet leuk vindt reageer je gewoon niet op die zeikerds, gaat de lol er vanzelf af.
succes verder hier
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_42857546
BB is al saai vanaf de eerste serie
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:52:36 #80
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42857559
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 09:51 schreef Byte_Me het volgende:
BB is al saai vanaf de eerste serie
Dat niet, maar deze is al saai vanaf dag 1, dat dan weer wel.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zondag 22 oktober 2006 @ 01:38:55 #81
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42877615
Sinds het vertrek van E-10 is het idd tering saai geworden.

Goede marketing move van Hummie, want hierdoor ben ik meer naar DGK gaan kijken, en dat is nog boeiender dan alle BB's bij elkaar.
pi_42878099
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 23:46 schreef Celleron het volgende:
Hoi,
Hier maar even mijn eerste posting

Ik heb nog geen flauw idee hoe het hier werkt(en dan lees ik al weken mee)

Kan iemand mij vertelllen hoe het werkt hier?(ja ik heb de faq gelezen maar er lijken meer regels te zijn)

Sorry voor het eventuele off topic
Gelukkig, ben niet de enige nieuwe hier Ik ga alles eens uitvogelen hier en hoor wel wanneer ik iets "verkeerd" doe!

Maar on-topic; BB is op dit moment zo saai dat je bijna een dag niks hoeft te lezen op internet je bent binnen 5 minuten weer up to date!
Best jammer.... hoop dat we nog wat leuks kunnen verwachten... want sorry; dat bedoel ik dus; om moe van te worden
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:40:42 #83
521 ruby
Hell yeah!
pi_42886390
Het was gisteren voor het eerst dat ik zaterdagavond best wel vroeg en lang tv heb zitten kijken. Meestal zit ik bij COS. Maar het was zo teleurstellend saai dat ik het niet meer aankon. Jammer.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:48:40 #84
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42886637
In hoeverre is Hummie betrokken bij DGK? Of totaal niet, en is DGK dus voor Hummie een pure concurrent? Want dan is Hummie hier de slag dik aan het verliezen.
pi_42886883
Er mogen daar wel wat meer ruzie's komen. Dat is pas leuker!
Amstelveen de beste
pi_42941665
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 09:47 schreef PH52 het volgende:

[..]

ik heb zomaar het gevoel dat je qua instelling je nog wat moet aanpassen. laat lekker iedereen in de ruimte lullen, niks van aantrekken, als je het niet leuk vindt reageer je gewoon niet op die zeikerds, gaat de lol er vanzelf af.
succes verder hier
Wat lief

Daar heb je he;emaal gelijk in maar voor een "nieuwe"is het soms wel eens lastig.

Instelling is aangepast (Thmbs up)

Een kleine detail wil ik er nog aan toevoegen, er zijn genoeg mensen die leker willen meedoen, sta daar dan ook voor open?
pi_42942877
BB is echt te saai ik betrap me dr op dat het al ruim 10 dagen geleden is dat ik BB lees op fok. Tv uitzendingen heb ik al eerder opgegeven. De andere jaren wilde ik elke dag weten wat er gebeurde, had ik ook een favo bewoner.
Maar dat heb ik nu niet. Als je aan mij vraagt: wie mag van jou BB winnen?? Ik zou het niet weten ........ Niemand dan maar.
pi_42945010
Ik geloof er niks van dat bellers op Marcia hebben gestemd en niet op E10.
Maar ja, er wordt gemanipuleerd bij het leven.
Ik kijk niet meer naar BB5, want dan kan ik net zo goed kijken naar een kleuterklas hier in de buurt.
Kleuters hebben meer nivo en inhoud dan dit stelletje dwazen.
Het wordt tijd dat andere mensen Big Brother organiseren, want Hummie en consorten hebben nu toch wel bewezen dat ze het creatief vermogen missen om de kijkers iets spannends voor te schotelen.
Te beginnen bij het uitkiezen van boeiender mensen dat deze leeghoofden.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:43:18 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42945100
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:37 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik geloof er niks van dat bellers op Marcia hebben gestemd en niet op E10.
Maar ja, er wordt gemanipuleerd bij het leven.
Ik kijk niet meer naar BB5, want dan kan ik net zo goed kijken naar een kleuterklas hier in de buurt.
Kleuters hebben meer nivo en inhoud dan dit stelletje dwazen.
Het wordt tijd dat andere mensen Big Brother organiseren, want Hummie en consorten hebben nu toch wel bewezen dat ze het creatief vermogen missen om de kijkers iets spannends voor te schotelen.
Te beginnen bij het uitkiezen van boeiender mensen dat deze leeghoofden.
BB5 kijk ik ook niet meer maar wel naar BB6

Vond het de afgelopen dagen anders best spannend
pi_42945148
ok BB6 dan, bewijst dat ik de interesse ben kwijtgeraakt.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_42945359
De afgelopen dagen is duidelijk geworden dat het spel nu echt begonnen is !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:27:05 #92
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42945894
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 01:00 schreef Celleron het volgende:
oh en ik heb ook wel wat info over BB5

Dido is eeen kennis (oh toch wel wat meer)

XX voor diddo
Dan heb je een leuke kennisenkring.
Dido was vorig jaar mijn absolute favoriet !!!!
Leuk dat het zo goed gaat tussen haar en Roel.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42947259
Ik ben er eigenlijk helemaal uit....

Ik volg het nog maar mondjesmaat...

Op naar BB7 zou ik zeggen!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:41:27 #94
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42979687
Ik kijk ook alleen maar de reguliere uitzending. De streams zijn geen kont meer aan.

Eindeloze discussies over niets
Uitslapen.
Geen drank
Geen feestjes

En als er iets is tussen de bewoners, dan is het 'sorry en een kusje' en wachten ze weer verder tot de finale.

Niemand is met het spel bezig, maar ondertussen zijn ze stuk voor stuk te schijterig om uit het gareel te springen uit angst dat ze er uit worden gestemt...

BB zelf doet er ook geen kont aan imo. Ik bedoel: het pimpen van een scooter, die je dan ook nog kan winnen... Of slappe aftreksels van weekopdrachten van vorige BB's, Kom op zeg!

BB6 is een belspel geworden...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:55:52 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42980023
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:22 schreef Bocaj het volgende:
Op naar BB7 zou ik zeggen!
Die gaat er zeer zeker niet komen. Hooguit over 10 jaar een keer ofzo.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:18:59 #96
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42980633
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Sonique het volgende:
Ik kijk ook alleen maar de reguliere uitzending. De streams zijn geen kont meer aan.

Eindeloze discussies over niets
Uitslapen.
Geen drank
Geen feestjes

En als er iets is tussen de bewoners, dan is het 'sorry en een kusje' en wachten ze weer verder tot de finale.

Niemand is met het spel bezig, maar ondertussen zijn ze stuk voor stuk te schijterig om uit het gareel te springen uit angst dat ze er uit worden gestemt...

BB zelf doet er ook geen kont aan imo. Ik bedoel: het pimpen van een scooter, die je dan ook nog kan winnen... Of slappe aftreksels van weekopdrachten van vorige BB's, Kom op zeg!

BB6 is een belspel geworden...
Zr zijn de afgelopen paar dagen toch behoorlijk met het spel bezig geweest en op zo'n manier als het deze week is gegaan heb ik in de eerdere BB's nog niet eerder gezien.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:53:27 #97
521 ruby
Hell yeah!
pi_42996389
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die gaat er zeer zeker niet komen. Hooguit over 10 jaar een keer ofzo.
Ik blijf ook optimistisch wat een BB7 betreft. Alleen dan moet Hummie maar eens vervangen worden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42998939
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:47 schreef smikkeltje het volgende:
BB is echt te saai ik betrap me dr op dat het al ruim 10 dagen geleden is dat ik BB lees op fok. Tv uitzendingen heb ik al eerder opgegeven. De andere jaren wilde ik elke dag weten wat er gebeurde, had ik ook een favo bewoner.
Maar dat heb ik nu niet. Als je aan mij vraagt: wie mag van jou BB winnen?? Ik zou het niet weten ........ Niemand dan maar.
Dat probleem heb ik nu ook. Ik weet alleen wie er niet mogen winnen. Heb geen favoriet en dat vind ik jammer. Kijk alleen nog naar de uitzendingen.
(en zelfs die boeien me minder)

De manier is anders door de jokers marky.
  zondag 29 oktober 2006 @ 20:17:17 #99
160859 riange
wees jezelf
pi_43045410
Oke dan! nog een nieuwe die al weken meeleest haha.....Vind de bb ook ubersaai en lees alleen op fok nog en kijk geen afleveringen maar goed de streamverslagen hier is ook niet echt je van het op dit moment is wel jammer eerlijk gezegd. Maar ben niet zo goed om het zelf te gaan doen dus verder heb ik geen commentaar:d
  woensdag 1 november 2006 @ 13:14:27 #100
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43134283
Ik vind deze BB minder saai dan vorig jaar en dat komt door de laatste twee weken. Door er stelletjes in te zetten en eenlingen en daarbij de jokers het spel veel harder is. De eenlingen moeten hun gat redden en de koppeltjes proberen natuurlijk buiten schot te blijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')