abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_42722782
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:28 schreef Kinga het volgende:
Zijn eigen moeder alleen het recept weet? Dat is toch bullshit wat die voice over nou weer zei....
En dat was niet het enige....... Ook de inbreng van BB is weggelaten....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:34:48 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42722804
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:28 schreef Bartoli het volgende:
Mich en Marlies hebben alweer een oordeel terwijl ze niet weten wat gebeurd is. Marcia zegt zelf toch ook dat er niet echt iets gebeurd is
mwah.. dat stuk was behoorlijk verknipt hoor. Dat hele gesprek duurde ongeveer een half uur, die 30 seconden zijn niet erg representatief
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:42:43 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42722880
Ik vond het een vrij redelijke weergave van wat er gebeurd is. Viel me in ieder geval helemaal niet tegen. Wat ik vooral zeer positief vond was dat je in de uitzending meteen al zag dat Marcia dus niet sliep. De scene in bed begon ermee dat de twee iets tegen elkaar zeiden.

Het gesprek met Marlies en Micheline was natuurlijk veel te kort, maar toch ook wel vrij goed. Ondanks de dingen die Marcia aangaf, oa dat ze Etienne niets verwijt, bleven ze volhouden (vooral Marlies) dat het schandalig was wat Etienne had geflikt. Ze hadden alleen niet door dat Marcia niet meer sliep en dat heeft Marcia ook niet echt duidelijk gemaakt. Ook heeft Marcia dus niet gezegd dat ze ook het een en ander bij Etienne heeft gedaan. Had ze dat wel gedaan, dan zouden de meiden meteen een hele andere mening hebben denk ik.

Al met al dus redelijk goed gedaan van BB. Etienne is hier niet echt slecht uitgekomen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42722886
mja ok maar dan nog moet mars niet de onschuldige gaan uithangen want ze is er net zo goed schuld aan
pi_42723228
Marcia is in ieder geval wel eerlijk over het gebeurde. Van mij mag ze blijven
Hangplek voor vrije gedachten
pi_42723366
Kijk, dat was dus helemaal langs me heen gegaan. Dat Marcia meteen haar eigen aandeel erin erkent. BB heeft dus weer een lekkere rel geschopt onder het publiek. Dat de ene helft aanranding en verkrachting roept, en de andere helft er tegen in gaat.

en ik stink er weer in.

maar ze heeft wel een drankprobleem en e10 blijft een vies ventje
pi_42723589
woef
pi_42724562
vage uitzending weer....
pi_42724624
e10 d'r uit...had ie niet verwacht
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42724729
nou nou...sabrina kan ook overdrijven zeg
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42724807
is er iemand dood?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:36:27 #62
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42724835
Ben ik nu de enige, maar toen e10 eggie wilde begroeten had eggie zo iets van 'rot op man'?

Ik dacht ook net zoiets te horen toen snel de camera weg switchte naar Bridget...
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:44:44 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42724976
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:36 schreef Sonique het volgende:
Ben ik nu de enige, maar toen e10 eggie wilde begroeten had eggie zo iets van 'rot op man'?

Ik dacht ook net zoiets te horen toen snel de camera weg switchte naar Bridget...
Hij is natuurlijk alles behalve objectief, dus zal ongetwijfeld van mening zijn dat Etienne zijn dochter heeft misbruikt. Dan is die reactie vrijl ogisch lijkt me.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42725464
Is dat van Eg terug te vinden op een filmpje??
Hangplek voor vrije gedachten
pi_42725876
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42726477
http://www.zippyvideos.co(...)rt_duwt_etienne_weg/
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')