abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:35:20 #101
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42735819
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

goed bezig puni! maar nu ga ik eten
eten. bijna pauze. maar idd wel een goed idee van muts om op fok toch meer te promoten. ik doe op men werk ook men best om zieltjes te werven en heb er waarschijnlijk wel 1 bij die ook wel geregeld wil/kan spelen als hij t spel tenminste KAN spelen haha
pi_42735857
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

daar was ik dan dus wel al bang voor... wel de lusten niet de lasten?
ik vind het om eerlijk te zijn erger om serveradmin te zijn op een lege server...
als je mij de lusten kan vertellen.....

maar ik heb zoiezo op het admin gedeelte al gezegd dat ik betwijfel of ik nog server admin moet zijn. de rede die ik had gegeven was dat ik toch meer Io speel en dat willen we minder met de BOF server.

dus wat mij betreft mag mijn adminpositie gelijk weggeven worden aan iemand anders. ik zou er niet mee zitten

En de rede dat ik niet voor vaste tijden ben is dat dit door het werk komt. Ik heb standaard bijna wel elke week een of twee meetings 's avonds die niet op vaste dagen zijn. that's it
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:36:37 #103
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_42735859
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

daar was ik dan dus wel al bang voor... wel de lusten niet de lasten?
Ik begrijp je standpunt, maar BoF is natuurlijk altijd zo geweest. Geen verplichtingen.
Van Puni weten we allemaal dat hij een IO puntenhoertje is nofi. Hij heeft al aangegeven dat hij minder zal adminnen doordat hij minder op onze server speelt.
Jij bent gewoon veel aanwezig om te kicken en om te vullen en da's super.
Zelf ben ik zeer weinig online, maar ik zal mijn pc een rot schop verkopen en kijken of ik ook gewoon na mijn werk kan gaan vullen.

@iedereen:
Op dit moment hebben we gewoon een te kort aan server admins en aan server vullers.
Wanneer iemand zich geroepen voelt om 1 van deze taken op zich te nemen laat dat weten.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_42736058


het gaat mij eerder om het teamwork wat je wel op een io server heb en niet op de normale servers. en de punten zijn mooi meegenomen
pi_42736070
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:

[..]

als je mij de lusten kan vertellen.....

maar ik heb zoiezo op het admin gedeelte al gezegd dat ik betwijfel of ik nog server admin moet zijn. de rede die ik had gegeven was dat ik toch meer Io speel en dat willen we minder met de BOF server.

dus wat mij betreft mag mijn adminpositie gelijk weggeven worden aan iemand anders. ik zou er niet mee zitten

En de rede dat ik niet voor vaste tijden ben is dat dit door het werk komt. Ik heb standaard bijna wel elke week een of twee meetings 's avonds die niet op vaste dagen zijn. that's it
ik weet het, maar serveradmins moeten toch taken hebben? Ik bedoel af en toe een kickje uitdelen is wat het nu inhoudt... maar jou positie had ik idd al over gelezen.

en over de lusten? ik zie het als helpen aan een goed draaiende server, je doet het niet voor jezelf. heb misschien een verkeerd gezegde gebruikt maar je begrijpt het toch wel.
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik begrijp je standpunt, maar BoF is natuurlijk altijd zo geweest. Geen verplichtingen.
Jij bent gewoon veel aanwezig om te kicken en om te vullen en da's super.
Ik heb toch altijd aangenomen dat die "geen verplichtingen" gelden voor de members niet voor admins...
Ik MAAK mezelf aanwezig, tuurlijk wil ik ook direct knallen! Maar de server moet toch vol...
pi_42736122
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:16 schreef IJsmuts het volgende:

We hebben toch FOK!???!!! promoot die server daar!! en hoe?! Door eerst dat slotje van het BoF forum af te slopen en iedereen toegang te geven. Wordt het veel meer easy acces, komen er makkelijker nieuwe leden en zit die server zo vol. We blijven hangen in de oude groep, ondanks dat nieuwe subforum!!!
Helemaal mee eens!!!!!!
pi_42736343
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
We hebben toch FOK!???!!! promoot die server daar!! en hoe?! Door eerst dat slotje van het BoF forum af te slopen en iedereen toegang te geven. Wordt het veel meer easy acces, komen er makkelijker nieuwe leden en zit die server zo vol. We blijven hangen in de oude groep, ondanks dat nieuwe subforum!!!
Lijkt mij zooo ontzettend logisch......
We hebben 90! leden volgen BoF-forum, dan had de sever allang vol moeten zitten... Een lege server weerhoudt mensen ervan niet te joinen, of ze hebben zelfs het "lege server filter" aan en dan komt hij helemaal niet in de lijst...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:57:50 #108
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_42736386
Goedemorgen een ieder...
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 08:46 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

volgende topique ben jij aan de beurt maarja, dynamisch topique als dit, als je ff met je ogen knippert zijn we al mijlen verder........ nix persoonlijks hoor schatje
ik zet de volgende gewoon al vast klaar

[ONZ] IJsmuts & Eggbirds Stijve Stengels SPam Topique VII
Ik ga lekker zorgen dat dit topic dan niet zo snel loopt
Ik begin met alles quoten in 1 post..
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:03 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

28 pas
Gefeliciteerd Rudy.. ouwe lul..
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:34 schreef egg-bird het volgende:

[..]

hey ik ben ook aan t werk en heb allemaal kut gesprekken die ik niet kan afkappen dus ff kalm aan JAA~!!!
Had ik je al verteld dat ik vandaag vrij was??
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:58 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Hoi Ursel,

je mag alleen naar binnen als je het hele bedrag betaald .. dus voor 1 avond of 1 dag kan je niet goedkoop naar binnen.
Jaja, dat had ik al begrepen, maar niemand luisterd naar mijn argumenten..
Ik bedoel dus, stel ReGroup is een dag van te voren maar voor 75% vol. Dan maakt het hun toch ook geen ene reet meer uit als ik voor de helft van de prijs voor 1 avond naar binnen ga (en voor het gemak van de administratie op de laatste avond..)
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Ursel: Ik weet niet wanneer je wilt komen, maar misschien kun je op mijn naam naar binnen. Ik ga namelijk zaterdag aan het begin van de middag weg.
Als je dan in de avond komt en je geeft mijn naam door dat je wel gewoon naar binnen mag. Vorig jaar heb ik het ook zo gedaan. 's middags weg voor een wedstrijd, ik heb toen mijn naam doorgegeven bij de ingang en 's avonds weer terugkomen en een nieuw bandje krijgen.
Ik weet alleen niet of je dan een pc mee kunt nemen, misschien wel een laptopje.

@rudy: Gefeliciteerd!
Klinkt leuk, kheb alleen geen laptop..
Bedankt voor het aanbod.
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:40 schreef IJsmuts het volgende:
druk hier zeg
Zie hierboven.. ik lag nog te slapen.
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:04 schreef staticdata het volgende:
Ok een punt dan

Wat vinden jullie van het server vullen?

Wie moet dat regelen, hoe kunnen we een oplossing vinden om de server gevuld te krijgen. moeten er mensen aangewezen worden? andere zaken? misschien goed om hier een discussie over te krijgen.
Dit was een spam-topic, geen serious topic .. spammen hier, serious lullen daar..
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik wel een PC meeneem voor 1 avondje. Ik denk dat ik alleen me laptop meeneem met een externe HD.
Me slaapspullen kan ik gewoon naar mijn auto brengen en me laptop kan gewoon in mijn sporttas, onder mijn sportkleding.
Het is natuurlijk het makkelijste als Ursel gewoon 35 euro betaald, maar misschien wil hij het zo ook wel proberen.
Ik begreep van JP dat ik wel als bezoeker ff kon komen kijken enzo. Dat is dan ook wat ik ga doen..
Ik vind 2 dagen gewoon te lang en 35 euro teveel voor 1 avond. Dus dan alleen maar ff biertje komen drinken.. Ben ik namelijk veel beter in als gamen..

Zoo.. dat was het weer.. ik ben weer bijgelult..
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:14:46 #109
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42736849
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef staticdata het volgende:


het gaat mij eerder om het teamwork wat je wel op een io server heb en niet op de normale servers. en de punten zijn mooi meegenomen
Mee eens...
Teamwork op IO servers is vele malen beter dan met tanks of iets dergelijks...
en de punten zijn uiteraad goed meegenomen want daar doe je t ook voor.
ik blijf bij mijn standpunt dat BOF toch vaker IO moet gaan. sinds 1.4 patch zijn met mij en puni veel meer mensen die liever io dan anders spelen... misschien toch nogmaals over denken om toch wat meer io te doen om de server sneller vol te krijgen. als dit t geval is wil ik wel server admin worden maarja... de kans is denk ik op dit moment klein dat dit gaat gebeuren.
pi_42737040
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

We hebben 90! leden volgen BoF-forum, dan had de sever allang vol moeten zitten... Een lege server weerhoudt mensen ervan niet te joinen, of ze hebben zelfs het "lege server filter" aan en dan komt hij helemaal niet in de lijst...
maar Fok! heeft 130.000 active users. mijn insziens gaat het er niet om hoeveel BoF leden er zijn in totaliteit, er zijn er denk ik maar een stuk of 10 active...
als je het subforum gewoon open gooit, kan iedereen erbij en hier komen snuffelen en gaan posten. daardoor is de kans groot dat je active users gaat vinden die vervolgens ook lekker op de server gaan spelen. dat hele gebeuren waarom dit gedeelte van FoK! afgesloten is heb ik nooit begrepen. Ik denk dat er nu gewoon middelen als dit ingezet moeten worden om BoF bestaansrecht te geven...... een ding weet je gewoon zeker, op dit moment raken we leden kwijt ipv dat erbij komen....
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:32:57 #111
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_42737322
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:14 schreef egg-bird het volgende:

[..]

Mee eens...
Teamwork op IO servers is vele malen beter dan met tanks of iets dergelijks...
en de punten zijn uiteraad goed meegenomen want daar doe je t ook voor.
ik blijf bij mijn standpunt dat BOF toch vaker IO moet gaan. sinds 1.4 patch zijn met mij en puni veel meer mensen die liever io dan anders spelen... misschien toch nogmaals over denken om toch wat meer io te doen om de server sneller vol te krijgen. als dit t geval is wil ik wel server admin worden maarja... de kans is denk ik op dit moment klein dat dit gaat gebeuren.
Kan zijn, maar we hebben een poll gestart en daar blijkt iets heel anders uit.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:33:53 #112
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_42737342
Overigens is het volgens mij alleen maar zo dat het lijkt dat teamwork beter is op IO servers.
Chiel heeft hier ook al eens een keer iets over gezegd. Ff zoeken.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_42737412
daarbij wil ik nog even het volgende kwijt, ondanks dat ik (helaas) erg weinig tijd heb om te spelen ben ik ook zeer pro IO, helemaal omdat dit gewoon een geiluh trekker is voor de server... Dat admin gebeuren is lastig wie dat nou zou moeten doen, je kan van denk ik 90% vd mensen niet verwachten dat ze als admin veel avonden per week tot in de vroege uurtjes online zijn, bijna iedereen heeft een baan. Voor admin moet je je denk ik echt geroepen voelen... tis niet iets wat je er zo even voor de lol bij doet, het brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

wat ik ook niet bevorderlijk vind (sorry dat ik dit ga zeggen ferdi, jorrit en jp) is dat ik het bestuur erg weinig aanwezig vind. dit is niets persoonlijks hoor, weet dat jullie gewoon werken, maar er blijken dus vragen te zijn vanuit de BoF-ers. nu loopt iedereen maar wat te roepen en dat heeft bijvoorbeeld indirect geresulteerd tot het vertrek van baus.
er is gewoon behoefte aan sturing op dit moment, iemand moet een beslissing gaan nemen en die kant moeten we op...
als je zoals ik de hele dag op het forum loopt te spammen, neem je toch veel dingen op. het is duidelijk dat dit niet gaat lukken in jullie situatie, maar toch is het denk ik een belangrijk iets.

nou, ik hoop dat ik niemand tegen de schenen heb geschopt, tis alleen mn bedoeling om een discussie te krijgen

@ursel, laf hoor, die groepsreplies van je
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:42:43 #114
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_42737598
Eensch met IJsmuts
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_42737646
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens is het volgens mij alleen maar zo dat het lijkt dat teamwork beter is op IO servers.
Chiel heeft hier ook al eens een keer iets over gezegd. Ff zoeken.
het is niet alleen lijken het is zo, maar daar is ook een simpele reden voor. de snelheid is beduidend lager dan op normale servers. een apc kan snel suburb pakken en doorkarren. dat zorgt al voor een verspreiding. met io kan je makkelijker in 1 team oprukken van vlag naar vlag, wat dus ook gebeurt.

maar ieder zijn eigen idee van teamwork
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:45:36 #116
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42737659
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eensch met IJsmuts
me 2
pi_42737672
me 3

ik doe het alleen maar om geen trap tegen mijn schenen te krijgen
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:47:39 #118
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42737701
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:44 schreef staticdata het volgende:

[..]

het is niet alleen lijken het is zo, maar daar is ook een simpele reden voor. de snelheid is beduidend lager dan op normale servers. een apc kan snel suburb pakken en doorkarren. dat zorgt al voor een verspreiding. met io kan je makkelijker in 1 team oprukken van vlag naar vlag, wat dus ook gebeurt.

maar ieder zijn eigen idee van teamwork
kun je me veel meer vertellen maar van t weekend met inco en mij en puni dan was echt meesterlijk, 1 grote karavaan van mannetjes die vlaggen aan t cappen zijn haha. en de server waar wij dan in zaten zat ook de hele tijd vol. ik denk dat IO daar toch heel wat mee te maken heeft,..
pi_42737715
jullie snappen dat gans die laatste regel over ursel bedoelde he?!
pi_42738013
IO-only, ja daar is inderdaad een poll over geweest. Maar er zijn maar max 1 apc en 1 tank, en die zouden de hele teamplay in de war gooien? Maar goed, 1 avond IO in de week is dus te weinig...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:00:23 #121
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42738081
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
IO-only, ja daar is inderdaad een poll over geweest. Maar er zijn maar max 1 apc en 1 tank, en die zouden de hele teamplay in de war gooien? Maar goed, 1 avond IO in de week is dus te weinig...
als je t mij vraagt wel.. ik denk dat io servers toch wel publiek trekkers zijn.
pi_42738101
ow ow ow
ik hou t allemaal niet bij hoor

Veertje/spammen/Veertje/spammen/ etc etc

druk druk
Narf!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:01:02 #123
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_42738103
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:48 schreef IJsmuts het volgende:
jullie snappen dat gans die laatste regel over ursel bedoelde he?!


Over IO:
Toch denk ik niet dat er meer teamwork is. Het spel dat gespeeld wordt lijkt echter wel meer op teamwork.
In BF2 vanilla heb je ander soort teamwork nodig, je hebt namelijk teamwork nodig waarmee je veel minder punten pakt. In BF IO pak je meer punten als ondersteunende units en dus speelt iedereen dat.

Wat ik dan alleen raar vind is dat er democratisch gekozen is voor BF2 vanilla, maar vervolgens zijn er maar weinig mensen die het daadwerkelijk spelen.
En wat gebeurd er als de server op IO staat? Afgelopen donderdag stond hij erop en er was niet veel actie op de server? Als de server op IO staat gaan de BoF-ers hem dan zelf vullen of kiezen ze voor een IO server die al vol is?

Ik heb de serverindeling gemaakt met de input van de BoF-ers, maar nu is er toch veel onenigheid over (ik krijg direct tig flashbacks)
Moet ik de serverindeling herzien?
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_42738141
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
IO-only, ja daar is inderdaad een poll over geweest. Maar er zijn maar max 1 apc en 1 tank, en die zouden de hele teamplay in de war gooien? Maar goed, 1 avond IO in de week is dus te weinig...
Ik ga hier geen lappen van 6 pagina's schrijven. maar probeer het zelf een paar keer en misschien kom je er dan achter, wat ik probeer duidelijk te maken .

Ik ga uit de discussie, en ga weer lekker puntenhoeren op andere servers wanneer ik kan gamen
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:06:24 #125
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42738217
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:

[..]

Ik ga hier geen lappen van 6 pagina's schrijven. maar probeer het zelf een paar keer en misschien kom je er dan achter, wat ik probeer duidelijk te maken .

Ik ga uit de discussie, en ga weer lekker puntenhoeren op andere servers wanneer ik kan gamen
wil ik ook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')