abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 00:24:18 #1
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_42710986
Ik zoek leuk retro spul, dus oude computers (maar géén pc's!) zoals ZX Spectrum, Atari etc. etc.
Ik heb ook al een hoop, dus het is wat lastig te zeggen wat ik nou precies wil hebben, noem iets en zo mogelijk ook meteen een prijs, dat maakt het allemaal zo veel makkelijker

Ook zoek ik naast computers en toebehoren ook een Super8 projector en een Betamax videorecorder. Ook "geflopt" spul als een DCC recorder is altijd leuk om te hebben.

Om nog even een idee te geven van wat ik zoek: MSX spul, ZX Spectrum, Atari, Amiga, Commodore, Sega etc.
Maar vooral home computer spul.

Laat het maar weten
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:51:22 #2
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_42711420
[TK] Retro Pc Vintage Sharp MZ80B

Atari Jaguar Boxed?
Atari Lynx?
Hele meuk Amiga spul?
Sinclair ZX Spectrum Boxed?
Sony HitBit MSX Boxed?
NES Boxed?

Zeg het maar....
Desnoods mag je mn hele zolder komen leegruimen tegen een goed bod met een paar nulletjes
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 00:53:34 #3
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_42711458
een bod met een paar nullen, ik ben helaas niet zo rijk dus dat zal niet lukken Zit wel leuk spul tussen, maar misschien moeten we anders even via MSN kijken hoe en wat. Die Sharp is wel leuk maar vind ik toch een stukje te duur voor mijn hobby
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 16 oktober 2006 @ 01:27:54 #4
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_42712139
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zoek leuk retro spul, dus oude computers (maar géén pc's!) zoals ZX Spectrum, Atari etc. etc.
Ik heb ook al een hoop, dus het is wat lastig te zeggen wat ik nou precies wil hebben, noem iets en zo mogelijk ook meteen een prijs, dat maakt het allemaal zo veel makkelijker

Ook zoek ik naast computers en toebehoren ook een Super8 projector en een Betamax videorecorder. Ook "geflopt" spul als een DCC recorder is altijd leuk om te hebben.

Om nog even een idee te geven van wat ik zoek: MSX spul, ZX Spectrum, Atari, Amiga, Commodore, Sega etc.
Maar vooral home computer spul.

Laat het maar weten
In Amsterdam vlak bij Centraal station is een speciale winkel voor dit soort retro computer/game spul. Voor het Damrak rechtsaf(voor het hotel langs) en dan eerste steeg links.
The Light Is Leaving Us All
pi_42713427
ik heb hier nog een Borsu drive staan waar ik niks meer mee doe (incl. hele vracht schijven, handleiding, 2 kabels etc.)

Verder heb ik evt. nog een Commodore 128 incl. Power (ofzoiets -)cartridge, floppy-drive en berg floppies en een paar joysticks
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 16 oktober 2006 @ 08:28:52 #6
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42714661
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:43 schreef bas-beest het volgende:
Commodore 128
De gewone of de -D uitvoering?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 09:58:40 #7
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_42715929
@Zeitgeist: die zijn vaak ongelooflijk duur, bovendien heb ik niet de mogelijkheid die kant op te gaan.

@bas-beest: Die Borsu drive klinkt niet zo interessant voor wat ik doorgaans spaar De C128 wil ik wel meer van weten, heb je foto's? En wat moet 'ie kosten?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_42715987
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 01:27 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

In Amsterdam vlak bij Centraal station is een speciale winkel voor dit soort retro computer/game spul. Voor het Damrak rechtsaf(voor het hotel langs) en dan eerste steeg links.
De platenkoning Daar heb ik een aantal game & watches gekocht. Heeft ook leuk vinyl te koop.
pi_42716348
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 08:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De gewone of de -D uitvoering?
geen idee, zou ik ff op moeten zoeken...
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:58 schreef djkoelkast het volgende:

@bas-beest: Die Borsu drive klinkt niet zo interessant voor wat ik doorgaans spaar De C128 wil ik wel meer van weten, heb je foto's? En wat moet 'ie kosten?
foto's heb ik nog niet, zal ik vanavond of morgen maken.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:27:19 #10
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42716431
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:22 schreef bas-beest het volgende:

[..]

geen idee, zou ik ff op moeten zoeken...
Begrijp me goed; ik wil geen topic kapen ofzo.

De D-uitvoering lijkt een beetje op een ouderwetse pc met een los toetsenbord:

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_42717116
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Begrijp me goed; ik wil geen topic kapen ofzo.

De D-uitvoering lijkt een beetje op een ouderwetse pc met een los toetsenbord:

[afbeelding]
die ziet er ook wel cool uit... Nog nooit IRL gezien trouwens.

Ik heb dus deze...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 11:03:54 #12
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_42717262
hoeveel zou je er voor willen hebben?
Ik heb er al wel 1 maar die doet af en toe gek
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:10:31 #13
33206 MrReaL
Mooi weer, mooi werk
pi_42717414
Ik heb nog wel een hele oude IBM server kast. Heel apart gaaf retro ding. Er zit een erg groot handvat aan. Ik heb de binnenkant er uit gesloopt om er een P4 moederbord in te kunnen zetten. Dit wat voor jou? Zo ja dan neem ik vanavond de moeite een foto online te zetten.
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 11:18:32 #14
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_42717607
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:10 schreef MrReaL het volgende:
Ik heb nog wel een hele oude IBM server kast. Heel apart gaaf retro ding. Er zit een erg groot handvat aan. Ik heb de binnenkant er uit gesloopt om er een P4 moederbord in te kunnen zetten. Dit wat voor jou? Zo ja dan neem ik vanavond de moeite een foto online te zetten.
nee sorry da's niet wat ik zoek. Ik zoek meer in de richting van home computers of oude laptops (ook die dingen die niet te tillen waren van Apricot) en dat soort dingen, dus echt nog functioneel zoals het toen ook was. Maar bedankt voor je aanbod iig.

Ook zoek ik Amiga CD32 spul, Amiga CDTV, een 3DO etc. etc.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 12:59:11 #15
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_42882536
nog iemand?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:35:29 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_42889771
ik heb nog ergens een keypro staan. (z80 systeem met hdd, floppydrive en monitor in 1 kast en tb als deksel)
ik ga op zoek voor je.
maar deze moet je dan wel komen halen, het ding is verplaatsbaar.
d.w.z. er zit een handvat aan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:42:28 #17
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_42890025
ik moet nog ergens een boxed atari XL800 hebben volgens mij...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 18:16:48 #18
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_42893307
Nijmegen is erg ver, als ie < 30kg is kan ie verstuurd worden
de 800XL klinkt interessant, maar het is handig als jullie meteen je prijs noemen, dan weet ik pas of het ècht interessant is voor me
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:20:59 #19
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_42893404
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
Nijmegen is erg ver, als ie < 30kg is kan ie verstuurd worden
de 800XL klinkt interessant, maar het is handig als jullie meteen je prijs noemen, dan weet ik pas of het ècht interessant is voor me
Doe maar een bod, ik zou hem toch eerst moeten zoeken tussen alle consolemeuk... (en dat ligt er ERG veel! )

EDIT:

Ik zie nu pas dat je ermee wilt gaan handelen, ik gun liever zoiets aan een liefhebber ipv een uitbater, sorry...

En volgens mij mag dit niet:
quote:
Waarvoor is het bedoeld?
Vraag & Aanbod is uitsluitend bedoeld voor particuliere advertenties, op kleinschalige basis. Alleen goederen zijn toegestaan. Diensten kun je op FOK! niet aanbieden.
Ook Commerciële advertenties zijn niet toegestaan! Mocht uw bedrijf interesse hebben in een advertentie op FOK!, dan kunt u contact opnemen met adverteren@fok.nl voor de mogelijkheden.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 18:34:22 #20
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_42893743
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Doe maar een bod, ik zou hem toch eerst moeten zoeken tussen alle consolemeuk... (en dat ligt er ERG veel! )

EDIT:

Ik zie nu pas dat je ermee wilt gaan handelen, ik gun liever zoiets aan een liefhebber ipv een uitbater, sorry...

En volgens mij mag dit niet:
[..]

ermee handelen? hoe kom je daarbij? vanwege mijn sig?
die site is 1. nog lang niet klaar, 2. voor als ik veel spul dubbel heb 3. voornamelijk een soort marktplaats voor mensen die hun spul willen verkopen.

Het is puur voor mijn eigen privé verzameling.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:58:16 #21
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_42894405
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:34 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

ermee handelen? hoe kom je daarbij? vanwege mijn sig?
die site is 1. nog lang niet klaar, 2. voor als ik veel spul dubbel heb 3. voornamelijk een soort marktplaats voor mensen die hun spul willen verkopen.

Het is puur voor mijn eigen privé verzameling.


Ik verruil meestal mijn spullen, maar ik vind het jammer als er handel in gedreven gaat worden, want dat kan ik immers zelf ook. Zelf verzamel ik alleen consoles, zeker 90% van m'n collectie komt van de stort af, dus vandaar dat mijn voorkeur uitgaat naar ruilen met verzamelaars voor eigen gebruik, en idd de sitenaam ruikt naar handel.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 19:12:38 #22
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_42894812
ik zal het even toelichten:

ik heb bijvoorbeeld nu 3 videopacs liggen en een hoop spellen dubbel, dit omdat ik bijv. 2 spellen wilde maar de mensen die ze verkochten ze alleen als pakket wegdeden (console + spellen etc.), op een gegeven moment heb ik zo veel dubbel dat er wel wat weg moet. Zo ook met CD-i, ik heb een groot aantal titels dubbel.
Die site die ik wil gaan maken (maar nog niet eens een opzet heeft verder) daar zet ik die dingen in en niet spul wat ik toevallig goedkoop koop en dan duur ga verkopen ofzo.
Ook wil ik anderen de gelegenheid geven hun spul te verkopen via mijn site, maargoed, zo ver is het nog lang niet, voor 2007 staat er nog geen letter op papier voor die site want daar heb ik het te druk voor.

Wat ik hier dus vraag zijn dingen puur voor eigen gebruik, maar stel iemand heeft een Atari 5200 maar wil die alleen weg doen samen met een 7800 (die ik al wel heb) dan zou ik die 7800 weg kunnen doen via die site ja, maar da's niet het doel van dit topic, dit topic heeft als doel mijn persoonlijke collectie uitbreiden.

Veel grote dingen heb ik niet dubbel, het is voornamelijk software en dat kan altijd geruild worden natuurlijk.

Hoop dat het op deze manier duidelijk genoeg is
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:21:21 #23
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_42897139
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
ik zal het even toelichten:

ik heb bijvoorbeeld nu 3 videopacs liggen en een hoop spellen dubbel, dit omdat ik bijv. 2 spellen wilde maar de mensen die ze verkochten ze alleen als pakket wegdeden (console + spellen etc.), op een gegeven moment heb ik zo veel dubbel dat er wel wat weg moet. Zo ook met CD-i, ik heb een groot aantal titels dubbel.
Die site die ik wil gaan maken (maar nog niet eens een opzet heeft verder) daar zet ik die dingen in en niet spul wat ik toevallig goedkoop koop en dan duur ga verkopen ofzo.
Ook wil ik anderen de gelegenheid geven hun spul te verkopen via mijn site, maargoed, zo ver is het nog lang niet, voor 2007 staat er nog geen letter op papier voor die site want daar heb ik het te druk voor.

Wat ik hier dus vraag zijn dingen puur voor eigen gebruik, maar stel iemand heeft een Atari 5200 maar wil die alleen weg doen samen met een 7800 (die ik al wel heb) dan zou ik die 7800 weg kunnen doen via die site ja, maar da's niet het doel van dit topic, dit topic heeft als doel mijn persoonlijke collectie uitbreiden.

Veel grote dingen heb ik niet dubbel, het is voornamelijk software en dat kan altijd geruild worden natuurlijk.

Hoop dat het op deze manier duidelijk genoeg is
Duidelijk

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')