abonnement Unibet Coolblue
pi_42984923
tja, vind het kut om te zeggen maar het nieuwe bof schiet nog niet echt op. zeker nu het onder fok geschoven is valt het me ook vies tegen, als we gvd nog niet eens 100 euro bij elkaar kunnen krijgen om de server te betalen

in de laatste betaalronde hadden we gewoon over! als iedereen toen 17,50 had betald had je gewoon 2 servers kunnen draaien, dat moeten we gewoon weer hebben
pi_42985152
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:43 schreef IJsmuts het volgende:
tja, vind het kut om te zeggen maar het nieuwe bof schiet nog niet echt op. zeker nu het onder fok geschoven is valt het me ook vies tegen, als we gvd nog niet eens 100 euro bij elkaar kunnen krijgen om de server te betalen

in de laatste betaalronde hadden we gewoon over! als iedereen toen 17,50 had betald had je gewoon 2 servers kunnen draaien, dat moeten we gewoon weer hebben
of zwaardere eisen gaan stellen aan elke member, vaste bijdrage van 3-5 eu per maand ofzo? dan haal je ook de inactieve gelijk uit de lijst en heb je misschien een "serieuzere" funclan
pi_42985306
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

of zwaardere eisen gaan stellen aan elke member, vaste bijdrage van 3-5 eu per maand ofzo? dan haal je ook de inactieve gelijk uit de lijst en heb je misschien een "serieuzere" funclan
dat heb ik lang geleden al tegen ferdi gezegd. time is changing, het is toch van de zotte dat je een bof tag draagt, op de server hoert en gewoon verdomd om te betalen????
ik ben echt een voorstander om een vaste BF contributie te heffen. mij maak je niks wijs, 5 euro per maand kan iedereen missen... dan heb je een schone lijst vaste leden en belangrijker, je weet waar je financieel aan toe bent mbt huurgeld etc. op deze manier is het toch geen fun meer
pi_42985321
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

of zwaardere eisen gaan stellen aan elke member, vaste bijdrage van 3-5 eu per maand ofzo? dan haal je ook de inactieve gelijk uit de lijst en heb je misschien een "serieuzere" funclan
dat zal niet gaan werken. nu je onder fok zit, dan krijgen mensen het idee als je bij fok komt dat je moet betalen.
Misschien bij danny gaan vragen om de server draaiende te houden
hij heeft ook budget om mensen naar de e3 beurs in la te sturen dus een eenmalige bijdrage van 260 euro om de bf2 server te laten draaien kan ook wel.
pi_42985534
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:55 schreef staticdata het volgende:

[..]

dat zal niet gaan werken. nu je onder fok zit, dan krijgen mensen het idee als je bij fok komt dat je moet betalen.
daar zit ook weer wat in... wat een FOKKED up zooitje wordt het toch...
pi_42985712
, lijkt me handig dat de hogere heren hier een oplossing voor gaan zoeken.
pi_42985820
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:08 schreef staticdata het volgende:
, lijkt me handig dat de hogere heren hier een oplossing voor gaan zoeken.
idd, kunnen wij gewoon lekker gaan knallen!!

fuck man, zag dat je inmiddels zilveren pispaal bent!!
pi_42986034
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:12 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

idd, kunnen wij gewoon lekker gaan knallen!!

fuck man, zag dat je inmiddels zilveren pispaal bent!!
Zilveren wat? Je bedoelt Sergeant Silver
pi_42986084
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:19 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Zilveren wat? Je bedoelt Sergeant Silver
ja jij bent ook silver, maar puni is nog old skool, silveren pispaal als rank
pi_42986274
nog 6000 punten en ik heb een dubbele zilveren pispaal
pi_42986582
ik wil niet hoogmoedig doen, maar als ik en sumera op een server zitten ownen we de shit!

pi_42986633
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:35 schreef RudyCarell het volgende:
ik wil niet hoogmoedig doen, maar als ik en sumera op een server zitten ownen we de shit!

[afbeelding]
huh, hoe werken die punten joh? volgens bf2 zou je toch bijna 100 hebben??
pi_42986756
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:37 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

huh, hoe werken die punten joh? volgens bf2 zou je toch bijna 100 hebben??
pi_42986765
je mag hoogmoedig doen zit ik met diamond op een io server ownen we ook de shit. vandaar dat ik al op 2 server gebanned ben
pi_42986785
wat zijn die dog tags nou precies?
pi_42987838
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:41 schreef staticdata het volgende:
wat zijn die dog tags nou precies?
Als je iemand knived krijg je zijn dogtag, na 50 ofzo krijg je een nieuw mes...
pi_42989986
Hou op met screenie's te posten. Ik kan niet spelen omdat ik me dvd kwijt ben
pi_42990914
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:55 schreef IJsmuts het volgende:
dat heb ik lang geleden al tegen ferdi gezegd. time is changing, het is toch van de zotte dat je een bof tag draagt, op de server hoert en gewoon verdomd om te betalen????
ik ben echt een voorstander om een vaste BF contributie te heffen. mij maak je niks wijs, 5 euro per maand kan iedereen missen... dan heb je een schone lijst vaste leden en belangrijker, je weet waar je financieel aan toe bent mbt huurgeld etc. op deze manier is het toch geen fun meer
Het zijn allemaal dingen die op de lange termijn eraan komen ja. We willen doordat we bv leden korting kunnen bieden op bv. spellen en op toegang tot Regroup meer mensen bewegen om een vaste donatie te doen aan de clan.

Probleem op dit moment is simpelweg dat het geheel naar mijn mening nog niet sterk genoeg is om een dergelijke bijdrage te rechtvaardigen. Dat moet nog groeien en daar zijn we ook wel mee bezig maar het blijft een enorm tijdrovende klus en dat is lastig.

Dat er niet meer servers zijn gekomen is natuurlijk niet waar. Onze TS server is meer dan verdubbeld in capaciteit, er draait een TM:N server, er draait een CSS server en dan hebben we nog een sponsor-server over waarvoor we op dit moment aan het kijken staat of er interesse bestaat voor een ander spel. Dat de BF2 server problemen geeft kom natuurlijk ook door de tijd waarin we nu leven; BF2142 komt net uit en BF2 is alweer een jaar oud.

Ik heb iig vanaf het weekend van 12 november veel meer tijd om in BoF te steken dus dat is wel erg lekker, dan woon ik namelijk voor een kleine maand weer thuis en dat betekent heel veel extra tijd
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42992714
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef Viro het volgende:
Hou op met screenie's te posten. Ik kan niet spelen omdat ik me dvd kwijt ben
Jij hebt echt ook altijd wat...
pi_42993645
quote:
Probleem op dit moment is simpelweg dat het geheel naar mijn mening nog niet sterk genoeg is om een dergelijke bijdrage te rechtvaardigen. Dat moet nog groeien en daar zijn we ook wel mee bezig maar het blijft een enorm tijdrovende klus en dat is lastig.
Ik begrijp je punt maar ik denk dat er nu een omslag punt is van groeien naar eerder een trend naar beneden. en daar moeten we voor oppassen.

gooi het forum open en het leden aantal kan weer groeien. niemand kan nu makkelijk lid worden zoals voorheen.
pi_42994336
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:28 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Jij hebt echt ook altijd wat...
K weet het, ik ben ook een ras echte student : 1. al tijdje onverzekerd 2. BF2142 DVD kwijt
pi_42994417
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:37 schreef Viro het volgende:

[..]

K weet het, ik ben ook een ras echte student : 1. al tijdje onverzekerd 2. BF2142 DVD kwijt
heb je broertje hem niet geleend?
pi_42998676
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

heb je broertje hem niet geleend?
Nee die woont niet bij mij in het studentenhuis. Die woont gewoon nog thuis dus onmogelijk dat hij hem heeft.
pi_43012777
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:11 schreef staticdata het volgende:
gooi het forum open en het leden aantal kan weer groeien. niemand kan nu makkelijk lid worden zoals voorheen.
Die roep is er al eerder geweest en ik heb het ook al eens opgegooid bij Jump. Hij dacht niet dat er bezwaar tegen zou bestaan en vandaag heb ik dan ook een mail gestuurd om het geheel open te gooien. Hopelijk schiet het op deze manier wat beter op.

Sowieso zullen we binnenkort ook meer overleg gaan organiseren tussen de verschillende onderdelen om zo meer verbondenheid met BoF te krijgen.

Morgen BF2142 spelen

[ Bericht 1% gewijzigd door FJD op 28-10-2006 18:10:46 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43012940
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:26 schreef FJD het volgende:

[..]

Die roep is er al eerder geweest en ik heb het ook al eens opgegooid bij Jump. Hij dacht niet dat er bezwaar tegen zou bestaan en vandaag heb ik dan ook een mail gestuurd om het geheel open te gooien. Hopelijk schiet het op deze manier wat beter op.

Sowieso zullen we binnenkort ook meer overleg gaan organiseren tussen de verschillende onderdelen om zo meer verbondenheid met BoF te krijgen.

Morgen BF2142 spelen


[ Bericht 1% gewijzigd door FJD op 28-10-2006 18:11:10 ((1 woordje in eigen quote aangepast)) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')