abonnement Unibet Coolblue
pi_42580323
Zijn er hier mensen die een studentenkrediet hebben aangevraagd bij de postbank (á ¤2250).

Hoelang (na het versturen van het contract e.d) kon je het geld opnemen? Of is je aanvraag geweigerd, zoja waarom?

Mijn saldo op mijn studentenrekening is nu namelijk -900 en ik vraag me af of me aanvraag dan word geaccepteerd ja of nee
Dus heeft er iemand wat meer informatie, geef een gilletje

Bedankt
World Wrestling Entertainment
pi_42583066
Dat klinkt niet goed als er niemand reageerd
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:45:26 #3
153524 BoKo
Dat is de kracht...
pi_42668185
Hahaha, ruuustig maar... Was ik al...! Is een beetje lastig te zeggen eigenlijk. Hangt wat van de post af, hoe lang duurt het voordat we het hebben. Eigenlijk kun je wel rekening houden met een weekje. Het streven is een 3 werkdagen, maar dan zit je altijd goed. Als je niet kunt wachten kun je ook altijd even bellen. De status van je aanvraag kan worden nagekeken, wellicht is er dan goed nieuws!!
pi_42668486
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:45 schreef BoKo het volgende:
Hahaha, ruuustig maar... Was ik al...! Is een beetje lastig te zeggen eigenlijk. Hangt wat van de post af, hoe lang duurt het voordat we het hebben. Eigenlijk kun je wel rekening houden met een weekje. Het streven is een 3 werkdagen, maar dan zit je altijd goed. Als je niet kunt wachten kun je ook altijd even bellen. De status van je aanvraag kan worden nagekeken, wellicht is er dan goed nieuws!!
Een week valt me nog goed mee als ik eerlijk mag zijn
Ik hoop dat ze het binnen 3 werkdagen redden!

Bedankt voor je antwoord
World Wrestling Entertainment
pi_42668566
Maar zou je nog me vraag kunnen beantwoorden of ze je aanvraag accepteren als je al ver in het rood staat?
World Wrestling Entertainment
pi_42668827
Heb je je propedeuse?
pi_42668863
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:12 schreef Koewam het volgende:
Heb je je propedeuse?
Nee, dus krijg ik geen ¤4500 maar ¤2250 (als me aanvraag geaccepteerd word)
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:26:00 #8
153524 BoKo
Dat is de kracht...
pi_42669116
Het Rood Staan heeft daar in principe geen invloed op.
pi_42669291
Ik heb het destijds ook gehad. Kreeg het zonder moeite, ook ik stond rood toen ik het aanvroeg.

Maar wát een ellende om het terug te betalen... Ik heb een jaar lang iedere maand 350 euro afgelost en toen was ik er van af. Met pijn en moeite. Vraag jezelf dus af of het écht de moeite waard is om het te nemen.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:45:19 #10
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42669562
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:32 schreef Vogue het volgende:
Ik heb het destijds ook gehad. Kreeg het zonder moeite, ook ik stond rood toen ik het aanvroeg.

Maar wát een ellende om het terug te betalen... Ik heb een jaar lang iedere maand 350 euro afgelost en toen was ik er van af. Met pijn en moeite. Vraag jezelf dus af of het écht de moeite waard is om het te nemen.
Zoals ik al in een ander topic zei, soms is het echt nodig. Ik kan begrijpen dat leningen altijd klote zijn, maar soms zit er niets anders op.

Ik moet nog een aantal boeken kopen voor me studie, en me computer begint langzamerhand af te sterven en die heb ik echt nodig voor me studie. Helaas begin ik pas 1nov met werken en zal ik dus pas rond december me geld ontvangen.

World Wrestling Entertainment
pi_42676711
BIj mij is het ook goedgekeurd en heb een krediet van 4500 euro en ook het roodstaan.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:10:19 #12
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42676917
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:01 schreef zzzzzzz het volgende:
BIj mij is het ook goedgekeurd en heb een krediet van 4500 euro en ook het roodstaan.
Hoelang duurde het is de vraag dan
World Wrestling Entertainment
pi_42678310
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:10 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Hoelang duurde het is de vraag dan
Op zaterdag 16 september had ik het contract teruggestuurd en op donderdag 21 september werd het geld bijgeschreven. Volgens mij had ik ongeveer een week voordat ik het contract kreeg het via de website aangevraad, maar dat kan kan ik niet meer nakijken.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:45:22 #14
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42679585
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:01 schreef zzzzzzz het volgende:

[..]

Op zaterdag 16 september had ik het contract teruggestuurd en op donderdag 21 september werd het geld bijgeschreven. Volgens mij had ik ongeveer een week voordat ik het contract kreeg het via de website aangevraad, maar dat kan kan ik niet meer nakijken.
Dat is mooi om te horen, heb woensdag het contract teruggestuurd, en vandaag even een belletje gepleegd en gevraagd hoelang het precies gaat duren. In het weekend doen ze niks met de kredietaanvragen, maar maandag zou het als het goed is verwerkt moeten zijn!

En dat komt wel overeen met dat van jou

Bedankt voor je reply
World Wrestling Entertainment
pi_42679967
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:45 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Zoals ik al in een ander topic zei, soms is het echt nodig. Ik kan begrijpen dat leningen altijd klote zijn, maar soms zit er niets anders op.

Ik moet nog een aantal boeken kopen voor me studie, en me computer begint langzamerhand af te sterven en die heb ik echt nodig voor me studie. Helaas begin ik pas 1nov met werken en zal ik dus pas rond december me geld ontvangen.

Ik heb niet je andere topics gelezen Succes dan maar, ja soms kan het niet anders. Ik heb ook mijn studie helemaal zelf moeten betalen, en dankzij dat krediet is me dat gelukt. Neemt niet weg dat het terugbetalen klote is.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:15:58 #16
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42680581
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef Vogue het volgende:

[..]

Ik heb niet je andere topics gelezen Succes dan maar, ja soms kan het niet anders. Ik heb ook mijn studie helemaal zelf moeten betalen, en dankzij dat krediet is me dat gelukt. Neemt niet weg dat het terugbetalen klote is.
Het is gewoon vervelend dat nu alles tergelijkertijd kapot gaat / op gaat en noem het maar op. Daarboven komen dan nog de maandelijkse kosten (die erg hoog vallen) en dat ik dan nog een aantal boeken moet kopen.

Dus de enige manier om toch alles weer beetje op orde te krijgen was die studentenkrediet
World Wrestling Entertainment
  maandag 16 oktober 2006 @ 12:55:16 #17
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42719357
Werd er gezegd dat ik maandag even terug moest bellen, krijg ik nu opeens te horen dat ik wel 'iets te vroeg bel en maar woensdag moet bellen.

Wat een mongolen daar zeg, als je direct duidelijk bent had ik niet weer 20minuten in de wachtrij moeten staan, stomme trut aan de telefoon. Echt zo'n bejaarde snotneus die geen reet begrijpt van alles ..
World Wrestling Entertainment
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:24:59 #18
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42724612
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:01 schreef zzzzzzz het volgende:

[..]

Op zaterdag 16 september had ik het contract teruggestuurd en op donderdag 21 september werd het geld bijgeschreven. Volgens mij had ik ongeveer een week voordat ik het contract kreeg het via de website aangevraad, maar dat kan kan ik niet meer nakijken.
Nog even een vraagje, kreeg jij het geld automatisch van de postbank bijgeschreven (het volledige bedrag?) of heb jij daar eerst nog iets voor moeten doen?
World Wrestling Entertainment
pi_42735500
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:24 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Nog even een vraagje, kreeg jij het geld automatisch van de postbank bijgeschreven (het volledige bedrag?) of heb jij daar eerst nog iets voor moeten doen?
Bij het contract zat een blaadje waarop je kan invullen hoeveel je wilt laten uitbetalen. Ik heb dat samen met het contract opgestuurd.
pi_42748542
Ik hou dit even in de gaten. Sta zelf nu ook constant in het rood (zelf studie + ziekenfonds + kleding etc. betalen), zo'n lening lijkt me toch wel handig. Als het meezit moet ik het na m'n studie zonder problemen af kunnen lossen..

[ Bericht 0% gewijzigd door coltje87 op 17-10-2006 19:54:54 ]
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:28:40 #21
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42748982
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:20 schreef zzzzzzz het volgende:

[..]

Bij het contract zat een blaadje waarop je kan invullen hoeveel je wilt laten uitbetalen. Ik heb dat samen met het contract opgestuurd.
Vandaag bericht ontvangen van de postbank. Ik moet nogmaals een kopie van het meest recente bericht van de studiefinanciering WSF opsturen. Ik snap er geen flikker van, ik stuur netjes een kopie van de voorkant + achterkant van het IBG, ik stop ook het origineel er nog bij, en dan is het nog niet goed.

Hier baal ik echt ontzettend van verdomme, klote postbank
World Wrestling Entertainment
pi_42764063
Bij mij ging het in 1 keer goed, het origineel kan je beter zelf houden want dat is niet nodig. Ik ga het zelf nu aflossen, want ik ga stoppen met mijn bedrijfje en heb het geld dus niet meer nodig. Lenen jullie al wel het maximum bij de IB-groep? Je betaalt wel erg veel rente als je het krediet lange tijd nodig hebt.
pi_42764242
En maximaal lenen bij de IB groep is geen mogelijkheid? Dat is in ieder geval goedkoper dan lenen bij de postbank, want ze hanteren een lagere rente....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_42764321
meneer muis, waar kom tjou avatar vandaan ???? Hij werkt enigzins afleidend
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_42764890
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:29 schreef Gompy58 het volgende:
meneer muis, waar kom tjou avatar vandaan ???? Hij werkt enigzins afleidend
Dat is Elisha Cuthbert, als call-girl in de "the girl next door"
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')