abonnement Unibet Coolblue
pi_42569691
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
@Niels: Waarom die reactie? Waar slaat het op? Het spijt me zeer maar ik kan me daar echt boos over maken, lijkt me niet verstandig dat je hier alleen komt om zulke opmerkingen te plaatsen. Je bent uiteraard van harte welkom maar dan wel graag op een volwassen normale manier.
kijk dit bedoel ik nou, ik heb die reactie heel anders gelezen.... als dit de achterliggende gedachte was van die post ben ik het helemaal met je eens frank en zou het inner triest zijn van escape
pi_42569748
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:17 schreef BattleLies het volgende:

[..]

nee gewoon naar je fok profiel gaan! Dan is er een regeltje WEBICON waarachter je een invoervakje hebt.
Daarin gooi je de url van het plaatje wat je als avatar wilt hebben.
En dan sla je het op (vergeet niet onderaan je wachtwoord nog ff in te vullen voor je opslaat).
top geluk!!! alleen ziet het er niet uit nu ga ik dus echt een geil plaatje zoeken voor mn avatar
pi_42569866
@ Iedereen

Jongens, luister! Ik heb heb Jp net gesproken over het gedoe met clanbase. Zijn verhaal is zo:

Het BoF-bestuur regelt helemaal NIKS met wars of met clandbase. Hun idee was om wat friendly BoF-wars op te starten en daaruit misschien een vast warteam op te zetten die bijvoorbeeld via clanbase zou kunnen gaan spelen. Dit is met Baus besproken en hij was het daarmee eens.

Own!r (of wat zijn naam ook precies is) heeft BoF ingeschreven op clanbase en heeft vervolgens Jp leader gemaakt omdat jp in het BoF-bestuur zit. Jp heeft 1x ingelogd om te kijken wat het precies was maar heeft er vervolgens niks meer mee gedaan aangezien Baus de leiding heeft over de wars en er nog geen sprake was van wars via clanbase.

Kortom: boosheid richting het bestuur is grote onzin!!! Het bestuur bemoeit zich totaal niet met wars!!! Wat Own!r heeft ingesteld op clanbase is dus niet de schuld van het bestuur.
Het bestuur heeft met baus gesproken over de BoF-interne wars en Baus zou dat verder gaan regelen.

Baus is dus boos geworden op het bestuur maar dit is dus een gevolg van een misverstand aangezien baus 'aangenomen' heeft dat het bestuur ons op clanbase had gezet.

Dus even op een rijtje gezet:
- we gaan eerst maar eens friendly spelen
- als dat succesvol blijkt te zijn zullen we kijken of er een vast team uit te vormen is
- met dat team wordt er tegen die tijd gekeken of er behoefte is aan een clanbase inschrijving.

Mij lijkt het verstandig dat Jp de gegevens die hij van Own!r heeft gekregen aan de war-leader doorstuurd en dat alleen de warleader verder clanbase regelt (in eerste instantie dus onze inschrijving ongedaan maakt). Aangezien Baus boos is en heeft gezegd op te stappen is mijn vraag:

@ Baus: Nu je ziet dat het een misverstand blijkt te zijn; wil je nog steeds aftreden als war-leader?

Zo nee; Toppie! Ga dan verder met het plan zoals je die in eerste instantie in je hoofd had toen je begon met deze taak!

Zo ja: ook prima, dan 'moeten' we een nieuwe leader vinden.

@ wijze les voor iedereen: Zo zie je maar; communicatie is heel belangrijk! Als je iets niet bevalt; wordt aub niet gelijk boos maar neem eerst eens contact op met de betreffende mensen en post niet gelijk je boze woorden op het forum. Als achteraf blijkt dat je terecht boos bent kan dat namelijk altijd nog.
Altijd blijven lachen!!
pi_42569869
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:21 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

kijk dit bedoel ik nou, ik heb die reactie heel anders gelezen.... als dit de achterliggende gedachte was van die post ben ik het helemaal met je eens frank en zou het inner triest zijn van escape
Had hem wel zo gelezen, maar zeg maar niets...

[ Bericht 10% gewijzigd door RudyCarell op 11-10-2006 10:37:46 ]
pi_42570116
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:30 schreef BattleLies het volgende:
@ Iedereen

-knip-
goed verhaal, mooi dat het duidelijk is nu. baus, denk er nog eens goed over wat je gaat doen

gaan we dan nu weer spammen en vieze plaatjes posten
pi_42570181
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:30 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Had hem wel zo gelezen, maar zeg maar niets...
nou dan zeg ik het wel, had gewoon niet verwacht dat escape zo iets zo bedoelen, echt naif misschien. maar echt ontzettend triest is het dan wel, waarom is het leuk om naar ruzies te kijken?

[ Bericht 11% gewijzigd door IJsmuts op 11-10-2006 11:21:57 ]
pi_42570332
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:30 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Had hem wel zo gelezen, maar zeg maar niets...
nu zeg je toch wat dus is het toch commentaar

maar goed. als owl!r alle shit aan baus overdraagt dat ervoor gezorgd kan worden dat we van ladders afgaan dan kunnen we weer verder hoe het na de vccc match was.

ik denk namelijk wel dat baus de aangewezen persoon ervoor is.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:52:12 #133
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42570369
ik hou me erbuiten... heb er toch t meeste van gemist en ken t hele verhaal niet helemaal.. hoop alleen dat t een beetje relaxed en gezellig blijft en niet dat bof helemaal dood bloed door ruzies e.d
pi_42570379
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
deze opmerking kan je beter intrekken. is er 1 iemand die de clan & de server op de rit heeft gekregen dan is het escape wel. je opmerking is gewoon onwetenheid van jou kant omdat je nog redelijk fresh in de clan ben.

-edit-
IJmuts had m weggehaald geloof ik dus haal ik m bij jou ook maar weg uit je quote, er vanuit gaande dat IJsmuts de opmerking heeft ingetrokken.

[ Bericht 27% gewijzigd door FJD op 11-10-2006 16:29:50 ]
pi_42570382
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:50 schreef staticdata het volgende:

[..]

nu zeg je toch wat dus is het toch commentaar

maar goed. als owl!r alle shit aan baus overdraagt dat ervoor gezorgd kan worden dat we van ladders afgaan dan kunnen we weer verder hoe het na de vccc match was.

ik denk namelijk wel dat baus de aangewezen persoon ervoor is.
Psies. Own!r kan niet meer op clanbase gaf hij zelf aan en heeft jp dus leader gemaakt.
Als baus aangeeft er op deze manier wel weer zin in te hebben dan dragen we graag alles aan hem over. Dus ook de gegevens die wij van Own!r gekregen hebben over clanbase.

Ik denk ook dat Baus een goede is voor het regelen van de wars.
Altijd blijven lachen!!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:52:50 #136
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42570385
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:21 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

kijk dit bedoel ik nou, ik heb die reactie heel anders gelezen.... als dit de achterliggende gedachte was van die post ben ik het helemaal met je eens frank en zou het inner triest zijn van escape
Kan ook dat jij gelijk heb maar het kwam op mij niet bepaald positief over. De enige die hier uitsluitsel over kan geven is Niels zelf.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_42570412
Laten we aub uitkijken niet van de ene onenigheid in de andere te vallen .
Altijd blijven lachen!!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:56:57 #138
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42570456
Oh nee absoluut niet. Als ik ergens een enorme hekel aan heb is het wel ruzie maken!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_42570467
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:52 schreef staticdata het volgende:

[..]

deze opmerking kan je beter intrekken. is er 1 iemand die de clan & de server op de rit heeft gekregen dan is het escape wel. je opmerking is gewoon onwetenheid van jou kant omdat je nog redelijk fresh in de clan ben.
daar ben ik het mee eens hoor puni. alleen was BoF in die tijd een fun clan. escape blonk uit in puntenhoeren, non-teamwork en niet gezellig (lees non-communicatieve vaardigheden) meeposten op het forum. dat is m.i. niet de juiste mentaliteit van een leider van een BoF clan.

dat hij de server heeft opgezet tot wat het nu is heb ik niks op aan te merken, had ik zelf niet gekund. maar omdat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden, is het denk ik voor een leider erg belangrijk ook the fresh-ones te betrekken bij de clan. anders ontstaat dus het beeld dat ik van hem heb. derhalve trek ik mn opmerking ook niet in.
pi_42570499
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh nee absoluut niet. Als ik ergens een enorme hekel aan heb is het wel ruzie maken!
mee eens, we zijn geen pubers meer hoor, maar daarom moeten dingen ook uitgesproken worden. enja, tis toch mijn mening? ik weet dat ik alleen maar moet spammen, heb het gister nog her neer gekwakt......
pi_42570605
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:50 schreef staticdata het volgende:

[..]

nu zeg je toch wat dus is het toch commentaar

maar goed. als owl!r alle shit aan baus overdraagt dat ervoor gezorgd kan worden dat we van ladders afgaan dan kunnen we weer verder hoe het na de vccc match was.

ik denk namelijk wel dat baus de aangewezen persoon ervoor is.
Nee ik had nog een heel verhaal eigenlijk maar dat doen ik niet meer, vanaf nu zal ik me enkel bezighouden met adminnen en ga niet meer in op "onenigheden"... Onzin is natuurlijk altijd goed
pi_42570707
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 05:09 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Voor Ow!r? Dat lijkt mij toch overduideljk totaal niet het geval, Ow!r heeft namelijk totaal geen ene fuck te maken met de BF2 Wars.. Ow!r had een aantal weken terug nogal een foutje gemaakt door een oproeping te plaatsen voor het aanmelden op clanbase, er van uitgande dat we al clanbasewars speelers hadden.. En omdat hij dat zo leuk vond heeft ie ons meteen meer ingeschreven in een idioot aantal ladders.
Nu is dat dus helemaal totaal absolouut de fokkin bedoeling niet...

Dus is ik ging maar eens even flippen, want inderdaad, Ferdi gaat niet over wars en Ow!r al helemaal niet!. Daar was ik voor ingsteld!

want wij zijn nog echt niet klaar om op pro niveua battles te gaan spelen.. Er zijn een aantal goeie spelers binnen BoF... 5 stuks Het magische trio; Baus Chiel en Stefan (elke dag spelen, een ieder met aardige wat skils, actief leuk en gezellig! Puni is nog regelmatig aanwezig. En dan is Wesley er nog... Maar die zie je ook niet zo heel vaak meer.
En euh that's it, voor de rest heb je dan de prinsenbeekclan en wellicht nog wat andere mesnen, die je ook niet op de server ziet, althans lang niet genoeg om je te kunnen meten met "pro" gamers..

Als je echt skilled wil hebben, echt mee draaien in de PRO bf2 wereld, dus échte clanwars dan moet je erg veel spelen... Leuk als je 3mnd terug zwaar idereen kon pwnen met de PKM en als je dan nu weer gaat spelen kom je erachter dat je weer helemaam ingeshoten moet worden

Dus intern MSN NSA CIA CQB BBE MSN even typen van.. WTF doet dat topic van ow!r op het forum? En nog mooier waarom staan wij daarbij meteen maar een ingeschreven voor een stuk of 7 ladders, waarvan de mooiste nog een 16v16 speler is... Je hoeft maar een klein beetje BoF! ervaring te hebben om te bevestigen dat je nooit een WarTeam van 16 man kan optrommelen, en mocht dat eventueel dan toch lukken... zit je zoweiso met 13 noobs Dat is volledig kansloos.

WE hebben niet eens warteam.. we hebben nu net een week geleden onze eerste vet fluffy friendly war gewonnen.
Nu zijn er nog wat meer vriendly wars aangekondig + het feit dat de inernte competites weer van start zouden gaan...
Die resultaten van de Friendly wars en de resultaten van de interne competite zouden dan worden meegenomen in ee selectie procdure om een 8 mans Clanbase Squad samen te stellen zodat wij mee zouden kunnen doen op de 8vs8 benelux ladder. Met als belangsrijkte punt binnen die groep eens te kijken waar daar ook daadwerkelijk zin in heeft om vervoglens nog een kleine reservercrew te fxxen voor eventuele invaller.

Kwam er dus op neer dat die hele aanpak dus totaal niet overeenstonden met de procedure de bedacht was. n dat hte helemaal niet de bedoeling was.. Dat is dan ook allemaal intern besloten en geregeld clanbase = fout voor nu.. Eerst inderdaad de 4friendly's maar een succesvol afwerken en dan zouden we eens kunnen gaan beginnn aan een 8vs8 benelux ladder.. Daar was men wel mee eens.
We moesten dus eerst nog maar wat tryouts doen in de vorm van de komende frienly's, en JP wou zelfs die interne compitie gaan gebruiken als kweekvijver voor de CB clanware selectie..

Iedereen dus ff niet zo blij met ow!r, en hij zou er op aangesproken worden.. Geljk gekregen in mijn standpunten, idd verstandg om eerst ff wat resultaten af te wachten eerdat we een pro clanwar team oprichten..

Maar 4 dagn later verschijnt er in ene een post.. met een hele uitleg over Clanwars.. dat we daar aan mee doen en staan ingeschreven op de volgende ladders, bla bla,, en je kan je hier inschrijven voor clanwars, dan kan je clanwars spelen bla bla..


Kortom, de fokkup up bemoeizuchtige manieren van Ow1r om zich met een clan te bemoeien waar hij werkelijk geen moer verstand van heft wordt plotseling wel gewaardeerd en word dat topic online geplempd..

We doen dus nu mee met vershillende ladders, Welke echt door een uber retartd zijn in gestelt..

Kom OM... 16v16.... waar wil jij 16 boffers van daan halen


We hadden dus afgesproken dat het topic van Ow!r dus helemaal niet post had moetn worden, want we doen nog geen clanbase bal bla bla.. en vervolgens afgesproken dat zaken mvt Wars toch echt eerst via mij zouden moeten komen... Ja klopt. inderdaad!... dus..... 4 dgn later staat het gepruts van ow!r online in een officiele topic.. Met inschrijvingen en al.. en met veel te veel en de meeste idiote clanladders die er staan
Ten eerste.. vind ik het raar dat jij mij naam zo vaak gebruikt hier...

Ten tweede.. ik heb je al gezegt ik bemoei me niet met wars... ik vroeg mensen alleen om toetevoegen aan cb, niet voor wars maar meer voor het zien van members in de clan (heb ik je verteld)
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:40 schreef Rhoffeltje het volgende:

Ik had ze in eerste instantie toegevoegd omdat het niet zo super groot probleem is.. maar wat blijkt dat er best veel incoming wars zijn.. ondanks dat ik dat niet verwacht had en gewoon alleen voor de mooii de ladders had toegevoegd en voor eventueel als we er klaar voor waren.. niet om ergens mee bemoeien ofzo.. maar CS:S is anders daar voeg je ladders toe dan moet je eerst zelf uitdagen voordat je pas wars krijgt.. maar blijkbaar is BF2 populairder in CB wars en komen er sneller incoming..
Dus ik heb daarom ook gemailt dat die ladders weer delete mocht worden.. tot dat jullie er klaar voor waren..


Kortom, de fokkup up bemoeizuchtige manieren van Ow1r om zich met een clan te bemoeien waar hij werkelijk geen moer verstand van heft wordt plotseling wel gewaardeerd en word dat topic online geplempd..


Hier heb ik dus helemaal niks mee te maken..
pi_42570766
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

daar ben ik het mee eens hoor puni. alleen was BoF in die tijd een fun clan. escape blonk uit in puntenhoeren, non-teamwork en niet gezellig (lees non-communicatieve vaardigheden) meeposten op het forum. dat is m.i. niet de juiste mentaliteit van een leider van een BoF clan.

dat hij de server heeft opgezet tot wat het nu is heb ik niks op aan te merken, had ik zelf niet gekund. maar omdat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden, is het denk ik voor een leider erg belangrijk ook the fresh-ones te betrekken bij de clan. anders ontstaat dus het beeld dat ik van hem heb. derhalve trek ik mn opmerking ook niet in.
hier hebben we dus een andere visie op

ik bedoel jij en ik verschillen van mening
pi_42570855
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:10 schreef staticdata het volgende:

[..]

hier hebben we dus een andere visie op

ik bedoel jij en ik verschillen van mening
das niet er toch? jij kent hem langer dan ik en weet dus wel van het verleden behaalde resultaat af! en vergeet niet, in de eerste instantie had ik dit ook niet achter hem (die opmerking hier ergens) gezocht hoor!
normaliter hou ik mn mening altijd lekker voor me als die in het nadeel is van eimand anders, totdat het er wel uit moet.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:17:48 #145
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42570936
VREEEEDE OP AAAARDE
pi_42570970
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:52 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Psies. Own!r kan niet meer op clanbase gaf hij zelf aan en heeft jp dus leader gemaakt.
Als baus aangeeft er op deze manier wel weer zin in te hebben dan dragen we graag alles aan hem over. Dus ook de gegevens die wij van Own!r gekregen hebben over clanbase.

Ik denk ook dat Baus een goede is voor het regelen van de wars.
Dat zou idd een goed plan zijn... maar kan JP eerst even de ladders wissen dan laat hem online komen dan kan ik het hem uitleggen. ook hoe hij eventueel baus op cb leader kan geven.

@Baus: Het was nooit mijn bedoeling geweest jou taak overtenemen en naar mij zin heb ik dat ook nooit gedaan.. ik wil de groep op CB om te laten zien aan mensen wat voor clan wij zijn en wel niet hoe hecht en groot.. Op dat moment wanneer ik dat wou doen ging het fout in jou gedachtten en misschien bij meer dat je dacht dat ik wars wou regelen.. no way daar heb ik idd voor BF2 geen balle verstand van lig denk zelf ook zwaar onder het niveau van de andere boffers..

Verder had ik het hier volgens mij al met je over gehad en daarna heb ik ook helemaal niks meer gedaan.. ik kon helemaal niks meer doen omdat ik op dat moment zei dat Jedi de leader kreeg. Omdat ik klaar was met mij taak op cb.. Een opzet maken van heel cb.. css team laten spelen en BF2 team en TMN toevoegen.. naja toen ik dat BF2 team wilde toevoegen ging het fout zoals je merkte...

Naja conclusie: JP is vast ook druk en heeft ook geen tijd gehad contact met mij op te nemen over de ladders.. En mr_baus is "boos" geworden omdat ik met het ladders toevoegen te enthausiast was maar over het toevoegen van members is de communucatie toch denk echt fout gegaan..
pi_42571002
nou die opmerking van niels is misschien niet verstandig, maar om hem gelijk hem een mislukte smurf te noemen is ook niet netjes.

Niels is praktisch vanaf nul begonnen en postman heeft nu een redelijke stabiel basis om vanaf te starten. daar zit ook een verschil in.

Laat de opmerking van niels gewoon links liggen als die niet bevalt en focus je op BOF
pi_42571037
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:20 schreef staticdata het volgende:
nou die opmerking van niels is misschien niet verstandig, maar om hem gelijk hem een mislukte smurf te noemen is ook niet netjes.

Niels is praktisch vanaf nul begonnen en postman heeft nu een redelijke stabiel basis om vanaf te starten. daar zit ook een verschil in.

Laat de opmerking van niels gewoon links liggen als die niet bevalt en focus je op BOF
doe ik wel, zal hem ff deleten dan om de rust te bewaren, ik liet me gaan (daarom moet ik ook alleen spammen )
pi_42571069
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:21 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

doe ik wel, zal hem ff deleten dan om de rust te bewaren, ik liet me gaan (daarom moet ik ook alleen spammen )


maaruh je wilde je avatar veranderen, maar ik zie nog steeds een muts op de foto
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:29:11 #150
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_42571214
Ik denk dat de onduidelijkheden nu wel uitgepraat zijn. Mocht dat niet zo zijn, tik ff diegene aan per msn/pms/telefoon whatever..

Ik denk dat we hier in ieder geval duidelijk wat van kunnen leren. Het is voor iedereen duidelijk wie waarvoor de organisatie trekt. Voordat er weer wat op poten gezet gaat worden bedenk goed bij wie je eventueel in het vaarwater kan zitten en overleg dit dan ook met diegene. Zodoende voorkomen we dit soort miscommunicaties en wrijvingen.

Dat bedoelde ik dus eigenlijk ook de vorige keer met dat geheime overleg dat men toen voerde, maar achteraf nergens voor nodig was.. Nou, hier is dus HET voorbeeld wat ik met dat overleg wou voorkomen.

Een rondje bier van mij als we nu weer gewoon kunnen gaan spammen en niet weer ruzie maken over iets anders. Zover ik het gevolgd heb is nu alles wel weer uitgepraat toch??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')