abonnement Unibet Coolblue
pi_42526161
Semith kan dus niet worden genomineerd, jeroen ook niet, monique en sabrina worden vrijgesteld mits de missie slaagt.....krijg de indruk dat BB nu wel heel erg op bepaalde nominatie's aanstuurt.............
pi_42526223
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:08 schreef Tomahawk39 het volgende:
Semith kan dus niet worden genomineerd, jeroen ook niet, monique en sabrina worden vrijgesteld mits de missie slaagt.....krijg de indruk dat BB nu wel heel erg op bepaalde nominatie's aanstuurt.............
Vrijstelling, gaat volgende keer pas in.
Maar schandalige manipulatie weer in de uitzending wbt egbert (en ook semih).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42526448
Big Brother bepaalt de regels van het spel.
Wij zijn uitgenodigd om ons daar aan te ergeren.


Trouwens, Semih kan niet worden genomineerd omdat hij al op de bank zit.
Hij had een vierrittenkaart gekregen toen hij de telefoon opnam.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:00:10 #4
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42527434
Als je nou eerst de namen eens fatsoenlijk opschrijft.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:37:51 #5
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_42528581
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:08 schreef Tomahawk39 het volgende:
Semith kan dus niet worden genomineerd, jeroen ook niet, monique en sabrina worden vrijgesteld mits de missie slaagt.....krijg de indruk dat BB nu wel heel erg op bepaalde nominatie's aanstuurt.............
Heel vreemd idd... Ik begrijp niet waarom zoveel mensen op jeroen stemmen, maar als ze veel geld in het laatje willen zouden ze hem niet kiezen. Aan de andere kant heeft Semih natuurlijk niets te verliezen, omdat hij al genomineerd staat (of het zou een kwijtschelding moeten zijn).
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:10:38 #6
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42529620
Sabrina en Monique kunnen deze ronde gewoon op de bank komen hoor. .alleen Jeroen niet
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42529745
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:10 schreef Suikeroom het volgende:
Sabrina en Monique kunnen deze ronde gewoon op de bank komen hoor. .alleen Jeroen niet
Wat kunnen ze dan winnen met het verstoppen van Jeroen?
pi_42529775
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:15 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

Wat kunnen ze dan winnen met het verstoppen van Jeroen?
Volgende week hebben ze een nominatie bye. Voor de nomiantie over 2 weken dus
pi_42529940
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:10 schreef Suikeroom het volgende:
Sabrina en Monique kunnen deze ronde gewoon op de bank komen hoor. .alleen Jeroen niet
En hij kan als het lukt een vrijstelling winnen toch?
Dan kunnen ze al 2x niet op hem stemmen, en dan ook niet op de zusjes en semih, OP klopt wel
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42529958
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:17 schreef AliceD het volgende:

[..]

Volgende week hebben ze een nominatie bye. Voor de nomiantie over 2 weken dus
OO dank je ik begon al aan mezelf te twijfelen
pi_42529972
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

En hij kan als het lukt een vrijstelling winnen toch?
Dan kunnen ze al 2x niet op hem stemmen, en dan ook niet op de zusjes en semih, OP klopt wel
Nee, hij krijgt een vrijstelling voor deze week, hij wint voor de rest niets.
pi_42530150
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:25 schreef Stranger het volgende:

[..]

Nee, hij krijgt een vrijstelling voor deze week, hij wint voor de rest niets.
Hmm dan kan hij net zo goed stoppen met verstoppen na het nomineren en zo de vrijstelling van de zusjes door hun neus boren
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42530183
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hmm dan kan hij net zo goed stoppen met verstoppen na het nomineren en zo de vrijstelling van de zusjes door hun neus boren
Wat ik me nog meer afvraag is hoe ze het gaan aanpakken met het geld van Jeroen, de bewoners gaan toch wel denken als dalijk egbert's geld vrolijk naar marcia gaat en er van jeroens geld niets vernomen wordt.
pi_42530187
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hmm dan kan hij net zo goed stoppen met verstoppen na het nomineren en zo de vrijstelling van de zusjes door hun neus boren
Heb je gelijk in maar weet hij dat ook?
pi_42530261
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:34 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wat ik me nog meer afvraag is hoe ze het gaan aanpakken met het geld van Jeroen, de bewoners gaan toch wel denken als dalijk egbert's geld vrolijk naar marcia gaat en er van jeroens geld niets vernomen wordt.
Ook een goeie, misschien wachten tot na de missie?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42530282
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hmm dan kan hij net zo goed stoppen met verstoppen na het nomineren en zo de vrijstelling van de zusjes door hun neus boren
Daar is ie te lief voor, lijkt het

... of hij moet daar nog over nadenken....

Jeroen komt wel aardig positief in the picture met deze opdracht. Ik gun het hem wel, zo'n verzetje, en wat persoonlijke aandacht van de dames.

Maar "BB harder dan ooit" was het geweest als het Semih was geweest, die met deze missie ook een vrijstelling voor a.s. maandag kon winnen, en Micheline ondertussen de hele nacht ligt te janken, en e10 als een haantje door het huis loopt en woensdag dinsdag een flinke teleurstelling te verwerken krijgt.
pi_42530420
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:34 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

Heb je gelijk in maar weet hij dat ook?
Als hij het niet weet heeft hij nog meer reden om te stoppen na de nominaties
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:46:14 #18
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42530423
dus een week op de grond liggen voor jan lul ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42530466
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:39 schreef avonne het volgende:

[..]

Daar is ie te lief voor, lijkt het

... of hij moet daar nog over nadenken....
Aan de anderekant denk ik dat de zusjes komende keer toch niet genomineerd staan, dus de effecten van een vrijstelling zijn vrij minimaal.
quote:
Jeroen komt wel aardig positief in the picture met deze opdracht. Ik gun het hem wel, zo'n verzetje, en wat persoonlijke aandacht van de dames.

Maar "BB harder dan ooit" was het geweest als het Semih was geweest, die met deze missie ook een vrijstelling voor a.s. maandag kon winnen, en Micheline ondertussen de hele nacht ligt te janken, en e10 als een haantje door het huis loopt en woensdag dinsdag een flinke teleurstelling te verwerken krijgt.
Ja ik snap die keuze ook niet helemaal, semi past misschien wel onder het bed ook
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:51:24 #20
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42530529
Dat is inderdaad het enige waar Jeroen zich nu voor leent: de eventuele vrijstelling van de zusjes. Er is al genomineerd en in de veronderstelling dat Jeroen al weg is, zit hij volgende week dus niet op de bank. Voor Jeroen is het spelletje dus al gewonnen.

De zusjes zullen het nooit voor elkaar krijgen om Jeroen tot woensdag verborgen te houden, die winnen er dus niets bij. Er is daarom ook niets te verliezen tegenovergesteld (BB weet ook wel dat dit een onmogelijke opgave is). Het is gewoon ff een spelletje tijdverdrijf, en BB manipuleert idd de bank nu. De bewoners zijn nu genoodzaakt om verder te kijken dan Jeroen, voor hun nominatie.

Ik vraag me alleen af, welke toevoegende waarde Jeroen nu helemaal heeft voor het programma, dat er zelfs een dergelijke stunt aan te pas moet komen om hem een bank te besparen? Ok, hij doet ook geen afbreuk aan het programma.

Jeroen... eh, wie is dat ook alweer?
pi_42530635
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:51 schreef Tissik het volgende:
Dat is inderdaad het enige waar Jeroen zich nu voor leent: de eventuele vrijstelling van de zusjes. Er is al genomineerd en in de veronderstelling dat Jeroen al weg is, zit hij volgende week dus niet op de bank. Voor Jeroen is het spelletje dus al gewonnen.

De zusjes zullen het nooit voor elkaar krijgen om Jeroen tot woensdag verborgen te houden, die winnen er dus niets bij. Er is daarom ook niets te verliezen tegenovergesteld (BB weet ook wel dat dit een onmogelijke opgave is). Het is gewoon ff een spelletje tijdverdrijf, en BB manipuleert idd de bank nu. De bewoners zijn nu genoodzaakt om verder te kijken dan Jeroen, voor hun nominatie.

Ik vraag me alleen af, welke toevoegende waarde Jeroen nu helemaal heeft voor het programma, dat er zelfs een dergelijke stunt aan te pas moet komen om hem een bank te besparen? Ok, hij doet ook geen afbreuk aan het programma.

Jeroen... eh, wie is dat ook alweer?
Vind BB alleen leuk om de bewoners, vooral de zusjes zijn hilarisch, maar Hummie is wel erg inspiratieloos dit seizoen.
pi_42530732
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
dus een week op de grond liggen voor jan lul ?
2 dagen max, maar wel voor jan lul ja
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42530739
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:39 schreef avonne het volgende:

[..]

Daar is ie te lief voor, lijkt het

... of hij moet daar nog over nadenken....

Jeroen komt wel aardig positief in the picture met deze opdracht. Ik gun het hem wel, zo'n verzetje, en wat persoonlijke aandacht van de dames.

Maar "BB harder dan ooit" was het geweest als het Semih was geweest, die met deze missie ook een vrijstelling voor a.s. maandag kon winnen, en Micheline ondertussen de hele nacht ligt te janken, en e10 als een haantje door het huis loopt en woensdag dinsdag een flinke teleurstelling te verwerken krijgt.
Ja dat vond ik ook jammer. En wat was er dan achter Semih's rug gelult denk ik.
Jeroen wordt helemaal niet gemist.
pi_42534466
Big Brother is echt super onduidelijk als het gaat om dit soort dingen. Het zal inmiddels heus al wel ergens goed vermeld staan, maar de uitzending van gisterenavond hing opnieuw van warrigheden aan elkaar.
pi_42536847
Ik hoop dat Jeroen de reeskak krijgt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')