abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:41:34 #226
84524 Morwen
I got life
pi_42521064
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Kinga het volgende:
Zo zo, was weer mooi geknipt en gehakt van BB.
Ze hebben wel 1 zin van Sem uitgezonden dat hij het over BB had, volgens mij (even de herhaling nog maar even bekijken), maar hij had het ook over de mensen in de kamer.

En natuurlijk de "eigen land" opmerking is geschrapt.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:42:00 #227
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42521075
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

JAH dus? Elke gezonde jongen zou zoiets proberen..... Maar goed jullie hebben allemaal een hekel aan die gast dus hij kan in jullie ogen niks goed doen.

(ik heb geen hekel aan hem, maar als hij eruit moet zou ik dat niet erg vinden)
Doe's even normaal zeg. Elke gezonde jongen zou dat proberen, ik weet niet met welke jongens jij om gaat, maar ik vind het, en vele met mij, niet normaal om misbruik van een vrouw te maken op die manier.

Er bestaat zoiets als normen en waarden....
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:42:07 #228
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42521079
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:37 schreef Morwen het volgende:

[..]

Nope, was daarna, je ziet op de beelden Egg in tranen op zijn bed en Sab op het bed springen.
Kijk anders het filmpje van PC Eend nog even door, die was wel chronologisch.

Feit is dat Sabrina totaal niks tegen E10 had teruggezegd en E10 daar gewoon lag om zijn eigen geilheid te bevredigen en zijn handjes even te laten wapperen. Monique vond dat niet tof en haalde E10 uit de kamer. En als E10 roept dat hij diepe gesprekken met Sa aan het voeren was dan mag jij mij vertellen waarover ze aan het keuvelen waren.
Confidence through competence
pi_42521102
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Kinga het volgende:
Zo zo, was weer mooi geknipt en gehakt van BB.
Inderdaad, maar ook sommige users die ineens een KVV hebben en zich niets weten te herinneren wat er werkelijk is gebeurd.
pi_42521105
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Jeroen wordt de nieuwe Ralph.
Dat heb ik vanaf het begin gevonden
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:43:26 #231
2018 PC eend
relativist
pi_42521106
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je kon zelfs zien dat hij al op het punt stond uit de kamer te gaan
Die melding van BB was volkomen overbodig en puur bedoeld om hem verschrikkelijk te naaien.
Ik heb er ook in geknipt, hij zei ook we gaan feesten maar jij blijft lekker slapen en en sabrina vroeg of er niemand bij haar kwam slapen, toen zei hij nee vanavond niet lieferd....
Ook zei hij ik zou nooit misbruik van je maken tegen haar.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:43:44 #232
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42521110
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Maar aan de aan de andere kant hoeft Monique zich er toch niet mee bemoeien. Dat vind ik zo irritant telkens... Gebeurd er eindelijk eens wat bij BB.... dan komt OF BB er tussen OF Monique


BB harder dan ooit
Confidence through competence
pi_42521117
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef Sonique het volgende:

[..]

Doe's even normaal zeg. Elke gezonde jongen zou dat proberen, ik weet niet met welke jongens jij om gaat, maar ik vind het, en vele met mij, niet normaal om misbruik van een vrouw te maken op die manier.

Er bestaat zoiets als normen en waarden....
owjah nu zijn alle gasten hier heilige boontje Laat me niet lachen joh
pi_42521119
Et10 is flink de hand boven het hoofd gehouden door BB en semih is in verkeerd daglicht neergezet door deze uitzending
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:44:30 #235
84524 Morwen
I got life
pi_42521122
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij vond dat iedereen zijn bek erover moest houden omdat ze het groter maakte dan het is en dat was precies wat BB wilde, hij had het goed door
Hij zei dat Egbert een grote vent is en zich niet zo aan moest stellen. En zijn bek erover most houden blablabla. Ik vond dat ie te ver ging, maar het was ook de drank die sprak.

En BB had Egg nooit zo mogen naaien, maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42521131
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef Sonique het volgende:

[..]

Doe's even normaal zeg. Elke gezonde jongen zou dat proberen, ik weet niet met welke jongens jij om gaat, maar ik vind het, en vele met mij, niet normaal om misbruik van een vrouw te maken op die manier.

Er bestaat zoiets als normen en waarden....
inderdaad.... blijkbaar is e<10 niet uniek
pi_42521142
Ik ben blij dat ik alles Live op de stream heb gezien vrijdagnacht. Ik weet nu hoe BB alles aan elkaar knipt en plakt walgelijk gewoon
Het lijkt nu net alsof Semih tegen Egbert tekeer gaat, maar dat was tegen BB! En het lijkt alsof Egbert zich schuldig voelt over dat hij in die kamer bleef, maar het leek alsof hij Sabrina aanrande, zoals het op het plasma stond. En wat E10 allemaal over Semih heeft gezegd laten ze ook niet zien.
Nee BB knipt en plakt zo, dat het een heel ander verhaal wordt.
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:46:26 #238
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42521162
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:36 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Zelf ben je ook niet objectief. Waar staat in je hele betoog dat E10 zei "Ik heb zin hem neer te steken" en "Rot op naar je eigen land.."

Nee, BB (Talpa) was niet objectief, maar jij ook zeker niet. Dus eigenlijk maak je er ook je eigen visie van en niet wat de streamers hebben gezien.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik de 'ik steek hem neer' opmerking NIET heb gehoord, dus daar kan ik ook niet over oordelen. Maar wat mij betreft ook veel minder belangrijk. Het hele gedonder met Egbert vond ik vele malen heftiger en belangrijker. Dat Etienne er wel eens idiote, stoere dingen uitgooit, is inmiddels wel bekend. Dit wat BB flikte heb ik nog niet eerder zo erg meegemaakt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42521166
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:44 schreef Morwen het volgende:

[..]

Hij zei dat Egbert een grote vent is en zich niet zo aan moest stellen. En zijn bek erover most houden blablabla. Ik vond dat ie te ver ging, maar het was ook de drank die sprak.

En BB had Egg nooit zo mogen naaien, maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
ach ja... als ik kotsend in mn nest zou liggen en dat gebeurd in de kamer waar ik slaap zou ik ook best gaan flippen denk ik
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:47:17 #240
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42521186
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kijk anders het filmpje van PC Eend nog even door, die was wel chronologisch.

Feit is dat Sabrina totaal niks tegen E10 had teruggezegd en E10 daar gewoon lag om zijn eigen geilheid te bevredigen en zijn handjes even te laten wapperen. Monique vond dat niet tof en haalde E10 uit de kamer. En als E10 roept dat hij diepe gesprekken met Sa aan het voeren was dan mag jij mij vertellen waarover ze aan het keuvelen waren.
Amen!

En wat is er mis met een zus die haar eigen zus (vlees en bloed tegenover een lulletje van 20, kom op zeg waar praten we over!!) in bescherming neemt? Vooral na wat er verleden keer gebeurt is toen ook e10 misbruik van de situatie maakte?

Mag je tegenwoordig nog geen eens je eigen zus tegen haarzelf en kwaadwillende beschermen?

zieke gedachte...
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:47:26 #241
2018 PC eend
relativist
pi_42521191
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:44 schreef Morwen het volgende:

[..]

Hij zei dat Egbert een grote vent is en zich niet zo aan moest stellen. En zijn bek erover most houden blablabla. Ik vond dat ie te ver ging, maar het was ook de drank die sprak.
Hij begon zelfs te janken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:47:43 #242
6941 APK
Factual, I think.
pi_42521202
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:36 schreef berney het volgende:
De enigste van de genomineerden die er bekaaid vanaf komt is Jeroen.
OMG, daar hebben we berney weer in de bocht.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42521203
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

owjah nu zijn alle gasten hier heilige boontje Laat me niet lachen joh
Een dronken vrouw betasten???

Get real. Dat zijn geen gezonde jongens
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:48:32 #244
84524 Morwen
I got life
pi_42521228
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kijk anders het filmpje van PC Eend nog even door, die was wel chronologisch.

Feit is dat Sabrina totaal niks tegen E10 had teruggezegd en E10 daar gewoon lag om zijn eigen geilheid te bevredigen en zijn handjes even te laten wapperen. Monique vond dat niet tof en haalde E10 uit de kamer. En als E10 roept dat hij diepe gesprekken met Sa aan het voeren was dan mag jij mij vertellen waarover ze aan het keuvelen waren.
Hij wilde iets uitpraten met Sab. Ik geloof omdat ze pleurt op tegen hem zei. En idd het was volledig het verkeerde moment, maar ik blijf erbij dat Sab het speelde dat ze "out" was dat doet ze namelijk wel vaker. Ik herinner me het kont/tiet incident waar ze de hand van E10 steeds wegduwde maar niet zei dat ie op moest tieven. Ze is een volwassen vrouw en ik vind dat niet alleen E10 blaam treft. Maar daar sta ik alleen in hier geloof ik
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:48:43 #245
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42521232
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

owjah nu zijn alle gasten hier heilige boontje Laat me niet lachen joh
Nou, ga jij dan maar lekker de GHB hoer uithangen, en niet janken als het allemaal verkeerd loopt...

Succes...
pi_42521237
BB is net een scheidsrechter die te laat z'n fouten inziet. Een crusiaal moment niet bestraffen en dan als goedmakertje een vrije trap geven op een punt wat niet te belangrijk is.

Zo deed BB ook met Sjonnie (E10). "Ik heb zin hem neer te steken, Rot op naar je eigen land"

En vandaag het "goedmakertje" hem te "straffen" met de schoonmaakactie. En dan in de reguliere uitzending vervolgens die beelden niet te laten zien.
pi_42521239
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik de 'ik steek hem neer' opmerking NIET heb gehoord, dus daar kan ik ook niet over oordelen. Maar wat mij betreft ook veel minder belangrijk. Het hele gedonder met Egbert vond ik vele malen heftiger en belangrijker. Dat Etienne er wel eens idiote, stoere dingen uitgooit, is inmiddels wel bekend. Dit wat BB flikte heb ik nog niet eerder zo erg meegemaakt.
http://www.dorpsgekken.nl(...)-naar-je-eigen-land/

check
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:50:20 #248
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42521269
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij begon zelfs te janken
Door dat bericht op die manier en die toon in beeld te brengen, gaven ze duidelijk de indruk dat er hele verkeerde dingen gaande waren in die slaapkamer, wat dus absoluut niet zo was. Egbert had zelf heel goed door dat die opmerking echt heel erg fout was, maar trok het later helaas allemaal weer in (mede dankzij het gelul van een paar medebewoners, die BB ook niet durven afvallen).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42521307
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik de 'ik steek hem neer' opmerking NIET heb gehoord, dus daar kan ik ook niet over oordelen. Maar wat mij betreft ook veel minder belangrijk. Het hele gedonder met Egbert vond ik vele malen heftiger en belangrijker. Dat Etienne er wel eens idiote, stoere dingen uitgooit, is inmiddels wel bekend. Dit wat BB flikte heb ik nog niet eerder zo erg meegemaakt.
Selectief lezen en iets willen zien

Je bent nog erger dan BB zelf. En ook lachwekkender.
E10 altijd maar verdedigen en nu zeg je ook weer iets in de trant van "Ich habe es nicht gewust..."

Edit: Als Tijn een verkeerde opmerking gemaakt zou hebben dan zou je er 10 dagen over gaan doorzeuren en er 20 topics over hebben geopend.
pi_42521347
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Nou, ga jij dan maar lekker de GHB hoer uithangen, en niet janken als het allemaal verkeerd loopt...

Succes...
de wat hoer? Ik ben gelukkig getrouwd dus hou jij even je bek! Ga lekker andere users uitschelden voor hoer, als je dat bij mij doet be je aan het verkeerde adres...

Triest mannetje

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2006 19:54:02 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')