abonnement Unibet Coolblue
pi_42504160
Ik ben een binnenvetter, piekeraar en op het moment heel onzeker...

Zo'n 4 weken geleden verbrak ik een stuklopende relatie, die al 5 maanden in een knipperlichtstatus verkeerde. Ik hakte de knoop pas door toen ik iemand anders leerde kennen, die hetzelfde had meegemaakt, ik had die avond ook met haar gezoend(ik weet het, het is verkeerd!).
Ik kon voor het eerst prima met iemand praten over gevoelens en andere zaken, het klikte enorm. Vlak daarna hadden we weer eens afgesproken om met elkaar te praten, tijdens dat gesprek voelden we ons zo goed bij elkaar, dat we weer hebben gezoend.

Echter na die avond wou ze me voorlopig niet meer spreken, omdat ze me leuker dan leuk was gaan vinden en ik pas 2 dagen geleden een relatie had verbroken. Ze wou zichzelf in bescherming nemen omdat ze niet verliefd op me wou worden en dan snel weer door me gekwetst zou kunnen worden, omdat ik het een en ander moest verwerken, maar ook was ze bang dat ze me niet kon vertrouwen of dat ik me alleen beter wou voelen door met haar te gaan.

Ik heb haar een paar dagen met rust gelaten, maar ik kon haar niet uit me kop zetten. Dus ik belde haar na zon 5 dagen. Ze vertelde mij dat ze mij ook niet uit haar kop kon zetten, en uiteindelijk hingen we zon 4 uur met elkaar aan de telefoon en dat was een fijn gesprek, we voelden ons als kleine kinderen zo verliefd... We smsten en belden elke dag, ook al was dat niet de bedoeling en dat weekend erop (2 weken na verbreken van relatie) zagen we elkaar weer en hebben we het echt super met elkaar gehad, ik heb me echt nog nooit zo fijn gevoeld bij iemand en voor haar gold hetzelfde, ik ben normaal niet zon prater, maar daar kon zij niks van merken. We hadden afgesproken het gewoon rustig aan te doen. En dat liep perfect! Ik ben blijven slapen en we vonden het allebei klote dat ik de dag erop naar huis moest.

We belden en smsten weer de hele week, en het weekend erop zagen we elkaar weer. Ik bleef er 3 nachten en we kregen geen genoeg van elkaar en ook al hadden we 1 dag bijna de hele dag thuis gezeten omdat het kutweer was, we verveelden ons geen moment...

Doordeweeks belden en smsten we weer regelmatig en afgelopen vrijdag belden we weer... Maar ze legde uit dat het haar misschien toch te snel ging en bang was... Ze is 21, en tot 11 maanden geleden had ze 3 jaar samengewoond met een klootzak die haar volledig claimde, ze had zichzelf weggecijferd zodat ze het haar ex naar zijn zin kon maken. Ze was ook bang om door mij alsnog gekwetst te worden, ik had immers ook met haar gezoend terwijl ik nog een relatie had. En ze wou erachter komen of ze me na een week nog zo leuk zou vinden(maar ze zei zelf dat ze daar wel zeker van was, omdat ze zich nog nooit zo prettig bij iemand heeft gevoeld en nog nooit iemand zo leuk heeft gevonden)

Nu wilt ze dus een week geen contact zeg maar, en ik snap er echt helemaal geen hol van... De week loopt af op vrijdagavond, maar ik kan geen moment niet aan haar denken, ik ben echt heel zeker van mijn gevoelens. En haal me nu van alles in mijn kop, ik ben er helemaal gespannen van. Als iets zo goed en vertrouwd voelt, je vlinders hebt, hoe kan je dan nog zo twijfelen en bang zijn? Ik heb er echt alles aan gedaan om duidelijk te maken wat ik voor dr voel. Ze vertelde mij dat die week rust niet zo dramatisch was, en dat ze gewoon voor zichzelf wil uitvogelen wat ze precies voelt en hoe verder met mij te moeten, en dat het 80% kans had dat het goed zou komen...

Alleen ik kan niet tegen onzekerheid, en kan me nergens anders meer op concentreren... Ik trek dit niet langer...
Kan ik haar gewoon bellen of smsen of zou het dat alleen maar verknallen? Wat moet ik hiermee?
  Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 10:34:04 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42504385
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:21 schreef Jerry1982 het volgende:

Echter na die avond wou ze me voorlopig niet meer spreken, omdat ze me leuker dan leuk was gaan vinden en ik pas 2 dagen geleden een relatie had verbroken. Ze wou zichzelf in bescherming nemen omdat ze niet verliefd op me wou worden en dan snel weer door me gekwetst zou kunnen worden, omdat ik het een en ander moest verwerken, maar ook was ze bang dat ze me niet kon vertrouwen of dat ik me alleen beter wou voelen door met haar te gaan.
Bullshit. Als je iemand heel leuk vind dan loop je op wolken en zie je alles door een roze bril, en dan wil je alleen maar bij die persoon zijn. Ze vult nu al voor jou in dat jij haar 'gaat kwetsen'. Dat is onzin, want daar weet ze helemaal niets van.

Daarnaast doet ze het zogenaamd voor jou, omdat 'jij het eea moest verwerken'. Ik denk dat ze je gewoon niet leuk genoeg vind, en dat dit haar manier is om dat te laten merken. Sure, jullie hebben leuk gepraat, maar ik denk dat ze er voor zichzelf daarna is achter gekomen dat jij het toch niet helemaal voor haar bent, maar ipv dat gewoon rechtuit te zeggen kleed ze dat aan zoals ze dat nu heeft gedaan.

Als ze je ECHT ECHT ECHT leuk had gevonden, dan was ze gewoon voor je gegaan. She's just not that into you.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_42504388
Wat ik wel vreemd vind,is dat ze denkt dat ze over een week wel weet wat ze wilt.
Vind ik een beetje een vage actie,bedoel als ze rust zou willen dan zou ze wel gezegt hebben ik wil je een tijdje niet zien,maar ze denkt het al te weten na een week

Maar hoe dan ook,bedenk het is maar een week en ik zou dat in acht nemen
In ieder geval voor een paar dagen zeker...
En hou in je achterhoofd dat de uitslag wel eens kan tegen vallen.

Het is misschien een kwestie van onzekerheid, en dat het haar te snel gaat
Op zich is het niet geheel vreemd als je ziet hoe snel je in een andere relatie stapt.
En zij een rot tijd achter de rug heeft met haar ex,en ze het wat voorzichtiger wilt aanpakken.
En niet gekwetst wilt worden..
Maar er zit niets anders op voor jou dan haar die tijd te geven
Salsa Espaņola
pi_42504406
Je moet haar de rust gunnen die ze nodig heeft.. ze heeft zelf aangegeven dit nodig te hebben, als je gaat smsen of bellen verstoor je die rust en dat is niet de bedoeling.
De week rust verschaft jullie beiden zekerheid aan het eind van de week als het goed is, mocht ze een beslissing nemen die negatief is, is het zwaar klote maar doorgaan terwijl ze je niet vertrouwd, of doorgaan terwijl haar gevoel niet goed is doet op den duur alleen maar meer zeer.

Het is dus jammergenoeg afwachten. De twijfel van haar kant kan ik me voorstellen omdat je zelf ook aangeeft te hebben gezoend met haar terwijl je een relatie hebt, dat kan haar ook overkomen en dat wil ze natuurlijk niet.
Zo niet.. dan toch!
pi_42504498
Hmm ik heb ook zoiets.. Hij vindt mij superleuk maar tis net uit met zijn ex. En hij wil niet te close worden met iemand. En nu wil hij ook een stuk minder contact. Eerst veel smsen enz. Tja, ik vind dit ook erg kut maar ik denk dat ik m die tijd maar moet geven en als hij mij echt zo superleuk vindt als dat ie zegt dan wordt t over een tijd misschien nog wel wat. Iemand hier een mening over?
pi_42504688
@ Sannelie, ja dit is ongeveer te vergelijken met mijn situatie... Ik begrijp dus hoe je je voelt! ik kan wel zeggen gun hem die tijd, maar dat is vet klote, leven in onzekerheid!
pi_42504728
ze gaat vreemd
dump dr en behoud je trots
пусть всегда будет солнце
pi_42504729
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:34 schreef CoolGuy het volgende:

Bullshit. Als je iemand heel leuk vind dan loop je op wolken en zie je alles door een roze bril, en dan wil je alleen maar bij die persoon zijn. Ze vult nu al voor jou in dat jij haar 'gaat kwetsen'. Dat is onzin, want daar weet ze helemaal niets van.

Daarnaast doet ze het zogenaamd voor jou, omdat 'jij het eea moest verwerken'. Ik denk dat ze je gewoon niet leuk genoeg vind, en dat dit haar manier is om dat te laten merken. Sure, jullie hebben leuk gepraat, maar ik denk dat ze er voor zichzelf daarna is achter gekomen dat jij het toch niet helemaal voor haar bent, maar ipv dat gewoon rechtuit te zeggen kleed ze dat aan zoals ze dat nu heeft gedaan.

Als ze je ECHT ECHT ECHT leuk had gevonden, dan was ze gewoon voor je gegaan. She's just not that into you.
Ze is tot nu toe over alles heel eerlijk geweest, en ik geloof haar dat ze me ECHT leuk vind dat heeft ze aangegeven, ze is gewoon extreem moeilijk/voorzichtig, maar zoals jij denkt denk ik ook... dat met die roze bril, maar misschien is zij wel anders...
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:53:13 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42506346
Ja, dikke onzin. Als ze je leuk vindt doet ze niet zo moeilijk, een week geen contact is gewoon zwak, ze hoopt dat 't doodbloed zodat ze zelf niet dat slecht-nieuws-gesprek hoeft te voeren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42506546
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:21 schreef Jerry1982 het volgende:
Ik ben een binnenvetter, piekeraar en op het moment heel onzeker...

Zo'n 4 weken geleden verbrak ik een stuklopende relatie, die al 5 maanden in een knipperlichtstatus verkeerde. Ik hakte de knoop pas door toen ik iemand anders leerde kennen, die hetzelfde had meegemaakt, ik had die avond ook met haar gezoend(ik weet het, het is verkeerd!).
Ik kon voor het eerst prima met iemand praten over gevoelens en andere zaken, het klikte enorm. Vlak daarna hadden we weer eens afgesproken om met elkaar te praten, tijdens dat gesprek voelden we ons zo goed bij elkaar, dat we weer hebben gezoend.

Echter na die avond wou ze me voorlopig niet meer spreken, omdat ze me leuker dan leuk was gaan vinden en ik pas 2 dagen geleden een relatie had verbroken. Ze wou zichzelf in bescherming nemen omdat ze niet verliefd op me wou worden en dan snel weer door me gekwetst zou kunnen worden, omdat ik het een en ander moest verwerken, maar ook was ze bang dat ze me niet kon vertrouwen of dat ik me alleen beter wou voelen door met haar te gaan.

Ik heb haar een paar dagen met rust gelaten, maar ik kon haar niet uit me kop zetten. Dus ik belde haar na zon 5 dagen. Ze vertelde mij dat ze mij ook niet uit haar kop kon zetten, en uiteindelijk hingen we zon 4 uur met elkaar aan de telefoon en dat was een fijn gesprek, we voelden ons als kleine kinderen zo verliefd... We smsten en belden elke dag, ook al was dat niet de bedoeling en dat weekend erop (2 weken na verbreken van relatie) zagen we elkaar weer en hebben we het echt super met elkaar gehad, ik heb me echt nog nooit zo fijn gevoeld bij iemand en voor haar gold hetzelfde, ik ben normaal niet zon prater, maar daar kon zij niks van merken. We hadden afgesproken het gewoon rustig aan te doen. En dat liep perfect! Ik ben blijven slapen en we vonden het allebei klote dat ik de dag erop naar huis moest.

We belden en smsten weer de hele week, en het weekend erop zagen we elkaar weer. Ik bleef er 3 nachten en we kregen geen genoeg van elkaar en ook al hadden we 1 dag bijna de hele dag thuis gezeten omdat het kutweer was, we verveelden ons geen moment...

Doordeweeks belden en smsten we weer regelmatig en afgelopen vrijdag belden we weer... Maar ze legde uit dat het haar misschien toch te snel ging en bang was... Ze is 21, en tot 11 maanden geleden had ze 3 jaar samengewoond met een klootzak die haar volledig claimde, ze had zichzelf weggecijferd zodat ze het haar ex naar zijn zin kon maken. Ze was ook bang om door mij alsnog gekwetst te worden, ik had immers ook met haar gezoend terwijl ik nog een relatie had. En ze wou erachter komen of ze me na een week nog zo leuk zou vinden(maar ze zei zelf dat ze daar wel zeker van was, omdat ze zich nog nooit zo prettig bij iemand heeft gevoeld en nog nooit iemand zo leuk heeft gevonden)

Nu wilt ze dus een week geen contact zeg maar, en ik snap er echt helemaal geen hol van... De week loopt af op vrijdagavond, maar ik kan geen moment niet aan haar denken, ik ben echt heel zeker van mijn gevoelens. En haal me nu van alles in mijn kop, ik ben er helemaal gespannen van. Als iets zo goed en vertrouwd voelt, je vlinders hebt, hoe kan je dan nog zo twijfelen en bang zijn? Ik heb er echt alles aan gedaan om duidelijk te maken wat ik voor dr voel. Ze vertelde mij dat die week rust niet zo dramatisch was, en dat ze gewoon voor zichzelf wil uitvogelen wat ze precies voelt en hoe verder met mij te moeten, en dat het 80% kans had dat het goed zou komen...

Alleen ik kan niet tegen onzekerheid, en kan me nergens anders meer op concentreren... Ik trek dit niet langer...
Kan ik haar gewoon bellen of smsen of zou het dat alleen maar verknallen? Wat moet ik hiermee?
Samengewoond met een klootzak die haar volledig claimde? Het lag zeker volledig aan hem laat je niet teveel wijs maken. Mensen die hun ex gelijk al zwart maken tegenover een nieuwe scharrel vertrouw ik niet. Stel dat het iets wordt tussen jullie en na een tijd gaat het uit, zal ze jou ook een klootzak noemen tegenover anderen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:25:40 #11
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42507228
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:21 schreef Jerry1982 het volgende:
Ik ben een binnenvetter, piekeraar en op het moment heel onzeker...

Zo'n 4 weken geleden verbrak ik een stuklopende relatie, die al 5 maanden in een knipperlichtstatus verkeerde. Ik hakte de knoop pas door toen ik iemand anders leerde kennen, die hetzelfde had meegemaakt, ik had die avond ook met haar gezoend(ik weet het, het is verkeerd!).
Ik kon voor het eerst prima met iemand praten over gevoelens en andere zaken, het klikte enorm. Vlak daarna hadden we weer eens afgesproken om met elkaar te praten, tijdens dat gesprek voelden we ons zo goed bij elkaar, dat we weer hebben gezoend.

Echter na die avond wou ze me voorlopig niet meer spreken, omdat ze me leuker dan leuk was gaan vinden en ik pas 2 dagen geleden een relatie had verbroken. Ze wou zichzelf in bescherming nemen omdat ze niet verliefd op me wou worden en dan snel weer door me gekwetst zou kunnen worden, omdat ik het een en ander moest verwerken, maar ook was ze bang dat ze me niet kon vertrouwen of dat ik me alleen beter wou voelen door met haar te gaan.

Ik heb haar een paar dagen met rust gelaten, maar ik kon haar niet uit me kop zetten. Dus ik belde haar na zon 5 dagen. Ze vertelde mij dat ze mij ook niet uit haar kop kon zetten, en uiteindelijk hingen we zon 4 uur met elkaar aan de telefoon en dat was een fijn gesprek, we voelden ons als kleine kinderen zo verliefd... We smsten en belden elke dag, ook al was dat niet de bedoeling en dat weekend erop (2 weken na verbreken van relatie) zagen we elkaar weer en hebben we het echt super met elkaar gehad, ik heb me echt nog nooit zo fijn gevoeld bij iemand en voor haar gold hetzelfde, ik ben normaal niet zon prater, maar daar kon zij niks van merken. We hadden afgesproken het gewoon rustig aan te doen. En dat liep perfect! Ik ben blijven slapen en we vonden het allebei klote dat ik de dag erop naar huis moest.

We belden en smsten weer de hele week, en het weekend erop zagen we elkaar weer. Ik bleef er 3 nachten en we kregen geen genoeg van elkaar en ook al hadden we 1 dag bijna de hele dag thuis gezeten omdat het kutweer was, we verveelden ons geen moment...

Doordeweeks belden en smsten we weer regelmatig en afgelopen vrijdag belden we weer... Maar ze legde uit dat het haar misschien toch te snel ging en bang was... Ze is 21, en tot 11 maanden geleden had ze 3 jaar samengewoond met een klootzak die haar volledig claimde, ze had zichzelf weggecijferd zodat ze het haar ex naar zijn zin kon maken. Ze was ook bang om door mij alsnog gekwetst te worden, ik had immers ook met haar gezoend terwijl ik nog een relatie had. En ze wou erachter komen of ze me na een week nog zo leuk zou vinden(maar ze zei zelf dat ze daar wel zeker van was, omdat ze zich nog nooit zo prettig bij iemand heeft gevoeld en nog nooit iemand zo leuk heeft gevonden)

Nu wilt ze dus een week geen contact zeg maar, en ik snap er echt helemaal geen hol van... De week loopt af op vrijdagavond, maar ik kan geen moment niet aan haar denken, ik ben echt heel zeker van mijn gevoelens. En haal me nu van alles in mijn kop, ik ben er helemaal gespannen van. Als iets zo goed en vertrouwd voelt, je vlinders hebt, hoe kan je dan nog zo twijfelen en bang zijn? Ik heb er echt alles aan gedaan om duidelijk te maken wat ik voor dr voel. Ze vertelde mij dat die week rust niet zo dramatisch was, en dat ze gewoon voor zichzelf wil uitvogelen wat ze precies voelt en hoe verder met mij te moeten, en dat het 80% kans had dat het goed zou komen...

Alleen ik kan niet tegen onzekerheid, en kan me nergens anders meer op concentreren... Ik trek dit niet langer...
Kan ik haar gewoon bellen of smsen of zou het dat alleen maar verknallen? Wat moet ik hiermee?
ik kan wel begrijpen dat ze voorzichtig wil doen, ze wil gewoon niet nog een keer door een hel gaan, ook al ben je zo lief, leuk, enz. Toch kent ze je nog niet helemaal, dat kan niet in zo een korte periode. Ze wil waarschijnlijk tijd om na te denken of zoiets. Wel een beetje vreemd dat ze een week geen contact wil. Misschien voelt ze zichzelf te veel gepusht of is ze gewoon toch bang. Die roze bril hoeft niet alles te overwinnen... Mensen kunnen altijd nog gebroken zijn van binnen, ookal zijn ze verliefd. zo zie ik het.
Zit niet veel anders op dan die week uit te zitten. Zien wat er na die week gebeurd, wat ze te vertellen heeft. Mocht het negatief zijn, dan weet je genoeg en is ze de moeite misschien niet waard. Kan ook zijn dat ze er niet uit is. Want om precies in een week derachter te komen wat ze nou wil. Wat mij lijkt, is dat het allemaal heel rustig en voorzichtig moet bij haar. de vraag is, ben je daarvoor in als het antwoord al niet negatief is na die week?
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:45:15 #12
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42507787
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:25 schreef Mickje het volgende:
ik kan wel begrijpen dat ze voorzichtig wil doen, ze wil gewoon niet nog een keer door een hel gaan, ook al ben je zo lief, leuk, enz. Toch kent ze je nog niet helemaal, dat kan niet in zo een korte periode. Ze wil waarschijnlijk tijd om na te denken of zoiets. Wel een beetje vreemd dat ze een week geen contact wil. Misschien voelt ze zichzelf te veel gepusht of is ze gewoon toch bang.
HALLO! Hoe naief kun je wezen, damn. Ze moet 'em niet, klaar. Hij moet er gewoon vanuit gaan dat het over en uit is. Die meid is gewoon laf, ze ziet het niet zitten een relatie aan te gaan om een of andere reden, en durft hem dat gewoon niet te vertellen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:01:47 #13
159768 Katey
Snap out of it!
pi_42508209
Elke reactie die je hier leest is toch vanuit de eigen referentiekader, hoe je zelf zou handelen of gebasseerd op eigen ervaringen. Het punt is dat je niet in het hoofd van iemand anders kan kijken.
Ik ben bang dat je gewoon die week moet uitzitten en kijken wat eruit rolt. Vraag haar iig meer duidelijkheid en trek je conclusies als ze vaag blijft .. wellicht is ze dan niet helemaal eerlijk naar jou en/of haarzelf. Beter is het dan om afstand van haar te nemen, omdat je jezelf anders alleen maar meer kwelt.
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
pi_42511968
Ik vind het zwak van haar.
Teveel nadenken en teveel denken dat ze een relatie kan sturen.
Ze denkt teveel dat ze kan plannen hoeveel ze om je gaat geven.
Als ze er al met haar hand op de regelknop in gaat vind ik dat ze het verkeerd insteekt.

Bang om gekwest te worden? Onzin! Als je je leven laat bepalen door angst mag je van mij een ander veilig vriendje gaan zoeken. Waarmee het niets wordt, omdat de passie ontbreekt.
Advies aan dat meisje: Neem maar een goudvis.
pi_42514410
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:01 schreef kriele het volgende:

Samengewoond met een klootzak die haar volledig claimde? Het lag zeker volledig aan hem laat je niet teveel wijs maken. Mensen die hun ex gelijk al zwart maken tegenover een nieuwe scharrel vertrouw ik niet. Stel dat het iets wordt tussen jullie en na een tijd gaat het uit, zal ze jou ook een klootzak noemen tegenover anderen.
dat het een klootzak is, heb ik ervan gemaakt na de verhalen die ik over hem gehoord heb...
pi_42514540
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:21 schreef Jerry1982 het volgende:

(Heel dramatisch verhaal )

Alleen ik kan niet tegen onzekerheid, en kan me nergens anders meer op concentreren... Ik trek dit niet langer...
Kan ik haar gewoon bellen of smsen of zou het dat alleen maar verknallen? Wat moet ik hiermee?
Dude in die situatie heb ik ook al eens gezeten. Ben jezelf verliefd maar de ander vindt je alleen maar "leuk".

Je kan er alleen in mee gaan als je zelf ook niet verliefd bent, maar dat ben je dus kennelijk wel.

Tip: kap ermee Moeilijk, maar dr komt vast wel iemand die jou echt ziet zitten en je niet (onbewust) als afleiding gebruikt... En laat je niet in de friendszone droppen want ze gaat niet alsnog verliefd op je worden als je "vrienden" blijft. Laat haar maar smachten als ze je echt leuk gaat vinden....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_42514788
Ok erg verschillende reacties...

Maar ik heb goed nieuws! Een uur na het openen van deze topic, heb ik de gok gewaagd en een sms gestuurd... Waarschijnlijk was ie heel leuk, want na een kwartier belde ze me...

Ze wou me gisteravond al bellen, maar vond aan de ene kant dat ze zich toch aan dr zelfgemaakte afspraak moest houden. Maar mijn smsje viel zo goed dat ze me belde en vervolgens hingen we weer anderhalf uur aan de telefoon. Ze wilt gewoon rustig aan blijven doen, en het schijnt dat ik mijn gevoel teveel heb willen bewijzen door misschien teveel te smsen en te bellen... Ik heb haar ook gevraagd wanneer we elkaar weer kunnen zien, maar daar had ze nog geen antwoord op, ze zegt het deze week erg druk te hebben met een stage en bijbaantje en een project voor school, maar als ik dan de zondag voorstel, zegt ze wederom dat het een goede optie is maar dat ze even moet kijken hoe alles loopt... Maar goed ze spreekt zulke dingen niet graag ver vantevoren af, maar ik zie dat wel goedkomen. Ze zei dat ze vet veel kriebels had en klonk heel erg verliefd en vertelde dat ook te zijn. Ze wilt gewoon niet te hard van stapel lopen en me eerst rustig aan beter leren kennen voor ze zich volledig in een relatie met mij stort. Toch blijf ik het dan raar vinden dat ze een beetje moeilijk doet om af te spreken... maar ja, ik wacht wel af!
pi_42514953
Ze heeft de hele tijd al gezegd dat ze verliefd op me is, en geen 1 keer gezegd dat dat gevoel minder is geworden ofzo... ze heeft alleen gezegd het rustig aan te willen doen... maar ik snap niet dat de eerste 2 afspraken vrij gemakkelijk gingen en het nu zo moeilijk wordt om voor deze week wat af te spreken... als zij bv tot 20 uur moet werken, stel ik voor om na die tijd langs te komen en ergens wat te drinken, maar dan zegt ze dat het dan zonde is dat ik daar een uur voor moet rijden, en dat ze het zielig vind dat ik dan zo laat nog naar huis moet rijden en dat ze me liever langer wilt zien dan die 2/3 uurtjes...
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:24:42 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42516108
Gast, ze houdt nog steeds de boot af hoor, doe niet zo naief. Je loopt nog steeds achter d'r aan, en dat werkt niet voor je.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:35:32 #20
159768 Katey
Snap out of it!
pi_42516419
Tja, ze houd je wel aan het lijntje .. ik weet dat je haar erg leuk vind, maar misschien is het beter als je niet meer achter d'r aanhobbelt en maar gewoon kijkt waar het schip strand?
Duik het uitgaansleven in, veel beter dan een vaste 'rebound person'

Misschien een goede link voor je?
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:39:19 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42516523
Geef haar de rust die ze wilt en laat je niet gek maken door de rest, ze heeft gewoon een slechte ervaring achter de rug en die verwerkt ze op haar eigen manier .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_42516543
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:24 schreef Catbert het volgende:
Gast, ze houdt nog steeds de boot af hoor, doe niet zo naief. Je loopt nog steeds achter d'r aan, en dat werkt niet voor je.
Inderdaad

Jij moet meer de leiding nemen als een vent man!

Vraag haar niet wanneer ze kan, maar zeg dat je zondag wil afspreken. Als ze dan niet kan, dan zeg je dat je dan haar voorlopig niet zal zien want je hebt het te druk...

Uiteraard in je eigen woorden, anders komt het zo fake over haha

succes
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_42516600
een weekje rust is toch niet zo'n ramp?
als je toevallig drukdrukdruk bent die week, werk of whatever, spreek je elkaar toch ook ff niet soms?

de week is amper ingegaan en je loopt nu al tegen de muren op, kom op, joh, zoek afleiding is-ie zo om, toch?

en wb rustig aan willen doen, ik vind dat helemaal niet zo raar, en ook geen bewijs van "aanhetlijntjehouden".... als ik net wat hartzeer achter de rug heb, en ontmoet dan een potentiele nieuwe hartebreker, ben ik ook voorzichtig, juist als ik stiekem al helemaal leip van de heer in kwestie ben.

zeg niet dat het hier zo is, maar even de rem erop betekent echt niet altijd geen interesse
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42516691
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef milagro het volgende:
een weekje rust is toch niet zo'n ramp?
als je toevallig drukdrukdruk bent die week, werk of whatever, spreek je elkaar toch ook ff niet soms?

de week is amper ingegaan en je loopt nu al tegen de muren op, kom op, joh, zoek afleiding is-ie zo om, toch?

en wb rustig aan willen doen, ik vind dat helemaal niet zo raar, en ook geen bewijs van "aanhetlijntjehouden".... als ik net wat hartzeer achter de rug heb, en ontmoet dan een potentiele nieuwe hartebreker, ben ik ook voorzichtig, juist als ik stiekem al helemaal leip van de heer in kwestie ben.

zeg niet dat het hier zo is, maar even de rem erop betekent echt niet altijd geen interesse
ik begrijp dan niet dat je dan zo rustig kan doen??

je bent toch leip dan van die gast in die situatie?


ik dacht dat vrouwen hun gevoel volgden

vrouwen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:44:56 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42516704
Als een geliefde mij tot een week rust dwingt, mag hij lekker voor altijd de rust.
Ik geloof er niet in, hou niet van zo'n sneu compromis en hou al helemaal niet van labielo's die per week van gedachten veranderen.
Ik heb zoiets ook (gelukkig) nog nooit meegemaakt.

Zoals Dr. Pil zo treffend zegt; in een goede, hoopvolle relatie hebben beiden partijen evenveel behoefte elkaar aan te trekken. Zodra 1 van de 2 zich terugtrekt en de ander dus moet jagen, is de balans weg.
Hij zegt weinig zinnigs, maar dit is dus 1 van de zinnige dingen.
pi_42516787
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef SHE het volgende:
Als een geliefde mij tot een week rust dwingt, mag hij lekker voor altijd de rust.
Ik geloof er niet in, hou niet van zo'n sneu compromis en hou al helemaal niet van labielo's die per week van gedachten veranderen.
Ik heb zoiets ook (gelukkig) nog nooit meegemaakt.

Zoals Dr. Pil zo treffend zegt; in een goede, hoopvolle relatie hebben beiden partijen evenveel behoefte elkaar aan te trekken. Zodra 1 van de 2 zich terugtrekt en de ander dus moet jagen, is de balans weg.
Hij zegt weinig zinnigs, maar dit is dus 1 van de zinnige dingen.
hier heeft Dr.Phil het over een RELATIE, niet over 2 zoentjes en iets dat nog moet ontluiken
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_42516933
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik begrijp dan niet dat je dan zo rustig kan doen??

je bent toch leip dan van die gast in die situatie?


ik dacht dat vrouwen hun gevoel volgden

vrouwen
we hebben het toch niet over maaaaaaaaanden, 1 fucking weekje als het eigenlijk nog niet eens echt begonnen is.

als je net erg veel ellende of verdriet gehad hebt, of je hebt er lang over gedaan om dat achter je te laten, dan ben je bij de 1e de beste nieuwe meneer gewoon EVEN wat voorzichtiger, juist als je jezelf kent en je weet dat ALS je iemand leuk vindt je je heel erg snel verliest in die persoon.

juist het feit dat je stiekem al helemaal leip bent van die vent, doet je de rem dan erop zetten, voor even, even wat laten bezinken, adem halen en dan ervoor gaan, zo raar is dat niet, hoor.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:53:00 #28
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42516984
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

hier heeft Dr.Phil het over een RELATIE, niet over 2 zoentjes en iets dat nog moet ontluiken
Als het zelfs nog moet ontluiken en ze doet al zo moeilijk, dan zou ik er helemaal ver vandaan blijven.
Dat riekt naar issues
pi_42517183
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:21 schreef Jerry1982 het volgende:
En ze wou erachter komen of ze me na een week nog zo leuk zou vinden(maar ze zei zelf dat ze daar wel zeker van was, omdat ze zich nog nooit zo prettig bij iemand heeft gevoeld en nog nooit iemand zo leuk heeft gevonden)

Nu wilt ze dus een week geen contact zeg maar, en ik snap er echt helemaal geen hol van... De week loopt af op vrijdagavond, maar ik kan geen moment niet aan haar denken,Alleen ik kan niet tegen onzekerheid, en kan me nergens anders meer op concentreren...

Ik trek dit niet langer...
Kan ik haar gewoon bellen of smsen of zou het dat alleen maar verknallen? Wat moet ik hiermee?
Jemig zeg, je trekt het niet langer??!!! Hallo, je bent al op de helft. Doe even normaal zeg. Dat meisje wil gewoon wat meer adem ruimte na haar claimende ex. 1 weekje maar, respecteer dit gewoon en doe even niet zo zielig.
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:29:28 #30
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_42518323
RELAX, relax, relax! Stay cool dude!

Okee, of ze verteld de waarheid en je vertrouwt haar: wacht gewoon rustig een weekje af, zet haar niet te veel onder druk, en doe gewoon chil. Je weet dat ze jou gewoon leuk vindt, dat heeft ze tenslotte zelf verteld! Na die week bel je haar gewoon weer! Of heb je teveel haast en moet je in die ene week nog wat anders 'scoren'?

Of je denkt dat ze niet de waarheid verteld, kap er dan maar mee, want met zo'n instelling gaat het toch niet lukken. Dan ga je er overal wat achter zoeken.

Maar mijn advies: stay cool en geloof in jezelf, doe rustig aan (dan breekt het lijntje niet), ga gewoon verder en laat je niet afschrikken, en trek je vooral niks aan van die negatievelingen hier!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_42518447
ehh ik doe toch niet zielig...?

het is gewoon zo, dat het me eerst moeite kostte om voor de eerste keer met haar af te spreken, de 2e keer ging vanzelf, en allebei de keren hadden we een beetje besproken hoe we verder zouden gaan... en dan opeens wou ze rust... dan weet je toch niet meer waar je aan toe bent...
pi_42518517
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:51 schreef milagro het volgende:

[..]

we hebben het toch niet over maaaaaaaaanden, 1 fucking weekje als het eigenlijk nog niet eens echt begonnen is.

als je net erg veel ellende of verdriet gehad hebt, of je hebt er lang over gedaan om dat achter je te laten, dan ben je bij de 1e de beste nieuwe meneer gewoon EVEN wat voorzichtiger, juist als je jezelf kent en je weet dat ALS je iemand leuk vindt je je heel erg snel verliest in die persoon.

juist het feit dat je stiekem al helemaal leip bent van die vent, doet je de rem dan erop zetten, voor even, even wat laten bezinken, adem halen en dan ervoor gaan, zo raar is dat niet, hoor.
net? TS heeft 4 weken geleden uitgemaakt, mevrouw 11 maanden geleden... dat noem ik geen "net"..

je zou dus zeggen dat mevrouw er meer klaar voor zou zijn dan TS niet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_42518553
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Als het zelfs nog moet ontluiken en ze doet al zo moeilijk, dan zou ik er helemaal ver vandaan blijven.
Dat riekt naar issues
Eens.

Als ik dit verhaal lees wil die meid eens kijken hoe de vrijheid haar bevalt aangezien ze 3 jaar is geclaimd door die gozer.

Maargoed, gewoon afwachten. Ieder mens denkt en handelt anders. Maar na die week moet ze je ook maar eens duidelijkheid geven. Anders de handel gewoon afkappen en flink de beest uithangen want van teveel denken krijg je een dikke kop.

  maandag 9 oktober 2006 @ 18:39:14 #34
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42518719
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:32 schreef Jerry1982 het volgende:
ehh ik doe toch niet zielig...?
Beetje wel, sorry
quote:
het is gewoon zo, dat het me eerst moeite kostte om voor de eerste keer met haar af te spreken, de 2e keer ging vanzelf, en allebei de keren hadden we een beetje besproken hoe we verder zouden gaan... en dan opeens wou ze rust... dan weet je toch niet meer waar je aan toe bent...
Volgens mij wil je het niet weten
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42518922
ik heb al wat relaties gehad en heb ook al flink de beest uitgehangen... Dit meisje heeft gewoon iets, en wil ervoor gaan. Volgens mij heb ik echt geen bord voor mn kop, ik heb altijd geweten waar ik aan toe was..
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:49:13 #36
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42519104
Hey, ik snap het wel hoor. Ik had onlangs ook een meisje die super leuk was, etc, ging goed komen, ze vond mij heel erg leuk, weet ik veel. Nu wou ze zich niet binden omdat ze net een nieuwe baan heeft en net in Utrecht woont. Nja, balen, maar ik ga niet achter d'r aan lopen. Als ze me echt leuk vindt, mag ze mij bellen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42519214
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

net? TS heeft 4 weken geleden uitgemaakt, mevrouw 11 maanden geleden... dat noem ik geen "net"..

je zou dus zeggen dat mevrouw er meer klaar voor zou zijn dan TS niet?
ik zei ook "als iets je veel tijd gekost heeft het achter je te laten" .

maar goed, blijkbaar heb je serieuze issues als je 1 fucking weekje adempauze wil dan, so be it.
je zou ook kunnen stellen dat iemand die niet bereid is 1 week te 'wachten' issues heeft

trouwens, iedereen met een (relatie)verleden heeft issues, volgens mij, je bent (deels ook) de optelsom van je ervaringen tenslotte.

de dame had er wellicht verstandiger aangedaan je te zeggen dat ze een week op zakenreis is of zo, dan had je zelf geen issues nu gehad
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42519429
Ik zou het ook inderdaad niet cool vinden dat als je al een paar keer hebt afgesproken en dat de ander opeens rust wil..

Bij mij was t zo dat ik m een paar keer had gezien en gesproken en hij stelde voor om wat te gaan doen. Toen vroeg ik een keer van: hey hoe zit dat nou? Gaan we nog iets doen. Hij vertelde opeens dat het "te snel" na zijn ex was. Hij heeft dus wel gezegd dat ie me heel leuk vond maar dat dit t verkeerde moment was voor hem en hij wil niet te close worden met iemand, want dat werkte niet voor hem Nu wil ie dus ff niet meer smsen. Nu zit ik te denken om over een week te laten weten dat ik t contact gewoon mis puur vriendschappelijk en gezellig e.d. En hopen dat ie dan wat meer van zich laat horen, want nu helemaal geen contact vind ik dus niks.

Maar denken jullie dat dit een goed idee is of gewoon zelf niks meer laten horen en kijken hoe het over een paar weken is als ik m weer zie op school. En als hij me echt zo leuk vind als hij zegt dat het dan misschien alsnog wel wat wordt? Of ben ik nu erg wanhopig bezig om dat te denken.

Ik heb ook ff wat meningen nodig.. Zit hier namelijk alleen maar over te tobben

[ Bericht 3% gewijzigd door Sannelie op 09-10-2006 19:08:18 ]
pi_42520954
ik zou hem na een weekje smsen, en zeg dan gewoon dat je het contact mis ofzo... of dat je het jammer vind dat je geen contact meer met hem heb...

dat werkte bij mij ook!
pi_42521101
Ik heb haar zojuist weer gesproken... en wat punten uit de negatieve berichten gepakt. Zoals aan het lijntje houden ed. Ze vind me echt heel erg leuk! Maar is vooral bang dat het misschien te snel gaat(voor mij) en voor haar. Het gaat haar niet om het vrijgezel zijn, ze wilt gewoon dat we een aanvulling op elkaars leven worden zonder elkaar te claimen en te belemmeren(wat ook mijn woorden waren) Ik heb aangeboden om haar zondag mee uit eten te nemen, en ze ging hier direct mee akkoord, het leek haar heel leuk en gezellig! We gaan gewoon een paar keer afspreken, en langzamerhand zal voor haar de angst wel verdwijnen(denk ik)...

1 weekje is idd eigenlijk helemaal niks! Maar ik gaf al aan wat voor persoon in ben... Ik ga me van alles in me kop halen en twijfelen en piekeren... Nu zijn alle zorgen weg!
pi_42521231
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:43 schreef Jerry1982 het volgende:
ze wilt gewoon dat we een aanvulling op elkaars leven worden zonder elkaar te claimen en te belemmeren(wat ook mijn woorden waren)
Ik zou al lang vomerende zijn.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:11:34 #42
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_42534772
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:43 schreef Jerry1982 het volgende:
Ik heb haar zojuist weer gesproken... en wat punten uit de negatieve berichten gepakt. Zoals aan het lijntje houden ed. Ze vind me echt heel erg leuk! Maar is vooral bang dat het misschien te snel gaat(voor mij) en voor haar. Het gaat haar niet om het vrijgezel zijn, ze wilt gewoon dat we een aanvulling op elkaars leven worden zonder elkaar te claimen en te belemmeren(wat ook mijn woorden waren) Ik heb aangeboden om haar zondag mee uit eten te nemen, en ze ging hier direct mee akkoord, het leek haar heel leuk en gezellig! We gaan gewoon een paar keer afspreken, en langzamerhand zal voor haar de angst wel verdwijnen(denk ik)...

1 weekje is idd eigenlijk helemaal niks! Maar ik gaf al aan wat voor persoon in ben... Ik ga me van alles in me kop halen en twijfelen en piekeren... Nu zijn alle zorgen weg!
Zie je wel! Dont' freak out (zoals sommige gasten hier, die gelijk hun negatieve conclusies trekken ). Way to go, man!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:40:06 #43
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42537020
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:43 schreef Jerry1982 het volgende:
Ik heb haar zojuist weer gesproken... en wat punten uit de negatieve berichten gepakt. Zoals aan het lijntje houden ed. Ze vind me echt heel erg leuk! Maar is vooral bang dat het misschien te snel gaat(voor mij) en voor haar. Het gaat haar niet om het vrijgezel zijn, ze wilt gewoon dat we een aanvulling op elkaars leven worden zonder elkaar te claimen en te belemmeren(wat ook mijn woorden waren)
Gefeliciteerd. Je bent nu officieel d'r nieuwe broertje
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42537120
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Je bent nu officieel d'r nieuwe broertje
dan was ie dat toch al.

'broertje' word je niet, dat ben je van meet af aan, misvatting van heren om te denken dat je door je gedrag daar terecht komt, in die zone.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:57:59 #45
159603 Steinman
Helmond Sport!
pi_42537525
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:01 schreef kriele het volgende:

[..]

Samengewoond met een klootzak die haar volledig claimde? Het lag zeker volledig aan hem laat je niet teveel wijs maken. Mensen die hun ex gelijk al zwart maken tegenover een nieuwe scharrel vertrouw ik niet. Stel dat het iets wordt tussen jullie en na een tijd gaat het uit, zal ze jou ook een klootzak noemen tegenover anderen.
Inderdaad, er zitten altijd twee kanten aan dit soort verhalen!!
Verschil moet er zijn..
pi_42551441
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef Sannelie het volgende:
Ik zou het ook inderdaad niet cool vinden dat als je al een paar keer hebt afgesproken en dat de ander opeens rust wil..

Bij mij was t zo dat ik m een paar keer had gezien en gesproken en hij stelde voor om wat te gaan doen. Toen vroeg ik een keer van: hey hoe zit dat nou? Gaan we nog iets doen. Hij vertelde opeens dat het "te snel" na zijn ex was. Hij heeft dus wel gezegd dat ie me heel leuk vond maar dat dit t verkeerde moment was voor hem en hij wil niet te close worden met iemand, want dat werkte niet voor hem Nu wil ie dus ff niet meer smsen. Nu zit ik te denken om over een week te laten weten dat ik t contact gewoon mis puur vriendschappelijk en gezellig e.d. En hopen dat ie dan wat meer van zich laat horen, want nu helemaal geen contact vind ik dus niks.

Maar denken jullie dat dit een goed idee is of gewoon zelf niks meer laten horen en kijken hoe het over een paar weken is als ik m weer zie op school. En als hij me echt zo leuk vind als hij zegt dat het dan misschien alsnog wel wat wordt? Of ben ik nu erg wanhopig bezig om dat te denken.

Ik heb ook ff wat meningen nodig.. Zit hier namelijk alleen maar over te tobben
Anybody?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:48:08 #47
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_42551669
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:40 schreef Sannelie het volgende:

[..]

Anybody?
Heel weekje even geen contact (radiostilte), dan weer een sms of email maar houd het luchtig (geen claim leggen), de week erop weer contact opvoeren, eind van die week vervolgens weer afspraak proberen. One stap back, two staps forward.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_42552968
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:40 schreef Sannelie het volgende:

[..]

Anybody?
zijn jagersinstinct aanwakkeren..

zeg hem:

"Ik heb een probleempje. Ik weet niet of ik tussen jou moet kiezen of [vul naam van bekende klasgenoot in]"? Wat heb jij meer te bieden dan hem?" gegarandeerd dat ie komende week je probeert te overtuigen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:31:20 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42553168
bereid je voor op een grotere breuk dan een week. niks aan te doen, sterker nog hoe meer je doet hoe meer het averechts zal gaan werken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:32:47 #50
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42553222
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:40 schreef Sannelie het volgende:

[..]

Anybody?
He's just not that in to you
pi_42690907
Van harte volgens mij ben je zojuist naar de andere ladder gekickt http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')