abonnement Unibet Coolblue
pi_42479712
We weten allemaal dat hij bij het uitdelen van de piemeltjes genoegen heeft moeten nemen met minder. Volgens zijn verhalen is hij gelouterd en bedreven in de kunst van de neukerij.

Ik betwijfel of hij ooit wel eens natte doos live heeft gezien in levende lijve. - Op die ene keer na dat hij uit de tokus van zijn moeder kwam gekropen. Maar dit terzijde –

Nochtans lijkt het mij technisch mogelijk om gemeenschappelijke intercursie te kunnen hebben met een kleine pik. Maar ik vraag mij dan wel af of hij in staat is om een vrouw penetrerend enig plezier te verschaffen. Ik denk dat – op basis van mijn opgebouwde kennis met betrekking tot de vagina uit de medische encyclopedie van een bevriende gynaecoloog van mij - dat moeilijk wordt zoniet onmogelijk.

Gelukkig maar dat ons knaapje vlot van de tongriem is gesneden. Kan hij hem ondanks zijn handicap, hem lafjes ertegen aan houden en klaarlullen. Verhalen heeft hij genoeg.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42480867
Knap hoor... Zou zomaar een verhaaltje van PC Eend kunnen zijn..
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42480957
Ach wellicht is hij goed met zijn vingertjes.......
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_42481997
En vergeet zn tong niet die kan ook goed (uit zijn nek) lullen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')