abonnement Unibet Coolblue
pi_42773784
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef Elefes het volgende:

[..]

Erg mooie platen hoor
Minder vind ik dat het er twee zijn De blik van het model op de tweede foto had nog ietsje brutaler gekund, en haar hand staat er net niet helemaal op.
Erg mooi vind ik de belichting, de hele sfeer van de foto is lekker en de groene kleur doet het goed

Mijn mooiste van vandaag:

[afbeelding]
Lekkere herfstfoto! en een beetje mysterieus met die deur achter die takken

mijn beste foto van vandaag ( Sinds gisteravond heb ik een 350D, ben nog maar net begonnen met foto's maken )

  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:56:13 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42784013
De foto vind ik technisch gezien mooi en goed alleen ik mis iets, kan er niet mijn vinger op leggen.

kyara, 1 van onze 4 katten.
Ik heb er een softlaag overheengegooid maar achteraf gezien beter niet kunnen doen, nu lijkt de foto gewoon wazig.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42789916




[edit]
Was het commentaar van de voorganger vergeten, dus bij deze:

Erg mooie foto, achtergrond valt mooi weg en het voorwerp valt leuk naar voren, zou maby wat mooier zijn als je had scherp-gesteld op het voorste deel van de kat ( in ditgeval de rechter kant) maar das beetje kommaneuken oh en zwartwit-kleur is een favouriet bij mij

[ Bericht 38% gewijzigd door lj_lightning op 19-10-2006 00:21:32 ]
Bram! Boterham!
pi_42790576
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef lj_lightning het volgende:
[afbeelding]

Is die foto met die HDR techniek oid gemaakt ? Mooie foto. Jammer dat ook jij niet de moeite neemt even op de voorgaande foto te reageren.
pi_42792210
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Is die foto met die HDR techniek oid gemaakt ? Mooie foto. Jammer dat ook jij niet de moeite neemt even op de voorgaande foto te reageren.
Dankje
ik wist niet dat ik op de voorgaande foto moest reageren.. sorry! zal mn post ff editten
Bram! Boterham!
  FOK!fotograaf donderdag 19 oktober 2006 @ 08:00:57 #156
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42795532
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef snakelady het volgende:
De foto vind ik technisch gezien mooi en goed alleen ik mis iets, kan er niet mijn vinger op leggen.

kyara, 1 van onze 4 katten.
Ik heb er een softlaag overheengegooid maar achteraf gezien beter niet kunnen doen, nu lijkt de foto gewoon wazig.

[afbeelding]
'
Ogen altijd scherp laten imo...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_42809930
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:17 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

Dankje
ik wist niet dat ik op de voorgaande foto moest reageren.. sorry! zal mn post ff editten
Maar is dat een HDR pic?
pi_42818997
chanceless
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 03:07:07 #159
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42826639
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 08:39 schreef Gaoxing het volgende:
Dat wordt regen morgen, ER Maar een fraaie plaat is het wel!
Het ging niet regenen Gao
Maar dank je voor het compliment

Mooie foto Shadow, ik vind alleen de achtergrondkleur wat saai en die had ik liever feller gezien. Komen de spelden nog beter uit denk ik.

Dit is mijn mooiste van vandaag.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 07:27:24 #160
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_42827180
Mooie kleuren ER. Misschien was het leuk geweest nog iets meer blad te laten zien.

Van vorige week:



Technisch niet super, maar ik vond haar zo fijn de essentie van het vier-zijn weergeven: hoe lang kun je met een pijpenrager prutsen....
pi_42831969
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:07 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Maar is dat een HDR pic?
Nope tenminste.... HDR is dat je meerdere foto's met verschillende belichtings instellingen over elkaar heen plaatst toch? dat heb ik iig niet gedaan
Bram! Boterham!
pi_42833465
over de foto van het meisje:
leuke foto, maar jammer dat niet helemaal duidelijk is waar ze nou mee zit te prutsen!

Ik heb eigenlijk 2 foto's die ik in dit topic wil plempen. Ze zijn beide van afgelopen weekend, maar de eerste is op zaterdag genomen, en de 2e (technisch gezien) op zondag. Dus het mag


Mooi: perspectief
minder: weinig spannend onderwerp


Mooi: de belichting puur van het vuur. Geen flitser gebruikt
minder: niet helemaal scherp. Maar da's ook lastig met een Canon PS A75 als het zo donker is
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:40:11 #163
159791 Dionny0
Scout, Webmaster, Fotograaf
pi_42844204
Foto's van mensen bij het vuur is meestal lastig..

Spiegelreflex is dan mooier:)
Chaos is het woord dat we bedachten voor een orde die we niet begrijpen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:19:53 #164
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_42845531
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 03:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Het ging niet regenen Gao
Maar dank je voor het compliment

Mooie foto Shadow, ik vind alleen de achtergrondkleur wat saai en die had ik liever feller gezien. Komen de spelden nog beter uit denk ik.

Dit is mijn mooiste van vandaag.

[afbeelding]
Die rode klimop is zo mooi Ik had hier thuis beter ook foto's getrokken voor de blaadjes begonnen te vallen.
De foto had mss nog iets mooier kunnen worden als 's morgens de zon er schuin op had geschenen, maar toch een schone foto die je daar gemaakt hebt!


Hier is mijn foto. Deze is wel enkele weken geleden genomen. Ik heb de laatste tijd nog maar weinig foto's getrokken:

--|||<> [BAG] <>|||--
--|||<> KLIK HIER NIET (of toch) <>|||--
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:25:21 #165
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42845739
Ondanks de laagstaande zon heb je m, wat mij betreft, goed belicht en die fiets op de voorgrond zorgt ervoor dat-ie net niet saai wordt, denk ik...


Mijn foto: sinds ik een statief heb, ben ik daar een beetje mee aan t kloten en vandaag ben ik wat aan het pannen geweest (zo heet dat toch? Als je met een voorwerp meebeweegt, dat voorbij rijdt oid?)... De scherpste foto die er uit is gekomen is deze. Wederom niet echt een bijzondere foto, maar toch een persoonlijke mijlpaal


Ik zie wat resize-misvormingen, helaas...
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_42849031
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef WurM het volgende:
Ondanks de laagstaande zon heb je m, wat mij betreft, goed belicht en die fiets op de voorgrond zorgt ervoor dat-ie net niet saai wordt, denk ik...


Mijn foto: sinds ik een statief heb, ben ik daar een beetje mee aan t kloten en vandaag ben ik wat aan het pannen geweest (zo heet dat toch? Als je met een voorwerp meebeweegt, dat voorbij rijdt oid?)... De scherpste foto die er uit is gekomen is deze. Wederom niet echt een bijzondere foto, maar toch een persoonlijke mijlpaal

[afbeelding]
Ik zie wat resize-misvormingen, helaas...
Aardig gelukt denk ik, dat moet ik ook maar eeens proberen.



Vannacht, een fabriek. Ben eigenlijk bezig met experimenten voor het fotograferen van menglicht.
pi_42849089
Mijn mooiste van vandaag is...

Een gesimuleerde interceptie boven Volkel
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_42855922
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
Mijn mooiste van vandaag is...

Een gesimuleerde interceptie boven Volkel
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2116352/Z1JWxp.jpg]afbeelding][/url]
Je moest ook feedback op mijn foto moeten geven.
  FOK!fotograaf zaterdag 21 oktober 2006 @ 03:43:39 #169
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_42856588
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
Mijn mooiste van vandaag is...

Een gesimuleerde interceptie boven Volkel
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2116352/Z1JWxp.jpg]afbeelding][/url]
Leuk gecropt! Jammer dat er zoveel korrel is..

de mijne! Vandaag bij Prupke en PK, ik was model maar had mijn camera toch meegenomen. Maar 10 foto's geschoten, waarvan deze een van de mooiste was. Ben erg trots op het resultaat.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_42864251
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 03:43 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Leuk gecropt! Jammer dat er zoveel korrel is..

de mijne! Vandaag bij Prupke en PK, ik was model maar had mijn camera toch meegenomen. Maar 10 foto's geschoten, waarvan deze een van de mooiste was. Ben erg trots op het resultaat.
[afbeelding]
Mooie lichtinval, alleen een andere (lichtere) achtergrond zou ook mooi geweest zijn.

De mijne. Ik ben van de week naar Scheveningen geweest en daar zag ik deze twee schoenen onbeheerd in het zand staan. Ik ben niet zo goed in het bewerken van foto's, dus heb maar wat geklooid ermee. Dit is het resultaat:



pi_42867023
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 03:43 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Leuk gecropt! Jammer dat er zoveel korrel is..

de mijne! Vandaag bij Prupke en PK, ik was model maar had mijn camera toch meegenomen. Maar 10 foto's geschoten, waarvan deze een van de mooiste was. Ben erg trots op het resultaat.
[afbeelding]
Ik vind 'm echt heel mooi Hele intrigerende foto, model kijkt goed en de aandacht wordt echt naar haar getrokken. Foto waar ik lang naar kan kijken
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:34:00 #172
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_42872113
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 03:43 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Leuk gecropt! Jammer dat er zoveel korrel is..

de mijne! Vandaag bij Prupke en PK, ik was model maar had mijn camera toch meegenomen. Maar 10 foto's geschoten, waarvan deze een van de mooiste was. Ben erg trots op het resultaat.
[afbeelding]
Ania toch! Supergaaf!!!!! Blik model vind ik supervet!
Enig puntje van kritiek: jouw naam daar rechtsonderin is wel érg groot...

Hier mijn beste van vandaag:
(ja sorry, weer 2 maar da's mn nieuwe stijl haha en heb deze alleen op webformaat, ik zal in t vervolg weer 1 pic plaatsen, hoop dat dit getolereerd wordt, thnx!)

pi_42872787
Die linker is mooi, die verschillende huidtinten doen het samen prima. Dat effect verdwijnt in zw, die bovendien (in de bewerking?) overbelicht is. Jammer, want die blikken zijn prima. Heb je m ook in kleur en minder grof bewerkt?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_42873177
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:34 schreef elmarz het volgende:

[..]

Ania toch! Supergaaf!!!!! Blik model vind ik supervet!
Enig puntje van kritiek: jouw naam daar rechtsonderin is wel érg groot...

Hier mijn beste van vandaag:
(ja sorry, weer 2 maar da's mn nieuwe stijl haha en heb deze alleen op webformaat, ik zal in t vervolg weer 1 pic plaatsen, hoop dat dit getolereerd wordt, thnx!)

[afbeelding]
Die met de lip-piercing vind de camera niet bijster interessant he?
Verder wel mooie foto's! Enneuh... Tietuhhh!!!
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:58:30 #175
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42876912
*Schopt mcDavid naar PUB*
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')