abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:14:36 #1
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42449937
Lijkt me duidelijk, toch.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:16:04 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42449977
Inspirerende OP.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42449992
duidelijk
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:17:02 #4
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42450003
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:16 schreef Gert het volgende:
Inspirerende OP.
En dan klaag jij in het het Stats-topic dat de oldbies voor kwantiteit gaan.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:17:37 #5
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42450019
Goed topic

OT: waarom dat soort feesten altijd als ik de dag erna moet werken . Tuurlijk kan ik bijlezen, maar da's toch anders.
De sfeer zat er iig gisteren weer lekker in geloof ik
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Donald Duck held zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:18:16 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42450038
doe eens samenvatting geven
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42450053
Ik vind het zeer, zeer laag wat BB gedaan heeft. De bedoeling was wellicht goed, maar de communicatie beneden alle peil.

"Haal Egbert uit de kamer van Sabrina". De reactie van Semih was terecht.

Dat Etienne los ging op Semih, en als ik het geloven mag, zelfs heeft geroepen, dat Semih naar zijn eigen land terugmoet, is indirect een gevolg van de blunder van BB.
Jammer, Etienne, maar kennelijk zit die gedachte nog steeds in zijn ruggegraat....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:19:02 #8
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42450061
E-10 over Semih:
"Ik steek 'm neer"
"laat 'm terug gaan naar zn eigen land"
"stink turk"

E-10 over Mo:
"Stik dr in"
"Krijg de tyfus"

die is gister echt zwaar door de mand gevallen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42450073
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:18 schreef __Saviour__ het volgende:
doe eens samenvatting geven
Doe eens streamverslagen lezen?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42450091
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:17 schreef arneaux het volgende:

[..]

En dan klaag jij in het het Stats-topic dat de oldbies voor kwantiteit gaan.
je bedoelt newbies waarschijnlijk...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:19:53 #11
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42450094
Mwa, de sfeer sloeg opeens om toen BB op t scherm toverde dat Egbert uit de kamer van Sabrina moest komen. BB probeerde t daarna wel recht te lullen maar dat was gewoon allemaal gelul. Er stond iets van :"BB neemt sommige mensen tegen zichzelf in bescherming.". Als BB dat had willen doen hadden ze Egbert gewoon laten gaan en daarover niks in de uitzending gestopt.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:21:02 #12
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42450126
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:19 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

je bedoelt newbies waarschijnlijk...
Kwantiteit = veel en kut
Kwaliliteit = weing en goed

Hij vertelde dat 'ie alleen maar kwalitatief goede posts had. Maargoed, nu word van niks opeens wat gemaakt en das ook niet de bedoeling.

[ Bericht 2% gewijzigd door arneaux op 07-10-2006 12:28:04 ]
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:21:39 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42450142
met die mededeling werd idd onnodig een rel gecreeerd.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:23:34 #14
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42450192
t Mooiste vond ik nog, dat Semih de schuld kreeg van alles opeens. Dat was echt vreemd.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42450229
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:23 schreef arneaux het volgende:
t Mooiste vond ik nog, dat Semih de schuld kreeg van alles opeens. Dat was echt vreemd.
De ontlading van een week inhouden misschien ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:25:32 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450230
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:21 schreef teamlead het volgende:
met die mededeling werd idd onnodig een rel gecreeerd.
Een rel is nog voorzichtig uitgedrukt. Ik dacht op een gegeven moment echt dat de oorlog in het huis was uitgebroken.
Ik denk dat BB zich ook dood is geschrokken van de gevolgen van die opmerking. Ze probeerden ook uit alle macht de boel weer recht te breien met meer opmerkingen op het scherm, maar is wat mij betreft niet gelukt.
Marcia vond ik walgelijk vannacht trouwens, met haar gezeik tegen haar vader dat hij naar haar moet luisteren en naar bed moet. Dat bleef ze maar zeggen, terwijl Egbert al weer aan het lachen was met Jeroen over andere zaken. En in iedere Marcia zin zat 'fucking' volgens mij. Op een gegeven moment flipte ze zelfs omdat de andere bewoners het niet met haar eens waren. En Monique was ook verschrikkelijk vannacht.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42450242
Etiënne was echt heel vervelend. Hij bleef maar zijn kant van het verhaal vertellen (die ook nog eens veranderde) en liet niemand er tussen komen.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_42450260
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:57 schreef arneaux het volgende:
Wat een nacht zeg.
Volgens mij ging je nog te vroeg te bed. Later was er een behoorlijke ruzie tussen Monique en Etiënne. De reden hiervan is dat ze hem wegstuurde uit de princessenkamer. Hij wilde namelijk sorry zeggen. Op de vraag van haar wat hij belangrijker vond, Sabrina's slaap of zijn zegje, antwoordde hij dat laatste. Vervolgens escaleerde het.

Verder, eens kijken of Rik zijn woorden waarmaakt. Hij vindt het niet kunnen dat Semih zo tekeer gaat. Zijn woorden waren: 'En dat zal ik hem vandaag zeker onder zijn neus wrijven'.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:26:59 #19
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42450272
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:25 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

De ontlading van een week inhouden misschien ?
Nee ze hadden niet gehoord dat Semih op Big Brother liep te schelden. Toen ze binnenkwamen vertelde Semih ook hun nog s de waarheid (Laat Egbert slapen, praat er morgen over, nu heeft het toch geen zin) waarna Etiënne filpte en Semih wilde neersteken.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:27:26 #20
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42450282
Uit COS
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens mij ging je nog te vroeg te bed. Later was er een behoorlijke ruzie tussen Monique en Etiënne. De reden hiervan is dat ze hem wegstuurde uit de princessenkamer. Hij wilde namelijk sorry zeggen. Op de vraag van haar wat hij belangrijker vond, Sabrina's slaap of zijn zegje, antwoordde hij dat laatste. Vervolgens escaleerde het.

Verder, eens kijken of Rik zijn woorden waarmaakt. Hij vindt het niet kunnen dat Semih zo tekeer gaat. Zijn woorden waren: 'En dat zal ik hem vandaag zeker onder zijn neus wrijven'.
Tjah, Tijn maakt zich weken druk omdat iemand *hou je bek* tegen hem roept en niemand die iets zegt over Etienne die tot 5 x toe schreeuwt dat Sem maar naar *zijn eigen land * moet en dat hij Sem het liefst zou neersteken

En voor de volledigheid --> http://snaptnix.edisk.nl/videoBB6/Semih_flipt.wmv
Sem was pissed op de rel die was ontstaan na die manipuleeractie van BB. Niets meer en niets minder.

[ Bericht 6% gewijzigd door Loedertje op 07-10-2006 12:41:18 ]
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:28:15 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450301
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:26 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nee ze hadden niet gehoord dat Semih op Big Brother liep te schelden. Toen ze binnenkwamen vertelde Semih ook hun nog s de waarheid (Laat Egbert slapen, praat er morgen over, nu heeft het toch geen zin) waarna Etiënne filpte en Semih wilde neersteken.
Marcia was ook woest vanwege Semih's reactie. Ze had hem maar 1 zin horen zeggen en dacht dat het tegen haar vader was. Niets was minder waar, maar dat had dochterlief weer eens niet in de gaten. Die had wel meer niet in de gaten vannacht. Hoe walgelijk ze bezig was bijvoorbeeld.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42450316
Stukje ruzie Monique en Etiënne: http://bb.roy.servehttp.com/audio/Mo_flipt.wma
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:30:21 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_42450341
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:19 schreef Suikeroom het volgende:
E-10 over Semih:
"Ik steek 'm neer"
"laat 'm terug gaan naar zn eigen land"
"stink turk"

E-10 over Mo:
"Stik dr in"
"Krijg de tyfus"

die is gister echt zwaar door de mand gevallen
En dan gaat ie proberen de rest en zichzelf er 1000 x van te overtuigen hoe hij het nou echt bedoelde allemaal (dat gebeuren met Egbert). En nog kwam het niet geloofwaardig over.

Verder was het weer een boeiende nacht, hoewel ik het wel sneu vond voor Egbert. Het werd een beetje uit z'n verband gerukt om het zo maar te zeggen.

Heb ik trouwens wel eens vermeld dat ik gek word van Sabrina haar hysterische gekrijs?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42450346
Ik had tranen in mijn ogen toen ik Semih hoorde losgaan. Idem dito bij de tirade tussen Etienne en Monique. Tjonge jonge, wat kan drank veel kapot maken. Hier zijn wonden geslagen die niet meer helen.

Met name tussen Semih en Etienne en Monique en Etienne....

Ik weet niet of de opmerkingen van Marcia bij Egbert aangekomen zijn.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:30:44 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450351
Tijn kwam trouwens ook nog even met Egbert praten op een gegeven moment. Ik dacht even dat Egbert hem op z'n bek ging slaan, toen hij maar niet wegging.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42450363
Op de Talpa site staat nog helemaal niets over het bezoekje van Egbert aan de prinsessekamer, de teksten op het scherm en alle daarop volgende comotie. Ik ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_42450408
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:30 schreef Nostalgist het volgende:
Ik had tranen in mijn ogen toen ik Semih hoorde losgaan. Idem dito bij de tirade tussen Etienne en Monique. Tjonge jonge, wat kan drank veel kapot maken. Hier zijn wonden geslagen die niet meer helen.

Met name tussen Semih en Etienne en Monique en Etienne....

Ik weet niet of de opmerkingen van Marcia bij Egbert aangekomen zijn.....
Wat bedoel je met je laatste zin? Denk je dat Egbert Marcia gaat zeggen dat hij niet blij is met hoe zij zich gedroeg vannacht?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:33:40 #28
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_42450425
hoi,
ik volg bb ook van het begin afaan en lees hier ook altijd mee,alleen ben ik niet zo`n typer.(vanacht 6 uur naar bed en nu al weer "wakker")
alleen vanacht dat slaat toch eigenlijk wel alles!
vooral e10 tegenover mo,dat vond ik ik mijn ogen toch wel het heftigst.
vooral omdat e10 tegen mo zei:
wie ben jij omdat te oordelen of ik met haar mag praten ja of nee!!
damm hoe stom kan je zijn omdat tezeggen tegen de zus,terwijl hij de mensen nog maar een paar weken kent.
de rest van de avond (en dan doel ik op eg,tijn,e10,saar,sem) was ook wel heftig maar ik vond het een beetje overdrefen gedoe van bb zelf uit.
bb had het anders moeten formuleren op het scherm dan was het (denk ik) niet zo uit de hand gelopen.
ploperdeplop
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:33:43 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450427
En in alle tumult vannacht, alle ellende die hij over zich heen kreeg en alle dwingende dingen die Marcia tegen hem zei, wist Egbert er op een gegeven moment toch nog uit te krijgen: "Vind je het ook zo erg, van Nana Mouskouri?"
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:33:55 #30
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42450436
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:30 schreef Nostalgist het volgende:
Ik had tranen in mijn ogen toen ik Semih hoorde losgaan. Idem dito bij de tirade tussen Etienne en Monique. Tjonge jonge, wat kan drank veel kapot maken. Hier zijn wonden geslagen die niet meer helen.

Met name tussen Semih en Etienne en Monique en Etienne....

Ik weet niet of de opmerkingen van Marcia bij Egbert aangekomen zijn.....
Ach. Ze moeten gewoon niet zoveel zuipen, volgens mij zijn ze vandaag de helft al weer vergeten
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:28 schreef schatje het volgende:
Stukje ruzie Monique en Etiënne: http://bb.roy.servehttp.com/audio/Mo_flipt.wma
Kut Etiënne. Ik snap t niet, Sabrina moet ondertussen echt in diepe coma gelegen hebben omdat ze al best lang in bed lag en dán willen praten. Wat een onzin.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:34:27 #31
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42450453
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk? Hij was vannacht de enige die doorhad dat BB Egbert een zwaar walgelijke streek had geleverd.
Nou 3e en laatste keer dat ik dit gaat uitleggen want iedereen is te lui schijnbaar om 10-20 postings ind e cos terug te lezen voor ze willen blaten:

Semih liet zich niet al te vriendelijk op zijn zachts gezegd uit over BB....we weten nu onderhand allemaal toch wel dat Hummie zo vergevingsgezind is als een baksteen?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42450467
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:33 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Wat bedoel je met je laatste zin? Denk je dat Egbert Marcia gaat zeggen dat hij niet blij is met hoe zij zich gedroeg vannacht?
Ik bedoelde, dat hij volgens mij te laveloos was, om het meegekregen te hebben...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:35:09 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450472
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
Op de Talpa site staat nog helemaal niets over het bezoekje van Egbert aan de prinsessekamer, de teksten op het scherm en alle daarop volgende comotie. Ik ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken.
Voor Egbert hoop ik maar dat ze het niet gaan uitzenden. Ze zaten zelf zo enorm fout vannacht, wat ook nog eens een reden is om het niet te gaan uitzenden. Maar ja, hoe wil je dan de rest van de nacht verklaren? Of gaan ze dat ook skippen en richten ze zich vooral op de ruzie Monique/Etienne?
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:36:00 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450489
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:35 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik bedoelde, dat hij volgens mij te laveloos was, om het meegekregen te hebben...
Reken er maar niet op. Hij was nog lang niet zo dronken en zei ook regelmatig.dat hij zich alles nog kon herinneren en dat dat vandaag ook nog zo zou zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42450502
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
En in alle tumult vannacht, alle ellende die hij over zich heen kreeg en alle dwingende dingen die Marcia tegen hem zei, wist Egbert er op een gegeven moment toch nog uit te krijgen: "Vind je het ook zo erg, van Nana Mouskouri?"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:37:25 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450527
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:33 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ach. Ze moeten gewoon niet zoveel zuipen, volgens mij zijn ze vandaag de helft al weer vergeten
[..]

Kut Etiënne. Ik snap t niet, Sabrina moet ondertussen echt in diepe coma gelegen hebben omdat ze al best lang in bed lag en dán willen praten. Wat een onzin.
10 minuten later lag ze anders al weer, volkomen nuchter zo leek het, te geinen met een paar anderen in de kamer. Dus dat viel ook heel erg mee.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:37:55 #37
128220 Peter6000
pi_42450542
Semih is voor mij nu echt volledig door de mand gevallen. Zijn "hou je bek", tegen BB (op zich leuk, maar veel te fel en die dominantie heeft ie al vaker laten zien) en Egbert op die manier "troosten" werkt ook niet echt.
Etiënne was triest, zijn rascisme kwam naar boven, en erg doordrammerig.

Monique vond ik wel sterk, vooral tegen Etiënne, maar ook tegen Egbert vond ik haar het goed doen. Hoe ze tegen Tijn deed was een beetje afstoten - aantrekken geloof ik.
Tijn zelf heb ik als vrij neutraal ervaren, die broederliefde met Rik was leuk, die camaramomentjes vond ik ook wel leuk.
Rik viel me wat tegen, vooral `s nachts (voor zover ik het gezien heb)
Sabrina heeft gewoon lekker gedanst, en is gaan pitten.
Marcia was toch echt beschermend tegen haar vader, ze sloeg alleen een klein beetje door, maar gezien de rol die ze in het gezin heeft gespeeld na de hersenbloeding van haar moeder, en ervaringen met dronken Egbert thuis (Egbert heeft een briefje bij zijn pc hangen dat hij niet moet gaan mailen als hij dronken is), is het wel te begrijpen.

Ik denk niet snel in termen als zielig, maar dat vind ik Egbert inmiddels wel, genant, en als hij maandag het huis verlaat, is het echt een trieste aftocht.
Ook Micheline vind ik treurig, iedereen ziet de werkelijk onprettige trekjes van Semih, en ze blijft hem maar verdedigen onder het mom van dat ze hem anders kent. Terwijl ze misschien diep in haar hart weet dat de echte Semih naar boven is gekomen, en dat ze beter verdient.

Van Jeroen weinig gemerkt, die heeft correct meegefeest, maar niets toegevoegd.
En tja, Marlies is Marlies.
pi_42450543
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Reken er maar niet op. Hij was nog lang niet zo dronken en zei ook regelmatig.dat hij zich alles nog kon herinneren en dat dat vandaag ook nog zo zou zijn.
Hij zal zich dan nog wel eens achter de oren krabben denk ik, of hij in het huis wil blijven.....

Ook nog een dochter die hem "afvalt"....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42450545
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:28 schreef schatje het volgende:
Stukje ruzie Monique en Etiënne: http://bb.roy.servehttp.com/audio/Mo_flipt.wma
Mo gaat daar echt flink te keer. ZIjn er ook beelden van? Ik ben benieuwd naar haar kop tijdens die tirade!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:38:24 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450553
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:34 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nou 3e en laatste keer dat ik dit gaat uitleggen want iedereen is te lui schijnbaar om 10-20 postings ind e cos terug te lezen voor ze willen blaten:

Semih liet zich niet al te vriendelijk op zijn zachts gezegd uit over BB....we weten nu onderhand allemaal toch wel dat Hummie zo vergevingsgezind is als een baksteen?
Ik reageerde te snel. Je uitleg las ik later ook, maar toen had ik dit al gepost. Neem me vooral niet kwalijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:38:30 #41
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_42450556
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:


En Monique was ook verschrikkelijk vannacht.
Monique was SUPER vannacht!

Alleen al hoe ze E10 op haar nummer zette!

http://bb.roy.servehttp.com/audio/Mo_flipt.wma

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42450567
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Voor Egbert hoop ik maar dat ze het niet gaan uitzenden. Ze zaten zelf zo enorm fout vannacht, wat ook nog eens een reden is om het niet te gaan uitzenden. Maar ja, hoe wil je dan de rest van de nacht verklaren? Of gaan ze dat ook skippen en richten ze zich vooral op de ruzie Monique/Etienne?
Helemaal mee eens. Ik ben heel benieuwd welke draai ze er aan geven. Ze zullen vast Egbert niet zo te kakken willen zetten, als ze gisteravond deden. Maar hoe verklaar je de rest?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:39:57 #43
521 ruby
Hell yeah!
pi_42450582
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor Egbert hoop ik maar dat ze het niet gaan uitzenden. Ze zaten zelf zo enorm fout vannacht, wat ook nog eens een reden is om het niet te gaan uitzenden. Maar ja, hoe wil je dan de rest van de nacht verklaren? Of gaan ze dat ook skippen en richten ze zich vooral op de ruzie Monique/Etienne?
Ik denk dat de voice-over er wel weer een "leuk" verhaal aan vastknoopt zodat het wat luchtiger naar buiten wordt gebracht.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42450596
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef Peter6000 het volgende:


Van Jeroen weinig gemerkt, die heeft correct meegefeest, maar niets toegevoegd.
Niet écht verrassend dus...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42450604
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Semih is voor mij nu echt volledig door de mand gevallen. Zijn "hou je bek", tegen BB (op zich leuk, maar veel te fel en die dominantie heeft ie al vaker laten zien) en Egbert op die manier "troosten" werkt ook niet echt.
Etiënne was triest, zijn rascisme kwam naar boven, en erg doordrammerig.

Monique vond ik wel sterk, vooral tegen Etiënne, maar ook tegen Egbert vond ik haar het goed doen. Hoe ze tegen Tijn deed was een beetje afstoten - aantrekken geloof ik.
Tijn zelf heb ik als vrij neutraal ervaren, die broederliefde met Rik was leuk, die camaramomentjes vond ik ook wel leuk.
Rik viel me wat tegen, vooral `s nachts (voor zover ik het gezien heb)
Sabrina heeft gewoon lekker gedanst, en is gaan pitten.
Marcia was toch echt beschermend tegen haar vader, ze sloeg alleen een klein beetje door, maar gezien de rol die ze in het gezin heeft gespeeld na de hersenbloeding van haar moeder, en ervaringen met dronken Egbert thuis (Egbert heeft een briefje bij zijn pc hangen dat hij niet moet gaan mailen als hij dronken is), is het wel te begrijpen.

Ik denk niet snel in termen als zielig, maar dat vind ik Egbert inmiddels wel, genant, en als hij maandag het huis verlaat, is het echt een trieste aftocht.
Ook Micheline vind ik treurig, iedereen ziet de werkelijk onprettige trekjes van Semih, en ze blijft hem maar verdedigen onder het mom van dat ze hem anders kent. Terwijl ze misschien diep in haar hart weet dat de echte Semih naar boven is gekomen, en dat ze beter verdient.

Van Jeroen weinig gemerkt, die heeft correct meegefeest, maar niets toegevoegd.
En tja, Marlies is Marlies.
Mooie analyse !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:44:06 #46
128220 Peter6000
pi_42450660
Ben trouwens wel erg benieuwd naar de uitzendingen van maandag. Ze kunnen er natuurlijk van maken wat ze willen, maar ik vraag me vooral af hoe Egbert dan wordt neergezet.
Ik heb woensdag en donderdag gezien, daarin werd Egbert erg negatief neergezet, en die van gisteren staat nog op de video en moet ik nog kijken.
pi_42450676
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

10 minuten later lag ze anders al weer, volkomen nuchter zo leek het, te geinen met een paar anderen in de kamer. Dus dat viel ook heel erg mee.
Dat vond ik ook wel heel bijzonder. Dat Sa tot de muziek stopte waanzinnig fanatiek aan het dansen was. Toen stortte ze ter aarde. Vervolgens leek ze heel dronken en ging ze naar bed. Toen Etiënne en Monique de kamer binnen kwamen hadden ze duidelijk moeite om haar wakker te krijgen. Ik schrok van hoe lam Sabrina was.
Nog geen tien minuten later staat ze op het bed te springen.. Heel apart
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_42450682
Egbert was de vorige keer nadat hij ook dronken was geweest aan het mekkeren over zijn baan en de voorbeeldfunctie die heeft. Nu Big Brother hem afgelopen nacht om die reden probeerde te beschermen is het nog niet goed.

Maar goed, wat boeit mij die vent nou eigenlijk, stomme kneus, een maandag is ie toch .
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:45:13 #49
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_42450684
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:38 schreef miraculeus het volgende:

[..]

Mo gaat daar echt flink te keer. ZIjn er ook beelden van? Ik ben benieuwd naar haar kop tijdens die tirade!
Heerlijk, zoals altijd!!
Een felle Monique is ook super aantrekkelijk !!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:45:59 #50
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42450705
Nou bijgelezen, gekeken (veel te vroeg naar bed dus )

Mo en Tijn zijn verliefd op elkaar
Egbert was de lul
Sa was gewoon kansloos
Jeroen en Marlies Zwitserland
E10 en Semih agressief
Micheline verdrietig
Rik was Rik

En in alles wat er vannacht gebeurd is snap ik één ding nog niet. Tijn verteld Mo dat hij verliefd op haar is, Mo wil dit blijkbaar niet. Toch vraagt ze hem bij haar te komen slapen....?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:46:07 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450711
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Semih is voor mij nu echt volledig door de mand gevallen. Zijn "hou je bek", zowel tegen BB (op zich leuk, maar veel te fel en die dominantie heeft ie al vaker laten zien) en Egbert op die manier "troosten" werkt ook niet echt.
Niet mee eens. Semih reageerde als enige exact op de juiste toon tegen BB, want wat ze gisteren geflikt hebben was toch echt heel ver beneden alle peil.
-
quote:
Monique vond ik wel sterk, vooral tegen Etiënne, maar ook tegen Egbert vond ik haar het goed doen. Hoe ze tegen Tijn deed was een beetje afstoten - aantrekken geloof ik.
Niet mee eens. Monique was verschrikkelijk vannacht. Eerst dat walgelijk jaloerse gedrag toen Tijn even het oorlelletje van Marcia een lik gaf.... en daarna haar domme gelul tegen Egbert. Ze zei precies de verkeerde dingen en begreep totaal niet waarop Egbert zich zo beroerd voelde. Zo ongeveer iedereen in de COS topics had ook door dat Marcia en onique juist de verkeerde dingen zeiden. Het kwam er op neer dat Egbert niet zo moest zeiken omdat BB toch al had gezegd dat er niets was gebeurd. Ze begrepen echt helemaal niets van Egbert, die er mee zat dat iedereen zich nog altijd kan afvragen wat er gebeurd zou zijn als BB hem niet uit die kamer had gehaald.
-
quote:
Marcia was toch echt beschermend tegen haar vader, ze sloeg alleen een klein beetje door, maar gezien de rol die ze in het gezin heeft gespeeld na de hersenbloeding van haar moeder, en ervaringen met dronken Egbert thuis (Egbert heeft een briefje bij zijn pc hangen dat hij niet moet gaan mailen als hij dronken is), is het wel te begrijpen.
Ook niet mee eens. Marcia was niet een beetje aan het doorslaan. Ze was gewoonweg verschrikkelijk. Ze bleef hem maar naar zijn bed sturen, ook toen hij al lang weer met Jeroen over andere zaken aan de klets was. Het was echt zwaar tenenkrommend wat dat kind aan het doen was. En dan dat ' fucking' in iedere zin en ook tegen haar vader. Ze praatte gewoon op een toon met hem zoals een moeder praat tegen haar 6 jarige zoontje.
-
quote:
Van Jeroen weinig gemerkt, die heeft correct meegefeest, maar niets toegevoegd.
Ook niet mee eens. Jeroen was de enige vannacht die exact datgene deed wat nodig was. Hij haalde Egbert uit een enorm rot gevoel door samen met hem over andere dingen te gaan praten. Dat was precies wat Egbert nodig had en werkte ook perfect. Wat mij betreft is Jeroen de enige die vannacht overeind is gebleven.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:47:07 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450728
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:38 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hij zal zich dan nog wel eens achter de oren krabben denk ik, of hij in het huis wil blijven.....

Ook nog een dochter die hem "afvalt"....
Ik vind ook dat hij onmiddellijk het huis moet verlaten. Zo moet je je niet laten behandelen door BB.
Te walgelijk voor woorden was het.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42450730
Goooeeeeiiiieeemmoorgen FOKKERS, vanavond weer een feessie, ik trek dit niet meer hoor....
Ga vandaag ff DGKen. "als de drank is in de man........
Wie had het erover dat BB saai was hahahhahaaaa.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:49:12 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450771
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Monique was SUPER vannacht!

Alleen al hoe ze E10 op haar nummer zette!
Dat was exact het enige moment vannacht dat ik het volkomen eens was met Etienne
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42450773
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:47 schreef dracula100 het volgende:
Goooeeeeiiiieeemmoorgen FOKKERS, vanavond weer een feessie, ik trek dit niet meer hoor....
Ga vandaag ff DGKen. "als de drank is in de man........
Wie had het erover dat BB saai was hahahhahaaaa.
doorposten met kloon....week extra
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:49:18 #56
521 ruby
Hell yeah!
pi_42450775
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef flugeltje het volgende:
En in alles wat er vannacht gebeurd is snap ik één ding nog niet. Tijn verteld Mo dat hij verliefd op haar is, Mo wil dit blijkbaar niet. Toch vraagt ze hem bij haar te komen slapen....?
Sja, dat moet toch kunnen als je "gewoon maatjes" bent.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:49:25 #57
128220 Peter6000
pi_42450777
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:18 schreef Nostalgist het volgende:
Dat Etienne los ging op Semih, en als ik het geloven mag, zelfs heeft geroepen, dat Semih naar zijn eigen land terugmoet, is indirect een gevolg van de blunder van BB.
Jammer, Etienne, maar kennelijk zit die gedachte nog steeds in zijn ruggegraat....
Ja, en als er iets heftigs gebeurt, gaat het dunne laagje beschaving eraf.

En ik zie dat toch ook echt bij Semih.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:49:54 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450789
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef flugeltje het volgende:
En in alles wat er vannacht gebeurd is snap ik één ding nog niet. Tijn verteld Mo dat hij verliefd op haar is, Mo wil dit blijkbaar niet. Toch vraagt ze hem bij haar te komen slapen....?
Tja, dat is dus Monique.
En Monique ziet hem alleen als maatje hoor. Dat ze volkomen flipte toen Tijn even het oorlelletje van Marcia likte, moet je dan maar even vergeten ofzo.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:49:55 #59
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_42450790
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:44 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Dat vond ik ook wel heel bijzonder. Dat Sa tot de muziek stopte waanzinnig fanatiek aan het dansen was. Toen stortte ze ter aarde. Vervolgens leek ze heel dronken en ging ze naar bed. Toen Etiënne en Monique de kamer binnen kwamen hadden ze duidelijk moeite om haar wakker te krijgen. Ik schrok van hoe lam Sabrina was.
Nog geen tien minuten later staat ze op het bed te springen.. Heel apart
Haha ja.. Onze Saatje is en blijft een bijzonder kind. Ik vind haar echt één van de (weinige) highights van deze BB !!!

Het grappige is, dat het hele gebeuren zich eigenlijk rond Saatje afspeelde en dat juist zij de enige was aan wie het allemaal voorbij ging. Ze lag te knorren als een marmot..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:51:40 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450827
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:49 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja, en als er iets heftigs gebeurt, gaat het dunne laagje beschaving eraf.

En ik zie dat toch ook echt bij Semih.
Met te veel drank op en in een kwade bui, ga je vanalles roepen. Dat moet je juist helemaal niet serieus nemen. Als iemand rood haar had gehad, dan was het een vieze rode geweeest... als het Rik was geweest, dan was het vieze homo enz enz enz.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:51:52 #61
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42450832
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef Peter6000 het volgende:


Ik denk niet snel in termen als zielig, maar dat vind ik Egbert inmiddels wel, genant, en als hij maandag het huis verlaat, is het echt een trieste aftocht.
Waarom is het gedrag van Egbert genant
Die man had eindelijk lol en was niet zo verkrampt en lag hooguit 3 minuten OP het dekbed bij een *door Tijn uitgeklede* Sabrina die simuleerde dat ze sliep.
Etienne's gedrag , die al weken tussen de benden van diverse meiden loopt te grabbelen , de boel aanelkaar liegt en tevens loopt te schreeuwen dat hij Sem wil neersteken en dat Sem naar zijn eigen land moet gaan , keur je daarentegen wel goed
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:52:56 #62
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42450855
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef flugeltje het volgende:
Nou bijgelezen, gekeken (veel te vroeg naar bed dus )

Mo en Tijn zijn verliefd op elkaar
Egbert was de lul
Sa was gewoon kansloos
Jeroen en Marlies Zwitserland
E10 en Semih agressief
Micheline verdrietig
Rik was Rik

En in alles wat er vannacht gebeurd is snap ik één ding nog niet. Tijn verteld Mo dat hij verliefd op haar is, Mo wil dit blijkbaar niet. Toch vraagt ze hem bij haar te komen slapen....?
Mo is een smerige cockteaser gebleken, dus correct my ass!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42450873
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef flugeltje het volgende:
Nou bijgelezen, gekeken (veel te vroeg naar bed dus )

Mo en Tijn zijn verliefd op elkaar
Egbert was de lul
Sa was gewoon kansloos
Jeroen en Marlies Zwitserland
E10 en Semih agressief
Micheline verdrietig
Rik was Rik

En in alles wat er vannacht gebeurd is snap ik één ding nog niet. Tijn verteld Mo dat hij verliefd op haar is, Mo wil dit blijkbaar niet. Toch vraagt ze hem bij haar te komen slapen....?
Ze was vanmorgen vroeg duidelijk nog een beetje aangeschoten....Wellicht dat dat haar remmingen temperde....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:54:47 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450889
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Mo is een smerige cockteaser gebleken, dus correct my ass!
Samen met Marcia volkomen door de mand gevallen vannacht. Twee verschrikkelijke types
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:55:27 #65
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42450908
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:49 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja, en als er iets heftigs gebeurt, gaat het dunne laagje beschaving eraf.

En ik zie dat toch ook echt bij Semih.
Voor alle duidelijkheid, iedereen was hysterisch m.b.t. Egbert, ze wilden hem beschermen , ze dachten allemaal aan zijn voorbeeldfunctie en lieten hem merken dat *de buitenwereld en BB* hem zouden zien als oude vieze dronken man...na tien minuten hysterisch gegil en Tijn die maar bleef doorzeiken tegen Egbert had Semih er genoeg van, wat hij op dat moment dacht en voelde kwam recht uit de grond van zijn hart (en tevens was dat de mening van vel mensen die meeluisterden)
Wat nou beschaving?
Jij noemt het beschaving als er meerdere mensen Egbert lopen te vertellen dat hij zo out is?

Come on zeg.

Jij noemt het beschaving als Etienne bnadien gaat krijsen dat Semih naar zijn eigen land moet en dat hij hem neer zou willen steken:?

Tsskkk.
pi_42450909
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:38 schreef miraculeus het volgende:

[..]

Mo gaat daar echt flink te keer. ZIjn er ook beelden van? Ik ben benieuwd naar haar kop tijdens die tirade!
Iedereen was meteen muisstil. Met name Tijn die vlak bij haar stond.

Ja, een meisje die in coma ligt van de alcohol moet je ook lekker rustig slapen. Etiënne begrijp dat niet.

Tegen Semih zei ie trouwens ook nog dat ie moest oprotten naar zijn eigen land.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:55:57 #67
128220 Peter6000
pi_42450926
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waarom is het gedrag van Egbert genant
Die man had eindelijk lol en was niet zo verkrampt en lag hooguit 3 minuten OP het dekbed bij een *door Tijn uitgeklede* Sabrina die simuleerde dat ze sliep.
Etienne's gedrag , die al weken tussen de benden van diverse meiden loopt te grabbelen , de boel aanelkaar liegt en tevens loopt te schreeuwen dat hij Sem wil neersteken en dat Sem naar zijn eigen land moet gaan , keur je daarentegen wel goed
Waar staat dat ik dat goedkeur? In mijn post zeg ik juist dat ik hem te doordrammerig vind, en dat zijn rascistische trekjes naar boven komen.

Het gedrag is genant vanwege het leeftijdsverschil, en omdat hij een baan heeft waarbij hij met jongeren werkt.
Hij heeft ook nog eens zelf gezegd dat hij niet eens meer wist dat hij in de prinsessenkamer geweest is, en de manier waarop hij huilend in bed lag vond ik genant/ treurig.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:56:15 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42450934
Volgens de BB site heeft Mo Tijn uit bed gestuurd toen hij haar wilde 'kroelen'.
quote:
"Ik heb gewoon tegen hem gezegd dat het misschien handiger zou zijn als hij in zijn eigen bed zou gaan liggen." Monique had geen zin in de avances van Tijn.
Wat wil dat mens nou eigenlijk???

Overigens is er op de BB site tussen half een vannacht en acht uur vanochtend geen enkel dagboekstukje geplaatst. Ook niet helemaal correct lijkt me...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:57:20 #69
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42450949
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Haha ja.. Onze Saatje is en blijft een bijzonder kind. Ik vind haar echt één van de (weinige) highights van deze BB !!!

Het grappige is, dat het hele gebeuren zich eigenlijk rond Saatje afspeelde en dat juist zij de enige was aan wie het allemaal voorbij ging. Ze lag te knorren als een marmot..
Die meid kan toneel spelen als het haar uitkomt

*Kom we gaan opruimen*

Nou dacht Sabrina, ikke nie..KIJK....ik tel tot drie en ik val om...*

Na de rel srpong ze als een kleuter op het bed op en neer...zó ziekjes van de drank en in coma lag madam.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:57:21 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42450950
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:55 schreef schatje het volgende:
Ja, een meisje die in coma ligt van de alcohol moet je ook lekker rustig slapen. Etiënne begrijp dat niet.
Die coma bleek mee te vallen, toen ze 10 minuten later weer stond te springen op bed met een paar anderen.

Grappig dat jij iemand van 27 nog een meisje noemt trouwens
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42450955
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef flugeltje het volgende:
Nou bijgelezen, gekeken (veel te vroeg naar bed dus )

Mo en Tijn zijn verliefd op elkaar
Egbert was de lul
Sa was gewoon kansloos
Jeroen en Marlies Zwitserland
E10 en Semih agressief
Micheline verdrietig
Rik was Rik

En in alles wat er vannacht gebeurd is snap ik één ding nog niet. Tijn verteld Mo dat hij verliefd op haar is, Mo wil dit blijkbaar niet. Toch vraagt ze hem bij haar te komen slapen....?
Dat had ik tot nu toe gemist op de COS, heeft hij haar verteld dat ie verliefd is?
ook al gemist...
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:58:16 #72
128220 Peter6000
pi_42450966
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:55 schreef Loedertje het volgende:
Jij noemt het beschaving als er meerdere mensen Egbert lopen te vertellen dat hij zo out is?

Come on zeg.

Jij noemt het beschaving als Etienne bnadien gaat krijsen dat Semih naar zijn eigen land moet en dat hij hem neer zou willen steken:?
Tsskkk.
Egbert zat er doorheen en mensen probeerden hem te kalmeren en te behoeden voor nog meer dronkemansgepraat.

De in bold gedrukte opmerking is jou conclusie, waar jij dat vandaan haalt is mij een raadsel.
pi_42450973
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die coma bleek mee te vallen, toen ze 10 minuten later weer stond te springen op bed met een paar anderen.
Later was dat. Wel bij de les blijven .
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:58:53 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42450981
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:57 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Die meid kan toneel spelen als het haar uitkomt

*Kom we gaan opruimen*

Nou dacht Sabrina, ikke nie..KIJK....ik tel tot drie en ik val om...*

Na de rel srpong ze als een kleuter op het bed op en neer...zó ziekjes van de drank en in coma lag madam.
Ik ben het hier helemaal mee eens

Hoewel ze hier behoorlijk geliefd is snap ik écht niet wat mensen in haar zien. Ze heeft de diepgang van een vingerhoedje en ik blijf mezelf maar afvragen hoe iemand die zo ontzettend kinderlijk is het toch voor elkaar krijgt zélf een kind op te voeden.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42450984
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Iedereen was meteen muisstil. Met name Tijn die vlak bij haar stond.

Ja, een meisje die in coma ligt van de alcohol moet je ook lekker rustig slapen. Etiënne begrijp dat niet.

Tegen Semih zei ie trouwens ook nog dat ie moest oprotten naar zijn eigen land.
Ik heb zo het vermoeden, dat Etienne een heeeele zware sanctie gaat krijgen. Twee keer al een kogel door iemands kop willen jagen, en daarna nog ongecensureerde racistische taal met bedreigingen erbij.....Sorry hoor, de grens is overschreden.

Vergeleken met Roel en zijn neefjes is Etienne "The beast" zelve....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:00:18 #76
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42451022
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:56 schreef flugeltje het volgende:
Volgens de BB site heeft Mo Tijn uit bed gestuurd toen hij haar wilde 'kroelen'.
[..]

Wat wil dat mens nou eigenlijk???

Overigens is er op de BB site tussen half een vannacht en acht uur vanochtend geen enkel dagboekstukje geplaatst. Ook niet helemaal correct lijkt me...
die komen altijd pas veeeeeeeel later op gang
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42451029
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:58 schreef schatje het volgende:

[..]

Later was dat. Wel bij de les blijven .
En Etiënne en Monique kregen Sabrina maar met moeite wakker, toen Egbert weggejaagd was. Dat kwam op mij niet over als toneelspel van Sabrina. Op dat moment leek ze wel degelijk van de wereld te zijn.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:00:41 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42451033
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:55 schreef Peter6000 het volgende:

Het gedrag is genant vanwege het leeftijdsverschil, en omdat hij een baan heeft waarbij hij met jongeren werkt.
En exact daarom was het bericht van BB zo enorm beneden alle peil.
Dat de emoties bij Egbert er wat overdreven uitkwamen, kwam door de drank, maar het was allemaal zeer goed te begrijpen. Ook vanwege eerder genoemde redenen. Iedereen kan nu blijven twijfelen aan wat er zou zijn gebeurd als Egbert in die kamer was gebleven, terwijl hij zelf dus zeker weet dat er niets zou zijn gebeurd. Hij kan dat echter nooit meer bewijzen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42451043
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:56 schreef flugeltje het volgende:
Volgens de BB site heeft Mo Tijn uit bed gestuurd toen hij haar wilde 'kroelen'.
[..]

Wat wil dat mens nou eigenlijk???

Overigens is er op de BB site tussen half een vannacht en acht uur vanochtend geen enkel dagboekstukje geplaatst. Ook niet helemaal correct lijkt me...
Tijn riep op een gegeven moment ook dat hij wel vrijwillig het Huis wilde uitgaan. Dit vanwege het jaloerse gedrag van Monique. Hij kan daar niet tegen. Terecht overigens.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:01:13 #80
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42451048
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:55 schreef Peter6000 het volgende:


Het gedrag is genant vanwege het leeftijdsverschil, en omdat hij een baan heeft waarbij hij met jongeren werkt.
Hij heeft ook nog eens zelf gezegd dat hij niet eens meer wist dat hij in de prinsessenkamer geweest is, en de manier waarop hij huilend in bed lag vond ik genant/ treurig.
Tjah, logisch als men je gaat afschilderen als een vieze man nietwaar?
Tijn blef doorhameren dat hij een voorbeeldfuncie had, Tijn maakt dankbaar gebruik van bepaalde momenten om dingen aan te dikken en uit te melken (die is bij mij dan ook allang vervallen tot een Hilda niveau...)

Je bent aangeschoten en gaat OP een dekbedje bij een meid liggen om te vertellen dat je het zo gezellig had en men (BB én bewoners) maken er een enorm drama van...dan voel je je denk ik (mede onder invloed van die drank) kut..en kan het gebeuren dat je gaat janken, eerder op de avond waren er meer mensen die een emotionele bui hadden zonder beschuldigingen van derden, dat gebeurt nu eenmaal als er een sloot cognac/vieux in je lijf zit.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:01:33 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42451057
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:00 schreef versabommie het volgende:

[..]

die komen altijd pas veeeeeeeel later op gang
De dagboeken worden ook 's nachts bijgehouden, kijk maar naar het vorige feestje. Nu geen enkele vermelding tussen die twee tijdstippen. Misschien dat er nog een nieuwsbericht komt, maar ik vrees van niet. Dit gaat de doofpot in.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:01:35 #82
521 ruby
Hell yeah!
pi_42451059
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:58 schreef schatje het volgende:

[..]

Later was dat. Wel bij de les blijven .
Volgens mij was dat kort daarna hoor. Ik verbaasde me ook al hoe snel ze uit haar coma ontwaakte. Ze was ineens weer fris & fruitig.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42451092
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:01 schreef ruby het volgende:

[..]

Volgens mij was dat kort daarna hoor. Ik verbaasde me ook al hoe snel ze uit haar coma ontwaakte. Ze was ineens weer fris & fruitig.
Juist niet. Ze moest eerst helemaal recht op gaan zitten toen een paar klapjes in het gezicht niet hielpen.
pi_42451101
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Juist niet. Ze moest eerst helemaal recht op gaan zitten toen een paar klapjes in het gezicht niet hielpen.
En tien minuten later op het bed
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:03:28 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42451102
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:59 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik heb zo het vermoeden, dat Etienne een heeeele zware sanctie gaat krijgen. Twee keer al een kogel door iemands kop willen jagen, en daarna nog ongecensureerde racistische taal met bedreigingen erbij.....Sorry hoor, de grens is overschreden.
Er is maar 1 iemand die een sanctie verdient en dat is BB zelf.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42451127
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:03 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

En tien minuten later op het bed
Ja, als Sabrina eenmaal wakker is is ze ook goed wakker .
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:04:50 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42451130
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:01 schreef ruby het volgende:

[..]

Volgens mij was dat kort daarna hoor. Ik verbaasde me ook al hoe snel ze uit haar coma ontwaakte. Ze was ineens weer fris & fruitig.
Was het ook, maar laat maar gaan
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:05:24 #88
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42451148
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Semih is voor mij nu echt volledig door de mand gevallen. Zijn "hou je bek", tegen BB (op zich leuk, maar veel te fel en die dominantie heeft ie al vaker laten zien) en Egbert op die manier "troosten" werkt ook niet echt.
Etiënne was triest, zijn rascisme kwam naar boven, en erg doordrammerig.

Monique vond ik wel sterk, vooral tegen Etiënne, maar ook tegen Egbert vond ik haar het goed doen. Hoe ze tegen Tijn deed was een beetje afstoten - aantrekken geloof ik.
Tijn zelf heb ik als vrij neutraal ervaren, die broederliefde met Rik was leuk, die camaramomentjes vond ik ook wel leuk.
Rik viel me wat tegen, vooral `s nachts (voor zover ik het gezien heb)
Sabrina heeft gewoon lekker gedanst, en is gaan pitten.
Marcia was toch echt beschermend tegen haar vader, ze sloeg alleen een klein beetje door, maar gezien de rol die ze in het gezin heeft gespeeld na de hersenbloeding van haar moeder, en ervaringen met dronken Egbert thuis (Egbert heeft een briefje bij zijn pc hangen dat hij niet moet gaan mailen als hij dronken is), is het wel te begrijpen.

Ik denk niet snel in termen als zielig, maar dat vind ik Egbert inmiddels wel, genant, en als hij maandag het huis verlaat, is het echt een trieste aftocht.
Ook Micheline vind ik treurig, iedereen ziet de werkelijk onprettige trekjes van Semih, en ze blijft hem maar verdedigen onder het mom van dat ze hem anders kent. Terwijl ze misschien diep in haar hart weet dat de echte Semih naar boven is gekomen, en dat ze beter verdient.

Van Jeroen weinig gemerkt, die heeft correct meegefeest, maar niets toegevoegd.
En tja, Marlies is Marlies.
Hmm. Ik zie wat punten toch anders.

Monique is wat mij betreft door de mand gevallen en wel hierom. Tijn en Marlies vetrokken samen naar de slaapkamer van Tijn waar hij vertelde dat het nooit iets zou kunnen worden omdat hij nog steeds verliefd is op zijn exvriendin. Marlies moest hierom huilen en hij trooste haar. Toen ze terug kwamen lag Monique in de Arabische wigwam (ik weet ook niet hoe je dat tentje anders noemt) en ging Tijn daarbij liggen. Monique wilde geen woord tegen 'm zeggen en vertelde dat hij lekker zijn eigen plan moest trekken. Daarna begon ze te vissen over wat er gezegd was in de slaapkamer. Tijn wilde dat niet vertellen waarna Monique boos wegliep. Al met al blijkt dus dat ze stontjaloers is.

Later op de avond sprak ze met Marlies alsof er niets aan de hand was en naar mijn mening was dit puur om Tijn te zieken. Tijn ging haar ook nog opzoeken in haar slaapkamer maar daarvan hebben we alleen beelden omdat het geluid niet werd aangezet. Tijn sloeg in ieder geval keihard de deur dicht toen hij kwaad wegliep.

Etiënne was gewoon ronduit afstotelijk en dat gezegd hebbende ben ik helemaal klaar met die kneus.

Semih daarentegen was dronken en ging naar bed. Hij koste nog wat in een emmer en viel daarna in slaap. Tijdens het gehele Egbert drama (dat er opeens 7 mensen in die slaapkamer stonden) had Semih al geroepen dat ze weg moesten gaan en een keer duidelijk als geintje geschreeuwd :"En nu allemaal jullie bek houden." Waarom denk ik dat t een geintje was? Omdat hij er zelf ook om moest lachen.

Toen Egbert niet wilde ophouden met zn gejammer tegen Tijn en Monique barste voor Semih de bom. Hij schreeuwde keihard dat dit allemaal gebeurde door de opmerking die BB op het scherm had gezet. Hij schreeuwde nog wat door en er kwamen mensen binnen. Daarna zei hij tegen die mensen dat gewoon iedereen zn bek moest houden en weg moest gaan om Egbert te laten slapen. BB vond het nodig om juist op dat moment een batterijenwissel voor te stellen waarna Semih helemaal flipte. Etiënne dook bij hem in bed, Michelline trok Etiënne weg waarna Etiënne Michelline een zet gaf. Semih flipte hierdoor helemaal, gaf Etiënne een halve stomp en Etiënne werd door Tijn weggetrokken. Daarna dreigde Etiënne met het neersteken van Semih.

Nou een heel verhaal maar zo zag ik t.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:06:13 #89
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42451165
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:03 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

En tien minuten later op het bed
Ze doet alles om aandacht te krijgen, óok simuleren dat ze *in coma ligt*
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:06:21 #90
521 ruby
Hell yeah!
pi_42451171
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Juist niet. Ze moest eerst helemaal recht op gaan zitten toen een paar klapjes in het gezicht niet hielpen.
Maar daarna was het snel over toch?
Toen gingen ze toch richting Egbert om te vertellen dat er niets was gebeurd enzo? En hoorde ik Sabrina veelvoudig door de kamer krijsen en lachen. Ik weet niet of ik dingen nu door elkaar haal, maar ik meen het me zo te herinneren.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:07:14 #91
130755 Kinga
versier hier
pi_42451183
Semih is ook nog wakker. "Hou gewoon je bek dicht! Ga slapen! Je weet hoe het zit. Een beetje de boel op lopen stoken. Fockers! Fuck Big Brother!"

  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:09:14 #92
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42451227
Heeft er iemand geluidsopnames van dat *gewelige* stukje van Etienne over Sem :/
pi_42451242
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:06 schreef ruby het volgende:

[..]

Maar daarna was het snel over toch?
Toen gingen ze toch richting Egbert om te vertellen dat er niets was gebeurd enzo? En hoorde ik Sabrina veelvoudig door de kamer krijsen en lachen. Ik weet niet of ik dingen nu door elkaar haal, maar ik meen het me zo te herinneren.
Klopt, maar veel later toen Sabrina weer lekker in een diepe coma lag te slapen ging Etiënne naar haar toe om sorry te zeggen. Monique stuurde hem vervolgens de kamer uit waarna opnieuw de bom barstte.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:11:37 #94
521 ruby
Hell yeah!
pi_42451266
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Klopt, maar veel later toen Sabrina weer lekker in een diepe coma lag te slapen ging Etiënne naar haar toe om sorry te zeggen. Monique stuurde hem vervolgens de kamer uit waarna opnieuw de bom barstte.
Ow jaaaa, maar dat was weer een andere coma.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:11:41 #95
58921 Day
You can fly!
pi_42451267
Ik vond vannacht de meeste walgelijke BB-nacht die ik ooit heb gezien.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:12:20 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42451286
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Klopt, maar veel later toen Sabrina weer lekker in een diepe coma lag te slapen ging Etiënne naar haar toe om sorry te zeggen. Monique stuurde hem vervolgens de kamer uit waarna opnieuw de bom barstte.
Volgens mij haal jij de dingen door elkaar. Het ging juist om het moment dat Monique Etienne weg stuurde bij Sabrina, die volgens haar half in coma lag. Alleen lag Sabrina 10 minuten daarna alweer te geinen in bed met een stel anderen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42451291
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:05 schreef arneaux het volgende:

[..]

<Heel verhaal>

Nou een heel verhaal maar zo zag ik t.
Ik zie het ook zo
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:13:16 #98
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42451310
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:11 schreef Day het volgende:
Ik vond vannacht de meeste walgelijke BB-nacht die ik ooit heb gezien.
. Ik herkende sommige situaties wel. Geef iedereen genoeg drank, creëer wat 'problemen' en t gaat los.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42451314
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:05 schreef arneaux het volgende:

[..]

Hmm. Ik zie wat punten toch anders.
Hebben we toch nog een SV !!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:13:50 #100
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42451319
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:11 schreef Day het volgende:
Ik vond vannacht de meeste walgelijke BB-nacht die ik ooit heb gezien.
Ik vond het zeer vermakelijk, maar wel de meest walgelijke actie van BB ooit.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:14:39 #101
521 ruby
Hell yeah!
pi_42451334
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:11 schreef Day het volgende:
Ik vond vannacht de meeste walgelijke BB-nacht die ik ooit heb gezien.
Maar saai was het zeker niet, hoe dan ook.
Wederom lag ik pas na 4 uur op m'n nest. Ik dacht, nu is het weer mooi geweest. Ik moet weer fris & fruitig zijn voor een nieuwe BB-dag.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:15:59 #102
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42451365
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:13 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hebben we toch nog een SV !!
En dan maak ik ook nog een uitgebreid filmpje over gister. Nu kan je dag niet meer stuk. . .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:16:27 #103
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42451376
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:11 schreef Day het volgende:
Ik vond vannacht de meeste walgelijke BB-nacht die ik ooit heb gezien.
ERFGENAAM, ERFGENAAM!

E10, Mo,Semih, Rik, Egbert zijn bij een beetje erg door het ijs gezakt
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:16:29 #104
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42451378
Er loopt nu vanalles doorelkaar heen .

Uit COS
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:08 schreef WSA het volgende:
Egbert moet gewoon naar huis.

Ik snap niet dat iemand die in het dagelijkse leven een voorbeeldfunctie heeft zich opgeeft voor Big Brother.
Je weet dat er 24 uur per dag camera's op je gericht zijn.



Er zitten ook 2 mamma's in die een *voorbeeldfunctie* hebben t.o.v. hun kids, die zich in bad als snol gedragen en zich aanbieden door hun benen uitelkaar te doen als de eerste de beste vent tussen hun benen zit te graaien, wat nou voorbeeldfunctie

Wat heeft dit in vredesnaam te maken met de beroepskeuze van Egbert?
Niets..maar dit is juist wel hetgeen waar het om draaide, men bleef doorzeiken tegen Egbert dat hij een voorbeeldfunctie had en dat dit weleens consequenties zou kunnen hebben voor zijn werk.
Daardoor is Egbert zo emotioneel geworden, hij was zich van geen kwaad bew=ust en gelukkig waren er nog een handjevol mensen (waaronder Sem) die dat ook zo zagen .
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:17:36 #105
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_42451406
e10 moeten ze gewoon een drank verbod opleggen.
je zach dat menneke met de minuut zat worden.
en dan dat aanstellerig gedoe met "druk op de borst" ...rik haalt een glas water,e10 drinkt het op en meteen is het over :S en gaat ie weer rustig verder met bier.... hoezo aandacht tekort.
toch wel een wonder middel water.......

en dan zit e10 ook nog vrolijk tevertellen tegen egbert en jeroen dat hij vroeger agresief was ......
damm hij is nog steeds een heethoofd en racist éérte klas.
ploperdeplop
pi_42451422
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:01 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De dagboeken worden ook 's nachts bijgehouden, kijk maar naar het vorige feestje. Nu geen enkele vermelding tussen die twee tijdstippen. Misschien dat er nog een nieuwsbericht komt, maar ik vrees van niet. Dit gaat de doofpot in.
BB heeft nu toch een bericht geplaatst, Slaande ruzie afgewend
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:19:11 #107
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42451442
Ben erg benieuwd hoe BB dit onder het tapijt gaat proberen te werken. Dat ze de actie tov egbert willen verzwijgen is nu wel duidelijk (anders had het wel al op de site gestaan), maar hoe gaan ze dan de commotie erna verklaren
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:19:20 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42451446
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

ERFGENAAM, ERFGENAAM!

E10, Mo,Semih, Rik, Egbert zijn bij een beetje erg door het ijs gezakt
En Marcia niet volgens jou? Die spande wel de kroon vannacht vond ik zelf.
En Egbert totaal niet trouwens.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42451465
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij haal jij de dingen door elkaar. Het ging juist om het moment dat Monique Etienne weg stuurde bij Sabrina, die volgens haar half in coma lag. Alleen lag Sabrina 10 minuten daarna alweer te geinen in bed met een stel anderen.
Nee, ik haal geen dingen door elkaar. Jij hebt het kennelijk niet allemaal gevolgd. Sabrina was na 10 minuten inderdaad weer aan het geinen met anderen. Dat was echter nadat Monique en Etiënne haar eerst wakker probeerde te maken. Vanwege die opmerking van BB op het plasma scherm. Sabrina ging later ook nog naar Egbert toe.

Etiënne wilde veel later sorry zeggen omdat hij tijdens dat moment tekeer tegen haar was gegaan.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:20:46 #110
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42451479
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:18 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

BB heeft nu toch een bericht geplaatst, Slaande ruzie afgewend
quote:
Egbert zit in zak en as en Etiënne voelt dit goed aan. Hij loopt de Prinsessenkamer om te vertellen dat er een probleem is. "Er wordt nu met boze ogen naar Egbert gekeken." Sabrina reageert niet tactvol. "Hou je bek, joh!" Boos verlaat Etiënne de Slaapkamer.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:20:57 #111
130755 Kinga
versier hier
pi_42451482
Als ik die opgenomen filmpjes terug kijk nu, lig ik weer in een deuk !
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:22:27 #112
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42451512
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:18 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

BB heeft nu toch een bericht geplaatst, Slaande ruzie afgewend
quote:
Semih kan ook niet tegen drank en ligt in dezelfde Slaapkamer. Kennelijk wil hij slapen en roept tegen Egbert dat hij zijn bek moet houden. In ongeveer dezelfde omschrijving geeft Marcia aan dat hij dit beter zelf kan doen. Etiënne hoort het allemaal en gaat een hartig woordje met Semih wisselen
Da's niet wat ik uit de verslagen lees hoor!

Sem dus nu het slachtoffer van een rancuneuze Hummie?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:22:28 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42451513
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:18 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

BB heeft nu toch een bericht geplaatst, Slaande ruzie afgewend
Daar klopt dus geen hout van

Straatje schoonvegen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:23:07 #114
128220 Peter6000
pi_42451524
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:18 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

BB heeft nu toch een bericht geplaatst, Slaande ruzie afgewend
Slaande ruzie afgewend

Sabrina vindt het wel genoeg geweest. Ze is dronken en gaat naar bed. "Toedeledokie! Ik ben uit." Tijn helpt haar in bed. Egbert komt vervolgens de Prinsessenkamer in. Ook hij heeft veel op.
"Tijn, je gaat toch niet in je nest liggen?", zegt hij. Egbert ziet Sabrina en gaat gezellig naast haar liggen. Hij zegt dat iedereeen van Saartje houdt. Hij dekt haar wat toe. "Ik heb een grenzeloos respect voor jou. Kom, we gaan feesten." Dat is niet waar Sabrina aan denkt, maar de twee hebben het wel even gezellig.

Tijn komt af en toe binnenlopen en wil eigenlijk wel dat het rustig wordt. Hij roept met enige regelmaat dat Egbert maar terug moet komen bij de anderen. "Ed! Kom op!" Egbert wil dat niet en roept dat Tijn moet oprotten. Ook Big Brother vindt nu dat Egbert Sabrina met rust moet laten. Sabrina wil slapen en Egbert is te dronken om dat door te hebben. 'Haal Egbert uit Kamer Sabrina' is te lezen op het plasmascherm. De Bewoners halen Egbert uit de Slaapkamer. Egbert denkt dat andere mensen denken dat hij iets verkeerd heeft gedaan, maar dat is helemaal niet waar.
Dat weet iedereen, behalve blijkbaar Egbert zelf. Sabrina zegt voordat ze gaat slapen nog dat Egbert echt niets met haar gedaan heeft. Rik vindt dat het voor Egbert genoeg is geweest, omdat hij heel dronken is. "Ik vind dat je naar bed moet."

Sabrina weet ondertussen echt niet meer waar ze is en roept springend op haar bed dat ze seks met Egbert heeft gehad. Niemand neemt haar serieus en de Bewoners worden behoorlijk moe van haar. Egbert zit in zak en as en Etiënne voelt dit goed aan. Hij loopt de Prinsessenkamer om te vertellen dat er een probleem is. "Er wordt nu met boze ogen naar Egbert gekeken." Sabrina reageert niet tactvol. "Hou je bek, joh!" Boos verlaat Etiënne de Slaapkamer.

Ondertussen ligt Egbert huilend in bed. "Ik word schijtziek van hoe mensen over mij denken." Monique zegt hem troostend dat hij het gewoon los moet laten. Ook Tijn doet zijn best Egbert door zijn dip heen te helpen.

Semih kan ook niet tegen drank en ligt in dezelfde Slaapkamer. Kennelijk wil hij slapen en roept tegen Egbert dat hij zijn bek moet houden. In ongeveer dezelfde omschrijving geeft Marcia aan dat hij dit beter zelf kan doen. Etiënne hoort het allemaal en gaat een hartig woordje met Semih wisselen. Tijn houdt hem tegen. Big Brother geeft een toelichting op het eerdere bericht: 'Big Brother beschermt alle Bewoners. Ook tegen zichzelf'. Tijn geeft dit nieuwe bericht van Big Brother door aan Egbert, maar hij heeft wat problemen met luisteren. "Tijn, ik ben er klaar mee. Ik wil naar Huis."

Semih is ook nog wakker. "Hou gewoon je bek dicht! Ga slapen! Je weet hoe het zit. Een beetje de boel op lopen stoken. Fockers! Fuck Big Brother!" Etiënne heeft het met hem gehad en laat dat aan Micheline weten. Zo is Micheline beland in haar zoveelste huilbui sinds haar komst in het Huis. De Zwollenaar vindt dronken zijn geen excuus. "Dan moet Semih niet drinken als hij daar niet tegen kan! Dan moet hij naar een andere kamer gaan, maar geen grote bek tegen Egbert geven." Tijn heeft het druk. Hij trekt Etiënne vervolgens nog van Semih af en ook moet hij Micheline tegenhouden, want ze staat klaar om door het lint te gaan. "Laat asjeblieft dat kutjong zijn bek houden!"

Etiënne is ook boos op Monique omdat ze tegen hem heeft gezegd dat hij Sabrina met rust moet laten. "Ik praat met Sabrina wanneer ik wil, kut wijf." Monique kookt van woede, maar zegt niets. Ze is aan het afwassen, maar wil later toch nog een hartig woordje met Etiënne wisselen. Briesend loopt ze op Etiënne af. "Denk even na! Vind je niet hoe naar je tegen mij doet? Who the fuck ben jij dan??!! Sukkel Kneus."

En zo gaat het even door in Huize Big Brother. Vroeg in de ochtend zit Egbert de nacht te overdenken in de Zitkamer met Etiënne. "Het gaat dus zijn eigen leven leiden." Etiënne ziet wel hoe het loopt. "Ik heb zoiets van morgen een nieuwe dag."
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:23:39 #115
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42451535
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]


[..]

. BB verdraaid t dus gewoon.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:26:20 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42451606
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:18 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

BB heeft nu toch een bericht geplaatst, Slaande ruzie afgewend
Walgelijk gekleurd stukje.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:26:44 #117
521 ruby
Hell yeah!
pi_42451613
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:23 schreef arneaux het volgende:

[..]

. BB verdraaid t dus gewoon.
What's new?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42451652
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:15 schreef arneaux het volgende:

[..]

En dan maak ik ook nog een uitgebreid filmpje over gister. Nu kan je dag niet meer stuk. . .
Toppie !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42451660
BB schetst inderdaad een onjuist beeld van de gebeurtenissen van afgelopen nacht. Bijzonder smerig!!

MAAR het gaat niet ten koste van Egbert. Ze hebben Egbert zo netjes mogelijk neergezet als nog kon gezien alle fouten en escalatie van afgelopen nacht.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_42451705
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vond het zeer vermakelijk, maar wel de meest walgelijke actie van BB ooit.
Precies.

Dat vreselijke mannetje E10 ligt al weken met Sabrina te klooien in haar bed.
Eggie is NOOIT op haar kamer, maar gisteren (met drank op) dan durft hij ook eens binnen te wandelen.
Hij lag hooguit even 4 minuutjes naast haar wat geintjes te tappen.

Ik had het niet gezien dat er toen een scherm van BB kwam, maar opeens dacht ik wat reageeren de bewoners massaal dat Eggie die kamer uit moest.. (is me nu dus duidelijk na het lezen op FOK)

Egbert wilde zijn rol weten in het BB huis???.....Nou BB heeft hem die gegeven als het pispaaltje.

En dat heersend gedrag van die E10 , die een denkbeeldige muur om Sabrina heeft gebouwd en waar HIJ dus het zeggenschap over Sabrina van heeft.
In dit huis kan hij het niet maken, maar in de buitenwereld zouden er wat mensen rake klappen hebben gehad.....en nog erger...dan zou Sabrina zelf ook vanmorgen wakker zijn geworden in het ziekenhuis met flinke kneuzingen en een paar blauwe ogen.....ken dat soort types als E10 wel.
De laatste paar weken zit hij in zijn rol en is bewust van de camera's....maar met wat drank op vergeten mensen dat en laten ze hun "ware ik" weer eens even zien.....BAH !!!
pi_42451770
Heeft iemand een filmpje van Tijn die in de gang tegen de camera aan het praten was? Ik weet niet meer wat ie nou precies aan het lullen was. Ik vind wel iets op van Janine en toppertje ofzo.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:34:19 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42451788
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee, ik haal geen dingen door elkaar. Jij hebt het kennelijk niet allemaal gevolgd.
Je hebt gelijk. Ik haalde twee gebeurtenissen door elkaar.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:36:03 #123
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42451835
Ik zal t filmpje waarbij Semih flipt wel ff uploaden.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42451863
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik haalde twee gebeurtenissen door elkaar.
Maakt niet uit schat.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:37:18 #125
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42451867
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik haalde twee gebeurtenissen door elkaar.
Óf BB óf DGK Scan. .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:39:32 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42451919
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:37 schreef arneaux het volgende:

[..]

Óf BB óf DGK Scan. .
... Vannacht is het non stop BB geweest. Ik gunde mezelf niet eens tijd even te gaan pissen
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:41:48 #127
58921 Day
You can fly!
pi_42451977
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:23 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Slaande ruzie afgewend

Sabrina vindt het wel genoeg geweest. Ze is dronken en gaat naar bed. "Toedeledokie! Ik ben uit." Tijn helpt haar in bed. Egbert komt vervolgens de Prinsessenkamer in. Ook hij heeft veel op.
"Tijn, je gaat toch niet in je nest liggen?", zegt hij. Egbert ziet Sabrina en gaat gezellig naast haar liggen. Hij zegt dat iedereeen van Saartje houdt. Hij dekt haar wat toe. "Ik heb een grenzeloos respect voor jou. Kom, we gaan feesten." Dat is niet waar Sabrina aan denkt, maar de twee hebben het wel even gezellig.

Tijn komt af en toe binnenlopen en wil eigenlijk wel dat het rustig wordt. Hij roept met enige regelmaat dat Egbert maar terug moet komen bij de anderen. "Ed! Kom op!" Egbert wil dat niet en roept dat Tijn moet oprotten. Ook Big Brother vindt nu dat Egbert Sabrina met rust moet laten. Sabrina wil slapen en Egbert is te dronken om dat door te hebben. 'Haal Egbert uit Kamer Sabrina' is te lezen op het plasmascherm. De Bewoners halen Egbert uit de Slaapkamer. Egbert denkt dat andere mensen denken dat hij iets verkeerd heeft gedaan, maar dat is helemaal niet waar.
Dat weet iedereen, behalve blijkbaar Egbert zelf. Sabrina zegt voordat ze gaat slapen nog dat Egbert echt niets met haar gedaan heeft. Rik vindt dat het voor Egbert genoeg is geweest, omdat hij heel dronken is. "Ik vind dat je naar bed moet."

Sabrina weet ondertussen echt niet meer waar ze is en roept springend op haar bed dat ze seks met Egbert heeft gehad. Niemand neemt haar serieus en de Bewoners worden behoorlijk moe van haar. Egbert zit in zak en as en Etiënne voelt dit goed aan. Hij loopt de Prinsessenkamer om te vertellen dat er een probleem is. "Er wordt nu met boze ogen naar Egbert gekeken." Sabrina reageert niet tactvol. "Hou je bek, joh!" Boos verlaat Etiënne de Slaapkamer.

Ondertussen ligt Egbert huilend in bed. "Ik word schijtziek van hoe mensen over mij denken." Monique zegt hem troostend dat hij het gewoon los moet laten. Ook Tijn doet zijn best Egbert door zijn dip heen te helpen.

Semih kan ook niet tegen drank en ligt in dezelfde Slaapkamer. Kennelijk wil hij slapen en roept tegen Egbert dat hij zijn bek moet houden. In ongeveer dezelfde omschrijving geeft Marcia aan dat hij dit beter zelf kan doen. Etiënne hoort het allemaal en gaat een hartig woordje met Semih wisselen. Tijn houdt hem tegen. Big Brother geeft een toelichting op het eerdere bericht: 'Big Brother beschermt alle Bewoners. Ook tegen zichzelf'. Tijn geeft dit nieuwe bericht van Big Brother door aan Egbert, maar hij heeft wat problemen met luisteren. "Tijn, ik ben er klaar mee. Ik wil naar Huis."

Semih is ook nog wakker. "Hou gewoon je bek dicht! Ga slapen! Je weet hoe het zit. Een beetje de boel op lopen stoken. Fockers! Fuck Big Brother!" Etiënne heeft het met hem gehad en laat dat aan Micheline weten. Zo is Micheline beland in haar zoveelste huilbui sinds haar komst in het Huis. De Zwollenaar vindt dronken zijn geen excuus. "Dan moet Semih niet drinken als hij daar niet tegen kan! Dan moet hij naar een andere kamer gaan, maar geen grote bek tegen Egbert geven." Tijn heeft het druk. Hij trekt Etiënne vervolgens nog van Semih af en ook moet hij Micheline tegenhouden, want ze staat klaar om door het lint te gaan. "Laat asjeblieft dat kutjong zijn bek houden!"

Etiënne is ook boos op Monique omdat ze tegen hem heeft gezegd dat hij Sabrina met rust moet laten. "Ik praat met Sabrina wanneer ik wil, kut wijf." Monique kookt van woede, maar zegt niets. Ze is aan het afwassen, maar wil later toch nog een hartig woordje met Etiënne wisselen. Briesend loopt ze op Etiënne af. "Denk even na! Vind je niet hoe naar je tegen mij doet? Who the fuck ben jij dan??!! Sukkel Kneus."

En zo gaat het even door in Huize Big Brother. Vroeg in de ochtend zit Egbert de nacht te overdenken in de Zitkamer met Etiënne. "Het gaat dus zijn eigen leven leiden." Etiënne ziet wel hoe het loopt. "Ik heb zoiets van morgen een nieuwe dag."
Dit is té erg voor woorden!
Ik dacht dat E10 de boel kon verdraaien, maar BB is toch master!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:42:17 #128
130755 Kinga
versier hier
pi_42451992
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:33 schreef schatje het volgende:
Heeft iemand een filmpje van Tijn die in de gang tegen de camera aan het praten was? Ik weet niet meer wat ie nou precies aan het lullen was. Ik vind wel iets op van Janine en toppertje ofzo.
Oh god, toen jankte ik van het lachen! En dat ie zijn make up ging bijwerken voor de 3e keer toen....
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:42:44 #129
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42452004
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:41 schreef Day het volgende:

[..]

Dit is té erg voor woorden!
Ik dacht dat E10 de boel kon verdraaien, maar BB is toch master!
We hebben een filmpje waarin precies duidelijk word wat er gebeurd is, ik zal de link naar de BB redactie mailen, ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:43:12 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452020
Hopelijk stapt Egbert uit het huis
Ik hoop echt dat dit nog een staartje gaat krijgen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:45:04 #131
58921 Day
You can fly!
pi_42452062
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk stapt Egbert uit het huis
Ik hoop echt dat dit nog een staartje gaat krijgen.
Hopelijk gaat Semih met hem mee!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42452081
Nog even een minder heftig punt...
Volgens mij flipte Monique niet tegen Tijn over het likken van het oorlelletje van Marcia, maar omdat Tijn en Marlies samen wegliepen en zo'n 20 tellen wegbleven. Toen Tijn terug kwam wilde ze niks meer van hem weten.

detail, maar stinkend jaloers
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:45:57 #133
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42452087
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:45 schreef Day het volgende:

[..]

Hopelijk gaat Semih met hem mee!
Want?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:46:19 #134
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42452094
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:45 schreef avonne het volgende:
Nog even een minder heftig punt...
Volgens mij flipte Monique niet tegen Tijn over het likken van het oorlelletje van Marcia, maar omdat Tijn en Marlies samen wegliepen en zo'n 20 tellen wegbleven. Toen Tijn terug kwam wilde ze niks meer van hem weten.

detail, maar stinkend jaloers
Zie mijn verslag van een pagina terug, zo zag ik t ook.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:46:59 #135
58921 Day
You can fly!
pi_42452110
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:45 schreef arneaux het volgende:

[..]

Want?
Omdat dit hele verhaal zo gedraaid en gemanipuleerd gaat worden dat het allemaal zijn schuld is.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:47:28 #136
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42452128
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:46 schreef Day het volgende:

[..]

Omdat dit hele verhaal zo gedraaid en gemanipuleerd gaat worden dat het allemaal zijn schuld is.
En dáárom hoop je dat hij gaat? Das raar.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42452142
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij haal jij de dingen door elkaar. Het ging juist om het moment dat Monique Etienne weg stuurde bij Sabrina, die volgens haar half in coma lag. Alleen lag Sabrina 10 minuten daarna alweer te geinen in bed met een stel anderen.
Volgens mij haaljezelfdingen door elkaar, de eerste keer "coma" was vlak nadat Egbert uit de kamer moest en idd sprong ze even later weer vrolijk op het bed,Sabrina zat ook niet zielig te doen ofzo, ze zei zelf niks aan de hand en er is helemaal niks gebeurd.
Ze is nog bij Egbert geweest,waar ze door Tijn weer weg werd gesleept, daarna is ze weer gaan slapen, uren later vond E10 het nodig haar uit haar slaap te halen omdat hij zijn zegje weer zo belangrijk vond, Monique haalde hem weg bij Sa omdat ze denk ik onderhand wel doorheeft wat voor een gluiperd hij is en omdat Sa gewoon lag te slapen de hele tijd. E10 werd hier weer agressief van en schold Monique uit voor kutwijf.
Sabrina heeft dat allemaal niet eens meegekregen en is na het E10/Monique-incident niet op haar bed gaan springen ofzo.
wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:48:26 #138
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42452151
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:46 schreef Day het volgende:

[..]

Omdat dit hele verhaal zo gedraaid en gemanipuleerd gaat worden dat het allemaal zijn schuld is.
yup... Bek houden roepen tegen BB gaat hem duur komen te staan vrees ik. Hoezeer hij ook gelijk had
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:48:27 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452154
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:45 schreef avonne het volgende:
Nog even een minder heftig punt...
Volgens mij flipte Monique niet tegen Tijn over het likken van het oorlelletje van Marcia, maar omdat Tijn en Marlies samen wegliepen en zo'n 20 tellen wegbleven. Toen Tijn terug kwam wilde ze niks meer van hem weten.

detail, maar stinkend jaloers
Dat dacht ik eerst ook, maar later hoorde ik Marcia en Marlies praten over wat er was gebeurd. Meteen nadat Tijn het oorlelletje van Marcia even hafd gelikt, kreeg Marcia zeer veel dodelijke blikken toegeworpen van Monique. Ze leek Marcia wel te kunnen schieten op dat moment. Vandaar dat ik er dus van overtuigd ben dat het om dat likje ging en niet om het kletsen met Marlies.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:49:03 #140
58921 Day
You can fly!
pi_42452176
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:47 schreef arneaux het volgende:

[..]

En dáárom hoop je dat hij gaat? Das raar.
Heb je het stukje van de BB-redactie gelezen? Het is wel duidelijk wie er a.s. maandag slecht af wordt geschilderd, hoor.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:49:09 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452182
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:48 schreef saa het volgende:

[..]

Volgens mij haaljezelfdingen door elkaar
Was al opgelost.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:50:48 #142
58921 Day
You can fly!
pi_42452212
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar later hoorde ik Marcia en Marlies praten over wat er was gebeurd. Meteen nadat Tijn het oorlelletje van Marcia even hafd gelikt, kreeg Marcia zeer veel dodelijke blikken toegeworpen van Monique. Ze leek Marcia wel te kunnen schieten op dat moment. Vandaar dat ik er dus van overtuigd ben dat het om dat likje ging en niet om het kletsen met Marlies.
Dat was Marcia's kant van het verhaal en was slechts een voorbeeld van Mo's jaloerse gedrag.
Geloof me Monique flipte omdat Tijn zich 10 tellen met Marlies had afgezonderd. Ze zei later ook tegen Tijn: waarom kom je niet naar mij als je ergens mee zit.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:51:51 #143
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42452243
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:49 schreef Day het volgende:

[..]

Heb je het stukje van de BB-redactie gelezen? Het is wel duidelijk wie er a.s. maandag slecht af wordt geschilderd, hoor.
Ja, dát snap ik wel, maar waarom HOOP jij dat hij gaat?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:51:56 #144
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_42452248
van mij mag die haan wel eens gaan kraaien
savonds een vent,smorgens uuuhh smiddags ook een vent.
ploperdeplop
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:52:27 #145
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42452257
Zie hier het bewuste filmpje van Semih die flipt tegen Big Brother en dáárna tegen de rest, dan hoeft daar in ieder geval geen discussie over te zijn.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:52:57 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452267
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:50 schreef Day het volgende:

[..]

Dat was Marcia's kant van het verhaal en was slechts een voorbeeld van Mo's jaloerse gedrag.
Geloof me Monique flipte omdat Tijn zich 10 tellen met Marlies had afgezonderd. Ze zei later ook tegen Tijn: waarom kom je niet naar mij als je ergens mee zit.
Zou ook heel goed kunnen hoor. Helemaal nadat we haar reactie gezien hebben toen Tijn ging kletsen met Milica een paar weken geleden. Maar ik dacht in dat geval dat het dus ging om Tijn en Marcia, vanwege Marcia's opmerking dat ze 10x dood zou zijn geweest als blikken konden doden op het moment dat Monique zag wat ze Tijn liet doen.

Wat het precies was, weten we dus niet, aangezien Monique dat niet wilde zeggen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42452271
Ik vond het wel sneu voor Tijn dat Monique zijn gevoelens voor haar niet serieus nam. Hij moest er werkelijk van alles bij halen om aan te tonen dat hij heus wel weet waar hij over praat. Op een gegeven moment zelfs al de ellende op de wereld en wat hij daarvan had gezien op 23 jarige leeftijd.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:53:57 #148
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42452287
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:53 schreef schatje het volgende:
Ik vond het wel sneu voor Tijn dat Monique zijn gevoelens voor haar niet serieus nam. Hij moest er werkelijk van alles bij halen om aan te tonen dat hij heus wel weet waar hij over praat. Op een gegeven moment zelfs al de ellende op de wereld en wat hij daarvan had gezien op 23 jarige leeftijd.
Monique is een achterbakse hypocriete cocktease die zelf maar eens moet inzien dat zulk gedrag niet kan met een man en 2 kinderen thuis.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:54:04 #149
130755 Kinga
versier hier
pi_42452289
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:52 schreef arneaux het volgende:
Zie hier het bewuste filmpje van Semih die flipt tegen Big Brother en dáárna tegen de rest, dan hoeft daar in ieder geval geen discussie over te zijn.
Ja, en daarvoor zei die nog tegen Egbert dat ie zijn bek moest houden, dat ie toch volwassen was en moest gaan slapen. Denk dat Marcia daarom flipte.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:00:43 #150
58921 Day
You can fly!
pi_42452432
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ja, en daarvoor zei die nog tegen Egbert dat ie zijn bek moest houden, dat ie toch volwassen was en moest gaan slapen. Denk dat Marcia daarom flipte.
Hij zei ook nog: trek die schoen niet aan, je weet dat er niks gebeurd is, je weet dat je niets gedaan hebt. Houd je bek en ga slapen!

Ik ben 1e die zegt dat Semih dit allemaal subtieler had mogen zeggen, maar hij had wel gelijk.
In het stukje van de film was hij gewoon zo over de rooie over de rol van BB hierin dat hij (volgens mij) zelfs aan het huilen was.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42452463
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ja, en daarvoor zei die nog tegen Egbert dat ie zijn bek moest houden, dat ie toch volwassen was en moest gaan slapen. Denk dat Marcia daarom flipte.
Klopt voor zijn uitbarsting tegen BB schreeuwde hij 2/3 keer tegen Egbert dat hij zijn bek moest houden, vooral omdat hij strontzat was en rust wou hebben, Marcia zei toen dat hij zelf zijn bek moest houden.
Semih's uitval tegen BB was overigens zeer terecht, al vond ik hem wel behoorlijk agressief, ook weer tegen Micheline "ja jij moet helemaal je bek dicht houden", toen duwde E10 hem terug en begon hij tegen hem te flippen en gaf een duw terug. Tijn trok E10 uit de kamer en toen begon E10 al die rascistische opmerkingen te schreeuwen in de woonkamer, heel fout!
wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:03:03 #152
58921 Day
You can fly!
pi_42452492
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ja, en daarvoor zei die nog tegen Egbert dat ie zijn bek moest houden, dat ie toch volwassen was en moest gaan slapen. Denk dat Marcia daarom flipte.
Marcia flipt van 'houd je bek' maar heb je ook nog meegekregen op wat voor denigrerende manier ZIJ tegen haar vader sprak? In elke zin van haar zat het woord 'fokking'. Nee dat is pas een respectvolle manier van spreken tegen je ouder!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:03:13 #153
521 ruby
Hell yeah!
pi_42452498
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:45 schreef avonne het volgende:
Nog even een minder heftig punt...
Volgens mij flipte Monique niet tegen Tijn over het likken van het oorlelletje van Marcia, maar omdat Tijn en Marlies samen wegliepen en zo'n 20 tellen wegbleven. Toen Tijn terug kwam wilde ze niks meer van hem weten.

detail, maar stinkend jaloers
Maar volgens Marcia wierp Monique wel vuile blikken toen Tijn haar oorlelletje ging aflebberen.

Inderdaad, jaloers.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:03:27 #154
130755 Kinga
versier hier
pi_42452512
Dat zei hij niet tegen Mich maar tegen Etienne, saa..
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:04:06 #155
130755 Kinga
versier hier
pi_42452533
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:03 schreef Day het volgende:

[..]

Marcia flipt van 'houd je bek' maar heb je ook nog meegekregen op wat voor denigrerende manier ZIJ tegen haar vader sprak? In elke zin van haar zat het woord 'fokking'. Nee dat is pas een respectvolle manier van spreken tegen je ouder!
Ach wat wil je, die zatte hoer wilde toch niet luisteren...tsja dan maar zo
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:04:48 #156
521 ruby
Hell yeah!
pi_42452548
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:03 schreef Day het volgende:

[..]

Marcia flipt van 'houd je bek' maar heb je ook nog meegekregen op wat voor denigrerende manier ZIJ tegen haar vader sprak? In elke zin van haar zat het woord 'fokking'. Nee dat is pas een respectvolle manier van spreken tegen je ouder!
Volgens mij zit dat woordje helemaal in haar vocabulaire gebrand.
Beetje te veel naar mijn mening want het klinkt helemaal nergens naar.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42452551
Het heerlijk avondje was gekomen...wat dingen die ik nog vers op het netvlies heb staan.

- Marlies probeerd Tijn en Mo duidelijk haar visie op hun relatie in de strot te proppen. Vervolgens zoenen Tijn en Mo in het tentje in lounge waar Marlies pal naast zit.
Die confronteerd vervolgens Tijn en krijgt uitleg in de slaapkamer. Waarop Mo zeer jaloers reageerd naar Tijn toe op het weggaan van Tijn en Marlies. (net als tijdens de afscheidsavond van Milica)

- Tijn trekt bovenstaande totaal niet...Mo gooide er uitspraken uit als...doe jij maar je ding, doe ik m'n ding. Tijn steekt nog maar is een peukje op voor de schrik en draaid helemaal door in het koppie. Hij heeft niks gedaan met Marlies en trekt het niet dat Mo hem zo aan de kant probeerd te zetten. (verliefd)

- Semih kots even lekker....Tijn en Mo zetten hem onder de douche en brengen hem naar bed. Tijdens dit gedoe komt er weer wat op gang tussen Mo en Tijn. Tijn verteld dat hij er niet meer tegen kan, hij verteld eindelijk in alle geuren en kleuren wat hij voor Mo voelt. "Wat jij er mee doet, dat is aan jou" sluit hij min of meer af.

- Terwijl Tijn zich met Semih bezig houdt komt het feestje tot een eind. Mo en Marlies komen in de zitkamer in gesprek en ondertussen is Tijn, Sabrina aant afvoeren. Die is zo lam als een lammetje en wordt door hem in bed gestopt....glaasje water erbij en welteruste is het motto.

- Als Egbert de Princessenkamer binnen komt is er eigenlijk niks aan de hand. Eg is aardig bezopen en lult vaag, maar valt allemaal wel mee. Tijn is ondertussen bezig met de kotsemmer van Semig en verzoekt Egbert meerdere malen de Princessenkamer te verlaten.

- BB gooit op het scherm dat Egbert uit de kamer bij Sa gehaald moet worden....en dan barst de bom.....

- Als Egbert de kamer uit is...ligt Sa in coma...ze wordt door Mo overeind in bed gezet en komt weer bij. E10 doet uitspraken als: "laat ik er niet achter komen dat er dingen gebeurt zijn hier"

- In de zitkamer ontstaat een discussie over wat Egbert in de kamer Sa gedaan heeft...BB zou niet voor niks zulke dingen op het scherm zetten. Ondanks dat Tijn in de buurt was en ook zegt dat er helemaal niks gebeurt is...lopen de gemoederen hoog op.

- Egbert gaat naar bed...en loopt met z'n ziel onder z'n arm, the walk of shame. Er worden nu uit alle hoeken beschuldigingen gedaan. Tijn probeerd Egbert te kalmeren terwijl hij in bed ligt en Semih roept wat dingen vanuit de andere hoek van de kamer. "Egbert ga slapen en hou je bek" (de hou je bek opmerking was in tijden niet zo grappig"

- Ondertussen in de Princessenkamer gaan Mo, Sa en Micheline helemaal los voor de cameramensen...Sa staat op het bed te springen.

- Dan besluit E10 maar is op onderzoek uit te gaan...Eerst kijkt hij even bij Egbert...en vervolgens loopt hij bij de Princessenkamer naar binnen...waar hij een springende Sa aantreft. E10 wil nu weten wat er gebeurt is, en rateld maar door over wat tie allemaal even wil vertellen...waarop Sa roept...er is niks gebeurt, ik ga nu naar Egbert toe, E10 hou je bek.

- Sa loopt naar Egbert toe, en laat E10 helemaal links liggen. E10 loopt schreeuwend "wat zeg je tegen mij" tegen Sa over de "hou je bek" reactie de zitkamer weer in...waar hij een heel blaatverhaal tegen Jeroen, Rik en Micheline begint af te steken. Rik en Jeroen proberen E10 te kalmeren en uit te leggen dat tie niet van een vlieg een olifant moet maken. E10 wil er niks van weten en gaat compleet uit z'n stekker en wil zijn visie van het verhaal er doordrukken. Komt zelfs zo ver dat tie als Jeroen begint te lachen om het stomme gedrag van E10, helemaal in brand vliegt en iedereen min of meer dood wenst.

- Ondertussen is het in de kamer bij Eg een komen en gaan van gasten. Als Mo en Tijn zich weer met Egbert bezighouden. Roept BB "alle bewoners batterijen wisselen".
En dan gaat Semih ff los....Die maakt BB uit voor van alles en nog wat, geziek met die baterijen enzo en dat ze Egbert op zo'n manier door de zeik halen. (was best grappig eigenlijk)_O-

- De andere bewoners horen dit en vangen maar een deel op van wat Semih roept...vervolgens stormen er een aantal man de kamer in en denken dat Semih ook Egbert aant aanvallen is.
E10 springt gelijk weer bij Semih op bed en begint tegen Semih te koeren...Micheline wil E10 eraf hebben en Semih raast maar door en roept dat E10 op moet pleuren met z'n gezeik.(had hier een klap van Semih verwacht eigenlijk)
Voor de rest staat iedereen er maar bij en Tijn besluit dan maar weer E10 van het bed te trekken en de kamer uit te gooien. Eenmaal buiten ziet E10 in dat tie niet meer binnen komt zolang Tijn voor z'n neus staat. En E10 druipt uiteindelijk aan de hand van jeroen af.

- E10 begint nu weer over Semih te kankeren in de zitkamer....Stomme turk dit...naar je eigen land dat..ook het neersteken komt weer voorbij...hij maakt zichzelf nogal belachelijk, maar geeft wel de ware aard van het beestje E10 aan.

- Er hangt nogal een gespannen sfeertje in het huis...
Ondertussen is Semih weer gekalmeerd en zitten Tijn en Mo nog steeds bij Egbert...Uiteindelijk lukt het Tijn om Eg te kalmeren...en hij mag nog even een sigaretje roken van Tijn en een glas water drinken.

- Eenmaal in de keuken komt Marcia zich ermee bemoeien die vindt dat het genoeg geweest is en dat Pa maar gewoon naar bed moet. Maar Eg wil toch eerst roken en z'n water'tje opdrinken...maar hij wil het nergens meer over hebben.
Mo en Tijn beginnen met de afwas...want het is een T-ringzooi in het huis. Ondertussen ziet Jeroen er op toe dat Eg z'n peukje doet en dan naar bed gaat.

- Dan besluit E10 nog maar is bij Sa te gaan kijken. Die dan al een uur helemaal out alleen in de Princessenkamer ligt. E10 besluit dat dit een goed moment is om volgens eigen zeggen zijn excusses te maken. (geloofde daar geen reet van trouwens..hahaa) En meneer maakt Sa gewoon ff wakker. Terwijl hij wat mompeld moet tie natuurlijk wel ff met z'n handje aan Sa zitten.
Jammer voor hem... Mo heeft het in de gaten en loopt de slaapkamer in. Ze vraagt Sa of ze met E10 wil praten en als daar niks zinnigs uit komt laat ze E10 blijken dat tie maar gewoon de kamer uit moet.

- E10 gaat uit z'n stekker tegen Mo...komt er min of meer op neer dat hij zelf wel uitmaakt wat goed voor Sa is. Het aanhoren van z'n geneuzel is blijkbaar belangrijker, dan het slapend tot positieve komen van Sa.

- Mo is dan zichtbaar helemaal klaar met E10...ze walgt echt van hem. Als Tijn en Mo nog aant opruimen zijn komt E10 ineens weer zijn verhaal doen. Alsof hij het goed wil maken...maar dat pakt helemaal verkeerd uit. Mo laat E10 z'n zegje doen en zet dan E10 even op z'n nummer. Mo maakt E10 uit voor sukkel...en ze maken mekaar weer uit voor rotte vis. Tijn bemoeid zich er niet mee,...maar blijft wel ff in de buurt voor de zekerheid.

- E10 gaat zich weer in het rokershok een hoop druk zitten maken en is Mo spuugzat. Hij verteld tegen Jeroen dat hij zelf wel uitmaakt met wie hij praat. En als die persoon aangeeft dat het goed is...dan moeten ze hem niet vertellen dat het niet zo is...want dan. Te triest gewoon...want hij verteld er tegen Jeroen niet bij dat hij Sa wakker is gaan maken terwijl die out lag te zijn.

- Dan besluiten Mo en Tijn nog maar even een badje te pakken....sensuur 1e klas...want we zagen er niks van.
Ondertussen Zit E10 weer als de Mafiakoning van Zwolle z'n zegje te doen in de zitkamer tegen iedereen die het horen wil.

Ben daarna maar is naar bed gegaan..was een uurtje of 5-6 denk ik...en had geen zin om naar het gezwam van E10 te lusiteren. Verhaal is een "tikje" groter geworden dan ik vooraf verwacht had...
pi_42452571
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:03 schreef Kinga het volgende:
Dat zei hij niet tegen Mich maar tegen Etienne, saa..
Kijk het filmpje dan maar nog eens, dat schreeuwde hij ook tegen MIcheline toen ze de boel wou sussen
wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
pi_42452649
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ja, en daarvoor zei die nog tegen Egbert dat ie zijn bek moest houden, dat ie toch volwassen was en moest gaan slapen. Denk dat Marcia daarom flipte.
Klopt. Later heeft Monique haar gerustgesteld dat Semih het in feite voor haar vader opnam.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:12:13 #160
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452713
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:05 schreef saa het volgende:

[..]

Kijk het filmpje dan maar nog eens, dat schreeuwde hij ook tegen MIcheline toen ze de boel wou sussen
Er stonden op dat moment meerdere personen. Etienne en Marcia stonden er ook vlak bij. Het leek idd wel alsof hij het tegen Micheline had, maar ik ben er niet 100% zeker van. Micheline was juist goed bezig omdat ze Etienne bij Semih vandaan wilde houden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42452727
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:04 schreef T-lex het volgende:
Het heerlijk avondje was gekomen...wat dingen die ik nog vers op het netvlies heb staan.

- Marlies probeerd Tijn en Mo duidelijk haar visie op hun relatie in de strot te proppen. Vervolgens zoenen Tijn en Mo in het tentje in lounge waar Marlies pal naast zit.
Die confronteerd vervolgens Tijn en krijgt uitleg in de slaapkamer. Waarop Mo zeer jaloers reageerd naar Tijn toe op het weggaan van Tijn en Marlies. (net als tijdens de afscheidsavond van Milica)

- Tijn trekt bovenstaande totaal niet...Mo gooide er uitspraken uit als...doe jij maar je ding, doe ik m'n ding. Tijn steekt nog maar is een peukje op voor de schrik en draaid helemaal door in het koppie. Hij heeft niks gedaan met Marlies en trekt het niet dat Mo hem zo aan de kant probeerd te zetten. (verliefd)

- Semih kots even lekker....Tijn en Mo zetten hem onder de douche en brengen hem naar bed. Tijdens dit gedoe komt er weer wat op gang tussen Mo en Tijn. Tijn verteld dat hij er niet meer tegen kan, hij verteld eindelijk in alle geuren en kleuren wat hij voor Mo voelt. "Wat jij er mee doet, dat is aan jou" sluit hij min of meer af.

- Terwijl Tijn zich met Semih bezig houdt komt het feestje tot een eind. Mo en Marlies komen in de zitkamer in gesprek en ondertussen is Tijn, Sabrina aant afvoeren. Die is zo lam als een lammetje en wordt door hem in bed gestopt....glaasje water erbij en welteruste is het motto.

- Als Egbert de Princessenkamer binnen komt is er eigenlijk niks aan de hand. Eg is aardig bezopen en lult vaag, maar valt allemaal wel mee. Tijn is ondertussen bezig met de kotsemmer van Semig en verzoekt Egbert meerdere malen de Princessenkamer te verlaten.

- BB gooit op het scherm dat Egbert uit de kamer bij Sa gehaald moet worden....en dan barst de bom.....

- Als Egbert de kamer uit is...ligt Sa in coma...ze wordt door Mo overeind in bed gezet en komt weer bij. E10 doet uitspraken als: "laat ik er niet achter komen dat er dingen gebeurt zijn hier"

- In de zitkamer ontstaat een discussie over wat Egbert in de kamer Sa gedaan heeft...BB zou niet voor niks zulke dingen op het scherm zetten. Ondanks dat Tijn in de buurt was en ook zegt dat er helemaal niks gebeurt is...lopen de gemoederen hoog op.

- Egbert gaat naar bed...en loopt met z'n ziel onder z'n arm, the walk of shame. Er worden nu uit alle hoeken beschuldigingen gedaan. Tijn probeerd Egbert te kalmeren terwijl hij in bed ligt en Semih roept wat dingen vanuit de andere hoek van de kamer. "Egbert ga slapen en hou je bek" (de hou je bek opmerking was in tijden niet zo grappig"

- Ondertussen in de Princessenkamer gaan Mo, Sa en Micheline helemaal los voor de cameramensen...Sa staat op het bed te springen.

- Dan besluit E10 maar is op onderzoek uit te gaan...Eerst kijkt hij even bij Egbert...en vervolgens loopt hij bij de Princessenkamer naar binnen...waar hij een springende Sa aantreft. E10 wil nu weten wat er gebeurt is, en rateld maar door over wat tie allemaal even wil vertellen...waarop Sa roept...er is niks gebeurt, ik ga nu naar Egbert toe, E10 hou je bek.

- Sa loopt naar Egbert toe, en laat E10 helemaal links liggen. E10 loopt schreeuwend "wat zeg je tegen mij" tegen Sa over de "hou je bek" reactie de zitkamer weer in...waar hij een heel blaatverhaal tegen Jeroen, Rik en Micheline begint af te steken. Rik en Jeroen proberen E10 te kalmeren en uit te leggen dat tie niet van een vlieg een olifant moet maken. E10 wil er niks van weten en gaat compleet uit z'n stekker en wil zijn visie van het verhaal er doordrukken. Komt zelfs zo ver dat tie als Jeroen begint te lachen om het stomme gedrag van E10, helemaal in brand vliegt en iedereen min of meer dood wenst.

- Ondertussen is het in de kamer bij Eg een komen en gaan van gasten. Als Mo en Tijn zich weer met Egbert bezighouden. Roept BB "alle bewoners batterijen wisselen".
En dan gaat Semih ff los....Die maakt BB uit voor van alles en nog wat, geziek met die baterijen enzo en dat ze Egbert op zo'n manier door de zeik halen. (was best grappig eigenlijk)_O-

- De andere bewoners horen dit en vangen maar een deel op van wat Semih roept...vervolgens stormen er een aantal man de kamer in en denken dat Semih ook Egbert aant aanvallen is.
E10 springt gelijk weer bij Semih op bed en begint tegen Semih te koeren...Micheline wil E10 eraf hebben en Semih raast maar door en roept dat E10 op moet pleuren met z'n gezeik.(had hier een klap van Semih verwacht eigenlijk)
Voor de rest staat iedereen er maar bij en Tijn besluit dan maar weer E10 van het bed te trekken en de kamer uit te gooien. Eenmaal buiten ziet E10 in dat tie niet meer binnen komt zolang Tijn voor z'n neus staat. En E10 druipt uiteindelijk aan de hand van jeroen af.

- E10 begint nu weer over Semih te kankeren in de zitkamer....Stomme turk dit...naar je eigen land dat..ook het neersteken komt weer voorbij...hij maakt zichzelf nogal belachelijk, maar geeft wel de ware aard van het beestje E10 aan.

- Er hangt nogal een gespannen sfeertje in het huis...
Ondertussen is Semih weer gekalmeerd en zitten Tijn en Mo nog steeds bij Egbert...Uiteindelijk lukt het Tijn om Eg te kalmeren...en hij mag nog even een sigaretje roken van Tijn en een glas water drinken.

- Eenmaal in de keuken komt Marcia zich ermee bemoeien die vindt dat het genoeg geweest is en dat Pa maar gewoon naar bed moet. Maar Eg wil toch eerst roken en z'n water'tje opdrinken...maar hij wil het nergens meer over hebben.
Mo en Tijn beginnen met de afwas...want het is een T-ringzooi in het huis. Ondertussen ziet Jeroen er op toe dat Eg z'n peukje doet en dan naar bed gaat.

- Dan besluit E10 nog maar is bij Sa te gaan kijken. Die dan al een uur helemaal out alleen in de Princessenkamer ligt. E10 besluit dat dit een goed moment is om volgens eigen zeggen zijn excusses te maken. (geloofde daar geen reet van trouwens..hahaa) En meneer maakt Sa gewoon ff wakker. Terwijl hij wat mompeld moet tie natuurlijk wel ff met z'n handje aan Sa zitten.
Jammer voor hem... Mo heeft het in de gaten en loopt de slaapkamer in. Ze vraagt Sa of ze met E10 wil praten en als daar niks zinnigs uit komt laat ze E10 blijken dat tie maar gewoon de kamer uit moet.

- E10 gaat uit z'n stekker tegen Mo...komt er min of meer op neer dat hij zelf wel uitmaakt wat goed voor Sa is. Het aanhoren van z'n geneuzel is blijkbaar belangrijker, dan het slapend tot positieve komen van Sa.

- Mo is dan zichtbaar helemaal klaar met E10...ze walgt echt van hem. Als Tijn en Mo nog aant opruimen zijn komt E10 ineens weer zijn verhaal doen. Alsof hij het goed wil maken...maar dat pakt helemaal verkeerd uit. Mo laat E10 z'n zegje doen en zet dan E10 even op z'n nummer. Mo maakt E10 uit voor sukkel...en ze maken mekaar weer uit voor rotte vis. Tijn bemoeid zich er niet mee,...maar blijft wel ff in de buurt voor de zekerheid.

- E10 gaat zich weer in het rokershok een hoop druk zitten maken en is Mo spuugzat. Hij verteld tegen Jeroen dat hij zelf wel uitmaakt met wie hij praat. En als die persoon aangeeft dat het goed is...dan moeten ze hem niet vertellen dat het niet zo is...want dan. Te triest gewoon...want hij verteld er tegen Jeroen niet bij dat hij Sa wakker is gaan maken terwijl die out lag te zijn.

- Dan besluiten Mo en Tijn nog maar even een badje te pakken....sensuur 1e klas...want we zagen er niks van.
Ondertussen Zit E10 weer als de Mafiakoning van Zwolle z'n zegje te doen in de zitkamer tegen iedereen die het horen wil.

Ben daarna maar is naar bed gegaan..was een uurtje of 5-6 denk ik...en had geen zin om naar het gezwam van E10 te lusiteren. Verhaal is een "tikje" groter geworden dan ik vooraf verwacht had...
Dit is ook hoe ik het gezien heb, bedankt voor de samenvatting!
Conclusie: E10 is een heel naar fout mannetje, die hopelijk gauw het huis uit moet!
wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
pi_42452752
Nou ik lees dat er weer behoorlijk wat is gebeurt.En is er eens wat leven in de brouwerij deden mijn streams het weer eens niet goed en heb de boel maar uitgeschakeled want dat was ook niet om aan tezien met 3 tot 14 fps.Maar nu blijkt wel weer dat drank meer kapot maakt.......
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:14:33 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452759
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:13 schreef gringoman het volgende:
Nou ik lees dat er weer behoorlijk wat is gebeurt.En is er eens wat leven in de brouwerij deden mijn streams het weer eens niet goed en heb de boel maar uitgeschakeled want dat was ook niet om aan tezien met 3 tot 14 fps.Maar nu blijkt wel weer dat drank meer kapot maakt.......
BB maakt meer kapot dan je lief is, past beter.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42452762
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er stonden op dat moment meerdere personen. Etienne en Marcia stonden er ook vlak bij. Het leek idd wel alsof hij het tegen Micheline had, maar ik ben er niet 100% zeker van. Micheline was juist goed bezig omdat ze Etienne bij Semih vandaan wilde houden.
Ja hij had het echt wel tegen Mies, maarja of hij wel wist wie hij voor zich had weet ik niet, Mies had die pruik op dus misschien dacht hij wel dat het Marcia was?
wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:17:23 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452820
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:03 schreef Day het volgende:

[..]

Marcia flipt van 'houd je bek' maar heb je ook nog meegekregen op wat voor denigrerende manier ZIJ tegen haar vader sprak? In elke zin van haar zat het woord 'fokking'. Nee dat is pas een respectvolle manier van spreken tegen je ouder!
Dat was nog het meest opvallende inderdaad. Ik kreeg op het einde het idee dat Marcia doodsbang was dat Egbert dingen over Floris zou gaan vertellen en dat ze daarom hem constant in de gaten hield en hem met alle geweld naar bed wilde hebben. Ik had dus het idee dat ze het niet voor Egbert deed, maar meer voor zichzelf.
En de manier waarop was echt te walgelijk voor woorden. Gelukkig waren veel mensen in COS het daar ook wel mee eens. Ik heb nog nooit iemand zo tegen zijn of haar vader horen praten. Ongelooflijk. En dat ' fucking' in iedere zin is helemaal te triest voor woorden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42452822
Het was me het dagje wel weer lieve kijkbuiskindertjes, maar zien hoe het morgen afloopt.

En voor nu "oogjes dicht en snaveltjes toe"
pi_42452829
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:53 schreef arneaux het volgende:

[..]

Monique is een achterbakse hypocriete cocktease die zelf maar eens moet inzien dat zulk gedrag niet kan met een man en 2 kinderen thuis.
Hear! Hear !

Ze is volledig door de mand gevallen vannacht.....

Driewerf Bah, Monique !

[ Bericht 1% gewijzigd door Nostalgist op 07-10-2006 14:24:20 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:21:08 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42452911
Ik heb het ook een beetje gehad met Monique
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42452915
Zelfs dat napraten is niet meer bij te houden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:21:31 #170
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452924
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:12 schreef saa het volgende:

[..]

Dit is ook hoe ik het gezien heb, bedankt voor de samenvatting!
Conclusie: E10 is een heel naar fout mannetje, die hopelijk gauw het huis uit moet!
Ik denk echt dat het heel erg meevalt. Het is allemaal stoere praat van Etienne, die in zijn vriendenkring dat soort taal niet anders gewend is. Als hij zegt ' vieze turk' moet je dat zien in de trand van 'vieze homo' of 'vieze rooie' . En de rest wat hij eruit gooit is ook allemaal stoeremanspraat van een 19 jarig ventje (inmiddels 20 geloof ik). Zijn opmerkingen pas geleden dat hij eigenlijk niet veel tegen buitenlanders heeft maar daarmee niet kan komen aanzetten bij zijn vrienden, vond ik heel wat geloofwaardiger overkomen. Wat er gisteren gebeurde, was de reactie van iemand die dronken was en kwaad. Dan gooi je er vanalles uit wat maar in je opkomt. Niet goed te praten naturlijk, maar moet je wel allemaal met een korreltje zout nemen denk ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42452988
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk echt dat het heel erg meevalt. Het is allemaal stoere praat van Etienne, die in zijn vriendenkring dat soort taal niet anders gewend is. Als hij zegt ' vieze turk' moet je dat zien in de trand van 'vieze homo' of 'vieze rooie' . En de rest wat hij eruit gooit is ook allemaal stoeremanspraat van een 19 jarig ventje (inmiddels 20 geloof ik). Zijn opmerkingen pas geleden dat hij eigenlijk niet veel tegen buitenlanders heeft maar daarmee niet kan komen aanzetten bij zijn vrienden, vond ik heel wat geloofwaardiger overkomen. Wat er gisteren gebeurde, was de reactie van iemand die dronken was en kwaad. Dan gooi je er vanalles uit wat maar in je opkomt. Niet goed te praten naturlijk, maar moet je wel allemaal met een korreltje zout nemen denk ik.
Zit heel wat in, maar toch had ik ff wilen zien wat er gebeurd was als tijn hem niet van semih had afgetrokken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:24:52 #172
58921 Day
You can fly!
pi_42453008
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:17 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hear! Hear !

Ze is is volledig door de mand gevallen vannacht.....

Driewerf Bah, Monique !
Er zijn heel wat mensen door de mand gevallen vannacht:
* in de 1e plaats E10, met z'n gelieg en gemanipuleer. Alles maar dan ook alles heeft die jongen vannacht verdraaid naar zijn voordeel. En ik hoor hier mensen zeiken over bezitterig gedrag van Semih? Maar eens goed opletten op het bezitterige en dominante gedrag van E10 richting Sabrina dan. Terwijl ze zijn vriendin niet eens is!
* Marlies met haar achterbakse gedrag
* Mo de cockteaser (al vond ik haar tegen E10 dan weer heel sterk)
* Marcia met haar gedrag tegen haar vader + het geflirt met E10 vanmorgen. Maar ohohoh,wat houdt ze van haar Floris.
* Rik viel me vannacht ook tegen. Stond helemaal met z'n oordeel klaar richting Semih, maar is nergens bij geweest.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:26:16 #173
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42453044
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:24 schreef Day het volgende:
* Rik viel me vannacht ook tegen. Stond helemaal met z'n oordeel klaar richting Semih, maar is nergens bij geweest.
En hoe Rik met de zaak Egbert omging vond ik ook zeer fout.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:26:29 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42453053
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zit heel wat in, maar toch had ik ff wilen zien wat er gebeurd was als tijn hem niet van semih had afgetrokken
Ik ook wel
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:27:08 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42453073
Zou er volgende week weer een feestje zijn?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42453095
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:04 schreef T-lex het volgende:
Het heerlijk avondje was gekomen...wat dingen die ik nog vers op het netvlies heb staan.....................

- ..........
Ben daarna maar is naar bed gegaan..was een uurtje of 5-6 denk ik...en had geen zin om naar het gezwam van E10 te lusiteren. Verhaal is een "tikje" groter geworden dan ik vooraf verwacht had...
prima samengevat
pi_42453143
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:19 schreef Suikeroom het volgende:
E-10 over Semih:
"Ik steek 'm neer"
"laat 'm terug gaan naar zn eigen land"
"stink turk"

E-10 over Mo:
"Stik dr in"
"Krijg de tyfus"

die is gister echt zwaar door de mand gevallen
Semi van de nominatie af en plofkop dr op. Dit kun je toch niet maken
pi_42453158
Ik denk dat als het word uitgezonden maandag, dat Semih de zwarte piet krijgt toegeschoven. Kijk maar naar het stukje op de Talpa site. Ik heb het allemaal niet gezien, maar ben hier aan het lezen geslagen en vind toch wel dat Talpa alles aardig verdraaid.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:32:26 #179
130755 Kinga
versier hier
pi_42453235
Ik had Janine willen meemaken vannacht....nouuu, dan was het echt matten geweest
pi_42453278
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:24 schreef Day het volgende:

[..]

Er zijn heel wat mensen door de mand gevallen vannacht:
* in de 1e plaats E10, met z'n gelieg en gemanipuleer. Alles maar dan ook alles heeft die jongen vannacht verdraaid naar zijn voordeel. En ik hoor hier mensen zeiken over bezitterig gedrag van Semih? Maar eens goed opletten op het bezitterige en dominante gedrag van E10 richting Sabrina dan. Terwijl ze zijn vriendin niet eens is!
* Marlies met haar achterbakse gedrag
* Mo de cockteaser (al vond ik haar tegen E10 dan weer heel sterk)
* Marcia met haar gedrag tegen haar vader + het geflirt met E10 vanmorgen. Maar ohohoh,wat houdt ze van haar Floris.
* Rik viel me vannacht ook tegen. Stond helemaal met z'n oordeel klaar richting Semih, maar is nergens bij geweest.
We voorspelden het al in het begin..... Dit is een explosieve groep......Niets is minder waar geworden. BB-3 verbleekt zolangzamerhand.

Imho is dit een hele heftige BB. Niet alleen door de ruzies, maar vooral door de onderlinge onderhuidse spanningen.

Ik vind het werkelijk verbazend hoe mensen zich zo volledig kunnen verliezen onder invloed van drank. Ik wordt er niet vrolijker van.
Vooral het gespeel en gedraai stoot me af. Vandaar heb ik Marlies ook zo hoog staan. Die is tenminste oprecht.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42453305
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:14 schreef saa het volgende:

[..]

Ja hij had het echt wel tegen Mies, maarja of hij wel wist wie hij voor zich had weet ik niet, Mies had die pruik op dus misschien dacht hij wel dat het Marcia was?
ah, goed punt.

Dus hier komen we niet uit. Laten we het maar rusten.
pi_42453320
Het wordt hoog tijd dat iemand dit zielige ventje eens aanpakt met zijn rare gedrag niks korreltje zout, zoals Egbert afgezeken is, wordt dit allemaal gepikt.

Hij steelt, vingert Marcia bedreigd Semmie en komt daar mee weg...nog niet eens een sanctie.

Uit zwolle kan hij beter verdwijnen, z,n oom is bij de Politie, ik ken zijn omgeving en geloof me hij is hier niet meer zo stoer hoor. Marcel maakt zich al ernstige zorgen.
pi_42453328
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:27 schreef flugeltje het volgende:
Zou er volgende week weer een feestje zijn?
Met ranja, ezeltje prik en koekhappen...

Iets heftigers kunnen de bewoners niet handelen....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42453333
dit is echt oud hollands vermaak hoor

op naar het volgende feest
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:37:38 #185
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_42453365
Jezus en dan te bedenken dat ik gewoon heb zitten kijken vannacht en er niets van heb meegekregen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:38:12 #186
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42453373
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:33 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

We voorspelden het al in het begin..... Dit is een explosieve groep......Niets is minder waar geworden. BB-3 verbleekt zolangzamerhand.

Imho is dit een hele heftige BB. Niet alleen door de ruzies, maar vooral door de onderlinge onderhuidse spanningen.

Ik vind het werkelijk verbazend hoe mensen zich zo volledig kunnen verliezen onder invloed van drank. Ik wordt er niet vrolijker van.
Vooral het gespeel en gedraai stoot me af. Vandaar heb ik Marlies ook zo hoog staan. Die is tenminste oprecht.
Ik vind dat het niet in de buurt komt van BB3. Daar liep het veel vaker uit de hand. Deze groep heeft EN een flinke zooi drank nodig EN een zeer lage mededeling van BB om te flippen. Zonder die mededeling gisteren, was het feestje denk ik vrij saai geeindigd.
En op je Marlies opmerking ga ik maar niet in. Lijkt me beter
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:40:26 #187
130755 Kinga
versier hier
pi_42453437
Hilarisch, zit de COS-en eens rustig door te lezen... grappig dat er veel mensen waren die een rustig feestje verwachtten.
pi_42453451
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]


En op je Marlies opmerking ga ik maar niet in. Lijkt me beter
Ik kon het niet laten...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42453737
Pfff.



E10 moet er nu toch echt snel uit.
pi_42453838
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk echt dat het heel erg meevalt. Het is allemaal stoere praat van Etienne, die in zijn vriendenkring dat soort taal niet anders gewend is. Als hij zegt ' vieze turk' moet je dat zien in de trand van 'vieze homo' of 'vieze rooie' . En de rest wat hij eruit gooit is ook allemaal stoeremanspraat van een 19 jarig ventje (inmiddels 20 geloof ik).

--> Zijn opmerkingen pas geleden dat hij eigenlijk niet veel tegen buitenlanders heeft maar daarmee niet kan komen aanzetten bij zijn vrienden, vond ik heel wat geloofwaardiger overkomen.

Wat er gisteren gebeurde, was de reactie van iemand die dronken was en kwaad. Dan gooi je er vanalles uit wat maar in je opkomt. Niet goed te praten naturlijk, maar moet je wel allemaal met een korreltje zout nemen denk ik.
Ik vond het ook geloofwaardig en ook prijzenswaardig. Maar sinds dat kettinkje gedoe en hoe hij dat bracht twijfel ik ernstig aan zijn oprechtheid.
Ik neig nu te denken dat hij een aantal strategien heeft uitgestippeld om aan BB deel te nemen.
Eén daarvan is om als player te profileren (al dat kleffe gedoe van hem), de andere als "leuke sfeermaker" (dat homo-gebeuren). Verder blijft hij maar draaien en draaien, telkens op zoek naar goedkeuring van zijn eigen persoon, niet naar het belang of waardigheid van andere mensen.

Nee, die "groei als mens" komt op mij steeds meer als toneelspel over. Anticipatie op het spel en zo.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:59:44 #191
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_42453862
nou stel dat het echt uit de hand gelopen was,en er was een vecht party geworden.

wat zou bb dan doen ?

a: willen alle bewoners de zenders checken!?!?!

of

b: beveilings mensen naar binnen laten met handboeien en knuppels
ploperdeplop
pi_42453869
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:35 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Met ranja, ezeltje prik en koekhappen...

Iets heftigers kunnen de bewoners niet handelen....
Sabrina zal het prachtig vinden
pi_42453889
BB heeft inmiddels het verhaal "De oorzaak van het leed" verwijdert van haar site.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42453934
Ondertussen in het huis 15.oo uur.....................................................niks
pi_42453963
Oh ja, het kettingkje waarvan Monique zei dat Etiënne die in zijn reet kon steken.

  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:06:39 #196
130054 demins
We weten niks
pi_42454031
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:00 schreef Nostalgist het volgende:
BB heeft inmiddels het verhaal "De oorzaak van het leed" verwijdert van haar site.....
Hmmmmz Staat dat hier nog ergens?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_42454298
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:00 schreef Nostalgist het volgende:
BB heeft inmiddels het verhaal "De oorzaak van het leed" verwijdert van haar site.....
het was toch deze? die staat er nog
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
pi_42454331
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:16 schreef avonne het volgende:

[..]

het was toch deze? die staat er nog
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Nope, dat is "Slaande ruzie afgewend"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42454433
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:17 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Nope, dat is "Slaande ruzie afgewend"
waar ging "de oorzaak van al het leed" over?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:22:35 #200
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42454449
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:17 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Nope, dat is "Slaande ruzie afgewend"
`

Wat stond er dan in 'de oorzaak van het leed"?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42454522
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:17 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Nope, dat is "Slaande ruzie afgewend"
Maar dat was wel de oorzaak
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:34:56 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42454753
Nostalgist, wat stond er in dat stukje dan?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42454803
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:22 schreef flugeltje het volgende:

[..]

`

Wat stond er dan in 'de oorzaak van het leed"?
Ik ga op Schatje's post af: Kennelijk over het kettinkje dat Etienne in zijn reet kon stoppen van Monique.....

Ik ken het oorspronkelijke stukje niet, maar als het stukje daar over ging, is het weer zusjes'-censuur...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:37:49 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42454819
Semih verzwakt het nu allemaal en vond het geen big deal wat BB Egbert heeft geflikt.

Jammer... de puntjes die hij erbij kreeg gisteren is hij wat mij betreft bij deze weer kwijt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42454898
Hee scan ik lees echo
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:40:54 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42454902
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:37 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik ga op Schatje's post af: Kennelijk over het kettinkje dat Etienne in zijn reet kon stoppen van Monique.....

Ik ken het oorspronkelijke stukje niet, maar als het stukje daar over ging, is het weer zusjes'-censuur...
Het is toch allang duidelijk dat de zusjes in bescherming genomen worden door BB?

Ik kan mezelf er niet meer druk om maken hoor...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42455038
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:
Semih verzwakt het nu allemaal en vond het geen big deal wat BB Egbert heeft geflikt.

Jammer... de puntjes die hij erbij kreeg gisteren is hij wat mij betreft bij deze weer kwijt.
Dat zag je ook bij marcel en e10, het is ergens ook wel logisch, het is nou eenmaal niet handig om BB af te vallen als je er zelf aan mee doet
Zou me trouwens ook niet verwondering dat een bezoekje aan de DBK heeft bijgedragen aan het vormen van die mening
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42455050
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:40 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is toch allang duidelijk dat de zusjes in bescherming genomen worden door BB?

Ik kan mezelf er niet meer druk om maken hoor...
Soms heb ik nog een glimpje idealisme dat het een eerlijk spel is.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42455401
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:00 schreef Nostalgist het volgende:
BB heeft inmiddels het verhaal "De oorzaak van het leed" verwijdert van haar site.....
Een paar uur geleden was er ook niets te zien onder dat kopje. Nu weer wel. Het is een foto van Micheline op de rug gezien met voor zich het blad vol met drank..
De drank is dus de oorzaak van het leed.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_42456082
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:58 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik vond het ook geloofwaardig en ook prijzenswaardig. Maar sinds dat kettinkje gedoe en hoe hij dat bracht twijfel ik ernstig aan zijn oprechtheid.
Ik neig nu te denken dat hij een aantal strategien heeft uitgestippeld om aan BB deel te nemen.
Eén daarvan is om als player te profileren (al dat kleffe gedoe van hem), de andere als "leuke sfeermaker" (dat homo-gebeuren). Verder blijft hij maar draaien en draaien, telkens op zoek naar goedkeuring van zijn eigen persoon, niet naar het belang of waardigheid van andere mensen.

Nee, die "groei als mens" komt op mij steeds meer als toneelspel over. Anticipatie op het spel en zo.
Het is toch duidelijk dat in zijn geval de ware aard nu alleen nog met drank naar boven zal komen.
Groei als mens , me reet, het is gewoon verandering van strategie om te overleven binnen het huis.
Het blijft een racistich ettertje, slim genoeg om ook een andere rol op zich te nemen helaas voor hem niet lang genoeg.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42456087
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de groep de avond gaat bespreken. Denk dat de vlam best weer in de pan slaat als dat gesprek er komt.
Zeker omdat er zoveel bewoners zijn die dingen anders (zo niet verkeerd) zien. Neem alleen al het verhaal dat Semih niet tegen alcohol kan....kan best zijn, maar hij was wel zo wijs om dan in bed te kruipen.
Voeg daar aan toe meneertje E10...die uiteraard zijn visie erdoor wil drukken door 20x het zelfde verhaal steeds weer net wat meer aangedikt te vertellen...
Dan hebben we nog Semih die nu heeft gehoord dat E10 racistische uitspraken heeft gedaan...

Om even in BB termen te praten..."dit muisje krijgt een staartje."
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:33:07 #212
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42456132
Ik ben toch heel erg benieuwd wat Tijn en Mo in de slaapkamer hebben besproken. Zou BB dat nog laten zien?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42456308
dit muisje krijgt zeker een staartje imo en ws ook wel een staartje voor e10, aangedragen door bb.

dreigen met neersteken zal zeker een sanctie opleveren imo
pi_42456617
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:37 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik ga op Schatje's post af: Kennelijk over het kettinkje dat Etienne in zijn reet kon stoppen van Monique.....
Nadat Monique hem te kennen gaf dat hij niet moest spoken in de princessenkamer.
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben toch heel erg benieuwd wat Tijn en Mo in de slaapkamer hebben besproken. Zou BB dat nog laten zien?
Ik denk het niet. De streams zijn ook vannacht diverse keren op slot gegaan. De eerste keer dat het mij opviel was toen Monique en Tijn in de badkamer waren. Ik kreeg de indruk dat ze op het punt stonden om elkaar te bekken.
pi_42456670
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef schatje het volgende:

[..]

Nadat Monique hem te kennen gaf dat hij niet moest spoken in de princessenkamer.
[..]

Ik denk het niet. De streams zijn ook vannacht diverse keren op slot gegaan. De eerste keer dat het mij opviel was toen Monique en Tijn in de badkamer waren. Ik kreeg de indruk dat ze op het punt stonden om elkaar te bekken.
Monique zei toch ook dat ze dingen deden die niet mogen, dus ik denk dat ze al gebekt hebben.
pi_42456850
quote:
Zojuist was op de schermen in het huis te lezen: "Egbert en alle andere bewoners, Big Brother is er morgen weer"

Proberen ze zo een vrijwillige exit van Egbert te voorkomen of heeft Hummie iedereen op het matje geroepen? We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen, maar laf is het wel. Eerst een rel veroorzaken en vervolgens niet meer thuis geven.

Ook het gedraai op de Talpa site voor wat betreft hun versie van de gebeurtenissen van vannacht is in die optiek opvallend te noemen. Hier is achter de schermen het laatste woord nog niet over gesproken. Is dit het laatste feestje geweest?
Op welk gedraai doel je flugel?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:06:56 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42456901
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Op welk gedraai doel je flugel?
Het verhaal wat BB vermeld over de gebeurtenissen van vannacht is enigszins gekleurd. Het is ook al een paar keer aangepast...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:07:40 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42456916
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk het niet. De streams zijn ook vannacht diverse keren op slot gegaan. De eerste keer dat het mij opviel was toen Monique en Tijn in de badkamer waren. Ik kreeg de indruk dat ze op het punt stonden om elkaar te bekken.
En vervolgens nodigt ze hem uit in bed en schopt ze hem er ook weer uit
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42456924
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Monique zei toch ook dat ze dingen deden die niet mogen, dus ik denk dat ze al gebekt hebben.
Oh, dat heb ik gemist. En wie weet joh. Misschien hebben ze ook allang geneukt.
pi_42456940
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:06 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het verhaal wat BB vermeld over de gebeurtenissen van vannacht is enigszins gekleurd. Het is ook al een paar keer aangepast...
Hehehe dat begrijp ik, maar wat precies, wat ik er van gelezen heb was vrij dicht bij de waarheid in mijn beleving.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:09:52 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42456975
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hehehe dat begrijp ik, maar wat precies, wat ik er van gelezen heb was vrij dicht bij de waarheid in mijn beleving.
De allereerste versie die er stond was compleet verdraait.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42457000
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:09 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De allereerste versie die er stond was compleet verdraait.
Dat is zeker niet ergens terug te vinden?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:11:03 #223
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42457009
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik gemist. En wie weet joh. Misschien hebben ze ook allang geneukt.
Ik las ergens dat Tijn tegen Monique dat hij 'al drie keer van haar genoten had'....

Maar de rest kon niemand verstaan omdat ineens het geluid uitviel. Vervolgens stormde Tijn de kamer uit en knalde de deur achter zich dicht.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:30:34 #224
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42457409
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik las ergens dat Tijn tegen Monique dat hij 'al drie keer van haar genoten had'....

Maar de rest kon niemand verstaan omdat ineens het geluid uitviel. Vervolgens stormde Tijn de kamer uit en knalde de deur achter zich dicht.
volgens mij heb ik hem horen zeggen 3 kussen

en toen ze in de badkamer waren (zonder geluid) kwma het geluid terug en hoorde ik tijn iets zeggen van : ok hier heb je een fucking handdoek, waarop hij de douchedeur dicht knalde
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_42457459
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Meen je dat nou
De cap is van 2:21 uur, dus was omstreeks die tijd. (de tongzoen van E10 en Marcia)
Heeft iemand daar een filmpje van?
pi_42459035
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:41 schreef gomi het volgende:
dit muisje krijgt zeker een staartje imo en ws ook wel een staartje voor e10, aangedragen door bb.

dreigen met neersteken zal zeker een sanctie opleveren imo
ach wel nee.
Hij heeft ook ongestraft Sabrina betast toen ze lag te slapen.
Toen had ik de neiging de politie te bellen
pi_42468854
Echt....Monique is echt een snol eerste klas...van mij mag ze echt opzoutt e..in het huis blijven om te bewijzen dat er *niks* is..maar ondertussen gaat ze uit haar panty als tijn een beeje intiem is met een ander..(marciataal) wat een fucking k*twijf zeg...
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:34:18 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_42474947
Vanochtend in de vroege uurtjes vertelde Monique aan Tijn dat ze zich bescheten voelt door Sabrina en Etiënne. Ze heeft het daarom even gehad met ze. Ze heeft het gevoel dat ze een middelvinger naar haar opsteken.

Ik heb zelf een zus en ik zou het niet pikken als er kwaad over haar zou worden gesproken. Ik zou het die persoon toch echt wel laten blijken.

Sabrina doet alsof het haar niets kan schelen. Ik kan me de gevoelens van Monique daarom wel goed voorstellen. Het is stank voor dank wat ze krijgt. En wat ik ervan begreep, is dit eerder regel dan uitzondering.
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2006 @ 12:14:10 #229
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42475741
http://www.bb6.nl/ - Veel filmpjes (texten erbij kun je beter negeren)
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:20:47 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_42478667
Monique die tekeer gaat tegen Etiënne blijft geniaal om naar te kijken.

"En nu opzouten uit mijn bek, anders schop ik er op".

"Je weet niet eens wat je lult joh, sukkel".

"Je luistert niet met je 15 jaar"

"Krijg zelf lekker de tyfes".

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')