pi_42669095
registreer om deze reclame te verbergen
Oke ga ik zo even kijken
pi_42669170
Zo'n map moet ik ook eens kopen...

Vandaag weer veel post (en lekker vroeg... meestal pas laat in de middag)

Een officieel kaartje uit Brazilië!
Een country speciality uit Lapland
Een Christmas surprise uit Denemarken (allemaal lekkere chocolaatjes)

Een pakketje in ruil voor twee van mijn Forever Friends beertjes (die ik via Postcrossing nu bijna allemaal kwijt ben) met daarin een leuke houten rendier sleutelhanger, een briefpapier setje van de Moomins, wat chocola, een pen en wat leuke kaarten. Ook uit Finland dus
pi_42669204
Vandaag weer een kaartje uit Finland
pi_42669611
Vandaag een kaartje uit Duitsland en twee chocoladereepjes uit Finland uit de chocolate tag.
Travelling in 2010: Londen - Düsseldorf - Nürburg - Londen
Speelgoed: Nikon D300 // Nikon D70S // Nikkor AF-S VR 16-85 F3.5-5-6 IF ED // Nikkor 50mm F1.8 / Tokina 12-24 F4
pi_42669844
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42670049
Nope.
Speelgoed: Nikon D300 // Nikon D70S // Nikkor AF-S VR 16-85 F3.5-5-6 IF ED // Nikkor 50mm F1.8 / Tokina 12-24 F4
pi_42670173
Nee. Het was "Ahaa Crisp".
pi_42670219
Ah, dat had je niet moeten vertellen, hadden we het topic kunnen vullen met het raden van Finse chocoladereepjes

Ahaa Crisp ken ik trouwens niet, dus dat had ik nooit geraden
pi_42670281
Hehe. Ze zijn niet erg crispy. Maar er zit een soort caramel/toffee smaak in die het best lekker maakt.
pi_42670304
Ik vind de Geisha & Pätkis erg lekker. Daar liggen er hier nu weer een paar van. Eens kijken voor hoe lang
pi_42670317
Ik ben niet zo dol op chocola maar toch wel benieuwd, de Finse chocola is nogal bijzonder?
Let's plant a tree
pi_42670361
De Pätkis is een soort After Eight in een reepje, vind ik. Chocolade met mint dus
En Geisha is een reepje melkchocola met pralinévulling. Erg lekker

Maar ik hou dan ook wel weer veel van chocola
pi_42670491
After Eight vind ik wel lekker Geisha is dan een soort Côte d'Or denk ik?

Het is niet dat ik chocola smerig vind maar na een stukje chocola gegeten te hebben heb ik weer voor een paar maanden genoeg
Let's plant a tree
pi_42670681
Geisha lijkt een beetje op BonBonBloc inderdaad.
pi_42670837
net een kaart binnen uit.............................. finland!
uit een aspergernest
pi_42671170
Vava, net naar de Hema geweest en ik kon ze niet vinden alleen maar 10x15 en 13x18
pi_42671431
Vandaag een officieel kaartje uit Georgia, USA gekregen en een "thank you" boekenlegger omdat ik haar een leuke boekenlegger ( en een paar gratis boekenleggers) had gestuurd.
Het was kinderboeken week dus ze hadden zat van die gratis boekenleggers...heb er nog een stuk of 14 liggen.
pi_42672179
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:20 schreef Smittend het volgende:
Vandaag een officieel kaartje uit Georgia, USA gekregen en een "thank you" boekenlegger omdat ik haar een leuke boekenlegger ( en een paar gratis boekenleggers) had gestuurd.
Het was kinderboeken week dus ze hadden zat van die gratis boekenleggers...heb er nog een stuk of 14 liggen.
Altijd superhandig om dan wat meer dan anders mee te nemen, om lekker mee te taggen
pi_42672231
In de paar dagen dat ik ben weggeweest zijn er 2 kaarten gearriveerd op hun bestemming (Rusland en Finland) en is mijn kaart naar Nieuw-Zeeland expired geraakt.

Drie nieuwe adressen aangevraagd: Finland, Finland en Finland
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_42672341
In Berlijn overigens constant tegen "Finnland" aangelopen (het kan zijn dat ik er meer op gelet heb dan anders ):

In het Olympisch stadion, op de lijst van kampioenen:

En ook bij de Friedrichstraße, het Finnland Institut

Ook ben ik met een bus langs de Finse ambassade gereden maar omdat de buschauffeur een ware kamikazepiloot was heb ik mezelf constant moeten vasthouden en kon ik niet eens mijn camera pakken.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_42672774

Goh, zou je daar meer op letten dan vóór Postcrossing?
pi_42673540
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Knoekie het volgende:
Vava, net naar de Hema geweest en ik kon ze niet vinden alleen maar 10x15 en 13x18
Jammer! Ik ga maandag hier bij de Hema kijken, hopen dat ze ze hier nog wel hebben want mijn map is bijna vol
Let's plant a tree
pi_42673668
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:59 schreef Allan24 het volgende:
In Berlijn overigens constant tegen "Finnland" aangelopen (het kan zijn dat ik er meer op gelet heb dan anders ):

In het Olympisch stadion, op de lijst van kampioenen:

[afbeelding]

En ook bij de Friedrichstraße, het Finnland Institut

[afbeelding]

Ook ben ik met een bus langs de Finse ambassade gereden maar omdat de buschauffeur een ware kamikazepiloot was heb ik mezelf constant moeten vasthouden en kon ik niet eens mijn camera pakken.

Dat Finnland Institut, is dat vlakbij het station en Starbucks en Lush?

Mij vallen dingen met "Finland" nu ook meer op Er zit hier in Goes ook een Fins winkeltje maar daar is alles heel duur, ze verkopen er ook dingen van Marimekko, ook voor belachelijk veel geld.
Let's plant a tree

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')